Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
!! daarom zou k t ook al niet doen gewoon hahaha
dan ben ik maar geen echte vrouw
ik ga voor t voetbal MET bier
ja en dan hebbie meteen verstand van voetbal?
daar gaat het toch ook om. om de hele dag te zuipen en te schreeuwen in een stadion
ik ga voor t voetbal MET bier
het zit je toch wel diep he meid
jij bent de enige vrouw die bij het voetbal hoort
daar gaat het toch ook om. om de hele dag te zuipen en te schreeuwen in een stadion
dan zijn er veel homo's in het stadion schat
cheerleaders zijn overal wel te gebruiken
nee patje kut patje owwwwwwwww patje.......patje maakt een doelpunt en dan zeggen "zei toch dat patje een goeie speler is!!!!!!"
Nog altijd beter dan zo'n wijf dat naast je staat te gillen omdat na die kopbal zn haren in de war zitten, en als 'ie scoort ze haast tot god bidt of 'ie zn shirtje uit doet.
voetbal jij ook niet parruk tussen het jointjes draaien door?
Niet allemaal, lopen genoeg domme dozen tussen... Maar ook genoeg mannen die denken dat ze het hele spel snappen, keihard lopen te schreeuwen en dr klopt helemaal niets van
Nog altijd beter dan zo'n wijf dat naast je staat te gillen omdat na die kopbal zn haren in de war zitten, en als 'ie scoort ze haast tot god bidt of 'ie zn shirtje uit doet.
die stoppen we tussen de eerte jaars van vakkie x
mee
mee
mee
Voetbal is leuk! en ga dus echt geen bier halen voor een luie vent!
Beter probeer je dan 'n vent te zoeken die sowieso niet van voetbal houdt.
vrouwen mogen toch ook in het leger