Als je zo gemotiveerd door blijft gaan lukt het zeker.
Buikwandcorrectie's zijn er ook nog
Al zijn daar tegenwoordige strenge regels voor, voordat vergoed word
kreeg het niet vergoed omdat :
Het losse vel, moet tot HALVERWEGE je bovenbenen hangen wil je het vergoed krijgen Nou dat gaat toch nergens over
heb idd een borstverkleining vergoed gekregen, maar had er dan ook wel heel erg last van enzo
Zegt me allemaal weinig ben er effe mee gekapt, voel me er raar van, koud, trillen, zweten, vreemde soort concentratie, slecht slapen en droge mond. Ben 4 kg afgevallen en da's prima
ik vind al die pillen sowieso maar niks.. en die soep diëten waarvan je binnen een paar weken zoveel afvalt..
dan krijg je dat jojo effect waardoor je erna weer t dubbele bijkomt
Semen
ik hou het gewoon bij mn fitness en proberen te letten op de voeding
Wil je nog veel afvallen
Gister was ik ineens van 76,5 naar 77,9 gegaan(wel ongesteld geworden, zal het wel aan liggen) Vanochtend al weer 77,1.
Als ik maar voor 13 maart op de 75 zit
Als je ongesteld bent houd je sowieso veel meer vocht enzo vast.. je borsten worden toch ook meestal groter en zwaarder..
ja idd, heb altijd een grote dikke buik als in ongesteld ben, lijk meestal 3 maanden zwanger ofzo, haha!!
Ik val dan ook bijna niks af als ik ongesteld ben. Het vocht blijft dan gewoon 2 weken in je lichaam zitten Bij mij wel tenminste...
Is een infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, door de infrarood wordt je buik warm en daardoor komt de vetverbranding op gang schijnt.
Kan t voor 30 euro een maand uitproberen denk dat ik dat maar ga doen! Vind t wel geloofwaardig klinken haha
Ik zou anders even op internet zoeken naar mensen die het apparaat al gebruikt hebben en er eventueel ervaringen over hebben geschreven
Kent iemand hier de Better belly? Kan ik op mijn sportschool vanaf maart uitproberen.
Is een infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, door de infrarood wordt je buik warm en daardoor komt de vetverbranding op gang schijnt.
Kan t voor 30 euro een maand uitproberen denk dat ik dat maar ga doen! Vind t wel geloofwaardig klinken haha
Ze kunnen alles geloofwaardig laten klinken
je moet met de slim belly volgens mij op dieet/ of er op letten en je sport!
goh dan val je wel af