Partyflock

Forumonderwerp · 849541
Waarschuw beheerder
De drugs voor de nieuwe reeks:

Crack
Opium
Ayuhasca
Methylone (explosion en aanverwanten)
Herbals
Ketamine
Lijm
Lachgas
Poppers
Cactusszzz
Khat
MDMA
Space cake
Ritalin
Huis-tuin en keuken dope (nootmuskaat, bananenschillen etc.. PM me als je een leuke suggestie hebt voor deze laatste categorie)

Nou en die gaan we dus allemaal behandelen... Nog niet helemaal zeker of Filemon ze ook allemaal gaat nemen.

Overigens komt Ties helemaal niet meer terug in Spuiten en Slikken.

Vanaf maandag 27 feb weer elke week op Ned 2 om 23:00!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil er wel een paar voor je "uitprobere" :P

Maar ik heb er al zin in om het te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja gaan we zeker weer kijken.

Waarschuw beheerder
de ketemine ;) ben ik wel benieuwd naar ;)
Waarschuw beheerder
ceker kijken ben benieuwd of filemon keta gaat gebruiken ben zelf ook benieuwd naar dat spul maar het is wel gevaarlijk spul wat ik begrepen heb.
toch wil ik het wel 1x in ieder geval proberen

Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer kijken :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:01:
Ik ga ook weer kijken

idd
Waarschuw beheerder
zeker dat ik dat weer ga kijken :D ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
gaaf! ga ook kijken ja :D

Waarschuw beheerder
Ik vond t nooit zo boeiend eigelijk..maar kzal wel weer af en toe kijken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Lijm :|

haha

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Leuk programma, zeker weer kijken
Waarschuw beheerder
Mooi dat Ties :z niet meer terugkomt
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt weer kijken ! :yes:

Waarschuw beheerder
Drugs is voor mietjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 17:11:
Lijm :|

haha

whehe idd :|
zou t echt?

Waarschuw beheerder
beter:D:D:D
Waarschuw beheerder
ohhhh beter!! ga weer kijken hoor!
vond t echt lache!!!

Waarschuw beheerder
donateur
de ketemine ben ik wel benieuwd naar

Probeer je het toch gewoon :)
Waarschuw beheerder
tjah

lijk mij ook wel intresant wilt zelf ook wel is doen schijn wel heftig spul te zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Vergeet de methamphetamine niet :yes:

En beter schrap je poppers en lachgas. Die rush is veel te kort.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deeper Madness op maandag 13 februari 2006 om 16:55:
MDMA

zal-ie HEERLIJK vinden...

Waarschuw beheerder
jaa zker wel weer fftjes kijke ja :) ma wat wil die met poppers gaan doen dan das echt nie speciaal ofzo

Waarschuw beheerder
laat hem een lsd zegel nemen dan!
Waarschuw beheerder
Ties dacht zeker dat die LIJM glijmiddel was!!! haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:58:

euhm... heeft ie al gedaan :flower:
maarjah hij gaat aan de mescaline :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:59:

:jaja: en ff tjekke wat ie van mdma vind 8)
Waarschuw beheerder
:D zit weer voor de buis! super programma, en leerzaam ;)
(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:59:

gheheh ja idd!;) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 17:30:
Uitspraak van H#RDC¤ROY op maandag 13 februari 2006 om 17:11:
Lijm

haha
whehe idd
zou t echt?

Ja, ja. De bedoeling is een vergelijkend waren onderzoek a la Kassa.. hehe

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:58:

Heeft ie vorig seizoen gedaan. Check het topic van vorig seizoen voor een link naar een stream van desbetreffende uitzending

Waarschuw beheerder
Moet ie niet is doornappel proberen... dan heb je pas een programma (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
kikkerlikken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:00:
Moet ie niet is doornappel proberen... dan heb je pas een programma

whhaha dan gaat ie 100% bad lijkt me wel vette sjit om te zien :D
Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 13 februari 2006 om 21:11:
hem mja zal wel weer een klein puntje worden

:jaja: net zoals die keer met GHB en heroïne :P

Waarschuw beheerder
Lijm

tip: snuif het niet zo: :speed:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:11:
kikkerlikken :)

das ook een interessante jah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 13 februari 2006 om 21:49:
Uitspraak van bobbie303 op maandag 13 februari 2006 om 21:11:
kikkerlikken

das ook een interessante jah!

Daar wilde we in de vorige reeks graag een item over maken, maar ik kon niemand vinden die daar ervaring mee heeft. Dus dan bij deze nogmaals: heb je (of ken je iemand met) ervaring op dit gebied: (=paddenlikken dus) neem contact met me op, en grote kans dat we er aandacht aan besteden..

Uitspraak van kolle :x op maandag 13 februari 2006 om 21:41:
Moet ie niet is doornappel proberen... dan heb je pas een programma

whhaha dan gaat ie 100% bad lijkt me wel vette sjit om te zien

vet lache man....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien ff leuk om te weten

Crack
Wat is crack ?

Crack is een bewerkte vorm van cocaïne. De bewerking is nodig om de cocaïne rookbaar te maken. Cocaïne heeft een hoog smeltpunt (195ºC). Al ver beneden deze temperatuur valt de stof uiteen en gaat veel van de werking verloren. Crack heeft een veel lager smeltpunt (98ºC) en wordt bij 90ºC al vluchtig terwijl de stof pas bij 200º graden uiteenvalt. Daardoor is crack geschikt om te roken.

Crack wordt ook wel basecoke of gekookte coke genoemd. Het zijn drie verschillende namen voor een stof met dezelfde werking en risico's. Om het te maken wordt cocaïne vermengd met water en maagzout of ammoniak en dan gekookt. Crack wordt gerookt uit een pijpje of vanaf aluminiumfolie. De crack wordt verhit en de dampen worden geïnhaleerd. Crack begint na enkele seconden te werken en is snel uitgewerkt. Na enkele minuten slaan de positieve effecten om in negatieve effecten.

Wat doet het ?

Het gebruik van crack slaat in als een bom. Je krijgt een enorme kick en voelt je intens plezierig en geweldig. Een golf energie trekt door je hele lichaam. Even zijn alle zorgen, frustraties en gevoelens van minderwaardigheid weg.

De flash duurt 20 seconden. Na enkele minuten al komt de ommezwaai, de crash. Je krijgt onplezierige gevoelens. Je raakt opgefokt, angstig en lusteloos en wil onmiddellijk opnieuw gebruiken. Dat verlangen is zeer sterk. Hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur gaan sterk omhoog

Opium

De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een
loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert.
Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op.
De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en
landschappen.
In vroeger tijden waren in de oosterse landen de meeste bejaarden opium-
gebruikers. Het hield hen gezond en ze werden er vaak heel oud mee.

Lijm

Wat doet het ?
De effecten lijken een beetje op die van alcohol. Men voelt zich licht aangeschoten en in een roes. Men staat niet stevig meer op zijn benen en wordt duizelig. Soms komen er hallucinaties, die meestal plezierig en kleurrijk zijn. Neemt men meer, dan raakt de gebruiker in een dromerige toestand en treden er bewegingsstoornissen op. De gebruiker kan nauwelijks meer op zijn benen staan en lijdt geheugenverlies.
Dit is te vergelijken met dronkenschap waarbij men zichzelf niet onder controle heeft. De gebruiker wil meestal in een lichte roes blijven. Na gebruik kan een kater ontstaan. Men heeft dan last van hoofdpijn en misselijkheid.
Bij grotere dosissen kan verlies van bewustzijn optreden. Uiteindelijk kunnen verlammingsverschijnselen optreden, ook van de ademhalingsspieren. Dan staat de ademhaling stil en houdt het hart ermee op.

Khat

Effecten korte termijn: Stimulerend, verhoogde alertheid, lichte vorm van euforie, onderdrukking van vermoeidheid en honger. Hyperactiviteit, praatzucht en opwinding. Irritatie van maag en darmen (oprispingen).
Gevolgen lange termijn: Slapeloosheid, hyperactiviteit, gebrek aan eetlust, verhoogde bloeddruk, stijging lichaamstemperatuur, versnelde hartslag. Mond- en keelkanker, verhoogde kans op maag- en darmziekten en hoge bloeddruk.
Belangrijk: Kans op afhankelijkheid van khat bij traumatisch verleden. Slaapstoornissen door khatgebruik kunnen alcholgebruik in de hand werken.

MDMA

Effecten
Wekaminen ontlenen hun naam aan het "wek-effect", dat wil zeggen de vermoeidheid wordt onderdrukt en men voelt zich (lichamelijk en geestelijk) energiek, opgewekt en alert. Vaak leidt het tot zelfoverschatting en de neiging veel te praten. Wekaminen remmen de eetlust, bemoeilijken het inslapen en verminderen de slaapdiepte. Andere effecten zijn onder andere bloedvatvernauwing (waardoor bloeddrukverhoging) en een versnelde hartactie.
Naast het oppeppende (amfetamine) effect heeft XTC ook een bewustzijnsveranderend effect, dat wil zeggen de waarneming wordt intenser en het gevoel van verbondenheid met anderen neemt toe. Het versterkt de emoties en creëert een sterk gevoel van empathie.

Ritalin

Wat is Ritalin en waarvoor wordt het gebruikt?
Ritalin is verkrijgbaar in tabletten van 10 mg. Ritalin 10 mg tabletten zijn witte, ronde tabletten met de inscriptie “CG” aan de ene zijde en de inscriptie “A/B” en een breekgleuf aan de andere zijde. Ritalin wordt op de markt gebracht in blisterverpakkingen van 30 tabletten.
Ritalin behoort tot een groep geneesmiddelen genaamd psychostimulantia. Het stimuleert het centraal zenuwstelsel. Ritalin reguleert bepaalde stoffen in de hersenen welke invloed hebben op het gedrag. Ritalin vermindert de tekenen van hyperactiviteit zoals onoplettendheid, impulsief gedrag, verhoogde bewegingsdrift en verstoord sociaal gedrag.
Bij patiënten met narcolepsie (slaapziekte) vermindert Ritalin de overmatige slaperigheid gedurende de dag.

Waarvoor wordt Ritalin gebruikt?
Ritalin wordt gebruikt om gedragsstoornissen die bekend staan als ADHD (Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder) of hyperkinetisch syndroom bij kinderen te behandelen, voor zover niet als gevolg van een ernstige geestesziekte of van een ernstig hersenletsel. Deze kinderen kunnen niet stil zitten en zich slecht langere tijd concentreren op een taak. Hierdoor kunnen deze kinderen moeilijkheden ondervinden op school en bij het studeren. Zij kunnen onhandelbaar worden zowel op school als thuis. Na een nauwkeurige bestudering van het gedrag van het kind kan de arts Ritalin voorschrijven als onderdeel van een behandelingsprogramma dat vaak ook psychologische, educatieve en sociale therapie omvat. Ritalin wordt ook gebruikt bij narcolepsie, een aandoening gekenmerkt door aanvallen van onbedwingbare slaap overdag die optreden na een normale nachtrust. De diagnose van narcolepsie wordt aan de hand van het registreren van slaappatronen gesteld. Mochten er onduidelijkheden bestaan waarvoor u Ritalin gaat gebruiken, neem dan contact op met uw arts.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga ik ook zeker weer kijken..!!!
Waarschuw beheerder
Ja ja dat zijn altijd mooie afleveringen.
En niet te vergeten DXM.
Was gisteren ook me eerste keer haha lijp spul en donders vaag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het enige tv programma waar ik speciaal voor ga zitten komt terug :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben echt benieuwd wat dat gaat worden met ayahuasca:)

Waarschuw beheerder
er zijn toch ook dampo hoest pillen (of zoiets dan) te koop waar je nogal vaag van werd? :)
Waarschuw beheerder
wat zullen ze bij seizoen 3 gaan doen...
alles door elkaar gebruiken...
pille en lsd
speed en lijm... moet het toch allebei snuiven :9
Waarschuw beheerder
P.S.
Als je alles al hebt gezien en wil nog wel wat zien is dit iets van Six Pack .

Paddo's en Spacecake hebben ze op en gaan ze allemaal testjes doen:
http://6pack.tv/Media/logs/drugstest.wmv
Waarschuw beheerder
zkr kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forget It op donderdag 16 februari 2006 om 22:30:
Six Pack

bestaat dat eigenlijk nog? was altijd erg cool :)

Waarschuw beheerder
Ketamine lijkt me nou niets aan om Filemon dat te zien doen, lijkt voor de buitenwereld gewoon op dronkenschap met een robotwalk en een standbeeld zijn. En een K-hole is gewoon inwendig.

Crack wil ik dan wel weer zien, maar aangezien hij geen bruin nam, lijkt crack me nog onlogischer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou en die gaan we dus allemaal behandelen...

Kom een keer bij ons op een afterparty filmen, en je hebt de helft al, onder veel leukere omstandigheden :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahhaha wordt wel weer lache dus:D

Waarschuw beheerder
Methylone (explosion en aanverwanten)

whaha, als jullie t gevonden hebben, wil ik ook wel wten waar :P:P

Waarschuw beheerder
@ Deeper Madness, al overwogen om 2-cb aan het lijstje toe te voegen?

Waarschuw beheerder
Haha lache ik ga ook zeker weer kijken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Crack
Opium
Ayuhasca

En crack gaat zeker weer t zelfde asl met hero??:s

Opium ook zeker?? :P

Ennuh Ayahuasca is geen drugs! :no:
Dat soort dingen moeten niet bekend worden onder het grote publiek... Desondanks ben ik wel nieuwsgierig naar hoe die daarop gaat... Reken maar dat ie heel diep zal gaan. Maar hoop wel dat ie het met respect behandeld... Ayahuasca is echt van de goden! Liaan van de dood...liaan van de ziel noemt men het in de amazone...hét psychedelicum der aarde...
Maargoed, ben er niet voor dat het op TV wordt gebruikt...Tenzij dat een prgramma voor Discovery ofzo betrof, gezien dat serieuzer is en ook serieuzer publiek heeft...
Maargoed, we shall see... Ik ga iig zeker kijken. :)
Hopelijk word de nieuwe reeks educatiever en serieuzer. (Y)

Gheheheh mooooooiiiiiii die gast is totaal niret geschikt voor op TV, namelijk... :P

Ow jah...laat Filemon ook Doornappel proberen (Y) :d .... Heheh nee Filemon is wel een relaxte gast ;)

Ow jah en trouwesn; voeg 2C-B aan het lijstje toe!!!!!!!!!!
Dat is echt het leukste tripmiddel dat er bestaat...plezier GEGARANDEERD!!!! :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze Ayahuasca doen onder begeleiding van iemand die er veel serieuze ervaring mee heeft.
En dat ze aandacht geven aan de psychische voordelen van dit middel, zoals zelfinzicht en onderbreken van alcoholverslaving.

