Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 207982x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 11:44:
droge crackers..

Zijn lekker hoor, die van de reclame, dat hij de kaviaar eraf gooit en alleen de cracker wil. Zit gewoon sesamzaad op ;) Dus niks "droogs" aan eigenlijk :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 11:36:
Voor ik naar het werk ga neem ik een cracotte met 20+ smeerkaas. Rond een uurtje of half 10 neem ik een pakje droge crackers. Rond 11 uur/half 12 een rijstwafel.
Om 12 uur vier crackers met of kalkoenfilet, of 20+ smeerkaas of 20+ kaas of halvajam.
Rond een uurtje of drie eet ik een stuk of 8-10 snoeptomaatjes en een mandarijn. En rond 18.00 uur mijn avondeten.

Wauw!! Ik vind het knap dat je het hier mee red een hele dag :O

Ik begin 's ochtends om 5 uur (jawel!) met een bakje yoghurt met muesli, om 7 uur een appel(of n ander stuk fruit) , 09.30uur 3 bruine boterhammen met mager beleg, 12.30uur fruit (meestal een sinaasappel, grapefruit en 2 kiwi's) met een opkikker, 15.00uur plakje ontbijtkoek of n rijstwafel ofzoiets, en dan om 17.30uur me avondeten.
En ik sport minstens 4x in de week :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 21:16:
Ja, maar ik kan het geld via de belastingdienst terug krijgen omdat ik het onder een medische reden kan plaatsen ;)
Niet dat ik door medicatie of iets dergelijks ben aangekomen, dat is gewoon door mijn eigen luie vreetgedrag geweest, maar ik heb wel iets medisch wat kan verbeteren door af te vallen en waardoor ik dan gezonder ben.

Eigenlijk is het te krom voor woorden :rot: weet je zeker dat het kan? Aangezien dit jaar alles veranderd is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 11:45:
Zijn lekker hoor, die van de reclame, dat hij de kaviaar eraf gooit en alleen de cracker wil. Zit gewoon sesamzaad op ;) Dus niks "droogs" aan eigenlijk :9

Zou niks voor mij zijn iig. :9 Maar krijg jij zo niet te weinig energie binnen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 12:11:
Ik begin 's ochtends om 5 uur (jawel!) met een bakje yoghurt met muesli, om 7 uur een appel(of n ander stuk fruit) , 09.30uur 3 bruine boterhammen met mager beleg, 12.30uur fruit (meestal een sinaasappel, grapefruit en 2 kiwi's) met een opkikker, 15.00uur plakje ontbijtkoek of n rijstwafel ofzoiets, en dan om 17.30uur me avondeten.
En ik sport minstens 4x in de week :D

Dit komt al meer in de buurt van wat ik ook aan houdt. Lijkt me ook beter voor je lichaam dan het patroon dat SimplySam noemde. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 18:26:
Dit komt al meer in de buurt van wat ik ook aan houdt.

En heeft het bij jou ook goed resultaat?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 18:32:
En heeft het bij jou ook goed resultaat?? :D

Ja, maar niet zo heel hard. Maar da's volgens mij meer omdat ik vorig jaar tussen maart en september al bijna 20 kilo was afgevallen. En ik doe er krachttraining bij, wat ik op 'n maximaal haalbaar niveau doe nu, dus in gewichtsverlies wat betreft vet kan ik er weinig over zeggen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 18:42:
Maar da's volgens mij meer omdat ik vorig jaar tussen maart en september al bijna 20 kilo was afgevallen.

Dat is ook wel ff een applausje waard hoor (Y) (Y) Top!!

Bij mij ging het ook niet snel hoor, maar nu is er toch ERG veel af :D
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 18:42:
En ik doe er krachttraining bij, wat ik op 'n maximaal haalbaar niveau doe nu, dus in gewichtsverlies wat betreft vet kan ik er weinig over zeggen.

Ow owkee, ik val nu ook niet meer zo erg veel af, maar ik word wel overal beetje bij beetje strakker ;)

Waarschuw beheerder
haha ik denk dat ik 10 keer zoveel eet als de meeste hier, pff wat eten jullie weinig:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 20:44:
haha ik denk dat ik 10 keer zoveel eet als de meeste hier

ik sochtends half 10 eerst 14 boterhammen(volkoren) smiddags een broodje en savonds gwn veel avondeten,.. maar ben nu aan het afvallen dus heb het teruggeschroeft naar 6 scheelt een hoop gewicht (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 20:44:
pff wat eten jullie weinig

Vind je dat weinig?? :S Ik heb er wel genoeg aan (Y) Wat eet jij dan zoal op een dag?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 18:26:
Lijkt me ook beter voor je lichaam dan het patroon dat SimplySam noemde.

Dat zal wel volgens jou, maar ik ben al 6 kilo kwijt met mijn patroon dus zo slecht zal het wel niet zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 21:18:
Wat eet jij dan zoal op een dag??

vandaag

1 banaan 30g eiwit
150g kalkoen 50g cashewnoten
150g kalkoen appel
30g eiwit 1 plak brood
500ml magere melk 50g cashewnoten
1 omelet van 6 eieren zonder dooier met groenten
250g zalm gerookt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 21:45:
vandaag

1 banaan 30g eiwit
150g kalkoen 50g cashewnoten
150g kalkoen appel
30g eiwit 1 plak brood
500ml magere melk 50g cashewnoten
1 omelet van 6 eieren zonder dooier met groenten
250g zalm gerookt

weinig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op dinsdag 30 maart 2010 om 23:06:
idd als dat 10 keer zo veel is als de rest hier heeft de rest inmiddels al wel anorexia

idd :D

achja iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft :D

Waarschuw beheerder
idd toen ik het opschreef viel mij dat ook wel op, het voelt iig als, nou ja een stuk vlees klinkt ook wat anders dan een crakcer met lightkaas:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 21:32:
Dat zal wel volgens jou, maar ik ben al 6 kilo kwijt met mijn patroon dus zo slecht zal het wel niet zijn ;)

Ja, dat geloof ik best. Mensen met een eetstoornis bijvoorbeeld zullen ook veel afvallen maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat 't gezond is. ;) Ik doelde meer op 't feit dat je misschien na je dieet weer aankomt, omdat je zo op 't eerste gezicht ver onder je energiebehoefte zit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 06:30:
nou ja een stuk vlees klinkt ook wat anders dan een crakcer met lightkaas:lol:

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 10:11:
na je dieet

Dit is geen dieet, dit is gewoon mijn leefstijl op het moment. En daar ga ik ook niet meer van af wijken. 's Avonds eet ik wel gewoon "normaal" en in het weekend ook.

Waarschuw beheerder
veeeel sporten..:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 31 maart 2010 om 10:37:
En daar ga ik ook niet meer van af wijken.

:| Rigoreus.. Nja, als jij er gelukkig mee bent. Voor mij gaat 't nogal ver. :)

Net gewogen: 91,7kg! Dat brengt het subtotaal op 23kg eraf. En we gaan gewoon door! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 11:05:
Voor mij gaat 't nogal ver.

ver? Waarom ver in godsnaam?
Ik eet toch gewoon normaal of niet :lol: Volkoren Knackebröt met kaas, fruit, 's avonds lekker een stuk vlees een aardappelen en groenten. Wat is daar VER aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 31 maart 2010 om 11:18:
Volkoren

Dat had je er niet bij gezegd. ;) Ik dacht aan die simpele toastcrackertjes ofzo, met nagenoeg geen voedingswaarde. Dan ga ik toch liever voor brood. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 11:39:
Dat had je er niet bij gezegd.

Dat is waar :rot:
Maar het enige wat ik heb gedaan is brood vervangen door de volkoren knackebrot en het beleg vervangen door mager beleg :) Eerst nam ik 5 boterhammen mee met ham, chocopasta, hagelslag, pindakaas etc. etc.
Nu lekker 20+ kaas, kip of kalkoenfilet en dat soort magere dingetjes.
Verder eet ik wel gewoon prima hoor, en ik ga ook gewoon lekker uit eten en stuff :D
Morgenavond weer naar de Argentijn :honger: Lekker Beef de Lomo en een gepofte aardappelen met zure room (L) hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Eyz.. kipfilet :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 31 maart 2010 om 11:41:
Maar het enige wat ik heb gedaan is brood vervangen door de volkoren knackebrot

Waarom geen brood meer? Wit brood of maïsbrood is niet het beste wat je kunt eten als je wil afvallen, maar volkoren brood is prima. :)

het beleg vervangen door mager beleg

Die snap ik, dat heb ik ook gedaan. Scheelde énorm! :o

lekker uit eten

:K

Moet ik ook weer 'ns doen eigenlijk. Misschien van 't weekend mevrouw Davidoff maar 'ns meenemen naar 'n leuk en goed restaurantje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 12:21:
Waarom geen brood meer?

Omdat in een knackebröt toch wel veel minder kcal zitten.
Maar dat is alleen op het werk hoor, als ik vrij ben eet ik wel lekker een geroosterde volkoren boterham met 20 + smeerkaas :D hihi

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 12:21:
Moet ik ook weer 'ns doen eigenlijk. Misschien van 't weekend mevrouw Davidoff maar 'ns meenemen naar 'n leuk en goed restaurantje!

(Y) :D

Waarschuw beheerder
Simply sam ik vind het knap dat je het volhoud!

Ik ben nu 2,5 kilo afgevallen in 2,5 week..gaat lekker dus! Heb er eerlijk gezegd nog niet veel voor gedaan..wel wat gezonder gaan eten en s'avonds niet meer snoepen, sporten doe ik niet echt. Ik fiets wel bijna elke dag een uur om bij me paarden te komen..en dat was het wel. Wil er nu nog 11,5 kilo af hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 16:39:
sporten doe ik niet echt. Ik fiets wel bijna elke dag een uur

Dat is toch al een uurtje lichaamsbeweging per dag. ;)
Waarschuw beheerder
3e dag dr frank dieet.
Het is allemaal erg lekker om te eten moet alleen wel 15 min eerder opstaan om al t eten klaar te maken 8)
Wss val ik deze week toch niks af want met pasen doe ik gewoon lekker wat ik wil (6)

Waarschuw beheerder
wooooooop vanaochtend op de weegschaal en voor de spiegel gestaan. harder dan dit is ongezond. ik ga langzaamaan mijn calorieen verhogen, its been a hell of a ride maari k ben zooo happy mijn eigen gezonde sporterslichaam terug na in totaal 2jr van de medicijnen af te zijn en 35kg te hebben verloren!!!

:party:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 20:42:
af te zijn en 35kg te hebben verloren!!!

Dat is wel top ja (Y) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 16:39:
Simply sam ik vind het knap dat je het volhoud!

Ik sta er soms ook zelf van te kijken :D Thnx girl
Waarschuw beheerder
donateur
35kg te hebben verloren

Netjes. :yes:

gezonde sporterslichaam

Foto's jwt! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 21:24:
Foto's jwt!

hahahha neeeeejjjj ga ik niet doen op internet. heb wel een shitload strakke shirtjes gekocht voor de zomer:lol:
Waarschuw beheerder
wooooooop vanaochtend op de weegschaal en voor de spiegel gestaan. harder dan dit is ongezond. ik ga langzaamaan mijn calorieen verhogen, its been a hell of a ride maari k ben zooo happy mijn eigen gezonde sporterslichaam terug na in totaal 2jr van de medicijnen af te zijn en 35kg te hebben verloren!!!

damn 35 kilos is veel (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 21:27:
neeeeejjjj ga ik niet doen op internet.

Anoniem? ;P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 21:27:
shitload strakke shirtjes

't Klinkt heel fout als je dat zo zegt.. :9
Waarschuw beheerder

Klasse pik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 21:47:
't Klinkt heel fout als je dat zo zegt..

dat is het ook!:lol:

Uitspraak van Silver Corvette. op woensdag 31 maart 2010 om 21:34:
damn 35 kilos is veel

Uitspraak van oreqopil op woensdag 31 maart 2010 om 23:08:
Klasse pik.

respct voor jullie respect.

de foto links is het meest recent. Meeste foto's in mijn album is 12kg zwaarder en fotos waari k echt dik izjn die zijn er niet:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 07:18:
Meeste foto's in mijn album is 12kg zwaarder

Ik zat er al te kijken :P

Nog eens 300 gram er af ten opzichte van gisteren, maar moet echt gaan stoppen met dagelijks wegen.. :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 1 april 2010 om 10:10:
Nog eens 300 gram er af ten opzichte van gisteren, maar moet echt gaan stoppen met dagelijks wegen..

frustrerend is dat ik ken het.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 50 kilo aangekomeng. :o
Waarschuw beheerder
donateur
1 aprils hihi.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op donderdag 1 april 2010 om 10:29:
1 aprils hihi.

Slekte grappengs. :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 10:15:
frustrerend is dat ik ken het.

Dan krijg je geen realistisch beeld van wat je daadwerkelijk verliest. De ochtend nadat ik gesport heb werkt de weegschaal ook 'n beetje tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 1 april 2010 om 10:10:
maar moet echt gaan stoppen met dagelijks wegen..

Daar raak je idd gedesillusioneerd van :/ Vanmorgen woog ik een beetje meer maar het is weer de week van de maand dus dan weegt een vrouw sowieso zwaarder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op donderdag 1 april 2010 om 11:36:
Vanmorgen woog ik een beetje meer

Is 't geen slechte 1 april grap van je weegschaal? :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 1 april 2010 om 11:02:
Dan krijg je geen realistisch beeld van wat je daadwerkelijk verliest. De ochtend nadat ik gesport heb werkt de weegschaal ook 'n beetje tegen.

ik val nu sws niet meer af omdat ik groei als de gekste. ik kijk nu alleen in de spiegel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 12:12:
ik kijk nu alleen in de spiegel.

Ik vind het lastig om te onderscheiden wat nou komt door vetverbranding en wat spierontwikkeling is. Door het afvallen lijkt er sowieso meer definitie in m'n lichaam te komen.

Waarschuw beheerder
goede is om te kijken hoe je kleren passen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 1 april 2010 om 11:40:
Is 't geen slechte 1 april grap van je weegschaal?

:lol: don't think so hahaha