Partyflock

Forumonderwerp · 852236

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 20:10:
*** jode

hebben ze het vanavond toch goed gedaan haha
het is stil aan de over kant ,het is stil aan de overkant:cheer:
hebben ze toch nog iets

wij hebben alles, behalve het kampioenschap.
maar die mogen ze ook houden, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

maar nu voorlopig ff feesten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 22:41:
maar nu voorlopig ff feesten.

groot gelijk feest ze (Y)
Is een slecht seizoen toch nog beloond met vooronde Champions League en de beker :respect:

Hulde aan Klaas Jan!!!

Draai de kraan open, kneusjes

Uitspraak van duivel010 op zondag 7 mei 2006 om 18:49:
kanker joden komen onze mooie kuip bevuilen

Gelijk de kuip ontsmetten, door die kanker joden en boeren
Bah, kanker kots misselijk ervan
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 14:24:

Kom je aandacht tekort ofzo? :S

Uitspraak van Ivarus op maandag 8 mei 2006 om 14:28:
Kom je aandacht tekort ofzo? :S

ja ik geloof het ook
over deze club kan je niks zinnigs of nuttig iets zeggen

Uitspraak van Ivarus op maandag 8 mei 2006 om 14:28:
Kom je aandacht tekort ofzo?

Het is zo:aai:

Uitspraak van HaPjEs op maandag 8 mei 2006 om 15:41:

:jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 15:51:
Uitspraak van HaPjEs op maandag 8 mei 2006 om 15:41:

:jaja:
jahaa 2-1:P ajax is gewoon goewd
nee ajax is niet goed.. hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker
Uitspraak van HaPjEs op maandag 8 mei 2006 om 16:34:
nee ajax is niet goed.. hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker

Feyenoord en PSV verloren de laatste wedstrijden wel van ze. Als Ajax dan niet goed is wat zijn zij dan? Het was geen best seizoen maar de laatste wedstrijden wonnen ze wel. En van Feyenoord nog dik ook. Ze hebben er voor gevochten en gewonnen...klaar!

Lucky Ajax;)
Uitspraak van HaPjEs op maandag 8 mei 2006 om 16:34:
hoeveel punten stonden ze ook weer achter op psv?? als die play-offs er niet waren had je alleen die beker

Daar heb je gelijk in ja!!

AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect: AJAX :respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 19:09:
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX

heb je ze allemaal wel op een rijtje??

kijk dat komt er van als je deze uitspraken doet ,dan wordt je verbannen , en terecht (Y)
wel een beetje recpect voor mensen hebben en dat heeft deze jongen niet , moet nog veel leren

Uitspraak van HaPjEs op maandag 8 mei 2006 om 19:21:
heb je ze allemaal wel op een rijtje??

Denk maar even goed na met je grote bekje.

pff hoor um nou ruige vent
Huldiging was kick (Y)

Helemaal niets..

Helemaal niets..

Helemaal niets in Rotterdam...:jaja: :[

En we zwaaien met ze alle naar de kuip :jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 14:23:
(verbannen)

Ajax is the best.
Danny Blind is zojuist ontslagen vet shit.
Die kut Jaakke moet opflikkeren.
Die hheft niks te zoeken daar.
Danny blind wie kent hem niet danny blind is een echte ajacied.
Yes op teletekst staat dat Huntelaar mee gaat naar het WK

Yes Edgar Davids heeft zojuist kenbaar gemaakt dat hij terug wil naar Ajax, dat is nou een echte ajacied.
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:58:
Yes Edgar Davids

Wat moet je nou met hem .. ** ouwe vent, met ze zonnebril

gaat helemaal goed komen volgens seizoen, jaap stam, edgar davids, perez.
en er zullen nog wel een paar aankopen komen.

wat motten ze dan....
we komen hard, en hebben schijt aan de rest.
:respect: AFCA :respect:

wij worden volgend seizoen kampioen..!

zelfs dit belabberde seizoen.. (:() winnen wij in 1 maand van de top 5;) (AJAX - AZ 1-0 Eredivisie, 09-04-2006 - AJAX - feyenoord 3-0 1e ronde Play Offs, 20-04-2006:p - AJAX - FC Groningen 2-0 2e ronde Play Offs, 26-04-2006 en landskampioen PiSVee: AJAX - psv 2-1 Finale GatoradeCup, 07-05-2006!!

toch ernstig.. wij het slechtste seizoen sinds jaren.. en winnen van de top 5 in 1 maand..

