Eerst voorlopig 2x in week en word dan vanzelf wel meer, denk ik zo
over je drugs
met de melding over je drugs
Lekker vooroordeel weer mevrouwtje
ik vind 30 al superknap hoor!
keep up the good work
pff.. kan steeds moeilijker de koekjes/chips/chocolade laten staan
ik sta nu op -13
helaas laten mijn sportmaatjes t allemaal afweten en ik ben te chicken om alleen te gaan,
grrrrrrrrrrrrr
ben bang dat er niets anders op zit want 40 euro voor de poes zn poes is wel een beetje van de gekke
pff.. kan steeds moeilijker de koekjes/chips/chocolade laten staan
Je bent niet de enige,
Super !!
Gewoon gaan ! ik sport altijd alleen en vind het heerlijk
koop 3 gram speed, ga een week door, moet jij is opletten
Maar goed.. ben nu een jaar op 1000 calorieën dieet. ( onder begeleiding van diëtiste) en tot sep 3 avonden in de week gesport. Dagelijks 30 km gefietst en na een half jaar 10 kg afgevallen. Door geldgebrek moeten stoppen met sporten en omdat het bedrijf verhuisd is, fiets ik nu nog maar 10 km per dag ( elk voordeel heb z'n nadeel ).
Sinds sep 5 kg aangekomen .. Vanmorgen raadde de diëtiste me aan om de calorieën te gaan minderen en te vervangen voor eiwitten. ( Vorige week bleek mijn nuchtere suiker al best hoog te zijn, dus moet wel opletten..)
Maar goed.. ben nu een jaar op 1000 calorieën dieet. ( onder begeleiding van diëtiste) en tot sep 3 avonden in de week gesport.
1000kcal dieet plus 3 dagen in de week sportenVraag me af wat voor dietist jij hebt dan!!
Heb me gewoon aan mijn dieet gehouden!!
Wel weer andere meds gehad ( anticonceptie en ontstekingsremmers waar ik allergisch voor bleek)
Ik ben om heel eerlijk te zijn ook een klein beetje ten einde raad aan het raken. Suiker gebruik ik al helemaal niet meer, ik word af en toe misselijk van al het water dat ik drink, maar er gebeurd niks..
Heb me gewoon aan mijn dieet gehouden!!
Wel weer andere meds gehad ( anticonceptie en ontstekingsremmers waar ik allergisch voor bleek)
dan niet alleen cardio.
zo als wit brood er uit
Genoeg slapen en rust is erg belangrijk
als laatste stress,
500 a 1700 kcal per dag is goed voor een vrouw. 100 tot 200 gram koolhydraten max. per dag en 3 a 4 keer per weer sporten a 1uur moet je al heel eind mee komen.
toch duidelijk dat zo'n crashdieet niet goed voor je is??
wat hielp jullie?
Mn zus die heeft zelf bonbons (+koekjes+cake) gemaakt en die zijn echt te lekker Zo kom ik de kerstdagen nooit door zonder af te vallen Help! Motivatie is hier ver te zoeken op t moment
Help! Motivatie is hier ver te zoeken op t moment
Ik ben deze week ook helemaal niet wezen sporten vanwege verkoudheid
Heb laatst een onderwerp gelezen over hoe je de kerstdagen door kunt komen op:
Mijn advies, zoek 'n wat verantwoorder dieet.