| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
nou die andere gast dan.. die ende door de tent, 4 /5 man achter hem aan, kijkt hij om, loopt hij egen de paal van de tent aan en wordt gelijk verrot geslagenen getrapt..
Die tent stond vast met irritante scheerlijnen volgens mij die je amper zag in het donker. Die paal was volgens mij van een danspodium. Stonden ik en vele anderen gewoon te springen, toen er opeens gebeurde wat ik net las.
Eindelijk een open air feestje die de hele nacht duurt...
Ik weet niet of je op ML 2000 bent geweest, maar heb nog nooit zo`n kut"sfeer" meegemaakt... vanaf half 6 alleen amar nazi`s en vechtpartijen in de hardcore tent
Ik weet niet of je op ML 2000 bent geweest, maar heb nog nooit zo`n kut"sfeer" meegemaakt... vanaf half 6 alleen amar nazi`s en vechtpartijen in de hardcore tent
Nou, ik heb er ook helemaal niets van gemerkt
En ben toch toen bijna de hele nacht alleen in de hardcore tent geweest
Kaartje is in the pocket!!
bij de ticketbox hadden ze wel een beetje moeite met het vinden van t feest in die computer ze wouden me afschepen met "die hebben we niet", dus voor iedereen die nog moet halen, als ze zeggen dat het er niet in staat, laat ze onder de R van recreatiegebied kijken
dan vragen ze ook nog of je een kaartje voor vak B of vak RB wilt hebben, ik heb me door een vriend laten vertellen dat dat de ingang is dan die je moet hebben.
er schijnen er 2 te zijn nl.
Ik stond namelijk wel ff van uuuuhhhh?? vakken?? Dus mocht je het niet als ik ook niet hebben geweten, weet je dit nu ook
maar dr zijn geen vip kaarten tekoop gvd
hoorde dat Zatox was gecanceld, wie weet hier meer over?
Uitspraak van Born2Danceop maandag 1 mei 2006 om 18:51:
doet me denken aan een Nederlandse dj die nogal graag bacardi drinkt......
en bedankt
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen. Zo niet, dan vrees ik het ergste qua dj's die de organisatie gaat cancellen
ff afwachten dus
Als de bezoekersaantallen maar gaan stijgen . Zo niet, dan vrees ik het ergste qua dj's die de organisatie gaat cancellen
ff afwachten dus
had hier wel meer aanmeldingen voor verwacht