Partyflock

Forumonderwerp · 851318

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod12.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E. All pictures taken by Raven a.k.a. Denny Yau except from Little Benjamin & The Dawn

Wat een grandioze feestmaand is februari 2006, de laatste klanken van D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution en HeartDance – From The Hard, respectievelijk drie en elf februari jongstleden, zijn nog maar nauwelijks weggestorven en dan dient het volgende Harddance feest dient zich alweer aan. 18 februari was het tijd voor de volgende editie van de CB Bookings feesten, slechts drie weken na de vorige editie was het tijd voor een heuze Hardhouse Academy pre-party in Patronaat in Haarlem in de vorm van CB bookings & Frantic in association with HQ - Hardhouse Academy Holland. Een avond met een combinatie van (nog) onbekend talent en de de ‘Harddance – legends’ . Ook deze nacht was simpelweg geweldig, sfeer, DJ's, muziek en locatie in één grote Harddance harmonie, wat wil je als Harddance liefhebber nog meer?

Aankomende zaterdag, 25 februari, zullen vele Harddance liefhebbers, met name die van de UK Hardhouse, afreizen richting Londen om op het Mekka van de Hardhouse; Hardhouse Academy in de Academy Brixton te gaan feesten. Sommige zullen per vliegtuig gaan, maar wil je een weekend lang feest dan boek je de busreis naar de Hardhouse Academy op www.partynight.com . Eén groot feest vanaf het moment dat je de bus instapt tot en met het moment dat je weer de bus uitstapt op zondagavond wanneer je weer in Nederland terugkeert. Twee dagen gevuld met muziek, hilarische momenten en onvergetelijke mede-passagiers waardoor de reis voorbij lijkt te vliegen.

De vrijdag na de Hardhouse Academy, drie maart is het dan alweer tijd voor de volgende editie van Dawn of Dance's D.D.O.D., de inmiddels alweer 16e op een rij, in café De Trappist in Amsterdam. D.D.O.D. - Lost In Love en deze editie zullen The Dawn, Little Benjamin, MvDJ en last but certainly not least LRS en Tjeerdo in de line up van die avond staan. Laatstgenoemden zullen in een twee uur durende back to back de Trappist onveilig komen maken. Een klein voorproefje van wat er straks zal gaan gebeuren als D.D.O.D. en UK Hardgrooves weer zullen gaan samenwerken op een spliksplinternieuwe locatie in de Meern en dat gaat pas één van de meerdere samenwerkingen worden met andere organisaties die Dawn of Dance in de Meern wil gaan doen. De kick off van D.D.O.D. Borderline zal 21 april gaan plaatsvinden in de Azotod, die op de verschillende Dance avonden die er georganiseerd gaan worden omgetoverd zal worden tot 'DJ Café Glow' de eerste drie vrijdagen van de maand.

The Dawn zal D.D.O.D. Lost In Love gaan openen op haar geheel eigen funky wijze gecombineerd met popmuziek invloeden en techno met zo nu en dan een wat hardere plaat om het publiek alvast op te warmen voor de rest van de nacht. 28 januari jl. had zij de eer om het eerste half uur van CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie in Patronaat te mogen draaien, een ervraring om nooit meer te vergeten wat haar betreft.

Tweede DJ van die avond is de voor D.D.O.D. nieuwe naam Little Benjamin, deze 21 jarige DJ is al vanaf zijn 17e bezig met draaien en houdt van veel verschillende stijlen, omat hij 'gewoon wil draaien wat hij leuk vindt' en zich niet persé op één stijl wil richten. Van Hardcore, Jumpstyle, UK Hardhouse tot Tekno en zelfs Club en Latin House. Op D.D.O.D. zal hij voor het eerst op een feest UK Hardhouse draaien en hij kijkt hier dan ook bijzonder naar uit.

MvDJ zal om middernacht zijn plaats achter de decks gaan innemen voor een special 'pre-birthday set', vorig jaar vierde hij zijn verjaardag al op D.D.O.D. en hoewel we deze keer eigenlijk een weekje te vroeg zijn vieren we het toch wel al een beetje op 3 maart aanstaande. 2005 was een goed jaar voor deze jonge DJ uit Landsmeer met als één van de hoogtepunten het opwarmen voor Tom Harding op CB bookings presents Tom Harding. Ook 2006 begint al goed, nadat hij afgelopen zaterdag wederom in Patronaat stond, dit keer op CB bookings & Frantic in association with HQ - Hardhouse Academy Holland. .

Als laatste deze nacht zullen twee DJ's een knallende 2 uur durende back to back set gaan neerzetten, LRS & Tjeerdo, beide al eerder gehoord en gezien op de edities van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves zullen van één tot drie de Trappist laten schudden op haar grondvesten. Beide heren weten als geen ander het publiek tot ongekende hoogtes te brengen met hun mengeling van Techno, UK Hardhouse tot Goa Trance. De combinatie van strak mixen, duizelingwekkende trucs en hun charismatisch enthousiasme achter de decks zorgen ervoor dat het publiek elke keer weer geheel uit zijn dak gaat.

Uiteraard is ook deze editie weer MC Budha aanwezig voor het maken van de juiste sfeer, hij mocht op CB bookings & Frantic in association with HQ - Hardhouse Academy Holland debuut maken en kondigde met veel verve Lars Vegas en Nocturnus af om First-Base vervolgens aan te kondigen met zijn niet van echt te onderscheiden Engelse accent, een voorproefje dat zeker naar meer smaakt.

De draaitijden van D.D.O.D. - Lost In Love nog even op een rij:

[img width=640 height=480 cacheid=000000360021dc0ec5a9af221a013e6bd3]http://i1.tinypic.com/o58hmc.jpg[/img]
(picture taken by DarkSkyWise)

22:00 - 23:00 The Dawn

[img width=600 height=450 cacheid=000bc3120021dc59e98b62551a013e6bd3]http://i1.tinypic.com/o58i7p.jpg[/img]

23:00 - 00:00 Little Benjamin

[img width=480 height=640 cacheid=000000360021dc7ac56648701a013e6bd3]http://i1.tinypic.com/o58j0p.jpg[/img]

00:00 - 01:00 MvDJ

[img width=678 height=452 cacheid=000000360021dc92f6de7b161a013e6bd3]http://i1.tinypic.com/o58jg2.jpg[/img]

01:00 - 03:00 LRS back to back Tjeerdo

[img width=678 height=452 cacheid=000000360021dcad25ee0c2b1a013e6bd3]http://i1.tinypic.com/o594ph.jpg[/img]

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a013e6bd3]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

D.D.O.D. - Just Come 31st of March 2006

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a013e6bd3]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a013e6bd3]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie weet ben ik er wel weer :D

Waarschuw beheerder
ik ben cker weer van de partij...

en mijk als je dr weer bent..niet meer zo veel zuipe he :bier: :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan wéér niet :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 21:19:
Maar wel leuk dat ik jullie gisteren heb gezien

:yes:

was gezellig feestje weer, jammer dat ik zo'n koppijn had, ben veel te vroeg weer weggegaan (en moest er bovendien om 7 uur uit om vrienden van schiphol op te halen :S)

31ste staat genoteerd, gaan onze best doen :cheer:
donateur
Twas inderdaad echt super zaterdag :yes: Ga vanavond nog een verslagje schrijven ter herinnering ;p
En als er iets erg is op een feest, is het wel hoofdpijn :(

Heb het 1 keer gehad en kreeg toen uiteindelijk een migraine aanval :s

Uitspraak van Rebelbitch op zondag 19 februari 2006 om 21:48:
31ste staat genoteerd, gaan onze best doen :cheer:

Super!
Waarschuw beheerder
Er zullen deze editie van DDOD wederom promo cdtjes worden uitgedeeld, deze keer van Tjeerdo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dawn of Dance Events op maandag 20 februari 2006 om 10:46:
Er zullen deze editie van DDOD wederom promo cdtjes worden uitgedeeld, deze keer van Tjeerdo

Heeft ie daar tijd voor dan?

;p Grapje TJ :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Baaaaaalen dat ik er niet ben die avond :( Tjeerd, fik ff een cdtje voor me aub :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 20 februari 2006 om 15:06:
Baaaaaalen dat ik er niet ben die avond

Waar hang jij dan uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 20 februari 2006 om 15:06:
Baaaaaalen dat ik er niet ben die avond

Ik waarschijnlijk ook niet :s

Maar je weet maar nooit hoe het loopt.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook niet dat ik erbij ben....maar ja...je weet maar nooit!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik er wel bij ben.
Waarschuw beheerder
Ben dur weer niet...Daan steeds data dat ik al wat anders heb :-(

(staat ook niet in agenda, klopt je telling weer ;))
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 20 februari 2006 om 20:54:
Denk ook niet dat ik erbij ben....

:nocheer:

Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 20 februari 2006 om 22:07:
Ik denk dat ik er wel bij ben.

:cheer:

Uitspraak van MJL op dinsdag 21 februari 2006 om 00:08:
Ben dur weer niet...Daan steeds data dat ik al wat anders heb :-(

(staat ook niet in agenda, klopt je telling weer ;))

:nocheer:

en hihihihihi

Dat worden veel extra dansjes doen in ieder geval yeah but I am really gonna enjoy myself b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al een tijdje geen dansjes gemaakt, dus kan ook wel een stapje harder zetten denk ik :)
donateur
Kijk, das mooi, dan kunnen we het misschien een beetje met zijn drieën ondervangen ;p
Gelukkig heb ik het verder wel iets rustiger op DDOD deze keer o:)
donateur
:D:D

Van DSI:

Amsterdam 3rd-6th March

djfreestyler hiya
Im in the Dam on these dates How do i get to D.D.O.D. - Lost In Love @ Cafe De Trappist in Amsterdam - Fri 03 Mar.