LET OP: AFCA Can't Be Stopped.. No Surrender..

laat staan volgend jaar.. met een minder PiSVee, AZ dat het helaas weer niet gaat volhouden, en 010 heeft helemaal niks meer te vertellen om het landskampioenschap.. (en geen 1 andere prijs:P)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 17:54:
Danny Blind is zojuist ontslagen vet shit.

Blind is helemaal geen trainer voor Ajax..
Dus ik vind het wel goed dat ie weggaat!

Ajax heeft een trainer à la Hiddink nodig, gewoon een echte strateeg!!!
Martin Jol zou in dat opzich ook mooi zijn :)
hebben jullie gelezen in de krant ,wat de ajax supporters hebben gedaan in Den haag, met een club huis?? nou dat valt niet goed te praten

rustig wachten op de dag dat Den Haag ze goed terug pakt
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:28:
rustig wachten op de dag dat Den Haag ze goed terug pakt

ken je op wachten idd
Uitspraak van pers op zondag 14 mei 2006 om 10:47:
hebben jullie gelezen in de krant ,wat de ajax supporters hebben gedaan in Den haag, met een club huis?? nou dat valt niet goed te praten

Is dat recent nieuws?
Uitspraak van Ivarus op donderdag 11 mei 2006 om 19:50:
Ajax heeft een trainer à la Hiddink nodig, gewoon een echte strateeg!!!
Martin Jol zou in dat opzich ook mooi zijn

Is Ten Cate ook een goede volgens jou?

ten cate rules of niet dan!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:16:
ten cate rules of niet dan!!!!!

Mijn mening : inderdaaad!!!
Als Ten Cate er trainer wordt weet ik niet of Ajax er veel op vooruit gaat..
Ten Cate is wel een hele goede gozer, netzo als Blind trouwens, maar ik weet niet of het de trainer is die Ajax nodig heeft..

We zullen het wel zien, en ik weet overigens niet eens of het al zeker is dat Ten Cate er trainer wordt, dacht het nog niet..
Ik weet het ook niet want in de sp!ts stond dat het nog niet zeker is dat ten cate trainer word.. kvind trouwens blind beter als ten cate mjah dies nu weg
ten cate gaat volgens mij helemaal niet naar ajax! hij heeft het volgens mij wel naar zijn zin in barcelona en logisch lijkt me !
ten cate word 100% cker trainer..

Amsterdam, 19 mei 2006

Ajax heeft Henk ten Cate aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Ten Cate volgt Danny Blind op met wie Ajax onlangs de samenwerking heeft beëindigd. Hij tekent een contract voor de duur van 2 jaar, tot juli 2008.

:respect:AFCA:respect:
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op donderdag 18 mei 2006 om 16:05:
ten cate gaat volgens mij helemaal niet naar ajax! hij heeft het volgens mij wel naar zijn zin in barcelona en logisch lijkt me !

Als ik hem was zou ik daar ook blijven :D
ajax begon mischien een beetje slecht... maar heeft alles weer recht gezet... en t mooiste is nog dat ze die rotterdamers ff helemaal weg heben gespeeld

AFCA Can't Be Stopped
Hehe jaa die rotterdamers..:P lekker laten huilen!!..
jwt..

Ey, Ten Cate Topper!!.. Maar niet te vergeten Danny Blind ook!!
laatste aanpassing

Uitspraak van SuzyCroft op zaterdag 20 mei 2006 om 01:18:
Hehe jaa die rotterdamers.. lekker laten huilen!!..
jwt..

haha idd ;)
en blind had eiglijk moete blijve,, top gozer :D

maar ten cate is ook een beste gozer hor!! ;P:D

Huntelaar :respect: