Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dus met andere woorden mogen vrouwen meisjes niet op deze foruw reageren?
ik ben het gewoon niet eens met deze stelling !!! en we leven in en vrij land toch?en vooral als het om voetbal gaat geef ik graag mijn mening voetbal is niet alleen hooligans uit hangen
en als het om geweld gaat weten vrouwen ok waar ze aan begingen net zo goed als jullie mannen,maar jullie mannen maken er zo en ophef over
sommige mannen in dit forum begingen al helemaal zo van vrouwen horen in de keuken enzo blablabla denk dat de tijden zijn veranderd
maar verder wil ik wel voor jouw uit dit topic blijven heb nu wel me zeggie wel weer gedaan
en voor jouw beterschap
Hehehe...inderdaad...
zie je ons pijpend door die kleedkamer gaang dang?
Toen Feyenoord gister begon ben ik de keuken in gegaan om de afwas te doen en een bittergarnituurtje te maken voor me vent
Wil ik ze nog bestellen ook,
Meestal komt Paddy Murphy dan net binnenlopen....
gedoe met al die dubbele namen
Vrouwen doen nooit moeilijk
Voetbal is een mannen aangelegenheid!dat was vroeger zo en dat is nu nog steeds zo!!maar er komen steeds meer damez stadions binnen vind dit niet kunnen persoonlijk.of stop ze in een apart vak ofzo..!laatste aanpassing 11 april 2006 00:16