Very cool :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard aanwezig, maar dat is logisch ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd toch? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij krijgen Daniel de dansvloer wel op hoor. Al moet er een kieteldood aan te pas komen :[ :p
Waarschuw beheerder
Niet doen hoor.. Zometeem is hij te uitgeput om nog te kunnen dansen :P
Waarschuw beheerder
Tja of een Budha zo als af gelopen Zaterdag!! :D

Maar zeg eens eerlijk je bent toch niet bang voor muisjes? :(
Waarschuw beheerder
donateur
had dat muisje nog een vishengel meegenomen ook nog. daar ging me vis:-(

wel als dat muisje met 180 km/h komt aanzetten!
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt als een spannend kinderboek dit :)
Waarschuw beheerder
Een voorproefje voor volgende week....dit is alvast de tracklist....kom de cd maar halen op ddod;)

1 Nordic Nature- Psycho White Chocolate Disco Deluxe
2 BK & Christopher Lawrence- Warp
3 Joy Kitikonti- Joydontstop (BK remix)
4 Cortina- Higher (PPD remix)
5 Nick Sentience & Tim Healey- Make Your Body
6 Rob Tissera- Burning (Prime Mover remix)
7 The K Series- K4
8 James Lawson & Phil Reynolds- Rock N Roll
9 Phil Reynolds & The Coalition- World of Doubt
10 Legend B- Lost in Love (Paul Janes remix)
11 Jon Doe- Warehouse
12 Phil Reynolds- Cracking on (Back to Abs's)
13 Lox & Dark By Design- Strapped In
14 Phil York- Absence of Light
15 Lox & Dark By Design- Fucked Up
16 Captain Tinrip & Soll Ray- Attack of the 50 foot DJ

ITS BANGING FULLY UK HH, I CAN ASURE U!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De cd'tjes die worden uitgedeeld zijn niet voor de vaste kern TJ. Dus doe ff een yousenditje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 22 februari 2006 om 12:46:
De cd'tjes die worden uitgedeeld zijn niet voor de vaste kern TJ. Dus doe ff een yousenditje

:jaja: YSI is the way.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd...pas na ddod een ysi

nu alvast een voorproefje voor t geen je kunt verwachten;)
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 22 februari 2006 om 12:46:
De cd'tjes die worden uitgedeeld zijn niet voor de vaste kern

Zoals je het hier neerzet klinkt het wel heel erg lelijk hoor, jullie begrijpen toch wel de beweegreden om de promo cd-s aan de onbekende mensen uit te delen, die wellicht nog niet zo bekend zijn met Harddance?

Plus zoals ik al eerder heb gezegd is het voor jullie relatief heel eenvoudig om alsnog aan het setje te komen omdat jullie de meeste DJ"s op DDOD ook persoonlijk kennen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 22 februari 2006 om 13:38:
Zoals je het hier neerzet klinkt het wel heel erg lelijk hoor, jullie begrijpen toch wel de beweegreden om de promo cd-s aan de onbekende mensen uit te delen, die wellicht nog niet zo bekend zijn met Harddance?

Ja Daan, we begrijpen het. Maak je nou toch eens niet zo druk. TJ zegt dat we moeten komen voor een cd'tje, dus ik zeg dat die in niet voor ons bedoelt zijn. Dat klopt toch ;)

Daarbij, volgens mij zie ik in dit topic alleen maar mensen van de vaste kern, en die begrijpen het zeker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er komen toch ook andere mensen op de topic van ddod....begrijp niet echt de spanning...komt allemaal goed;)

harddance for life:)

peace for life:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TJEERD- op woensdag 22 februari 2006 om 14:35:
Er komen toch ook andere mensen op de topic van ddod....

Ja dat zou kunnen!

Dan posten ze alleen niets, maar dat kan natuurlijk!

Maar laat maar... ik schijn iedere keer in discussie te komen met Daan, en daar heb ik helemaal geen zin in.

(f) Sorry Daan. Was absoluut niet mijn bedoeling om iets naars over ddod te posten ofzo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
don't worry be happy;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maak ik zelf wel uit :[

;p
Waarschuw beheerder
be happy don't worry
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
be worry don't happy:P
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 22 februari 2006 om 14:33:
Maak je nou toch eens niet zo druk

maak me nou toch eens niet zo druk?
Ik maak me nergens druk om hoor, je kent me kennelijk nog niet zo goed als je dat denkt :)

Ik leg alleen nogmaals een keer iets uit, omdat zoals jij het stelt het er heel erg cru stond, zet er dan ook gelijk nog achter: 'maar gelukkig heeft de harde kern ook veel makkelijker de kans om de setjes naderhand nog te krijgen'

Er komen toch ook andere mensen op de topic van ddod....

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 22 februari 2006 om 14:39:
Dan posten ze alleen niets

Inderdaaan

ik schijn iedere keer in discussie te komen met Daan, en daar heb ik helemaal geen zin in.

