| Betreft: | evenement: Armin Only, zaterdag 11 november 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
..Wij hadden er niet op gerekend dat we bij armin@ahoy vooraan konden staan {DANSEN!!} Je verwacht bij zo`n partij toch ramptoerisme/groupy`s aan het hek? En toch hebben wij prima kunnen dansen, juichen, joelen, wegdromen..
Maar mensen die uitgebreidt in een kringetje gaan staan praten op de dansvloer??? Mmm ga lekker in de kroeg staan {of aan de kant?} Is toch ook raar als je een stampvolle kroeg te gaan staan hossen en springen...
Maar mensen die uitgebreidt in een kringetje gaan staan praten op de dansvloer??? Mmm ga lekker in de kroeg staan {of aan de kant?} Is toch ook raar als je een stampvolle kroeg te gaan staan hossen en springen...
..Wij hadden er niet op gerekend dat we bij armin@ahoy vooraan konden staan {DANSEN!!} Je verwacht bij zo`n partij toch ramptoerisme/groupy`s aan het hek? En toch hebben wij prima kunnen dansen, juichen, joelen, wegdromen..
eigenlijk wel door de hele zaal hoor
Is toch ook raar als je een stampvolle kroeg te gaan staan hossen en springen...
Mwah ligt toch aan het type kroeg, de soort muziek, de dj/entertainer én het publiek in de kroeg
Heb aardig wat hos, spring en dancemoves gezien in de loop der jaren
laatste aanpassing
eigenlijk wel door de hele zaal hoor
ja want de zaal was niet vol..ik ben er ook geweest en heb zowel links als rechtvoor gestaan..ik vind armin van buuren echt een top dj
ik persoonlijk vind armin op kleinere locatie beter draaien. dan zo'n grote sfeerloze zaal.
kijk decors kunnen me gestolen worden
ben ik met je eens
gaat om de muziek, niet om de aankleding
..maar er hing daar gewoon geen sfeer..
daar heeft iedereen een eigen intepretatie op denk ik zo, ik vond het goed te pruimen, geen agressieve sfeer, ik heb veel mensen uit hun dak zien gaan, veel mensen zien dansen.
maargoed sfeer maak je bovenal zelf natuurlijk, wat je al aangaf
ik persoonlijk vind armin op kleinere locatie beter draaien. dan zo'n grote sfeerloze zaal
ben ik absoluut met je eens
heeft ie ook veel meer feeling met het publiek,
maar ik snap de organisatie ook wel.
Armin Only was een zeer internationaal gerichte party,
met partygangers uit heel europa (voornamelijk uit GB)
dan zoek je een locatie die voor alle partygangers makkelijk te bereiken is én iedereen kan huisvesten, maar toch genoeg ruimte om te dansen..
Mjah dan vind ik Ahoy' echt nog niet zo gek
alleen hadden ze van mij dan het Sportpaleis mogen gebruiken, welke afgelopen keer helaas al in gebruik was voor een concert van Anouk.
Whaha scherp zeg, uhmm de huishoudbeurs ofzo
Daar liepen we volgens mij ook eerst naar binnen
Nee, die was toen al dicht
Wel zagen we de standhouders en eerste bezoekers alweer komen voor die beurs toen wij naar huis gingen
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:29:arena gaat ie ook echt niet vol krijgen....
Idd, armin only was vorig jaar ook niet uitverkocht dus arena is zeker geen optie.
Prima als Armin Only weer in de Ahoy is, moet hier en daar wel geschaafd worden aan het geluid. Maar dat is het mooie van een tweede keer .. alles kan en moet beter. Kijk de sfeer die er was in the Eau gaat hij toch niet meer halen, maar dat kan ook niet en moet misschien ook maar niet.
Maar eerst weer genieten in de HMH op 28 april..
Maar eerst weer genieten in de HMH op 28 april..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 20:31:helemaal als je het DVDtje ff terug kijkt
hmm ik vind het dvd-tje niet meer dan 'leuk'
had wel wat beter gekund. wat wel weer mooi is, ze hebben lekkere rustige beelden in die dvd. bij de dvd van tiesto werd ik helemaal gek van het geflits van al die beelden.
jammer dat ze niet alle topmomenten hebben genomen van die avond.
voor mij geeft die dvd niet weer van hoe de sfeer daar was
E
Het is was een lekker avondje in HMH met koninginnen nacht Mocht Armin, volgens de laatste berichen, in november weer zo'n heet avondje plannen dan zijn we zeker weer van de partij.
Armin roeles, jammer die ie dit jaar niet in Leeuwarden komt op Dancetoer, maar goed, die eer hebben we vorig jaar al gehad.
Armin rules!!!!
Armin roeles, jammer die ie dit jaar niet in Leeuwarden komt op Dancetoer, maar goed, die eer hebben we vorig jaar al gehad.
Armin rules!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 21:43:vond armin only vorig jaar echt super!
ben er zeker weer bij dit jaar!
lekker dichtbij ook scheelt wel! haha..
Bij dit bericht sluit ik me helemaal aan, dat feestje was vorig jaat echt zoooo master,kijk echt uit naar November,maar eerst ff van de zomer genieten
Uitspraak van Willempie aka The LEGEND op dinsdag 9 mei 2006 om 18:19:jammer die ie dit jaar niet in Leeuwarden komt op Dancetoer,
nee maar wel in breda , met perry o neil en Cor fijneman
laatste aanpassing
nee hoor..kijk maar de dvd na..mensen staan stil..armin krijgt alleen reacties bij hits of als hij in zijn handjes klapt...
ik heb hem ontwijkt bij trance energie omdat ik zoveel verwachtingen had bij armin only. maar heb van anderen gehoord dat het precies zo was bij trance energie.....en ik heb het gauw naar me zin op een feest. maar armin Only viel me gewoon zwaar tegen.
Dit ben ik helemaal met je eens.ik ben ook naar armin only the next level geweest,viel my ook zwaar tegen.ik vind armin beter terecht in een klynere tent de melkweg.Want de laatste armada night viel me ook weer tegen totaal geen lyn in het feest.armin steld me de laaste tyd teleur,maar niet zyn radiosets die zyn goed te pruimen.
Dit ben ik helemaal met je eens.ik ben ook naar armin only the next level geweest,viel my ook zwaar tegen.ik vind armin beter terecht in een klynere tent de melkweg.Want de laatste armada night viel me ook weer tegen totaal geen lyn in het feest.armin steld me de laaste tyd teleur,maar niet zyn radiosets die zyn goed te pruimen.
Gedeeltelijk wel mee eens dat Armin beter tot zijn recht komt in kleinere clubs, ik zie hem ook liever in kleine clubs, alleen als Armin in een club staat in Nederland is alles binnen no time uitverkocht. Daarom kiest Armada voor wat grotere locaties, en ik vond de HMH redelijk los gaan afgelopen queensday. Maar er zat wel degelijk een duidelijke lijn in de set van Armin in de hmh, rustige progressive trance beginnen,trance,techtrance and techno en op het laatst weer goede trance een zeer duidelijke lijn naar mij mening. Je weet ondertussen toch wel dat Armin niet meer de pingeltrance draait die hij vroeger wel deed als je nu naar een feest van Armin gaat weet je gewoon wat je kunt verwachten, hij zoekt gewoon in Nederland de wat hardere style op. Daar houdt het grotere publiek nu eenmaal meer van. Als je er niet van houd moet je ook niet meer naar Armin gaan.
Die dvd Armin only geeft inderdaad geen goed beeld, komt omdat er veel copyrights problemen waren. Als er andere platen op die dvd mochten worden geplaatst had je wel gezien dat het wel degelijk los ging. Zeker tot 3 uur vond ik het geweldig en was er echt wel goede interactie met het publiek. Naar 3 uur werd het wat harder ik vond ik het inkakken inderdaad. Maar de nacht zelf was over het geheel gewoon goed te noemen. En zal zeker nog vetter worden aanstaande 11 november.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 22:38:Hij was sowieso te groot
Nou echt niet voor mij,ik vond precies de ruimte die ik nodig had om losss te gaan op die heerlijke sounds
Maar ik ben ook niet zo kritisch maar ik geef niet snel n 10 aan n feestje maar armin in Ahoy kwam toch wel erg dichtbij dusss kijk erg uit naar weer zo'n magisch feestje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:30:het was zeker een eind lopen, maar dat vond ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd...
Voor mij ook niet en op de sounds van Armin heb ik ook wel kilometers afgelegd en met veel genot, echt n meesterlijke set daar,dus gaat weer helemaal goedkomen in het mooie Ahoy

![[0570]DERKIE](/images/user/90823_3818642.jpg)