Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 209202x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Pepperpot op donderdag 18 februari 2010 om 21:21:
Als je zo gemotiveerd door blijft gaan lukt het zeker.

Inmiddels nog maar 18.6 dus gaat goede kant op ;)
Haha
Maar nee idd moet te doen zijn..
Maar ben sowieso al blij met me huidige resultaat (vorig jaar ruim 33kilo sinds 25mei ofzo afgevallen)
Zet vrolijk door!

:)

Mijn buik is ook beetje probleem maja wat wil je er hoefde bij mij niet maar 10kilo af wel wat meer :$
Maar komt goed eerst me einddoel bereiken en dan verder kijken hoe we alles strak krijgen..
Bovendien helpt het sporten er ook al bij alles wat strakker te krijgen

Waarschuw beheerder
Buikwandcorrectie's zijn er ook nog ;)
Al zijn daar tegenwoordige strenge regels voor, voordat vergoed word
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 09:35:
Buikwandcorrectie's zijn er ook nog
Al zijn daar tegenwoordige strenge regels voor, voordat vergoed word

Ik kreeg het niet vergoed omdat :

Het losse vel, moet tot HALVERWEGE je bovenbenen hangen wil je het vergoed krijgen :rot: Nou dat gaat toch nergens over :X
Waarschuw beheerder
Zo maar eens kijken bij de DA, volgs mij zijn die Bio 30 days daar in de aanbieding :honger:
Toch maar uitproberen denk ik. Mijn buik is nog het grootste probleem op het moment rest ben ik best tevreden mee :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zaterdag 20 februari 2010 om 10:54:
kreeg het niet vergoed omdat :

Het losse vel, moet tot HALVERWEGE je bovenbenen hangen wil je het vergoed krijgen Nou dat gaat toch nergens over

Oke mijn tante kreeg het wel vergoed en die had het niet tot der bovenbenen.. Nog lang niet trouwens..:D
Die kreeg het vergoed omdat dr dietiste brief geschreven had en de chirurg die haar destijd een maagband gegeven had..
Omdat ze kapote plekken kreeg en het vel gewoon in weg zat ed..
Ook kreeg ze een borst correctie vergoed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 11:50:
borst correctie

Ik heb idd een borstverkleining vergoed gekregen, maar had er dan ook wel heel erg last van enzo :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zaterdag 20 februari 2010 om 12:23:
heb idd een borstverkleining vergoed gekregen, maar had er dan ook wel heel erg last van enzo

Ja mijn tante had Cup F
Door het afvallen is het D geworden maar daardoor hing het ook erg waardoor ze ook last had en het er niet echt uitzag
Nu heeft de Volle C zonder hangend vel:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 19 februari 2010 om 20:39:
Duur?

32,50 zoiets, bij de drogist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op zondag 21 februari 2010 om 10:44:
32,50 zoiets, bij de drogist.

Nja.. miss als ik geld heb :lol:
Nu nog maar ff gewoon wat meer kilo's afvallen en hopen dat t bij mn buik eraf gaat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog de ingredienten van die st.tropez

Pil 1: Vitamine (350 mg per capsule) 1 per dag
- Vitamine C 80 mg
- Vitamine E 80 mg
- Ginseng extract 60 mg
- Spirulina extract 60 mg
- Lingzhi extract 60 mg
- MCC 60 mg

Pil 2: Afslankpil (500mg per capsule) 1 per dag
- Africa Natto
- Ganoderma Lucidum
- Ginseng
- Fructus mume
- Euryale
- Ferox seeds
- Poria cocos
- Semen pruni
- Chinese yam
- Cassis seed
- Wheat germo
- Herbal essence

Zegt me allemaal weinig :bloos: ben er effe mee gekapt, voel me er raar van, koud, trillen, zweten, vreemde soort concentratie, slecht slapen en droge mond. Ben 4 kg afgevallen en da's prima

Vriendin van me zit al op de 8,5 na 3 weken, iedereen die ik ken die het doet (zo'n 8 mensen hier) allemaal onderhand meer dan 6kg in 2/3 weken en sommigen meer dan 10 na 4 weken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 21 februari 2010 om 11:26:
koud, trillen, zweten, vreemde soort concentratie, slecht slapen en droge mond

Oei das niet goed :no:
Verstandig dat je ermee gestopt bent :)