Omdat ik iets zeg op een post van jou, betekent het nog niet dat ik in discussie met je ben hoor, dat maak jij er van, je begrijpt toch wel wat ik bedoel met wat ik zeg over die cd-tjes

begrijp niet echt de spanning...

Dat begrijp ik dus al helemaal niet, maar het zal wel.

Het ziet er meer naar uit dat de afgelopen weken de mensen eerder als een razende op mij gespannen reageren dan andersom, ik kan echt niets meer zeggen, zonder dat mensen gelijk in de stress schieten en denken dat er heel wat aan de hand is dan :s

Sorry Daan. Was absoluut niet mijn bedoeling om iets naars over ddod te posten ofzo!laatste aanpassing 22 februari 2006 14:44

Is al goed hoor en ik zeg ook niet dat je wat naars post, het kwam alleen nogal bot over nu, zeker als je dat zo post terwijl je weet wat de achterliggende gedachte is.
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, zand erover..... we hebben het er niet meer over.

Ook zo'n zin in zaterdag :D
donateur
:o wat is er dan?

;p ;p ;p

:yes: :yes: en of :yes: :yes:

Ik heb mijn lijstje van wat ik mee ga nemen nog van vorige keer, scheelt ook weer ff, weet alleen nog steeds niet wat ik aan ga doen, wel iets enigszins warm, aangezien het fucking koud is in feb op HHA
donateur
:D:D:D:D

hihihihihi

gezien het fucking erbij wel heel mooi toepasselijk he? :cheer:

man als ik aan vorig jaar denk weer :s wat was ik ziek toen, liep ik de hele nacht met mijn vest en mijn lange jas aan whahahahahahah

Ga nog maar een peukje doen denk ik, van werken komt niet veel meer ben ik bang, maar ja heb in ieder geval wel wat gedaan moest worden gedaan :cheer:

Man, mijn chineze collega die HBO heeft weet geeneens dat abattoir met 1 b is en niet met 2 :vaag: die jongen is ZO DOM ;p
donateur
oh en do not get me wrong niet dat dat nou in het algemeen zo erg is, maar als je een officiële brief stuurt om bedrijven te werven staat zo een fout wel erg onprofessioneel

:o
Vanaaf ook ff I Love Hardhouse posteres en flyers gaan rondbrengen bij wat coffeeshops :cheer: tiehie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 22 februari 2006 om 15:42:
Man, mijn chineze collega die HBO heeft weet geeneens dat abattoir met 1 b is en niet met 2 die jongen is ZO DOM

Misschien gaat jouw Chinese collega ook naar HHA en heeft hij de bibbers. :)
donateur
hihihihi, zou wat wezen zeg ;p

Hij is dus nog nooit op een 'dance-achtig' feestje geweest, kon zich al niets bij een DJ voorstellen ook :) Hij is op zich heus wel aardig enzo hoor, maar af en toe dus best dommig :)
Zal ik anders vragen of ie ook gaat hahaha en dan geven we hem klappertea en dan fotos en dan kan ik hem chanteren haha ;p
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TJEERD- op woensdag 22 februari 2006 om 12:41:
Legend B- Lost in Love (Paul Janes remix)

Wehehehe die wilde ik ook gaan draaien :) Wel erg cool dat Legend B speciaal voor DDOD een Theme track heeft gemaakt vinden jullie niet? :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is dus nog nooit op een 'dance-achtig' feestje geweest, kon zich al niets bij een DJ voorstellen ook Hij is op zich heus wel aardig enzo hoor, maar af en toe dus best dommig
Zal ik anders vragen of ie ook gaat hahaha en dan geven we hem klappertea en dan fotos en dan kan ik hem chanteren haha

Misschien moet je beginnen met zo'n promo cd'tje :)
Waarschuw beheerder
Ja pluim op Legend B's hoed.....toppertje hoor;P
laatste aanpassing
donateur
En zoooooooooo aardig die gast joh! Zo helemaal geen kapsones of van die rare buien enzo, je weet gewoon wat je aan hem hebt jwt ;p
Waarschuw beheerder
Vindt dit altijd erg leuke en gezellige feestjes!!! Ben ook zeker weer aanwezig de 3e!!!
Waarschuw beheerder
was t leuk jongens en meisjes in het hh walhalla??
donateur
Superleuk :yes: Het leek echt zo voorbij te zijn, zo leuk was het :yes: Reis was weer uber en ging helemaal nergens over whahahah en het feest is denk ik wel nou ik denk wel dat ik dit de beste editie tot nog toe vond muzikaal gezien :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk?

