Partyflock
 
Forumonderwerp · 856783
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

...Wil niet voorbarig zijn maar ik lees net dat er wederom een ARMIN ONLY komt op 11november...Armin mijn dank is groot ik kom eraan!!
 
Tjee, ut is nog maar maart!!!!
ik ben erbij :jaja: vorig jaar genoten B)
zelfs beste feest van vorig jaar :O
Wow, dit is nog eens echt goed nieuws, was opzeker het feest van 2005 :yes:

Armin :respect: en ook weer in Ahoy, echt helemaal top dit :bounce:
Uitspraak van mam-Bo op zondag 12 maart 2006 om 11:51:
...Wil niet voorbarig zijn maar ik lees net dat er wederom een ARMIN ONLY komt op 11november...Armin mijn dank is groot ik kom eraan!!

Bron...
Uitspraak van (f)Marieke op maandag 13 maart 2006 om 10:55:
Bron...

Partyflock agenda misschien ;)

*hij staat er al in :jaja:
Ik kan er nergens anders iets over vinden.
Niet op UDC of op Armin zijn site
NEXT ARMIN ONLY: 11th of November 2006, Ahoy' - Rotterdam!

http://www.arminonly.com/

Partyflock zet niet zomaar feestjes in de agenda ;)
laatste aanpassing
Sorry hoor :)
Klinkt goed! behalve dat het weer in Ahoy is :S
No wonder dat Jan Vayne toen niet op de maat speelde :S
Voor de rest was het een superfeest! Graag nog keertie overdoen ;)
Uitspraak van (f)Marieke op maandag 13 maart 2006 om 11:15:
Sorry hoor

geen probleem hoor :)

Uitspraak van Harmsterrrrrrrr op maandag 13 maart 2006 om 11:16:
dat het weer in Ahoy is

Ahoy' is juist mooie locatie :jaja:

snap niet waarom iedereen over het geluid liep te zeiken,
ben door de hele zaal geweest.. geluid was goed :jaja:

en dat van Jan Vayne zou te maken kunnen hebben met een technische storing misschien in de apparatuur... (vertraging van monitor, draadloze apparatuur of whatever)
't is namelijk héél opvallend dat ie heel erg consequent een halve maat achterliep :jaja:

luister de livesets er maar op na.
Het evenement zelf was waardig genoeg om te bezoeken, alhoewel het voor mij nog steeds een zwaar aftreksel van Tiesto In Concert blijft. Maar over de kwaliteiten van Armin zelf zal ik overigens niet klagen, want hij heeft een aardige show gemaakt. Helaas vond ik de DVD echt 10 keer baggermateriaal!!!!!!!!!!!!!1

Ik weet overigens niet of ik dit jaar Ahoy wel zal bezoeken?!
Uitspraak van Sar Richardson op maandag 13 maart 2006 om 22:33:
Het evenement zelf was waardig genoeg om te bezoeken, alhoewel het voor mij nog steeds een zwaar aftreksel van Tiesto In Concert blijft.

tjah dat kun je ook niet echt vergelijken

tiesto is veel populairder, meer mensen kennen hem

ID&T is daarbij ook nog eens veel beter in marketing en heeft gelredome tot haar beschikking.

Groter feest, meer mogelijk.
Uitspraak van Sar Richardson op maandag 13 maart 2006 om 22:33:
zwaar aftreksel van Tiesto In Concert blijft

en dat zal ook wel weer ergens een aftreksel van zijn :jaja:
DJ begeleid door echte muzikanten is echt niet nieuw hoor..

het enige wat TiC uniek maakt, is omdat het idd het allereerste DJ 'Concert' is geweest in een stadion.

daarvoor draaien dj's als Carl Cox ook al voor 20.000/25.000 man op grote raves, maar da's net ff wat anders.
Uitspraak van Sar Richardson op maandag 13 maart 2006 om 22:33:
Helaas vond ik de DVD echt 10 keer baggermateriaal!!!!!!!!!!!!!

Mischien geen top DVD, maar ik vind het leuk om af en toe ff terug te kijken en te lusiteren :yes: Was voor mij dan ook echt n speciaal feest :bounce:
http://partyflock.nl/party/59801

voor de mensen die niet kunnen wachten op 11 nov.. en een betere locatie zoeken dan ahoy (gheghe)

Met Perry O'neil en Matthew Dakey, als dat geen geile muziek wordt weet ik het ook niet meer :bounce:
Uitspraak van Pure Joy op dinsdag 14 maart 2006 om 12:53:
voor de mensen die niet kunnen wachten op 11 nov.. en een betere locatie zoeken dan ahoy (gheghe)

:no: Ahoy Rules :D
en ik ook :jaja:

Feessie met :respect: Armin :respect: in onze achtertuin is duidelijk beter dan in verweggiestan ;)
Wat fijn voor jullie!
Uitspraak van Pure Joy op dinsdag 14 maart 2006 om 12:53:
voor de mensen die niet kunnen wachten op 11 nov.. en een betere locatie zoeken dan ahoy (gheghe)

Kijk, dat bedoel ik! Dat lijkt mij in elk geval een stuk leuker! De HMH heeft een goed geluid en is niet zo massaal groot als Ahoy (Ik heb een voorkeur voor kleinere locaties of als het groot moet, gewoon openlucht!)
Uitspraak van Sar Richardson op dinsdag 14 maart 2006 om 15:17:
De HMH heeft een goed geluid en is niet zo massaal groot als Ahoy (Ik heb een voorkeur voor kleinere locaties of als het groot moet, gewoon openlucht!)

Dat geld ook voor mij, zo zie je maar weer voor iedereen wat
Uitspraak van Sar Richardson op dinsdag 14 maart 2006 om 15:17:
(Ik heb een voorkeur voor kleinere locaties of als het groot moet, gewoon openlucht!)

Dan vind ik Armin's Queensday party een betere vervanging voor 11 november :jaja:
het gaat toch Only om Armin, niet om de andere dj's ;)
laatste aanpassing
Daar heb je gelijk in, maar deze DJ's vullen zeeer goed aan.
Uitspraak van Pure Joy op dinsdag 14 maart 2006 om 15:30:
Daar heb je gelijk in,

ik heb toch altijd gelijk ;) O:)


Uitspraak van Pure Joy op dinsdag 14 maart 2006 om 15:30:
maar deze DJ's vullen zeeer goed aan.

nog niet eerder gehoord... maar als jij het zegt.
Zeker eens de moeite waard om te luisteren dan :)
Uitspraak van Pure Joy op dinsdag 14 maart 2006 om 12:53:
Met Perry O'neil en Matthew Dakey, als dat geen geile muziek wordt weet ik het ook niet meer

Ben er bij.(y) :)
 
Nou, ik hoor alleen maar goede geluiden over afgelopen keer, dus ik moet die 11de maar alvast noteren dus? :)
Had eigenlijk wel naar Armada night gewild, maar heb al afgesproken om de dag erna naar Luxurush te gaan.

November in Ahoy ben ik er zeker bij
ik ben er niet bij (n) vond het echt een matig feest
Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 14 maart 2006 om 22:59:
vond het echt een matig feest

:O ach smaken verschillen maar naar mijn idee moet je wel heel erg je best gedaan hebben om het NIET naar je zin te hebben gehad ;-)
laatste aanpassing
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..armin krijgt alleen reacties bij hits of als hij in zijn handjes klapt...:no:
ik heb hem ontwijkt bij trance energie omdat ik zoveel verwachtingen had bij armin only. maar heb van anderen gehoord dat het precies zo was bij trance energie.....en ik heb het gauw naar me zin op een feest. maar armin Only viel me gewoon zwaar tegen.
Hij kan beter dit jaar in de HMH gaan staan :yes:

geluid in de ahoy was echt bagger :(

maar de sfeer was erg goed afgelopen jaar (Y)

aanwezig :bounce:
hij staat dit jaar ook gelukkig in de heineken hall...op 28 april
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 15 maart 2006 om 19:35:
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..

Ja dat probleem ken ik, Ocean Diva, Melkweg , maakt niet uit... iedereen staat stil met een biertje in de hand en in de andre hun mob, om foto´s te maken... erg jammer omdat zijn muziek zeker wel dansbaar is.

Het is een beetje studenten-concert plubliek wat staat te kijken.
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 15 maart 2006 om 19:35:
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..armin krijgt alleen reacties bij hits of als hij in zijn handjes klapt...

Uitspraak van Pure Joy op donderdag 16 maart 2006 om 15:06:
Ja dat probleem ken ik, Ocean Diva, Melkweg , maakt niet uit... iedereen staat stil met een biertje in de hand en in de andre hun mob, om foto´s te maken... erg jammer omdat zijn muziek zeker wel dansbaar is.

Het is een beetje studenten-concert plubliek wat staat te kijken.

dat fenomeen zie je tegenwoordig op steeds meer feestjes
ongeacht welke dj, ongeacht welke stijl muziek :jaja:
ga naar awakenings zou ik zeggen (y)
@ Stardust: ga ik ook 8 april! mijn ontgroening in de westergastfabriek... heb er erg veel zin in!!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Ohwja! Hier ben ik dus zeker wel aanwezig! Vet, vet, vet!!
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 15 maart 2006 om 19:35:
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..armin krijgt alleen reacties bij hits of als hij in zijn handjes klapt...

Ja okee dat kan best waar zijn maar ik kijk nou eenmaal zo goed als nooit naar andere mensen op n feest, ik dans mn eigen reis en dat was op die muziek zeeer goed te doen en slalommen tussen stilstaande mensen kan ik als de beste :bounce:
beetje jammer, dat er waar dan ook ter aarde weer gezeurt wordt over mensen die niet dansen :S
ik maak ook foto's van de show en dergelijke omdat ik dat leuk vind.
ik dans ook minder met een biertje in de hand (alhoewel ik vaak niet laten kan en dan de helft van het biertje op mijn kleren pleurt)
en praten doe ik ook met mijn vrienden als ik op een feest ben.

en naast dat alles ga ik ga ook keihard uit mijn dak!!!

bij TE draaide armin het nummer airbase - escape.. ik vind dat een heerlijk nummer en wel meer mensen. Alleen niemand reageerde op dat nummer...NOU EN
dan kan ik er nog wel van genieten :S (bij TE komt nou eenmaal veel huppelkutvolk, moeten zij weten)
je komt toch niet op een feest om te letten op anderen, tenminste zo zie ik het. want waar ik ook was bij Armin Only ik vond het gezellig en zag veel mensen uit hun dak gaan.
Een beter milieu begint bij jezelf :p

E
Uitspraak van EdvP op donderdag 16 maart 2006 om 17:00:
beetje jammer, dat er waar dan ook ter aarde weer gezeurt wordt over mensen die niet dansen
ik maak ook foto's van de show en dergelijke omdat ik dat leuk vind.
ik dans ook minder met een biertje in de hand (alhoewel ik vaak niet laten kan en dan de helft van het biertje op mijn kleren pleurt)
en praten doe ik ook met mijn vrienden als ik op een feest ben.

en naast dat alles ga ik ga ook keihard uit mijn dak!!!

:respect: precies leven en laten leven, jij gaat op die manier uit je dak en ik dans er lekker doorheen...

Ik erger me niet aan stilstaande mensen en jij niet aan mensen die uit hun dak gaan, dacht iedereen maar zo (y)
Uitspraak van EdvP op donderdag 16 maart 2006 om 17:00:
bij TE draaide armin het nummer airbase - escape.. ik vind dat een heerlijk nummer en wel meer mensen

:yes: echt balen dat ik dat gemist heb,echt n wereldplaat :bounce:
het maakt mij niet uit wat je doet, stilstaan een biertje drinken en lekker kletsen Prima, doe ik ook... maar niet op de DANSVLOER het woord zegt het al Dansen op die vloer zodat de slijtplekken erin komen

Ikzelf vind het gewoon irritant als ik lekker sta te dansen en gegevenmoment helemaal ingesloten wordt door een bierkransje wat uiteindelijk je plekkie heeft veroverd en ik dus noodgewongen ergens aan de kant moet staan dansen, op een trappetje of half tegen de bar waar geen ruimte is om te dansen..
Uitspraak van Pure Joy op donderdag 16 maart 2006 om 17:19:
het maakt mij niet uit wat je doet, stilstaan een biertje drinken en lekker kletsen Prima, doe ik ook... maar niet op de DANSVLOER het woord zegt het al Dansen op die vloer zodat de slijtplekken erin komen

Okeee dat is zeker waar voor vooral kleinere locaties, er is al zo weinig ruimte en de dansvloer moet dan toch echt voor dansen gebruikt worden :yes:

Maarre in Ahoy was er toch echt ruimte genoeg om lossss te gaan ;-)
Yep, Ahoy is groot genoeg om elkaar voor de voeten te lopen hihi...
Uitspraak van Pure Joy op donderdag 16 maart 2006 om 17:26:
Yep, Ahoy is groot genoeg om elkaar voor de voeten te lopen hihi...

Haha dwaas :-p
Uitspraak van Pure Joy op donderdag 16 maart 2006 om 17:19:
Ikzelf vind het gewoon irritant als ik lekker sta te dansen en gegevenmoment helemaal ingesloten wordt door een bierkransje wat uiteindelijk je plekkie heeft veroverd en ik dus noodgewongen ergens aan de kant moet staan dansen, op een trappetje of half tegen de bar waar geen ruimte is om te dansen..

Vooraan gaan staan is een optie, doe ik zelf altijd en moet zeggen dat het vaak helemaal los gaat vooraan. Weinig kijk publiek.
En rustiger aan doen dit jaar tenminste ik wel want vorig jaar ...................:x
laatste aanpassing