Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 208083x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
en al die feesten waar je bent geweest lig je daar dan de hele nacht bij de ehbo tussen de mongolen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 27 maart 2010 om 13:45:
zelfs hij kan het! Dus stoppen met dat gejank :')

Whahahahahhahaa omg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op vrijdag 26 maart 2010 om 21:52:
Als je wil kan je het. vind zo'n ingreep dan ook wel erg overdone zeker als je pas 22 bent!!

Was het maar echt zo simpel...
Niet iedereen kan de discipline opbrengen om een streng dieet te volgen. Je kunt het slap vinden maar het is wel realistisch. Het is niet voor niets dat je pas een maagband of gastric bypass krijgt als je hebt aangetoond dat je echt hebt geprobeerd om af te vallen.
Het is niet zo dat je naar een arts gaat en hoppa... Het mes gaat erin. :nosmile:

En was is uiteindelijk meer waard?
Het feit dat iemand toegeeft dat hij of zij de discipline niet heeft en iets laat doen aan zijn of haar overgewicht en gezondheid (waarmee hij/zij de gezondheidszorg op termijn veel geld bespaart...) of het feit dat iemand maar aanmoddert, niet verder komt maar toch zonder resultaat doorgaat omdat anderen hem/haar anders 'slap' noemen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ergens gezien dat iemand die een gastric bypass heeft zijn verslaving voor eten omzet in een ander soort verslaving (bijv. drank)
weet iemand of dat echt zo is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 18:04:
Was het maar echt zo simpel...
Niet iedereen kan de discipline opbrengen om een streng dieet te volgen. Je kunt het slap vinden maar het is wel realistisch. Het is niet voor niets dat je pas een maagband of gastric bypass krijgt als je hebt aangetoond dat je echt hebt geprobeerd om af te vallen.
Het is niet zo dat je naar een arts gaat en hoppa... Het mes gaat erin. :nosmile:

En was is uiteindelijk meer waard?
Het feit dat iemand toegeeft dat hij of zij de discipline niet heeft en iets laat doen aan zijn of haar overgewicht en gezondheid (waarmee hij/zij de gezondheidszorg op termijn veel geld bespaart...) of het feit dat iemand maar aanmoddert, niet verder komt maar toch zonder resultaat doorgaat omdat anderen hem/haar anders 'slap' noemen?

Als je echt 200 kilo weegt en amper meer kan sporten dan snap ik het best. Maar 100 kilo is nog niet eens zoveel en ik had eerder een discussie met haar en daar kwam ook al naar boven dat ze diëten kut vond en dat je je zelf dan moet uithongeren en weet ik wat allemaal en dat is gewoon onzin.. Ze verkoos het lekkere eten boven het mooie lijf en nu kan ze lekker door blijven eten. Iedereen weet dat je moeite moet doen voor afvallen en ja dan moet je maar die vette meuk opgeven..
En dat gezever over niet kunnen sporten vind ik echt een kut smoes, maarja dat ben ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 10:06:
https://vip.partyflock.nl/albumelement/76558826.html mijn afval race ;)

Goed bezig :D alleen je mag wel beetje lachen op je foto :d je hebt reden genoeg om te lachen lijkt me :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 28 maart 2010 om 11:35:
alleen je mag wel beetje lachen op je foto je hebt reden genoeg om te lachen lijkt me

Naja op foto 1 had ik hekel aan foto's..
Foto 2 kwam onverwachts..
foto3.. Naja was beetje moe haha

Bij de volgende zal ik lachen!
Want reden daartoe heb ik zeker..
Ben behoorlijk trots ook op mezelf!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 11:39:

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 11:39:
Want reden daartoe heb ik zeker..

Idd gelijk heb je! :D

Waarschuw beheerder
jezus die 1ste foto. lijkt wel een vrouw van 40!! en dan die 3e!!!

respect!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 13:18:
jezus die 1ste foto. lijkt wel een vrouw van 40!!

I know.. :$
Op een gegeven moment moest die knop gewoon in me koppie om..
Zag mezelf op zo foto en toen had ik ook zoiets JEZUS moet gewoon veranderen..
Was ongelukkig ed, en toen besloot ik er 110% voor te gaan..
En nu..
die 3e!!!

daar ben ik veel gelukkiger!:D
Straal ik nu ook uit, ok op die foto lach ik misschien niet maar ben zoveel gelukkiger en tevreden met mezelf!:D
Nog 16.1 kilo en dan ben ik helemaal tevreden, en gaat me lukken ook!!! :D

respect!

Thnx!:)

Waarschuw beheerder
donateur
https://vip.partyflock.nl/albumelement/76558826.html mijn afval race

Helemaal top (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Echt super!!! je bent echt goed bezig joh (Y)

Owh ik was vanmorgen precies 13 kilo kwijt, ook helemaal blij :cheer:

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/albumelement/76558826.html mijn afval race

Wow! Petje af hoor! :respect:

Ben eindelijk van mn hongergevoel af met dat dieet wat ik doe.. Eerste week was een drama, had continu honger (mogelijk wekte ik dat honger gevoel zelf op door alleen maar aan dat dieet te denken en dan krijg je vanzelf gewoon honger.. Tussen de oren theorie), maar nu heb ik totaal geen honger meer tussen mijn maaltijden door..

Iedereen veel succes verder met afvallen!
Ik ga zo nog ff een stukje fietsen, kom ik toch aan mn beweging vandaag ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op zondag 28 maart 2010 om 15:41:
Owh ik was vanmorgen precies 13 kilo kwijt, ook helemaal blij

:cheer: Ik 10 B)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 16:03:
Ben eindelijk van mn hongergevoel af met dat dieet wat ik doe..

wat voor een dieet doe je? Ik begin morgen met het dr frank dieet
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 16:03:
Ik ga zo nog ff een stukje fietsen, kom ik toch aan mn beweging vandaag ;)

Gister genoeg bewogen (@Knock out):P Vandaag een chilldagje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karriejj op zondag 28 maart 2010 om 16:20:
Uitspraak van Cindy© op zondag 28 maart 2010 om 16:03:
Ben eindelijk van mn hongergevoel af met dat dieet wat ik doe..

wat voor een dieet doe je?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
Ik begin morgen met het dr frank dieet

Een collega van mij is het ook aan het doen, die had een ontbijtje van 2 gekoote eieren met mayonaise!! Klinkt wel gek voor de ochtend... maar goed, als het werkt, dan is het wel top natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 16:29:
Een collega van mij is het ook aan het doen, die had een ontbijtje van 2 gekoote eieren met mayonaise!! Klinkt wel gek voor de ochtend... maar goed, als het werkt, dan is het wel top natuurlijk :D

ja pcies ik wil nog zon 5 kilo afvallen dus hopen dat t daarmee lukt

Waarschuw beheerder
wat voor een dieet doe je?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar

Prodimed dieet via een diëtiste..
www.prodimed.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 18:34:
www.prodimed.nl

is dat niet duur al die maaltijdvervangers?
Waarschuw beheerder
ben nu ongeveer 16 dagen geen ongezonde tussendoortjes aan het eten en ben ongeveer 1,5 kilo afgevallen..zonder sporten dus op zich werkt t nog best wel;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zondag 28 maart 2010 om 19:05:

Ja, maar ik kan het geld via de belastingdienst terug krijgen omdat ik het onder een medische reden kan plaatsen ;)
Niet dat ik door medicatie of iets dergelijks ben aangekomen, dat is gewoon door mijn eigen luie vreetgedrag geweest, maar ik heb wel iets medisch wat kan verbeteren door af te vallen en waardoor ik dan gezonder ben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 21:16:
Ja, maar ik kan het geld via de belastingdienst terug krijgen omdat ik het onder een medische reden kan plaatsen ;)

oooh ideaal :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zondag 28 maart 2010 om 21:21:
oooh ideaal

Jep :D Nu even een dure investering, maar dat krijg ik volgend jaar allemaal terug b)
Maar nu is het behoorlijk duur, maar goed, dat moet dan maar ;)
Waarschuw beheerder
Een collega van mij is het ook aan het doen, die had een ontbijtje van 2 gekoote eieren met mayonaise!! Klinkt wel gek voor de ochtend... maar goed, als het werkt, dan is het wel top natuurlijk

Willen afvallen en dan mayonaise bij het ontbijt gaan eten.
Whuaha, vrouwen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 29 maart 2010 om 01:35:

ja dat kan prima. Vet heeft geen Glycemische index en dus geen invloed op de bleodsuikerspiegel. En daarbij vet is hardstikke gezond.'harde' dierlijke vettn moet je vermijden maar zachte vloeibare plantaardige of visvetten zijn gezond.
Waarschuw beheerder
Whuaha, vrouwen..

en t is ook de hoeveelheid mayo die je erbij doet he?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op maandag 29 maart 2010 om 07:34:
en t is ook de hoeveelheid mayo die je erbij doet he?!

ik eet meer vet dan dat ik koolhydraten eet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 07:50:
ik eet meer vet dan dat ik koolhydraten eet.

En daar val je heel snel vanaf..

Zolang je maar geen suikers eet.. zoetstof dit dat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 29 maart 2010 om 10:01:
En daar val je heel snel vanaf..

omega-3 de gekste.

net terug uit de gym. ben eigenlijk wel strandklaar. maar wil nog ff wat verder

Waarschuw beheerder
donateur
Whuaha, vrouwen..

Zo werkt dat in het Dr. Frank dieet.... :flower:
Uitspraak van Karriejj op zondag 28 maart 2010 om 19:05:
Uitspraak van Cindy© op zondag 28 maart 2010 om 18:34:
www.prodimed.nl

Lijkt mij dat als je alleen dat dieet koopt geen ander eten nodig heb, dat scheelt dan wel weer met boodscahppen doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 10:38:
Lijkt mij dat als je alleen dat dieet koopt geen ander eten nodig heb, dat scheelt dan wel weer met boodscahppen doen

lijkt mij verschrikkelijk om uit een pakje te moeten eten. eten moet lekker zijn man, is superbelangrijk kwaliteit van leven! vieze shakes brrrrr.

zitten vaak ook nog vol met maltodextrine dat hoeven ze dan niet als suiker op het etiket te zetten terwijl het een suiker uit drie delen is inplaats van 1 dus praktisch net zo kut.

Waarschuw beheerder
heb even op de site gekeken maar kan geen ingredienten vinden. Ik zie wel een foto van een man die lachend zoon shake bereid. Dat moet dan een homo zijn want een echte vent lacht alleen voor vlees:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 10:41:
lijkt mij verschrikkelijk om uit een pakje te moeten eten. eten moet lekker zijn man, is superbelangrijk kwaliteit van leven! vieze shakes brrrrr.

Dat lijkt mij ook verschrikkelijk ja.. ik kan niet zonder me eten hoor :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
weer 9 onsjes kwijt :cheer:

Waarschuw beheerder
..die zitten er van 't weekend weer aan :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zei dat nou over dat "Hamster effect" ofzoiets?
Heb geen zin om elke pagina terug te bladeren.. kan het ook google ook niet vinden dus volgens mij heet het anders, maar wel met hamster erin?

:lol:
Waarschuw beheerder
Vandaag hele dag Dr. frank gedaan, moet nog wel even wennen maar had niet supererge honger en miste de aardappels of brood totaal niet :D Ben benieuwd heoveel ik deze week afval :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op maandag 29 maart 2010 om 17:17:
Heb geen zin om elke pagina terug te bladeren.. kan het ook google ook niet vinden dus volgens mij heet het anders, maar wel met hamster erin?

Dat krijg je als je te lang niet genoeg eet. Maakt je lichaam te veel cortisol aan. En dan is het net de ''AH'' met de hamsterweken. :P

Waarschuw beheerder
Morgen: Sporten, dan even lekker de sauna in en dan nog ff paar baantjes trekken in zwembad..
Nu al zin in haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op maandag 29 maart 2010 om 19:23:
Vandaag hele dag Dr. frank gedaan, moet nog wel even wennen maar had niet supererge honger en miste de aardappels of brood totaal niet Ben benieuwd heoveel ik deze week afval

wacht maar totdat je door je glycogeenvoorraden hen bent dan komt de man met de hamer. wel een supereffectief dieet, bestaat al jaaaaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 20:16:
wacht maar totdat je door je glycogeenvoorraden hen bent dan komt de man met de hamer. wel een supereffectief dieet, bestaat al jaaaaren.

Ben benieuwd, hoelang duurt dat ongeveer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 20:16:

Dat dieet bestaat niet alleen uit eitwit hoor..... anders zou het wel heel ongezond zijn. Maar denk als je er bij gaat sporten het wel lastig word ja. Trainen met Keto is ook zn drama

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 10:38:
Lijkt mij dat als je alleen dat dieet koopt geen ander eten nodig heb, dat scheelt dan wel weer met boodscahppen doen

Nee hoor, want vriendlief woont parttime bij mij in, dus haal voor hem nog wel wat..
Maar ik kan er zelf goed vanaf blijven, al snak ik wel naar een ouderwetse bruine boterham met kaas :x

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 10:41:

Ik moet zeggen dat de smaak me behoorlijk mee valt..
En mijn avondeten bestaat uit groenten en vlees of vis :kwijl:
Dus zo shake-achtig is het niet, thank God!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scott Marten op maandag 29 maart 2010 om 19:26:
Dat krijg je als je te lang niet genoeg eet. Maakt je lichaam te veel cortisol aan. En dan is het net de ''AH'' met de hamsterweken.

Ik las hier juist (dacht ik) dat als je de hele week goed aan je lijn houdt en dan 1 dagje veel kcal gaat eten, je dan ook juist meer afvalt of heb ik dit verkeerd begrepen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 09:35:
las hier juist (dacht ik) dat als je de hele week goed aan je lijn houdt en dan 1 dagje veel kcal gaat eten, je dan ook juist meer afvalt of heb ik dit verkeerd begrepen?

dat is idd aan te raden. Maar wel binnen de perken houden. dat is een cyclus van glycogeen uitputten en glycogeen aanvullen. MAar dat werkt eigenlijk alleen bij mensen die intensief sporten, en dus hun spieren veel en zwaar gebruiken waardoor de glycogeen voorraden worden aangesproken. niet sporten kunnen het in principe ook doen maar ik denk niet dat het effectief is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het gevoel dat het bij mij ook wel effectief is. Ik doe namelijk idd soms een dagje dat ik iets eet waar meer kcal inzitten, en de volgende dag weeg ik minder :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 09:35:
Ik las hier juist (dacht ik) dat als je de hele week goed aan je lijn houdt en dan 1 dagje veel kcal gaat eten, je dan ook juist meer afvalt of heb ik dit verkeerd begrepen?

Ligt er dan ook wel aan wat je precies eet. :)

Ik hou even 'n paar dagen m'n voedingspatroon bij, er moeten wat zaken veranderen om optimaal te eten voor het sporten, maar toch zo efficiënt mogelijk af te vallen. Zal sowieso naar de 6x per dag eten moeten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 10:44:
Zal sowieso naar de 6x per dag eten moeten.

Dat doe ik wel, maar geen 6 grote maaltijden zeg maar.
Voor ik naar het werk ga neem ik een cracotte met 20+ smeerkaas. Rond een uurtje of half 10 neem ik een pakje droge crackers. Rond 11 uur/half 12 een rijstwafel.
Om 12 uur vier crackers met of kalkoenfilet, of 20+ smeerkaas of 20+ kaas of halvajam.
Rond een uurtje of drie eet ik een stuk of 8-10 snoeptomaatjes en een mandarijn. En rond 18.00 uur mijn avondeten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 30 maart 2010 om 11:36:
Voor ik naar het werk ga neem ik een cracotte met 20+ smeerkaas. Rond een uurtje of half 10 neem ik een pakje droge crackers. Rond 11 uur/half 12 een rijstwafel.
Om 12 uur vier crackers met of kalkoenfilet, of 20+ smeerkaas of 20+ kaas of halvajam.
Rond een uurtje of drie eet ik een stuk of 8-10 snoeptomaatjes en een mandarijn. En rond 18.00 uur mijn avondeten.

Ik zou er niet aan moeten denken, droge crackers.. :')