En dit is en blijft een chat - forum
huh
Amen
Uitspraak van AlcohoLizzop maandag 13 februari 2006 om 19:17:
En dit is en blijft een chat - forum
Ook niet
Klopt, maar het is en blijft een 'Topic'
Uitspraak van Naaimieop maandag 13 februari 2006 om 19:17:
huh
Toch niet te hoog gegrepen ?
Uitspraak van BassLiner / / op maandag 13 februari 2006 om 19:17:
Amen
huh
Jaaa.. hallo
Chat - topic... in het chat - forum
Ga iemand anders lastig lopen vallen met je geblaat
huh
ik heb een vriendin neukt lekker hoor
het is niet ik bent maar ,voor jou wil ik het wel even uit leggen ,jij bent homo!
''Zo is er een deel van mijn voet niet ontwikkeld, tijdens mijn ontwikkeling in de baarmoeder, daarom draag ik speciale schoenen van Ecco met steunzolen, waarin transpiratie-uitscheiding mogelijk is..
Ook lig ik thans de trippen in mijn urinoir. ''
GroEtJeS XxXXxx AlcohoLizz
Ja idd.. plaats alles in 1 post je verneukt alles man donder op of ik laat je weer bannen
donder op of ik laat je weer bannen
laat mij met rust
trieste
Rot dan een eind op uit dit topic. Hij is gestart door Alcoholizz, dus het is HAAR topic. Als je het er niet mee eens bent rot je een eind op, en wil ik geen geblaat horen zoals: laat mij met rust. Laat ONS met rust. Ga je moeder lastig vallen ofzo
nee wil je dat niet dat is jammer voor jou
hoezo triest wat gaan we doen dit weekend,ik hoepel wel op net als olympisch vuur, het gaat goed het lijkt er op een crhonisch slaap te kort ,ik weet ik mis niks,de tijd leert
maar de liefrde voor muziek blijft mijn drijfveer,ik maak vaak fouten maar zelden de zelfde ,ik zie lijpe gezichten maar daar doe ik niet aan mee,teluurstellingen,ik steek me kop in de krant interesant ,ik drink doorr als of berenburg water is
are you working what kind off worke are you doing ,i am victory ,yes shake me down ,so fuck off ,is it me that you can see on your mtv ,because i am the better man baby what up ,i make histoy you can not fuck with me,i wed you nigga,s will never pull a trigger this a sound off a golddigger dont pusk back ,and dont fuck around cowward ,en waar komt dat geluid dan vandaan ???/hoe ist nou alles goed
wat triest figuur jonge wat wil jij dan dan zoek je ruzie ofzo dwaas
bass liner kerl jij kent mij niet eens dwaas stumpertje
ga toch heen smurf
Jij komt hier toch ongevraagd, of niet soms ?
Ga gewoon wat doen met je leven, ipv ons topic te verpesten met je geblaat.
laat mij met rust
moet ik aan jou vragen of ik op jou topic mag komen whahahah gek hej is dit jou site nee dus wat lul je nou
ik heb je ook niet voor niks verwijderd wil niks met je te maken hebbe dus ,stelletjes zielige figuren,jaloezie
angezien je blijft reageren
ik heb wel mijn mening klaar staan dus ,maar ik begon met een grapje dat uitloopt op een .........
dus blijkbaar had ik niet moeten reageren .maarja shit happens ik zal jullie kinder achtige topic niet meer lastig vallen ik ga nu en kom nooit meer terug ,tjooo hej tjappie,s ,en waarom reageer jij dan hele tijd op mij aandacht te kort ofzo en bass liner kerl kneus ik heb nooit tegn jou gesproken jij begon tegn mij te typen dwaas,.....zal jullie wel gelijk geven sorry het is mijn fout dat ik jullie ooit aandacht heb gegeven!