Partyflock

Forumonderwerp · 854090
1 volger · 17362x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Kunnen ze ook niet gewond raken door toedoen van die geweldadige neuzenhooligans!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:42:
Ik voel me zo op mijn ziel getrapt zeg, een vrouw die bij het voetbal komt die MIJ zielig vind......

had niet anders verwacht van jou hoor :D:D:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:42:
Zet maar in je goedlopende topic

Het is maar internet he :boeksie:
Waarschuw beheerder
mannen moeten met een ketting vast gezet worden in de keuken kunnen wij vrouwen ook eens gewoon voetbal kijken met een biertje zonder steeds lastig gevallen te worden door die mannen :woop:

Waarschuw beheerder
Zou niet eens willen dat mijn vent eten ging koken :O:O:O
Dat loopt uit een grote keuken brand :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:44:
Het is maar internet he

:aai:

Uitspraak van sw33tmango op donderdag 6 april 2006 om 22:44:
mannen moeten met een ketting vast gezet worden in de keuken kunnen wij vrouwen ook eens gewoon voetbal kijken met een biertje zonder steeds lastig gevallen te worden door die mannen

hahaha nog niet in 1000 jaar, dat is jullie natuur....koken en het huis doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:47:
Zou niet eens willen dat mijn vent eten ging koken
Dat loopt uit een grote keuken brand

:yes:
Waarschuw beheerder
kunnen we nog geen rustig voetbal kijken ;)

Waarschuw beheerder
Nee hoor ik vind het fijn om in mijn nieuwe keuken straks lekker voor mijn vent te koken :)
En het huishouden doe ik ook zelf wel, want de mannen slaan toch de hoeken en de kieren over :S:S

En ook die moeten gedaan worden.
Boodschappen doen kan je ook niet aan ze overlaten dan komen ze thuis met alleen maar snoep.
En de was heeft maatje 128 als peter dat moet doen.

:(
Waarschuw beheerder
dat is dus het eerste wat ik mijn vent later ga leren het huishouden!!! want ik ben niet achterlijk om dat na mijn werk ook nog eens te doen :) tis goe he

Waarschuw beheerder
Ja maar mijn vent begint s`morgens om 6uur dan gaat ik niet lopen zeiken als hij om 5/6 uur uit zijn werk komt of hij nog ff het huishouden wilt gaan doen :no:

Ik begin om 10uur en ben op maandag vrij dus ik ken dat best doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sw33tmango op donderdag 6 april 2006 om 22:55:
dat is dus het eerste wat ik mijn vent later ga leren het huishouden!!!

Zal je geen vent gaan vinden 8)
Misschien dat je kan aanhaken met een homo in ontkenningsfase (misschien een idee om in de ajaks topic rond te kijken?)
Waarschuw beheerder
nou nee!! ik ga dan nog liever dood maar miss een optie voor jou??? dan kun je miss ook een lekker vriendje vinden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sw33tmango op donderdag 6 april 2006 om 22:44:
mannen moeten met een ketting vast gezet worden in de keuken kunnen wij vrouwen ook eens gewoon voetbal kijken met een biertje zonder steeds lastig gevallen te worden door die mannen

:D:D:P:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:47:
Zou niet eens willen dat mijn vent eten ging koken
Dat loopt uit een grote keuken brand

moehahahaha :X

mannen die zeiken dat vrouwen niet bij voetbal horen maar in de keuken ..jullie verdienen nog niet eens een vrouw die voor je de keuken ingaat ..

en als je dan voor de tv lekker savonds voetbal wil kijke CL ofzow.. heb je liever een vrouw die heel de wedstrijd zeikt dat t af moet .. of die lekker mee in de wedstrijd zit .. nou ik zou t wel weten haha maja zielige mensen die niet eens weten waarom ze iets vinden blijf je houden:D

mannen moeten vrouwen zoals wij die van voetbal houden KOESTEREN !!! :D
ik laat me iig door never nooit iemand uit t veld slaan ;) en blijf voor niemand weg of laat mn voetbalschoenen in de kast staan ..
voetbal is passie!

Waarschuw beheerder
Kan niet van die sletten houden.... :no:

Vrouwenvoetbal zuigt :yes:

En ze mogen best komen, maar ga niet stom zitten lullen over meer verstand enzo... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 09:05:
heb je liever een vrouw die heel de wedstrijd zeikt dat t af moet .. of die lekker mee in de wedstrijd zit ..