Discovery heeft mischien een seriues publiek, maar mensen die echt serieus zijn hebben allang gemerkt dat dit kanaal gebruikt wordt voor propaganda van de Amerikaanse militair-industriele organisaties.

Doornappel op TV lijkt me niet zo heel slim.
Dat is echt geen middel waar je zonder na te denken mee kan experimenteren. Dat is Ayahuasca ook niet, maar ik denk dat je met Doornappel sneller in de problemen kunt raken.

Heb jij wel eens Doornappel genomen, verwijderd?
Want dan ben ik wel benieuwd naar je ervaring.
Als je het nooit op heb dan begrijp ik niet waarom je wilt dat Filemon het gaat proberen.
Waarschuw beheerder
donateur
lijk tme echt gruwelijk als ie ketamine neemt
en die MDMA

ik zou wel filemon willen zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 02:44:
En crack gaat zeker weer t zelfde asl met hero??

al sje crack neemt moet je als ut uit begint te werken een dikke lijn pep naar binnen werken
schijnt goed te werken tegen de honger naar crack
Waarschuw beheerder
donateur
Kan me voorstellen dat het kan werken, maar ook dat je dan zwaar paranoide wordt.
Van opiaten is wel bekend dat het goed werkt tegen de trek naar coke en de paranoia.

Ik kan mensen wel geruststellen wat opium betreft. Het is wel heel lekker en best verslavend, maar als het goed met je gaat voordat je het rookt en je hebt een redelijke zelfcontrole dan is verslaving niet onvermijdelijk.

Ik heb wel eens 5 dagen achter elkaar 2 keer per dag opium gerookt. Het werkt ongeveer 12 uur, dus ik was constant onder invloed.
Aan het eind van die 5 dagen had ik echt veel meer nodig voor een beetje effect en begon een beetje gefrustreerd te raken.
Ben toen zonder problemen gestopt. Beetje prikkelbaar voor een paar dagen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op vrijdag 24 februari 2006 om 13:21:
Ik hoop dat ze Ayahuasca doen onder begeleiding van iemand die er veel serieuze ervaring mee heeft.
En dat ze aandacht geven aan de psychische voordelen van dit middel, zoals zelfinzicht en onderbreken van alcoholverslaving.

Dat hoop ik ook. :)

Discovery heeft mischien een seriues publiek, maar mensen die echt serieus zijn hebben allang gemerkt dat dit kanaal gebruikt wordt voor propaganda van de Amerikaanse militair-industriele organisaties.

Daar zit iets in. Zelf zie ik discovery niet puur en alleen op diem naier, maar dat er op gepropageerd wordt ben ik wel met je eens wat betreft bepaalde onderwerpen.

Doornappel op TV lijkt me niet zo heel slim.
Dat is echt geen middel waar je zonder na te denken mee kan experimenteren. Dat is Ayahuasca ook niet, maar ik denk dat je met Doornappel sneller in de problemen kunt raken.

Heb jij wel eens Doornappel genomen, Psycho Forze?
Want dan ben ik wel benieuwd naar je ervaring.
Als je het nooit op heb dan begrijp ik niet waarom je wilt dat Filemon het gaat proberen.

Dit bedoelde ik alles behalve serieus. Ik heb Doornappel nooit zelf genomen. Wel van alles en nog wat over gelezen en er ooit eens een geplukt. Maar gezien het effect dat het met zich mee zou brengen heb ik er geen interesse in. Jij hebt het wel eens genomen toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar kreeg er vooral een verschrikkelijk droge bek van.
Mischien nuttig als toevoeging bij Ayahuasca.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal eerst eens Ayahuasca zelf proberen. Maar zowiezo lijkt het mij geen goeie combi...
Ik weet wel dat indianen ook wel eens datura nemen voor bepaalde rituelen, maargoed...

Om nog even terug te komen op dat verhazal over Discovery;

Er valt volgens mij niet zoveel te propageren wat betreft Ayahuasca. Er zijn geen negatieve feiten hierover bekend. En om te propageren in negatieve zin zullen zij dan geen poot hebben om op te staan. Dus vandaar dat ik denk zoiets beter aan iets als Discovery besteed is...of National Geographic ofzo... Dan wordt het tenminste een interresante documentaire denk ik...
Maargoed, we zullen zien, ben uiteraard wel heel erg nieuwsgierig naar hoe Filemon het zal ervaren. Hopelijk wordt het dan ook zodanig in kaart gebracht dat mensen wel beseffen waar het voor staat, en het dus niet op eenzelfde manier nemen zoals paddo's (waarvan ik ook wel een beetje vind dat er onverstandig en een beetje loos mee omgesprongen wordt)... Bij Ayahuasca kan zoiets echt niet...
Je kan zoiets ook beter doen als je echt ervaren bent, of onder begeleiding van iemand die er veel verstand van heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me meer wat voor de VPRO om een boeiende documentaire te maken over Ayahuasca.
Waarschuw beheerder
MDMA

pillen hebben ze al eens gedaan.. waarom dan nog een keer..
of verwachten ze een compleet ander effect omdat het nu mdma heet? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hiephoiiii Ketamine :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op vrijdag 24 februari 2006 om 19:38:
Het lijkt me meer wat voor de VPRO om een boeiende documentaire te maken over Ayahuasca.

Ook een mogelijkheid.

Waarschuw beheerder
haha lache

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:11:
kikkerlikken

help deeper madness nou ff en zorg dat-ie die kikkers krijgt;p!
dat wordt volgens mij echt werelds!(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kikkers --> 5 Meo DMT

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 22:15:
Kikkers --> 5 Meo DMT

is dat verkrijgbaar?
vast wel..maar waar

Waarschuw beheerder
donateur
Yopo zaden, smartshop.

Waarschuw beheerder
donateur
kee..echte kenners hier (y)

Waarschuw beheerder
donateur
heuuuiiiijjj :cheer: Jippie !!!!!!!

Wat kijk ik met een plezier naar dat programma..

Vooral die KET aflevering wil ik zien :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op dinsdag 14 februari 2006 om 23:27:
Het enige tv programma waar ik speciaal voor ga zitten komt terug

precies

Waarschuw beheerder
donateur
Gheheh ik snap echt dat ket gedoe hier niet...
Mensen zijn bang voor LSD maar ik zie hier wel heel veel wijven leuk doen met ket... :vaag:
Wat heeft ket wat LSD niet heeft waarvoor je er bang voor moet zijn ? :vaag:

Ik snap het echt serieus niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 00:32:
Ik snap het echt serieus niet...

dat is de maatschappij jonge 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja heheh zo krom als een banaan die maatschappij hier :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 00:47:
zo krom als een banaan

bananenschillen

..................makes sense
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 13 februari 2006 om 21:11:
MDMA

moet ik cker zien whahah is hele andere koek dan die pilletjes van hem mja zal wel weer een klein puntje worden

hahaha ik ook!!
heb gister voor t eerst gedaan dus lijkt me wel lache om die filemon erop te zien trippen:P:D
Waarschuw beheerder
waarin gasten in de bar van BNN ontvangen worden. Naast de vaste drugsreportages van Filemon, staan verschillende seksexperimenten centraal. Er zijn immers genoeg seksuele hoogstandjes over. Nieuw is reporter Sander Lantinga. Hij begeleidt de drugs- en seksexperimenten, zo wordt er bekeken waarom mannen snel klaarkomen en wordt de drugs Explosion getest. Ook staan ex-CoolCasters Dennis Storm en Twan Melssen iedere week garant voor een unieke reportage. Zo zakken zij o.a. af richting het zuiden om te kijken hoe het staat met seks en drugs tijdens carnaval.

Waarschuw beheerder
Misschien dat Doornappel pitten iets voor Filemon is ? :D :dood:

Waarschuw beheerder
zeker kijken vanavond :jaja:
ties geschrapt:p

Waarschuw beheerder
nog 35 min:D
Waarschuw beheerder
ik was het al bijna vergeten :vaag:
het is maar goed dat we partflock hebben :P

Waarschuw beheerder
explosion hoor ik net, en een gast gaat bolletjes slikken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LOL goed dat ik weer PF kijk

herrinerd mij :D

ff kijken
Waarschuw beheerder
donateur
eidelijk weer 1s wat leuks op tv :D
Waarschuw beheerder
ha, ha, ha, ha, die Victoria......net goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna net zo waardeloos als die keer met ghb.
Gewoon 2 buisjes binnen 2 a 3 uur wegwerken dan voel je tenminste wat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dystopia op maandag 27 februari 2006 om 23:45:
ha, ha, ha, ha, die Victoria......net goed.

Wat nou net goed?
Ze slikte het wel zonder zeiken!

Waarschuw beheerder
donateur
Vond t geen spetterende Uitzending. Maar die gast aan tafel wist er wel veel over vertellen. (Y) En dat over dat afkickcentrum was opzich ook wel redelijk.
Aan tafel met Victoria Koblenko was t wel een gezellige boel ook (Y)
Maar dat met Explosion was echt ruk verder...

Maargoed...verder heb ik me wel weer vermaakt.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op maandag 27 februari 2006 om 23:49:
Gewoon 2 buisjes binnen 2 a 3 uur wegwerken dan voel je tenminste wat

Zulke dingen kunnen niet op TV...
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of die Explosion al half vergaan was ofzo maar ik merkte 1 buisje toch echt wel hard!
Waarschuw beheerder
idd. 1 buisje is vodoende voor een paar uur fun! bij mij dan iig. maar ik vind t ook niet egt een party-drug. explos/red passion gebruik ik altijd samen met mn vriendin:p wilde nacht verzekerd!
Waarschuw beheerder
donateur
mwou, vond ut niet egt denderende aflevering, hopen dat het volgende week weer beter is...

Waarschuw beheerder
klote!.. vergeten te zien...:(

Waarschuw beheerder
is het ergens terug te zien?

edit: ik heb het gevonden

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060227.asf

de uitzending van afgelopen maandag, 27 februari 2006
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff checken
Waarschuw beheerder
word weer veel kijk plesier , ik vint trouwens ook dat filemon erg wijnig neemd ik wil hem zien trippen:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ketamine

zal wel HEEEEL wijnig zijn wat hij neemd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moah vond het niet echt mooie aflevering.
Had er meer van verwacht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet iemand eigenlijk op welk feest of waar filemon was toen hij die explosion gebruikte? Zag 'r wel gezellig uit :)

Waarschuw beheerder
Dat met dat afkickcentrum vind ik ook wel een goede toevoeging aan het programma. :) De gesprekken aan de tafel waren nog steeds even chaotisch helaas. Voor de rest me prima vermaakt. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Werd gisteren alleen wel weer herinnerd aan het feit dat het Giel Beelen was die de Explosion zo snel uit de smartshop heeft geholpen. Nog steeds erg jammer!
Waarschuw beheerder
beter, tenminste nog 1x per week iets leuks op tv

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 00:55:
dat het Giel Beelen was die de Explosion zo snel uit de smartshop heeft geholpen.

Da's mij helemaal ontgaan... Vertel is.. :P
Waarschuw beheerder
in z'n uitzending nam ie dit. Hier kwam toen nogal wat over in het nieuws, waardoor dit product nog eens onder de loep werd genomen.. en toen bleek het dus meer dan een luchtverfrisser o.i.d. te zijn, waardoor het nu verboden is..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind dat als ze het tog allemaal testen wel "normale hoeveelheden" moeten gebruiken.. en niet het halve werk of wat dan ook.. zo kan de kijker een verkeeld beelt kweken over de behandelde drugs in die aflevering..

Waarschuw beheerder
donateur
Ze kunnen ook gewoon zorgen dat ze zowiezo altijd genoeg in voorraad slaan, zodat ze iig genoeg hebben om eventueel wat bij te nemen voor in het geval dat het niet werkt... :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Werd gisteren alleen wel weer herinnerd aan het feit dat het Giel Beelen was die de Explosion zo snel uit de smartshop heeft geholpen. Nog steeds erg jammer!

Ik wil je er even op wijzen dat het de ministers Donner en Hoogervorst hiervoor verantwoordelijk waren.
Giel Beelen heeft het proces alleen iets versneld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op woensdag 1 maart 2006 om 08:38:

en dat nemen we hem niet in dank af. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op woensdag 1 maart 2006 om 08:38:

Vroeg of laat was het een keer afgelopen ja. Twas ook te mooi om waar te zijn. Blijft nog steeds hoog aan top omdat ik het maar een paar keer gebruikt heb. En het voelde net als de eerste keer van alles.. dus kan niet stuk.
Waarschuw beheerder
Giel Beelen ging het ook pas gebruiken nadat de Jelinek (of was 't Trimbos?) er over bericht had.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat stom van mezelf dat ik dat hele explosion spektakel gemist heb zeg :P

Waarschuw beheerder
ja klopt, er had een artikel gestaan in een krant ofzo.
Tis dat ik geen Dj ben, anders had ik het ook aan iedereen willen vertellen hoe super dit spul wel niet was.

Waarschuw beheerder
Minister Donner focust zich mij iets TE veel op bestrijding, ik vraag me af waarom........

Zeker nu heel Nederland mee kan kijken, is het een goede stap om meer begrip te kweken, en ik hoop wel dat ze, zeker met de psychedelics, met respect omgaan en goed onderbouwen wat het psychisch doet en dat het geestelijk veel ten goede komt als het op de juiste manier wordt toegediend.
Waarschuw beheerder
Super gaan we weer ff kijken, jammer alleen dat het altijd zo rustig aan moet en niet gelijk vol gas..
Waarschuw beheerder
donateur
Hij zou eigenlijk elk middel drie keer moeten proberen, met steeds een week er tussen en elke keer iets meer nemen. Dat dan in één aflevering laten zien, zou wel interessanter zijn.
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee wat de volgende drug is die filemon gaat gebruiken?
Waarschuw beheerder
donateur
Ayahuasca dat wordt trippen.

Waarschuw beheerder
zie je hem al crack gebruiken..of opiaten.

Heroine ging ie al van huilen en van explosion ging ie zowat over zn nek.
Nou dat beloofd weer wat :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 19:25:
zie je hem al crack gebruiken

dat zal ie ook wel weer door de plee spoelen netzoals die hero.. :P...
Ik wil die KET aflevering zien :cheer:

IK zoek dat nummer wat Fillemon en Armand samen hadden geschreven over wiet, heb me kapot gelachen toen..Iemand enig id waar ik dat kan downloaden?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog zo iemand die wel gewoon KET roept... Ik blijf het vaag vinden hoor... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 23:00:
Nog zo iemand die wel gewoon KET roept... Ik blijf het vaag vinden hoor

ooit geprobeerd dan?

Waarschuw beheerder
Forze doelt erop dat velen hier andere drugs afwijzen en zeggen dat het rotzooi is (O.a LSD), terwijl iedereen erg lyrisch is over Ket.

Verder snap ik ook niet wat er zo leuk is om iemand op Ket te zien. Je kunt aan iemand op Ket gewoon niet aflezen wat zo iemand innwendig en innerlijk doormaakt.

Crack en Basecoke vindt ik wel interessant, niet het effect maar de crash, die overigens altijd zwaar overdreven wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 00:51:
Forze doelt erop dat velen hier andere drugs afwijzen en zeggen dat het rotzooi is (O.a LSD), terwijl iedereen erg lyrisch is over Ket.

:jaja: Ik heb Ket wel eens geprobeerd ja. Júíst daarom snap ik niet dat mensen dan nog bang voor iets als LSD kan zijn.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 00:51:
Crack en Basecoke vindt ik wel interessant, niet het effect maar de crash, die overigens altijd zwaar overdreven wordt.

Ja ik ook, hehe... 8) Ben ook erg benieuwd naar hoe die daar op gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op donderdag 2 maart 2006 om 18:15:
Hij zou eigenlijk elk middel drie keer moeten proberen, met steeds een week er tussen en elke keer iets meer nemen. Dat dan in één aflevering laten zien, zou wel interessanter zijn

lijkt me met sommige drugssoorten niet echt verstandig hoor :no:
Heroine bijvoorbeeld ken al na 1 keer verslavend zijn.
Respect voor Filemon dat die dat ook weggooide :yes:(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
^ Ja, maar dat zit ook grotendeels tussen de oren, als je met smack stopt na extreem veel gebruik blijf je je maximaal twee weken erna lichamelijk erg ziek voelen. Daarna is het alleen maar het verlangen wat geestelijk is.

Toen ik ineens stopte met roken werd ik ook rillerig en kon niet stilzitten en iets liniears doen. Na zo'n twee weken was dat weg en voelde het als een verademing dat die zooi verleden tijd was. Afkicken is een kwestie van "willen", tanden op elkaar en schouders eronder.
Waarschuw beheerder
donateur
Precies.
Veel mensen die niet van een heroïneverslaving kunnen afkomen hebben onderliggende psychische problemen, waarvoor de heroïne wel helpt, maar door tolerantie, hoge prijs en maatschappelijke afwijzing ontstaan veel problemen.

Waarschuw beheerder
donateur
wat is morgen aan bod??
Waarschuw beheerder
Was erg leuk om te kijken, was op Tenerife en we hadden alleen Nederland 2 daar op tv, en je moet toch wat als je wacht tot het uitgaan leuk wordt.
Waarschuw beheerder
Vanvond test Filemon poppers en zien we een item over te snel klaarkomen. In de studio een experiment om te zien of er cocaine resten aan bankbiljetten kleven. Te gast zijn Def P en Leon Verdonschot. Verder vonden we de clip die hoort bij het nummer van Donner en kijken we naar deel 2 van onze afkicksoap. Ned 2, 23:00 Enjoy!

Waarschuw beheerder
ik ga er vanavond heen, wie nog meer? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deeper Madness op maandag 6 maart 2006 om 11:49:
Ned 2, 23:00 Enjoy!

:cheer: ik zit voor de buis :D:D
Waarschuw beheerder
ik ook wel..alleen zal niet te veel te zien zijn met die poppers van hem:)

Waarschuw beheerder
donateur
Poppers?? :P Lijkt me geen fuck aan... :P

Maarja we zullen zien :woopwoop:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 20:58:
Poppers

kan op zich wel geinig zijn....moet wel z'n flesje leeg!
en stevig doorhalen..(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 20:58:
Poppers?? Lijkt me geen fuck aan...

Nee mij ook niet
Waarschuw beheerder
eventueel alleen in combinatie met xtc of heel veel zuipen anders is er geen fuck aan..:(
Waarschuw beheerder
Vanavond Ome Def jah :bounce:

Waarschuw beheerder
ze hebben ook bolletjes genomen

Waarschuw beheerder
laat ze eens dxm proberen.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
vieze gay darkroom
Waarschuw beheerder
donateur
die text van def-p kk doll gewoon :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TJIBBE:bier: op maandag 6 maart 2006 om 23:36:
die text van def-p kk doll gewoon :respect:

die snapt het wel ja :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahah deze keer was wel humor eigenlijk! :d

Dat einde met die homo's hahahah lol :d

Ook wel leuke toevoeging dat van dat junkencetrum.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel weer een gave aflevering. Vooral die poppers waren wel lache.

Uitspraak van TJIBBE:bier: op maandag 6 maart 2006 om 23:36:
die text van def-p kk doll gewoon

Die was op zekerz geniaal..
Waarschuw beheerder
Er zijn belachelijk veel problemen door illegale drugs
zoals misbruikers of de maffia en gangsters en thugs
Brute moorden en diefstal, afpersing en chantage
Veel corruptie en zwendel, het verbranden van plantages
Zwaar verslaafde junkies zonder waarden of normen
en zwangere vrouwen die hun eigen babies misvormen
Mensen die O.D.-en, bad trippers die flippen
Hoeren die voor heroïne zonder rubbertjes wippen
Junks geestelijk, lichamelijk en financieel aan de grond
en goeie dealers zijn gezond en komen heel lekker rond!
Al die junkies met AIDS die toch hun naalden maar delen
Ziek en dakloos zonder weerstand, dus zo sterven er velen
Deze negativiteit is een sein van de tijd
want het is tijd voor de strijd tegen het overheidsbeleid!
Want er is een oplossing, luister met concentratie:
En dan geef ik je de voordelen van legalisatie!

BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En kies voor verstand, tolerantie en vrijheid!
En maak een einde aan misbruik en criminaliteit!
En geef ons veiligheid, kwaliteit en zekerheid!
En streef naar legalisatie voor een betere tijd!

Tegen drugslegalisatie heersen vele vooroordelen,
maar noem mij nu maar één nadeel dan noem ik tien voordelen!
EEN! Je zet de criminaliteit buitenspel
want als er niets meer te verdienen valt dan stoppen ze wel
TWEE! Al het geld wordt dan legaal binnen gehaald
zodat er over die miljarden ook belasting wordt betaald
DRIE! Zij die al junk zijn en het niet kunnen betalen
kunnen voortaan gratis halen. Fietsendiefstal zal dalen!
VIER! De overheid kan kwaliteit garanderen
waardoor de volksgezondheid weer een stap vooruit zal marcheren
VIJF! Harddrugverkoop kan via apotheken gaan
waardoor de hardere gebruikers meteen geregistreerd staan
ZES! We kunnen zo meteen ook mooi controleren
dat één geregistreerde niet meer dope komt halen dan hij kan verteren
ZEVEN! Geen woekerprijzen maar een eerlijke handelsnatie
gepaard met begeleidingsservice en produktsinformatie
ACHT! De koffieshops kunnen nu vrijuit bestaan
zodat volwassen mensen vrij hun eigen gang kunnen gaan
NEGEN! Mensen zullen voortaan drugs bewust kopen
en legaal is ook niet stoer meer, dus het sust het meelopen
TIEN! Het wordt het einde van een hypocriet beleid
want alcohol en tabak zijn net zo slecht als illegale schijt!
Dus snap je nog waarom de de top tegen legalisatie is?
Ze hebben vast een aandeel in deze illegale biz!

En kies voor verstand, tolerantie en vrijheid!
En maak een einde aan misbruik en criminaliteit!
En geef ons veiligheid, kwaliteit en zekerheid!
En streef naar legalisatie voor een betere tijd!

BESTRIJD HET DRUGSBELEID! (3x)
En legaliseer die handel voor altijd!
BESTRIJD HET DRUGSBELEID! (3x)
En eindig deze situatie voor altijd!
:)

Waarschuw beheerder
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.200600306.asf

alhier de uitzending van vanavond

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 23:09:
vieze gay darkroom

haha ja ja :jaja:
Dat gezicht wat Filemon hier af en toe bij trok, haha

Waarschuw beheerder
Wel geinige aflevering. Poppers kutspul. heb t wel eens gehad met koninginnendag. 15 seconden een stoot voor je harses en de dag erna vette koppijn... :S

gatver dat taalgebruik van die homo's. " als ik er een aan het fisten ben"

Waarschuw beheerder

dat vind ik een goed iets! Waardeloos item elke x!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 22:15:
Kikkers

pumiliotoxin-c
pumiliotoxin-b
pumiliotoxin 251D
pumiliotoxin 7-hydroxylase

:D:D:P:P

daar ga je pas los van, bij (trip)kikkers
Waarschuw beheerder
heb het ook gezien.. poppers is wel lachen!
alleen die koppijn erna het trekt echt naar je kop!!
Waarschuw beheerder
geweldig programma, ben benieuwd naar die cactussen want wil dat wel een keertje proberen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 7 maart 2006 om 00:29:
[josti] http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.200600306.asf

alhier de uitzending van vanavond

ben ik de enigste waarbij die link het niet doet ?

alle afleveringen werken hier niet meer :(

Waarschuw beheerder
Laat ze aub geen herbals gaan proberen, vooral geen salvia...

Voordat dat weer een nwe trend word en illegaal word gemaakt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op dinsdag 7 maart 2006 om 13:13:
Bij mij doet ie het ook niet...

ook niet bij mijn. maar heeft iemand die aub
Waarschuw beheerder
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060306.asf

Waarschuw beheerder
donateur
gatver dat taalgebruik van die homo's. " als ik er een aan het fisten ben"

Idd ja...
Zowiezo een vies kereltje die ene homo. Vorige seizoen was die ook al een keer in de uitzending daar. Vies ventje.. :jaja:
Waarschuw beheerder
doet het ngo steeds niet :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 7 maart 2006 om 16:44:
doet het ngo steeds niet :(

Werkt primaa hoor, windowsmediaplayer openen, bestand, url openen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060306.asf

en hatza! :)
Waarschuw beheerder
Dat had ik al 10x gedaan :P

steeds krijg ik de melding :

"De server heeft de speler naar een ongeldige locatie toegewezen"

Strange.. :S

*edit*

het ligt niet aan de stream maar aan me #$%#$%$@#@# media player , op andere pc`s hier doet ie het perfect... ik kan helemaal geen streams meer kijken :( kut m$... maja ff flink googlen dan maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom is er eigenlijk geen goois matras meer...??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 13:16:
Laat ze aub geen herbals gaan proberen, vooral geen salvia...

herbals een nieuwe trend?? Is toch al een jaar of wat over, lijkt mij, zeker sinds ephedrine verboden is. Salvia is ook niet bepaald een herbal te noemen... (in de zin van herbal xtc)

Maar goed.. We gaan ze wel testen ja..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimpel op woensdag 8 maart 2006 om 09:51:
waarom is er eigenlijk geen goois matras meer...??

vond je het intressant dan? ik vond het het minst van heel het programma. vooral die Ties irriteerde me nogal :X
Waarschuw beheerder
die gaan we behandelen? werk je bij bnn dan?

MDMA lijkt me vrij overbodig, want dat is al getest
Herbals --> wat bedoel je daarmee? gewoon ephedra of wat anders?
Cactuszzzz --> wat voor?
Space Cake --> Lijkt me ook niet echt nodig, gewoon zelfde als wiet maar dan andere manier van toedienen..

Bananenschillen gaat niet werken, moet je heel veel voor roken en wordt je eerder ziek van dan dat t werkt.

Suggesties:
-DXM
-Salvia
-DMT
-LSA

Salvia zal trouwens nooit een echte rage worden, omdat meeste mensen helemaal niet op zoek zijn naar zulke effecten, en het gewoon geen uitgaansdrug is

Goed bezig verder met spuiten en slikken, eindelijk weer n programma op de buis waar ik echt naar wil kijken :)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TJIBBE:bier: op woensdag 8 maart 2006 om 17:57:
hij lijk wel een beetje op ties :P

ghehe je heb nog gelijk ook

Waarschuw beheerder
Toen ik een x salvia probeerde, werkte het niet.. klopt het dat je daat eerst antistoffen tegen moet krijgen? iemand vertelde me dat en dat het daarom de 1e x niet lukte.. of ik heb het gewoon niet goed gedaan... hmmm...

Waarschuw beheerder
Salvia moet je vaker gebruiken voordat het effect heeft...

Soms gaat het de 1e keer ook al hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op woensdag 8 maart 2006 om 18:09:
Salvia zal trouwens nooit een echte rage worden, omdat meeste mensen helemaal niet op zoek zijn naar zulke effecten, en het gewoon geen uitgaansdrug is

Maar dat kun je dan wel over alle psychedelics zeggen. Maar 'tis soms ook gewoon beter dan sommige mensen juist niet niet an het denken worden gezet. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 21:26:
Soms gaat het de 1e keer ook al hoor

Is ook meer een kwestie van de stap willen/durven zetten, en hoe bewust je het neemt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:59:
Is ook meer een kwestie van de stap willen/durven zetten, en hoe bewust je het neemt.

Ook

Maar ookal wil ik niet trippen, als ik teug, word ik gelijk salvialand ingezogen. Niet dat de trip dan onprettig word, maar je ontkomt er niet aan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarin gasten in de bar van BNN ontvangen worden. Naast de vaste drugsreportages van Filemon, staan verschillende sex-experimenten centraal. Er zijn immers genoeg seksuele hoogstandjes over. Nieuw is reporter Sander Lantinga. Hij begeleidt de drugs- en seksexperimenten, zo wordt er bekeken waarom mannen snel klaarkomen en wordt de drug Explosion getest. Ook staan ex-CoolCasters Dennis Storm en Twan Melssen iedere week garant voor een unieke reportage. Zo zakken zij o.a. af richting het zuiden om te kijken hoe het staat met seks en drugs tijdens Carnaval.

Alweer :S ?

Bron: www.tvgids.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat gaat onze beste Fillemon morgen testen?

Waarschuw beheerder
donateur
vond die test met explosion idd dikke onzin... eerst aan de X... dan dit....

Wat gaat ie volgende week testen? kijken hoe hard ie gaat van n APPEL ? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 02:22:
vond die test met explosion idd dikke onzin

In het programma "De wereld draaid door" vertelde hij dat hij Explosion veel harder vond als echt xtc...

Zegt genoeg over de pillen die hun hebben voor dat programma (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:46:
Wat gaat onze beste Fillemon morgen testen?

Is niet duidelijk.. op teletekst staat; Filemon verdiept zich in de drugs en test ze uit.

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Hij gaat spacecake bakken volgens bnn.nl

Waarschuw beheerder
lkkr boring dus..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op maandag 13 maart 2006 om 20:07:
Hij gaat spacecake bakken volgens bnn.nl

:(
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 20:52:
lkkr boring dus..

ja best :(

ze doen eerst alle saaie drugs testen volgensmij..
Kom maar op met die Mdma, Ket en Crack :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 20:52:
lkkr boring dus..

vind k wel meevallen... vond niet per se de 'hardere' drugsoorten leuker dan wiet enzo.. alcohol was eigenlijk van de vorige reeks wat mij betreft zelfs t allervetst

magoed zo maar ff kijken :D
Waarschuw beheerder
Gasten:

Yolanthe Cabau van Kasbergen (actrice)
Horace Cohen (acteur)

*Onze padvinder Sander Lantinga geeft de platte knoop een nieuwe betekenis. Hij verdiept zich in de wereld van de Shibari Bondage. Heel ingewikkeld.....

* Hoewel we geen kookrubriek in dit programma hebben, is Filemon toch de keuken ingedoken om zijn eigen cake te bakken.

* Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders het vaakst seks hebben tijdens het rijden. Filemon checkt als rij-examinator of veilig vrijen in de auto ook veilig is voor het verkeer....dus tijdens het neuken altijd in je spiegel kijken!!

* Echte schoonheid zit van binnen zei men vroeger. Tegenwoordig kunnen we alles aan ons lichaam veranderen en denken we ook dat dat moet. Een operatie die steeds vaker plaats vindt is de schaamlip verkleining. Sander zocht uit wat dat is en waarom vrouwen dat willen.

Waarschuw beheerder
donateur
Fuck!!!!!! Helemaal vergeten te kijken :s
Wat heeft ie gebruikt?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan ga ik denk toch maar een keer van de "Uitzending gemist" functie gebruik maken.. o:)
Waar vind je dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 23:43:
Wat heeft ie gebruikt?

spacecake

Waarschuw beheerder
donateur
Oooooooow dat boeit me toch niet. :no:
Maar was t leuk?:P

Was t een leuke uitzending verder?

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik vond em wel lache met Horace Cohen, wat een gast :D

Waarschuw beheerder
heel leuk dat paddo's WEER in een slecht daglicht gezet worden :S
je pink willen afknippen.. in een trip blijven hangen.. tuuuuuurlijk (Y)

Waarschuw beheerder
Ja dat vond ik ook wel een WAZIG verhaal....:S Mooi meisje maar een beetje van het (Ik ben braaf en doe niet aan drugs kaliber) Hadden ze beter Patty Brard kunnen uitnodigen of de ene gast die ook laatst bij Jensen was ... kom ff niet op de naam :frusty:

Waarschuw beheerder
Vind 't zo af en toe een wat slap aftreksel. Er zijn zowiezo veel meer aspecten rondom drugs die behandeld zouden kunnen worden in plaats van het alleen maar testen.

MDMA poeder? Als je zuivere pillen hebt is 't exact hetzelfde als die tablet die die de vorige keer nam. Over de motieven waarom mensen drugs gebruiken, en waarom juist de keuze van een specifiek middel zou ik wel wat willen horen, is niet voorbijgekomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 23:56:
hahaha ik vond em wel lache met Horace Cohen, wat een gast

ja hij was ook mooi bij de kannibalen
Waarschuw beheerder
200 ste post b)

Whah gisteren die vrouw met die lange neukvellen :|

Neuken tijdens het rijden b) ook eens testen!

Spacecake :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 01:23:
heel leuk dat paddo's WEER in een slecht daglicht gezet worden
je pink willen afknippen.. in een trip blijven hangen.. tuuuuuurlijk

Whahah ja indd :vaag:
Ze moest een flink hard gaan..weet ze echt wat het is :D
Waarschuw beheerder
Iemand misschn de link van 'space cake' aflevering?
Helemaal vegeten gister :(
Waarschuw beheerder
donateur
Open Windows Media Player
Klik Open URL

Vul in:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.yyyymmdd.asf

In plaats van yyyymmdd vul je de datum van de uitzending in. In dit geval:
yyyy=2006
mm=03
dd=13

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060313.asf
Waarschuw beheerder
Hartelijk dank Evert (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 01:23:
heel leuk dat paddo's WEER in een slecht daglicht gezet worden
je pink willen afknippen.. in een trip blijven hangen.. tuuuuuurlijk

hoezo weer? na de aflevering van vorig seizoen over paddos waren daarna alle paddos in heel nederland uitverkocht..(zei Filemon bij Jensen geloof ik)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dominee Dimitri op dinsdag 14 maart 2006 om 18:22:
zei Filemon bij Jensen geloof ik

klopt :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
wat gebruiken ze vanav??

Waarschuw beheerder
thanks evert :D

Waarschuw beheerder
Maar dan nog, ik vind het een heel vaag verhaal, je pink af willen knippen.

Dit blijkt maar weer hoe weinig die meisjes afwisten van padoos.
Ik denk dat zij zomaar wat zijn gaan eten zonder te weten wat ze nou eigenlijk namen en wat het met hun zou kunnen doen.

Dat soort mensen vragen er gewoon om!

En ja wie weet wat er vanavond komt tijden spuiten en slikken??

Waarschuw beheerder
donateur
indd. relaxt evert.(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Gasten:
Lange Frans & Wendy Somers (Nederlandse porno actrice die kan spuitkutten!)

- Vandaag gaan we het hebben over het maken van erotische foto's. Sander Lantinga leert vanavond van een professionele fotograaf, hoe je met een huis, tuin en keukencamera toch een hele mooie erotische foto maakt.

- Filemon test opnieuw een drug uit. Dit keer het ADHD medicijn Ritalin.

- En Sander verkent de wereld van de ejaculerende vrouw....ook wel de spuitkut genoemd. Spuitende vrouwen, kan dat ? Ja dat kan!

bron: bnn.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit weer voor de tv vanaaf :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 14:47:
Ik zit weer voor de tv vanaaf

Me too:yes:

Waarschuw beheerder
ik ook.

Kvind alleen die sander een beetje irritant!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 13:43:
Dit keer het ADHD medicijn Ritalin.

hehe daar ben ik nou wel benieuwd naar :D

Waarschuw beheerder
wat zal die filemon nou eigenlijk verdienen met zn drugstestjes??

hoe zijn ze überhaupt bij hem gekomen, of hij bij hun..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 14:56:
Kvind alleen die sander een beetje irritant!!

mja ik heb liever Sander dan Ties met z'n gekloot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op woensdag 8 maart 2006 om 18:09:
-DXM
-Salvia
-DMT
-LSA

Lekker intressant doen joh maar niet weten dat de werkzame stof in Ayahuasca DMT is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ritalin hoe saaai
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buzzzer op maandag 20 maart 2006 om 17:00:
Lekker intressant doen joh maar niet weten dat de werkzame stof in Ayahuasca DMT is

Misschien moet je zelf wat beter researchen....

Syntetische DMT rook je en de trip duurt ongeveer 15-20 minuten

De DMT in ayahuasca is natuurlijk en wordt gedronken en deze trip duurt ruim 10 uur...

Ook het verloop en de omstandigheden waarin het wordt gebruikt verschillen nogal..

Interessant he....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deeper Madness op maandag 20 maart 2006 om 18:43:
Misschien moet je zelf wat beter researchen....

Syntetische DMT rook je en de trip duurt ongeveer 15-20 minuten

Dacht je dat ik dat niet wist hahahahaha
Als je ayahuasca gebruikt dan gebruik je toch dmt! Als ik speed snuif of een bommetje neem dan gebruik je gewoon op beide manieren speed!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 13:43:
Gasten:
Lange Frans & Wendy Somers (Nederlandse porno actrice die kan spuitkutten!)

Nou ik hoop dat we vanavond dan voor het eerst eens iemand zien spuiten in dit programma :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op maandag 20 maart 2006 om 19:16:
Nou ik hoop dat we vanavond dan voor het eerst eens iemand zien spuiten in dit programma

Komt helemaal goed, trust me...
Waarschuw beheerder
donateur
Top! ik ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Ayahuasca kan ook gemaakt worden met chemische DMT en het duurt 4 tot 6 uur, geen 10.

Waarschuw beheerder
ritalin... hmm laat me raden hij gaat zich alleen een beetje opgefokt voelen en dat is het ongeveer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deeper Madness op maandag 20 maart 2006 om 18:43:
De DMT in ayahuasca is natuurlijk en wordt gedronken en deze trip duurt ruim 10 uur...

:9

4 -5 uurtjes... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens ritalin lijkt me ook niet erg boeiend...
Maarja je weet maar nooit o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Die Hardcore klonk wel ff cool b)

Waarschuw beheerder
ritalin wordt em niet :no:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje saai :nocheer:

Waarschuw beheerder
die sofie verpest dat hele programma met d'r irritante opmerkingen en vragen :[

Waarschuw beheerder
donateur
porno bob :respect:

Waarschuw beheerder
:d een ex-GHB verslaafde

Waarschuw beheerder
donateur
www.wendyx.nl

Waarschuw beheerder
donateur
poedelie woepsie.. kabouter en wat nog meer?
Waarschuw beheerder
"de paarse strijder"... :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 23:21:
porno bob

Coole gast was dat :jaja: B)
Ritalin ===> een partydrugs :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 23:13:
ritalin

dadelijk zit heel studerend nederland aan de ritalin
Waarschuw beheerder
donateur
Van Ginseng + Ginkgo biloba kan je beter leren. Blijf je ook langer wakker van, maar niet de hele nacht. Het is nog goed voor je gezondheid ook, dus wat wil je nog meer?!

Waarschuw beheerder
Wendy Somer. Geef me maar een stukje van die meid! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 23:13:
ritalin wordt em niet

toch maar ff proberen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:00:
Wendy Somer.

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is Spuiten & Slikken best een plat programma.. :P
Waarschuw beheerder
oe, heeft iemand de link voor de uitzending van gisteravond?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op dinsdag 14 maart 2006 om 16:41:
Open Windows Media Player
Klik Open URL

Vul in:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.yyyymmdd.asf

In plaats van yyyymmdd vul je de datum van de uitzending in. In dit geval:
yyyy=2006
mm=03
dd=20

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060313.asf

Waarschuw beheerder
die is niet van gister, die is van vorige week
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Molll op dinsdag 21 maart 2006 om 16:37:
die is niet van gister, die is van vorige week

De link van deze week is:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060320.asf
Waarschuw beheerder
dank :)

Waarschuw beheerder
wel lachen gister met die Squirtinstructor. Vond dat dr lading eigenlijk wel meeviel. heb wel eens bepaalde filmpjes gezien en dat was toch echt plafondwerk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpjes?
Ja ja...

Waarschuw beheerder
donateur
Aflevering van 27 maart

Gasten:
Sonja Silva & Sebastiaan Labrie!

- Vanavond wordt het lachen! Filemon zoog zich vast aan de slagroomspuit om te ontdekken wat lachgas met je doet.

- Haar of geen haar that's the question. Sander zoekt uit welke schaamhaarstijl bij hem past.
The Bold en the Beautiful.....?

- In deze aflevering van 'In de goot' volgen we de 21-jarige Crack-verslaafde Li. Na onze eerdere uitzending gebruikte Li opnieuw, maar nu wil hij toch echt stoppen met de dope.

- En Sander test condooms tijdens de uitzending. Theodoor van Boven, eigenaar van de Condomerie in Amsterdam, helpt hem hierbij. Waar kan 18 liter water in? Welke smaken het lekkerst? En welke condoom kan je seksleven verbeteren?

bron: bnn.nl
Waarschuw beheerder
word niet echt boeiend vanaaf zie ik al :no:

Waarschuw beheerder
donateur
haha lachgas is wel oké (y)
'in de goot' is wel het gedeelte van het programma geworden, wat me het meest aanspreekt..keith bakker is werelds!

Waarschuw beheerder
donateur
ind. lachas is cker wel ok ja !
alleen niet via de slagroomspuit:no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 15:59:
'in de goot'

das ook mijn reden waarom ik vnvnd gewoon weer om 11uur voor de tv hang.;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 16:04:
alleen niet via de slagroomspuit

nee das meer iets voor G ;p

ik ga vanavond ook zeker ff kijken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 16:04:
alleen niet via de slagroomspuit

doe mij maar een ballonnetje :cheer:
Waarschuw beheerder
nah alweer zo,n soft iets, tjah sorry hoor, spacecake, poppers, ritalin,

die gozer heeft zeker ff btje rust nodig, maar zal even goed wel ff kijken,

ook met die junks inderdaad das het kijken waard.
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen kijken nu :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat vraag ik me ook af.. volgens mij wel

Waarschuw beheerder
donateur
Gheheheh dat met die lachgas was echt wel. :d Lijkt me cool spul als ik het zo zie.. :jaja:
Verder was t zowiezo wel een leuke uitzending. :)
Ook wel cool wat die Sebastiaan over Peyote wist te vertellen. Lekker diepgaand voor Spuiten & slikken. Eindelijk is er eens iets boeiends over gezegd zonder dat ie bruut onderbroeken werd.
Wel een beetje vaag hoe die een soort uitviel tegen die Sonja Silva beetje in het midden van programma. Hij leek wel een soort zwaar geïrriteerd ofzo.. :o Vaag...

