Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 200068x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Komt omdat al die vrouwenbladen vol onzin staan en alleen de laatste hype op dieetgebied promoten. Is nogal een industrie waar veel geld aan te verdienen is.

Ben trouwens nooit eerder bezig geweest met afvallen. Dus niet zo generaliseren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze gaan hier op de sportschool weer met iets nieuws beginnen.. 14 weken begeleiden en voedingsschema's voor je maken zal mij benieuwen hoeveel ze daar weer voor gaan vragen, eerste maand wel gratis maar het zal zoals alles ( betterbelly :facepalm: ) weer achterlijk duur zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 maart 2012 om 21:38:
Komt omdat al die vrouwenbladen vol onzin staan en alleen de laatste hype op dieetgebied promoten. Is nogal een industrie waar veel geld aan te verdienen is

Oftewel; gezond verstand gebruiken is teveel gevraagd voor de meeste vrouwen?
Waarschuw beheerder
Als je overal diezelfde onzin leest en hoort en zo'n crashdieet werkt in eerste instantie ook, ga je natuurlijk niet op zoek naar andere info.

Is trouwens niet specifiek iets voor vrouwen, veel mensen denken echt raaaar over eten en trainen. Terwijl het toch niet zo ingewikkeld is ;)

In zo'n hippe fitness merk je ook dat zeker de helft van de mensen, veelal mannen, echt geen idee heeft waar ze mee bezig zijn.

Vind het zelf altijd leuk om uit te vinden hoe iets zit en daar veel kennis over op te doen. Jij ws ook, maar dat heeft lang niet iedereen he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 maart 2012 om 16:39:
Waarom is dat zo belangrijk voor je dan?

Ik zou me lekker op die centimeters richten, en je strakker wordende lichaam in de spiegel!

Dan zegt dat nummertje op de weegschaal toch niets?

tsja .. uuhmm .. waarschijnlijk omdat het "normaal" zou moeten zijn ... sporten = afvallen... stom he :S
Uitspraak van Landlopert op woensdag 28 maart 2012 om 16:43:
Weet niet of het voor haar belangrijk is maar ik heb het zelfde. Voor mij is het niet super belangrijk maar ik denk als ik zo goed en gezond bezig ben waarom verlies ik dan geen gewicht?

:O je haalt de woorden uit mijn bek :O
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 16:49:
Dit bedoel ik dus! Als je LBM verliest, verlies je ook centimeters!

WTF IS LBM ????? ben maar een leek hoor ... heb alleen verstand van de wet en geld :/

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 maart 2012 om 17:11:
Ze blijft op hetzelfde gewicht he, wordt slanker en daarnaast wordt ze ook nog sterker.
Dus spiermassa verliezen is zeker niet het geval.

:yes: .. mijn boven benen zijn groter :yes: .. maar riem moet strakker ... broeken zakken af :/ ben meer gaan eten sinds trainen omdat ik gewoon echt rammelde van de honger elke keer :/ ( met meer eten bedoel ik niet massa's maar wel genoeg zodat ik niet rammel van de honger tegen het avond eten )

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 maart 2012 om 17:11:
Mocht je echt veel kilo's kwijt moeten is dat inderdaad minder van belang.

ik mag echt wel kg verliezen :yes: ... zou mij niet misstaan :no: maar ik wil niet uithongeren :no: .. al moet ik er een jaar over doen maakt mij niet uit .. het sporten opzich begin ik gewoon echt tof te vinden.

Uitspraak van M. :') op woensdag 28 maart 2012 om 18:17:
Ik ben iig geslaagd heb paar hardloop schoenen,

netjes ... dat is echt mijn beste aankoop van 2011 geweest :lief:

Uitspraak van M. :') op woensdag 28 maart 2012 om 18:17:
zweetbandjes :')

:Lol:

Uitspraak van M. :') op woensdag 28 maart 2012 om 19:29:
Trouwens wat zijn hardloopschoenen toch allemaal lelijk zeg

mee eens :Lol: vind die asics zoooo lelijk he :S ... ze zaten mij gelukkig ook niet lekker en heb nikes :D .. heb je het laten bekijken welke schoenen goed voor je zijn? of heb je gewoon een paar gekocht?

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 maart 2012 om 21:38:
Ben trouwens nooit eerder bezig geweest met afvallen. Dus niet zo generaliseren

ik ook niet :no: ... tot op een dag ik niet meer op de fiets naar mijn werk ging maar met de auto :S
Uitspraak van M. :') op woensdag 28 maart 2012 om 21:43:
14 weken begeleiden en voedingsschema's

ik begin daar echt niet aan :no: :$ .. ik wil normaal blijven eten.. letten op de juiste vetten... meer groentes dan rijst of pasta.. enige wat ik echt wil proberen is mijn eten beter te verdelen waardoor ik vaker eet ... heb daar serieus moeite mee :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 29 maart 2012 om 07:52:
netjes ... dat is echt mijn beste aankoop van 2011 geweest :lief:

Ik ga het zo mee maken want ik ga even voor ik moet werken hardlopen :D

:Lol:

Handig met bodypump :jaja: :D

mee eens :Lol: vind die asics zoooo lelijk he :S ... ze zaten mij gelukkig ook niet lekker en heb nikes :D .. heb je het laten bekijken welke schoenen goed voor je zijn? of heb je gewoon een paar gekocht?

Whaha ik heb toevallig Asics want ik was bij de Nike winkel en daar stonden ook echt alleen maar lelijke en die ik wel leuk vond hadden ze niet meer in mijn maat. Opzich jammer want ik wil dat Nike + gaan gebruiken en daar zit zo'n vakje in voor een zender maargoed we gaan eerst maar eens op deze proberen en als het bevalt dan ga ik wel verder kijken.

ik begin daar echt niet aan :no: :$ .. ik wil normaal blijven eten.. letten op de juiste vetten... meer groentes dan rijst of pasta.. enige wat ik echt wil proberen is mijn eten beter te verdelen waardoor ik vaker eet ... heb daar serieus moeite mee :/

Dat zal wel gewoon normale voeding zijn? Ik weet het niet ze beginnen 10 april dus ik zal het dan nog wel eens vragen.
Whehe discipline Jetje ;p

Waarschuw beheerder
-1
WTF IS LBM

http://www.encyclo.nl/begrip/lean%20body%20mass

ik begin daar echt niet aan

Veel plezier met de spiegel dan. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 08:04:
Ik ga het zo mee maken want ik ga even voor ik moet werken hardlopen

liep je hard op gewone gympen???

Nike +

is dat zo een progje die laat zien hoeveel km je gelopen hebt? ik heb daar endomondo voor (y) .. werkt goed .. maar wel tijdig je GPS aanzetten :yes: ( telefoon )

Whehe discipline Jetje

ik zit uiteindelijk zo vol :S .. dat ik niet meer wil eten :S .. maar wel moet :S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 10:49:
Veel plezier met de spiegel dan.

wie zegt dat ik mezelf niet in de spiegel aan durf te kijken? ik heb geen lichaams obessie zoals jij misschien hebt... ben wie ik ben .. wie dat niet bevalt .. kijk lekker de andere kant op!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 29 maart 2012 om 11:25:
liep je hard op gewone gympen???

Air max 90 :')

is dat zo een progje die laat zien hoeveel km je gelopen hebt? ik heb daar endomondo voor (y) .. werkt goed .. maar wel tijdig je GPS aanzetten :yes: ( telefoon )

Ja dat ook en muziek er bij is op je ipod.. ik weet het fijne er niet van maar het lijkt me wel geinig want volgens mij als je langzamer gaat lopen dan zet dat ding automatisch een powernummer op zodat je weer harder gaat? Kan het fout hebben maar zo iets had ik begrepen?

ik zit uiteindelijk zo vol :S .. dat ik niet meer wil eten :S .. maar wel moet :S

Ja tegen je zin in eten is niet relax.

Waarschuw beheerder
-1
wie zegt dat ik mezelf niet in de spiegel aan durf te kijken? ik heb geen lichaams obessie zoals jij misschien hebt... ben wie ik ben .. wie dat niet bevalt .. kijk lekker de andere kant op!

Waarom gelijk negatief naar andere mensen toe? Ik wil er alleen mee zeggen dat je een voedingsschema nodig hebt om goed te kunnen bepalen wat je binnen krijgt. Als je dat niet precies weet, wordt het heel moeilijk om resultaat te boeken. Tevens is je schema altijd onderhevig aan evolutie. Afhankelijk van resultaten kun je bijschaven. Je macro's moeten kloppen, je porties moeten kloppen en je dagtotalen moeten kloppen.

En natuurlijk wil je vet kwijt! Niet doen of het je niets interesseert, anders zou je ook geen moeite doen om informatie te verzamelen en op je eten letten (en actief te zijn in het AFVALLEN topic).
Waarschuw beheerder
Maar dan wordt het bijna een dagtaak om uit te zoeken wat je wel en wat je niet mag eten. Ik hou me ook niet aan een voedingsschema:no:
Ik let er gewoon goed op op wat ik eet en drink. Daarnaast snoep ik niets en ook qua drinken krijg ik niks ongezonds.
Dat doe ik samen met ''veel'' sporten en daar voel ik mijn goed bij (Y) Ik ben niet iemand met een afgetraind lichaam ofzo die elke dag 3 uren in de sportschool zit :lol:.

Maar goed snap best dat als je goed getraind bent en je dat wil blijven je aan bepaalde dingen moet houden. Mijn gaat het erom dat ik een beetje op hetzelfde gewicht blijf en ik vind het leuk om te sporten,ik doe niet omdat ik zo nodig een getraind lichaam in de spiegel wil zien.

dus dat.

Waarschuw beheerder
-1
Prima, zo heeft iedereen andere doelen.
Zolang het werkt voor je is het goed. Maar het probleem zit er op het punt dat het niet meer werkt. Dan moet je gaan meten, wegen, uitschrijven, etc. En als je dat dan niet wilt, wordt het een stuk moeilijker om je doel te halen.
Waarschuw beheerder
Oke dat geloof ik graag. Tot nu toe helpt het aardig wat ik doe.
Als ik er niet op let wat ik eet en drink en ik sport niet dan ben ik in de kortst mogelijke keren 10 KG zwaarder.
Vandaar dat ik er gewoon goed op let wat ik eet en drink en daarbij beweeg ik veel,en vind dat ook leuk om te doen:D
Kom trouwens nooit in een sportschool,ben liever buiten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bruine boterham met gekookt ei en kipfilet is baas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 11:29:
zet dat ding automatisch een powernummer op zodat je weer harder gaat? Kan het fout hebben maar zo iets had ik begrepen?

whahahah .. dat zou echt tof zijn :Lol: .. ik verslap ook wel tijdens het lopen :O .. en opeens denk ik huh :| .. ik kan toch wel iets harder :P :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 11:29:
Waarom gelijk negatief naar andere mensen toe?

dat vraag je aan mij nadat je
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 10:49:
Veel plezier met de spiegel dan.

dit zegt .. flikker op zeg!

Uitspraak van Landlopert op donderdag 29 maart 2012 om 11:40:
dus dat.

amen! :)

Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 11:57:
Bruine boterham met gekookt ei en kipfilet is baas.

tomaten komkommer paprika en gerookte kip ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 29 maart 2012 om 12:22:
whahahah .. dat zou echt tof zijn :Lol: .. ik verslap ook wel tijdens het lopen :O .. en opeens denk ik huh :| .. ik kan toch wel iets harder :P :D

Ja daarom wil ik het ook :lol:
Al heb ik alleen maar hardcore aan staan als ik ga hardlopen dan ga je vanzelf wel.

http://www.apple.com/nl/ipod/nike/run.html :D

tomaten komkommer paprika en gerookte kip ook!