Het was GEWELDIG :cheer:

Je hebt echt wat gemist ;p
Waarschuw beheerder
allemaal nog een beetje puf voor vrijdag??
Waarschuw beheerder
donateur
Tegen die tijd zit er vast wel weer wat energie in de beentjes :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TJEERD- op maandag 27 februari 2006 om 11:56:
allemaal nog een beetje puf voor vrijdag??

nog niet. vandaag gewerkt. niet leuk met hele kleine oogjes:no: morgen vrij dus daar ga ik ff lekker van genieten.
Waarschuw beheerder
Zat nog te twijfelen of ik Vrijdag zou komen aan gezien Qlubtempo in de Hemkade de dag er op is.
Maar ik moet Zondag weer fris en fruitig op Schiphol staan dus kom ik toch gezellig Naar ddod.
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 27 februari 2006 om 22:13:
krijg helemaal geen mail :(

;)

hihi heb jouw mailadres ook niet :no:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 27 februari 2006 om 22:46:
Zat nog te twijfelen of ik Vrijdag zou komen aan gezien Qlubtempo in de Hemkade de dag er op is.
Maar ik moet Zondag weer fris en fruitig op Schiphol staan dus kom ik toch gezellig Naar ddod.

:lief:

Ik dacht al straks komt er bijna niemand meer ofzo :nocheer: ;p

Gooooodmorning deze morgen waarop ik best nog wel wilde slapen enzo :gaap: maar ja er mot weer gewerrukt worden dus tjaaaaaa joepie ofzooi :vaag:
Vanavond er ook nog maar een nachtje bijtijds in en dan zal ik heus wel fris en fruitig zijn morgenochtend ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 27 februari 2006 om 22:46:

Neem aan dat je twijfelde over vrijdag omdat je zaterdag met QT niet helemaal naar de klote wilt zijn, maar omdat je zondag fris moet zijn, ga je vrijdag juist wel, dan ben je zondag toch juist dubbel vertieft of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 28 februari 2006 om 10:15:
ga je vrijdag juist wel, dan ben je zondag toch juist dubbel vertieft of niet?

Uhm weet niet hoe het bij jou zit dan, maar ik slaap gewoon me Zaterdag nacht dan is er niets aan de hand :D
Kijk ik zeg juist als ik Zaterdag me laat gaan en maak niet uit op welke manier wil ik toch wel een beetje slaap hebben gehad voor dat ik uberhaupt familie onder ogen kan zien.
Ze zien we me al aan komen.
Nu heb ik de Zaterdag om nog even bij te komen
Waarschuw beheerder
donateur
Dus eigenlijk wilde je een keuze maken tussen DDOD en QT. Omdat je zondag fit wilde zijn, vind je het dus logischer om op vrijdag weg te gaan.

Toch??
donateur
nee, joh, ze vond DDOD gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker o:) ;p ;p

Moet nog ff kijken of ik naar QT ga, hangt er beetje vanaf of ik vrijkaartjes kan regelen, anders wordt het mischien ff naar de XL op zaterdag
Waarschuw beheerder
Oftewel je gaat naar DDOD en niet naar QT.
Waarschuw beheerder
wordt weer een knaller;)
Waarschuw beheerder
Heb der zin in!!! Om alvast wat nieuwsgierigheid te saaien... UK hardtrance met ronde bassen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 maart 2006 om 11:31:
UK hardtrance met ronde bassen

That's the way! (y)
Waarschuw beheerder
Such A Good Feeling- Guyver remix....TOPPERDEPOP:p
Waarschuw beheerder
ronde bassen

hahaha ja idd Tinuz we gaan rollen met bassen & knallen met die ballen;)
laatste aanpassing

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
ronde bassen

That's the spirit (y)
Waarschuw beheerder
Heb der zin in!!! Om alvast wat nieuwsgierigheid te saaien... UK hardtrance met ronde bassen

dan zorg ik voor de vierkante :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hiemen op donderdag 2 maart 2006 om 10:28:
dan zorg ik voor de vierkante :D

:respect: whehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik niet kom :/

Moet echt nog veel te veel voor mijn studie doen en overweeg een weekendje eenzame opsluiting in Maastricht... :nocheer:
donateur
das dat Hardhouse nummer met die sample uit dat nummer dus
Such a good feeling that's where I wanna be
Such a good feeling of total extacy all righ all right
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt dan nog een dansje extra!

Als ik er echt niet ben, moet je dat inderdaad maar even voor me doen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
is volgens my best wel nieuw. draaide de dj voor Benz ook op de harddance awards. staat trouwens ook op de cally Gage cdtje.

al myn dreams came throw
when you walkt in throw the door
no more pain and suro
where you go, i follow
here me caling out you'r name
calling out
calling out you'r
calling out you'r
calling out you'r
calling out you'r
calling out you'r
calling out you'r

(break)

Oooo, such a feeling
and i feeling my mind and i want more
Oooo, you give me a feeling
it's a feel like
laatste aanpassing
donateur
Dat is hem niet :no:

Deze van Guyver komt ergens uit 2003 geloof ik als ik het goed onthouden heb

Origineel is geloof ik van Incognito met die gezette zangeres Jocelyn Brown
Waarschuw beheerder
Miss Behavin vs Brothers In Rhythm- Such A Good Feeling (lee haslam vs Guyver remix) en idd daaan release is 2003 geweest ;)

draai hem vrijdag wel!
Waarschuw beheerder
donateur
waar blijf de tyd? weet nog wel dat die plaat van Miss Behavin nog maanden lang werd grijs gedraait op leuke feestjes:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Muis? je hebt toch wel de flyer van 15 april?

