Ik ga vaak genoeg naar een feestje of ik ga op stap zonder mijn meissie en zij ook zonder mij
Geen vertrouwen = geen relatielaatste aanpassing 10 maart 2006 17:21
zouden jullie als je een vaste relatie hebt, nog uitgaan zonder je vriend(-in)?
Komop zeg, why the HELL not?
heb je voor de rest dan geen vrienden? waarmee je lol kan maken?
jawel,, maar het probleem is, dat ik me vriend alleen in t weekend zie,, van zaterdag op zondag,, omdat we paar km van elkaar vandaan wonen, dus,, we gaan eigelijks altijd wel samen uit,, k ben er zo aan gewend dat ik t ook nie meer anders zou doen, en hij ook niet geloof ik.
nou, omdat je het leuker vind samen bijvoorbeeld..?
Aaahh gossie is je vriendje je leven en kun je je eigen leven niet indelen?
Aaahh gossie is je vriendje je leven?
maar als ik met vriendinnen wou en hij met vrienden dan gebeurde dat ook echt wel!
idd je kunt geen rondje draaien of je ziet 10 stelletjes half in / boven / op / onder elkaar staan
zouden jullie als je een vaste relatie hebt, nog uitgaan zonder je vriend(in)?
k ben laatst een keer uigeweest zonder hem, maar vond het niks aan
Wat is jullie mening??laatste aanpassing 10 maart 2006 17:29
wel eens stappen zonder mijn vriend..ook wel leuk, maar dan mis ik hem wel een beetje..want hij is niet alleen mijn partner, hijs ook mijn stap-maatje met wie ik altijd veel lol heb en andersom..hij wil niet stappen zonder mij..vindt hij niet leuk, maar ik vind het juist wel fijn als hij ook nog dingen alleen doet en met zijn vrienden samen...maar dat wil die dus niet
Komt er ook nog eens bij dat we elkaar alleen maar van zaterdag op zondag zien in de week wegens de afstand.
ja dat snap ik, dan blijft er helemaal weinig tijd over dat je elkaar ziet
hij mag van mij wel maar ik vind het leuker en gezelliger met elkaar en 9 van de 10 keer gaan we ook met elkaar. en trouwens als hij er niet bij is vind ik het meestal zonde van me geld wand ik heb het 1 uurtje naar me zin maar dat zakt al weer snel af
nou, omdat je het leuker vind samen bijvoorbeeld..?
ik en m'n vriendje hadden precies dezelfde vriendengroep waar we elke keer mee uitgingen, en als we dan eens los met de jongens of de meiden gingen dan waren we eigenlijk alsnog heel de tijd aan het smssen
Het is pas vervelend als mensen alleen maar oog voor
elkaar hebben.. of naja vervelend
Whaha, nee zo niet.. we waren gewoon op hetzelfde feest, met dezelfde mensen, en waren eigenlijk heel de avond ons eigen plan aan het trekken.. dan ging hij weer mensen opzoeken, dan was ik weer rondjes aan het banjeren..
af en toe samen naar de chill of ff naar de bar, en dan weer terug anar de groep..
gewoon elk met je vrienden uit, vaak meters uit elkaar, maar dat je alleen ff oogcontact had waar de ander was..
vond het juist chill om dan samen moe, terug te gaan naar huis en te gaan slapen..
Ga juist nauwelijks meer afzonderlijk uit, kan en mag heus wel, maar vind het 10 keer minder leuk zonder hem
Regelmatig juist met z'n tweetjes op stap
hmm,, dat vin ik nou ook weer niet zo super, de stad in ofzo wel, maar naar Feestjes ofzo dan juist niet, dan ga ik liever met meerdere mensen
Tsjah als er verder niemand mee wil
En vind het juist super dat wij ons met ons tweetjes zo goed kunnen vermaken
Één van de balangrijkste dingen denk ik
Als je geen echt maatjes van elkaar kunt zijn, zou de relatie voor mij ook weinig voorstellen
Vind t gezellig mét hem, maar vermaak me ook zeker wel zonder m... ik heb ook vriendinnen
En het vertrouwens is er ook zeker wel..laatste aanpassing 10 maart 2006 17:33
Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar bij elkaar en gaan zo vaak zonder elkaar stappen. We wonen ook samen. En ook al gaan we samen naar een feest, dan zien we elkaar nog niet veel, want we gaan lekker ons eigen gang. Dat aan elkaar plakken hebben we wel gehad en ik vind het heerlijk zo.
zo moet het ook gewoon kunnen
Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar bij elkaar en gaan zo vaak zonder elkaar stappen. We wonen ook samen. En ook al gaan we samen naar een feest, dan zien we elkaar nog niet veel, want we gaan lekker ons eigen gang. Dat aan elkaar plakken hebben we wel gehad en ik vind het heerlijk zo.
k ben laatst een keer uigeweest zonder hem, maar vond het niks aan Komt er ook nog eens bij dat we elkaar alleen maar van zaterdag op zondag zien in de week wegens de afstand.
ja dat is ook zo,want wij woonde eerst ver bij elkaar vandaan en zagen elkaar alleen in het weekend,dus ja dan is het logisch dat je het hele weekend bij elkaar bent.
Maar sinds we samenwonen hoeft dat dus niet meer per se.laatste aanpassing 11 maart 2006 18:22
van die mensen die hele tijd alleen maar bij hun vriend/vriendin zitten en je nooit meer bellen. Is het uit hangen ze opeens weer aan de lijn of je mee gaat stappen enzo
dan hebben jullie zeker net wat?
Ik heb nu 2 jaar een relatie , is begonnen als maatjes en dat zijn we nog steeds.Ik vind er niks an zonder hem samen hebben we zo veel lol ....maar we laten elkaar gewoon lekker vrij als we aan het stappen zijn .Maar gewoon het idee dat hij er is ,dat is fijn
ik bedoel heej, met je vrienden moet je ook nog lol hebben etc en je ding kunenn doen
want als het uitgaat ofso zijn je vrienden degene waar je op kan terugvallen..
Ik heb nu 2 jaar een relatie , is begonnen als maatjes en dat zijn we nog steeds.Ik vind er niks an zonder hem samen hebben we zo veel lol ....maar we laten elkaar gewoon lekker vrij als we aan het stappen zijn .Maar gewoon het idee dat hij er is ,dat is fijn
Nou ik red me ook wel zonder hem.. vind et leuk met hem erbij.. als hij zijn vriende mee heeft.. maar met je eige vriende ben je toch weer anders.. en er zijn zat mensen die zich helemaal op een vriend/vriendin richten en die als de relatie over is niemand meer hebbe.. en dat wil ik voorkomen..!
als je elkaar goed vertrouwd
nou ga liever samen uit , is leuker voor als je nog iets anders wilt ( hehe )
maar je zou alleen uit kunnen gaan maar als er een thuis van de 2 thuis blijft ga je denken aan de andere , of die het ook wel naar zijn/haar zin heeft.
en samen uitgaan heb je beiden lol , athans dat is mijn mening.
k ben laatst een keer uigeweest zonder hem, maar vond het niks aan Komt er ook nog eens bij dat we elkaar alleen maar van zaterdag op zondag zien in de week wegens de afstand.
Wat is jullie mening??laatste aanpassing 10 maart 2006 17:40
Maar dan denk ik de hele tijd
wat zou hij nu doen ..
ik ga altijd samen met mijn vriend op stap, en samen naar huis, maar dat betekent niet dat we heel de avond/nacht aan elkaar geklit zitten, soms zien we elkaar heel de avond niet, of van een afstand, maar dan sta ik met anderen te kletsen en hij ook.
simpel zat, en gezellig.
Dit meen je niet?? Vind t triest als je zonder je vriend(in) niet meer van dingen als uitgaan kan genieten als hij/zij er niet bij is
Helemaal mee eens, dan ben je echt kansloos.
Dit meen je niet?? Vind t triest als je zonder je vriend(in) niet meer van dingen als uitgaan kan genieten als hij/zij er niet bij is.
Helemaal mee eens, dan ben je echt kansloos.
Ik ken t gevoel... wil ook t liefst elke minuut vd dag bij mijn vriend zijn, maar ik kan nog wel lol hebben zonder hem. Bij jou komt t net over als of je dat niet kan.
Uitspraak van × Para PussY op woensdag 15 maart 2006 om 12:35:
Apart uitgaan kan ook leuk zijn
Maar dan denk ik de hele tijd
wat zou hij nu doen ..
Whaha noem het wat je wilt
Ik noem het : Echte liefde!
Wanneer ik uit wil met alleen vriendinnen, dan doe ik dat!!
Maar op dit moment ben ik zoo indat ik het liefste 24 uur p/d bij hem wil zijn!!
Jammer dat jullie dat gevoel niet kennen
Ps. als je zelf rotervaringen hebt gehad met exen of op dit moment een vriend hebt die je niet de volledige aandacht geeft waar je naar verlangt, of die liever niet samen met je uitgaat.
reageer dan niet zo JALOERS!!!! en noem mij niet kansloos!!!!
Wij gaan eigenlijk nooit samen. Dat is geen enkel probleem. Als ik de behoefte voel om iets met andere jongens te beginnen dan zou ik geen relatie hebben...
Oja, en als we toch samen gaan dan zie ik hem de hele avond niet omdat we allebei ergens anders mee bezig zijn.
p.s. tis wel makkelijk als hij meegaat dan kan hij rijden en ik drinken laatste aanpassing 3 april 2006 15:19
Moet kunnen ! maar samen uitgaan is leuker...
Ja natuurlijk. Hoe triest ben je als je afhankelijk bent van je vriend of vriendin??
Voelt alleen niet fijn om hem thuis te laten zitten.
We wonen ook niet samen, dus dat scheelt, er is genoeg/teveel tijd voor onszelf
Wat is jullie mening??
samen uit gaan vindt ik top..
Maar ik wil af en toe ook gewoon met me vriendinnen weg kunnen!
en hij met zn vrienden
misschien es over hebben met ze?
Nieuwe mensen leren kennen he!
Uitgaan met m'n vrienden én m'n vriendin tegelijkertijd is het leuks
zouden jullie als je een vaste relatie hebt, nog uitgaan zonder je vriend?
Komt er ook nog eens bij dat we elkaar alleen maar van zaterdag op zondag zien
tuurlijk!!!!! je moet niet de hele tijd op elkaars lip zitten en het draait uiteindelijk om vertrouwen!!!! gewoon lekker uit je dak gaan ken ook wel s een keer zonder je vriend/vriendin!!!!
Ik vin ook da da moet kunne, als je mekaar vertrouwd kan da handig en het is ook heel gezellig om bij andere vriende te zijn he Jud en Juul
Wat is jullie mening??
Lijkt me alleen maar goed om ook dingen afzonderlijk van mekaar te doen, dan hebbie nog s wat te vertellen
Lang niet iedereen hoor, zie genoeg mensen om me heen die helemaal onder de plak zitten/zaten...
wordt het wel erg lastig
Wat is jullie mening??
Je hebt naast je vriendin toch ook nog je maatjes waar je af en toe lekker mee uit je dak wil gaan
Wat is jullie mening??
vindt dat je in een relatie ook dingen met alleen vrienden moet ondernemen dus zonder je vriend of vriendin!