Gerookte kip ja lekker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 12:25:
Al heb ik alleen maar hardcore aan staan als ik ga hardlopen dan ga je vanzelf wel.

ik vind het wel heerlijk om industrial in mijn oren te hebben als ik op de crosstrainer sta ... op de maat mee raggen ...

buiten heb ik geen muziek in mijn oren .. dan hoor ik het verkeer niet meer :no: .. fietsers brommers of tracktoren :roflol: gekke noorden hier :Lol:

Waarschuw beheerder
-1
dit zegt .. flikker op zeg!

Volwassen (y)

Het ging over je zelfbeeld. Daarom wil je afvallen.

amen! :)

En daarom haal je je doel niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 13:09:
En daarom haal je je doel niet.

Benieuwd wat haar doel is dan.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Landlopert op donderdag 29 maart 2012 om 13:15:
Benieuwd wat haar doel is dan.

Wat denk je in een topic over afvallen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 13:18:
Wat denk je in een topic over afvallen? :lol:

Dus zoals ik het doe kun je niet afvallen?

Waarschuw beheerder
-1
Jawel. Al eet je de hele dag bij de mac en je valt af is, het prima (als je dat wilt tenminste). Maar helaas hebben we niet allemaal dezelfde genen. Op het moment dat je geen of weinig resultaat ziet, zul je wat moeten veranderen. De weg naar structureel (op langere termijn dus) vetverlies heb ik al eerder omschreven. Hoe meer je er vanaf wijkt, hoe kleiner de kans op slagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 13:30:
Jawel

Oke (y).
Zij citeerde mijn stuk en daarna zeg jij ''daarom haal jij je doel niet'',vandaar dat ik dat dacht ;)
Ik zie bij mij wel resultaat alleen op lange termijn. Het is niet zo dat de kilo's eraf vliegen.
Maar toch sinds afgelopen zomer bijna 20 Kg weggebonjourd b)

Waarschuw beheerder
-1
Ja, ik dacht dat ik een stuk eerder gelezen had dat ze vast hing met haar gewicht en dat ze ontzettende honger had. Het probleem is vaak dat mensen met afvallen hun metabolisme te laag laten gaan. Hierdoor wordt het steeds moeilijker afvallen en op het moment dat je je doel bereikt hebt kan je niet meer normaal eten omdat het vet er dan weer snel bij zit.

Ik ben toch altijd voorstander van LBM meting. Gewicht is leuk, maar zegt niet alles (soms zelfs helemaal niets). Uiteindelijk moet je in de spiegel kijken of op de foto kijken of je tevreden bent. Het blijft je eigen lichaam en je eigen keuze hoe ver je wilt gaan.
Waarschuw beheerder
honger zegt ook weinig he!
dat ligt aan de grote van je maag.

ik had ook constant honger in de cut... maar dat heb ik in de bulk ook!

rijst met kip en groenten :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Meergranen pasta, ik zit er vol van :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vult mega he? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Boh ik ben nog aan het bijkomen en ik wil zo nog sporten maar ik heb een inkakker ongelooflijk.

Waarschuw beheerder
donateur
weer een ervaring rijker ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nou idd ik ga me maar eens omkleden want anders blijf ik zitten :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 19:36:
ik heb een inkakker ongelooflijk

daarom knal ik gelijk uit me werk door
anders krijg ik een inkakker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op donderdag 29 maart 2012 om 19:54:
anders krijg ik een inkakker!

Nou om 5 uur wil ik echt wel even eerst naar huis om te eten. Maar hoe later het wordt hoe minder zin ik krijg om nog wat te gaan ondernemen.
Waarschuw beheerder
Ik was t topic ff kwijt :lol:
ma ook weer aanwezig :bye:

vanmorge gesport en straks zwemmen :woeP:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 13:48:
Ja, ik dacht dat ik een stuk eerder gelezen had dat ze vast hing met haar gewicht en dat ze ontzettende honger had.

zo een grote waffel :/ .. maar begrijpend lezen is er niet bij ... ben je beetje erg vol van jezelf?

ik begon te sporten ( om de dag ) en at wel geteld .. 4 boterhammen en een bord warm eten ... te weinig .. lijkt mij duidelijk ... dus ik rammelde van de honger. Heb moeten leren ontbijten.. ben dus 1 maaltijd meer gaan eten. Ik wil niet dieeten :no: .. nooit gedaan in mijn leven .. waarom niet? .. ik heb geen zin om mijn leven lang te houden aan regels en gezag dit wel dat niet... aangezien ik nooit een 10tonner ben geweest maar wel een tante die je niet omver loopt... zo ben ik dat past bij mij.

Dus ik eet nog 1 maaltijd meer op een dag.. maar ik zit niet meer met mijn zuignap op stoelen banken of zit autistisch te zappen voor de tv... Dus? wat is de uitkomst? begin een lijf te krijgen van iemand die sport waarbij de spieren duidelijk beginnen te worden ( spieren welke ik NOOOOOIT gehad heb ).. ja ik val niet veel af voor iemand die zoveel sport :no: ... maar denk dat er ook maar weinig mensen zijn die zoooooooo lui kunnen zijn als ik in het verleden was en 0.000001% spieren had waardoor ik weinig KG verlies maar wel veel CM

dus mijn doel? zoals landlopert al liet weten ... ik let op mijn voeding voor de gezondheid van lichaam en geest ... sporten doe ik om het lui aangevreten eten er weer af te krijgen. ( en begin het sporten vooral hardlopen steeds toffer en toffer te vinden )

zo einde verhaal

Uitspraak van RTD op donderdag 29 maart 2012 om 19:54:

ik ook :) bevalt mij wel
Uitspraak van M. :') op donderdag 29 maart 2012 om 20:45:
ou om 5 uur wil ik echt wel even eerst naar huis om te eten

ik kan echt niet eerst eten en dan sporten :no: .. krijg er maagzuur van :S .. eten zit in de weg :/ .. wat dat aan gaat valt er nog een hoop te leren wat mijn lichaam wel wil eten en vooral wanneer.

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig hoor jet! (Y)

ik ga ook t liefst smorgens of smiddags sporten! :yes: morgen weer :D B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 30 maart 2012 om 07:30:
ik kan echt niet eerst eten en dan sporten :no: .. krijg er maagzuur van :S .. eten zit in de weg :/ .. wat dat aan gaat valt er nog een hoop te leren wat mijn lichaam wel wil eten en vooral wanneer.

Ik niet gelukkig..

Waarschuw beheerder
ik begon te sporten ( om de dag ) en at wel geteld .. 4 boterhammen en een bord warm eten ... te weinig .. lijkt mij duidelijk ... dus ik rammelde van de honger. Heb moeten leren ontbijten.. ben dus 1 maaltijd meer gaan eten. Ik wil niet dieeten .. nooit gedaan in mijn leven .. waarom niet? .. ik heb geen zin om mijn leven lang te houden aan regels en gezag dit wel dat niet... aangezien ik nooit een 10tonner ben geweest maar wel een tante die je niet omver loopt... zo ben ik dat past bij mij.

Dus ik eet nog 1 maaltijd meer op een dag.. maar ik zit niet meer met mijn zuignap op stoelen banken of zit autistisch te zappen voor de tv... Dus? wat is de uitkomst? begin een lijf te krijgen van iemand die sport waarbij de spieren duidelijk beginnen te worden ( spieren welke ik NOOOOOIT gehad heb ).. ja ik val niet veel af voor iemand die zoveel sport ... maar denk dat er ook maar weinig mensen zijn die zoooooooo lui kunnen zijn als ik in het verleden was en 0.000001% spieren had waardoor ik weinig KG verlies maar wel veel CM

dus mijn doel? zoals landlopert al liet weten ... ik let op mijn voeding voor de gezondheid van lichaam en geest ... sporten doe ik om het lui aangevreten eten er weer af te krijgen. ( en begin het sporten vooral hardlopen steeds toffer en toffer te vinden )

zo einde verhaal

Nou ja de een is wat fanatieker dan de ander maar goed iedereen moet het zelf weten (y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2012 om 07:37:
ik ga ook t liefst smorgens of smiddags sporten! morgen weer

Het liefst begin ik met sporten als ik uit bed kom, lekker vroeg want dan heb je nog een hele dag voor je. Hoop dat het vanmiddag beter weer wordt want dan kan ik weer stuk gaan hardlopen, gisteren nieuwe kleding gehaald :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2012 om 08:32:
Het liefst begin ik met sporten als ik uit bed kom, lekker vroeg want dan heb je nog een hele dag voor je. Hoop dat het vanmiddag beter weer wordt want dan kan ik weer stuk gaan hardlopen, gisteren nieuwe kleding gehaald :D

Als ik uit bed kom moet ik vaak gewoon werken 8)
Waarschuw beheerder
Eerder uit bed ;)

Nu helaas een sportschool die dan nog niet open is. Maar hardlopen kan wel, is nu tenminste ook al weer licht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2012 om 08:32:
Nou ja de een is wat fanatieker dan de ander maar goed iedereen moet het zelf weten

in sporten ben ik fanatiek :yes: .. in dieten niet :no:..
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 30 maart 2012 om 08:54:
Eerder uit bed

idd ... ging in het verleden eerst een uur zwemmen voordat ik naar mijn werk ging :yes: ... heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 30 maart 2012 om 08:54:
Eerder uit bed ;)

Nu helaas een sportschool die dan nog niet open is. Maar hardlopen kan wel, is nu tenminste ook al weer licht.

Ik sta om 7 uur op moet om half 9 op mijn werk zijn dus ik wil het morgens lekker rustig aan doen.

Ga wel lekker avonds na het eten.. ga vaak ook squashen dus dan moet ik wel wachten tot mensen gegeten hebben, alleen squashen is ook zo saai.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sport trouwens ook avonds omdat ik me anders ga vervelen.. tv kijken is nou ook niet echt mijn ding en niets is lekkerder dan na het sporten douchen en lekker naar bed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 30 maart 2012 om 10:59:
squashen

tof is dat he :D ... doen wij ook regelmatig :D al heb ik wel vaak last van een muur die in de weg staat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 30 maart 2012 om 11:00:
Ik sport trouwens ook avonds omdat ik me anders ga vervelen..

:lol: hehe ik ook. Ik eet meestal rond 5 uur en ga dan zo rond 7 uur weg om te sporten.
Daarna idd in der chillstand b)

maar ik zit niet meer met mijn zuignap op stoelen banken of zit autistisch te zappen voor de tv.

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 30 maart 2012 om 11:08:
tof is dat he :D ... doen wij ook regelmatig :D al heb ik wel vaak last van een muur die in de weg staat :P

Ja idd heb net nieuw wedstrijdracket gekocht :lol: dat mocht nu wel eens na 4 jaar fucking duur dus die muur daar ben ik bang voor geworden :') en als ik al tegen de muur sla dan doet het pijn.. :lol:

Uitspraak van Landlopert op vrijdag 30 maart 2012 om 11:10:
:lol: hehe ik ook. Ik eet meestal rond 5 uur en ga dan zo rond 7 uur weg om te sporten.
Daarna idd in der chillstand b)

Ja toksssssssss.
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.coronelsports.nl/var/rooster_2012,_2e_kwartaal.pdf

Lekker roostertje ook daar vermaak ik me voorlopig wel mee.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een hardloop rooster,voor beginners b) Nog nooit wat mee gedaan 8)

Waarschuw beheerder
donateur
hardlopen moet je doen met evy joh :P
Waarschuw beheerder
ja maar ik ken evy niet zo goed.

Waarschuw beheerder
donateur
moet je dr leren kennen 8)