Partyflock

Forumonderwerp · 855619

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sport4life op dinsdag 7 maart 2006 om 21:35:
aan mensen met platvoeten

Zwaar irritant

Waarschuw beheerder
mense die achter je zitte te hoeste of te nieze..of andere viesigheid..

en mense die stinke....egt erg..en dat alles zo vet en vies aanvoeld..ik durf nix aan te rake..bah bah..

moet alles met me mouwe doen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:39:
*Kleine kinderen die lopen te schreeuwen.
*Moeders die daarop alleen zeggen ''Sssssst lieverdje''
Geef je kind een slag voor zijn harses, heb ie een reden om te schreeuwen !

Whahahaha.... :respect:

Of kinderen die de hele bus bij elkaar lopen te schreeuwen omdat ze denkbeeldig zitten te janken terwijl ze er niet eens tranen uit kunnen krijgen. Dat verdoezelen ze door de hele bus bij elkaar te schreeuwen. :[ Pleur op, stap uit en ga lopen.

Of mensen die perse hun kinderwagen uitgevouwen naar binnen willen krijgen. Waarvoor hebben ze opvouwbare kinderwagens uitgevonden? :@

Met andere woorden, alles wat met kinderen te maken heeft is irritant. O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je de bus weer eens voorbij ziet rijden als je bijna bij de bushalte bent:frusty:!!eg zwaaaar irritant :jaja:
en als er zo'n zwerver (die normaal in alle bushokjes slaapt) in de bus zit en t nie meer uitmaakt waar je gaat zitte want vergast wordt je toch...:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat de metro weer is niet door rijd of dat de deuren niet dicht willen gaan :S zodat ik weer telaat op school komt:S heeft de metro 51 erg vaak last van
Waarschuw beheerder
aan de mensen die met mij mee reizen en herrie maken :[

school kindjes die de hele tijd heen en weer hobbelen door de trein :[

en heb een meeste hekel aan de persoon die naast mij komt zitten in een bom volle trein in de vroege morgen :[

oppakken verbannen en deporteren :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:55:
als je de bus weer eens voorbij ziet rijden als je bijna bij de bushalte bent

In Amsterdam (Noord) zijn ze nog erger. Volgens mij moet bij de GVB een vereiste zijn dat je aso bent want als ze je zien rennen geven hun nog extra gas. :[ :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind openbaar vervoer juist geweldig, gewoon eens een keer lekker niet zelf hoeven rijden en ik vermaak me altijd prima met mn volkskrantje of met een gesprek met een wildvreemde. Of een beetje mensen kijken of suf het landschap bestuderen.. mooie bezigheid.. van een autorit krijg je dan toch een stuk minder mee.
Waarschuw beheerder
als mensen met een megatas voor de ingang van de metro blijven staan waardoor je hem dus bijna mist!

Mensen die naar alcohol en/of zweet stinken zo smorgens vroeg en dan nog in de spits en je onder die oksels of die adem moet staan :S

mensen die half op schoot gaan zitten ipv netjes op hun eigen plek...

dat waren even een paar puntjes die ik kwijt wilde ;) verder ben ik het reizen wel gewend en maak ik me nie zo snel druk meer hihi

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 21:54:
Pleur op, stap uit en ga lopen.

Heb je wederom ook weer een reden om te janken O:)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 21:54:
Met andere woorden, alles wat met kinderen te maken heeft is irritant

Grotendeels wel ja :[

Hoewel ik eens een etter zag, die vertelde rustig door de bus hoe groot zijn moeders onderbroek was die hij op haar bed vond omdat ie zijn zin niet kreeg.

Moeder maar lachen en zeggen ''Ssst *naam* straks gaan deze mensen raar over ons denken'' :frusty:

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 7 maart 2006 om 21:56:
en heb een meeste hekel aan de persoon die naast mij komt zitten in een bom volle trein in de vroege morgen

Whaha, mensen naast je is idd erg vervelend B)

Waarschuw beheerder
als mensen voor de deur gaan staan als jij er uit moet (trein)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:03:
Heb je wederom ook weer een reden om te janken

Zou mijn kind naar buiten trappen, alleen naar huis laten lopen en zelf lekker in de bus blijven zitten. Maar ja, daarom wil ik ook geen kinderen. O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:03:
Grotendeels wel ja

Kan me er helemaal in vinden. :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:06:

:jaja: en ook geen centimeter opzij gaan he? Hoe moet ik er dan uitkomen? :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:06:

[img width=780 height=100]http://members.chello.nl/p.dankers/PARTYFLOCK/logo.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als er een klein beetje sneeuw ligt, dat het hele openbaar vervoer op zijn kop staat!

Dat je met duizenden mensen in een te kleine metro gepropt wordt. Soort sardientjes in een blik gevoel :S

Kaartje hebt gekocht, en vervolgens NIET gecontroleerd word!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 22:07:
Zou mijn kind naar buiten trappen, alleen naar huis laten lopen en zelf lekker in de bus blijven zitten. Maar ja, daarom wil ik ook geen kinderen.

Ik krijg er 3 :vaag: Hoewel mijn kids toch geen eens zo zullen doen B)
Ik weet wel wat opvoeden is (denk ik)
Tegenwoordig mogen die kollerekinderen alles,
en later maar zeuren ''Oh, de jeugd van tegenwoordig'' terwijl ze verbijsterd kijkt naar haar zoontje
die net zijn eigen moeder berooft heeft van haar tas omdat ze weddenschapje deden met hun vriendjes (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 22:07:
en ook geen centimeter opzij gaan he? Hoe moet ik er dan uitkomen?

ja echt schijtirritant, denken alleen maar: Heuyy dit is niet mijn station, dus IK hoef er nog niet uit. %)

Waarschuw beheerder
ik irriteer me aan mensen die d'r eigen irriteren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:25:
- Als hun muziek zo hard staat dat ik me niet kan concentreren op het lezen van mijn boek of dat ik mijn eigen muziek niet meer hoor.
- Als mensen continu heel luid zitten te praten of lachen en vooral als het in een andere taal is word ik er gek van.
- Als kinderen door de trein rennen, huilen en gewoonweg superirritant doen.
- Als iemand zijn/haar hond meeneemt en dat beest maar blijft blaffen.
- Als iemand zonder te vragen je spullen wegduwt of er gewoon bijna op gaat zitten

:jaja:
Uitspraak van Ilse27 op dinsdag 7 maart 2006 om 22:09:
Als er een klein beetje sneeuw ligt, dat het hele openbaar vervoer op zijn kop staat!

:jaja:
Waarschuw beheerder
staan in de bus
mensen die doen wie het gevaarlijkst kan kijken
mensen die in een hoekje spastiche bewegingen zitten te maken
mensen die op het knopje drukken en er niet uit gaan
etc...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:10:
Ik krijg er 3

Ik weet niet wie ik moet condoleren. :P Jij of je a.s. kinderen omdat ze jou als vader krijgen. :P

Serieus, gefeliciteerd! :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:10:
Tegenwoordig mogen die kollerekinderen alles,
en later maar zeuren ''Oh, de jeugd van tegenwoordig'' terwijl ze verbijsterd kijkt naar haar zoontje
die net zijn eigen moeder berooft heeft van haar tas omdat ze weddenschapje deden met hun vriendjes

Ja idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:26:
Die fucking vertragings bij die klote NS.....

en dan de overstap missen zodat je bijna een half uur weer moet wachten omdat die trein ook weer vertraging heeft(n)!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 22:16:
Ik weet niet wie ik moet condoleren. Jij of je a.s. kinderen omdat ze jou als vader krijgen.

Serieus, gefeliciteerd

Uuhm, dat is pas over een aantal jaren hoor :p
Maar bedankt alvast (Y)

Ik word denk ik wel relaxed als pa, maar echt niet zoals de rest v/d wereld :[

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 22:16:
Ja idd.

Ik vond dat trouwens wel een gevaarlijk goed voorbeeld :o
Waarschuw beheerder

:yes:
Waarschuw beheerder
als de vraag was wat is er wel goed aan het openbaar vervoer was het topic snel een stilte geweest:D
Artiest Timo-T
Waarschuw beheerder
als er tegenover je een moeder zit met een kindje op schoot, die zn melkflesje van zich af smijt. BENG tegen je harses! :D

nee kon er zeker om lachen..:) Die moeder alleen niet..

Ik erger me aan die rebbelende mensen in een ANDERE TAAL.
Heb ik gewoon iets mee, vink machtig irritant.
Waarschuw beheerder

idd

-en de bus is ook niet altijd wat heb vorige keer meer dan een uur op een bus gewacht in de kou terwijl die eigelijk om het half uur zou gaan :/

-En van die irritante klote pubertjes die de boel bij -elkaar schreeuwen of tegen andere mensen bijdehand zijn als ze met een hele groep zijn maar zodra ze alleen zitten zijn het net engeltjes :/

-of dat mensen midden in het pad gaan staan en ook maar geen cm opzij gaan :[

-of mensen die hoe dan ook als eerste de bus/trein in willen en echt iedereen aan de kant duwen :/

-steeds een kaartje kopen maar nooit gecontroleerd worden waarom koop je dan nog een kaartje :frusty:

-of mensen die het zo grappig vinden om steeds op de stopknop te drukken maar daarna lekker blijven zitten waardoor je alleen maar langer onderweg bent :nocheer:

zo kan ik nog wel ff doorgaan :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Norse conducteurs op zondagochtend :yes:

Oh ja, sinds wanneer komt er geen koffie, bier, of snoep-kar meer langs? :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als het zo f*cking druk is in de tram dat je als vee bij elkaar gepropt staat. Al die gore zwetende mensen tegen je aan, bah!

Laatste maakte ik mee dat ik eerst een stok van een blinde tussen 'm benen geprikt kreeg, die uit wou stappen, en ook de blindegeleide hond keek niet uit z'n doppen: die dacht ook de kortste route te nemen door onder mijn benen door te lopen :[ Waarschijnlijk kon die niet anders, ik stond helemaal tegen de deur aan gepropt, zo vol zat de tram 8)
Waarschuw beheerder
Ik erger me aan mensen die irriteren zeggen als het ergeren moet zijn, ook buiten het openbaar vervoer :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Aan mensen die naast me komen zitten :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 22:44:
Aan mensen die naast me komen zitten

Ja mee eens en precies als er nog genoeg plek is en als er geen plek meer is moet het maar.
Waarschuw beheerder
Als in de zomer de ramen van de bus beslagen zijn omdat iedereen zo smerig loopt te zweten *kots*

Waarschuw beheerder
Bussen die te laat komen.
Mensen die naast me komen zitten terwijl de hele coupe leeg is .
Luidruchtige wijven die graag om aandacht schreeuwen (vooral wanneer het half 8 's ochtends is en ik nog moe ben).
Als je voor de deur van de trein staat en de conducteur je niet binnen laat terwijl hij nog een minuut de tijd neemt om die deuren dicht te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil chick op dinsdag 7 maart 2006 om 22:18:

ah joh als een trein 5 minuten vertraging heeft dat zijn ze chagerijnig maar owee als een vliegtuig uren vertraging heeft dan bouwen ze een feesie :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op de terugweg van Q-base in de bus met een stelletje irritante speedsnuivende voetbalsupporters gezeten.. :[

egt (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die :x NS
ik moest een tijdje geleden met de treuin naar A'dam.
Koop ik een kaartje aan 't loket.
kost me iets van 1,50 euro extra boeien das nix. kaartje zelf kost 30 euro nog wat.
normaal krijg je dan 2 kaartjes. 1 voor de reis (retourtje)
en 1 voor die extra kosten omdat ik het kaartje bij het loket kocht. ik kreeg maar 1 kaartje, en dat was voor die extra kosten. eet ik veel dat je er 2 moest krijgen dus ik kijk ook niet meer op dat kaartje, behalve de dag voor dat ik met de trein moest. ik kijk op dat kaartje, staat daar de datum op van de dag dat ik dat kaartje kocht. dat was 2 dagen eerder.
ik denk dat tering wijf heeft me een kaartje verkocht op de verkeerde datum. maar ze had me het retourtje niet gegeven. ik de dag dat ik met de trein moest naar dat loket. en ze zegt ja dit is het kaartje voor die extra kosten je heb nog een kartje gehad en dat is je plaatsbewijs. ik zeg dat heb je mij niet gegeven. dat is wel waar meneer, ik zei das niet. ik zei dit geintje kost me nou 60 euro effe naar a'dam. het is altijd wat met die klote NS ze haalde der schouders op zo van: ja en boeien. AAAAAH :@:@ je zou der zo der nek om kunnen draaien dat kut wijf. kon ik nog een kaartje kopen. ik zweer t dat ze me 1 kaartje heeft gegeven.
altijd wat met die kut NS.
ik ga NOOIT met de trein, en nou MOET ik 1 x en krijg je dit weer. :@/-*#

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan mensen die zitten te bellen in de bus of trein en die dan zo luid zitten te kleppen:s
Waarschuw beheerder
Ga alleen met OV als er geen andere oplossing is. Bijna altijd ellende met de bus of trein. :[
Waarschuw beheerder
pff heb je effe...

Het is dat ik OV heb anders ging ik nooit met het OV :P

Waarschuw beheerder
BBA & NS elkaar totaal niet aanvulle qua tijden, waardoor je foking lang moe wachte in de kou :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jstyle op dinsdag 7 maart 2006 om 23:10:
pff heb je effe...

Het is dat ik OV heb anders ging ik nooit met het OV

hahha :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
luidruchtig volk zoals puberende marokkanen in groepjes, gabbers die een gehoorbeschadiging ter plekke oplopen en duwende oude mensen.

oh...en trams/bussen/treinen die niet komen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand naast je komt zitten met een familiezak patat met UIEN EN SATE SAUS, en als extratje heeft meneer ook nog een broodje hamburger speciaal die je effe lekker voor hem vast mag houden en dit allemaal met een temperatuur van 25 graden :kots: RANZIG EN IRRITANT

wat ik wel lachen vond keer,zaten paar gabbers in de trein vet harde muziek op. Opeens zo meisje van 13 pakt haar ipod doet dopjes in, en ze beukte al die gabbers eruit met nog hardere muziek echt VET droog hahaha :D
Waarschuw beheerder
jongeren die niet respect hebben voor andere in de bus
staan te schreeuwen .

niet opstaan voor oudere mensen.

te harde muziek aan hebben staan .

pingeltjes van hun telefoon continu afspelen.

mensen die op zogenaamd hoog niveau telefoneren.

jongeren die continu met kanker dit en kanker dat schelden terwijl ze niet eens waarschijnlijk weten wat het met mensen doet zo'n ziekte :/

kortom ben vaak blij als ik de bus weer uit ben :D
Waarschuw beheerder
donateur
van die middelbare school* kutkoters die alleen maar schreeuwen en heen en weer rennen door de bus.... :S

(*= als je middelbare school doet toevallig voel je dan niet gelijk aangevallen, want ik bedoel uiteraard niet alle scholieren, maar sommige die altijd uit hetzelfde schooltje komen bij mij in de buurt zijn erg irritant en dat komt vooral omdat ze nog zo lekker jong en asociaal zijn. Dus geen kwade reacties aub over jezelf, want jou bedoel ik waarschijnlijk dan niet)

Wat ook irritant is: mensen die 's ochtends vroeg al naast je komen zitten, maar met een heerlijke asbakparfum op.

En wat nog veel irritanter is: een buschauffeur die rijdt als een kamikazepiloot en graag weer snel weer thuis wil zijn, maar vergeet dat je dan weleens eerst een tripje naar het ziekenhuis zou moeten maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik irriteer me echt aan alles in het openbaar vervoer, ben blij dat ik (bijna) nooit met het OV moet!

Waarschuw beheerder
aan van die buitenlanders die heel hard in hun eigen taal whollaaeen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 01:03:
aan van die buitenlanders die heel hard in hun eigen taal whollaaeen

idd, :p
alhoewel versta ik soms er wel dingen van , aangezien ik men ganse leven dertussen woon ;)

ook als zo warm is in de bus, man dan word ik echt ziek :p

x

Waarschuw beheerder
overal aan.

Dat een trein/buskaartje al zo debiel duur is, dat je in de kou/hitte/regen/wind (te lang) moet w88, dat diegene schuin tegenover steeds sneaky naar je kijkt als je uit t raam staart, dat mensen hun ringtone gaan uitkiezen :/ met vol volume, als mensen zeiken dat ze een boek willen lezen en dat ab-so-luut niet kunnen , omdat je muziek horen (ga da in de fuckin' stilte cabine's), van die vieze eet/drink geluiden, dat uitademsel van die ongepoetste tanden op de ramen....... zo kan ik nog wel ff doorgaan....ben blij als ik me rijbewijs heb
laatste aanpassing