Partyflock

Forumonderwerp · 851938
47273x bekeken

Waarschuw beheerder
Zoveelste topic over crystal meth...I know.

Heb vanmiddag 1 gr methamphetamine gekregen en zit er over te denken om het aankomend weekend te proberen.

Het is een zeer helder wit, reukloos kristalachtig poeder met een licht chemisch smaakje.

Heb het na het proeven maar meteen uitgetuft, want het schijnt dat je na 1 enkele dosis van 20mg al niet meer kunt slapen.

Lijkt me niet echt prettig op een doordeweekse dag.

Zal morgen ff foto van het spul schieten en posten.

Waarschuw beheerder
't schijnt dat die bende zeer verslavend is..
Kijk je er mee uit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:27:
Kijk je er mee uit?

nee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:24:
Lijkt me niet echt prettig op een doordeweekse dag.

Het lijkt me helemaal niet prettig:no: Gooi weg die bende man:yes:

Waarschuw beheerder
Als je wat over hebt hou ik me aanbevolen.

B.T.W. Hoe ga je ht gebruiken? Roken, snuiven, slikken of spuiten?
Waarschuw beheerder
[img width=476 height=250 cacheid=00007a0f0003fb3e3713c5911a013f92bd]http://religiapokoju.blox.pl/resource/crystal_meth.jpg[/img]

Hier even een voor en na foto van een meth gebruiker...

Veel plezier ermee (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
enige verschil is een pleister :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:27:
't schijnt dat die bende zeer verslavend is..
Kijk je er mee uit?

Wordt eenmalig 1 dosis van 20mg en de rest flikker ik wel weg.

Dan weet ik toch wat het gevoel inhoudt, maar kan dan toch geen dagen doorhalen.

Ik zal dan hooguit 1 nacht niet slapen. (misschien mbv GHB en paar jointjes wel)

Waarschuw beheerder

waarom?
Waarschuw beheerder
donateur
de foto hierboven is van het roken ik neem aan dat je het niet gaat roken ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:30:
Als je wat over hebt hou ik me aanbevolen.

B.T.W. Hoe ga je ht gebruiken? Roken, snuiven, slikken of spuiten?

1 gr is voldoende voor 50 dosissen, dus ik wil je best wat geven.

Als ik het zelf allemaal zou houden dan is het risico te groot om verder te gebruiken.

Snuiven btw......
Waarschuw beheerder
hehe suc6, is volop rielekst :D

hoe ga je t doen, snuiven of roken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 21 februari 2006 om 20:30:
Hier even een voor en na foto van een meth gebruiker...

wat een metamorphose :kwijl:
Waarschuw beheerder
[img width=210 height=182]http://wehonews.com/z/wehonews/archive/images/crystal%20meth%20patient.jpg[/img]

Je blijft er ook mooi gespierd van :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:kwijl:

alle wijve gelijk aan de meth!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 21 februari 2006 om 20:35:
Je blijft er ook mooi gespierd van

Mooi droog is die gast he?

Zeker toch een BF van 1,5% :P

Waarschuw beheerder
Je bent ons iig wel een tripreport schuldig:p
Waarschuw beheerder
Hoop dat het beter valt als Liquid C:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:38:
Je bent ons iig wel een tripreport schuldig

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:37:
Mooi droog is die gast he?

Zeker toch een BF van 1,5%

Het is de nieuwe Herbalife :cheer:

Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 21 februari 2006 om 20:41:
die foto is gejat van een concentratiekamp uit ww2 hehe

Daar waren ze niet zo dik hoor :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 21 februari 2006 om 20:39:
Hoop dat het beter valt als Liquid C

Zo ziek zal ik me vast niet gauw weervoelen ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:38:
Je bent ons iig wel een tripreport schuldig

Komt wel goed.

Kun je de jouwe eronder posten :P
Waarschuw beheerder
donateur
het schijnt dat je na 1 enkele dosis van 20mg al niet meer kunt slapen

sterk spul :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 21 februari 2006 om 20:35:
Je blijft er ook mooi gespierd van :cheer:

Uitspraak van Vienesse op dinsdag 21 februari 2006 om 20:46:
Daar waren ze niet zo dik hoor :|

jaja grapjes kunnen we allemaal maken :s
Waarschuw beheerder
Waarom laat je het niet even testen zodat je weet wat het exact is en de wat de kwailiteit is? Altijd wel handig als je aan het experimenteren slaat.
En anders, good luck! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :honger: op dinsdag 21 februari 2006 om 23:21:
Waarom laat je het niet even testen zodat je weet wat het exact is en de wat de kwailiteit is?

Is niet nodig.

Ik heb het van een goeie kennis van me gekregen die het zelf afgelopen weekend heeft gebruikt.

Dit is de meest zuivere vorm van meth (Ice).

Hij heeft het als die grote glasachtige kristallen gekregen en daarna fijngemalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey, je ging er toch ook nog een foto van plaatsen?

En trouwens het is wel bekend bij jouw dat de meeste mensen( Dus niet persé iedereen) naar 1 keer lichamelijk verslaafd raakt.( Dat is wel bijna zeker want 9 van de 10 amerikaanse jongeren zijn er verslaafd aan)

En voor de mensen die graag willen zien hoe de mensen er uitkomen te zien en hoe je er door gaat leven, download dan de film SPUN , deze film gaat helemaal over deze drug.

suc6 !

Waarschuw beheerder
En trouwens het is wel bekend bij jouw dat de meeste mensen( Dus niet persé iedereen) naar 1 keer lichamelijk verslaafd raakt.( Dat is wel bijna zeker want 9 van de 10 amerikaanse jongeren zijn er verslaafd aan)

Van degenen die het gebruiken neem ik aan ;) 9/10 op de totale bevolking lijkt me wat teveel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MitchvandeLust op woensdag 22 februari 2006 om 00:28:
naar 1 keer lichamelijk verslaafd raakt

meer geestelijk, maar is dat niet iedere dope? iemand die 1 keer een lijntje op heeft of pilletje neemt, 9 van de 10 keer toch snel weer een lijntje/pilletje gaat nemen :)

ik kijk is naar de reacties hier, en toch zijn wel veel mensen nieuwsgierig naar meth hehe eerst alles afkraken en dan willen ze t nog proberen ook hahaha

:P

Waarschuw beheerder

Dat lijkt me n beetje DEA-praat om mensen bang te maken.

Op zich niet verkeerd, maar laten ze zich dan wel aan de feiten houden.

Het heeft allemaal te maken met hoe sterk je in je schoenen staat en hoe je leven in elkaar steekt.

Als je voldoende redenen hebt om niet altijd maar in de war te moeten zijn dan zul je ook niet snel verslaafd raken.

Kortom, hoe meer inhoud aan je leven des te beter als je wilt gaan experimenteren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:32:

zonde
Waarschuw beheerder
.( Dat is wel bijna zeker want 9 van de 10 amerikaanse jongeren zijn er verslaafd aan

amerika is ook wel weer zon land die overdrijft, zie de meth fotos die hier zijn geplaatst, die komen ook uit amerika ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 23:20:
jaja grapjes kunnen we allemaal make

Bemoei je er niet mee 8)
Waarschuw beheerder

yeah wright.......

die shit wil je niet gebruiken daar win je niet van.....

Waarschuw beheerder

daar werden ze kaalgeschoren
Waarschuw beheerder
Dat Amerikanen massaal meth gebruiken kan ik beamen. Een vriendin uit New York had het meegenomen naar Amsterdam en heb er dan ook een mespunt van genomen. De (adrealine) rush die je van die paar korrels krijgt is indrukwekkend. Na een kwartier zakt die weg en gaat over in een gevoel van extreem welbehagen. Je hebt het idee alles aan te kunnen maar wordt er ook behoorlijk onrustig van.

Omdat ik slechts een klein beetje heb gesnoven was na een aantal uur het effect verdwenen en kon ik gewoon slapen. Een depressie was er naderhand ook niet. De behoefte het nog een keer te proberen en vooral in grotere dosis was er niet. 'Tina' hoort in het rijtje hero en crack.

Wat ik zelf in New York gezien heb is echt anders dan Nederland. Daar wordt massaal drugs misbruikt door de jongeren. Keta, coke en meth gecombineerd met alcohol en wiet. Het liefst zoveel mogelijk door elkaar. Goede xtc is moeilijk te vinden dus dan krijg gaat men op zoek naar andere middelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 23:20:
jaja grapjes kunnen we allemaal maken :s

:no:

daarom hebben we afgesproken dat ik de grapjes zou maken :)
Waarschuw beheerder

C'mon dude met die foto. Het is nu de 22e en over een uurtje alweer de 23e.
Waarschuw beheerder
Ja dat kon ik natuurlijk ook weten. oké interessanter om te weten hoe het ruikt? Doet het aan speed denken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dystopia op woensdag 22 februari 2006 om 23:49:
Ja dat kon ik natuurlijk ook weten. oké interessanter om te weten hoe het ruikt? Doet het aan speed denken?

Het is een zeer helder wit, reukloos kristalachtig poeder met een licht chemisch smaakje.

;)

Nee absoluut niet. Helemaal geen zwaar chemische smaak of iets dergelijks.

Waarschuw beheerder
zelf wete natuurlijk maarreee.. tis wel ongeveer de grootste troep die je mar ken hebbe, ken beter wa pep neme. das al troep mar meth is nog 10X erger ongeveer.. :S

Waarschuw beheerder
hier in de buurt hadden we eens pillen met meth en speed erin je ging echt hard van die pillen en slapen ho maar vaak 4 dagen wakker geweest van die pillen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 00:35:
Van degenen die het gebruiken neem ik aan 9/10 op de totale bevolking lijkt me wat teveel

Ik heb het niet over de totale bevolking maar over de jongeren;)

En tja het is inderdaad maar hoe sterk je in je schoenen staat...Of je een persoon ben die snel ergens verlaafd aanraakt of niet. Kben benieuwd naar jou ervaring!
Waarschuw beheerder
donateur

Stuur maar op!

Waarschuw beheerder
Ik kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb het gistermiddag geprobeerd. Ik moest gisteravond dan nog wel n paar uur werken, maar who gives a fuck.

Ben voorzichtig begonnen met een nifje van iets minder dan 10mg, maar daar werdt ik alleen wat wakkerder van.

Dat heb ik dus nog n keer of 3-4 herhaald en toen begon ik m wel goed te voelen. Maar viel me op zich tegen dat ik toch nog zo'n 50mg nodig had om lekker in de warrie te raken.

Heb ook nog n klein beetje op folie gerookt....als je toch eenmaal bezig bent. Dat merk je iets heftiger dan het snuiven, alhoewel ik er meer van had verwacht.

Ik heb na 15:30 niks meer genomen en ben naar mn werk gegaan. Ik zag de bui al wel hangen wat betreft mn nachtrust dus heb voor werktijd 5ml ghb genomen om vast wat rustiger te worden

Natuurlijk hielp dat geen reet en ik zat lekker in de war op mn werk.

Meth geeft idd een meer euforisch gevoel dan amph. sulfaat.

Qua werking vindt ik het wel wat weghebben van de dexedrine die ik paar mnd geleden heb gehad.

Ik voelde me er ook minder gejaagd onder als met gewone speed. Maar neemt niet weg dat ik geen oog heb dichtgedaan.

Ik heb het laatste nifje dus om 15:30 gehad en het werkte nog bijna volop door snachts.

Vandaag was ik helemaal naar de tering. Die crash is idd erg heftig. Heb vanochtend nog paar nifjes gehad, maar dat hielp al niet echt meer.

De hele middag op de bank gelegen met mn ogen dicht. Had enorme koppijn en mn maag was flink van streek.

Wat mij betreft weegt het gevoel niet tegen de crash op, en ik had er eigenlijk ook meer van verwacht.

Waarschuw beheerder
Wordt eenmalig 1 dosis van 20mg en de rest flikker ik wel weg

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 19:44:
Heb vanochtend nog paar nifjes gehad

toch verslavend? ;)

Waarschuw beheerder
zowzow
doe je goed...(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 19:56:
toch verslavend?

Nee, deed ik met gewone speed ook meestal om de dag een beetje door te komen. Nu gebruik ik die zooi niet meer.

Dit methverhaal was ook maar eenmalig.

Ik snap niet hoe die amerikanen 10-14dgn doorkunnen gaan. Ik vondt de crash na 1 nacht zonder slaap al een hel.

Daarnaast raakte ik van die paar nifjes niet weer opnieuw in de war. Sterker nog, het lamme gevoel was zo weer terug.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dankje voor je ervaring, een afrader dus:D Die amerikanen die houden het 10-14 dgn vol omdat ze blijven niffen...dus zij hebben geen last van de crash dag maar worden natuurlijk wel steeds verrotter.
Waarschuw beheerder
donateur
Interessant om te lezen :yes:

Misschien wijkt de meth die amerikanen gebruiken toch wat af van wat jij hebt gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MitchvandeLust op vrijdag 24 februari 2006 om 11:40:
Die amerikanen die houden het 10-14 dgn vol omdat ze blijven niffen

Nou ik heb gisterochtend ook nog n paar kleine nifjes genomen, maar het lamlendige gevoel was binnen n half uur weer terug.

Uitspraak van Diedus op vrijdag 24 februari 2006 om 11:40:
Misschien wijkt de meth die amerikanen gebruiken toch wat af van wat jij hebt gehad?

Deze meth heb ik van een kennis in de US.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:44:
Deze meth heb ik van een kennis in de US.

Daar gaat m´n theorie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MitchvandeLust op vrijdag 24 februari 2006 om 11:40:
Dankje voor je ervaring, een afrader dus

Tja afrader? ...ik had er meer van verwacht na al die horrorstories over de methverslaving etc.

Ik heb ook nog wat op folie gerookt en dat voel je wel een stuk beter, maar niet bepaald een ecstatisch gevoel dat ik met basecoke 'vroegah' wel eens heb gehad.

Ik wil het dan ook idd niet echt bijzonder noemen.

Leuk als ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar. Maar dat komt ook omdat ik een teringhekel heb aan niet kunnen slapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op vrijdag 24 februari 2006 om 11:40:

Die amerikanen maken de meth ook zelf van batterijen en gootsteenontstopper....
Kost ze bij elkaar 5 dollar (y)

das ook de troep waarvan je zo finaal naar de klote gaat....
Waarschuw beheerder
donateur
Je kreeg toch ook zin in seks van meth? Heb je dat ook gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op vrijdag 24 februari 2006 om 11:53:
Je kreeg toch ook zin in seks van meth? Heb je dat ook gehad?

Dat krijg ik sowieso altijd van amphetaminen. Of het nu mdma is of speed.

Maar niet meer als met gewone speed bv.

Waarschuw beheerder
Zeg Lev, ik dacht dat je bezig was met massa kweken? ;P

Die verhalen over Meth zijn, net als bijv. met LSD/Ketamine/Heroine zwaar gehyped in de media om mensen ervan af te stoten. Ik denk dat je er teveel van verwachtte. ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Dat is heel erg overdreven. Dat wil de regering men gewoon laten geloven. Propaganda dus. ;) Neemt niet weg dat het teringzooi is.

Ik heb ook nog wat op folie gerookt en dat voel je wel een stuk beter, maar niet bepaald een ecstatisch gevoel dat ik met basecoke 'vroegah' wel eens heb gehad.

Je kan het ook beter met een vaporizer roken. ;) Zijn al te koop voor 10 euro ofzo bij de smartshop...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:49:
Leuk als ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar. Maar dat komt ook omdat ik een teringhekel heb aan niet kunnen slapen.

Anders ik wel. Vandaar dat ik speed ook echt rommel vind. Zó enorm slecht.. :(

Uitspraak van Vienesse op vrijdag 24 februari 2006 om 11:49:
Die amerikanen maken de meth ook zelf van batterijen en gootsteenontstopper....

Nou lekker hoor.. :s Zulke troep stop je toch niet in je lichaam??
Voor mij gaan zulke dingen echt te ver!

En die crash idd... Van gewone pep vind ik het al een hel. Wordt echt depressief dan en voel me gevangen in m'n roes dan...vreselijk... Voormij daarom ook geen pep meer .. :no:
Waarschuw beheerder
Weet jij wel wat er gebruikt wordt bij het produceren van pillen en speed?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja das ook niet veel goeds... Daarom gebruik ik dat ook liever niet. Maargoed, dat kan volgens mij toch echt niet op tegen batterijen zuur enzo hoor.. :s

Da's gewoon een robot-maaltijd man... :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:19:
Ja das ook niet veel goeds... Daarom gebruik ik dat ook liever niet. Maargoed, dat kan volgens mij toch echt niet op tegen batterijen zuur enzo hoor..

Da's gewoon een robot-maaltijd man...

Is toch echt vrijwel geen medicijn te krijgen waar geen zoutzuur of zwavelzuur bij het productieproces is gebruikt hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm is dat zo??/ Zijn al die medicijnen hier zo erg ??
Lekkere geneeskunde hebben we dan:P Wist wel dat we een vrij domme geneeskunde hebben...maar dat t zo erg is... :(
Waarschuw beheerder
Ja das ook niet veel goeds... Daarom gebruik ik dat ook liever niet. Maargoed, dat kan volgens mij toch echt niet op tegen batterijen zuur enzo hoor..

Boeit toch niet hoe het gemaakt wordt? Uiteindelijke resultaat is een bepaald molecuul wat een bepaalde werking heeft. Een waterstof atoompje erbij oid en je hebt een compleet andere stof...
Waarschuw beheerder
haha anders zouden het mischien geen medicijnen zijn
Waarschuw beheerder

Da's gewoon een robot-maaltijd man...

Wat maakt dat nou uit man. Als je zo gaat beginnen, dan kan je net zo goed niks meer eten, slikken of snuiven. Ontleed maar eens wat keukenzout (NaCL), dat bestaat uit een zenuwgas en een explosief metaal...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel eens op TV gezien hoe ze dat spul maken. En kom op...das echt niet goed hoor! :no: En na gebruik merk je dat ook echt wel aan je lichaam. Je lichaam heeft kleuren die eigenlijk niet bestaan normaal gesproken, je bent buitenaards gaar, en gevoel alsof je niet meer natuurlijk bent...ga zo maar door...
Dat spul wat ze in zulke drugs stoppen zijn eigenlijk echt niet gemaakt voor in een mensenlichaam. ;)
Daarom zal ik t niet in m'n donder stoppen... Ik weet wel dat het om het gevoel gaat, maartoch... Mij niet gezien daarmee :no:
Iedereen moet t verder natuurlijk zelf weten. Ik ben gewoon totaal geen voorstander van speed/meth... Heel af en toe eens in een dronkenbui dat ik zo stom ben om het te nemen (gewone pep dan), waar ik dan de volgende dag weer spijt van heb als haren op m'n kop, maar bij vol bewustzijn zal ik t nooit meer halen... ;)

Waarschuw beheerder
natrium chloride

Werkzaam bij Rough Creations
Artiest Viqtor
Waarschuw beheerder
Meeste gevaarlijke stoffen worden alleen gebruikt om de grondstoffen voor de drug te scheiden van de "rest". Cocaine wordt bijvoorbeeld ook uitgewassen met kerosine.

Meestal zijn dit oplosmiddelen die snel verdampen en dus in het eindproduct nauwlijks aanwezig zijn.

Waarschuw beheerder
ik wou net zeggen ik hoef geen kerosine in me shit

Waarschuw beheerder
(Y) dat je het ff wilde uitproberen.. en tja, zo zie je maar weer eens hoe amerika is he ;)
meth wordt nog erger gemaakt dan heroine, zo zie je maar wij hebben het zeker niet slecht hier in dat kleine kutlandje :D
Waarschuw beheerder
Om het echte heerlijke, euforische gevoel te bereiken moet je het ook eigenlijk spuiten. Dat is een heel ander gevoel en niet echt te vergelijken met snuiven/roken. Ik heb het een paar jaar geleden in Amerika gedaan en toen ook op het toenmalige Start2dance.nl een report geschreven. Ik kan dat report niet meer terugvinden op Phono.nl, lijkt erop alsof ze alle oude berichten hebben weggegooid. Maar spuiten gaf in ieder geval een hemels gevoel, tintelingen over heel je lichaam, heerlijke kriebels in mijn maag, dusdanig dat ik op de bank lag te kronkelen van genot. En werd er heel erg geil van haha. Comedown duurde echter wel lang, maar was het dubbel en dwars waard.

Ik weet dus niet of je nog wat over hebt en hoe je tegenover spuiten staat, anders is dat zeker een aanrader!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou dat echt niet kunnen...een spuit in m'n arm... Ik zou me dan echt heel erg junky voelen...neen nooit dat ik dat doe! :no:
Vooral ook dan nog met meth...ik vind het bijna nog erger dan hero om daar een spuit van in m'n arm te doen...
Waarschuw beheerder
Er staat hier wel veel misinformatie hoor.
Meth is gewoon heftige speed, waar je veel minder van nodig hebt, en dan nog es veel meer dopamine en serotonine vrijlaat dan speed.
Waarom de meth niet meer werkte, misschien was het toch niet zo zuiver, zelfs kristal vormige meth kan versneden zijn met een bijproduct die ook kristallen vormt.
Ofwel is je tolerantie zo rap omhoog gegaan, wat best normaal is met meth.
9/10 jongeren zijn zeker niet verslaafd, wat voor zever.
Programma's op TV over dit soort drugs zullen ook nooit objectief zijn, en die foto's zijn ook maar van de zwaarste gebruikers hé.
K'vind het een beetje dom dat iedereen zo tegen meth is terwijl het gewoon een amphetamine is, die wel relatief verslavender is maar eigenlijk vooral hetzelfde is als "pep"
Waarschuw beheerder
wil t zeker wel is probere

maar helaas kan der hier niet aan komen
Waarschuw beheerder
k kan er 1 ding over zeggen

:lijn: die hap betere pep is er niet!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sprinkler op zondag 5 maart 2006 om 14:01:
Programma's op TV over dit soort drugs zullen ook nooit objectief zijn, en die foto's zijn ook maar van de zwaarste gebruikers hé.
K'vind het een beetje dom dat iedereen zo tegen meth is terwijl het gewoon een amphetamine is, die wel relatief verslavender is maar eigenlijk vooral hetzelfde is als "pep"

Das zeker zo...

Waarschuw beheerder
klinkt aardig ziek allemaal mij niet gezien :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
klinkt aardig ziek allemaal mij niet gezien

Idd :/
Waarschuw beheerder
Er staat hier wel veel misinformatie hoor.
Meth is gewoon heftige speed, waar je veel minder van nodig hebt, en dan nog es veel meer dopamine en serotonine vrijlaat dan speed.
Waarom de meth niet meer werkte, misschien was het toch niet zo zuiver, zelfs kristal vormige meth kan versneden zijn met een bijproduct die ook kristallen vormt.
Ofwel is je tolerantie zo rap omhoog gegaan, wat best normaal is met meth.
9/10 jongeren zijn zeker niet verslaafd, wat voor zever.

ben het met je eens..amerikanen overdrijven altijd met alles..je bent daar al strafbaar als je en beetje wiedt bij je hebt..ik had canadezen vrienden die geregeld meth gebruikte en konden er prima mee omgaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dan nog es veel meer dopamine en serotonine vrijlaat dan speed.

amfetamine zorgt toch niet voor extra serotonine? toch vooral adrenaline, noradrenaline en dopamine
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel plezier (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
en ben je nog wat raar geweest van dat spul :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
CM vreet echt letterlijk gaten in je hersenen. Nee mij niet gezien.
Waarschuw beheerder
nee dat doet het dus niet.. als je het hebt over de zooi bij oprah winfrey, dat waren geloof ik hersenscans die een donkere kleur lieten zien bij verminderde zenuwactiviteit (paar procent) in bepaalde delen vd hersenen... wat voor het (domme) amerikaanse publiek dus uitgelegd werd als gaten in het brein. Zwart moet wel een gat zijn voor die mensen namelijk :p
Waarschuw beheerder
drugsinfo uit Amerika is altijd zulke bullshit. Check ook die foto's van die methkoppen. Heel toevallig hadden al die lui voordat ze begonnen met meth allemaal dezelfde soort foto gemaakt om vervolgens met een hoop make-up en fantasie er een verrotte kop van te maken.

Fergie, dat lekkere wijf van the black eyed peas was ook een meth addict. Heb hier nog een klein artikeltje kunnen vinden http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/53592004.htm

Die heeft er in ieder geval geen verrot hoofd van gekregen.
Waarschuw beheerder
niet doen!!!

echt niet

ik kom het wel ophalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zaterdag 22 april 2006 om 13:04:
Fergie, dat lekkere wijf van the black eyed peas was ook een meth addict. Heb hier nog een klein artikeltje kunnen vinden http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/53592004.htm

fergie de crackhead :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Waarschuw beheerder
toch werkt die antidrugs campagne wel aardig.. als je ziet hoe de meeste mensen hier erover denken :s
keertje verdiepen zou niet verkeerd zijn iig :/
meth is niet veel anders dan gewone speed en daar zijn zelfs promotie teams voor hier op PF..
Waarschuw beheerder
Het is veel potenter dan 'gewone' speed.
Waarschuw beheerder
donateur
doe mij toch maar normale amphetamine
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 17:09:
keertje verdiepen zou niet verkeerd zijn iig :/
meth is niet veel anders dan gewone speed

indd
Waarschuw beheerder
teringzooi en goeie pep is toch amper nog te krijgen :x

dus wrom nemen :/
Waarschuw beheerder
gekke boi!
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
amfetamine zorgt toch niet voor extra serotonine? toch vooral adrenaline, noradrenaline en dopamine

De amfetamine zorgt voor Adrenaline... maar de methyl die aan de amfetamine (Daarom Meth-amphetamine) die zorgt voor de serotonine. Resultaat: hele sterke speed maar dan nog met trippen erbij...

Onderzoek toonde dat Meth (spuiten) verslavender is als crack (dus ook verslavender als heroine)

Net zoals in MDMA.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon extra slecht voor je :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die amerikanen maken er altijd iets slechts van!!! dat is met alle drugs zo!! inc. drank!!

Waarschuw beheerder
maar drugs is slecht :$
Waarschuw beheerder
Je gaat er wel lekker uit zien van die zooi (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riposa op donderdag 22 juni 2006 om 11:45:
Je gaat er wel lekker uit zien van die zooi

zo ga je eruit zien als je jezelf niet meer verzorgd
niet meer eten drinken en wassen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riposa op donderdag 22 juni 2006 om 11:45:
Je gaat er wel lekker uit zien van die zooi

dat is ook echt na 1x gebruiken he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:07:
zo ga je eruit zien als je jezelf niet meer verzorgd
niet meer eten drinken en wassen

:yes:
Waarschuw beheerder
het beste wat er is.. speed pak je 15gr in de week en van deze shit heb je genoeg aan 5, beterderderderderder
Waarschuw beheerder
hoeveel kost deze shit eigenlijk in nederland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja daar ben ik ook wel eens benieuwd naar maar denk dat de prijs wel mee zal vallen
Waarschuw beheerder
ik zag ergens 160 tot 200 euro...wtf, lijkt me extreem
Waarschuw beheerder
nou, als je dit leest kan de prijs toch mss aardig duur zijn..

Insufflated (Snorted) Methamphetamine Dosages
Threshold 5 mg
Light Stimulation 5-15 mg
Common 10-40 mg
Strong (some rushing) 30-60 mg
Very Strong 50 + mg
Note: doses for street meth or frequent use may be higher (see above)

erowid*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tripped out op donderdag 22 juni 2006 om 23:38:
nou, als je dit leest kan de prijs toch mss aardig duur zijn..

risico lopen is nog steeds het meeste waard
daar komen de productiekosten dan nog eens bovenop

anders zou een gr sos hier net zoals in colombia 5 euris kosten

Waarschuw beheerder
mmh kan dr ook aan kome maar ask dit allemaal lees zo denk ik dat k t maar bij pep hou
Waarschuw beheerder
donateur
meth is pep

alleen sterker dan zoals wij die hier kennen

dat half amerika daar dood van zou gaan moet je niet te serieus nemen ;)
Waarschuw beheerder
Amerikanen kunnen niet met drugs omgaan :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stiffa:bier: op vrijdag 23 juni 2006 om 09:45:
Amerikanen kunnen niet met drugs omgaan :nee:

juist (Y)

daarom krijg je daar ook pas bier met je 21ste :frusty:

maar wapens kan iedereen gewoon kopen :s
dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
Op bier ook, namelijk bierdopje:D

Waarschuw beheerder
Gewoon de pijp in die troep en smoken....
je hebt het toch niet voor niets gekocht
oproken die rommel..
lkkr spacen op de bank..
veel plezier!!!
hieperdepiep!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 22 april 2006 om 11:35:
CM vreet echt letterlijk gaten in je hersenen. Nee mij niet gezien.

Nee xtc is een lekker vitamine kuurtje pff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op donderdag 22 juni 2006 om 23:20:
ik zag ergens 160 tot 200 euro...wtf, lijkt me extreem

ik dacht €60 p/g
donateur
http://www.videovat.com/videos/1810/methamphetamine-drugs-weight-loss.aspx

Die rooie heeft er iig een kleurtje van gekregen :P

Waarschuw beheerder
geniet ervan zou ik zeggen :/ (N)
Waarschuw beheerder
check die koppen .. :rot:
Waarschuw beheerder
ben er wel nieuwsgierig naar wat de prijs nou is ervan!

proberen waard?

Waarschuw beheerder
aankomend weekend te proberen.

jah succes jonge :S
, goed bezig trouwens ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik heb die shit dus half per ongeluk gekocht met oud en nieuw, en op zich heel heftig, maar ik ben nu nog verdomde naar de klote van die paupershit.
Echt keiharde chemische dip zeg.
Bah
Rotspul
Waarschuw beheerder
'Fergie also admitted in an interview with Britain's Q magazine that she attended Overeaters Anonymous to make her story even more convincing'

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op woensdag 3 januari 2007 om 17:01:
'Fergie also admitted in an interview with Britain's Q magazine that she attended Overeaters Anonymous to make her story even more convincing'

?????