Pff.. is trouwens wel duur dat spul zeg!:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mjaaa is voor een maand, tis niet voor altijd zeg maar ;-) Maar goed, sowieso snel afvallen is niet goed voor je, dus het zal vast niet echt gezond zijn,
Waarschuw beheerder
Zegt me allemaal weinig ben er effe mee gekapt, voel me er raar van, koud, trillen, zweten, vreemde soort concentratie, slecht slapen en droge mond. Ben 4 kg afgevallen en da's prima

Klinkt het zelfde als wat ik met Stackers heb.... word ik ook echt naar van :s
Waarschuw beheerder
ik vind al die pillen sowieso maar niks.. en die soep diëten waarvan je binnen een paar weken zoveel afvalt..:/

dan krijg je dat jojo effect waardoor je erna weer t dubbele bijkomt..:rot:

ik hou het gewoon bij mn fitness en proberen te letten op de voeding:)
rijst, kip, fruit, groenten, water, vis.. dat is wel gezond allemaal:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op zondag 21 februari 2010 om 15:48:
ik vind al die pillen sowieso maar niks.. en die soep diëten waarvan je binnen een paar weken zoveel afvalt..:/

dan krijg je dat jojo effect waardoor je erna weer t dubbele bijkomt

Moeahhhhh ben al jaren rond de 54 kilo :) alleen door de afgelopen maanden 4kg aangekomen door teveel uit eten en te vaak borrelen enzo, en dat is er nu weer vanaf, zal nu gewoon op gewicht blijven. Maar pillen slikken en niets aan je leef en voedingspatroon veranderen lost niets op nee

Vind het wel ideaal als je effe snel de overtollige kilo's kwijt wilt :)
Waarschuw beheerder
ik hou het gewoon bij mn fitness en proberen te letten op de voeding
rijst, kip, fruit, groenten, water, vis.. dat is wel gezond allemaal

Ik ook B)

Wil je nog veel afvallen?

Waarschuw beheerder
K lust geen vis dus daarin ben ik niet gezond:P
Waarschuw beheerder
nog druk bezig ben al 4kilo kwijt nog 4 te gaan of 3
Waarschuw beheerder
donateur
Semen

Semen als in zaad? 8)

ik hou het gewoon bij mn fitness en proberen te letten op de voeding:)

Precies! Met gezond verstand kom je 'n eind. Hou 't vooral bij natuurlijke producten, dat is 'n goede graadmeter om te kijken of iets schadelijk is voor je lichaam of niet. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zondag 21 februari 2010 om 16:09:
Wil je nog veel afvallen

ja nog 10kg ongeveer.. ben er nu sinds een jaar 10kg kwijt.. dus nog 10 te gaan.. en dan vind ik het wel mooi:)

hoeft niet ongezond te worden namelijk..;) maar dan zit ik met mijn lengte precies goed.. zelfs nog iets aan de zware kant.. maar hoef niet graatmager te worden..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op maandag 22 februari 2010 om 13:33:
hoeft niet ongezond te worden namelijk..;) maar dan zit ik met mijn lengte precies goed.. zelfs nog iets aan de zware kant.. maar hoef niet graatmager te worden..;)

Precies, dat ziet er ook niet uit vind ik. En het is niet echt gezond.
Waarschuw beheerder
en dr is niks mis mee dat een beetje houvast hebt:P beter dan dat je moet uitkijken dat je door midden breekt:P
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: En je botten doen niet zeer na 5 minuut zitten :lol:
Vind sowieso dat vrouwen vrouwelijk eruit moeten zien. En mijn vriend ook. Hij vindt me nu al goed (maar dat zei hij 10kilo geleden ook al) maar toch wil ik van die laatste 5 kilo ook nog af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op maandag 22 februari 2010 om 13:33:
hoeft niet ongezond te worden namelijk.. maar dan zit ik met mijn lengte precies goed.. zelfs nog iets aan de zware kant.. maar hoef niet graatmager te worden..

Ik heb precies hetzelfde :D
Waarschuw beheerder
Afgelopen week - 0,7 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op maandag 22 februari 2010 om 18:25:
Ik heb precies hetzelfde

vind het fijn om hier te lezen dat er ook nog meiden zijn met een gezond ideaalbeeld :d ofjaa ideaal.. streefbeeld dan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op maandag 22 februari 2010 om 23:03:
ofjaa ideaal.. streefbeeld dan:P

Haha idd :lol:
Gister was ik ineens van 76,5 naar 77,9 gegaan :S (wel ongesteld geworden, zal het wel aan liggen) Vanochtend al weer 77,1.

Als ik maar voor 13 maart op de 75 zit :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karriejj op dinsdag 23 februari 2010 om 07:18:
Gister was ik ineens van 76,5 naar 77,9 gegaan :S (wel ongesteld geworden, zal het wel aan liggen) Vanochtend al weer 77,1.

Het gewicht kan soms echt zo'n kilo per dag verschillen ivm vocht, maaginhoud etc.

Als ik maar voor 13 maart op de 75 zit :lol:

Zijn nog tweeënhalf weken, dat gaat je zeker lukken!
Waarschuw beheerder
donateur
(wel ongesteld geworden, zal het wel aan liggen)

Als je ongesteld bent houd je sowieso veel meer vocht enzo vast.. je borsten worden toch ook meestal groter en zwaarder..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 23 februari 2010 om 09:11:
Als je ongesteld bent houd je sowieso veel meer vocht enzo vast.. je borsten worden toch ook meestal groter en zwaarder..

ja idd, heb altijd een grote dikke buik als in ongesteld ben, lijk meestal 3 maanden zwanger ofzo, haha!!

*help* iemand trakteert weer van die heeeeeeerlijk koeken hier op het werk :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(wel ongesteld geworden, zal het wel aan liggen)

Ik val dan ook bijna niks af als ik ongesteld ben. Het vocht blijft dan gewoon 2 weken in je lichaam zitten :O Bij mij wel tenminste...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **marloes** op dinsdag 23 februari 2010 om 10:22:
ja idd, heb altijd een grote dikke buik als in ongesteld ben, lijk meestal 3 maanden zwanger ofzo, haha!!

Mijn buik is ook idd echt dikker :S
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 23 februari 2010 om 16:00:
Ik val dan ook bijna niks af als ik ongesteld ben. Het vocht blijft dan gewoon 2 weken in je lichaam zitten Bij mij wel tenminste...

2 weken bij mij niet iig, meer een paar dagen :)
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
ben de afgelopen 2 weken 6 kilo kwijt geraakt.. en is niet gewenst.. mag ik van iemand paar pondjes lenen? :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op dinsdag 23 februari 2010 om 18:15:
ben de afgelopen 2 weken 6 kilo kwijt geraakt.. en is niet gewenst.. mag ik van iemand paar pondjes lenen?

Ja hoor :yes: Hoeveel wil je hebben?
Hoe doe je dat? Stress ofzo?

Waarschuw beheerder
Ik schommel al heel tijd op zelfde gewicht ene dag 2 kilo erbij week later is die er weer af dan er weer bij :lol:
Maar dat geeft niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op dinsdag 23 februari 2010 om 18:15:
mag ik van iemand paar pondjes lenen?

Als je ze leent, dan hoef ik ze niet meer terug hoor ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op dinsdag 23 februari 2010 om 19:19:
Hoe doe je dat? Stress ofzo?

ziek :(
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 23 februari 2010 om 21:03:
Als je ze leent, dan hoef ik ze niet meer terug hoor ;P

hoeft ook niet, hou ze wel.. stuk of 6 kilo, vind je dat oke?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op dinsdag 23 februari 2010 om 21:04:
hoeft ook niet, hou ze wel.. stuk of 6 kilo, vind je dat oke?

Zoveel als je wil ;)
Waarschuw beheerder
Kent iemand hier de Better belly? Kan ik op mijn sportschool vanaf maart uitproberen.

Is een infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, door de infrarood wordt je buik warm en daardoor komt de vetverbranding op gang schijnt.

Kan t voor 30 euro een maand uitproberen denk dat ik dat maar ga doen! Vind t wel geloofwaardig klinken haha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op dinsdag 23 februari 2010 om 21:43:
Is een infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, door de infrarood wordt je buik warm en daardoor komt de vetverbranding op gang schijnt.

Kan t voor 30 euro een maand uitproberen denk dat ik dat maar ga doen! Vind t wel geloofwaardig klinken haha

Mij lijkt het dat als het warmer wordt je alleen maar extra zweet gaat produceren en geen vetverbranding.. Dat doe je namelijk door je spieren in beweging te krijgen, want je vetweefsel wordt omgezet in spierweefsel tijdens het sporten, en hoe meer spierweefsel je hebt, hoe meer vet er wordt verbrand.. Dus mij lijkt het een beetje een broodje aap verhaal.. Maar misschien heb ik het wel mis hoor:) Dat kan natuurlijk ook! Ik zou anders even op internet zoeken naar mensen die het apparaat al gebruikt hebben en er eventueel ervaringen over hebben geschreven;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐebOrahh*:bounce: op dinsdag 23 februari 2010 om 23:22:
Ik zou anders even op internet zoeken naar mensen die het apparaat al gebruikt hebben en er eventueel ervaringen over hebben geschreven;)

Al geprobeert je ziet allemaal commentaar van ik DENK dat het niet werkt haha :P maar daar heb ik niks aan dr stond maar 1 echte ervaring op zo ongeveer en die was positief. Dus ik weet het ook niet :S

Waarschuw beheerder
Kent iemand hier de Better belly? Kan ik op mijn sportschool vanaf maart uitproberen.

Kan t voor 30 euro een maand uitproberen denk dat ik dat maar ga doen! Vind t wel geloofwaardig klinken haha

Bij onze sport school heet het slim belly ;)
En komt idd geloofwaardig over..
Als je 30min traint is je buik normaal ook nog koud.. Ofzo hadden ze het hier over...
Heb iemand bij ons gesproken en die was positief en idd paar cm kwijt bij de buik in 2 weken..
Ze moet wel 3x in week 30 á 40 min met zo ding trainen

Dus of geheel aan dat slim belly ligt geen idee..
Valt te proberen..
Soms moet je iets zelf proberen om er achter te komen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd dat kan niet.... en vet omzetten in spier kan ook niet. Zijn 2 verschillende weefsels.

Aantal dingen die wel werken: Dieet, Sporten, Caffeine in combi met groene thee extract, Alli en om de 3 uur eten.
Zijn er nog wel een paar, maar dat is meer om de puntjes op de I te zetten.

Waarschuw beheerder
Kent iemand hier de Better belly?

als dit zou werken zou de liposuctie niet meer bestaan

het is onmogelijk om op 1 plek af te vallen!

gewoon sporten en die spieren trainen en op je eten letten

Waarschuw beheerder
Zo staat het op de site van onze sportschool:

Als exclusief testcentrum voor ontwikkelaar ABC-one neemt ons fitnesscentrum deel aan een onderzoek naar de werking van de Slim Belly®.

Waarom krijgt u uw buikje zo lastig weg?
Mensen met figuurproblemen doen vaak veel om af te vallen. Dat lukt slechts gedeeltelijk. Juist de probleem-zones, zoals de buik, zijn lastig te behandelen. Reden daarvoor is het feit dat de buik slecht doorbloed is.

Doe de zelftest!

Beweegt u eens 20 tot 30 minuten op een gemiddelde intensiteit. U zult zien dat u het warm zal krijgen over uw hele lichaam. Maar voel eens aan uw buik, maar ook uw bovenbenen en billen. Die zijn koud gebleven. Door de slechte doorbloeding heeft in de probleem-zones namelijk amper vetverbranding plaatsgevonden.

De oplossing: de revolutionaire Slim Belly®

De Slim Belly® ondersteunt de vetverbranding in de buik omdat de doorbloeding lokaal gestimuleerd wordt.
De vetverbranding in de buikzone is significant hoger vergeleken met training zonder de Slim Belly®.

Doe mee aan één van de cursussen en zeg uw buikje maar gedag!
De cursus loopt 4 weken, waarbij wekelijks 3 maal 30-40 minuten gesport moet worden.
Waarschuw beheerder
Vind t wel geloofwaardig klinken haha

Ze kunnen alles geloofwaardig laten klinken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op woensdag 24 februari 2010 om 16:12:
Ze kunnen alles geloofwaardig laten klinken

je moet met de slim belly volgens mij op dieet/ of er op letten en je sport!
goh dan val je wel af!

je moet eens op hyves kijken valt me op mensen die al sporten die vinden het niks .. en dat is niet zo raar want die sporte al en daar zal het niet zo snel gaan als bij mensen die helemaal niks doen en dan opeens gaan sporten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 16:19:
je moet met de slim belly volgens mij op dieet/ of er op letten en je sport!
goh dan val je wel af

Precies... Iedereen die er een beetje verstand van heeft, die moet toch snappen dat je niet plaatselijk af kan vallen. Gewoon lekker gaan sporten, zorgen dat je meer spiermassa krijgt en hierdoor versnelt het afvallen weer (Y)
Waarschuw beheerder
tja.. denk dat jullie gelijk hebben 8)

Als ik maar genoeg afval dan krijg ik vanzelf een platte buik :roflol: