Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 212235x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AXN op vrijdag 2 maart 2007 om 14:51:
"Sacred Coeur"

das toch da gebouw uit parijs :roflol:

Waarschuw beheerder
kweenie :S ksnap t ook nie :s moet altijd mn best doen om op gewicht te blijven als k nie genoeg naar binnen stouw dan val k af :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 22:32:
moet altijd mn best doen om op gewicht te blijven als k nie genoeg naar binnen stouw dan val k af

ruile :lol:

ik word al dik van lucht lijkt t :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan zie je dr tenminste nie uit als een botje :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 22:55:
dan zie je dr tenminste nie uit als een botje

ach weet je.. ieder ziet er anders uit.. iemand met krulle wil stijl haar iemand met stijl haar wil krulle

iemand met sproete wil ze kwijt enz

en zo heeft iedereen wel wat te klage

Waarschuw beheerder
mm weet k wel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 20:45:
Ik denk van wel

:P

En het schijnt dat een uitgeperste citroen met lauw water je vet verbrandt..

Klopt dit wist ik, een vriendin van me is er ook meebezig.
Het helpt bij haar wel, kon het al echt zien :D
Vind t alleen zooooo vies he !

Misschien sonja bakker dieet proberen?

Hahaha toevallig, vriendin van me heeft gister een boek van dr gekocht en las me ff n weekmenu voor.
Niet gek :D
Dus heb besloten ook maar ff een boek te halen.
Iemand hier in t topic zei dat ie bij Kruitvat lag....dus maar ff heen straks.

Maandag ga ik beginnen met het soepdieet

Heb je bij zo'n dieet niet meer de kans dat als je ermee stop je de kilo's snel weer terug hebt ?

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren naar een herriefeestje geweest en heb me vreselijk goed gedragen B)
3 cola en een rode wodka redbull :D
De weegschaal gaf meteen 7 ons minder aan :cheer: vanochtend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 10:37:
Gisteren naar een herriefeestje geweest en heb me vreselijk goed gedragen
3 cola en een rode wodka redbull
De weegschaal gaf meteen 7 ons minder aan vanochtend

ik gisteren naar een bruiloft, heb me ook vreselijk goed gedragen :mixje:

:D

Uitspraak van Bikermise op vrijdag 2 maart 2007 om 22:44:
ik word al dik van lucht lijkt t

ja uuuuhhh luister nou, dan moet je ook maar eens gaan sporten hoor :roflol:
Waarschuw beheerder
Ik heb t boek van Sonja Bakker op de pc, Bereik je ideale gewicht.
Als er mensen zijn die hem ook willen hebben en ff willen doorneuzen hoor ik t wel via pb :D
Je hebt Adobe nodig om m te kunnen lezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danaë op zaterdag 3 maart 2007 om 10:35:
Heb je bij zo'n dieet niet meer de kans dat als je ermee stop je de kilo's snel weer terug hebt ?

Ja dat schijnt wel zo te zijn. Maarja als ik met het dieet stop, en ik blijf gezond eten dan kan ik toch niet aankomen? ik hoop het tenminste niet :p

Drinkt jou vriendin s'ochtends citroen/water, en het helpt zeg je? Misschien doe ik het wel verkeerd :S En inderdaad het is erg vies blehhh. Ik doe er een uur over om het weg tekrijgen :P maar moet er wat voor over hebben haha ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:01:
ik hoop het tenminste niet

Ik hoop het ook niet voor je, zou echt zonde zijn :yes:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:01:
en het helpt zeg je?

Ja, zij drinkt 's ochtends op nuchtere maag een glas lauw water met 1 uitgeperste citroen.
Wat ze ook wel es doet (zij vind t ook erg vies) is een glas vullen voor ongeveer 3 slokken en daar dan de citroen in.

Waarschuw beheerder
En eet ze gewoon normaal? Of volgt ze ook een dieet? Ik probeer het nu 3dagen met die citroen, maar ik merk geen verschil helaas.. :(
Waarschuw beheerder
Ze eet verschikkelijk slecht hahaha
Geen regelmatige tijden en door haar werk soms nog na 20.00 uur.
Misschien werkt t bij de 1 beter dan bij de ander.
Heb echt geen id.
Ik heb vanmiddag maar weer ff wat citroenen gehaald, maar dan voor door de 7-up hahaha :D jammie

oja, 3 dagen is misschien ook wel wat kort hoor.
Mn vriendin is nu ongeveer 3 weken bezig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sonja bakker roeleert en is leuk en makkelijk om te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 17:31:

haha je bent er dus ook mee bezig ?
Ik ga maandag beginnen.
Heb n hoop groente enzo en fruit ingeslagen.
Had heb boek, Bereik je ideal gewicht, ff door zitten neuzen en aan de hand daarvan maar ff boodschapjes gedaan :D
Vond t wel leuker om zo boodschappen te doen.
Lekker bewust zijn van wat je koopt :D (klinkt blabla maar ach)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 10:37:
Gisteren naar een herriefeestje geweest en heb me vreselijk goed gedragen
3 cola en een rode wodka redbull
De weegschaal gaf meteen 7 ons minder aan vanochtend

ma smorges weeg je soms wel minder dan savonds.. weet niet wanneer je altijd weegt?

Uitspraak van :)suusje:) op zaterdag 3 maart 2007 om 10:50:
ja uuuuhhh luister nou, dan moet je ook maar eens gaan sporten hoor

is een uitspraak niet letterlijk:X
:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zaterdag 3 maart 2007 om 17:35:
is een uitspraak niet letterlijk

whaha, ik maakte dus een grapje, vandaar ook dit erachter :roflol:

ma smorges weeg je soms wel minder dan savonds.. weet niet wanneer je altijd weegt?

is zo
Waarschuw beheerder
donateur
ma smorges weeg je soms wel minder dan savonds

ik doe altijd savonds:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danaë op zaterdag 3 maart 2007 om 11:22:
Ik heb t boek van Sonja Bakker op de pc, Bereik je ideale gewicht.

Heb nu ook Bereik je ideale gewicht voor kinderen.
Zelf heb ik geen kids maar er staan werderom veel leuke tips in en wat andere recepten (shakes enz) :D

Hoor het wel weer als mensen hem willen hebben....
Waarschuw beheerder
donateur
yeah weer een kilo eraf b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 17:31:

:yes: vindt ik ook
Waarschuw beheerder
waar zijn alle before and after foto's van andere mense

komma kommaaaa kommaarrrrrrr

Show us the picture :)

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik wel aangekomen de afgelopen dagen...Woensdag met ruzie thuis weg gegaan... Woon nu tijdelijk bij m'n ma... En heb me frustraties uh weg gegeten...Snoepies, koekies, enz. Slecht maarja moest ff... Klote week...

Morgen beginnen met dat soepdieet! :P Ga pas daarna op de weegschaal staan... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 21:32:
Volgens mij ben ik wel aangekomen de afgelopen dagen...Woensdag met ruzie thuis weg gegaan... Woon nu tijdelijk bij m'n ma... En heb me frustraties uh weg gegeten...Snoepies, koekies, enz. Slecht maarja moest ff... Klote week...

:aai: Sterkte!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 21:32:
Morgen beginnen met dat soepdieet! Ga pas daarna op de weegschaal staan...

precies!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zondag 4 maart 2007 om 21:54:
Sterkte!!

Thnx :) Komt wel goed allemaal... Ik ben alleen echt een emotie / frustratie eter...Das wel minder :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 22:13:
Thnx Komt wel goed allemaal... Ik ben alleen echt een emotie / frustratie eter...Das wel minder

was ik ook.. enne ja t liefst zou ik nu ook me als ik me klote voel een lekkere koek ofzo eten!!
maarja mag niet.. en heb gelukkig wel de discipline.. om t vol te houde.. en dan eet ik uit frustratie maar pakje kauwgom :lol:
kauw kauw *spuug uit *nieuwe*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zondag 4 maart 2007 om 22:22:
en dan eet ik uit frustratie maar pakje kauwgom
kauw kauw *spuug uit *nieuwe*

Hahahaha dat ken ik! :)

Maarja had deze week echt zoiets van fuck it... En vanaf morgen ga ik er gewoon weer tegenaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 22:25:
vanaf morgen ga ik er gewoon weer tegenaan...

heb je goed!!

Komt wel goed :)
Waarschuw beheerder
Ik lees hier mee, en vind toch dat veel mensen erg weinig eten, dus bij deze:

Om te beginnen; je eten zorgt voor een aantal dingen:
* Je basisstofwisseling. Je hart moet kloppen en je organen moeten in werking blijven. Dat kost ze energie. Die haal je uit voedsel, en daarvoor heb je een basisbehoefte. Dit wordt ook wel BMR genoemd. Om deze processen te laten functioneren heb je al rond de 1000-1500 kcal nodig. Precieze getal ligt aan je genen, je leeftijd, de vet/spierverdeling. Dus om helemaal NIKS te doen maar om je lijf levend te houden heb je deze calorieen nodig.

* Je activiteiten: Lopen naar de keuken, de afwas doen, naar school fietsen,huiswerk maken... daar heb je ook allemaal energie voor nodig. Om je armen op te tillen en je benen voort te bewegen heeft je lijf ook kcal nodig. Deze komen bovenop de BMR. Hoe actiever je op een dag bent, hoe meer je nodig hebt. Dit kan varieren van 300-1000kcal aan behoefte.

Dus als je puur naar de kcal kijkt om in het dagelijks leven te functioneren; om op onderhoudsniveau te blijven, zit je al op een behoefte van 1300-2500 kcal. Die zal je verbranden zonder aan te komen. Voor een precieze berekening voor jou kan je trouwens kijken op http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm .

Naast kcal bevat eten veel nuttige stoffen.
Eiwitten: Geven energie en bouwen je spieren op. Spieren verbruiken vet en houden je lijf goed strak. Voedingscentrum raadt 15-20% van je kcal uit eiwit te laten bestaan.
Tekort aan eiwitten geeft slapheidsgevoel, verminderde weerstand en afbraak van spieren.
Vetten: Gezonde vetten zijn noodzakelijk om de vetoplosbare vitaminen te kunnen opnemen, dit zijn vitamine A, D, E en K. Vetten zorgen voor een verzadigd gevoel, geven energie en zijn weerstandverhogend. Ze zijn nodig bij de aanmaak van vitamine D. Dit is o.a. van belang bij botontkalking en MS. Voedingscentrum raadt aan 20-40%.
Tekort aan vetten geeft gebrek aan opname van bovengenoemde vitamines.
Koolhydraten: Geven energie. Snelle koolhydraten direct, langzame koolhydraten over een langere periode. Ze vervoeren ook eiwitten naar je spieren en zijn een energiebron voor de hersenen. Voedingscentrum zegt koolhydraten minstens 40% van kcal.
Tekort aan koolhydraten zorgt voor lusteloosheid en afbraak van je spierweefsel, ook concentratieverlies.
Vezels: Houden je darmen aan de gang. Te weinig vezels zorgen voor verstopping.

Dat zijn de energieleveraars en globaal hun functies.
Daarnaast bevat eten vitaminen en mineralen die het lichaam niet zelf kan maken. Functies van vitaminen zijn bijvoorbeeld B12: aanmaak van rode bloedcellen en een goede werking van het zenuwstelsel. Vitamine A; opbouw van de huid en functioneren van de ogen. Functies van mineralen bijvoorbeeld jodium: werking van de schildklier.
Bij een gezonde gevarieerde voeding krijg je op een dag genoeg vitamines en mineralen binnen.

Krijg je dus niet voldoende kcal en voedingstoffen en vitaminen en mineralen binnen, dan kan je lichaam niet goed functioneren. Prima denk je dan, maar ik val wel af en dat is alles wat nodig is!!! Nee, fout. Krijg je te weinig binnen, zal je lijf daar zo min mogelijk van gaan verbruiken. Je lijf is ongelooflijk slim; stel je komt terecht in een woestijn waar niks te eten is. Dan past je lijf zich na een paar dagen aan: de energie die het normaal zou verbruiken wordt teruggeschroefd naar zo min mogelijk; alleen voor de levensbehoefte. De rest wordt opgeslagen. Je houdt bijvoorbeeld eerst op met menstrueren en zo gaat je lijf met zo min mogelijk energie zo efficient mogelijk proberen te werken. En om jou langer in leven te houden betekent dat dat alles wat je vanaf een bepaald moment eet, opgeslagen gaat worden als vet zodat je lijf reserves heeft voor de schrale periodes! Dus weinig eten = minder verbranden = meer reserveopslag. Juist het tegenovergestelde van wat je wil! Natuurlijk, als je helemaal niks meer eet houdt het op en uiteindelijk wordt je eng mager. Maar voor de gemiddelde mens betekent te weinig eten dat je nooit meer een koekje kan eten zonder dat er een kilo bij zit.

Beter is, om ervoor te zorgen dat je stofwisseling juist ZO snel wordt, dat alles wat je wel eet meteen verbrand! Het tegenovergestelde van het reservestand-effect. Op die manier is een keer uit de band springen op een verjaardag geen probleem; en mooier nog: je valt er blijvend mee af. Hoe veel dames met enorm overgewicht eten niet één appel per dag? Ze vallen niet meer af van te weinig eten omdat ze hun verbranding om zeep hebben geholpen. Van crashdieeten krijg je namelijk ook nog eens een negatief effect op je spieren. Als je spieren verliest, is datmisscien leuk op de weegschaal om te zien, maar op lange termijn heb je er zwaar nadeel van. Spieren verbruiken namelijk veel energie. Dus als je spieren verliest verlies je ook energiebehoefte. Hetzelfde als wat je eerst at wordt nu minder efficient verbruikt. Dat is het jojo-effect.

Dus om af te vallen, moet je niet weinig eten want dat:
* vertraagt je stofwisseling
* zorgt voor spierverlies
* vermindert je weerstand en belemmert functionele dingen van je lijf die helpen bij afslanken
(schildklier, etc)
* Een lage stofwisseling zorgt voor snellere opslag van hetgeen je wel eet
* Weinig spier zorgt voor minder energieverbuik dus kan je minder eten

Nu denk je 'shit, ik eet al maanden te weinig - nu kan ik sowiezo minder eten en heb ik vast geen spier meer! Dus eet ik maar niet meer'. Fout. Je kan je eigen stofwisseling versnellen. Daar heb ik ook een heel topic over geschreven die ik straks even op zal zoeken. In korte lijnen komt het er op neer dat je GEZONDE voeding moet nemen, kleine porties extra moet gaan eten tot 6x per dag; veel eiwitten (kip, ei, tonijn bv) en groenten en meer bewegen - dat versnelt je stofwisseling. En spieren kan je weer opbouwen door krachttraining en meer eiwitten eten.

Ik hoop echt dat er ook maar één iemand iets heeft aan deze informatie. Ik ben zelf door schade en schande wijs geworden en het heeft een hele tijd geduurd voordat ik de juiste weg heb gevonden en toen baalde ik van mezelf dat ik daar niet eerder achter was. Het is heerlijk om slank te zijn, maar het is nog lekkerder om gezond en slank te zijn met een stralende huid, een fit gevoel en plezier in je eten!!

Deze informatie staat ook op een ander forum, kan dus zijn dat je het eerder bent tegengekomen.

En nog wat gezonde regeltjes:1. Ga ONTBIJTEN. Veel mensen klagen dat ze 's ochtends geen eten wegkrijgen. Toch is het van het grootste belang. 's Ochtends eten brengt de verbranding op gang, je hebt gedurende de dag meer energie en je hebt minder trek in tussendoortjes. Begin met een kleine hoeveelheid, bijv. een klein bakje muesli of een halve boterham en bouw het vandaaruit op. De tegenzin om te eten kan een week of enkele weken blijven, maar op een gegeven moment word je met trek wakker!

2. Eet minder of liever helemaal geen (tafel)SUIKER en producten die suiker bevatten (frisdrank, snoep, zoet broodbeleg, siroop, ijsjes, koekjes). Je kunt de zoete smaak ook halen uit fruit, diksap (verdikt vruchtensap zonder toegevoegde suiker) en met mate uit light producten met zoetstoffen. Als je minder suiker eet, word je ook gevoeliger voor zoet. Gewone suiker verteert veel te snel en geeft je een suikerdip. Dat komt door een te snelle stijging en daardoor te verre daling van je bloedsuikergehalte. Deze dip zorgt voor (opnieuw) snoepen. Fruitsuiker zorgt niet voor zo'n dip.

3. Vervang witte zetmeelproducten door VOLKOREN producten. Dus: volkorenbrood (eventueel als tussenstap bruinbrood), volkorenpasta, zilvervliesrijst, zoete aardappelen (bataten), havermoutpap, brinta of ongezoete muesli (i.p.v. cruesli of gezoete muesli). Deze producten bevatten veel vezels, wat de spijsvertering en stoelgang verbetert. Ook verteren ze langzamer dan de witte varianten (incl. gewone aardappelen) en zo komt de energie gelijkmatig vrij. Je krijgt daarom geen dip (en lekkere trek) na de maaltijd. Wit zetmeel zorgt wél voor zo'n dip, vergelijkbaar met suiker (zie punt 2).

4. Eet VIJF kleine maaltijden i.p.v. drie grote per dag. Hoe vaker je eet, hoe meer je kacheltje opgestookt wordt. Je lichaam wordt regelmatig van energie voorzien en zal zijn pogingen om energie te besparen en krampachtig vast te houden (voorraad lichaamsvet) staken. Zorg dat je in vijf keer evenveel eet als wat je normaal in drie keer doet. Als dat goed gaat, kun je iets meer gaan eten, het effect zal immers zijn dat je meer gaat verbranden. Maar je moet dit langzaamaan doen, want je lichaam moet eraan wennen.

5. Ga meer VET eten. Ja, dat klinkt raar! Maar vet verhoogt je stofwisseling en het is ook een erg belangrijke voedingsstof voor je lichaam. Het is wel heel belangrijk dat je andere voedingsmiddelen vervangt door bepaalde dingen met vet/olie. Dus niet extra erbij eten, dan is het (zeker in het begin, als je stofwisseling nog te laag is) een dikmaker. Neem bijv. een handje pistachenoten i.p.v. een boterham met mager beleg. Dit bevat evenveel calorieën.

Zorg dat het extra vet vooral onverzadigd is. Haal het uit plantaardige olie, vette vis, ei (in de dooier) en noten. Heel gezond is 1 of 2 eetlepels/dag lijnzaadolie (te verkrijgen bij de reformzaak). Minder het verzadigd vet door alleen magere melk(producten) en mager vlees te eten en door in olie i.p.v. boter te bakken. Voorbeelden: magere melk, kwark, yoghurt en kaas; kipfilet en ander gevogelte zonder vel, tartaar (vaak redelijk goedkoop in de reclame in gehaktvorm te krijgen), biefstuk, rookvlees, rundergehakt wat je in een antiaanbakpan uitbakt (vet weggooien).

TEN SLOTTE:
Ben je hier eenmaal aangekomen, dan zul je merken dat je (veel) meer kunt eten, zonder aan te komen. Dat biedt ook weer de mogelijkheid om verder af te vallen. Ga niet crashdiëten, dan ben je zo terug bij af. Minder het aantal calorieën een beetje, bijv. 10 of max 20% en je zult langzaam maar zeker afvallen. Een halve tot MAX. 1kg per week is een goede snelheid. Ook het soort calorieën wat je mindert, is belangrijk. Eet evenveel eiwit en onverzadigd vet en minder de hoeveelheid koolhydraten (zeker naar de avond toe) en verzadigd vet. Zo verbrand je het meeste vet en behoud je je spieren.

Drink veel water, dit is belangrijk voor het afvoeren van afvalstoffen. Het beste is gewoon (leiding- of mineraal)water. Voor het interessante kun je ook met mate andere dingen drinken, zoals thee, koffie (zonder suiker en niet teveel), water met een beetje diksap, af en toe een glaasje vruchtensap of light frisdrank. Drink geen 'heavy' (suikerhoudende) frisdranken en wees matig met alcohol.

Het is ook goed om aan sport te doen (als je dat nog niet deed), maar niet té vaak. Ook daarvan kan je lichaam nl. in de spaarstand gaan. (vaak sporten kan op zich wel, maar dan moet je meer eten om je lichaam te onderhouden). Wil je afvallen, ga dan 2 à 3x een half uur à 3 kwartier cardio doen, niet vaker of langer. Het vergt ook aanbeveling om ook aan zware krachttraining te doen, net als de meeste mannen in de sportschool dus. Dit voorkomt/vermindert spierafbraak tijdens het lijnen. Vrouwen worden ondanks zware training niet breed, omdat ze 10 à 30x minder testosteron hebben dan mannen.

Bron: http://www.slank-en-sterk.nl
Waarschuw beheerder
donateur
jezus wat een lulverhaal zeg:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doe t gewoon zo:
Doordeweeks nix ongezonds..in het weekend wel.
heb ook wel eens geprobeert heeel lang nix ongezonds maar dan op een gegeven moment hou k dat nie vol;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op maandag 5 maart 2007 om 13:18:
heb je geen korte samenvatting

:yes: vroeg ik me ook af, is me veel te lang
Waarschuw beheerder
Jeetje je kunt toch wel een stukje tekst lezen als je wilt afvallen of er meer over wilt weten :S
Iedereen koopt wel boeken en da's zeker niet lang.

Neem es een x de moeite zeg...

Zitten behoorlijke goeie dingen tussen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op maandag 5 maart 2007 om 13:37:
Jeetje je kunt toch wel een stukje tekst lezen als je wilt afvallen of er meer over wilt weten

:roflol:

ik heb geen boek :cheer:

Ik heb prodimed :|

Waarschuw beheerder
je kunt toch wel een stukje tekst lezen als je wilt afvallen of er meer over wilt weten

jawel maar daar heb ik nu geen zin in. Misschien later eens
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje je kunt toch wel een stukje tekst lezen als je wilt afvallen of er meer over wilt weten :S

net of we er niks over weten zeg,

wat weet jij er nou van waar wij al moeite voor doen of gedaan hebben

Zitten behoorlijke goeie dingen tussen.

ja wat ik dus al weet
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:55:

hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 5 maart 2007 om 13:56:
ja wat ik dus al weet

Uitspraak van Trotse Mama op maandag 5 maart 2007 om 13:55:

hehe

:roflol:

Waarschuw beheerder
net of we er niks over weten zeg,

precies
wat weet jij er nou van waar wij al moeite voor doen of gedaan hebben

:yes: daar ben ik mee eens.
Waarschuw beheerder
tja, wat ze vertelt is wel goed dus de moeite om te lezen vind ik!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op maandag 5 maart 2007 om 16:47:
wat ze vertelt is wel goed dus de moeite om te lezen vind ik!!!

heb het gelezen en ik wist dat allemaal al
Waarschuw beheerder

tja maar 99% wist ik al :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op maandag 5 maart 2007 om 17:37:
tja maar 99% wist ik al

Me 2

Maar dat is ook alleen maar doordat ik me er verder in ben gaan verdiepen hoe je het beste af kunt vallen... Ik probeerde het eerder ook door zo min mogelijk te eten, maar dat is niet vol te houden...

Kan me best goed voorstellen dat hier genoeg meisjes zijn die niet doorhebben dat ze zo alleen maar hun stofwisseling op de spaarstand zetten... Voor die meisjes is het juist wel handig dat het in zo'n topic gepost wordt..

Als je van sommige meisjes hierboven ook ziet wat ze per dag eten...Daar zou ik niet op kunnen leven hoor? ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 18:08:
Me 2

:yes:
Kan me best goed voorstellen dat hier genoeg meisjes zijn die niet doorhebben dat ze zo alleen maar hun stofwisseling op de spaarstand zetten... Voor die meisjes is het juist wel handig dat het in zo'n topic gepost wordt..

:yes: dat is zo
Waarschuw beheerder

ja ik snap de ophef ook niet zo, natuurlijk zijn er velen van ons die bezig zijn met afvallen die dit allemaal best weten. Maar het is goed bedoelt, en als je geen zin hebt om te lezen dan lees je het toch niet?

:jaja:

het gaat echt lekker met mij, kost me steeds minder moeite om veel aan wel/niet eten te denken, zit echt in een vast ritme nu, nu vasthouden zo.