Maargoed, verders leuke uitzeding.. :jaja:
Waarschuw beheerder
wie heeft de link heb de aflevering gemist:(

Waarschuw beheerder
donateur
Lomperd
Waarschuw beheerder
niksdaarvan, een linkje zou botertje chill zijn!!
Waarschuw beheerder
Mats ik jullie weer even: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060327.asf
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450022a9c57a1b580b1a0150df0d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KRMZNO6I[/img]

Haha echt lachen om dit een keer te maken!
Maar dan wel met golfballetjes :devil:

kijk die deuken in de poort...en dat was met aardappels..golfballetje gaat er doorheen b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Damn...die gasten zijn echt simpel zeg... Wat een kneuzen. :P
Waarschuw beheerder
danke schon fur die linke!!
Waarschuw beheerder
binnenkort maar weer even die makro raadplegen,krijg er nu alweer zin an.ballonen rules:)
Waarschuw beheerder
Was wel een grappige aflevering.
Waarschuw beheerder
wij gaan maandag naar de uitzending
iemand al ooit daar geweest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :honger: op dinsdag 28 maart 2006 om 12:26:
Mats ik jullie weer even: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060327.asf

Link doet het niet?

Waarschuw beheerder
donateur
2005

Oktober:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051010.asf Alcohol
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051017.asf Cocaine
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051024.asf XTC
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051031.asf GHB

September:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051107.asf Paddo’s
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051114.asf LSDl
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051121.asf WIET
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051128.asf DEBIEL

December:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051205.asf Speed

2006

Februari:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060227.asf Explosion

Maart:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060306.asf Poppers
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060313.asf Spacecake
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060320.asf Rithalin
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060327.asf Lachgas

Alle afleveringen van de afgelopen tijd
Waarschuw beheerder
Kijk, Daar hebben we wat aan ;)
Bedankt he (y)
Waarschuw beheerder
Hij mag trouwens wel weer eens Harddrugs gaan gebruiken.
Ben benieuw wat er maandag op komt.

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij doen die links het niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet die link kopieëren en dan 'Open URL' in Media Player kiezen en daar plakken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op zaterdag 1 april 2006 om 14:30:
Je moet die link kopieëren en dan 'Open URL' in Media Player kiezen en daar plakken.

hij doet het :D...thnx :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op dinsdag 28 maart 2006 om 14:18:
binnenkort maar weer even die makro raadplegen,krijg er nu alweer zin an.ballonen rules

lukas en klamer hebben ze ze ook..
moet je wel alleen een pasje voor hebben..
maar die kan iedereen aanmaken daaro:p

ennuh bij de sligro hebben ze ze ook:jaja:
Waarschuw beheerder
Vanavond kleine aanpassing op het oorspronkelijke programma: Filemon test DXM, de actieve stof in hoestremmende middelen...

Ned 2, 23:00
Waarschuw beheerder
ik zit weer voor de buis om 2300 uur :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heheheh das ook toevallig. Ik heb dit weekend DXM gebruikt. :o
Hopelijk neemt ie niet te weinig. Robot walk b)

Waarschuw beheerder
WoW! Ben benieuwd! maar ik weet nu al dat hij weer heel weinig gaat nemen. neemt hij 3 capsules ofzo en dan zegt hij dat hij weinig merkt en dan is t item afgelopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 16:36:
WoW! Ben benieuwd! maar ik weet nu al dat hij weer heel weinig gaat nemen. neemt hij 3 capsules ofzo en dan zegt hij dat hij weinig merkt en dan is t item afgelopen.

hopen op een goede hoeveelheid idd, wantnet als bij die Explosion was maar matig

Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik ook bang voor ja. De dosissen zijn veels te laag steeds...

Maargoed, wel begrijpelijk voor een TV programma. ;)

Waarschuw beheerder
nou ik vind van niet. Om een realistisch beeld weer te geven mag hij zich best wel eens verdiepen in een standaardhoeveelheid. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 16:36:

Hij neemt er 12 en het was vrij heftig kondigd BNN aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 18:55:
nou ik vind van niet. Om een realistisch beeld weer te geven mag hij zich best wel eens verdiepen in een standaardhoeveelheid.

Mjah...het moet verantwoordelijk zijn hé tegenover de kijkers. Vandaar waarschijnlijk de minmale dosissen. Het programma ligt al onder vuur bij de 2e kamer. ;)
Maargoed, ik vind ook dat ie gewoon wat meer de standaard hoeveelheid moet nemen. En anders gewoon bij nemen als het nog niet voldoende effect heeft.
Waarschuw beheerder
Filemon ownt trouwens

Waarschuw beheerder
donateur
zeker weer ff tjekke:yes:

Waarschuw beheerder
Gaan we eindelijk eens iemand op tv aan de Dxm zien. :D Weet nog wel dat ik er zelf verdomd vaag uitzag toen ik het een x deed in 2002. :D
Waarschuw beheerder
Word wel lachen :D
12 Capsules. Is toch een aardige dosis om te beginnen.

Waarschuw beheerder
hm DXM wordt em denk ik niet :no:
en die sofie blijft een stom wijf :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:38:
Daar ben ik ook bang voor ja. De dosissen zijn veels te laag steeds...

hehe, coke en pep had ie juist overdoseerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dit keer vond ik het een hele interresante uitzeding. (Y) Zo hoort het! Mijn complimenten. :jaja:
Waarschuw beheerder
leuk om een keer een uitzending live mee te maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gemist :(

Heeft er iemand een link voor de herhaling?
Waarschuw beheerder
donateur
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060403.asf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:51:
Dit keer vond ik het een hele interresante uitzeding

Zeker om je penis te verlengen :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op dinsdag 4 april 2006 om 11:10:
Zeker om je penis te verlengen

Hahaha, ow ja daar werden ook nog tips over gegeven hé? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:23:
hm DXM wordt em denk ik niet

btje teveel en ze kunnen me begraven.. nee bedankt :nee:

Waarschuw beheerder
is de keta aflevering al gweest?

Waarschuw beheerder
nope
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 14:46:
Hahaha, ow ja daar werden ook nog tips over gegeven hé?

doe maar zo ;) :D

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
Goeie uitzending(Y)
Zeker dat stuk over junkies die dr een gewoon leven op na houden en dr gezond uitzien! Denk dat veel mensen zich hier wel (gedeeltelijk) in kunnen herkennen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 4 april 2006 om 16:52:
Denk dat veel mensen zich hier wel (gedeeltelijk) in kunnen herkennen!!

Jij bijvoorbeeld?:9

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ja als ik naar het verleden kijk: ZEKER!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik zo lees hier op PF moeten veel mensen zich dr in herkennen!:jaja: En naar het verleden kijkend ik ook op bepaalde punten:bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja...
Waarschuw beheerder
Weet iemand waarom de link het bij mij niet doet? Heb gisteravond wel gekeken maar lag al half te pitten:D

Tnxx

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evert op zaterdag 1 april 2006 om 14:30:

of heb je dat juist gedaan?
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand wat we vanavond kunnen verwachten?
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond heen B)
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond herbal ja...

ach zolang het volgende week maar een leuke aflevering wordt wat dan zitten wij in het publiek! :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Herbal :(

Waar blijft die ket aflevering ???? :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 20:50:
Herbal

Waar blijft die ket aflevering ????

hopelijk vreet ie heel de smart shop leeg want dit schiet natuurlijk niet op, zelf ook wel eens geprobeerd merkte er weinig van, had ook wel de ziekte van pfeiffer toen, misschien dat dat er iets mee te maken had, hopen dat hij er nog wat leuks van maakt

Waarschuw beheerder
donateur
Al werkt het wel, dan is het alsnog niet boeiend.
Waarschuw beheerder
donateur
Met die herbal formules uit de smartshop heb ik ook niet veel goede ervaringen, behalve de oude 5th gear en druid fantasy.

Ik heb wel een aantal losse kruiden gevonden die best heftige effecten geven, zeker in combinatie.

Ginseng, geeft veel energie.
Yohimbe, vette adrenalinestoot.
Passiebloem extract, goed humeur en versterkt werking van andere kruiden.
Mucuna pruriens, bevat L-Dopa, verhoogt dopamine in hersenen, supergeconcentreerd, euforisch en energiek.

Het is wel zo dat een te hoge dosering van yohimbe of passiebloem voor hoofdpijn kan zorgen en te veel l-dopa voelt ook niet echt lekker. Van te veel ginseng kan je zenuwachtig worden.

Een combinatie van deze kruiden in te hoge doseringen kan zeer gevaarlijk zijn, maar met lage doseringen ben ik best lekker uit mijn dak gegaan. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op maandag 10 april 2006 om 21:31:
Van te veel ginseng kan je zenuwachtig worden.

Vandaar dat ik nu zo opgefokt ben, vanaf welke dosering gebeurt dat ongv?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, Herbals...voor de meeste mensen hier misschien suf en saai, maar het hoort er nou eenmaal bij.. Kan niet elke week feest zijn...

Er komen nog leuke dingen aan... waaronder misschien 2cb...
Waarschuw beheerder
donateur
Van te veel ginseng kan je zenuwachtig worden.

Dat heb ik nou nog nooit gehad.. Ginseng is echt super trouwens,, niet dat je heel veel merkt,, maar je bent wel veel scherper en hebt bv niet last van een middagdip (als je daar al last van had).

Ik koop ze altijd bij de Tuinen. Ginseng Complex wordt het genoemd. Is wel prijzig maar af en toe hebben ze van die 50% aanbiedingen..

Waar kan je dat Yohimbe en Pruriens krijgen dan.
Waarschuw beheerder
ik heb mijn twijfels bij de uitzending van vanavond....

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is echt vies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:21:
Dit is echt vies

dat bedoel ik :P
Waarschuw beheerder
Ginseng, geeft veel energie.

kan k niet tegen had laatst drankje op daarmee had dikke buikpijn en hoofdpijn echt niet fijn was kei misselijk!!.. en voelde me niet op me gemak..
was gewoon een of ander drankje uit de winkel hoor niet dat k dat spul zo gekocht heb en ergens in had gedaam..

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahah die Sander is ook zo'n klungel hé.. :d

En die Heroïne-verslaafde zag er echt nog goed uit zeg voor iemand die er al 28(!!!) jaar aan verslaafd is!

Waarschuw beheerder
donateur
Mark Voogd was het hé??? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal vast al gezegd zijn, maar ik mis nog:
-DMT
-ketamine
-peyote
-ether :P
-lijm
-2CB
-2CI
-DOB
-mCPP
-PCP :devil:
Waarschuw beheerder
nu zit iedereen massaal met een vinger in de kont :*kots*:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het maar een flutaflevering.

herbal xtc nemen en dan niet naar een feest gaan. Goed item joh filemon....

ach ik ben al blij genoeg dat Ties dit seizoen niet meedoet :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
blijft toch leuk deze serie :D

Waarschuw beheerder
BLEEGGHHH!! Dat van die prostaatmassage is zooo goor!

kk smerig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op dinsdag 11 april 2006 om 08:14:
nu zit iedereen massaal met een vinger in de kont :*kots*

Nou dacht t dus ff niet. De kont vind ik echt het meest gore lichaamsdeel wat er is. Jammer dan van die G-spot. :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat jullie dat juist allemaal moeten proberen B)

Waarschuw beheerder
donateur
Normale masturbatie is ook lekker. En normale sex ook. :jaja:
Heeft niks met homo voelen te maken. Maar vind t gewoon echt een smerig lichaamsdeel.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:43:
En die Heroïne-verslaafde zag er echt nog goed uit zeg voor iemand die er al 28(!!!) jaar aan verslaafd is!

Wel met tussenfases dat ie niet gebruikt had..Maar 28 jaar :|

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 13:49:
Normale masturbatie is ook lekker. En normale sex ook.

Dus GEEN kontvingeren voor mij :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op dinsdag 11 april 2006 om 14:14:
Wel met tussenfases dat ie niet gebruikt had

Klopt ja. Maar dan nog hé... Hier was verder nog heel normaal... :o
Ik ken wel wat voorbeelden die wel geestelijk hehandicapt lijken, na jaren gebruik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 14:30:
Hier was verder nog heel normaal...

vond ik indd ook vreemd ja :/
Waarschuw beheerder
donateur
Aftakelen komt niet door de drugs, maar door vitaminetekort en buiten slapen.
Als je nog wat contacten hebt en het lukt om een woning te houden dat hoeft het niet zo ongezond te zijn. Dat neemt niet weg dat het een leven is dat veel van iemand vraagt, maar dat komt voor een groot deel door de houding van de politiek en de maatschappij tegenover de verslaafde.
Als het niet verboden zou zijn dan was het veel goedkoper en houden ze genoeg geld over voor een woning en eten.

Waarschuw beheerder
precies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op dinsdag 11 april 2006 om 17:20:
Als het niet verboden zou zijn dan was het veel goedkoper en houden ze genoeg geld over voor een woning en eten.

al het geld gaat eraan op dus denk niet dat het veel zin het ;) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon legaliseren die handel!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:22:
gewoon legaliseren die handel!!!!!

mooiste uitspraak van dit topic :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op woensdag 12 april 2006 om 15:23:
mooiste uitspraak van dit topic

hahaha dank u dank u ;)
Waarschuw beheerder
donateur
al het geld gaat eraan op dus denk niet dat het veel zin het ;) (y)

Als er onbeperkte voorraad is, dan is er nog een maximum wat iemand, zelfs zwaar verslaafd, hoeft te gebruiken. Dat is tussen de 0.5 en 4 gram zuivere heroïne. Als je het inkoopt bij een gewone medicijnfabrikant, want het word soms gebruikt voor pijnbestrijding, dan kost het niet meer dan een paar euro per gram, dus ik denk wel dat ze genoeg geld overhouden.

4 gram * 4 euro = 16 euro per dag, dat kan iedereen wel missen.

Het is ook zo dat verslaafden soms best willen werken, maar door onbegrip vanuit de maatschappij is het moeilijk om er op een normale manier mee om te gaan.

Mensen die aan medicijnen, tabak of koffie verslaafd zijn krijgen de gelegenheid om tijdens het werk of pauze hun drugs te nemen en daardoor ontstaan weinig problemen.
Ik denk dat er weinig problemen hoeven te ontstaan als het gebruik van opiaten genormaliseerd wordt.
Deze 'drugs' zijn voor sommige mensen de enige medicijnen die echt helpen tegen hun kwaal.
Iets meer dan honderd jaar geleden bestond een groot deel van de gebruikte medicijnen uit opiaten en/of cannabis. Die planten zijn toen verboden en daarvoor in de plaats kwamen de veel duurdere gepatenteerde chemische medicijnen. Als de patenten verlopen waren dan werden er weer nieuwe middelen 'uitgevonden', die vaak niet eens beter waren, want er was alleen een kleine aanpassing aan de molecuul gemaakt, zodat er een nieuw patent mogelijk was. Dit proces gaat nog steeds door.
Waarschuw beheerder
Legaliseren gaat toch nooit lukken... niet zolang NL lid van de EU is. En ik denk niet dat wij nog meemaken dat NL een onafhankelijk lidstaatje gaat worden...
Waarschuw beheerder
donateur
In de aflevering van 17 april:

* Presentatrice Daphne Bunskoek en de filosoof Bas Haring zijn bij ons te gast.

* Filemon nam een kijkje in de wereld van de Crackverslaafden.

* Een frisgewassen Sander leerde hoe je goede orale seks moet geven.

* In de studio gaat Sander uitvinden hoe je hash moet maken van je wietplanten. Wat is eigenlijk het verschil tussen wiet en hash?

* Filemon vroeg zich af welke jongere zich gaat houden aan 'alcohol onder de 16, nog even niet'.

Morgen iedereen kijken want KoeKWouS &­ BeST-RaaR & Ynze-Piemel zitten dan in het publiek :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaan wij lekker heen morgen!!!als publiek, daar biertjes drinken aan de bar met z'n twaalven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op zondag 16 april 2006 om 18:21:
Gaan wij lekker heen morgen!!!als publiek, daar biertjes drinken aan de bar met z'n twaalven

Zwaai dan ff als je in beeld bent :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op woensdag 12 april 2006 om 18:07:
Mensen die aan medicijnen, tabak of koffie verslaafd zijn krijgen de gelegenheid om tijdens het werk of pauze hun drugs te nemen en daardoor ontstaan weinig problemen.

Hehe, mensen die trillend v/d kou buiten staan met een staafje tussen de vingers. Ze gaan net zo ver om hun ding te nuttigen als een bruin junk.

Filemon dus niet aan de crack. Zou eigenlijk ook wel wat tijd gewijd willen zien aan de doornappel.

Waarschuw beheerder
indd ben ook wel benieuwd naar die doornappel, heffie shit
Waarschuw beheerder
Die presentatrice roeleerd echt :D
zij's echt tof!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is die daphne toch een leuk en lekker mokkeltje :)
Die wil k wel tegenkomen op een feestje hehe.. Of gewoon in de supermarkt :p

Waarschuw beheerder
mwaaa vind daphne nou niet denderend..
Waarschuw beheerder
donateur
Fijn dat ze die crackjunk lieten gebruiken, hadden ze met die heroine aflevering ook moeten doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Hadden ze idd met die uitzending overheroïne ook gewoon moeten doen ja. :jaja:
Wel beter idd dat ze dat nu deden. Crack zou ik iig denk ik nooit gaan gebruiken. Zowiezo drugs waarvan je in een crashtoestand terecht komt vind ik waardeloos. (N) En mij is ook het risico te groot om er verslaafd aan te raken.
Daphne bunsbroek is idd een leuk mens ja, maar dat wist ik al.
Verder opzich wel grappige uitzending. :)
Waarschuw beheerder
denis en twan ownen zwaar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 april 2006 om 00:01:
Kom maar op met die keta :D

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo net terug uit Hilversum was leuk om er een keer bij te zijn :yes:

Daphne is idd :kwijl: en zelfs af en toe nog aan de :xtc: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoeKWouS & BeST-RaaR op dinsdag 18 april 2006 om 01:45:
Daphne is idd en zelfs af en toe nog aan de

was al bekend he...bij jensen toen ook al (Y)
maar die filesoof wat een raar ventje man :vaag: zielegerd (Y)

Crack :respect:

Waarschuw beheerder
^ Hij haalde wel goede punten aan waar de meeste mensen aanvankelijk niet eens over nadenken.

Sja Crack, 'tis echt iets wat puur voor de gretige lekkerigheid is, maar het brengt je in een isolement, en dat is met psychedelics wel anders.

Waarschuw beheerder
het stomme vind ik er van dat het maar 5/10 min duurt.
dus ja gaat je veel geld kosten :/
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog een link voor de uitzending, heb 't helaas gemist

Waarschuw beheerder
donateur
heb het ook gemist !!! mja

Stoeipoes citeer 18 april 2006 00:01

donateur! Uitspraak van Deeper Madness op maandag 13 februari 2006 om 16:55:
Ketamine

Kom maar op met die keta

idd keta!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik verwacht eigenlijk een reactie van feest schaapje :)

zelf vond ik het wel een aardige aflevering, beter dat ze wel iemand in beeld lieten die de drug wel gebruikte ipv bij bruin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dominee Dimitri op dinsdag 18 april 2006 om 23:29:
beter dat ze wel iemand in beeld lieten die de drug wel gebruikte

echt vertieft vond ik die gast iet uitzien :no:

Waarschuw beheerder
nee viel wel mee :o
maar had wel flinke doppen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 april 2006 om 18:55:
idd keta!!!

Keta is mooi (L)
Waarschuw beheerder
crack is best recreatief te gebruiken! de kater is idd wel hevig, maar vindt het onzin dat je na 10minuten meteen weer n shot móet hebben.. bij mij is t meestal zo van "pffieuw, nu is t wel weer ff genoeg geweest" :)

Waarschuw beheerder
donateur
Stoeipoes citeer 19 april 2006 13:07

Keta is mooi
Harriz_H4L

mooi wat is er mooi aan :/ hehe is lekker ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 18:12:
hehe is lekker

dat is juist het mooie ervan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Retteketet Op De Ket (L)

Keta Ketamiiiiineeeeeee!!:cheer:
Waarschuw beheerder
In de aflevering van 24 april:

Te gast zijn: popjournalist Leon Verdonschot en presentatrice Barbara Karel.

* Filemon ontdekt dat je met lijm niet alleen dingen aan elkaar kan plakken.

* Twan en Dennis doen brandbare drankspelletjes.

* Sander laat zich in de studio verleiden door een stripper.

* En Filemon gaat een tattoo zetten.....want hij is gelukkig ouder dan 16.

In de goot:

Sandra probeert af te kicken van de coke, maar zij is weggestuurd bij Smith en Jones omdat ze alcohol heeft gedronken. Nu zit ze een week
thuis en moet ze sober blijven.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forget It op zaterdag 22 april 2006 om 10:37:

ik hoop dat ze hier stripSTER bedoelen...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op dinsdag 11 april 2006 om 00:28:
-DMT
-ketamine
-peyote
-ether
-lijm
-2CB
-2CI
-DOB
-mCPP
-PCP

Tja zo kan je nog eeuwen doorgaan, bijvoorbeeld ik mis:
- 4-ho-mipt
- 4-ho-dipt
- 5-meo-dipt
- 4-aco-mipt
- 4-aco-dipt
- Yopo
- 2c-t-7
- 2c-e
- TMA-2
- Amt
- lsa
- 4-(halogen)2,5-dimethoxy-Amphetamine

De mogelijkheden voor nieuwe afleveringen zijn eindeloos! jammer dat het zo voordehand liggend is allemaal. niet echt vernieuwend als iemand een pilletje slikt en dan zegt: oh ik voel me zo blij.

Waarschuw beheerder
donateur
Spacekonij­ntjuh citeer 23 april 2006 20:21
Uitspraak van White Rabbit op dinsdag 11 april 2006 om 00:28:
-DMT
-ketamine
-peyote
-ether
-lijm
-2CB
-2CI
-DOB
-mCPP
-PCP

Tja zo kan je nog eeuwen doorgaan, bijvoorbeeld ik mis:
- 4-ho-mipt
- 4-ho-dipt
- 5-meo-dipt
- 4-aco-mipt
- 4-aco-dipt
- Yopo
- 2c-t-7
- 2c-e
- TMA-2
- Amt
- lsa
- 4-(halogen)2,5-dimethoxy-Amphetamine

De mogelijkheden voor nieuwe afleveringen zijn eindeloos! jammer dat het zo voordehand liggend is allemaal. niet echt vernieuwend als iemand een pilletje slikt en dan zegt: oh ik voel me zo blij.

nootmuskaat ;d :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forget It op zaterdag 22 april 2006 om 10:37:
In de aflevering van 24 april:

Te gast zijn: popjournalist Leon Verdonschot en presentatrice Barbara Karel.

* Filemon ontdekt dat je met lijm niet alleen dingen aan elkaar kan plakken.

* Twan en Dennis doen brandbare drankspelletjes.

* En Filemon gaat een tattoo zetten.....want hij is gelukkig ouder dan 16.

In de goot:

Sandra probeert af te kicken van de coke, maar zij is weggestuurd bij Smith en Jones omdat ze alcohol heeft gedronken. Nu zit ze een week
thuis en moet ze sober blijven.....

ik ga tog maar ff kijken dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lolow29386 op dinsdag 18 april 2006 om 14:23:
heeft iemand nog een link voor de uitzending, heb 't helaas gemist

Ik ook en heb al 100.000x geprobeerd Url te openen bij mediaplayer zoals het in het begin ergens staat uitgelegd, maar werkt niet. Kan het alleen wel kijken via iemand die hier een link neerzet. Ben dus op zoek naar de vorige van 17 april.

Waarschuw beheerder
mwah een minder leuke aflevering.

maar er is wel goede informatie gegeven.

En die Sandra van in de goot :o mooi meisje
Waarschuw beheerder
oe, kan iemand heeel misschien, de links van de afleveringen van afgelopen drie weken hier opzetten??

Waarschuw beheerder
10 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060410.asf

17 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060417.asf

24 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060424.asf

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 09:57:
En die Sandra van in de goot :o mooi meisje

Ja, maar wel een beetje dom. Met d'r "Ja ik neem geen drugs meer, ik wilde alleen wat alcohol, alcohol is geen drugs" :P

Was trouwens opzich wel leuk. En wat die Keith zegt over alcohol, dat het je altijd leidt uiteindelijk naar je favoriete drugs, als je niet oppast, is helemaal waar.

Binnenkort maar es ff lijm snuiven trouwens. b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 14:30:
Binnenkort maar es ff lijm snuiven trouwens.

haha je idd

is keta al geweest nee he?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 14:30:
Binnenkort maar es ff lijm snuiven trouwens.

nou vond het totaal niet aantrekkelijk
Waarschuw beheerder
Ik was gisteren ook bij spuiten en slikken maar wat was die stripper van dichtbij lelijk :/

Maar voor de rest wat een leuk mens is die presentatrice :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 13:34:
10 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060410.asf

17 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060417.asf

24 april
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060424.asf

die links doen het niet bij mij :/

Waarschuw beheerder
open je windows media player,
ga naar bestand, URL openen en plak hem daar dan in.
en druk op openen (Y) :)
Waarschuw beheerder
geloof nooit dat hij ketamine of Ayuhasca gaat gebruiken..

ze houden de beste drugs wel voor het laatst trouwens..

lijm
poppers
lachgas
ritalin
space cake

etc. was allemaal iets minder.

Van Ket en Ayu gaat ie echt goed! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand wat er vanaaf aan bod komt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:16:
Weet iemand wat er vanaaf aan bod komt?

In de aflevering van 1 mei:

Te gast zijn: Videokunstenaar Micha Klein en Hokeyster Fatima Moreira de Melo

Seks: Je kont is niet alleen om op te zitten. Een ontspannen Sander onderzoekt de ins- en outs van de anale seks.

Drugs: XTC, bijna heel uitgaand Nederland heeft er wel eens wat van genomen, maar hoe veilig is het eigenlijk? Filemon maakt zijn eigen veilige XTC handleiding.

Experiment: Sander gaat vanavond ondervinden waarom drank en scooter rijden geen goede combi is.

Thuis: Twan ligt met een liesbreuk thuis pijn te lijden en dan wil je niet dat Dennis op bezoek komt. Helaas....

In de goot: Teddy, afgekickt van de coke, GHB en alcohol , gaat voor het eerst sinds 167 dagen stappen met Sophie. Een biertje en een
chocomelk, graag.....

Vragen? Mail naar spuitenenslikken@bnn.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie er nu al tegenop om te gaan kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:21:
ins- en outs van de anale seks.

(N)

Drugs: XTC, bijna heel uitgaand Nederland heeft er wel eens wat van genomen, maar hoe veilig is het eigenlijk? Filemon maakt zijn eigen veilige XTC handleiding.

Checken :jaja:

Waarschuw beheerder
ach ja ff kijken maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een ontspannen Sander.. ze hebben wel humor bij BNN hehe
Maargoed, maar eens kijken vanavond :)
XTC-handleiding, altijd makkelijk :jaja:
En wat slikken hockeysletjes allemaal? ;)
Waarschuw beheerder

maar gaat ie ook slikken? zien we m weer eens ouderwets uit zn bolletje gaan? :)
Waarschuw beheerder
donateur
En ik bedenk me nu pas dat het al een half uur bezig is :s
Waar kan ik m terugkijken vanaf internet? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Sophie had dr tieten ook weer aardig op tafel liggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op donderdag 27 april 2006 om 12:02:
geloof nooit dat hij ketamine of Ayuhasca gaat gebruiken..

Er is al een aflevering geweest waar ze keta behandelden, toen praatte hij met die jelinek dude over de werking enzo, en zo'n smartshop eigenares die het wel eens had gebruikt.

En DMT (Ayuhasca) zal die net zo min gaan gebruiken als mescaline of salvia denk ik..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die net als ik (een deel) gemist hebben:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060501.asf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jig op dinsdag 2 mei 2006 om 00:27:
Er is al een aflevering geweest waar ze keta behandelden, toen praatte hij met die jelinek dude over de werking enzo, en zo'n smartshop eigenares die het wel eens had gebruikt.

En DMT (Ayuhasca) zal die net zo min gaan gebruiken als mescaline of salvia denk ik..

daar begin ik ook bang te worden DMT en Salvia zit ik juist zo naar uit te kijken maarja...

Waarschuw beheerder
donateur

..pussy is ie dan..
Waarschuw beheerder
.,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhm heeft hij Heroïne niet echt gebruikt?

In het najaar van 2005 deed Filemon mee aan het omstreden programma Spuiten en Slikken, waarin allerlei zaken betreffende seks en drugs behandeld werden. Filemon testte als ervaringsdeskundige hiervoor iedere aflevering een andere drug, zoals drank, cocaïne, LSD en paddo's. Een aflevering over de zeer verslavende drug heroïne ging hem echter te ver, dit heeft hij dan ook niet echt gebruikt. ??

Bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Filemon_Wesselink
Waarschuw beheerder
Dus? Is al eerder gezegd dat hij heroine niet heeft gebruikt? Nouja, hij nam 1 heisje van een hero joint, werd ie beetje licht van maar hij had et toen al gezien.
Waarschuw beheerder
Js heb het wel gezien maar er staat , Dit heeft hij dan ook niet echt gebruikt. Mischien was het wat anders ofzo?
Waarschuw beheerder
Er is al een aflevering geweest waar ze keta behandelden, toen praatte hij met die jelinek dude over de werking enzo,

maar hij gaat het zelf blijkbaar dus nie meer testen?
Waarschuw beheerder
In de aflevering van 8 mei:

Te gast aan tafel: DJ Jean en Froukje de Bot

* Een verleidelijke aanslag op de smaakpapillen... Pierre Wind gaat met Sander erotisch koken. Want is het echt zo dat oesters lustopwekkend zijn?
* Sander heeft de Suske en Wiskes nu wel uit, het is tijd voor volwassen strips voor boven de 18. Want hoe geil zijn getekende figuurtjes?
* Filemon onderzoekt of het tripmiddel Salvia echt zo heftig is als wordt beweerd.
* En prutsers opgelet.... Sander testte de nieuwste vinding om een condoom om te krijgen.
* Nadat Twan vorige week mishandeld werd door Dennis is het nu zijn beurt om wraak te nemen. Vanuit een rolstoel....dat wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Die sla ik maar over denk ik :/

Dj Jean weer met zn lompe verhalen, en de rest klinkt ook niet al te boeiend!
Waarschuw beheerder
zou die echt salvia gaan proberen?

misschien extract x1 :P

dattie alleen een high gevoel krijgt weetjewel.
ben benieuwd ^_^
Waarschuw beheerder
donateur
Ja!!! We gaan met DJ Jean over Salvia discuseren. Hij heeft er vast nog wel een leuke anekdote over te vertellen. :S

Als Filemon de Salvia op de juiste manier rookt dan komt hij er wel achter hoe heftig het is. Ik hoop dat hij het leuk vindt. Ben benieuwd. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff weer DJ Jean... :s Die loser moet oprotten!!

En de Salvia zal wel niet werken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pffff.. Jean die lult uit z'n dikke nek..

En die hero heeft onze Fillemon toch door de plee gespoeld?

Maar ben wel benieuwd wat ie met die Salvia doet :)
dus toch maar f kijken..

Waarschuw beheerder
donateur
wow die gast heeft ADHd
Waarschuw beheerder
Ik vind Pierre Wind echt een geweldige vent!! :yes: Ik lees altijd zijn columns in de nieuwe Revu!
Waarschuw beheerder
enfin... komende dagen is de groenteboer uitverkocht met zijn salie :P

Waarschuw beheerder
donateur
Sjonge jonge zeg... :d

Hilarisch gewoon...

Wat een amateurs daar zeg...

Erg jammer weer. Ze snappen daar echt niks van trippen,.. :(
Waarschuw beheerder
Suuuuure: Jean zegt dus dat het wel heeeeel vaak voor komt dat er wat in zijn drankje gegooit wordt! Dan "pak ik een glas want er staan dan allemaal glazen en dan 10 minuten later dan sta ik zo van: wooooow! Wat is dit??"

Tuurlijk Jean.... :no:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
en hij snuift nie :s nou k ken anders nog wel n interview wat heel wat anders laat zien :p
Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee van Sophie, pilletjes in Jean zn platentas :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Jean... Wat een ongelooflijk irritante kneus.

Waarschuw beheerder
Hahah kut dj jean!! weer sterke verhalen :P.. 140 jaar voor een kruimel coke JAH HOOR.. en met z'n verkeerde glas dat ie opeens lijp staat te draaien.. ZAL WEL WEER..

Wat een KOLERE FILEMON.. wat hebben we nu hier aan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Die smerige kop ook van Jean. Echt een vies ventje.. :[
Waarschuw beheerder
filemon 110% een pussy

Waarschuw beheerder
Dit lijkt meer op uitzendingvulling dat educatief informerend bezig zijn.

Lijkt wel alsof ze de Mescaline, Ketamine en DMT aflevering aan het 'bewaren' zijn.

Verder zouden ze eens echt inhoudelijk op het trippen moeten ingaan en wat voor toevoeging het kan geven aan je leven. Nu denken ontwetende dat je er schrizofreen van wordt, met alleen maar 'het zijn van de waterpijp'. Over levensinzichten, visoenen en 'psychedelisch begrip' hoor ik bitter weinig.

Met BNérs in de uitzending gaat het natuurlijk veelal over Coke, drank e.d. Die professor zou je zowiezo bij elke uitzending aan het woord moeten laten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 01:15:
Verder zouden ze eens echt inhoudelijk op het trippen moeten ingaan en wat voor toevoeging het kan geven aan je leven. Nu denken ontwetende dat je er schrizofreen van wordt, met alleen maar 'het zijn van de waterpijp'. Over levensinzichten, visoenen en 'psychedelisch begrip' hoor ik bitter weinig.

Met BNérs in de uitzending gaat het natuurlijk veelal over Coke, drank e.d. Die professor zou je zowiezo bij elke uitzending aan het woord moeten laten.

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Juist! Op deze manier leert men nog steeds helemaal niets. Trippen kan een zeer diepgaande belevenis zijn, maar dat wordt amper verteld. Als ik niks van drugs had geweten en ik was naar dit programma gaan kijken, dan had ik denk ik nu eigenlijk nog niet echt een stap verder geweest qua kennis erover. Waarschijnlijk had ik ook met nog steeds dezelfde vooroordelen gezeten als dat die voor het kijken van dit programma had gehad. Dat voorbeeld van "Jezelf de waterpijp voelen" is er idd eentje die de vooroordelen voortkomend uit, natuurlijk, onwetendheid op deze manier flink in stand houdt. Salvia is in deze aflevering ook behoorlijk stom neergezet. Alsof het een horrordrug is ofzo...
Misschien dat Arno adelaar (toch?) het hem min of meer afraadde omdat Lady Salvia misschien wat te streng en eigenwijs is om zich zomaar voor een TV programma als Spuiten & slikken te laten misbruiken. Ze laat zich niet te grabbel gooien aan de doelgroep, de jeugd, dat hier naar kijkt, denk ik. Misschien Dat Arno zich daar ook wel van bewust was en het hem daarom afraadde.
Maar dan nog is het erg jammer hoe het weer wordt neergezet. Entheogenen zouden heel anders benaderd moeten worden dan drugs. Erg zonde dit.
Het zou zo mooi zijn wanneer iedereen eens zal begrijpen wat dit soort dingen voor een mens (misschien wel de mensheid in z'n algemeen) kunnen doen, wanneer je er de juiste setting voor creëert. Een betere voorlichting over de achtergronden, effecten en filosofiën erachter zouden wel op z'n plaats zijn.
Maar dan zou je uiteraard beter een mooie en diepgaande documentaire kunnen maken en die uitzenden op een gerespecteerde educatieve zender of iig een volwassenere omroep. Aan BNN is zoiets zeker niet besteed volgens mij.
Gemiste kans weer. :s :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan het filmpje niet openen :( van bnn
Waarschuw beheerder
Lijkt wel alsof ze de Mescaline, Ketamine en DMT aflevering aan het 'bewaren' zijn.

reken er maar niet op dat filemon deze gaat testen als ze ook nog maar aan bod komen.

waarsch wordt het nootmuskaat ofzo :\
Waarschuw beheerder
donateur
Filemon you worthless bastard!

Hij test suffe drugs of hij neemt te weinig of hij neemt het niet :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DancingDame op maandag 8 mei 2006 om 23:40:
Voor degenen die enigzins teleurgesteld zijn in Filemon http://www.salviasupply.com/salvia-videos/

Hier de dircete links.

http://www.salviasupply.com/video/Sharrys_salvia_trip.wmv
http://www.salviasupply.com/video/the_final_rodeo_0001.wmv
http://www.salviasupply.com//video/salviadare.wmv
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Waar kan je dat spul halen dan??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr martin op dinsdag 9 mei 2006 om 13:42:
smartshop

:D ga het cker binnen kort gebruiken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen
A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken
L - Lsd-achtige psychedelische effecten
V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen
I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke
A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!
Waarschuw beheerder
donateur
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060508.asf

Aflevering van gisteren niet terug te zien?

[EDIT]
nvm doet het al :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou wel een beetje zwak hoor... LSD en paddo's neemt ie zonder er bij na te denken maar nu is ie bang voor een bad trip... Ik vind het zo raar dat iedereen zo bang is voor het 'fout' gaan. Natuurlijk is het niet leuk maar dat moet je er maar voor over hebben vind ik :) anders kan je net zo goed helemaal stoppen.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dan test Filimon ook geen ket denk ik, als ie Salvia al niet eens durft..

En die Jean is maar een :looser:
Wat ie op het einde zei van de politiek en Salvia :no:
Zodadelijk staat het ook op de zwarte lijst, alvast bedankt Jean :@

En wat was die kok trouwens een wazige vent zeg 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 18:10:
En wat was die kok trouwens een wazige vent zeg 8)

ADHD op en top

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 18:30:
ADHD op en top

Haha.. Hoe dicht hij ook steeds bij Sander's gezicht kwam..
Heb me kapot gelachen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op dinsdag 9 mei 2006 om 12:31:
Filemon you worthless bastard!

Amen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 18:54:
Haha.. Hoe dicht hij ook steeds bij Sander's gezicht kwam..
Heb me kapot gelachen :D

Ja die uitzending moest niet langer duren en hij pakte hem recht op z'n bek:P

Waarschuw beheerder
geweldig die gast!!
ik kwam niet meer bij.

dat is nou echt adhd :D

hulde voor die vent
Waarschuw beheerder
Hahaa vond t wel weer een mooie uitzending :)
Jammer dat die die salvia niet probeerde maar wat die kerel er over zei vond ik al geweldig :D "ik rookte uit die pijp en even later voelde ik me zelf een waterpijp" :D
En andere mensen voelden zich tunnels of muren :D
Jammer dat die t niet probeerde want nu ben ik weer nieuwsgierig :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paul-T b) op dinsdag 9 mei 2006 om 20:17:
Jammer dat die t niet probeerde want nu ben ik weer nieuwsgierig

zelf proberen dus ;)
Waarschuw beheerder
Hahaha heb net 1 filmpje gezien van hierboven : http://www.salviasupply.com/video/Sharrys_salvia_trip.wmv
maar dat is wel gekke shit .. ik heb ook begene gevonden die zich een tunnel voelde :D
Kga die andere ook nog ff kijken want dr kenne ook nog raardere dingen gebeuren ..ze zegt ook dat je t nooit moet doen met kaarsen aan enzow ..

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paul-T b) op dinsdag 9 mei 2006 om 20:37:
.ze zegt ook dat je t nooit moet doen met kaarsen aan enzow ..

op azarius.nl staat

Belangrijk is dat je de salvia gebruikt in een rustige, donkere omgeving (met een paar kaarsen ofzo).

Waarschuw beheerder
donateur
Wees met vuur altijd voorzichtig, jongens ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha dat met die vent was cool idd die had zeker vette ADHD powuhr!! :P

Ik heb me trouwens ook wel eens een schoonmaakmiddel gevoel van Salvia :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 01:46:
Ik heb me trouwens ook wel eens een schoonmaakmiddel gevoel van Salvia

schoonmaakmiddel gevoel??
Leg dat es uit :P
Waarschuw beheerder
Verdorie de enigste die hard ging was die kale kok :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:34:
Leg dat es uit

Nou ik deed het op m'n kamer met het licht uit en ging toen na het roken op m'n bed liggen en daarvoor, diezelfde avond, had ik al een ervaring gehad dat ik me ineens waande op de zolder van m'n oom en tante op een boerderij waar ik al zeker 12 jaar niet meer geweest was.
En die trip daarna voelde ik me dus ineens een schoomaakmiddel spuitfles uit de jaren 80 :vaag: Echt, sloeg totaal nergens op. Had ook ontzettend veel gezopen toen :$
Maar hele rare ervaring was dat...kon t ook niet plaatsen...
Maarja je kan je dus een object gaan voelen, dat bleek maar weer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 23:03:
En die trip daarna voelde ik me dus ineens een schoomaakmiddel spuitfles uit de jaren 80

Hahha.. Zul je even vreemd hebben gekeken natuurlijk ;)
Maar ik ben wel van plan om het binnenkort ook eens uit te gaan proberen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 00:31:
Maar ik ben wel van plan om het binnenkort ook eens uit te gaan proberen

Ja, waarom ook niet hé? :) Er is nog nooit iemand aan dood gegaan. En ook nog nooit is er iemand gek van geworden...
Gewoon veel info erover lezen en je zo goed mogelijk voorbereiden en een goeie setting ervoor creëeren.. Dan komt alles goed! (Y) :)

Waarschuw beheerder
In de aflevering van 15 mei:

Gasten: Schrijver Ronald Giphart en DJ Korsakoff

Seks: Pijn bij het vrijen. 1 op de 5 vrouwen heeft er last van. Sander zoekt uit hoe dat komt en wat er tegen te doen is. Love hurts! Check www.thesexacademy.com voor meer info.

Drugs: Filemon zoekt uit welke stimulerende middelen je het beste kan gebruiken om je examens te halen. En met welke dope je zal zakken.

Experiment: Sander maakt zijn eigen seksspeeltjes. Want is neuken met een meloen nu echt net zo lekker als the real thing?

Thuis: Twan laat zien dat de NASA een groot talent is misgelopen en maakt zijn eigen raket. Houston we have a problem.

In de goot: Ex-crackverslaafdeLeon probeert zijn kutjeugd van zich af te slaan met hulp van K1 kampioen Ernesto Hoost.

---------------------------------

Weer zo'n hype wat in het nieuws komt en waar BNN op ingaat. Korsakoff aan tafel, die zal idd wel wat weten over stimulanten. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Alweer geen interessante drugs :(
En ik denk dat speed de uitkomst wordt van Filemon's
experiment.

Hopelijk voegd Ronald Giphart wel wat waarde toe deze keer, zeer interessante man..
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 12:50:
Korsakoff aan tafel, die zal idd wel wat weten over stimulanten.

:yes: dat denk ik ook wel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:34:
Leg dat es uit

ga je opeens schuimen... :S:p

Waarschuw beheerder
ff kijken dus :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat word weer saai... :gaap:

Ben allen wel benieuwd wat voor persoonlijkheid er nou achter dat korsakoff project schuil gaat:P
Zal wel een dom blondje wezen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:D Ronald is he-le-maal te gek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:50:
Ronald is he-le-maal te gek

hij is vet idd
Waarschuw beheerder
vond Raymster trouwens (tegen mn verwachting in) wel samen met Ronald de vetste gasten ooit :)

Waarschuw beheerder
ja me too :)
Waarschuw beheerder
donateur
Giph was leuk ja :jaja: Vind alles geweldig haha :D
Die zit volgens mij vanavond echt een gram coke op zn pik te strooien ;)

Waarschuw beheerder
word tijd dat die filemon weer eens drugs gaat gebruiken!!!!

Waarschuw beheerder
denk dat die zich goed voorbereid op de rest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 16:53:
word tijd dat die filemon weer eens drugs gaat gebruiken!!!!

ja idd, hij gaat toch nog keta nemen :D ?

Waarschuw beheerder
donateur
denk je dat ie keta durft als ie al bang is voor salvia?
Waarschuw beheerder
nee jongen
salvia is geweldig!!!!

ik ken ook een hoop mensen die in dingen verranderden

de ene een loden pijp
de andere een heel mooi rieviertje met bloemetjes en plantjes...

zelf werd ik wel de grond in getrokken en had meer een visueel beeld... de vogel gelujidjes rond me heen waren zo intens als of het een heel mooi orkest was met duizende echo'\s super intens.. en dan de wolkjes waren knuffelpluisjes en de bomen daar aan hingen kermisballonnen,, :) gewldig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 21:03:

Salvia is ernstiger dan keta :o
Waarschuw beheerder
donateur
In de aflevering van 22 mei:

Gasten: Presentator Arie Boomsma, Actrice Sabine Koning, Tweede Kamerlid voor D'66. Boris van der Ham

Thuis: Hun huis is een puinhoop en ze trekken elkaars gezelschap niet meer. There can only be one! Twan en Dennis vechten het uit in een Duel.

Tantra: Sander gaat leren hoe je een porno-god wordt en urenlang de liefde kan bedrijven. Het geheim is Tantra. Kijk ook op www.seks-coach.nl

Media: Steenwijk is in shock want er wordt enorm veel drugs gebruikt door jongeren. Overspoeld coke het platteland? Of zorgen om niks? Fiel ging op zoek naar het witte poeder.

Drugshond: Er staan steeds vaker drugshonden op feesten. Filemon gaat kijken wat zo'n hond allemaal kan opsporen. En ook wat niet te vinden is....

Dat laatste is wel interessant.. Ben wel benieuwd wat er overblijft van die broodje-aap verhalen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 22 mei 2006 om 16:46:
Media: Steenwijk is in shock want er wordt enorm veel drugs gebruikt door jongeren. Overspoeld coke het platteland? Of zorgen om niks? Fiel ging op zoek naar het witte poeder.

Nou ik kan je nu al vertellen dat er genoeg coke is:P
Maar dat is al net zo lang als in de randstad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 22 mei 2006 om 16:46:

alleen ze hebben niet de goeien geintervieuwd...en diegene die de grote bek heeft over er word weleens gebruikt is de grootste junkie ff voor de duidelijkheid!

Waarschuw beheerder
Vond 't best propaganda vanavond, met uitsluitend alcohol op een feest, om welke wijze dat dan ook bereikt zal worden (wat ondenkbaar is), kunnen de organisaties hun omzet oplappen, want de animo zakt in elkaar. :P

Bovendien, 7000 Euro x 8 hondjes? Halve ton investering als een organisatie tot aankoop overgaat. En dan nog de commandant die het seintje moet geven + z'n uurloon. Of kan huren ook?

Ieder geval, ik geloof dat dit heel goed mogelijk is, maximale dope uitbanning door middel van honden. Maar dan staan er zo heel wat banen op de tocht bij organisaties en lokaties.

Wederom een opvul uitzending, of heel het kabinet invloed gekregen om wat er wordt uitgezonden? Lijkt er steeds meer op. Er zijn nog twee uitzendingen, Ketamine, Mescaline, Salvia, DMT, Opium, het wordt een drukke week voor Filemon :P, maar ik vrees weer eigenlijk voor afstel.
Waarschuw beheerder
Dit word de laatste aflevering
De laatste aflevering van dit seizoen bestaat uit twee delen!:

Ellen ten Damme en Edwin Jonker zijn te gast (Musicalster Lion King en lid All Music).

In deel 1:
-Filemon zoekt naar de opkomende drug in de States: Crystal Meth.
-We laten de spraakmakenste seksitems nog eens langs komen. (Ejaculerende vagina's en hoe melk je je prostaat?)
-Leden van de afkickkliniek 'Smith & Jones' die nog steeds clean zijn biechten nog 1 keer.
-Twan test de spuiten en slikken tent op nogal ongewone wijze.

In deel 2 gaan we zelf een experiment doen.
Alle presentatoren nemen drugs want hoe beinvloedt het nemen van drugs je presentatie?
-Filemon aan de paddo's, Sander aan de XTC en Sophie aan de joint.
-Kan je nog een TV programma presenteren onder invloed van deze drugs?
-TV recensent Jerry Goossens bekijkt de uitzending en beoordeelt hoe de verschillende presentatoren het er van af brengen.
-Ook komt Lange Frans langs met de TV-primeur van zijn geilste song. Hij rapt het nummer met zijn vriendin Rowena. De zang komt van Minthe.

Klinkt goed (Y)

En Filemon gaat in de laatste (!) aflevering van Spuiten en Slikken op zoek naar Crystal Meth. Deel 2 van deze laatste aflevering presenteren Sophie, Sander en Filemon onder invloed. Experimentje; Kijken of je stoned een programma kunt presenteren.
Bron: www.bnn.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forget It op maandag 29 mei 2006 om 19:12:
En Filemon gaat in de laatste (!) aflevering van Spuiten en Slikken op zoek naar Crystal Meth. Deel 2 van deze laatste aflevering presenteren Sophie, Sander en Filemon onder invloed. Experimentje; Kijken of je stoned een programma kunt presenteren.

ooohhh vanavond maar ff kijken dan :P
Waarschuw beheerder
Denk dat ze dus live daar zitten?
Onder invloed.
Whaha Filemon te trippen daar.
Sander netzo knetter :P Licht eraan wat voor pillen dan he.
Niet van die domme kutdingen anders heb je er niks aan

Waarschuw beheerder
donateur
heeuuiiij :cheer: wordt het dan eindelijk weer es lache?
:D:D:D

Waarschuw beheerder
Kijk dit lijkt me dan wel weer geweldig om te zien :D
Waarschuw beheerder
Je moet niet gek opkijken als Sophie het toch maar niet doet omdat die rook prikt, Sander zijn pil nog niet inslaat tijdens de uitzending en Filemon de weg naar de studio niet heeft kunnen vinden... :D

Waarschuw beheerder
Ligt het nu aan mij of heeft die meid duidelijk wat gehad??

Waarschuw beheerder
wat zat die gast te eten?? Roze mitsu?
Waarschuw beheerder
Ja, heb het opgezocht, roze mitsu.

Waarschuw beheerder
Ohh als hij het nooit doet kan dat nog wel leuk worden.. 90mg zijn die dingen geloof ik.

Als dat je eerste is (wat ik niet geloof)... enehh filemon aan de paddo's.. die houdt niet meer op met lachen..

die meid gaat wschijnlijk over der nek of ze durft niet.. schijnheilig dat ze is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan toch elke roze pil zijn.. Of heb je zulke goede ogen?

Waarschuw beheerder
hij was iig wel driehoekig, dikke kans dat het een roze mitsu was..
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ok dat ie driehoekig was, was me niet opgevallen. Als het een ronde was kan het vanalles zijn..

Waarschuw beheerder
effect bij sander wil mee, af en toe had die van die herkenbare trekjes.
en sophie was in het begin gewoon knetter, en dat werd van lieverlee wel minder.

was een lachen aflevering :)

hopelijk komen ze volgend seizoen met leuke dingen terug
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was eindelijk weer ouderwets lachen en dope gebruiken :)
Wel lef van filemon dat ie in die setting aan de paddo's ging, ik zou er para van worden.

Waarschuw beheerder
en dat die crystal meth waarschijnlijk gaat proberen in het volgend seizoen :D
Waarschuw beheerder
ey mensen,

Ik heb de link van het tweede deel van 29 mei.
maar ik kan niet aan het eerste deel komen.. iemand een link toevallig?

Waarschuw beheerder
donateur
AHahhahaahaha wat heb ik m scheef gelachen zeg, om ze alle drie!!

hahaha als ik sander was ik over me nek gegaan met die vent en zijn haken!!!

Maar ik vond Fil en Sophie ook erg lache!!
Vooral Fil die de hele tijd op zijn arm hing te leunen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 21:03:

nja da wil niets zeggen .. ik durfde eerst ook nooit paddo's te doen in tegenstelling tyot de rest

Waarschuw beheerder
hmm vond het op zich wel geinig.. maar ze hadden het beter kunnen doen denk ik. Filemon had helemala gelijk: waarom laten jullie die stonede sofie alles uit je trekken?

en verder hadden ze die sander effe in een kamer met hardcore moeten zetten en laten dansen en daar commentaar op geven bv
Waarschuw beheerder
Sander had THEE moeten drinken, dat laat de pil sneller inslaan of weer aktiveren :)
hij was me nog te helder

Waarschuw beheerder
donateur
was dit nu de laatste aflevering??

Dus geen ket meer? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend seizoen miss.. Samen met Ice :p

Waarschuw beheerder
lang leve die drugsexpert :cheer:
die vond toch ook wel dat dat hele meth gebeuren zwaar overdreven was en dat die foto's ook nergens op slaan
:respect:
Waarschuw beheerder
wil zeker een keer een opname bijwonen echt lache man heb het gisteravond weer gekeken ga zo door(k)
Waarschuw beheerder
Echtt gelachen om die BNNrs!!8)
Met die hangende Filimonn...
Creepy was het ventje aan de Vleeshaken, kan echt niet begrijpen wat daar lekker aan moet zijn
Waarschuw beheerder
Hé bah gemist... Kan iemand de link(jes) plaatsen van de laatste aflevering?
Alvast heeeeel erg bedankt!

Waarschuw beheerder
Filemon verdween na de uitzending gelijk uit beeld. Hij liep gejaagd weg vlak voordat de uitzending definitief afgesloten werd. Ik denk dat hij wel goed aan het trippen was, met name omdat als hij wat zei, het best doordacht was. Alleen hield hij zich stil omdat trippen tussen nuchtere mensen vaak niet relax is. Die indruk had ik tenminste. Zeker omdat heel NL meekijkt.

Als Sander XTC op had, dan moet hij wel een hele hoge tolerantie hebben, of een baggerpil. Het enige wat opviel was wat nerveusheid en een licht speedy gevoel. Alles behalve een goed beeld van het ware XTC gevoel.

Sophie was in het begin wel lekker knetter, maar daarna enkel duf, was wel lachen. Ik hoop dat volgend seizoen de andere psychoactieven worden getest, en die professor mag van mij veel vaker aan het woord komen. En zal úns mailen voor meer weergave van informatie over psychedelics.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PluizeMuizert op woensdag 31 mei 2006 om 00:11:
heeft iemand een linkje van deze aflevering??

idd...kan iemand die posten?
Waarschuw beheerder
Vond de afl weinig aan vorige waren beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A*E op woensdag 31 mei 2006 om 11:07:

:/

Waarschuw beheerder
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20060529.asf

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A*E op woensdag 31 mei 2006 om 11:07:

vraag me af wat jij dan gezien hebt :(

Waarschuw beheerder
donateur
Wel grappige uitzending ja die toen ze onder invloed waren..

Waarschuw beheerder
donateur
mja wat moet ik vanaaf dan nu gaan kijken op tv?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja had dat probleem ook al :)
wanneer gaan ze weer beginnen met nieuwe seizoen ?

Waarschuw beheerder
september geloof ik
Waarschuw beheerder
ja idd, als het nieuwe tv seizoen begint

Waarschuw beheerder
ok, bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 20:10:
mja wat moet ik vanaaf dan nu gaan kijken op tv?

in de zomer moet je geen tv kijken :)

Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover :D

Waarschuw beheerder
jaja :) heb er opzich wel weer zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat de producenten zich een beetje laten inspireren door professionele documentaires over de geschiedenis van drugs, waarvan voorbeelden te vinden zijn op de volgende site:
hyperreal.info - video

Als je bandbreedte kunt besparen door de video's met een fileshare programma te downloaden of via Google Video te bekijken dan wordt dat vast gewaardeerd.