precies je wordt allemaal maar lekker gemaakt en dan maar zeuren de overheid enz dat er te veel met overgewicht kampen.
eigelijk zouden ze de echte foute dingen veeeee en veeel duurder moeten maken of niet meer moeten verkopen.
alle kinder van tegen voordig ook kampen allemaal met overgewicht maar ja ze worden ook dood gegooid met snoep enz ook op tv etc.
maar ja
Ik heb vandaag weer heerlijk gefietst op race fiets wel wennen hoor maar gewoon doorzetten
nu nog wat in huisje bezig opruimen etc en dan lekker in tuin de female lezen (fitniss blad voor vrouwen)
en vanmiddag later naar sportschool.
zo wordt weer zware tijd met de chocoladeletters (die hier van de bakker super lekker zijn) en pepernootjes en marsepein etc. etc.
precies is ook zo ik heb er ook altijd veel moeite mee ik ben banket bakker en maak al dat spul maar is echt verotte moeilijk om er van af te blijven hoor ik vindt geweldig beroep maar heb wel veel last van het snoepen enz is echt moeilijk om in te houden ben echt emotieter
als ik een ander beroep had was ik volgens mij super strak geweest maar ben goed onder weg om onder controle te houden
nu samen met collega uit de winkel houden we elkaar in de gaten.we willen er allebij van af
kijk weet ook dat eens een x snoepen niet erg is maar ja wij zitten er dagelijks in en je stop wel eens wat in je mond en denk ik k u t en ga door vreten enz
maar kan al beter me omgaan