| Betreft: | evenement: Armin Only, zaterdag 11 november 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kan iemand nu eens uitleggen waarom er op de armin only site staat dat kaartjes 39 euro kosten (ex fee)? je bij ticketbox 42,25 betaald, en daar dan nog eens 2,50 per kaartje bij komt. Rekent ticketbox dan bijna 6 euro per kaartje extra?
kan iemand nu eens uitleggen waarom er op de armin only site staat dat kaartjes 39 euro kosten (ex fee)? je bij ticketbox 42,25 betaald, en daar dan nog eens 2,50 per kaartje bij komt. Rekent ticketbox dan bijna 6 euro per kaartje extra?
Daarvoor schrap ik dan wel trancesetterz... want idd, die geldboom staat altijd bij de buren(net als dat groene gras), en nooit bij jezelf.
Trancesetterz vond ik 1 vd beste feesten dit jaar
Heb ook mn kaartje besteld via www.bol.com dusss inclusief CD,
Wat ik een betje erg irri vind, is dat je als vroegboeker dus totaal geen voordeel hebt
Wat dat betreft, mogen ze van mij voor alle (grote) feesten "early-bird" tickets verkopen.
Hoort dit topic trouwens niet in het Trance gedeelte ?
kaarten binnen! Heb er weer zin in!
Hee thanks voor de tip, ga zeker even kijken
Natuurlijk mag jij erbij. Jij mag er altijd bij dat weet je toch! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
En stuur met ze allen Kira ff een bp om te zeggen dat hij naar Armin Only moet gaan
geweldig die gast!
Jij springt heel de nacht de zaal door zoals ik je ken.
Nog 2 weken en dan gaan we weer ouderwets met ons oude vertrouwde groepje feesten!