Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik denk als junk
de easy
waar is die biatch?
ik wou gewoon ff kwijt wat ik dit seizoen ga roepen...Misschien dat er nog van die fanatieke figuren gaan happen ofzo...
gelukkig is de zomerstop weer bijna voorbij........
Uiteraard horen vrouwen nog steeds niet bij het voetbal....dus opzouten....
owww ook dit seizoen is voetbal weer nr 1 dus zelf bakkes
doe nou verstandig en ga gewoon paardrijden
doe nou verstandig en ga gewoon paardrijden
ben ik blij dat k jou geen verantwoording af hoef te leggen
paarden zijn vet kut ..
geef mij maar lekker een voetbal ..any time
misschien moet jij maar eens op doel gaan staan, dan schieten we met alle gasten in dit topic ieder 10 ballen op je. voorspelbaar dat je morgen op een knol zit
weer een echte opmerking van een vrouw, die duidelijk geen verstand van voetbal heeft, maar dat is dan weer standaard
ik ben OOK niet bang in de goal
t scheelt dat die opmerkingen die jullie maken over vrouwen wel zo verstandig zijn...SUKKELTJEEEEE
Misschien dat er nog van die fanatieke figuren gaan happen ofzo...
niet over vrouwen, maar over vrouwen die voetballen
ja omdat jullie geen 1 vrouw kunnen hendelen die WEL verstand van voetbal heeft..
laat maar weer blijken wie dat ik tot het zwakste geslacht hoor
waarom zou ik anders mezelf in dit topic mengen en uberhaupt kijken naar oa voetbal topics hier op pf
joh ergens proberen mee te lullen en ergens iets vanaf te weten zijn 2 paar schoenen sma
ik heb iig goed gelachen om dit zeer interessante topic
vrouwen hebben 1 taak bij/tussen/tijdens voetbal
bier halen !
jij bent echt te zielig voor dit bestaan jongen !!
bah walg echt van mensen zo als jij
kijk en jij bent helemaal gek dat je je zelf daar voor laat gebruiken
anders ben je geen echte vrouw