Tja sneu.. dat Sonja bakkeren helpt niet.. misschien voor kort termijn maar zeker niet voor lang termijn. Je lichaam maakt zelf ook triglycerides aan.. Daarbij worden de vetcellen versneld aangevuld als men het dieet stopt..
2x in de week...
http://www.curves.nl/
Zo de eerste 6 kilo zijn er af. 2 kilo spiermassa er bij. 1 broek maat kleiner. Nog 8 te gaan!
iemand ervaring met curves??
schijnt goed te helpen bij gewichtsverlies en je lichaam verliest veel centimeters...lijkt me best wel iets!
je hoeft ook maar een half uurtje per keer te "curven" en dat schijnt genoeg te zijn..
Zo de eerste 6 kilo zijn er af. 2 kilo spiermassa er bij. 1 broek maat kleiner.
Ik ben ook weer een paar kilo's kwijt, morgen een nieuwe instructie les in de sportschool, ik ben benieuwd
volgende 8 zal wel niet zo snel meer gaan..... maarja ik heb de tijd.
Het hoeft toch ook niet heel snel te gaan? Zolang je maar vooruitgang ziet
Ik denk dat dat het probleem is. Het gaat soms heel langzaam en velen raken dan gefrustreerd en geven op.
Bij mij zelf gaat het ook goed. Gewicht gaat langzaam naar beneden maar toch zie ik een behoorlijk verschil aan mn lijf en dat is voor mij het belangrijkste.
Hoe gaat het met hardlopen?
Uitspraak van Miss Pepperpot op woensdag 10 juni 2009 om 07:05:
Bij mij zelf gaat het ook goed. Gewicht gaat langzaam naar beneden maar toch zie ik een behoorlijk verschil aan mn lijf en dat is voor mij het belangrijkste.
Dat is bij mij ook zo
Veel mensen geven het op omdat ze simpel weg gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn. Zie het bij mij op de sportschool ook. 1 uur lang fietsen op de laagste stand, leg pres met 20 kilo... al dat soort dingen.
Als je geen zweet op je voorhoofd hebt en nooit spierpijn is het gewoon zonde van je tijd.
En daarna ook gelijk de volgende fout maken door AA drink te gaan drinken. En dan thuis wel een koekje eten en dan zeggen jaa maar ik heb net een uur gesport dus kan wel
Als je 3 keer in de week 1 uur als een spartaan train kom het helemaal goed. Je moet ... als je uit de sportschool komt echt niks meer waard zijn, buiten adem en helemaal trillen. Dan ga je het snelt vooruit.
Vrouwen moeten ook eens afspappen van het idee dat ze de gewichten niet nodig hebben. Hoor altijd ik wil niet breed worden enz enz... Vrouwen worden niet breed van 3 keer 1 uur fitness!!! Anders was iedereen daar breed inc. mannen.
Alleen je benen trainen op een fiets of step ding, is maar 1/2 van je hele lichaam. Dus verwacht dan ook niet dat het vet op je armen er af gaat.
Het heet niet voor niks: No Pain No Gain
Vrouwen moeten ook eens afspappen van het idee dat ze de gewichten niet nodig hebben. Hoor altijd ik wil niet breed worden enz enz... Vrouwen worden niet breed van 3 keer 1 uur fitness!!! Anders was iedereen daar breed inc. mannen.
Alleen je benen trainen op een fiets of step ding, is maar 1/2 van je hele lichaam. Dus verwacht dan ook niet dat het vet op je armen er af gaat.
Gewoon zorgen dat je een goed schema heb
Hardloopschema afgerond
Gewoon zorgen dat je een goed schema heb en als je niet op de sportschool zit zijn er genoeg oefeningen die je gewoon thuis kan doen
Veel mensen geven het op omdat ze simpel weg gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn. Zie het bij mij op de sportschool ook. 1 uur lang fietsen op de laagste stand, leg pres met 20 kilo... al dat soort dingen.
Als je geen zweet op je voorhoofd hebt en nooit spierpijn is het gewoon zonde van je tijd.
Nog erger; van die sprieten die 1x in de week zich een half uur lang kapot rennen op de hoogste stand op de loopband en dan uitgeput vertrekken.
Of vrouwen die je week na week, maand na maand met dumbeltjes staan van 2 kilo (en heel hard puffen erbij)
Het heet niet voor niks: No Pain No Gain
Vet omzetten in spier kan niet
Dit hoor je echt zo vaak, terwijl niet het ene weefsel het andere kan worden.
Wat wordt bedoeld is;
doordat je afvalt, verminder je het vet. Vaak doe je dit in combinatie met sporten, waardoor het spierweefsel (wat eerder niet zoveel is) wordt opgebouwd/steviger wordt.
Vaak wordt DIT dus met het gezegde 'vet wordt omgezet in spierweefsel' verward.
Het kun dus wel, alleen niet direct
Maar leuk om te lezen dat veel mensen vaak de dingen horen die ze willen horen (wat dat betreft kun je, vooral bij zo'n onderwerp als afvallen, mensen een hoop wijs maken.
Het kun dus wel, alleen niet direct.
Dat is wel erg kort door de bocht.