Morgen een gesprek:cheer: niet in myn woonplaats maarja, lekker boeien:cheer:

iemand mischien een idee waar Club Amsterdam ligt, in amsterdam:p haha:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 2 maart 2006 om 16:42:
Muis? je hebt toch wel de flyer van 15 april?

Nee niet dat ik weet..
Ik heb de hele stapel flyers die ik gekregen heb weg gedaan paste niet echt meer in me tas..

Moet trouwens het wel nog even met me ouders overleggen kijken of hun het ook een grappig idee vinden :/
Waarschuw beheerder
donateur
iemand heeft bedacht dat ik morgenavond én zaterdagochtend moet werken :@
kan ik verdomme wéér niet :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo ja, dan drinken we morgen wel ff een biertje:jaja: en zo nee, dan drinken we alsnog een biertje samen:p
Waarschuw beheerder
donateur
het zal je waarschijnlijk niet helpen als ik op de koffie langs kom, zekers? :p
Waarschuw beheerder
Haha weet niet als je een goed verkoop praatje hebt misschien dat je ze dan om kan lullen!
Waarschuw beheerder
donateur
word het een gesprek waarvan de muziek iets moet of is dat niet nodige?
Waarschuw beheerder
Muziek wat zachter?
Hmmm nee hoor me stem is terug dus kan wel schreeuwen
Waarschuw beheerder
Heb ik je niet meer na dat we de Academy uit kwamen gesproken? Nee verhip ik heb je niet meer gezien.

Pfff ik zat in de bus en floep weg dat ie was :s
Erg vervelend als boven de muziek wilt uit komen.

Sinds gister is hij eindelijk weer een beetje terug :doetiewoep: :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1 keertje nog heel kort op de boot maar toen zat ik aan de dubbel-vodka cola:cheer: dus dat schoot ook niet echt op:no: als je het zo bekijkt echt bar weinig gesproken vorige week.
Waarschuw beheerder
We stonden inderdaad zover ik weet saampjes onder de paraplu!
En heb nog een slokje van je biertje gepik :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Daarna is het in de bus weer goed gemaakt. begon toen met een wiskey en daar kwam steeds meer verschilde soorte drank bij. alleen jammer dat het na het mixen van 4 verschilde het niet meer echt lekker smaakte:s
Waarschuw beheerder
Hmm nu komen me oom en tante morgen alweer terug naar Nederland..
Dus nu wordt het erg lastig om vanavond te gaan.
Aangezien ik veder ook geen vervoer heb om op tijd terug naar huis tegaan :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 maart 2006 om 11:20:
Aangezien ik veder ook geen vervoer heb om op tijd terug naar huis tegaan

Ligt eraan wat op tijd is, 07.00 is toch ook op tijd. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Kant misschien wel ff voor je opmeten?
Waarschuw beheerder
donateur
Het doosje zelf: 14.1cm x 13.4cm

Het papiertje in de voorkant: 12cm x 12cm
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet natuurlijk niet of dat voor al die cd doosjes hetzelfde is, maar ik ga ervanuit dat dat wel zo is.
donateur
Moet het ook hebben van het papiertje in de voorkant, voor de promo cd-tjes van Tjeerd van vanavond :)

Vanavond even netjes knippen en tracklist er ook nog indoen

Zou eerst ook naar een beurs gaan van een klant van ons, maar heb gezegd dat ik het niet ga redden ivm met de dingen die nog voor DDOD ook gedaan moeten worden en anders kom ik ook helemaal gestresst al aan bvanavond als ik nmoet gaan rennen en vliegen
Waarschuw beheerder
Yeah tom tom go ingesteld op chinees B)
Waarschuw beheerder
Was niet van plan om te gaan, maar denk dat ik vanavond toch aanwezig ben.
Waarschuw beheerder
knallen!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb de hardstyle huppel eventjes gemist!! Maar het was zeker een zeer geslaagde avond!

Zo Henjo even in de mix hier bij Daan thuis!!! :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 4 maart 2006 om 03:59:
die heb ik niet gezien van je

Nee Ik heb t lekker bij mijn eigen dansje gehouden :) Ik zat nog in de UK sfeer, en ja als Henjo er onverwacht is dan is het helemaal feest natuurlijk :woop:
donateur
Gatverdamme wat een geweldig feest :lief:

Man oh man oh man en dan maakte ik me druk dat het misschien niet zo druk zou zijn, omdat zoveel mensen af hadden gezegd hahahahaha

Nou dus niet, allemaal nieuwe mensen en de muziek was SUPERVET

Stuk voor stuk High Quality DJ's :respect: ze waren allemaal echt UK all the way :D:D:D

Mooiste complimentje kreeg ik van Martijntje, dat ie vanaf dat hij binnen was gekomen alle mixjes van me goed vond op de laatste na hihi :lief: :$:$:$ :Cheer:

BRING ON THE NEXT ONE!!! 31 maart D.D.O.D. - just come

En de after met Henjo, Ellen, Nadia en Pat was ook errug gezellig en leuk en man wat wa sik dronken tiehie :cheer:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
het weer is mn redding
Waarschuw beheerder
En het feestje was helemaal toppie alleen moest wel weer werken vanochtend om zeven uur, maar is allemaal goed gegaan.

Maar heb een vraagje. Ik heb gister mn cd tje weggeven aan iemand die er meer op stond als mij. Alleen ik ben toch wel benieuwd geraakt wat ik mis.

Dus mijn vraag is is er misschien iemand die hem met mij wil sharen

mark_vd_velde@hotmail.com
donateur
Als het goed is zal de link van het cdtje ook on line komen

Beter gezegd ik zal hem even uppen op You send it en de link hier neerzetten
Waarschuw beheerder
lijkt overtoom wel

maar heel erg bedankt alvast
donateur
No prob, over het algemeen zijn de linken van alle DDOD promo cd's wel terug te vinden, hmmmmmm misschien moet ik daar eens een topic voor openen en dat er dan elke keer daar die link neergezet kan worden oid daar ga ik eens over nadenken :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 4 maart 2006 om 17:01:
Alleen ik ben toch wel benieuwd geraakt wat ik mis.

Ik heb er nog 2 van de voorgaande edities. Die wil ik wel rippen voor je. ;)
We take no prisoners... We only convert......

:P
Waarschuw beheerder
Hij is lekker :yes:
Veel plaatjes wat je normaal niet hoort.
donateur
en voor de geïnteresseerden mijn tracklist van vrijdag:

Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleineberg Remix)
High Tack - Say Say Say (Techno Remix)
Marco V. vs Jens - Loops and Kicks (Marco V. Remix)
Benny Benassi - Love Is Gonna Save Us
TimeQube - Construct
???? - Can I Get A Witness
Phil Green - A1
Jam X & De Leon - Blue Monday
Cloud Nine - Transmission (G&M Project Remix)
Guyver - Strangeness
Wid & Ben - Hate Th3ory
Marcel Woods - Almost Got Over You
donateur
Inderdaaan homies for life je weet tog

Waar ik helemaal verbaasd van stond te kijken was dat jij zo met Fabio in je armen kwam binnenlopen, das namelijk echt uniek, ik ben normaliter de enige die hem even kan optillen dus echt super :lief: vond ik dat zo jullie tweeën :yes:
Waarschuw beheerder
Hij was denk ik eventjes in de war op da moment! :D
Fabio is echt super (L)
Waarschuw beheerder
donateur
No prob, over het algemeen zijn de linken van alle DDOD promo cd's wel terug te vinden, hmmmmmm misschien moet ik daar eens een topic voor openen en dat er dan elke keer daar die link neergezet kan worden oid daar ga ik eens over nadenken

Kun je daar geen sectie voor maken op de DDOD/DoD website voor maken?
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 5 maart 2006 om 13:27:
Kun je daar geen sectie voor maken op de DDOD/DoD website voor maken?

Dat is wel de bedoeling in de toekomst, alleen moet ik er wel rekening mee houden dat je dan maar zoveel per dag kan laten downen omdat je er anders volgens mij meer geld voor moet gaan betalen en ik ben even niet zo rijk atm na HeartDance om dat soort dingen te kunnen opvangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 5 maart 2006 om 12:43:
Waar ik helemaal verbaasd van stond te kijken was dat jij zo met Fabio in je armen kwam binnenlopen, das namelijk echt uniek, ik ben normaliter de enige die hem even kan optillen dus echt super :lief: vond ik dat zo jullie tweeën :yes:

Oh my fuckin god ! :o

Zelfs mij lukt dat niet :(
Waarschuw beheerder
Damm volgens mij heb ik een gezellige after gemist :S
donateur
Uitspraak van KRL op zondag 5 maart 2006 om 15:19:
Damm volgens mij heb ik een gezellige after gemist :S

:$ ah nee had het ook moeten zeggen :$

ik was alleen zo dronken en ben zelf ehm weet niet hoe laat maar wat eerder dan Nadia en Pat gaan slapen, Henjo en Ellen gingen ook weg dat ik naar bed ging
Had ook geen idee hoe lang ik het vol ging houden, nog redelijk lang gezien mijn dronken toestand :s
Waarschuw beheerder
Ik was de bob van Tjeerd vrijdag, dus ik had ook geen keuze :)
donateur
okay dan is het goed :D

Sowieso blijven er altijd wel wat mensen nog ff chillen bij mij na DDOD ivm met trein enzo, ik trek het zelf alleen niet altijd even lang, maar dan zeg ik altijd dat mensen lekker moeten blijven zitten, dat zit wel goed :)
Dus dan weet je het voor de volgende keer in ieder geval :)
Waarschuw beheerder
Ach ja komt volgende x wel :)
Ik was zelf ook al redelijk moe, dat krijg je van het fannatiek dansen he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Fabio is into the ladies he

Ik herinner me ook dat Fobia (:p) vaak niet zo heel bang van mij was ook.
Waarschuw beheerder
donateur
of je neemt een touwtje mee, dan wil Fabio ook wel ermee spelen met het touwtje
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan krabt ie (per ongeluk) :(
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 5 maart 2006 om 16:35:
k herinner me ook dat Fobia (:p) vaak niet zo heel bang van mij was ook.

klopt

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 5 maart 2006 om 17:11:
of je neemt een touwtje mee, dan wil Fabio ook wel ermee spelen met het touwtje

klopt ook

Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 5 maart 2006 om 17:20:
Maar dan krabt ie (per ongeluk) :(

Dat wil inderdaad soms gebeuren :yes: Hij is nogal onbehouwen en vergeet dat er ook nog een hand aan het touwtje vastzit
Waarschuw beheerder
donateur
Daaan zegt van wel. En het is haar kat, dus ik geloof haar. En niet jou, Budha. :p
Waarschuw beheerder
donateur
dan is het touwtje niet lang genoeg of je zit gewoon niet op teletten. ik heb kunnen oefenen bij een adhd-kat, daar moes je pas mee oppassen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een adhd-kat?? :vaag:

Ik wil gewoon niet gekrabt worden :no: Zelf krabben is weer wat anders :x

Wat doe ik hier trouwens? Ik ga snel weer terug naar Blokhut Madness op de digi camping!
Waarschuw beheerder
Zit net even doelloos me party archief te kijken, valt het me opeens op dat DDOD me 100e feestje was :cheer:
Waarschuw beheerder
174 alweer :vaag: ... dus... :')
Waarschuw beheerder
Ok Ok!!

Baas boven baas natuurlijk..
He maar het is niet zolang dat ik bijna elke week uit ga.
Sinds Augustus dus heb nog heel wat in te halen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
de mijne klopt niet. niet alle feestjes ben ik afgeweest en niet alle feestjes staan er ook in. maar is zekers wel handige z'n agenda aangezien ik er geen 1 heb.
Waarschuw beheerder
9921 feestjes al gehad ,maar de meeste stondemn er niet in

Mark`s borning-party was de eerste

Mhh cd-tje komnt net binnen het is dus gelukt in de wereldse tijd van drie minuten en een beetje en nu ga ik denk ik maar even luisteren.
------------------------
En wat zeggen we dan....

Dankjewel
------------------------
En zien jullie dat ik ben bijna 10000 dagen oud dat wordt een special edition denk ik
donateur
LALALALALA Gie ga goedemorgen

Ik gaat hier dan maar lekker mijn vrolijke ochtendvibes neerknallen, aan de andere kant als ik dat in het zeiktopic weer doe heeft RJ weer wat te zeiken ;p

Maar ach shoobedoo wap waaa ben de beroerdste niet dus ik gaat wel lekker in mijn eigen topicje mijn waanzinnig goede humeur neerposten

Oh wat een dag vandaag shalalala, wat zal ie weer wonderschoon worden heeeeeeeeee hoooooooooo en heb zomaar het gevoel dat we het zonnetje ook wel weer te zien zullen krijgen

Things can only get better :lief:

shoobedoo wap waaaaaaaa

*DOET EEN DANSJE EN VIERT FEEEEEEEST*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de zon gezien vandaag!!! !:D

Lekker gestudeerd en een hoop gekletst ook :x
Was best een gezellige dag vandaag eigenlijk.
Waarschuw beheerder
heerlijke son.....dese dagen
donateur
tralalalalalala Goodmorning deze morning

woensdag ole ole midden van de week hopaatee dus bijna alweer weekend woei wahooo rietietie

*doet een dansje en viert feeeeeeeeeeeeeeeeest*

lalalalala

*kijkt eens naar buiten*

hmmmmmm

ZONNETJE KOM MAAR HOOR!!!! JOEHOE!!

Zin in de dag van vandaag sowieso lekker voor mezelf werken vanochtend :cheer:
Waarschuw beheerder
doet een flinke GAAAAAAAAAAAP........ng maar net wakkero
Waarschuw beheerder
donateur
Die zon is ook de jongste niet meer hoor. En met zo'n rollatortje ben je toch minder snel ter plaatse....

;)
donateur
shoobedoo doo doo wap waa lalalala shalalala HEY tjeboem rietietie het is weer tijd voor een nieuw avontuur dat de donderdag heet :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Zin in vandaag en morgen en overmorgen en de hele rest van mijn leeeeeeeeeeeeeeven wahooooooooooooooooo :woep:

*rent een rondje door de huiskamer rond de salontafel*

SHALALALALA TJIEUW TJIEUW TJIEUW

donateur
Vanavond komt de nieuwe topic van de aankomende editie van DDOD on line yeah :cheer:

Kan het hier dus niet doen, omdat ik niet de fotos van de dj's enzo op mijn werk heb :nocheer:

Persbericht is wel al verzonden naar PF :woep: