Partyflock

Forumonderwerp · 856783

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

...Wil niet voorbarig zijn maar ik lees net dat er wederom een ARMIN ONLY komt op 11november...Armin mijn dank is groot ik kom eraan!!
sorry geen idee hoe het kan dat ik 4 keer post achter elkaar
laatste aanpassing
Gek hoor :vaag:
laatste aanpassing
..Wij hadden er niet op gerekend dat we bij armin@ahoy vooraan konden staan {DANSEN!!} Je verwacht bij zo`n partij toch ramptoerisme/groupy`s aan het hek? En toch hebben wij prima kunnen dansen, juichen, joelen, wegdromen..
Maar mensen die uitgebreidt in een kringetje gaan staan praten op de dansvloer??? Mmm ga lekker in de kroeg staan {of aan de kant?} Is toch ook raar als je een stampvolle kroeg te gaan staan hossen en springen...
Uitspraak van mam-Bo op donderdag 16 maart 2006 om 19:39:
..Wij hadden er niet op gerekend dat we bij armin@ahoy vooraan konden staan {DANSEN!!} Je verwacht bij zo`n partij toch ramptoerisme/groupy`s aan het hek? En toch hebben wij prima kunnen dansen, juichen, joelen, wegdromen..

eigenlijk wel door de hele zaal hoor :jaja:

Uitspraak van mam-Bo op donderdag 16 maart 2006 om 19:39:
Is toch ook raar als je een stampvolle kroeg te gaan staan hossen en springen...

Mwah ligt toch aan het type kroeg, de soort muziek, de dj/entertainer én het publiek in de kroeg ;)
Heb aardig wat hos, spring en dancemoves gezien in de loop der jaren :9 óók in de kroeg :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van DJC op donderdag 16 maart 2006 om 19:43:
eigenlijk wel door de hele zaal hoor

ja want de zaal was niet vol..ik ben er ook geweest en heb zowel links als rechtvoor gestaan..ik vind armin van buuren echt een top dj (y) maar ik vond dat feest echt heel erg tegen vallen.mede door het publiek...kijk decors kunnen me gestolen worden.en op zich maak ik ook altijd mijn eigen feestje..maar er hing daar gewoon geen sfeer..ik ga nu lang genoeg naar feesten en heb ook geen hokjes geest om te kunnen oordelen dat het gewoon een matig feest was.
ik persoonlijk vind armin op kleinere locatie beter draaien. dan zo'n grote sfeerloze zaal.
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 16 maart 2006 om 20:31:
kijk decors kunnen me gestolen worden

ben ik met je eens :)
gaat om de muziek, niet om de aankleding :)
..maar er hing daar gewoon geen sfeer..

daar heeft iedereen een eigen intepretatie op denk ik zo, ik vond het goed te pruimen, geen agressieve sfeer, ik heb veel mensen uit hun dak zien gaan, veel mensen zien dansen.

maargoed sfeer maak je bovenal zelf natuurlijk, wat je al aangaf :)

ik persoonlijk vind armin op kleinere locatie beter draaien. dan zo'n grote sfeerloze zaal

ben ik absoluut met je eens :jaja:
heeft ie ook veel meer feeling met het publiek,
maar ik snap de organisatie ook wel.

Armin Only was een zeer internationaal gerichte party,
met partygangers uit heel europa (voornamelijk uit GB)
dan zoek je een locatie die voor alle partygangers makkelijk te bereiken is én iedereen kan huisvesten, maar toch genoeg ruimte om te dansen..

Mjah dan vind ik Ahoy' echt nog niet zo gek :nee:
alleen hadden ze van mij dan het Sportpaleis mogen gebruiken, welke afgelopen keer helaas al in gebruik was voor een concert van Anouk.
Hmmm lijkt me helemaal top, Armin dit keer in het sportpaleis :bounce:
Maar als het in dezelfde zaal is dan ben ik ook al helemaaaal tevreden :yes:

Ben benieuwd of er dit keer weer leuke Live optredens zijn, U2 lijkt me wel geinig ;-p
hmmm nee.. zit te denken, dat Anouk Concert was met Nightmare... wie zat er ook al weer tijdens Armin Only..
Uitspraak van DJC op donderdag 16 maart 2006 om 23:24:
hmmm nee.. zit te denken, dat Anouk Concert was met Nightmare... wie zat er ook al weer tijdens Armin Only..

Whaha scherp zeg, uhmm de huishoudbeurs ofzo :9

Daar liepen we volgens mij ook eerst naar binnen :D
laatste aanpassing
Uitspraak van GerardAM op donderdag 16 maart 2006 om 23:25:
Whaha scherp zeg, uhmm de huishoudbeurs ofzo

Daar liepen we volgens mij ook eerst naar binnen

Nee, die was toen al dicht :9 was echt een concert :)

Wel zagen we de standhouders en eerste bezoekers alweer komen voor die beurs toen wij naar huis gingen :|
Uitspraak van DJC op donderdag 16 maart 2006 om 23:32:
Wel zagen we de standhouders en eerste bezoekers alweer komen voor die beurs toen wij naar huis gingen

:O dus dat was wel echt!! ;-p
Uitspraak van GerardAM op vrijdag 17 maart 2006 om 13:58:
dus dat was wel echt!!

:jaja: wij zien toch nooit dingen die niet echt zijn :O
Uhmmm op zitplaatsen(schommel) na dan ;-p
op die editie van crazyland stond ook een schommel :9
Geen Arena, is nog erger dan Ahoy. Op de website www.arminonly.com staat toch al Ahoy aangegeven ;)

ben aanwezig hoor:)

topic is nog niet gekoppeld, kan iemand dat doen? ik opende hetzelfde topic dat gesloten werd, maar bij Armin Only stond geen topic :flower:
Artiest {SHOWLIST artist 48007, 27256}
dit jaar zeker aanwezig

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van Freezel op zaterdag 25 maart 2006 om 19:33:
Geen Arena

arena gaat ie ook echt niet vol krijgen....

mag van mij wel in de HMH, lekker dichtbij huis :D
doe mij maar lekker in ohoy 10min lopen van huis heerlijk
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:29:
arena gaat ie ook echt niet vol krijgen....

Idd, armin only was vorig jaar ook niet uitverkocht dus arena is zeker geen optie.
Prima als Armin Only weer in de Ahoy is, moet hier en daar wel geschaafd worden aan het geluid. Maar dat is het mooie van een tweede keer .. alles kan en moet beter. Kijk de sfeer die er was in the Eau gaat hij toch niet meer halen, maar dat kan ook niet en moet misschien ook maar niet.

Maar eerst weer genieten in de HMH op 28 april..

Armin Only 2005 was al top! helemaal als je het DVDtje ff terug kijkt! helemaal super!
2006 ben ik er zeker weer bij!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 20:31:
Armin Only 2005 was al top! helemaal als je het DVDtje ff terug kijkt! helemaal super!
2006 ben ik er zeker weer bij!

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :bounce:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 20:31:
helemaal als je het DVDtje ff terug kijkt

hmm ik vind het dvd-tje niet meer dan 'leuk'
had wel wat beter gekund. wat wel weer mooi is, ze hebben lekkere rustige beelden in die dvd. bij de dvd van tiesto werd ik helemaal gek van het geflits van al die beelden.
jammer dat ze niet alle topmomenten hebben genomen van die avond.
voor mij geeft die dvd niet weer van hoe de sfeer daar was ;)

E
Artiest {SHOWLIST artist 42693, 55587}
ja k gaat ook ff kijken
samen met men oom ff flink uit onze plaat gaan op armin
Het is was een lekker avondje in HMH met koninginnen nacht Mocht Armin, volgens de laatste berichen, in november weer zo'n heet avondje plannen dan zijn we zeker weer van de partij.

Armin roeles, jammer die ie dit jaar niet in Leeuwarden komt op Dancetoer, maar goed, die eer hebben we vorig jaar al gehad.

Armin rules!!!!

vond armin only vorig jaar echt super!
ben er zeker weer bij dit jaar!
lekker dichtbij ook :P scheelt wel! haha..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 21:43:
vond armin only vorig jaar echt super!
ben er zeker weer bij dit jaar!
lekker dichtbij ook scheelt wel! haha..

Bij dit bericht sluit ik me helemaal aan, dat feestje was vorig jaat echt zoooo master,kijk echt uit naar November,maar eerst ff van de zomer genieten :yes:
Uitspraak van Willempie aka The LEGEND op dinsdag 9 mei 2006 om 18:19:
jammer die ie dit jaar niet in Leeuwarden komt op Dancetoer,

nee maar wel in breda , met perry o neil en Cor fijneman :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 15 maart 2006 om 19:35:
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..armin krijgt alleen reacties bij hits of als hij in zijn handjes klapt...
ik heb hem ontwijkt bij trance energie omdat ik zoveel verwachtingen had bij armin only. maar heb van anderen gehoord dat het precies zo was bij trance energie.....en ik heb het gauw naar me zin op een feest. maar armin Only viel me gewoon zwaar tegen.

Dit ben ik helemaal met je eens.ik ben ook naar armin only the next level geweest,viel my ook zwaar tegen.ik vind armin beter terecht in een klynere tent de melkweg.Want de laatste armada night viel me ook weer tegen totaal geen lyn in het feest.armin steld me de laaste tyd teleur,maar niet zyn radiosets die zyn goed te pruimen.
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 13 mei 2006 om 21:14:
Dit ben ik helemaal met je eens.ik ben ook naar armin only the next level geweest,viel my ook zwaar tegen.ik vind armin beter terecht in een klynere tent de melkweg.Want de laatste armada night viel me ook weer tegen totaal geen lyn in het feest.armin steld me de laaste tyd teleur,maar niet zyn radiosets die zyn goed te pruimen.

Gedeeltelijk wel mee eens dat Armin beter tot zijn recht komt in kleinere clubs, ik zie hem ook liever in kleine clubs, alleen als Armin in een club staat in Nederland is alles binnen no time uitverkocht. Daarom kiest Armada voor wat grotere locaties, en ik vond de HMH redelijk los gaan afgelopen queensday. Maar er zat wel degelijk een duidelijke lijn in de set van Armin in de hmh, rustige progressive trance beginnen,trance,techtrance and techno en op het laatst weer goede trance een zeer duidelijke lijn naar mij mening. Je weet ondertussen toch wel dat Armin niet meer de pingeltrance draait die hij vroeger wel deed als je nu naar een feest van Armin gaat weet je gewoon wat je kunt verwachten, hij zoekt gewoon in Nederland de wat hardere style op. Daar houdt het grotere publiek nu eenmaal meer van. Als je er niet van houd moet je ook niet meer naar Armin gaan.

Die dvd Armin only geeft inderdaad geen goed beeld, komt omdat er veel copyrights problemen waren. Als er andere platen op die dvd mochten worden geplaatst had je wel gezien dat het wel degelijk los ging. Zeker tot 3 uur vond ik het geweldig en was er echt wel goede interactie met het publiek. Naar 3 uur werd het wat harder ik vond ik het inkakken inderdaad. Maar de nacht zelf was over het geheel gewoon goed te noemen. En zal zeker nog vetter worden aanstaande 11 november.
laatste aanpassing
ik had helaas de vorige niet meegemaakt.. ik ben zekers van plan om dit jaar voor aan te staan en uit mijn dak te gaan.. ;):)

zou het dan deze keer in een andere hal van Ahoy gehouden worden? Vorig jaar hebben ze het toch in die hal gehouden omdat de andere hal (die daar normaal voor gebruikt wordt) bezet was voor wat anders?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 22:14:
Vorig jaar hebben ze het toch in die hal gehouden omdat de andere hal (die daar normaal voor gebruikt wordt) bezet was voor wat anders?

:yes: Volgens mij 1 of andere camping of huishoudsbeurs,ach deze zaal was wat mij berteft niks mis mee :no:

Hij was sowieso te groot :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 22:38:
Hij was sowieso te groot

Nou echt niet voor mij,ik vond precies de ruimte die ik nodig had om losss te gaan op die heerlijke sounds :yes:
Maar ik ben ook niet zo kritisch maar ik geef niet snel n 10 aan n feestje maar armin in Ahoy kwam toch wel erg dichtbij dusss kijk erg uit naar weer zo'n magisch feestje :bounce:
zou mooiste zijn als ie wordt gehouden in het Sportpaleis.
Beste zaal, ook qua acoustiek :jaja:
Uitspraak van DJC op dinsdag 16 mei 2006 om 23:14:
zou mooiste zijn als ie wordt gehouden in het Sportpaleis.
Beste zaal, ook qua acoustiek

Dat is zeker waar maar wat mij betreft dezelfde zaal,tsjaa ik heb toch n goud feestje gehad vorig jaar dus niks aan veranderen wat mij betreft :respect:
Uitspraak van GerardAM op dinsdag 16 mei 2006 om 23:18:
ik heb toch n goud feestje gehad vorig jaar dus niks aan veranderen wat mij betreft

zeker weten :jaja:

Uitspraak van GerardAM op dinsdag 16 mei 2006 om 23:18:
wat mij betreft dezelfde zaal

Mjah vond de entree wel klote, takke eind lopen van Zuidplein :jaja:
Uitspraak van DJC op dinsdag 16 mei 2006 om 23:22:
zeker weten

:kwijl: :bounce:

Uitspraak van DJC op dinsdag 16 mei 2006 om 23:22:
Mjah vond de entree wel klote, takke eind lopen van Zuidplein

Ach dat lopen viel wel mee maar hoe meer je loopt,hoe meer je kunt kwijtraken :x ;-p
Uitspraak van GerardAM op dinsdag 16 mei 2006 om 23:26:
hoe meer je loopt,hoe meer je kunt kwijtraken

mjah... waarschijnlijk bij de eerste pas al O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van DJC op dinsdag 16 mei 2006 om 23:27:
mjah... waarschijnlijk bij de eerste pas al

:D :D tsjaa handjeklap is altijd listig :9

het was zeker een eind lopen, maar dat vond ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:30:
het was zeker een eind lopen, maar dat vond ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd...

Voor mij ook niet en op de sounds van Armin heb ik ook wel kilometers afgelegd en met veel genot, echt n meesterlijke set daar,dus gaat weer helemaal goedkomen in het mooie Ahoy :bounce:
Vond het aardige wandeling op 3 benen :jaja:
Als ik eenmaal gedronken heb en ik hoor muziek maken zulke stukken wandelen niet meer uit, als ik nuchter ben wel ;)

Uitspraak van GerardAM op dinsdag 16 mei 2006 om 23:29:
tsjaa handjeklap is altijd listig

:9

ik vond het eerlijk gezegd toch niet de beste set van hem, vooral het middenstuk viel me wat tegen.
vond alleen die trommelaartjes erg hinderlijk, maar voor de rest behoorlijk genoten hoor :jaja:

Sweet Dreams :kwijl:
I Feel Love :kwijl:

Uitspraak van DJC op dinsdag 16 mei 2006 om 23:45:
vond alleen die trommelaartjes erg hinderlijk

ik vond ze wel chill, maar het duurde net iets te lang