| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
nu idd de line-up afwachten!
Ik weet niet of je op ML 2000 bent geweest, maar heb nog nooit zo`n kut"sfeer" meegemaakt... vanaf half 6 alleen amar nazi`s en vechtpartijen in de hardcore tent
Ik weet niet of je op ML 2000 bent geweest, maar heb nog nooit zo`n kut"sfeer" meegemaakt... vanaf half 6 alleen amar nazi`s en vechtpartijen in de hardcore tent
vond je ik vond het nogal meevallen hoor ( of ik keek er strak langs)
Daar ben geweest ja, maar heb nergens last van gehad! Was wel erg vaag, was dat die editie met die houten draak op het water en die grote Coca Cola fles uit ijs gekapt? Weet het echt niet meer, wazige boel daar...
Niks meegekregen van rottigheid op Mysteryland 2000... was m'n eerste grote feest en ik vond het helemaal geweldig Halve nacht rondjes gelopen en de andere helft bovenop die grote tribune in de hardcore-zaal staan hakken.
k heb der zelf ook nix van gemekrt hoor
We worden oud
Stedendriehoek
eindelijk weer een feestje op bussloo met hardcore
nou die andere gast dan.. die ende door de tent, 4 /5 man achter hem aan, kijkt hij om, loopt hij egen de paal van de tent aan en wordt gelijk verrot geslagenen getrapt..
Die tent stond vast met irritante scheerlijnen volgens mij die je amper zag in het donker. Die paal was volgens mij van een danspodium. Stonden ik en vele anderen gewoon te springen, toen er opeens gebeurde wat ik net las.
Eindelijk een open air feestje die de hele nacht duurt...
Nou, ik heb er ook helemaal niets van gemerkt
En ben toch toen bijna de hele nacht alleen in de hardcore tent geweest
Kaartje is in the pocket!!
bij de ticketbox hadden ze wel een beetje moeite met het vinden van t feest in die computer ze wouden me afschepen met "die hebben we niet", dus voor iedereen die nog moet halen, als ze zeggen dat het er niet in staat, laat ze onder de R van recreatiegebied kijken
dan vragen ze ook nog of je een kaartje voor vak B of vak RB wilt hebben, ik heb me door een vriend laten vertellen dat dat de ingang is dan die je moet hebben.
er schijnen er 2 te zijn nl.
Ik stond namelijk wel ff van uuuuhhhh?? vakken?? Dus mocht je het niet als ik ook niet hebben geweten, weet je dit nu ook
maar dr zijn geen vip kaarten tekoop gvd
hoorde dat Zatox was gecanceld, wie weet hier meer over?
Uitspraak van Born2Danceop maandag 1 mei 2006 om 18:51:
doet me denken aan een Nederlandse dj die nogal graag bacardi drinkt......
en bedankt
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen. Zo niet, dan vrees ik het ergste qua dj's die de organisatie gaat cancellen
ff afwachten dus
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen . Zo niet, dan vrees ik het ergste qua dj's die de organisatie gaat cancellen
ff afwachten dus
had hier wel meer aanmeldingen voor verwacht
ik koop bewust geen kaart nog
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen . Zo niet, dan vrees ik het ergste qua dj's die de organisatie gaat cancellen
Ik wacht op een actie Dat er weer een statement gemaakt wordt door 2 mensen op 1 kaart binnen te laten Zal wel op veel commentaar stuiten, maar ik koop bewust geen kaart nog
Uitverkocht raakt het toch sowieso niet!
En waar baseer jij dat op?
Zeuren doen normale mensen soms achteraf
goedzo dat zijn de echte feestbeesten.
ben blij dat de juiste type mensen hier wel gevoel bij heeft.
koop je kaartje want t gaat op zeker uitverkocht raken
Denk het niet!
Impulz is de laatste jaren helemaal niet uitverkocht geweest en aangezien de line up ook niet vrij bijzonder is, denk ik dat er nog wel aardig wat kaarten overblijven..
Echt weer zo'n typische Impulz line-up, dus veel verschilt het niet van elkaar
Denk het niet!
Impulz is de laatste jaren helemaal niet uitverkocht geweest en aangezien de line up ook niet vrij bijzonder is, denk ik dat er nog wel aardig wat kaarten overblijven..
haha line up niet bijzonder? qua hs is er helemaal niks te klagen! Eindenlijk eens een super line up ipv. die saaie standaard dj;s die elke keer maar weer die duffe plaatjes draaien. 100000 keer op een feest; coke in my nose blalala
Mijn inziens is UDC altijd vooruitstrevend geweest met de line up voor wat betreft Impulz. Echter het publiek wat er op afkomt, snapt t niet. En ja dan ga je, weet je ....
hoe zit het eigenlijk met het vervoer?
pfffffffffffff
no offence ik vind het alleen altijd zo jammer dat er zoveel gezeur is en dat mensen vandaag de dag zo kritisch zijn. In de begin jaren 90 was het allemaal niet zo moeilijk en ging het allemaal zo als het kwam. Vandaar... ach ja.. misschien ben ik wel gewoon blijven hangen in dat gevoel.
Ik snap het als je de 'underground' hs niks aan vind
Wat ik nu zeg weet ik niet of het klopt maaar denk zelf dat dj's vaak op grote feesten hitjes draaien om publiek te vermaken(dat is uiteindelijk doel natuurlijk ook).
Tja, wat vind jij "underground hs"? Ik vind dit niet echt underground hs!
Het is wel jammer dat het bijna alleen maar Italian hardstyle is, je kan er wel op goed op los gaan, maar het zijn alleen maar dezelfde standaard kicks e.d.
dat Hellfish genoemd word
Op hardcoregebied ook. Alleen jammer dat de artiesten daar (bijna) geen scene hebben.
Uitspraak van Hardcore| |Psycho op maandag 15 mei 2006 om 01:40:
italian ruleeeezzzz
Op hardcoregebied ook. Alleen jammer dat de artiesten daar (bijna) geen scene hebben.
Ja Hardcore is toch alleen in NL echt groot? Nergens is de scene zo groot als hier volgens mij.
die vertelde dat daar in Engeland ook bijna geen "Gabber" scene is daar.
In groot Brittanie luisteren ze het liefst naar hun eigen (house)muziek
Veel feesten daar met Freeform en UK Hardcore.
Ik vind de sfeer daar eigelijk veel beter dan hier
Bij mij draait het om de bass, melodie komt op 2e plaats.
Ik vind van niet
Alleen vaak hebben die Engelsen een irritante MC die alles verneukt.
Dan begrijp ik dat je het niks vind
Smaken verschillen
ik denk niet dat veel mensen hier in Nl het leuk vinden.
Er gaat een bus rijden vanuit Nijmegen, € 17,50 per persoon voor heen en terug.
Ik zou Apeldoorn kiezen.
Vanaf Deventer zullen er toch ook wel bussen vertrekken neem ik aan ???
zelf ga ik toch maar met me fietsje denk ik wheeeeeee
hopen dat het weer, zoals het nu is, nog ongeveer n maand door gaat
![[img]https://photo.partyflock.nl/images/51996/main/255599.jpg[/img]](https://photo.partyflock.nl/images/51996/main/255599.jpg)
![[img width=652 height=471]http://www.superrally2007.nl/bussloo%20images/BUS%20luchtfoto02.jpg[/img]](http://www.superrally2007.nl/bussloo%20images/BUS%20luchtfoto02.jpg)
hoop alleen niet dat
multi de helft van de dj's cancelled omdat er wat minder mensen komen dan verwacht
we gaan waarschijnlijk ook heen, hoop alleen niet dat
multi de helft van de dj's cancelled omdat er wat minder mensen komen dan verwacht
aangezien de line up ook niet vrij bijzonder is, denk ik dat er nog wel aardig wat kaarten overblijven..
Echt weer zo'n typische Impulz line-up, dus veel verschilt het niet van elkaa
Was vorig jaar ook met Impulz, helft kaarten verkocht, helft terrein gecanseld, kom ik daar om 02.00, staat er een meeeega rij, was half 4 pas binnen. Iedereen besloot net als wij toen het zo'n zwoele nacht was om toch maar te gaan...
Ben je er niet stiekum in gevallen?Maaareeuh dat zondagmorgen gezellig bij jou zitten na het feest met z'n allen, gaat dat nog door?
![]()
ik ben er altijd heel snel bij voor kaartjes.. omdat ik echt wil voorkomen dat ik naar een feest wil en dan te horen krijg dat het uitverkocht is... maar ik denk dat het wel mee valt.. en dat er wel aardig wat mensen op af komen...
Ik ga van de week alvast foto's maken van de opbouwZal ze hier plaatsen
Ik ga van de week alvast foto's maken van de opbouw Zal ze hier plaatsen
toch een beetje jammer dat Nederland (als alles goed gaat) eventueel tegen Engeland moet ballen in Gelsenkirchen... toch maar even kijken of het te combineren is met Gound zero.
ben in frankfurt geweest,en daar kan geen party tegenop hoor voetbal is prachtig
dat is waar. misschien bus een uurtje later, of als de wedstrijd begint, weer naar huis rijden. pakken we de 2e helft mee in Nijmegen en de eventuele verlenging
ben in frankfurt geweest,en daar kan geen party tegenop hoor voetbal is prachtig
toch een beetje jammer dat Nederland (als alles goed gaat) eventueel tegen Engeland moet ballen in Gelsenkirchen... toch maar even kijken of het te combineren is met Gound zero.
Hoop dat iedereen lekker los gaat!!!!Wij hebben er zin in...
hier hebben we ook geen last meer van
En de weersvoorspellingen voor zaterdag zijn ook goed,all1 kan dat hier snel veranderen aangezien die weermannen er vaak naast zitten
Wanneer komt de time-table?
Ik ga voor een lekkere warme zwoele nacht met lekker vele gebeuk, gezelligheid en zo rond een uur of 6 een opkomende zon
Dus in elke zaal wel laser e.d.
Dus in elke zaal wel laser e.d.
Tentamens (misschien)halen of naar Ground zero?
Beste Remco,
Als alles goed verloopt komt de Timetable vandaag uit. Hoe het zit met het
Vervoer hoor je nog van ons.
MvG
UDC
Kristel Krams
Gelijk allebei maar ff gevraagd
Stage 03: Open Air Oldstyle - Early Ba
Threatcon delta -open air hardstyle-
stage 01
Is van de site www.groundzerofestival.nl
Rot op met de lasers joh! Zo afgezaagd. Elk feest heeft wel lasers...en wat doen ze ermee? Beetje niets doen......nee, lasers vind ik geen flikker aan.
Geef mij maar een dikke vette lichtshow zonder lasers!
Ik heb even >>Massive<<'s voorbeeld gevolgd en ff n digitaal rolletje volgeschoten
lekker grote tenten en dichtbij elkaar
Alleen die vieze wc's op festivals altijd. Ach het hoort erbij hè!
naar mijn weten zijn dr toch echt 2 open air stages
die mainstage waar ze op gaan nbouwen qua muziek
en de early bass
Maar goed dat ik nuchter blijf, ik zal de weg wijzen!
Hoop iig dat er goeie plees zijn en geen rije..dat is mijn grootste probleem altijd haha altijd maar moete zeike hahaha
goed weer
kon t terrein niet op
Het geluid word getest lijkt het. Ik hoor soms muziek buiten. Zo van paar seconde harde bass en dan steeds rustiger weer naar de stilte...
...nee al het geluid is hier thuis uit, behalve die achterlijke vogels dan
jezussss... vette foto's!!!
Ben er net weer even geweest. Het schiet al aardig op! Mocht zelfs het terrein even op
dat kraakt ook zo lekker he?
dat die kat blijft zitten joh..die van mij gaan d'r altijd meteen vandoor als ze een muis of vogel hebben
whihihih wat een geluid
18.33 hiero
sneek preview at: https://vip.partyflock.nl/album/50070/59378
Looking good!!
Ahhh nog éven en dan sta ik daar
Denk ook Dominatortoestanden qua drugs, safe spelen dus. Liever niet op het bureau met een vette boete!
vriend van me was toen opgepakt
1 van de honden besprong hem toen moest ie meekomen, heeft dus de hele nacht samen met tig andere op het politiebureau gezeten...