die

NS
ik moest een tijdje geleden met de treuin naar A'dam.
Koop ik een kaartje aan 't loket.
kost me iets van 1,50 euro extra boeien das nix. kaartje zelf kost 30 euro nog wat.
normaal krijg je dan 2 kaartjes. 1 voor de reis (retourtje)
en 1 voor die extra kosten omdat ik het kaartje bij het loket kocht. ik kreeg maar 1 kaartje, en dat was voor die extra kosten. eet ik veel dat je er 2 moest krijgen dus ik kijk ook niet meer op dat kaartje, behalve de dag voor dat ik met de trein moest. ik kijk op dat kaartje, staat daar de datum op van de dag dat ik dat kaartje kocht. dat was 2 dagen eerder.
ik denk dat tering wijf heeft me een kaartje verkocht op de verkeerde datum. maar ze had me het retourtje niet gegeven. ik de dag dat ik met de trein moest naar dat loket. en ze zegt ja dit is het kaartje voor die extra kosten je heb nog een kartje gehad en dat is je plaatsbewijs. ik zeg dat heb je mij niet gegeven. dat is wel waar meneer, ik zei das niet. ik zei dit geintje kost me nou 60 euro effe naar a'dam. het is altijd wat met die klote NS ze haalde der schouders op zo van: ja en boeien. AAAAAH

je zou der zo der nek om kunnen draaien dat kut wijf. kon ik nog een kaartje kopen. ik zweer t dat ze me 1 kaartje heeft gegeven.
altijd wat met die kut NS.
ik ga NOOIT met de trein, en nou MOET ik 1 x en krijg je dit weer.

/-*#