1-0 whehe 
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ajax speelt eerst thuis, we beslissen het dan al, net als tegen die kakkerlakken
nee ajax is niet goed.. hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker
Danny Blind is zojuist ontslagen vet shit.
Is Ten Cate ook een goede volgens jou?
ten cate gaat volgens mij helemaal niet naar ajax! hij heeft het volgens mij wel naar zijn zin in barcelona en logisch lijkt me !
Waar waren jullie dit seizoen toen het slecht ging met "jullie cluppie"?Toen konden jullie alleen maar zeiken,werd er gezwaaid met witte zakdoekjes en werden de eigen spelers uitgefloten.....
2005/2006 : -24
2006/2007 : -48 ?
dan waren we er toch wel, en ik heb geen zakdoekjes gezien, ouwe!!
Kennelijk is dit jullie manier om je club te steunen als het wat minder gaat,in de rest van Nederland denken ze daar heel anders over.Maar goed,aan het einde van het seizoen is alles voor Ajaks alsnog goed gekomen en staan de mensen die ik eerder in dit stukje genoemd heb weer vooraan te juichen...Als ik Boukhari en consorten was had ik een dikke middelvinger opgestoken.Naar zowel het bestuur als de "supporters".
Ik ben zelf dit seizoen een keertje in de Arena geweest(kaarten via mn werk).
supporters" vierkant achter hun ploeg gingen staan, werden de eigen spelers uitgescholden(vooral aan het adres van Boukhari) en werd er gezwaaid met witte zakdoekjes
heb je gezien hoe ze speelden???
wij zijn nogal wat gewend
Ik kan mij nog wel herinneren hoe psv supporters reageerden toen ene aadje de mos trainer was bij psv.
eens kijken hoe ze nu gaan reageren als koeman trainer is en ze slecht gaan spelen, trouwe supporters van psv??? Daarom zaten er zeker 2 keer zoveel joden in de kuip dan van psv???
En beginnen over de finale in de Kuip is het graven van je eigen graf.Als er namelijk succes te behalen valt in Amsterdam zijn ze er als de kippen bij!Kunnen ze weer lekker juichen met zijn allen.
Hij geeft het nog toe ook....Stelletje gloryhunters
en witte zakdoeken zijn er sinds blind niet geweest
AJAX dit jaar kampioen
ik zeik tegen de arena!!
A
J
A
X
A F C A
X
X
X