Zolang ze maar niet te diep in de wedstrijd zit... Ze moet nog wel bier kunnen halen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 09:22:
zie je, hier gaat het al mis, Voetbal=Oorlog!

zieje hier gaat t al mis ..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 09:24:
Kan niet van die sletten houden

dan zoek jij toch lekker iemand uit t jaar blok die wel dag en nacht t huishouden doet .. succes alvast met zoeken die heb je over honderd jaar nog niet !! ;) :aai:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 09:24:
En ze mogen best komen, maar ga niet stom zitten lullen over meer verstand enzo...

k zeg niet meer verstand..maar ook ZEKER niet minder!!
jullie zijn degene die zeuren dat je meer verstand hebt erover!
begrijp niet eens waarom ik me verdedig ik weet wel beter als dit !

mij krijg je niet bij voetbal weg in geen 1000jaar !punt:D

Uitspraak van Frenkie op vrijdag 7 april 2006 om 09:32:
Zolang ze maar niet te diep in de wedstrijd zit... Ze moet nog wel bier kunnen halen

mwah je hebt zelf ook 2 benen en 2 klauwe gekregen om bier te halen .. zou echt geen loopvrouwke voor mn vent gaan spelen dan zet ie t maar vantevore goed koud en zet mar een kratje in de kamer (en dan opzuipuh voor de kouw er af is en in de rust meer bier halen haha ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 09:51:
k zeg niet meer verstand..maar ook ZEKER niet minder!!
jullie zijn degene die zeuren dat je meer verstand hebt erover!
begrijp niet eens waarom ik me verdedig ik weet wel beter als dit !

Ik heb er 100% meer verstand van :yes:

Ik voetbal zelf al 26 jaar :)
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 09:51:
dan zoek jij toch lekker iemand uit t jaar blok die wel dag en nacht t huishouden doet .. succes alvast met zoeken die heb je over honderd jaar nog niet !!

Ten eerste heb ik al 13 jaar een relatie en mijn vrouw is gelijk aan mij :D en ten tweede is het de titel van Dj chucks nieuwe nummer ;-) :aai:

Ik ben blij dat ze er geen moer om geeft :yes:

Moet er niet aan denken dat ze net zo fanatiek als mij is en altijd mee wil.... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 09:56:
heb er 100% meer verstand van

Ik voetbal zelf al 26 jaa

ow omdat jij toevallig ouder bent .. jippie wat een feest..
ik ben nog jong mar ik voetbal ook al tien jaar dus uhh ..wat maakt t uit .. t voetbal van nu blijft t voetbal van nu of je nou al 26 voetbalt of 1 jaar.. !?
maja zoals ik net al zei ik weet niet waarom k me zou moeten verdedigen eigelijk ten eerste ik ben aanvaller ;) en ten 2e ik weet zelf dat ik wel verstand van voetbal heb en daar heb ik jou niet bij nodig en zeeeeeeeker niet dat slappe geouwehoer van dat vrouwen niet bij voetbal horen ..bullshit

wat is de nieuwe titel van dj chucks nieuwe nr ??weet ff niet waar t over gaat haha !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 09:59:
nieuwe titel van dj chucks nieuwe nr

Kan niet van die sletten houden... :)

En ervaring maakt wel degelijk uit :)

Vrouwen hoofdklasse is ongeveer 4e of 5e klasse knvb mannen mop :)

Zie mijn mooie AJAX die seizoen ;-)
Waarschuw beheerder
Ik wíl er niet eens bij horen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astrid (l) op vrijdag 7 april 2006 om 10:12:
Ik wíl er niet eens bij horen!

Hulde! :worship:

Eindelijk een verstandige vrouw in ons midden.....

Waarschuw beheerder
Dat willen wij ook niet.....

Want zo bijzonder ben je niet als je naar lanzarote gaat :D
Waarschuw beheerder
ow oke.. weet k dat ook weer .. haha !!

noujah uh ervaring kan uit maken ..het ligt er ook maar net aan of je je er dan ook verder in verdiept;)
vrouwen die zelf niet voetballen en wel veel er mee bezig zijn kunnen ook aardig wat meepikken hoor!

net of alle mannen verstand hebben van voetbal of zich er in interesseren?! ik tref er altijd 1 die er nix om geeft..kan je vertellen das ook nie relaxed haha ;)de omgekeerde wereld ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 10:17:
net of alle mannen verstand hebben van voetbal of zich er in interesseren?! ik tref er altijd 1 die er nix om geeft.

Dat zijn geen mannen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 09:05:
en als je dan voor de tv lekker savonds voetbal wil kijke CL ofzow.. heb je liever een vrouw die heel de wedstrijd zeikt dat t af moet .. of die lekker mee in de wedstrijd zit .

Precies.. ík hoop altijd dat m'n moeder niet mee kijkt.. dan irriteer ik me de hele wedstrijd kapot aan dr..
écht zoooo irritant! Gewoon bek houwe en kijken! :bier:
Waarschuw beheerder
heeey didel :D
wij snappen ons wel he ..
tot zondag .. ammie zou met me mee gaan maar die gaat niet meer wanne lul he ..
hoelaat zijn jullie in town?

Waarschuw beheerder
he noukie alles goed???

wij waren helemaal naar frankrijk geweest vanwege voetbal!!!:jaja: ik stond nog in de finale ok :d maar helaas niet gewonen ( we hadden de scheids tegen):devil:

en we waren 1 van de laasten die aan het :bier: :smoke: zatten weet je dat nog? door dat gebouw spooken enzo :d

maar weet je wat het is met de mannen in die topic,ze willen er gewoon niet aan toegeven :nee: vrouwen horen wel degelijk bij voetbal

voor de mannen :aai:
Waarschuw beheerder
ik vind dit echt een dom onderwerp!! ik kan zelf niet voetballen. dat laat ik aan anderen over maar ik snap het spelletje wel en vind het heerlijk om naar te kijken. zaterdag altijd mee met mijn vriend als vaste suporter en zondag is hier voetbalavond op de tv standaard... en ik ben natuurlijk voor de beste club van nl! in rotterdam zit tie geloof ik ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van annet29 op vrijdag 7 april 2006 om 14:08:
en ik ben natuurlijk voor de beste club van nl! in rotterdam zit tie geloof ik

Dat horen we graag! :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ik ben natuurlijk voor de beste club van nl! in rotterdam zit tie geloof ik

Als je er echt zo voor bent dan weet je zeker dat hij daar zit.

Feyenoord :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:29:
Als je er echt zo voor bent dan weet je zeker dat hij daar zit.

Feyenoord

Tante Ta! Weer hier?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 7 april 2006 om 16:59:
Tante Ta! Weer hier?

Altijd schat had je me gemist :P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:07:
Altijd schat had je me gemist

ohw shit....je hebt me door...:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 7 april 2006 om 17:37:
ohw shit....je hebt me door...

Ahhhh wat lief :knuffel: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:45:
Ahhhh wat lief

ik heb mijn momenten...b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op vrijdag 7 april 2006 om 10:29:
tot zondag .. ammie zou met me mee gaan maar die gaat niet meer wanne lul he ..
hoelaat zijn jullie in town?

ik ben er pas als de wedstrijd begint denkk.. kom nl. die dag terug van een weekendje weg met me werk..
zijn bij de movies te vinden overdag denkk..
met 30 man ofzo..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind dit echt een dom onderwerp!! ik kan zelf niet voetballen. dat laat ik aan anderen over maar ik snap het spelletje wel en vind het heerlijk om naar te kijken. zaterdag altijd mee met mijn vriend als vaste suporter en zondag is hier voetbalavond op de tv standaard... en ik ben natuurlijk voor de beste club van nl! in rotterdam zit tie geloof ik

Ook al ben je voor de mooiste club van Nederland, vrouwen horen niet bij het voetbal!

Waarschuw beheerder
mannen die zeiken dat vrouwen niet bij voetbal horen die horen niet bij voetbal :nee: (pablow) :devil: dussss

ik hoor bij voetbal net zo veel als jouw en doe zelf ok aan voetbal al 14 jaar

doe jij aan voetbal???

kom mij niet zeggen dat ik niet bij voetbal hoor ga net zo lang door dat ik mij zin heb want jongens zoals jij :s kan ik niet teggen want vrouwen horen wel degelijk bij voetbal :d

voor jouw :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je niet meemaken he dit...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:29:
mannen die zeiken dat vrouwen niet bij voetbal horen die horen niet bij voetbal (pablow) dussss

ik hoor bij voetbal net zo veel als jouw en doe zelf ok aan voetbal al 14 jaar

doe jij aan voetbal???

kom mij niet zeggen dat ik niet bij voetbal hoor ga net zo lang door dat ik mij zin heb want jongens zoals jij kan ik niet teggen want vrouwen horen wel degelijk bij voetbal

voor jouw

Gods tering hey, heb ik dit weer!? Ik ben al ziek, dus ga jij is aub weg :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 8 april 2006 om 11:29:
Ik heb zo ook weleens....

hahaha dat plaatje

Is zeker weer zo`n moment?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 15:34:
Is zeker weer zo`n moment?

Vrouwen horen niet bij het voetbal, vooral niet als ze Tamara heette :X

Waarschuw beheerder
dus met andere woorden mogen vrouwen meisjes niet op deze foruw reageren? :/

ik ben het gewoon niet eens met deze stelling !!! en we leven in en vrij land toch?en vooral als het om voetbal gaat geef ik graag mijn mening voetbal is niet alleen hooligans uit hangen :nee:

en als het om geweld gaat weten vrouwen ok waar ze aan begingen net zo goed als jullie mannen,maar jullie mannen maken er zo en ophef over

sommige mannen in dit forum begingen al helemaal zo van vrouwen horen in de keuken enzo blablabla denk dat de tijden zijn veranderd :jaja: :d

maar verder wil ik wel voor jouw uit dit topic blijven heb nu wel me zeggie wel weer gedaan

en voor jouw beterschap :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Toen Feyenoord gister begon ben ik de keuken in gegaan om de afwas te doen en een bittergarnituurtje te maken voor me vent

Neem een voorbeeld aan mij! B)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker hoor, kidzmix van mora en vlammetjes :cheer: