10 minuten met de streekbus, 20 minuten wachten, 60 minuten met interliner, 5 minuten wachten, 20 minuten met de streekbus. Uiteindelijk was ik op een dag 4 uur kwijt aan reizen als alles verder mee zat.
Gelukkig ga ik nu naar een andere school, ben nu 22 minuten kwijt en moet 1 keer overstappen. Op een dag is het uiteindelijk 50 minuten aan reizen.
5 minuten heen, en 5 minuten terug van de school van mijn zoontje.
5 minuten op de fiets
Eerst ging ik altijd met de trein, maar dan miste ik net de aansluiting, op 2 minuten ofzo dus half uurtje extra wachten... Dan was mijn reistijd bijna 3 kwartier...
Ik reis met de bus en de tram..ongeveer een uurtje heen en een uurtje terug ..ligt ook eraan of ik mijn bus wel of niet haal.. die gaat 1 keer per half uur dus sja..als ik die NET mis..
Eerst een kwartier fietsen naar het station.
Dan een uur in de trein en dan een stuk lopen. Dan weer op de fiets, dat duurt ook ongeveer een kwartier...
Ik ben al een paar jaar onderweg naar school ik begin op 16 mei en dan ben ik iets langer dan 45 minuten onderweg.
(permanent verbannen)
Naar mijn werk? 10/15 min.
40 min met de bus.. want moet overstappen
45 min met de fiets.. als ik snel fiets
20 min met de scooter..
20 min met de auto..
en lopend?? wilk nieteens weten
1,5 uur heen en 1,5 uur terug met trein en tram, en daarbij nog tien minuten fietsen van en naar het station. Erg gezellig..
laatste aanpassing
1:45 uur, heen en dan nog terug
weurt-nijmegen bus
nijmegen-den bosch trein
den bosch-eindhoven
eindhoven-fontys
maar wat een loze post pim (zoals gwoonlijk)
Ik doe er 2x 2uur over.
Het is hemelsbreed echter maar 35 km.
1 minuut lopen naar de bus, dan 25 minuten naar schiphol, 30 minuten met de trein naar Den Haag Centraal en dan 5 minuutjes lopen naar school. En dat soms voor 45 minuutjes les...
15 minuten fietsen naar het station, 25 minuten trein, 7 minuten bus en dan ben ik er. met de auto is het n half uurtje in totaal.
nu telkens 20 minuten fietsen naar stage, toch wel wat beter.
Ik heb een OV dus ga lekker een uur met de bus
ik zit zekers een uur in de bus terwijl me school maar 18 km verder is
45minuten met de fiets
donateur
wordt weer 1,5 uur zometeen
2 min lopen naar de bus
15 min in de bus
10 min wachten op de trein
25 min in de trein
15 min lopen naar school
En dat is als ik om half negen op school moet zijn anders moet ik nog veel langer wachten op het station!
Auto :
Naar school ongeveer 15 minuten.
Naar mijn werk ongeveer 10 minuten.
Voor mijn deur gaat de bus. Dan nog met de trein intercity 8 minuten.
Maar meestal pak ik de fiets ipv bus, ga ik 08.00 van huis weg, en ben ik op 08.20 op school want die zit tegenover mijn school
eerst 5 min met de bus naar t station.. daarna een uur met de trein en dan weer 30 min met de bus.. altijd heerlijk als ik om 9 uur moet beginnen
doe er een kwartier tot soms een half uur over om op Utrecht Centraal te komen met de bus en daarna nog 20 min op zn minst naar de Uithof en dat terwijl Maarssen echt bij Utrecht om de hoek ligt
een uur.. en dan hoef ik maar naar utrecht toe!!
Maar sochtends is het openbaar vervoer echt verrot!!!
10 min!! Is altijd flink puffen op m'n fietsie, want ik ben altijd veel te laat
met de auto zo'n 20 a 25 min !
volgend jaar ga ik naar nijmegen en ben ik alleen met de trein al 1 uur en 20 min kwijt, dan komt de bus tijd er nog bij !
8minuutjes mt de fiets..
maar kan er ook een half uur over doen
donateur
Zit niet meer op school, doe er 20-30 minuten over met de auto om naar mn werk te gaan.. Volg wel allerlei cursussen en nascholingen, die zitten eigenlijk verspreid in het land.. Maar verder dan Middelburg - Den Haag - Utrecht - Eindhoven ga ik niet
Als alles perfect aansluit ben ik 50 minuten onderweg. Natuurlijk gebeurt dat nooit, en ben ik 25-35 minuten met de bus onderweg, stukje lopen, wachten op de metro [die natuurlijk net geweest is]. 15 minuten met de metro, dan stukkie lopen van 5 minuten. Dan kom ik uit op ruim een uur.