1-0 whehe 
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
over deze club kan je niks zinnigs of nuttig iets zeggen
nee ajax is niet goed.. hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker
nee ajax is niet goed.. hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker
Feyenoord en PSV verloren de laatste wedstrijden wel van ze. Als Ajax dan niet goed is wat zijn zij dan? Het was geen best seizoen maar de laatste wedstrijden wonnen ze wel. En van Feyenoord nog dik ook. Ze hebben er voor gevochten en gewonnen...klaar!
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX
AJAX 
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 14:24:Gelijk de kuip ontsmetten, door die kanker joden en boeren
Bah, kanker kots misselijk ervan
pff hoor um nou ruige vent
wij worden volgend seizoen kampioen..!
zelfs dit belabberde seizoen.. (
toch ernstig.. wij het slechtste seizoen sinds jaren.. en winnen van de top 5 in 1 maand..
LET OP: AFCA Can't Be Stopped.. No Surrender..
laat staan volgend jaar.. met een minder PiSVee, AZ dat het helaas weer niet gaat volhouden, en 010 heeft helemaal niks meer te vertellen om het landskampioenschap.. (en geen 1 andere prijs
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:54:Danny Blind is zojuist ontslagen vet shit.
Blind is helemaal geen trainer voor Ajax..
Dus ik vind het wel goed dat ie weggaat!
Ajax heeft een trainer à la Hiddink nodig, gewoon een echte strateeg!!!
Martin Jol zou in dat opzich ook mooi zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:28:rustig wachten op de dag dat Den Haag ze goed terug pakt
ken je op wachten idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:16:ten cate rules of niet dan!!!!!
Mijn mening : inderdaaad!!!
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op maandag 15 mei 2006 om 15:51:Is Ten Cate ook een goede volgens jou?
Hmm.. slechter dan Blind zal die wel niet zijn
Als Ten Cate er trainer wordt weet ik niet of Ajax er veel op vooruit gaat..
Ten Cate is wel een hele goede gozer, netzo als Blind trouwens, maar ik weet niet of het de trainer is die Ajax nodig heeft..
We zullen het wel zien, en ik weet overigens niet eens of het al zeker is dat Ten Cate er trainer wordt, dacht het nog niet..
Ten Cate is wel een hele goede gozer, netzo als Blind trouwens, maar ik weet niet of het de trainer is die Ajax nodig heeft..
We zullen het wel zien, en ik weet overigens niet eens of het al zeker is dat Ten Cate er trainer wordt, dacht het nog niet..
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op donderdag 18 mei 2006 om 16:05:ten cate gaat volgens mij helemaal niet naar ajax! hij heeft het volgens mij wel naar zijn zin in barcelona en logisch lijkt me !
Als ik hem was zou ik daar ook blijven

![B*R*O*E*K [NL]](/images/user/282339_1752528.jpg)

![Xenic [www.180ppm.nl]](/images/user/374815_381642.jpg)