Partyflock

Forumonderwerp · 849247
1 volger · 8933x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige nacht is de politie binnengevallen in discotheek in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid. Dat meldt het parket van Antwerpen.

Omstreeks 4.45 vielen de speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel. De aanleiding daarvoor waren hardnekkige geruchten dat er veelvuldig drugs gebruikt en gedeald zou worden. De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.

De zaak werd onmiddellijk gesloten. De eigenaar wordt voorgeleid voor het ter beschikking stellen van accommodatie voor het dealen en gebruiken van verdovende middelen. De onderzoeksrechter zal over een verdere aanhouding beslissen.

wat vinden jullie hiervan??
let me know!?
Waarschuw beheerder
Je zou het maar overkomen.

ik ben er zelf nog nooit geweest, maar het schijnt daar gewoon heel gezellig te zijn..

Over The Site hoor je eigenlijk nooit wat, en nu ineens dit.
tja, het zal wel niet voor niets zijn..
Waarschuw beheerder
Ja dat is zeker zo ja, opzich wel terecht maar dan zouden ze alle discotheken onderhand wel kunnen sluiten :(
Waarschuw beheerder
Tjaa, wat moet ik hiervan zeggen. The-Site is in een mum van tijd veranderd, van vette tent, tot enorm drugsparadijs voor kleine kinders. Dit zat eraan te komen lijkt mij ... Het begon hier ook ''stoer'' te worden als je naar de site ging en dan drugs ging gebruiken, niet gek dat er dan een geruchtje gaat spelen bij de politie die dacht dat er nogal veel drugs gebruikt en gedeald werd.

Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 15:59:
De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf

Behalve wouze gezichten zeker ;) haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 16:04:
Ja dat is zeker zo ja, opzich wel terecht maar dan zouden ze alle discotheken onderhand wel kunnen sluiten

idd ja zoals bij complex daar is het helemaal erg
Waarschuw beheerder
Zeker niet te zuinig, als je er goed op gaat letten valt 't ook wel op ja, maar zeker wel jammer:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:FUCK THE PAST:bounce: op zondag 12 februari 2006 om 16:02:
is gewoon klote as the site dichtmoet maar drugs vind je in elke tent

de gene die drugs gebruike verneuke het alty voor de mensen die zonder drugs uitkunnen gaan ;) .. neehj joh geintje ;):P

Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 16:07:
als je er goed op gaat letten valt 't ook wel op ja,

iedereen valt het wel op.. en iedereen weet wel van de vore dat in de site heel erg veel drugs gebruikt word.. maar heb je der zelf ooit last van gehad ..
ik niet howr :S ..

en het is de sguld van die portiere die moete beter controlere en naar die koppe van iedereen kijkuh :x..
desnoods drugshonden he :/

maar mijn koppie is alty zo nuchter als wa he wesje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steffytjuh op zondag 12 februari 2006 om 16:16:
desnoods drugshonden he

Vrouwke, dan komt er niemand meer binnen daaar :S...
maar mijn koppie is alty zo nuchter als wa he wesje

Zegt alweer genoeg over de inhoud van je bericht, pffff

Waarschuw beheerder
donateur
en het is de sguld van die portiere die moete beter controlere en naar die koppe van iedereen kijkuh ..
desnoods drugshonden he

Goh, wat heb jij een simpele kijk op dingen :/
Kun je niet in de politiek gaan?
Waarschuw beheerder
Zo zou iedereen in de politiek kunnen komen:):Z
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:FUCK THE PAST:bounce: op zondag 12 februari 2006 om 16:02:
is gewoon klote as the site dichtmoet maar drugs vind je in elke tent

Mee eens, maar ik neem dan niet aan dat ze 6 pillen en wat speed hebben gevonden omdat die tent nu dicht is
Waarschuw beheerder
Soms gaat 't om de lulligste dingen, You'll Never know:no:

Waarschuw beheerder
De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.

ja duh, iedereen gooit zijn spul meteen weg als de politie komt :P

Maja wel jammer, heb me er altijd goed vermaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ben opzich wel benieuwd welke discotheek de volgende is hierzo in de buurt, eerst The-Oh en nu The-Site.
Zeker niet gaaf:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 12 februari 2006 om 16:28:
Mee eens, maar ik neem dan niet aan dat ze 6 pillen en wat speed hebben gevonden omdat die tent nu dicht is

Als je hier uit de regio kwam, wist je wel hoe het zat :jaja: ...
Artiest {SHOWLIST artist 21211, 78606, 43513}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 16:44:
ik ben opzich wel benieuwd welke discotheek de volgende is hierzo in de buurt, eerst The-Oh en nu The-Site.
Zeker niet gaaf:(

The oh blijft gewoon open...
Waarschuw beheerder
tsjaah het is Klote maar het zat er idd gewoon aan te Komen ..

Hopelijk gaat hij snel weer Open .. :D

Want dan ben ik er zeker weer Bij !!
Waarschuw beheerder
ik bedoelde waar ze binnenkort gaan binnenvallen..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 16:56:
ik bedoelde waar ze binnenkort gaan binnenvallen..

nou zullen ze weer hopelijk wel weer even rustig aan doen!

Artiest {SHOWLIST artist 35853, 136191, 42902, 29501, 39369}
Waarschuw beheerder
Bij The Stars zijn ze ook al geweest, en afgelopen weekend schijnen er meerdere dancings onderzocht.
Waarschuw beheerder
Oleole allemaal naar lavie :cheer:
Waarschuw beheerder
Werd idd veel drugs enzo gebruikt daar. Maar om die tent daar nou voor te sluiten is wel heel overdreven :S Die mensen gaan nou naar een andere tent en gaan daar gewoon vrolijk verder.
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:FUCK THE PAST:bounce: op zondag 12 februari 2006 om 16:06:
idd ja zoals bij complex daar is het helemaal erg

:S
Waarschuw beheerder
Die mensen gaan nou naar een andere tent en gaan daar gewoon vrolijk verder

Dat denk ik ook ja, Dit houdt toch nooit op.
Waarschuw beheerder
donateur
de gene die drugs gebruike verneuke het alty voor de mensen die zonder drugs uitkunnen gaan .. neehj joh geintje

Wel een kern van waarheid..maar het zijn meer de mensen die drugs misbruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op zondag 12 februari 2006 om 17:02:
Oleole allemaal naar lavie

ja das ook alleen leuk op vrijdag als er een leuke dj komt draaien.. Op zaterdag ist minder.. maar ja..
Return ofzo :D :P Daar heb ik me gister goed vermaakt.. Site stond eerst op planning,, Blij dat ik nie geweest ben :)

Waarschuw beheerder
Daar gaat 5 years the site :nocheer:
Waarschuw beheerder
Godver ken ik me halve agenda wissen :nocheer:
Mja miss valt het alles mee, wie zal t zeggen!?
Waarschuw beheerder
Br33ZahTjuH???

Owww Daan, geepje;) En nu ?
Waarschuw beheerder
Jaaa Basjee wat nu!?
Hahaha ik vind wel wat heur ;)
Weet je toch wel!! :D

Waarschuw beheerder
Kut Kut Kut..
Myn 2de huisje..:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op zondag 12 februari 2006 om 16:44:
Als je hier uit de regio kwam, wist je wel hoe het zat

Nou ik ben zo ongeveer in elke Belgische discotheek geweest die bestaat/bestond, dus ik weet wel hoe en wat
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat 't 2 maanden dicht gaat, maar dan nog 2 maanden is nog te lang!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 12 februari 2006 om 18:00:
dus ik weet wel hoe en wat

Dan heb je dus geen goed beeld over the-site, want als er ergens veel drugs gebruikt werd en het daarom bekend stond was het die tent wel ;) Dat weet iedere zogenaamde "Belgische Feestganger" nog wel (Y)
Waarschuw beheerder
Kijk, heb je me toch nog wat bij geleerd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Och, en wij zaten om 04:30u nog te genieten van de muziek via C-Dance en hadden net besloten om misschien na carnaval nog ff naar The Site te gaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn daar nog al bezig met invallen van discotheken..

Beetje jammer, Drugs hou je toch overal

Waarschuw beheerder
Is idd zonde..
Heb daar toch n heel deel van mn uitgaansleven liggen O:)
ben dr zowat opgegroeid :P

hopen dattie gauw weer open gaat O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op zondag 12 februari 2006 om 17:02:
Oleole allemaal naar lavie

lavie is n0g erger denk haha zijn ze ammel 15 jaar 0f z0w en dan l0pe ze al drugs te gebruike..:S
Uitspraak van Basjuuh op zondag 12 februari 2006 om 16:05:
Tjaa, wat moet ik hiervan zeggen. The-Site is in een mum van tijd veranderd, van vette tent, tot enorm drugsparadijs voor kleine kinders.

en dat zegt een 17 jarige eej...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 19:03:
lavie is n0g erger denk haha zijn ze ammel 15 jaar 0f z0w en dan l0pe ze al drugs te gebruike..

Vat het Sarcastisch op ;)

Moet je nagaan hoe klein ze DAN wel niet zijn daar, als ik ze al kindjes noem met m'n 17 jaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Site wer ok steeds minder jah,
de echte Siterss stonde nie eens op de dvd's alleen die sukkels die 1 keer kome..
En legitimatie controlere moete ze eigelyk heel de avond door doen,
dan kome die onder 16 iig nie binne..
En als ze betere beveiliging zoude hebbe,
is alles ok al minder..
Drugsgebruik was bekend,
mjah da hou je tegewoordig nie mir tege..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 20:03:
de echte Siterss stonde nie eens op de dvd's alleen die sukkels die 1 keer kome..
is alles ok al minder..
Drugsgebruik was bekend,
mjah da hou je tegewoordig nie mir tege..

Dit bericht is echt de keiharde waarheid, nix aan toe te voegen :)
Waarschuw beheerder
donateur

en dat zegt iemand die ze leeftijd niet eens op pf zet :gaap: wie zegt dat jij niet nog jonger bent :o

Waarschuw beheerder
jammer :( zon herhaling van club x,,... maarja zal wel weer een nieuwe tent komen... dus niet getreurt. Ik wilde er eigenlijk binnenkort weer een keer naartoe gaan. Zit er even niet in dus...
Waarschuw beheerder
haha stamputje... je hebt toch altijd Piet en Riet nog???? :D dus niet getreurd hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op zondag 12 februari 2006 om 16:05:
The-Site is in een mum van tijd veranderd, van vette tent, tot enorm drugsparadijs voor kleine kinders. Dit zat eraan te komen lijkt mij ... Het begon hier ook ''stoer'' te worden als je naar de site ging en dan drugs ging gebruiken, niet gek dat er dan een geruchtje gaat spelen bij de politie die dacht dat er nogal veel drugs gebruikt en gedeald werd.

Volgens mij sla jij hier de spijker op zijn kop. Het zijn idd die kleuters die zo nodig drugs moeten misbruiken, zoals J-Bo al zegt. Het gebruik zelf viel mij nooit op maar de strakke koppies namen per week wel toe.

Drugs heb je overal en kan toch nooit voor de volle 100% geweerd worden. Maar als de sfeer en veiligheid ten koste gaan van dit drugsmisbruik dan is het terecht dat de tent dichtgaat. En om nou te zeggen dat ik er rauwig om ben....

Uiteindelijk is dit alleen maar goed voor het uitgaanswereldje in België, maar het is natuurlijk wel klote voor de personeelsleden, zoals de redelijk nieuwe lading dj's...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peetjuhhh op zondag 12 februari 2006 om 20:27:
en dat zegt iemand die ze leeftijd niet eens op pf zet wie zegt dat jij niet nog jonger bent

idd ben 14 ..:yes::cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 20:03:
is alles ok al minder..
Drugsgebruik was bekend,
mjah da hou je tegewoordig nie mir tege..laatste aanpassing 12 februari 2006 20:06

ben jimmal met juh eens janick..
0f z0als rich al zei: ze m0ete gwn net als bij zin0 make..dus 0f binnen 0f buiten..zou veel beter zijn denk..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Scheelt een hoop gefreak op de parkeerplaats ja :)
Waarschuw beheerder
Onvoorstelbaar hoe kortzichtig de lange arm kan zijn......

Waarschuw beheerder
ben er vaak genoeg geweest heb het altijd reuze naar me zin gehad maar het werd gwoon teveel.
het is altijd te triest als ze opeens binnevalle maar zeg nou eerlijk het werd gwoon tijd en als the site er wat meer aandagt had besteed was het miss niet zover gekome..
en ja je hoort er nooit wat van van the site???
meisje dood doordat ze ghb in haar drinke hadde gedaan en als je hiero in de beurt woont hoor je zelfs ouders praten over discotheek the site..
twas een toffe tent maja nog genoeg tente over toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 18:06:
Ik heb gehoord dat 't 2 maanden dicht gaat, maar dan nog 2 maanden is nog te lang!

Hoe kom je aan deze info??, ons is nog niets bekend..

Posttopic bron:
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_170923.html

Update:
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_170988.html

Een week geleden was zon zelfde voorval met de politie in The-Oh, deze mocht echter weer op volle toeren draaien na een aantal uur controlle:
http://www.high.be/main.php?page=news&nid=5584

Voor de updates van The-Site en de ins en outs, even op het forum van The-Site zelf kijken.
topic: the site geslote??????

Er is nog niets bekend verder dan de 'Update' van hierboven, dus ben benieuwd hoe je aan die info komt :)
Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso niet waarom mensen aan dit type drugs moeten. Er is verdomme koude Juup in fles te verkrijgen aan de bar!

Waarschuw beheerder
kijk dat is praat!!!! :beer:
Waarschuw beheerder
donateur
Kennelijk hebben sommigen daaraan geen voldoening en pakken ze met hun lompe kop alsnog die zooi..

Waarschuw beheerder
het is vaak makkelijker gezegt dan gedaan maja thats life iedreen weet het vriende je gaat er meej in en je doet wat hun doet maja hoe ouder je word tes te meer je gaat nadenke!
Waarschuw beheerder
Best sneu. Dat je bepaalde oppepmiddelen nodig hebt om het naar je zin te hebben zegt natuurlijk al meteen alles.

Ik kan best begrijpen dat je op zoek bent naar een energiebron, want dat gejump en geski kost erg veel energie. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je geen drugs nodig hoeft te hebben om het naar je zin te krijgen of het de hele avond uit te kunnen houden.

Hopelijk leren de Qids hiervan en gaan ze geen anderen, zoals the Site zelf, de schuld geven van dit incident.
Zij hebben zelf een sfeer gecreeerd waardoor dealers zich aangetrokken voelden, waardoor het zo uit de hand is gelopen.

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Voor dat gelanglauf, heb je helemaal geen drugs nodig.
Wat je zegt, het kost veel energie..
Eigen ervaring dat je een avond langlaufen prima doorstaat met voldoende frisdrank.
Maarja leg dat eerst maar eens uit aan diegene die die zooi gebruiken...

Mede het probleem is dat er niet gefouilleerd mag worden (wegens privacywetgeving in Belsch), waardoor niet van te voren al een groot gedeelte buiten de deur kan worden gehouden.
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
Waarschuw beheerder
the-site/insomnia/tropicana/sottos/danscafe in bornem

Zijn allemaal vannacht gecontroleerd!

Jammer van The-Site :/ ..
Hopen dat hij dan snel maar weer open gaat he! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zondag 12 februari 2006 om 23:11:
Ik snap sowieso niet waarom mensen aan dit type drugs moeten. Er is verdomme koude Juup in fles te verkrijgen aan de bar!

RESPECT!!! :D

Maar ff ON-Topic:
Ten eerst was The-Site tot een half jaar geleden 1 van mijn favoriete stekkies waar ik me 3 jaar lang ontzettend vaak vermaakt heb, maar sinds de komst van Complex ben ik mijn heil daar gaan zoeken om verschillende redenen.

Verbaasd me ook totaal niet dat dit nu gebeurd is.
Eerlijk gezegt vind ik dat dit nog erg lang geduurd heeft....
Politie zal eerst wel zeker van hun zaak hebben willen zijn en eerst een boekwerk aan bewijs nodig hebben gehad voor ze dit doorgezet hebben, zal me niks verbazen mocht dit het einde zijn van The-Site.

Het is idd zo dat je drugs in een discotheek moeilijk tegen kunt gaan want ze vinden altijd wel een manier om het binnen te krijgen, maar er is nog altijd een verschil tussen het proberen te voorkomen of er zelf aan mee helpen!
Ik weet niet hoe het drugs beleid bij The-Site geregeld was, maar het laaste is het geval geweest bij The-Site waar wij met eigen ogen regelmatig hebben mogen aanschouwen dat uitsmijters de bezoekers drugs verkochten en nog wat andere louche-zaakjes erop na hielden.
Er werd ook niet echt een oplossing gezocht, aangezien het het afgelopen anderhalf jaar steeds erger geworden is....
Het was naar mijn idee gewoon een kwestie van hoelang gaan we het nog zo volhouden iedere week is meegenomen.

Verder is het natuurlijk ook de schuld van de jeugd van tegenwoordig die het ooooh zo stoer en nodig vind om drugs te gebruiken en verhandelen (leuke verdienste zeggen ze dan... :()!
Ze zien niet in dat ze hun eigen ruiten ingooien en achteraf gaan ze dan lopen klagen en vragen ze zich af waarom nu juist hun tentje gesloten is.....
OPEN JE OGEN denk ik dan bij mezelf......

Jeugd zal moeten inzien dat ze zwaar fout bezig zijn, anders zal het alleen maar erger worden en kunnen we straks helemaal niet meer uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vooralsnog is er niets bekend en geven we geen commentaar!

mvg Suus namens the-site crew

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 22:47:
meisje dood doordat ze ghb in haar drinke hadde gedaan

Jahjah zekerss,
da meske gebruikte zelf or,
dus ging gelul over in je drinke gooie..
Da vin ik zo'n gelul hey,
nie zielig lope doen,
by the-site ist nog nooit voorkome da er drugs in myn glas zat,
ok nie by iemand anders die ik ken..
Dus das grote onzin..
En van 1 potje ga je nie dood or,
en as er meer as 1 inzitte,
dan proef je het,
dus oprotte me verdedige,
kan ik me eige echt kwaad om make..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En de beveiliging en eigenaar wiste ok wel van da drugs,
da was geen nieuwtje..
En van sommige wiste ze heus wel da ze dealde,
die liete ze gwn hun gang gaan,
dus da de baas vast zit is un bietje zn eige schuld..
Je mog by the-site drugs gebruike,
noujah het werd nie verbode..
Er hinge papiere met als je zou zegge dat er ghb in je drinke gegooit was,
ze je niet zoude gelove (terecht),
en er ston ghb is ten strengste verbode en we belle de politie ofzoiets..
:no:
Da dede ze nie or,
en dus alleen ghb was verbode,
da kon je daaruit opmake..
En bekant iedereen is vaag daar,
mar das tegwoordig overal bekant..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Squatt op zondag 12 februari 2006 om 21:22:
haha stamputje... je hebt toch altijd Piet en Riet nog???? dus niet getreurd hahaha

hahaha dat duurt ook niet lang meer denk voor die moet sluiten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 09:20:
hahaha dat duurt ook niet lang meer denk voor die moet sluiten

maar dat is dan niet voor t drugs gebruik, maar omdat die tent gewoon niet meer loopt!haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:45:
maar dat is dan niet voor t drugs gebruik, maar omdat die tent gewwon niet meer loopt!haha

ja idd,,... maar de overeenkomst is dat de eigenaren van beide tenten zelf de schuld daarvoor hebben ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:57:
maar de overeenkomst is dat de eigenaren van beide tenten zelf de schuld daarvoor hebben

idd :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 08:48:
da was geen nieuwtje..

Vind je dat niet zwaar belachelijk dan????
Alleen om die reden zouden ze die tent al moeten sluiten....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 08:48:
da was geen nieuwtje..
Er hinge papiere met als je zou zegge dat er ghb in je drinke gegooit was,
ze je niet zoude gelove (terecht),
en er ston ghb is ten strengste verbode en we belle de politie ofzoiets..

Da dede ze nie or,
en dus alleen ghb was verbode,
da kon je daaruit opmake..
En bekant iedereen is vaag daar,
mar das tegwoordig overal bekant..laatste aanpassing 13 februari 2006 08:51

en 0wk niet egt slim 0m dit 0p de f0rum te gaan zette..:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe ik aan de info kom?
Een vriend van mij was daar zaterdag nacht en heeft contact gehouden met de eigenaar, vandaar.

Waarschuw beheerder
ja maar de eigenaar k0n da t0en 0wk niet wete dus...
Waarschuw beheerder
Gister toch wel :)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1606, 1921}
Waarschuw beheerder
en terecht dat 't dicht is daaro..

ben daar tot 1.5 jaar terug vaak geweest maar toen begon het gezeik&gedonder

kleine kinders die het ruig vinden om helemaal waus daar rond te huppelen mee van alles & nog wat achter d'r kiezen

vind het eigenlijk nog lang geduurd hebben voordat er een inval is gedaan daaro

't is wel jammer, want heb daar echt een super tijd gehad met bjorno&dark-e!! die hebben bij mij toch de jump-spirit hooggehouden toen die wat afzwakte rond 2002..
Artiest Jumix
Waarschuw beheerder
wie is dan die eigenaar? das toch die ene blonde met da witte blousje die er uitzie als iemand begin 40 ?

Waarschuw beheerder
vin t altijd zo apart da mensen die dr altijd kwamen of vaak waren nu ineens the site zo af zitten te zwakken.
tis misschien de schuld van die eigenaar maar kvon t er altijd beregezellig heb me er altijd goed vermaakt!!
Waarschuw beheerder
Het is trouwens ook de enige discotheek die ik ken waar geen metaaldetector is.... waar zie je dat tegenwoordig nog?? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drugs zie je nie hoor met n metaaldecetor :P
mja da zie je eigenlijk bijna nergens nee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op maandag 13 februari 2006 om 16:20:
wie is dan die eigenaar? das toch die ene blonde met da witte blousje die er uitzie als iemand begin 40 ?

Nee das de glaze ophaler..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:15:
en 0wk niet egt slim 0m dit 0p de f0rum te gaan zette..

Das de harde waarheid..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:21:
vin t altijd zo apart da mensen die dr altijd kwamen of vaak waren nu ineens the site zo af zitten te zwakken

Omda wy wete hoe het er daar aan toe ging,
vin het jammer dattie dicht is,
mjah moes een keer gebeure..
Waarschuw beheerder
ik kan er lang en breed om lullen maar ik vind t toch verdomd zonde man!
moet da nou toch?¿
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |PartyAddict| op maandag 13 februari 2006 om 00:51:
Het is idd zo dat je drugs in een discotheek moeilijk tegen kunt gaan want ze vinden altijd wel een manier om het binnen te krijgen, maar er is nog altijd een verschil tussen het proberen te voorkomen of er zelf aan mee helpen!

ja inderdaad helemaal meej eens :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:56:
Das de harde waarheid..

ja da snap ik wel janick..maar als iemand van "hun"dit f0rum leest en tegen the site gebruikt..dan is ie v0lk0me dicht ja denk snaptuh

Waarschuw beheerder
ja tis n0gal l0gisch eej dat the site 0p maandag dicht is...maar zaterdag is ie weer 0pen denk..:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:13:
als iemand van "hun"dit f0rum leest en tegen the site gebruikt

Tjah,
mar da wis iedereen toch al wel,
wa ik heb gezegd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Axel! op zondag 12 februari 2006 om 23:51:
Mede het probleem is dat er niet gefouilleerd mag worden (wegens privacywetgeving in Belsch)

Whaha.. Kwerd anders bij reverze super goed gefouilleerd hoor!

En idd.. We kunnen hier een discussie gehouden, maar daar gaat the site niet van open ;)
Vind het ook erg jammer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:45:
Tjah,
wa ik heb gezegd.

Zijn altijd van die mensen die niks weten.. En mss dat het de waarheid is, maar Dantjuh heeft wel gelijk! :)

Waarschuw beheerder
Net of zullie daar tyd vor hebbe..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:45:
Tjah,
wa ik heb gezegd..

Als iedereen dit al wist volgens jou,dan praat je voor niets.
Als iemand het toch nog niet wist,dan geef jij nu gekleurde info.
En je schrikt ervan hoeveel mensen dit forum bijhouden en je kwetst met je uitspraken.
Het gaat niet alleen om de bezoekers,maar er zijn ook mensen die daar gewoon werken of geknokt hebben voor hun droom.
Dus tip voor je: Praat pas als je wat te zeggen hebt.

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
Ik heb heus wel respect voor de dj's die daar draaie,
maar die wete ook hoe the site is,
jammer voor hun dattie dicht is,
maar het leve is hard..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:17:
maar het leve is hard..

Jij weet niet wat respect is.
Hoop dat jij ook iets kwijtraakt waar je hard voor gewerkt hebt...dan kom ik ook nutteloze en domme opmerkingen plaatsen.

The Site is ontstaan als plek om te feesten en mensen zoals jij hebben die plek verpest en kapot gemaakt.
Hoeveel discotheken en locaties ga jij nog meer naar de donder helpen?

Ik weet zelf heel goed dat het moeilijk is om een loactie te vinden om feesten te geven of een discotheek te beginnen en dat komt door mensen als jij..
Die zien ze liever niet komen en dat is begrijpelijk.

Als ik de eigenaar was van The Site en jou mening zo zou lezen,dan kwam je bij mij op een zwarte lijst hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:26:
Als ik de eigenaar was van The Site en jou mening zo zou lezen,dan kwam je bij mij op een zwarte lijst hoor

Haha,
maar gelukkig ben je da niet..:no:

Waarschuw beheerder
Vind gewoon jammer da mensen die dr bijv altijd kwamen nou zitten te lullen van ja net goed dattie dicht is blabla, ok we weten allemaal hoe t dr aan toe ging maar da neem nie weg da je dr wel elke week stond en da was ook nie voor niks ehj, beetje stom da sommigen dan ineens beginnen van; net goed maak me niks uit etc.

Waarschuw beheerder
Jah okay,
mar
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:44:
mensen die dr bijv altijd kwamen

wete ok da er een inval aan zat te kome hey..
Twas alleen afw88 wanneer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:44:
Vind gewoon jammer da mensen die dr bijv altijd kwamen nou zitten te lullen van ja net goed dattie dicht is blabla, ok we weten allemaal hoe t dr aan toe ging maar da neem nie weg da je dr wel elke week stond en da was ook nie voor niks ehj, beetje stom da sommigen dan ineens beginnen van; net goed maak me niks uit etc.

:yes: goed gezegd buurmeissie ;)

Waarschuw beheerder
Sommige zn bly dattie dicht is,
omdat ze juist by the site drugs gebruikte,
en byv erges anders nie..
Want er hing duidelyk een drugs sfeertje..
Zukke strakke koppe zie je nie overal..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kben echt benieuwd wat er met the site gaat gebeuren aangezien dit alweer de 3e inval is...
maar gewoon zaterdag met zn alle naar the site toe, mede eenoproepvan bjorno, om gewooneen feestje te bouwen!!!

er zijn ook een hoop mensen die een actie op touw willen zetten tegende burgermeester, maar ik vind dat dat geen enkele waarde zal hebben op de hele situatie. het zal alleen maar een averechts effect kunnen hebben.

we zullenzien hoeveel man er zaterdag voor de deur staan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:50:

moeten ze niet naar de site gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:52:

Zou een optie kunne zyn,
mjah as je thuis zit trek hy je wel aan..

Uitspraak van Ivo Pedazo op maandag 13 februari 2006 om 18:52:
3e inval

2de toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:50:
Want er hing duidelyk een drugs sfeertje..
Zukke strakke koppe zie je nie overal..laatste aanpassing 13 februari 2006 18:52

noem mij is een goede discotheek waar geen drugs gebruikt word??
drugs word overal gebruikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:52:

ja da vink ook net of da bij the return bijv nie is.. of the stars :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivo Pedazo op maandag 13 februari 2006 om 18:53:

drugs gebruikt jou:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:53:
3e inval

2de toch??

3e
1e met 1jarig bestaan
2e keer waren eigenlijk controles buiten, toen werden alle nummerplaten omgeroepen en moesten de eigenaren naar buiten
en nu deze keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:54:
drugs gebruikt jou

helemaal niks gebruikt mij;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivo Pedazo op maandag 13 februari 2006 om 18:53:

Kzeg ok nie da het alleen daar wor gebruikt..
Waarschuw beheerder
Ik vind dit wel erg jammer natuurlijk, de site was voor mij 3 kwartier rijden dus je was er zo. En ik heb het daar ook vaak zonder drugs super naar mijn zin gehad. En drugs is overal, niet alleen bij the site.

Waarschuw beheerder
Oke conclusie in the site werd wel gebruikt en om die redenen is die ook gesloten.

Waarschuw beheerder
Waarschynlyk is tie zaterdag wir gwn open or..:)

Waarschuw beheerder
tis maar te hopen maar je weet t nooit he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:00:
Oke conclusie in the site werd wel gebruikt en om die redenen is die ook gesloten.

dat is nou juist de vraag...OF die wel gesloten is...
dj Bjorno verwacht dat ie zaterdag gewoon open is...

er gaanverschillende geruchten, hij gaat open de komende 2 maanden en dan wordt ie voor goed gesloten

hij is al gesloten.

hij blijft gewoon open.

maar er zijn nog veel leukere theorieen her en der.

ik ben bang dat er toch een sluiting aanzit te komen aangezien het de 3e keer is...een beetje het 'zillion-effect'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:53:
Zou een optie kunne zyn,
mjah as je thuis zit trek hy je wel aan..

ja er zijn meerdere discotheken je hoeft niet naar de site te gaan. en het trek je waarschijnlijk niet zomaar aan,,... het is maar net hoe jij tegenover drugs staat. ik gebruik ook niet,, maar had het altijd wel naar me zin in de site

Waarschuw beheerder
achja genoeg gespeculeerd, we zullen het snel te weten komen he.
Waarschuw beheerder
dus hopenlijk blijft ie tijdens dat de zaak loopt wel gewoon open, maar dat verwacht ik wel...en die zaak duurt dan toch ongeveer 2 maanden, en bij een vervolg duurt het een half jaar en als er dan nog niks veranderd is issie dicht

Waarschuw beheerder
Weet t niet hoor volgens mij denk jij iets té simplistisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:04:
het is maar net hoe jij tegenover drugs staat. ik gebruik ook niet,, maar had het altijd wel naar me zin in de site

dat klopt idd ja,
ik gebruik ook geen flikker en heb het ALTIJD naar mn zin daar in die tent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:05:
Weet t niet hoor volgens mij denk jij iets té simplistisch

ik??

zo is het met de zillion ook gegaan

Werkzaam bij The Bassment
Artiest Xceqte
Waarschuw beheerder
Voorlopig wijst het erop dat the-site dicht is. Zover ik weet hoeven de dj's niet te werken en zonder dj's lastig feesten he... ;) maar laten we hopen dat er deze week meer over bekend wordt, want the-site moet iig blijven das zeker :D

Waarschuw beheerder
juist ja!

Waarschuw beheerder
We zulle zien wa er gebeur..

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat et dicht is k was er iedere week , kwam wel nie vaak binne maar et was toch zwaar gezellig op de parkeer plaats!!
zal et wel misse als et voorgoed dicht zal gaan.

Waarschuw beheerder
dan komt er wel een nieuwe formule hoor:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:17:
zal et wel misse als et voorgoed dicht zal gaan

Ik ok wel denk..

Waarschuw beheerder
idd.. gewoon afw88
Waarschuw beheerder
ik ben ook wel eens bij the site geweest en het is idd een drugs hol voor kleine kinderen ik heb daar mensen gesproken 15 jaar en daarom zijn ze binnegevallen denk je nou egt dat de wouten er binnen vallen omdat er drugs gebruikt wordt tuurlijk nie kom door dat die mensen van 15 jaar teveel pakken ( misbruiken ) door dat ze nok gaan of die ouders komen er achter en dan gaat het als een lopend vuurtje door het dorp heen
he zo van mijn zoon is bij the site geweest had had daar drugs gebruik en was nok gegaan en dat komt uit eindelijk bij de wouten terecht of bij de gemeente en die kunnen dat niet over hun kant laten gaan starten een onderzoek en kassa ik druf mijn hand in het vuur te steken dat er een paar weken undercover's binnen zijn geweest en de parkeerplaats niet te vergeten daar was het nog erger dan binnen en zeker als het om 15 jarige die drugs misbruiken ik heb een kennis en die is wout en zo gaan ze te werk ik betwijfel of ie nog open gaat ik hoop het wel voor de mensen die er altijd komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:17:
kwam wel nie vaak binne maar et was toch zwaar gezellig op de parkeer plaats!!

Kijk daar begint de ellende....

Waarschuw beheerder
ik vind gwn dat we "iedereen" n0g een kansjuh m0ge/moete krijgen..gwn 0m te bewijzen dat the site gwn een gezellige disc0theek is en niet de "drugstent" is..marja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D23 op maandag 13 februari 2006 om 19:25:
ik druf mijn hand in het vuur te steken dat er een paar weken undercover's binnen zijn geweest

juh meent het!!!
ik ben ook wel eens bij the site geweest en het is idd een drugs hol voor kleine kinderen ik heb daar mensen gesproken 15 jaar en daarom zijn ze binnegevallen denk je nou egt dat de wouten er binnen vallen omdat er drugs

pff hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was Zaterdag gelukkig net voor het gebeurde weg...wat ik toen al zeer vreemd vond was dat er toen 2 nederlandse politie busje stonden op de parkeer plaats...en later hoorde ik natuurlijk ook het nieuws...ik moet zeggen dat ik in de 2.5 half jaar dat ik daar kom veel heb zien veranderen... ik heb veel mensen afgevoerd zien worden omdat ze weereens K.O gingen...Het was eigenlijk maar afwachten wanneer er weer een inval kwam... ik hoop op "weer" een goede afloop...maar vrees het ergste!
Waarschuw beheerder
jullie hebben het zelf allemaal verneukt en zeker de mensen die drugs aan 15 jarige verkopen daar heb je dit aan te danken je moet mij nie uit lachen ik vertel alleen hoe dat het zit de waarheid is hard ga aub ergens anders heen met je pff ha ha

Waarschuw beheerder
ik druf mijn hand in het vuur te steken dat er een paar weken undercover's binnen zijn geweest

ik hoop dat je ze keihard verbrand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D23 op maandag 13 februari 2006 om 19:43:
jullie hebben het zelf allemaal verneukt

Allemaal..? Wat gaan we nou krijgen haha :D

Beter spreek je niet voor andere :P Zeg dan sommige ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat echt KEIVET dat the site toe is ik noem dat zelfs gerechtigheid

doel op Club X das ook gesloten wegens drugs en the site
was ook een drugskot tot en met en da was dan wel open
ben ook nooit uit principe er naartoe geweest vooral omdat ik teveel herinneringen heb aan X as ik in die buurt kom

dus maw ik spring hier zowaar een gat in de lucht nu de site toe is FEESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :)

Waarschuw beheerder
jullie hebben het zelf allemaal verneukt en zeker de mensen die drugs aan 15 jarige verkopen daar heb je dit aan te danken je moet mij nie uit lachen ik vertel alleen hoe dat het zit de waarheid is hard ga aub ergens anders heen met je pff ha ha

verder n0g iets..?:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HalveZool op maandag 13 februari 2006 om 20:15:
zowaar een gat in de lucht nu de site toe is

de site toe is :D
toe toe toe

jammer maar helaas.

Waarschuw beheerder

ben ook nooit uit principe er naartoe geweest vooral omdat ik teveel herinneringen heb aan X as ik in die buurt kom

dus maw ik spring hier zowaar een gat in de lucht nu de site toe is FEESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

eeej belgische puntzak,,.... club x is niet TOE GEGAAN om drugsredenen,,. maar omdat er een meisje binnen was jonger dan 16

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:20:
de site toe is
toe toe toe

whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:41:
wat ik toen al zeer vreemd vond was dat er toen 2 nederlandse politie busje stonden op de parkeer plaats...

ook gezien ja maar die zijn op tijd weer weggereden via wernhout richting rucphen..
achja twas te verwachten allemaal he, het is nu wel een hele sensatie, maar zat er dik in natuurlijk.
En wat ik zelf niet geloof is dat de site bijv zaterdag ineens open is, lijkt me beetje sterk maar je weet het nooit natuurlijk, als the site door de politie verzegeld is kan the site nog niet eens open dicht.. het is maar afwachten.

Waarschuw beheerder
donateur

Hey pannekoek, X is NIET gesloten i.v.m. drugs!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
pannekoek pannekoek pannekoek in mn onderbroek
Waarschuw beheerder
Wat was dan wel de reden dat Club( jaja met grote letter) want zat er ook elke week vroeger en was ineens pats boem geslote
Waarschuw beheerder
Het is gewoon echt zonde van The- Site zelf vind ik. Die eigennaar zal niet voor niks zijn opgepakt, maar mischien wel onterrecht om dan gelijk voor een bepaalde tijd de tent te sluiten. Ik denk ook niet meer dat the-site weer zo zou gaan worden als dat 't was als 't weer open is. Echt Balen!:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don V op maandag 13 februari 2006 om 20:34:
Wat was dan wel de reden dat Club( jaja met grote letter) want zat er ook elke week vroeger en was ineens pats boem geslote

is lezen nou zo moeilijk
Waarschuw beheerder
geloof nooit dat dat de enige reden was...kan toch niet dat ze voor zoiet een hele tent sluite

Waarschuw beheerder
mensen die drugs aan 15 jarige verkopen

Je zie tegewoordig byna nie hoe oud ze zyn..;)
Waarschuw beheerder
Ik hoop 't ook niet, zoals ik al eerder zei, Dan kunnen ze elke zaak wel sluite toch :S..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:40:
Je zie tegewoordig byna nie hoe oud ze zyn..

goh da heb ik nou ook,,.. wor altijd aangeklaagd voor pedofielerij :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don V op maandag 13 februari 2006 om 20:39:
kan toch niet dat ze voor zoiet een hele tent sluite

Tjah, tegenwoordig kan alles..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd...
mja ze kenne ook andere locatie zoeken heeft club X ook gedaan...
aleen die hadden niet de perfecte locatie... en er was nie meer zn sfeer als bij de oude (heb ik horen zegge ben er nooit geweest)
mja
hopen dat ie weer open gaat!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don V op maandag 13 februari 2006 om 20:39:
geloof nooit dat dat de enige reden was...kan toch niet dat ze voor zoiet een hele tent sluite

neej idd er was heel de tijd al sprake van geluidsoverlast en drugsgebruik waar de gemeente mee bezig was bij club x,,.. maar de reden dat ze de tent gesloten hebben is omdat er een meisje van 16 jaar in de discotheek was en nou niet meer naar de bekende weg vragen hoor,,...!! word er een beetjuh moe van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geluidsoverlast haha,
wie moes daar last van hebbe,
er woon niemand daar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:54:
Geluidsoverlast haha,
wie moes daar last van hebbe,
er woon niemand daar..

misschien de parenclub ofzo,,... weet ik het.. maar het ging ook daarover

Waarschuw beheerder
Net goed dat tie dicht is, X moest ook dicht vanwege drugs :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:58:
misschien de parenclub ofzo

Dan zoude wy eerder last van hun hebbe haha..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:48:
neej idd er was heel de tijd al sprake van geluidsoverlast en drugsgebruik waar de gemeente mee bezig was bij club x,,.. maar de reden dat ze de tent gesloten hebben is omdat er een meisje van 16 jaar in de discotheek was en nou niet meer naar de bekende weg vragen hoor,,...!! word er een beetjuh moe van.laatste aanpassing 13 februari 2006 20:49

Leze kerel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:59:
Dan zoude wy eerder last van hun hebbe haha..

nou valt best mee hoor hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:59:
Net goed dat tie dicht is, X moest ook dicht vanwege drugs laatste aanpassing 13 februari 2006 21:00

tja, gaat er niet echt om of dat verdiend is dat site sluit. gewoon spijtig voor de mensen die er kwamen en dat telt voor club ook. kan je nog op een andere locatie iets openen met dezelfde naam, de sfeer van het origineel kun je niet kopiëren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don V op maandag 13 februari 2006 om 21:19:
tja, gaat er niet echt om of dat verdiend is dat site sluit. gewoon spijtig voor de mensen die er kwamen en dat telt voor club ook. kan je nog op een andere locatie iets openen met dezelfde naam, de sfeer van het origineel kun je niet kopiëren

dat is wat wij ook bedoelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LYSANN.K op zondag 12 februari 2006 om 15:59:
wat vinden jullie hiervan??

Terecht, ik zou het absoluut niet raar vinden als ze The Site willen sluiten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:20:
dat is wat wij ook bedoelen

als we elkaar maar begrijpen...meer hoeft dat niet te zijn voor mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don V op maandag 13 februari 2006 om 21:19:
gewoon spijtig voor de mensen die er kwamen en dat telt voor club ook. kan je nog op een andere locatie iets openen met dezelfde naam, de sfeer van het origineel kun je niet kopiëren

Zo ist mar net..
Waarschuw beheerder
Vind ik ook ja

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
eve op halve zool
hij heeft toch echt gelijk dat de oude X gesloten is door drugs !!
er zijn daar in de tijd met invalletjes kleine hoeveelheden drugs gevonden daar is een zaak van gemaakt en dat is uiteindelijk 1 grote zaak geworden met het sluiten tot gevolg

enne wat de site betreft sorry als er 15 jarigen onder de drugs rondlopen is er toch het een en ander daar goed foutgegaan dus
eigen schuld dikke bult
Waarschuw beheerder
zeg betweterz kweet toch echt 100% zeker dat Club X toe is jegens den drugs kunt nog zoveel zwammen as ge wilt

en blijf erbij dak vind da da goe is dat de site dicht is
Waarschuw beheerder
woensdag is er meer info of the site wel of niet dicht gaat!
en anders verhuis the site toch naar nederland..

Waarschuw beheerder
donateur
Er komt toch wel weer iets nieuws , waar we net zo begaaid kan worde :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat het op deze manier (waarschijnlijk) gaat sluiten! Maar opzich was het wel te verwachten..

De 2 jaar dat ik er heb gewerkt waren toch wel leuk..!! Maar het is altijd al zo "begaaid" geweest daar.. Dat is niet van de laatste jaren..
Waarschuw beheerder
Om alle speculaties over eventuele sluiting hierbij te stoppen volgt hier een officiele mededeling.

Op dit moment is er ons nog niks bekend. Wij gaan er dan ook op dit moment vanuit dat the-site zaterdag gewoon open is.
Zodra er meer bekend is, zal dat hier op dit forum bekend worden gemaakt.

the site-crew

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 22:41:
eve op halve zool
hij heeft toch echt gelijk dat de oude X gesloten is door drugs !!
er zijn daar in de tijd met invalletjes kleine hoeveelheden drugs gevonden

Er is 1 inval geweest bij Club X dus loop niet te ouwehoeren dat er meer geweest zijn!!

Maar denk ervan wat je wilt, ik ben blij dat er wel mensen zijn die de exacte reden weten en X niet vergelijken met die flash tent van een Site want wat daar gebeurde :/
In X werdt ook gebruikt maar daar is bijv. niet 1 keer een ambulance geweest om iemand naar het Ziekenhuis af te voeren, geloof dat dat bij de Site wel anders was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 22:53:
begaaid

Da wor ter wel jah haha..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 07:24:
In X werdt ook gebruikt maar daar is bijv. niet 1 keer een ambulance geweest om iemand naar het Ziekenhuis af te voeren, geloof dat dat bij de Site wel anders was

Jah omda ze by the site de zieke wage al belde vor iemand die alleen un bietje waus rondkeek,
da dede die vriendinnetjes dan die d88 dat ze wa in zn drinke hadde gegooit haha..
Waarschuw beheerder

dus maw ik spring hier zowaar een gat in de lucht nu de site toe is FEESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

ik spring anders ook n gat in de lucht :bounce:

heb in tijden niet zulk goed nieuws gehad ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op dinsdag 14 februari 2006 om 11:37:
ik spring anders ook n gat in de lucht

heb in tijden niet zulk goed nieuws gehad ..

haha, same here :cheer:

Waarschuw beheerder
eeej voor al die sukkels die denken dat de doorslag voor om club x te sluiten om drugs redenen ging hier een nieuwtje...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Club-X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:30:
ik vind gwn dat we "iedereen" n0g een kansjuh m0ge/moete krijgen..gwn 0m te bewijzen dat the site gwn een gezellige disc0theek is en niet de "drugstent" is..marja

Volgens mij hebben ze die kans nou toch mooi al verspild.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 12:30:
eeej voor al die sukkels die denken dat de doorslag voor om club x te sluiten om drugs redenen ging hier een nieuwtje...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Club-X

Wat zal dat meisje een schuldgevoel hebben, de bitch! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 08:04:
Jah omda ze by the site de zieke wage al belde vor iemand die alleen un bietje waus rondkeek,
da dede die vriendinnetjes dan die d88 dat ze wa in zn drinke hadde gegooit haha..

Ja natuurlijk, en dan gaat het Ambulance personeel iemand voor de lol reanimeren en/of voeren ze naar het Ziekenhuis af :/

Haal dat bord voor je harses weg jongen, heel goed dat dit soort zaken voorgoed op slot gaan.

Drugs wordt overal gebruikt en is heel moeilijk om 100% buiten te houden, maar in dit geval is er jaren niets aan gedaan door de eigenaar die had alleen oog voor $$$$ en niet voor het welzijn en de veiligheid van zijn bezoekers.
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben ze die kans nou toch mooi al verspild.

Ja natuurlijk, en dan gaat het Ambulance personeel iemand voor de lol reanimeren en/of voeren ze naar het Ziekenhuis af

Haal dat bord voor je harses weg jongen, heel goed dat dit soort zaken voorgoed op slot gaan.

Drugs wordt overal gebruikt en is heel moeilijk om 100% buiten te houden, maar in dit geval is er jaren niets aan gedaan door de eigenaar die had alleen oog voor $$$$ en niet voor het welzijn en de veiligheid van zijn bezoekers.

hehe eindelijk eens wat realistische mensen hiero

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur

Kan me goed voorstellen dat je The-Site niets aan vind/vond en dat je ditsoort nieuws geweldig vindt om te lezen... Maar laat de mensen die het daar wel gigantisch naar hun zin hebben ook gewoon in hun waarde door dit soort opmerkingen voor je te houden aub...
De meeste Site gangers vinde het al erg genoeg dat dit is gebeurt, zeker omdat voor velen de mensen die zijn opgepakt (en weer vrijgelaten) goede bekenden waren. Ga dan niet nog even dit soort meldingen er in wrijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 14:16:
Kan me goed voorstellen dat je The-Site niets aan vind/vond en dat je ditsoort nieuws geweldig vindt om te lezen... Maar laat de mensen die het daar wel gigantisch naar hun zin hebben ook gewoon in hun waarde door dit soort opmerkingen voor je te houden aub...
De meeste Site gangers vinde het al erg genoeg dat dit is gebeurt, zeker omdat voor velen de mensen die zijn opgepakt (en weer vrijgelaten) goede bekenden waren. Ga dan niet nog even dit soort meldingen er in wrijven

Damn hij mag toch zeker wel zeggen wat hij er van vind :S We leven hier in een vrij land waar je je mening mag geven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
We leven hier in een vrij land waar je je mening mag geven

weet ik :D

Maar bedoel dat het wel iets subtieler kan vanwege de emoties die er zijn geweest afgelopen weekend...

En daarbij, mijn opmerking was ook maar een mening hé ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 14:26:
En daarbij, mijn opmerking was ook maar een mening hé

Uhm je vraagt om z'n opmerking voor zich te houden, is geen mening :no:

En hij doelde er toch niet op dat die mensen vast zaten, dat da vet is, maar dat the site dicht is, om een hele goeie reden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik... weet ik... ;)

Heb het miss beetje verkeerd neergezet :$
Mah ben gwoon van mening dat zoiets best een tikkie subtieler had gemogen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 14:33:
Mah ben gwoon van mening dat zoiets best een tikkie subtieler had gemogen...

Tja, sommigen mensen vinden dat nou eenmaal niet nodig 8)

Waarschuw beheerder
donateur
doel op Club X das ook gesloten wegens drugs

FOUT !

Club X is niet dichtgegooid voor drugs, maar op een formaliteit. Er was tijdens de inval toen een minderjrige binnen, iemand die dus nog geen 16 was. Dit kind had wel een vervalste pas bij zich, maar Club X werd hierop toch aangesproken door het belgische gerecht. Deze rechtzaak hebben ze tot aan het hoogste gerechtshof uitgevochten en helaas verloren. Uitkomst was dat Club X in Wuustwezel 3 jaar dicht moest. De hoeveelheid drugs die ze toen gevonden hebben was minimaal.
Waarschuw beheerder
eeuwig zonde als ze voorgoed moete sluite,
k hoop maar datie zaterdag weer ope is..
al zal er dan wel weinig opkomst zijn door masters..
maar over 2 weken ben ik in ieder geval weer van de partij

Waarschuw beheerder
Whaha,, Zullen we een apart topic openen hoe Club X eigenlijk is dicht gegaan :cheer: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 14 februari 2006 om 15:42:
Zullen we een apart topic openen hoe Club X eigenlijk is dicht gegaan

nee, laten we maar niet doen, is al 6 jaar geleden weer :(
Heeft wel veel gelijkenis met the Site, maar daar gaat het nu over, dus houden we het daarmaar bij
Waarschuw beheerder
Zaterdag naar the-site gaan haalt hopelijk veel uit om met heel veel mensen wat te gaan ondernemen, want the-site mag echt gewoon niet sluiten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LYSANN.K op dinsdag 14 februari 2006 om 16:01:
Zaterdag naar the-site gaan haalt hopelijk veel uit om met heel veel mensen wat te gaan ondernemen, want the-site mag echt gewoon niet sluiten!

Als je meer problemen en gezeik wil, moet je dat vooral doen (Y)
Waarschuw beheerder
Een aantal hier in dit topic doen net alsof hun leven ervan afhangt als the site sluit ... pffff

Waarschuw beheerder
donateur
[Quote]Zaterdag naar the-site gaan haalt hopelijk veel uit om met heel veel mensen wat te gaan ondernemen, want the-site mag echt gewoon niet sluiten![/quote]

= overlast = politie = gezeik = negatief voor The-Site

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mOpkee* op dinsdag 14 februari 2006 om 15:39:
eeuwig zonde als ze voorgoed moete sluite,

Ga daar maar vanuit hoor, dit is voldoende geweest om voorgoed de deur op slot te gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
Een aantal hier in dit topic doen net alsof hun leven ervan afhangt als the site sluit ... pffff

Dat is de site familie... Maten met en voor elkaar
Waarschuw beheerder
idd mja da snapt nie iedereen!

Waarschuw beheerder
1 ding the site kun je godzijdank niet vergelijken met club X
algoed !!!!!
hoe de X ook dichtgegaan is dan zoals ze zeggen zeer spijtig van the site is daarentegen zeer zeker terecht !!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Site kun je niet vergelijken met X...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:48:
Site kun je niet vergelijken met X...

Gelukkig niet nee, dat zou een schande zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom vind ik dat je de sluiting van X er ook niet bij moet halen, staat er helemaal los van.
Het sluiten van Club X is tragisch en onterecht.
Het gedoe rondom The-Site nu vind ik zelf ook heel jammer maar iedereen die er al langer komt zat te wachten op het moment dat dit ging gebeuren. Heeft zelfs verbazingwekkend lang op zich laten wachten.

Maar dan nog, The-Site familie blijft elkaar toch wel opzoeken ook al is het noodgedwongen op een andere lokatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:24:

maar 0ok iedereen eej..;)
Waarschuw beheerder

er zijn genoeg andere dingen horen..

ATMOZ,CAFE D'ANVERS ,CARAT,CARRÉ ,CASTEL,CLUB ESCAPE
DIXIE'S,HIGHSTREET,ILLUSION ,LA ROCCA,RED & BLUE
THE WALL ,ZILLION,ZINO,MATRIX,OUTLAND en nog veel meer...

Waarschuw beheerder
donateur
zie geen enkele lokatie in die lijst die mij aantrekt...

alleen atmoz en zillion, beetje onmogelijke opties hé.... :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 17:31:
Het sluiten van Club X is tragisch en onterecht.

Idd.

Waarschuw beheerder
kut site plat branden

Waarschuw beheerder
donateur
kut fijnaart plat bombarderen

Waarschuw beheerder
begin er maar aan

Waarschuw beheerder
donateur
uhh..
tja...
mmmmm...

't is zo'n onmogelijke opgave...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 18:15:
kut site plat branden

rich ik weet dat et zat uit de hand was gel0pen..maar jij hebt v0lgens mij 0wk vast en zeker l0l gehad bij site dus..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 12:55:
Ja natuurlijk, en dan gaat het Ambulance personeel iemand voor de lol reanimeren en/of voeren ze naar het Ziekenhuis af

Kheb het zelf gezien or..
Kzeg tog nie da er sommige half dood lage,
mar hy wer ok vor onzinnige dinge gebeld..

Waarschuw beheerder
kut site plat branden

Wrm?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 17:33:
Uitspraak van Kiwi a.k.a skiwi op dinsdag 14 februari 2006 om 16:24:

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vooralsnog... Er is nog niets bekend! Wij weten zelf ook nog heel weinig dus jullie zullen er al helemaal weinig van weten..

Toon wat respect!!

the-site crew

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
kut site plat branden

grotere velgen onder je wagen leggen denk ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op dinsdag 14 februari 2006 om 19:48:
Er is nog niets bekend! Wij weten zelf ook nog heel weinig dus jullie zullen er al helemaal weinig van weten..

Wy zegge tog nie da we meer wete..

Waarschuw beheerder
donateur
uhh.. jij zegt het niet...
(jaja zijn er nog meer die 't nie zegge..)

maar voor de mensen die 't wel zegge... nie doen :P

Waarschuw beheerder
Tjah..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op dinsdag 14 februari 2006 om 19:48:
Vooralsnog... Er is nog niets bekend! Wij weten zelf ook nog heel weinig dus jullie zullen er al helemaal weinig van weten..

Morgen weten jullie meer, als het goed is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Afwachten afwachten .. :$ Poeh .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 20:23:
Morgen weten jullie meer, als het goed is.

Dat kan niemand weten...
No offence!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog even een mening, zal geen namen noemen ofzo maarrrrr....
Ik zit net een aantal profielen te bekijken van mensen die in dit topics en vele andere topics van de site gereageerd hebben. Het is natuurlijk voor de Politie ook raar feit dat Internet tegenwoordig een beroemd communiceermiddel is, en als je dan ziet wat sommige ''Site-gangers'' op hun profiel hadden staan :

- 'Gefreakte' :S foto's in The-Site
- Vaagheidverhalen over The-site, waarom het altijd zo leuk freaken daar is
- Vaag commentaar onder foto's van The-site ( voorbeeld: Lekker begaaid met Keesje in the-site)
- Foto's van de parkeerplaats bij The-site, lekker wous natuurlijk

Kijk het maakt mij niet uit dat er drugs gebruikt word, geef gerust toe dat dat bij iedereen wel is het geval is, maar bij vele profielen en NIET BIJ IEDEREEN.. komt de naam van The-site erin voor of staan er vage foto's en vage verhalen Op hun profielen waar de naam van The-site vaak in voorkomt. De Politie is tegenwoordig niet gek en weet ook wel dat PF 1 van de grootstgroeiende communities is en leest die dingen natuurlijk ook allemaal ... En dan vind ik het gewoon dom dat er zoveel mensen laten merken via hun persoonlijke tekst of Whatever dat ze in The-site of bij The-site al die tafarelen uit gaan voeren, dat is een beetje vragen om moeilijkheden.

Nogmaals, een mening, dit wil niet zeggen dat ik mensen afkraak of mensen belachelijk maak, maar vind het gewoon dom ... Mensen die hun vaste stekkie bij The-site hadden en nu er waarschijnlijk niet meer heen kunnen zijn hier het slachtoffer van, erg kut voor hun :(
Waarschuw beheerder
Er zijn afgelopen weekenden op diverse locaties in Belgie invallen geweest

Oa de "Oh" was er een razzia waarbij rond de 30 personen zijn opgepakt. Naar mijn mening is dit wel een erg groot aantal..beelden van 16 jarige met handboeitjes over de tere kinder polsjes waren op de belgische tv te zien

Verder nog een razzia in Insomnia (St-Lievens-Esse vlak naast Zottegem)

En de gemeente Wuustwezel grijpt imo elke kans aan om een dergelijke disco in de gemeente het zwijgen op te leggen

Persoonlijk ben ik er niet rouwig om dat de site dicht is. Ben er 1 keer geweest met wat oude X-gangers..spontaan idee om weer eens even herinneringen op te halen aan de Bredabaan...naast de heilige X grond

Resultaat na 2 uur binnen te zijn was dat we een heel peleton 16 jarige doorgesnoven ecto's van ons af moesten slaan..het leek verdomme wel een mierenest

Nee, geef mij dan maar die oude vertrouwde, dikke,vette, groene vage X op het plafond (en anders niX)

Those where the dayz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 14:45:
FOUT !

Club X is niet dichtgegooid voor drugs, maar op een formaliteit. Er was tijdens de inval toen een minderjrige binnen, iemand die dus nog geen 16 was. Dit kind had wel een vervalste pas bij zich, maar Club X werd hierop toch aangesproken door het belgische gerecht. Deze rechtzaak hebben ze tot aan het hoogste gerechtshof uitgevochten en helaas verloren. Uitkomst was dat Club X in Wuustwezel 3 jaar dicht moest. De hoeveelheid drugs die ze toen gevonden hebben was minimaal.

Zielig verhaal maar helaas waarheid!

Kan er nu nog om janken :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op dinsdag 14 februari 2006 om 23:06:
Ik zit net een aantal profielen te bekijken van mensen die in dit topics en vele andere topics van de site gereageerd hebben. Het is natuurlijk voor de Politie ook raar feit dat Internet tegenwoordig een beroemd communiceermiddel is, en als je dan ziet wat sommige ''Site-gangers'' op hun profiel hadden staan :

- 'Gefreakte' foto's in The-Site
- Vaag commentaar onder foto's van The-site ( voorbeeld: Lekker begaaid met Keesje in the-site)

Kijk het maakt mij niet uit dat er drugs gebruikt word, geef gerust toe dat dat bij iedereen wel is het geval is, maar bij vele profielen en NIET BIJ IEDEREEN.. komt de naam van The-site erin voor of staan er vage foto's en vage verhalen Op hun profielen waar de naam van The-site vaak in voorkomt. De Politie is tegenwoordig niet gek en weet ook wel dat PF 1 van de grootstgroeiende communities is en leest die dingen natuurlijk ook allemaal ... En dan vind ik het gewoon dom dat er zoveel mensen laten merken via hun persoonlijke tekst of Whatever dat ze in The-site of bij The-site al die tafarelen uit gaan voeren, dat is een beetje vragen om moeilijkheden.

Nogmaals, een mening, dit wil niet zeggen dat ik mensen afkraak of mensen belachelijk maak, maar vind het gewoon dom ... Mensen die hun vaste stekkie bij The-site hadden en nu er waarschijnlijk niet meer heen kunnen zijn hier het slachtoffer van, erg kut voor hun

mee eens :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 14828, 55940}
Waarschuw beheerder
mmm..ik heb zelf twee jaar in The-Site gedraaid (tot midden september ergens), heb het heel erg naar men zin gehad, aardige mensen, gezellige afsluiters om 6 uur 's morgens, enne drugs..da zie je overal, maar als je het wil doen, schep er dan aub zo niet mee op, ik vind het persoonlijk niet cool op de hoogte te zijn van het feit dat je van 1 potje ghb niets voelt, en van twee potjes bijna doodvalt, meer nog, als je dan nog weet dat ghb gebruikt wordt door een anesthesist om mensen te doen inslapen voor een operatie, dan stel ik mij de vraag waar we mee bezig zijn, het is erg zonde voor zij die er lekker van af blijven en kunnen uitgaan zonder aan iedereen te tonen dat ze net de zijlijn van feyenoord door hun neus gejaagd hebben!
Met alle respect, ik zal wss wel reacties uitlokken hierdoor maar goed!
Ambulances bellen, denk je dat ze dat voor hun plezier doen? neen, das teken dat het nodig is, want telkens er een ambulance passeert weet de politie het ook, en stel dat ze er geen bellen en het gaat goed fout? Dan sta je als eigenaar niet terecht voor "terbeschikkingstelling van accomodatie voor drugs etc" maar voor onopzettelijke doodslag...
En verder tja, je moet geen discotheken gaan vergelijken, dat is onzin en tevens ook niet erg nuttig..de schuld verschuiven is ook altijd makkelijk, maar ik denk dat het voor een discotheekeigenaar NIET makkelijk is tegenwoordig, zeker met de hele portierswet, die er dan eigenlijk nog is om misbruiken tov de KLANTEN te voorkomen..nou, dan moet je daar als klant ook een beetje respect voor hebben, want je zou als security maar is iemand moeten durven fouilleren die toevallig zijn rechten kent he :)
Verder verbaast het me niet dat de intelligentste reacties komen van zij van wie ik eigenlijk al wel wist dat ze een beetje realistisch kunnen nadenken!
Het is een keer wa anders om van de zijlijn te reageren, maar bij deze wens ik succes aan de hele crew, hopende op een goed einde!

grtjes
Waarschuw beheerder
k hoop gwoon dat the site weer open gaat en mensen beter opletten met wat ze doen.. zodat er niet weer een of ander verhaal rond gaat..
ik zou niet graag willen dat ze in mijn tent n inval zouden doen en drugs vinden (als ik n eige toko had..)
mja hopen dat het allemaal mar goed komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Kristof...top van je die reactie en ook erg netjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op woensdag 15 februari 2006 om 01:31:
mmm..ik heb zelf twee jaar in The-Site gedraaid (tot midden september ergens), heb het heel erg naar men zin gehad, aardige mensen, gezellige afsluiters om 6 uur 's morgens, enne drugs..da zie je overal, maar als je het wil doen, schep er dan aub zo niet mee op, ik vind het persoonlijk niet cool op de hoogte te zijn van het feit dat je van 1 potje ghb niets voelt, en van twee potjes bijna doodvalt, meer nog, als je dan nog weet dat ghb gebruikt wordt door een anesthesist om mensen te doen inslapen voor een operatie, dan stel ik mij de vraag waar we mee bezig zijn, het is erg zonde voor zij die er lekker van af blijven en kunnen uitgaan zonder aan iedereen te tonen dat ze net de zijlijn van feyenoord door hun neus gejaagd hebben!
Ambulances bellen, denk je dat ze dat voor hun plezier doen? neen, das teken dat het nodig is, want telkens er een ambulance passeert weet de politie het ook, en stel dat ze er geen bellen en het gaat goed fout? Dan sta je als eigenaar niet terecht voor "terbeschikkingstelling van accomodatie voor drugs etc" maar voor onopzettelijke doodslag...
En verder tja, je moet geen discotheken gaan vergelijken, dat is onzin en tevens ook niet erg nuttig..de schuld verschuiven is ook altijd makkelijk, maar ik denk dat het voor een discotheekeigenaar NIET makkelijk is tegenwoordig, zeker met de hele portierswet, die er dan eigenlijk nog is om misbruiken tov de KLANTEN te voorkomen..nou, dan moet je daar als klant ook een beetje respect voor hebben, want je zou als security maar is iemand moeten durven fouilleren die toevallig zijn rechten kent he
Verder verbaast het me niet dat de intelligentste reacties komen van zij van wie ik eigenlijk al wel wist dat ze een beetje realistisch kunnen nadenken!
Het is een keer wa anders om van de zijlijn te reageren, maar bij deze wens ik succes aan de hele crew, hopende op een goed einde!

grtjes

Ik denk dat wij zo ongeveer wel dezelfde mening hebben Kristof, als ik kijk naar onze berichten :) Jou bericht is ook gewoon de keiharde waarheid, ook een probleem daar in the-site ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op dinsdag 14 februari 2006 om 22:09:
Dat kan niemand weten...
No offence!

Ja hoor iedereen die weet hoe het Recht in Belgie werkt wel.

Waarschuw beheerder
Kheb respect voor jou Dark-e..
Helemaal gelyk..
Waarschuw beheerder

- 'Gefreakte' foto's in The-Site

Resultaat na 2 uur binnen te zijn was dat we een heel peleton 16 jarige doorgesnoven ecto's van ons af moesten slaan..het leek verdomme wel een mierenest

:respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
enne drugs..da zie je overal, maar als je het wil doen, schep er dan aub zo niet mee op

en daar zit o.a. het probleem bij the Site

16/17jarige mannekes die het uitermate ruig vinden om zo waus mogelijk daar rond te huppelen

IK kwam daar vroeger voor de muziek, de bekenden, de gezelligheid..

nu komen ZE voor de drugs.. voor de tolerantie.. etc etc

helaas helaas, want the-site is toch 1 van de pushers van de jump geweest in de tijd dat de jumpmuziek op achterstand geraakt..

nogmaals; heb daar een hele fijne tijd gehad maar laatste tijd ging het helemaal nergens meer over

en ik denk, dat zowel vaste site-gangers van vroeger als (met alle respect) de crew dit kan be-amen
Waarschuw beheerder
en daar zit o.a. het probleem bij the Site

16/17jarige mannekes die het uitermate ruig vinden om zo waus mogelijk daar rond te huppelen

IK kwam daar vroeger voor de muziek, de bekenden, de gezelligheid..

nu komen ZE voor de drugs.. voor de tolerantie.. etc etc

helaas helaas, want the-site is toch 1 van de pushers van de jump geweest in de tijd dat de jumpmuziek op achterstand geraakt..

nogmaals; heb daar een hele fijne tijd gehad maar laatste tijd ging het helemaal nergens meer over

en ik denk, dat zowel vaste site-gangers van vroeger als (met alle respect) de crew dit kan be-amen

helemaal mee eens..

ik heb r echt super tijden gehad mar t ging nergens meer over de laatste tijd

Waarschuw beheerder
donateur
En verder tja, je moet geen discotheken gaan vergelijken, dat is onzin en tevens ook niet erg nuttig..de schuld verschuiven is ook altijd makkelijk, maar ik denk dat het voor een discotheekeigenaar NIET makkelijk is tegenwoordig, zeker met de hele portierswet, die er dan eigenlijk nog is om misbruiken tov de KLANTEN te voorkomen..nou, dan moet je daar als klant ook een beetje respect voor hebben, want je zou als security maar is iemand moeten durven fouilleren die toevallig zijn rechten kent he

grtjes

hele wijze woorden en waaruit een realiteitsbesef blijkt.
Je zit als eigenaar helemaal niet te wachten op drugs en drugsgebruikers, maar je zaak " schoon " houden is onmogelijk helaas.
Iedereen moet overigens lekker doen wat hij wil met dope, maar ga er inderdaad niet over opscheppen en veroorzaak geen overlast voor andere.
Waarschuw beheerder
Moest een x gebeuren het was alleen afw8te wanneer het zou gebeuren...

Het is wel jammer dat the site dicht is..kom daar al sinds ti voor het eerst open was:(

Waarschuw beheerder
http://partyaddict.xszone.net/movies/The_OH_02.wmv

http://perswww.kuleuven.ac.be/~u0000448/hakken.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PinDa Swaffel j0u op woensdag 15 februari 2006 om 14:24:
Het is wel jammer dat the site dicht is..

Dat is niet officieel bevestigd door ons!
Mensen wacht of de officiele berichten ipv van zelf conclusies te trekken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op woensdag 15 februari 2006 om 17:15:
Mensen wacht of de officiele berichten ipv van zelf conclusies te trekken...

Juist ja! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
site naar de klote hehe !!!
balletent

Waarschuw beheerder
donateur
wat was dat weer een geweldig doordachte en aanvullende opmerking van je.
Waarschuw beheerder
besef wel allemaal dat als de site weer open is/gaat dat de politie het in de gaten houdt ;) dus voor diegene die gebruiken, hoe hard jullie ook roepen dat het klote is, het veranderd niet als jullie niet veranderen. Komen ze gelijk weer dan kan the site zeker te weten gelijk sluiten. dus denk eens goed bij jezelf na als the site weer open is/gaat ;)(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op woensdag 15 februari 2006 om 17:59:
besef wel allemaal dat als de site weer open is/gaat dat de politie het in de gaten houdt dus voor diegene die gebruiken, hoe hard jullie ook roepen dat het klote is, het veranderd niet als jullie niet veranderen. Komen ze gelijk weer dan kan the site zeker te weten gelijk sluiten. dus denk eens goed bij jezelf na als the site weer open is/gaat

Zal hun een worst wezen, voor de kleutertjes is het natuurlijk weer stoer om naar de site te gaan en te ''freaken''. Ongeacht wat er met die tent gebeurt, maar je post klopt zeker Tinusz, mss een leeftijdsgrens zou ook niet verkeerd zijn daar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op woensdag 15 februari 2006 om 18:17:
een leeftijdsgrens zou ook niet verkeerd zijn daar

Die is er al..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:25:
Die is er al..

Maar controleren ze er streng op? :no: Nee! Er lopen nog steeds kindjes van 13 binnen!

Waarschuw beheerder
Ze controleren maar af en toe.. Soms moet je wel je ID laten zien en soms niet.. Ik ken een meisje van 15 en zij komt altijd binnen.

Uitspraak van Tinusz op woensdag 15 februari 2006 om 17:59:
besef wel allemaal dat als de site weer open is/gaat dat de politie het in de gaten houdt dus voor diegene die gebruiken, hoe hard jullie ook roepen dat het klote is, het veranderd niet als jullie niet veranderen. Komen ze gelijk weer dan kan the site zeker te weten gelijk sluiten. dus denk eens goed bij jezelf na als the site weer open is/gaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:35:
Maar controleren ze er streng op? Nee! Er lopen nog steeds kindjes van 13 binnen!

Jah das de laatste tyd wir,
mar is een tyd geweest dat da nie was..
Of je ben maatjes mee de uitsmyters..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb schijt aan wat voor leeftyden er allemaal rondloopt,
ik heb et altyd goed naar mn zin daar,en ik ben cker nie de enige.en er loopt ook ouder volk rond hoor!En de meeste van hun hebbe et ook goed naar hun zin , dus snap nie wa jullie zeuren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer jammer jammer....
heb supertijden gehad daar!!!
vroeger was heter ook al!! mensen ga niet vertellen dat het pas van het laaste jaar is...maar het klopt wel dat de mensen zich er vroeger voor "schaamden" en tegenwoordig was het'wie ziet er wouser uit op de foto's??!!
dat is gewoon zonde!! de regels zijn nu eenmaal dat ze niet mogen fouilleren, anders was het heel anders geweest, maar het is niet de schuld van de Site(site is een betonnen gebouw met barretjes in het midden en een Dj en LichtLJ en obers...) die kunnen er niets aan doen dat dat soort mensen erop af komen...
het was te verwachten, vooral als de politie af en toe naar de foto's op de site zou kijken, dat zou ik wel anders hebben gedaan, niet DIE foto's van die "begaaiden" erop zetten, maar dat zou de enige fout zijn die je de site-crew mee kan geven...
voor de rest hebben ze het altijd goed gedaan, muziek was altijd goed, danseressen altijd goed( complimentje naar me moppie Suus) en de Breezers ;-) ook altijd erg goed...
mensen beetje domme reacties van die meiden die OOOH zo VOOR de site zijn...gaan ze lopen vertellen dat hun vriendinntjes vam 15 altijd binnen kwamen....en hoe veel drugs er gebruikt werd....waar zit dan je verstand ????
maar goed...verstand heeft niet iedereen in zijn bezit zo blijkt maar weer!!
jammer voor de mensen die het er altijd naar hun zin hebben gehad!!
Hoop voor jullie dat de site weer open gaat, maar verder is het toch JULLIE (gebruikers) eigen schuld...
en ik heb zeker GEEN medelijden met de mensen die zijn opgepakt...hallo!! dat doen ze toch helemaal zelf????
Maar jah...
muziek was vroeger top,(dark-e en Bjorn) er kwamen altijd dezelfde vaste groep mensen, Ook toen waren er al drugs...
mensen denk na voordat je NU iets post...NEGATIEF dan!! als jullie zo graag de tent open willen houden...!!!
Waarschuw beheerder

je heb helemaal gelijk
dark-e

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 18:33:
rich ik weet dat et zat uit de hand was gel0pen..maar jij hebt v0lgens mij 0wk vast en zeker l0l gehad bij site dus..

nou nee nie echt hoor dana

heb echt geen lol gehad bij site bijna niemand nie
da weet IK zeker

omdat buiten bijna iedereen was opgepakt enz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 februari 2006 om 18:43:
Ze controleren maar af en toe.. Soms moet je wel je ID laten zien en soms niet.. Ik ken een meisje van 15 en zij komt altijd binnen

vinnik best raar, ik kwam/kom dr elke week en élke week moet ik me paspoort toch echt afgeven en de rest die bij me is ook, iemand het vergeten maken ze dr wel een opmerking over.
Dan kijke ze dr ff op en geven ze t weer terug :/ waar is dat dan voor nodig....????

Waarschuw beheerder
Jammer als het zou moeten sluiten, maar er is nog niks zeker!
En over die leeftijdsgrens dat was vroeger toen het catouche was al niet belangrijk. Toen kwam je ook binnen als je 15 was. Alleen bij club X letten ze op of je 16 was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom heeft iedereen het toch over de leeftijdsgrens? wat is erger...dat er iemand van 16 binnen staat of dat iemand van 16 drugs neemt (waarschijnlijk verkregen van ouder persoon ;) ) het gaat hier niet alleen om minderjarigen, zijn maar zat meerderjarigen die drugs gebruiken in the site en dealen in the site....daar ligt het probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 21:41:
vinnik best raar, ik kwam/kom dr elke week en élke week moet ik me paspoort toch echt afgeven en de rest die bij me is ook, iemand het vergeten maken ze dr wel een opmerking over.
Dan kijke ze dr ff op en geven ze t weer terug waar is dat dan voor nodig....????

Ja kweet het, ik moet hem ook altijd laten zien.. Zij kent de uitsmijter geloof ik, dus ja..

Waarschuw beheerder
Uitbater dancing The Site blijft aangehouden

DJ Yorick, huis-DJ van 'The Site', had op 25 februari een verjaardagsfeest gepland.

De 43-jarige Nederlandse uitbater van dancing The Site in Wuustwezel, die zaterdagnacht na een razzia door de politie opgepakt werd, blijft aangehouden. Hij wordt verdacht van het ter beschikking stellen van accommodatie voor het dealen en gebruiken van verdovende middelen. Dat meldt het parket van Antwerpen. Er werden ook twee Nederlandse twintigers aangehouden die verdacht worden van het dealen van drugs in de discotheek.

Omstreeks 4u45 vielen de speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel. De aanleiding daarvoor waren hardnekkige geruchten dat er veelvuldig drugs gebruikt werd en gedeald zou worden. De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden. De zaak werd onmiddellijk gesloten.
12/02/06 17u54

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_170988.html
Waarschuw beheerder
Vrijdagavond om 21u zullen jullie een officieel bericht krijgen over het verdere verloop...

Houd de nieuwsbrief ook in de gaten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 01:43:
12/02/06 17u54

Pff, :nocheer:

Waarschuw beheerder
Agjah..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op woensdag 15 februari 2006 om 22:33:
waarom heeft iedereen het toch over de leeftijdsgrens? wat is erger...dat er iemand van 16 binnen staat of dat iemand van 16 drugs neemt (waarschijnlijk verkregen van ouder persoon ) het gaat hier niet alleen om minderjarigen, zijn maar zat meerderjarigen die drugs gebruiken in the site en dealen in the site....daar ligt het probleem.

lees eerst het forum helemaal door,, voordat je van die domme antwoorden gaat plaatsen dan snap je misschien waar het over gaat!
Waarschuw beheerder
pardon? :/ je hoeft mij niet te vertellen waar het hier over gaat hoor ventje :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op donderdag 16 februari 2006 om 02:55:
Vrijdagavond om 21u zullen jullie een officieel bericht krijgen over het verdere verloop...

Dus allemaal ff je mond houden tot die tijd :P :x haha ;)

Waarschuw beheerder
Idd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 10:10:
ventje

pardon? volgens mij verschillen wij niet zoveel in leeftijd,, dus noem mij geen ventje
Waarschuw beheerder
jij noemt mijn antwoord dom, volgens mij weet je zelf niet waar het over gaat of je behoord zelf tot een gebruiker, dat zou ook een hoop verklaren :x
Waarschuw beheerder
k hoop dat we vrijdag avond goed bericht krijgen te horen!

Waarschuw beheerder
donateur
wat is erger...dat er iemand van 16 binnen staat of dat iemand van 16 drugs neemt

alle 2 erg :yes:
het 1e is in Belgie ook strafbaar met sluiting van de discotheek. In Nederland zou je eerst nog een waarschuwing of boete krijgen, maar Belgie is vaak meteen voor bepaalde tijd dicht.

het 2e is sowieso belachelijk, maar helaas niet meer uit te bannen tegenwoordig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 10:54:
jij noemt mijn antwoord dom, volgens mij weet je zelf niet waar het over gaat of je behoord zelf tot een gebruiker, dat zou ook een hoop verklaren

antwoord :
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:57:
alle 2 erg
het 1e is in Belgie ook strafbaar met sluiting van de discotheek. In Nederland zou je eerst nog een waarschuwing of boete krijgen, maar Belgie is vaak meteen voor bepaalde tijd dicht.

snap je nu waarom jouw antwoord dom is Tinusz???
als je het forum doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat club X moest sluiten omdat er iemand onder de 16 jaar binnen stond...

en nee ben geen gebruiker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CH@P op woensdag 15 februari 2006 om 21:41:
heb echt geen lol gehad bij site bijna niemand nie
da weet IK zeker

nee ik wel dan..?!!?
ik bed0elde 0wk niet de afgelopend zaterdag,maar de weken v0or razzia dus..
ga maar weer lkkr camperen v0or de p0litie bureau chapkuh..:9hahaha:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:06:
snap je nu waarom jouw antwoord dom is Tinusz???
als je het forum doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat club X moest sluiten omdat er iemand onder de 16 jaar binnen stond...

ten eerst is mijn reactie geen antwoord op iets en ten tweede is die niet "dom" het is mijn mening zoals ik die zie. denk je dat ze een tent gaan sluiten als er iemand van 16 binnen staat? denk dat ze de tent sluiten als er iemand van 16 binnen staat die onder invloed is van DRUGS. Snap je nu wat ik bedoel...men praat hier alsof het alleen om de minderjarigheid gaat, ze vergeten wel even de factor DRUGS in het verhaal ;) snap je het nu of moet ik het nog een keer uitleggen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op donderdag 16 februari 2006 om 13:53:
k hoop dat we vrijdag avond goed bericht krijgen te horen!

Jaa ik denk wel meerdere van onS :) duS stOp maar met die PF rellen en Just wait !
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 14:47:
men praat hier alsof het alleen om de minderjarigheid gaat, ze vergeten wel even de factor DRUGS in het verhaal

minderjarig = in Belgie zeker zo erg voor de wet.
als er dan ook nog dope in het spel is, is het vlug bekeken

Waarschuw beheerder
waarom heeft iedereen het toch over de leeftijdsgrens? wat is erger...dat er iemand van 16 binnen staat of dat iemand van 16 drugs neemt (waarschijnlijk verkregen van ouder persoon ) het gaat hier niet alleen om minderjarigen, zijn maar zat meerderjarigen die drugs gebruiken in the site en dealen in the site....daar ligt het probleem.

ten eerst is mijn reactie geen antwoord op iets en ten tweede is die niet "dom" het is mijn mening zoals ik die zie. denk je dat ze een tent gaan sluiten als er iemand van 16 binnen staat? denk dat ze de tent sluiten als er iemand van 16 binnen staat die onder invloed is van DRUGS. Snap je nu wat ik bedoel...men praat hier alsof het alleen om de minderjarigheid gaat, ze vergeten wel even de factor DRUGS in het verhaal snap je het nu of moet ik het nog een keer uitleggen

ten eerste is het een reactie op iedereen die iets gezegd heeft over de leeftijdsgrens, ten tweede "het gaat hier niet alleen om minderjarigen, zijn maar zat meerderjarigen die drugs gebruiken in the site en dealen in the site....daar ligt het probleem" klinkt niet als een mening maar lijkt meer op feit als je het zo weergeeft, ten derde
zijn dit 2 veschillende verhalen, die hierboven staan weergegeven,,... kon nergens uit opmaken dat het om kinderen onder de 16 jaar gingen die drugs gebruiken :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 1 keer dan ;)

denk je dat ze geen waarschuwing zouden geven als alleen een kind van 16 (nuchter) binnen zou staan?

is dat kind onder invloed ;) dan zullen inderdaad niet waarschuwen, maar gelijk de tent sluiten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik snap nu wel wat je bedoelt,,.. maar zo zei je het in eerste instantie naar mijn mening niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:56:
ja ik snap nu wel wat je bedoelt,,.. maar zo zei je het in eerste instantie naar mijn mening niet

tis goed met je ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 15:12:
tis goed met je

ben blij toe ;)

Waarschuw beheerder
Oke klaar nou :p :cheer:

Laten we gewoon w88 op wat suus zei:

Uitspraak van susa op donderdag 16 februari 2006 om 02:55:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:
zijn dit 2 veschillende verhalen, die hierboven staan weergegeven,,... kon nergens uit opmaken dat het om kinderen onder de 16 jaar gingen die drugs gebruiken

lezen is soms moeilijk :x...komtie he:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:
wat is erger...dat er iemand van 16 binnen staat of dat iemand van 16 drugs neemt

dat is 1 keer...:x

denk je dat ze een tent gaan sluiten als er iemand van 16 binnen staat? denk dat ze de tent sluiten als er iemand van 16 binnen staat die onder invloed is van DRUGS

en dat is 2 keer :x

Waarschuw beheerder
donateur
wat ben jij een betwetertje, Tinusz !

neem nu aan dat een minderjarige binnen net zo erg is als dope in Belgie.
Maar goed denk en doe wat je wil :(
Waarschuw beheerder
betweter omdat iemand niet kan lezen? :S logisch haahaha...ik mag toch aannemen dat een minderjarige met dope dan toch nog erger is ;) of denk ik dan weer te logisch :)
Werkzaam bij Wicked Soundz
Artiest {SHOWLIST artist 47231, 17514}
Waarschuw beheerder
DJ Yorick, huis-DJ van 'The Site', had op 25 februari een verjaardagsfeest gepland.

tja........kom je een keer in het nieuws.......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 16:20:
een minderjarige met dope dan toch nog erger is

klopt, dat is helemaal FOUT !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 15:40:
Uitspraak van Stampuhtje op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:

dat is 1 keer...

ja 16 is voor mij nog steeds niet onder de 16,,.. wat je er ook van maakt ...:S

bij die tweede stond het wel ja,,... maar die had ik alleen geciteerd om te laten zien dat die twee verhalen totaal verschillend van elkaar waren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom zou het onder de 16 moeten zijn? 16 = ook minderjarig...maar dat snap je denk ik niet;)

Waarschuw beheerder
jij had het over de leeftijdsgrens
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 17:58:
waarom zou het onder de 16 moeten zijn? 16 = ook minderjarig...maar dat snap je denk ik niet

nog 1 keer!!! jij hebt het over de leeftijdsgrens,,.. die ligt bij de site op 16 jaar,, dus vandaar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en zeg nou niet steeds dat ik er niks van snap,, want volgens mij ben jij hier de gene met het iq van een gemiddelde schoenmaat als je jezelf zo tegen zit te spreken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:05:
want volgens mij ben jij hier de gene met het iq van een gemiddelde schoenmaat

En dat springt er hier behoorlijk tussen uit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:03:
nog 1 keer!!! jij hebt het over de leeftijdsgrens,,.. die ligt bij de site op 16 jaar,, dus vandaar!

die ligt bij the site op 18 jaar officieel :x nog meer zinloze opmerkingen? :x en ik spreek me nergens tegen...of zie je ergens weer iets staan wat je niet begrijpt of niet kan lezen? blijf niet alles 3 keer uitleggen hoor :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 18:25:
die ligt bij the site op 18 jaar officieel sta je dan even voor schut nog meer zinloze opmerkingen? en ik spreek me nergens tegen...of zie je ergens weer iets staan wat je niet begrijpt of niet kan lezen? blijf niet alles 3 keer uitleggen hoor

Danscotheek The-Site
Bredabaan 29
2990 Wuustwezel
www.the-site.be
info@the-site.be
Inkom: 5 € (niet geldig op speciale dagen)

Open: Saterday from 22:00 till...

Capaciteit: 2000 happy party people

Parking: 240 Cars

Vestiare: yes

The Site: 1 partyplace, 1 BIG domain

The music: Trance, Club, Techno, Jump, Retro

The DJ's: DJ Pat B (Energize & Proud To Be Loud) & DJ Marcky (The-Site , Trance Universe) & Dj Yorick

How to get there?

E19 Antwerpen-Breda >> uitrit 2 Hoogstraten-Loenhout richting Loenhout tot op de Bredabaan >> richting Breda na ongeveer 1 km ziet u op de rechterkant Danscotheek The-Site.

How to get there by bus?

Follow this link for bus stops

Dit is echt het laatste hoor, want ik word nu een beetjuh moe van je gezwam,,,... voor meer informatie kijk je maar op www.the-site.be

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 18:25:
die ligt bij the site op 18 jaar officieel nog meer zinloze opmerkingen? en ik spreek me nergens tegen...of zie je ergens weer iets staan wat je niet begrijpt of niet kan lezen? blijf niet alles 3 keer uitleggen hoor laatste aanpassing 16 februari 2006 18:32

ow sta je dan even voor schut heb je toch maar weggehaald ;)
Waarschuw beheerder
binnen hangt een briefje met minimale leeftijd = 18 :/ of die moet weggehaald zijn ofzo? maar goed dat neemt nog steeds niet weg dat 16 jarigen ook minderjarig zijn ;) dat is normaal hoor in nederland...alles onder de 18 is minderjarig ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:35:
ow sta je dan even voor schut heb je toch maar weggehaald

ja vond ik toch niet zo netjes ;) ook al heb je gelijk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uhm ja, zag t eerlijk gezegd ook staan :x
Maar kweet nog goed toen ik er voor het eerst naar toe wilde gaan, dat ik toen ook op de site keek van hun en toen was het nog 17.. En dat is geloof ik nog geen jaar geleden :)
Dus tis wel verlaagd, als ik het goed heb?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 18:35:
maar goed dat neemt nog steeds niet weg dat 16 jarigen ook minderjarig zijn dat is normaal hoor in nederland...alles onder de 18 is minderjarig

ja duhhh!! ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 18:35:
ja vond ik toch niet zo netjes ook al heb je gelijk

haha okee dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:38:
ja duhhh!! ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is..

eindeloze discussie haha ;)(F)

back ontopic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2006 om 18:37:
Uhm ja, zag t eerlijk gezegd ook staan
Maar kweet nog goed toen ik er voor het eerst naar toe wilde gaan, dat ik toen ook op de site keek van hun en toen was het nog 17.. En dat is geloof ik nog geen jaar geleden
Dus tis wel verlaagd, als ik het goed heb?

Tis gewoon altijd al 16 geweest hoor, dat was meer als 3,5 jaar geleden al zo.. lijkt me sterk dat ut dan 1 jaar geleden ineens anders was. :S

Waarschuw beheerder
whaha, anders ga jij er nog lekker over door :X :cheer:

Maar kan best hoor (F) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 18:49:
eindeloze discussie haha

back ontopic

;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:57:
Tis gewoon altijd al 16 geweest hoor, dat was meer als 3,5 jaar geleden al zo.. lijkt me sterk dat ut dan 1 jaar geleden ineens anders was. :S

;):yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2006 om 18:59:
whaha, anders ga jij er nog lekker over door

Bepaal zelf waar'k over doorga zou het niet. waarheid moet gezegd worden! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga het papiertje opsporen haha :D want ik ben niet gek :/ het hing altijd als je binnen kwam gelijk rechts achter de eerste klapdeur :P maar goed...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 19:02:
Bepaal zelf waar'k over doorga zou het niet. waarheid moet gezegd worden!

en zo ist maar net ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 16 februari 2006 om 19:03:
ik ga het papiertje opsporen haha want ik ben niet gek het hing altijd als je binnen kwam gelijk rechts achter de eerste klapdeur maar goed...

hahaha (Y) okee dan,, veel succes!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 19:02:
Bepaal zelf waar'k over doorga zou het niet. waarheid moet gezegd worden!

Haha dat mag jij zeker, je hoef niet gelijk zo bot uit de hoek te komen hoor..
Waarschuw beheerder
tenminste als ik nog de kans krijg om te zoeken :$ moet ie wel eerst weer open :/

haha kimmie laat der lekker mauwen joh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2006 om 19:06:
Haha dat mag jij zeker, je hoef niet gelijk zo bot uit de hoek te komen hoor..

beter bot uit de hoek komen dan een rechte hoek op je neus :P:P is maar een grapske eej ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 19:10:
is maar een grapske eej

Dan ist goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2006 om 19:12:
Dan ist goed

;) sarcastisch bedoelt

Waarschuw beheerder
http://users.pandora.be/centrumvriendendrongen/audio/rec0205-035513.wma
the site??
of the oh??
Hollanders goed luister... de belgen zullen er wat minder moeite mee hebben!

Waarschuw beheerder
donateur
da was de razzia van de site...

Waarschuw beheerder
en de andere zegt van the Oh..:S

Waarschuw beheerder
HET IS VAN THE OH WANT IK HAD DA FRAGMENT AL VOOR HET WEEKEND, en aangezien da van the site pas afgelopen weekend was!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb hele razzia van de oh op video... was zeker niet de oh

Waarschuw beheerder
ik weet het wel zeker van wel, hoe kan ik anders da fragment al een week hebben:S:S:S:S?!

Waarschuw beheerder
haha.. de volgende discussie is begonnen :P

Maaruh kiwi, hoe begon dat dan bij the oh? En wat zeiden ze daar?

Kan iemand die afgelopen zaterdag in the site was hier anders antwoord op geven :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Bij de OH gingen ze het bananenlied zingen...

Waarschuw beheerder
whaha okee dan..
Was jij afgelopen zaterdag ook in the site toen dit gezegd werd?

Waarschuw beheerder
donateur
was wel in de site ja.. maar durf echt niet 100% zeker te beweren dat het die tekst was..

Waarschuw beheerder
tjah misschien is the site en the Oh gemixt..?:9

Waarschuw beheerder
mense ga allemaal lekker huilen.. pff

Waarschuw beheerder
en we beginnen bij jou..ok jef..?:yes:

Waarschuw beheerder
jah je kunt er lang en kort over praten, maar FEIT is dat ik dat fragment vorige week al had.. en bij the site is het pas afgelopen weekend gebeurd, met andere woorden dat fragment kan niet van the site zijn want dat was toen nog niet gebeurd.. maja als je t nie geloofd moet je t zelf weten, maar ik weet 100% zeker dat ik gelijk heb want ik heb dat fragment al een week:S

Waarschuw beheerder
idd fragment is van THE OH :yes:

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
niet van The-Site in ieder geval. maarja discussie gesloten :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ok is duidelijk :P.. waarschijnlijk op een moment dat de camera uitstond ;)
kom misschien nie zo over maar geloof het echt or haha :D

Waarschuw beheerder
haha oke dan..:D

Waarschuw beheerder
.
Waarschuw beheerder
he is ie nou open of helemaal dicht ik wil er heen zaterdag door die drugs word een leuke tent verpest tjee ze kunne ni zomaar sluiten toch gr mij stuur ff berichie op me pf
Waarschuw beheerder
vandaag 21:00 krijgen jullie bericht..
Schijf je in voor de nieuwsbrief op www.the-site.be
Waarschuw beheerder
door die drugs word een leuke tent verpest

idd...
Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer, drugs verpest niet alleen je eigen leven, maar ook dat van een ander ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 21:58:
Heb hele razzia van de oh op video... was zeker niet de oh

zit niet te zeveren

ik had dit fragment zondag na de razzia in the oh! al

was opgenomen van livestream

dus is zeker niet van site aangezien die razzia pas week later was

bijdehandje

Waarschuw beheerder
Jullie z'n wel un stelletje ruzie makertjes amal or,
amal gelyk wille hebbe..:)

Waarschuw beheerder
donateur
zit niet te zeveren

lees is verder voordat je commentaar levert

Waarschuw beheerder
Tis idd van de OH op het andere forum is daarnet een zelfde fragment geplaatst,, alleen dan uitgebreider en die komt van de OH!

discussie gesloten

Waarschuw beheerder
Gelukkig..

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
en blijft tie open??

Waarschuw beheerder
het is al negen uur geweest: geen bericht

Waarschuw beheerder
OFFICIELE MEDEDELING:

Beste bezoekers van www.the-clubs.be en www.the-site.be

Afgelopen zondagmorgen 12 februari is de politie binnengevallen in het
pand op de Bredabaan 29 te Wuustwezel (B), beter gekend als
www.the-site.be, voor een zogenaamde 'razzia'.

Volgens het persbericht, dat afgelopen zondag is verspreidt door het
gerecht van Antwerpen, is gebleken dat er op de vloer van www.the-site.be
bepaalde middelen zijn aangetroffen, vermoedelijk drugs.

Na dagen van onzekerheid hebben wij vandaag definitief te horen gekregen
dat www.the-site.be morgen, zaterdag 18 februari 2006, niet open zal zijn.

De sluiting en de aanhouding van de uitbater is helaas een gevolg van
DRUGS. Wij willen jullie er op wijzen dat, de bezoekers die gebruiken en
dealen, verantwoordelijk zijn voor de sluiting.

Zodra er meer officiële informatie bekend is, zal op het forum van
www.the-clubs.be bekend gemaakt worden.

Wij hopen op jullie medewerking en jullie verantwoordelijkheidsgevoel,
zodat we in de toekomst gespaard zullen blijven van dit soort acties. Ook
vragen wij, om uit respect voor de familie van de eigenaar van the-site,
geen problemen te veroorzaken rondom the-site. Je treft er alleen maar
derden mee.

Wij begrijpen, dat het voor de mensen die geen drugs gebruiken ook heel
erg is dat hun favoriete uitgaansgelegenheid gesloten is. Voor deze mensen
kunnen we mededelen, dat dezelfde mensen die het feest in www.the-site.be
al die jaren hebben georganiseerd, morgen toch een plaats hebben gevonden
om verder te feesten.

De resident DJ's hebben op deze korte termijn nog niet bevestigd, maar bij
www.the-stars.be in Sint-Niklaas kan er in ieder geval morgen verder
gefeest worden met hetzelfde concept zoals jullie dat gewend waren bij
www.the-site.be. Meer informatie volgt morgen op de website.

We hebben ook de bevestiging gekregen dat de drankjetons van
www.the-site.be morgen geldig zijn in www.the-stars.be .

Bedankt voor jullie begrip en aandacht, en hopelijk allemaal tot morgen in Sint-Niklaas.

Over www.the-clubs.be:

www.the-clubs.be is een verzamelplaats voor mensen die houden van
hedendaagse muziek, graag meepraten en discussiëren over het
uitgaansleven.

www.the-clubs.be wil hierbij nogmaals benadrukken dat DRUGS in welke vorm
dan ook strafbaar zijn in België. Hierbij willen wij benadrukken dat
www.the-clubs.be absoluut anti-drugs is!
Waarschuw beheerder
das mooi klote
hoop dat erik snel weer vrij is en da de site snel weer open is
Waarschuw beheerder
hey! das mijn bericht!!

Nou mensen... bij deze dus...

Waarschuw beheerder
Jammer hoor..
Waarschuw beheerder

oud nieuws...:respect:
Waarschuw beheerder
Ja dat was eigenlijk al bekend ja
Waarschuw beheerder
Echt klote!!!

Was een vet tentje!!

Met erg vette muziek!

Waarschuw beheerder
ik vindt t echt kut dat tie dicht is
je zag sommige mensen alleen maar daar
en da was altijd kwaai gezellig snapte
dus hoop maar dat tie snel weer open gaat kunnen we flink verder met begaaie
I LOVE THE SITE mn tweede huisje
Waarschuw beheerder
maar vanavond the-site style @ www.the-stars.be :bounce:
Waarschuw beheerder
Basjuuh citeer 12 februari 2006 16:05
Tjaa, wat moet ik hiervan zeggen. The-Site is in een mum van tijd veranderd, van vette tent, tot enorm drugsparadijs voor kleine kinders

idd :)

Waarschuw beheerder
gaat the-Stars nu dicht op vrijdag dan?

was wel goed te doen daaro op 'n vrijdagavondje..

Waarschuw beheerder
tjah, tis wel jammer..
maar had het wel verw8.. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:20:

The-Stars blijft op vrijdag ook gewoon open. Dubbel feest dus.

Ik ga der zometeen heen, zie jullie allemaal daar wel

Greetz
Waarschuw beheerder
ik ga vertrekken naar return!

veel plezier allemaal, waar je ook naar toe gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 17:46:
kunnen we flink verder met begaaie

:x:x:x:x:x:x:x:x:@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 23:11:
Wij willen jullie er op wijzen dat, de bezoekers die gebruiken en

dat kan allemaal wel, maar een uitbater heeft ook de verantwoordelijkheid om een en ander tegen te gaan, dus zwaar controleren op gebruik van en handel in dope.
hier is niet echt veel aan gedaan en dan roep je onheil over je af.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 23:11:

Maar die uitbater heeft wel jaren gedaan alsof zijn neus bloeide (waarvan ;)) en al die tijd aan jullie verdiend :(
Nu is het afgelopen en wordt er naar jullie bezoekers gewezen, heel triest.
Waarschuw beheerder
en maar goed blijven praten over drugs :x the site is gewoon dicht door de drugs die de bezoekers meebrachten/gebruikten of de uitbater daar nu wel genoeg aan deed of niet....het is en blijft het feit dat door de drugs van de bezoekers the site nu dicht is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op zondag 19 februari 2006 om 12:56:
en maar goed blijven praten over drugs

Dat is niet goed te praten, maar helaas ook niet meer uit de uitgaanswereld weg te krijgen/denken.
In iedere zaak wordt gebruikt of het nu de kroeg op de hoek is of een grote luxe club.
100% buitenhouden is onmogelijk, maar dat wilt niet zeggen dat je het niet moet proberen.
Waarschuw beheerder
zeker hou je het nergens buiten, maar je weet zelf ook wel hoe het bij the site is ;) en wat moet je er tegen doen? iederene zijn broek uit laten trekken? fouilleren mag al niet van de belgische wet dus? vertel jij het maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op zondag 19 februari 2006 om 13:01:
vertel jij het maar

gewoon wel foullieren :yes:

helpt echt, gewoon een paar zaterdagen achter elkaar wel doen, schrikt wel af. Ook een parkingwachter neerzetten en auto's laten controleren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:50:
gewoon wel foullieren

dat mag dus gewoon niet :) (belgische wet, is al vaker gezegd ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op zondag 19 februari 2006 om 16:56:
Uitspraak van Harde Kern op zondag 19 februari 2006 om 15:50:
gewoon wel foullieren

dat mag dus gewoon niet (belgische wet, is al vaker gezegd )

dat mag idd niet, maar bij de versuz gebeurt het ook gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
Het gebeurd op 99 van de 100 zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op zondag 19 februari 2006 om 16:56:
dat mag dus gewoon niet

heb 13 jaar aan de deur gestaan ( in Belgie ) en gewoon gedaan, nooit klachten erover gehad.
het wordt ook gedaan voor de andere bezoekers hun veiligheid toch. Het is ook maar net hoe je het brengt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:50:
gewoon wel foullieren

jah idd.. Bij Reverze mocht het toch ook en bij andere feesten.. Of is dat anders?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 19 februari 2006 om 18:36:
Bij Reverze mocht het toch ook en bij andere feesten.. Of is dat anders?

Nee hoor.

Waarschuw beheerder
bah helemaal me draai kwijt in the return..
hopelijk gaat the site in de toekomst weer open.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 20:21:
bah helemaal me draai kwijt in the return..

return is een klote tent

Waarschuw beheerder
Lavie was trouwens wel heel goed te doen ;)
Waarschuw beheerder
ik heb anders nog wel 2 uur laang the-site style gedraaid in the-return afgelopen zaterdag..........Werd daar goed onthaalt :D
Waarschuw beheerder
fouilleren mag al niet van de belgische wet dus? vertel jij het maar

blijkbaar kan t wel want zoveel drugs als bij the site zul je nooit in highstreet zien ..

bij the site kon je met zn 2 of zelfs met zn 3 een kwartier op de wc zitte en de uitsmijters waren nog steeds nergens te zien :x :x :x zegt genoeg toch!!!
zag t vaak genoeg gebeuren :( :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van llonnepon op maandag 20 februari 2006 om 12:37:
bij the site kon je met zn 2 of zelfs met zn 3 een kwartier op de wc zitte en de uitsmijters waren nog steeds nergens te zien zegt genoeg toch!!!
zag t vaak genoeg gebeuren

Of je staat de hele dag bij de wc daar in een tent waar je over klaagt of jij was 1 van de 3 op de wc. :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op vrijdag 17 februari 2006 om 21:57:
en blijft tie open??

wat denkte zelf... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bij the site kon je met zn 2 of zelfs met zn 3 een kwartier op de wc zitte en de uitsmijters waren nog steeds nergens te zien zegt genoeg toch!!!

Jammer dat mensen nu wijzen terwij ze zelf net zo erg geweest zijn :/

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het niet uitmaakt of je met zn 2en of 3en op de wc zit.. In je eentje kan t toch ook :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij the site kon je met zn 2 of zelfs met zn 3 een kwartier op de wc zitte

Heb je da wel is gedaan het klinkt zo ervaren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:49:
Uitspraak van **loontje** op maandag 20 februari 2006 om 12:37:

Jammer dat mensen nu wijzen terwij ze zelf net zo erg geweest zijn

GERECHTIGHEID!!!!
Waarschuw beheerder
heb ik gvd nog stik veel van die muntjes liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 19:03:
Heb je da wel is gedaan het klinkt zo ervaren

zullen wij het doen ;)
Waarschuw beheerder
in 1 woord...

naief :)
Waarschuw beheerder
donateur
Yeeeaaaah Loontje is er ook weer.
Nu gaan we weer gesprekken en gezeur over niets krijgen.
:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Danielle<< op dinsdag 21 februari 2006 om 09:41:

Die kun je geloof ik bij the-stars gebruiken.. Weet het niet zeker..
Iemand die het wel weet? suus mss?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 20 februari 2006 om 14:22:
Of je staat de hele dag bij de wc daar in een tent waar je over klaagt of jij was 1 van de 3 op de wc.

Als je daar bij die cams staat en je ziet een groepje naar de wc gaan, en die komen een kwartier later pas terug, val het toch op. Heb het zelf ook vaak zat zien gebeuren! :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 11:01:
return is een klote tent

Prima tent is het daar, misschien moet je aan de grootte wennen ;)

Uitspraak van Ivo Pedazo op zondag 19 februari 2006 om 17:27:
dat mag idd niet, maar bij de versuz gebeurt het ook gewoon

Totdat iemand daar zn rechten kent..wel met als gevolg dat je niet in de desbetreffende tent kom als je weigerd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:15:
Als je daar bij die cams staat en je ziet een groepje naar de wc gaan, en die komen een kwartier later pas terug, val het toch op.

Daar kan je idd gelijk in hebben, maar dan weet je toch niet of er 2 of 3 mensen in hetzelfde wc hokje zitten.. :x Het zou ook kunnen dat ze er een kwartier staan om in de spiegel te kijken, want zulke zitten er ook bij whaha..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 februari 2006 om 16:08:
Daar kan je idd gelijk in hebben, maar dan weet je toch niet of er 2 of 3 mensen in hetzelfde wc hokje zitten.. Het zou ook kunnen dat ze er een kwartier staan om in de spiegel te kijken, want zulke zitten er ook bij whaha..

Dan zijn het wel heel erge make-up dozen. :x

Waarschuw beheerder
Haha dat is.. Maar die heb je er wel bij zitten van die popjes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Axel! op dinsdag 21 februari 2006 om 15:48:
Totdat iemand daar zn rechten kent..wel met als gevolg dat je niet in de desbetreffende tent kom als je weigerd..

Als je niets te verbergen heb is het toch geen probleem om gefouillieerd te worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 17:18:
Als je niets te verbergen heb is het toch geen probleem om gefouillieerd te worden?

idd helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 17:18:

het is echt de manier waarop je vraagt of je mag foullieren, niemand maakt bezwaar als het netjes gebeurd en het is ook voor je eigen veiligheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Axel! op dinsdag 21 februari 2006 om 15:48:
Prima tent is het daar, misschien moet je aan de grootte wennen

neej is gewoon slechte sfeer daar binnen
Waarschuw beheerder

Eeej eindelijk een terecht berichJe :P .. Maar goed dicht is dicht , dit zijn eindeloze discussies.
Waarschuw beheerder
Als je daar bij die cams staat en je ziet een groepje naar de wc gaan, en die komen een kwartier later pas terug, val het toch op. Heb het zelf ook vaak zat zien gebeuren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Yorick op maandag 20 februari 2006 om 11:53:
ik heb anders nog wel 2 uur laang the-site style gedraaid in the-return afgelopen zaterdag..........Werd daar goed onthaalt

ja heb je wel goed gedaan ja
alleen het geluid mag wel ietsjepietser zachter... ik kon de rest nie eens verstaan
maar the site style was wel goed ja ;)
Waarschuw beheerder

Joh, die zijn er meer. Maargoed site zal voorlopig dichtzijn, net als paar jaar geleden, en dan gaatie vanzelf weer n keer open!!!

Waarschuw beheerder
loontje... ik snap helemaal wat je bedoel!!
we hebben het er vaak zat over eh
maar het help toch nie joh
je ziet nu al wel weer da ze gelijk naar je gaan happen
hahaha
maar daar lig je vast nie wakker van ;)
ik ook nie :P

Uitspraak van **loontje** op maandag 20 februari 2006 om 12:37:

en mag je dan ook nie zeggen wat je wil ofzo?
ik heb het ook zo vaak gezien.. dan ging zelf naar de wc en hup komen weer 2 meisjes uit... en het mooie is... der stond een uitsmijter op te kijken... en deed ie wat? nee dus helemaal niks

:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dougster op woensdag 22 februari 2006 om 23:13:

Joh, die zijn er meer. Maargoed site zal voorlopig dichtzijn, net als paar jaar geleden, en dan gaatie vanzelf weer n keer open!!!

ja ik heb er ook nog liggen...
plakken we wel in ons fotoboek ofzo
voor later aan de kinderen te laten zien hahaa

Waarschuw beheerder
Ach jah lekker boeiend allemaal.. the site is niet meer, maja was t toch al beu daar..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:10:
ja heb je wel goed gedaan ja
alleen het geluid mag wel ietsjepietser zachter... ik kon de rest nie eens verstaan
maar the site style was wel goed ja

Das wel wat anders als da geluid bij the site, een stuk harder en beter!! Return is echt wel beter dan the site, alleen tsja tis gewoon ff wennen, als je het freakparadijs the site gewend bent:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 16:17:
Das wel wat anders als da geluid bij the site, een stuk harder en beter!!

een stuk harder is nie erg...
maar zoals afgelopen zaterdag??
ja je was er nie bij eh jeroentje ;)
maar geef verder niks... neem gewoon voortaan
oordoppen mee dan kan het nog steeds goed horen ;)
haha

Waarschuw beheerder
Weer een drugstent minder :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:20:
en mag je dan ook nie zeggen wat je wil ofzo?

Natuurlijk wel, maar in dit geval verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:52:
Weer een drugstent minder

sluit alle tenten dan maar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 19:10:
Natuurlijk wel, maar in dit geval verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet!

:S:S:S
waarom toch iedere x da gezeik man
jonge jonge,,..
als loon een mening heb mag ze die gewoon geven.
der zullen heus wel meer mensen zijn die het met sommige dingen wel eens met der... maar die zeggen het dan nie..
en weet je waarom nie?
omdat je van alles naar je kop geslingert krijg hiero op partyflock
ach ja... ik kan het blijven zeggen maar help toch niks
jammer...
miss van iedereeen de frustraties omdat the site dichtgegooid is
Waarschuw beheerder
diegene die zitte te zeike da ze blij zijn dat je the dicht is..
ik hoop echt dat voor diegene hun eigen favo uitgaansgelegenheid dicht gaat!!!
zit es nie andere tente af te zeike over drugs blabla dit blabla dat..
Waarschuw beheerder
drugs is idd overal dusja je doe er nie veel aan..
zelfs op moh stonde ze te snuive en slikke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op donderdag 23 februari 2006 om 21:08:
zelfs op moh stonde ze te snuive en slikke

Vrij logisch op zo'n feest wijsneus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:20:
en het mooie is... der stond een uitsmijter op te kijken... en deed ie wat? nee dus helemaal niks

En jij wil dat the-site weer open gaat?
Moet je vooral dit soort dingen online gaan gooien!!

Sommige mensen... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op donderdag 23 februari 2006 om 23:02:

Sommige mensen...

Ja Susa..helaas werkt het vaak zo..
Mensen denken vaak niet na bij wat ze zeggen en zien niet in wat voor invloed zulke uitspraken op internet hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op donderdag 23 februari 2006 om 22:40:
Vrij logisch op zo'n feest wijsneus

joh meen je da nou!
k wil zegge daar wor je gecontroleerd en dat ze t dan nog mee naar binne nemen..
wijsneus!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basjuuh op donderdag 23 februari 2006 om 22:40:
Vrij logisch op zo'n feest

wat is daar nou logisch aan ?
dat er wordt gesnoven op een feest ?
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom iedereen altijd meteen moeilijk tege elkaar gaat lopen doen.
Iedereen voelt zijn eigen klote omdat the site dicht is.
En als er van die lomperikken bij zitten die domme taal uitslaan hier op pf staan wij daar toch gewoon boven of niet dan.
Waarschuw beheerder
wa maakt mijn da nou of of er gesnove of geslikt genaait of weet ik ut wa wor ..
da ze the site mar open gooien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op vrijdag 24 februari 2006 om 19:07:
wa maakt mijn da nou of of er gesnove of geslikt genaait of weet ik ut wa wor ..
da ze the site mar open gooien!

ja dit voeg echt wat toe aan het topic,,...
bedankt voor je mening ;):S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op donderdag 23 februari 2006 om 23:02:

Sommige mensen...

owja net alsof ze da zelf al nie weten...
sommige mensen... :S

Waarschuw beheerder
majaaa...
ik zal wel ff niks meer erover zeggen... schiet nie op hiero
alles wat je zeg is toch fout!!
der kom alleen maar ruzie van
en daar heb k totaal geen zin in
en je schiet er toch niks mee op
laat ieder gewoon zn mening hebben

Waarschuw beheerder
Denk jij eerst maar is na voordat je iets online gooit wat heel de wereld kan lezen! Hou lekker je verhaaltjes voor jezelf... Of ze nu waar zijn of niet!! Je draagt er zo echt niet aan bij om de boel open te houden...
Dus beter ff nadenken voordat je je mond opentrekt!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo en nu klaar met het negatief gedoe rondom The Site.
Geniet hier maar even lekker van.
Dj Pat B & Double M presents The Site Style
(is gewoon legaal om te luisteren en komt niet uit op vinyl en wees dan ook zo netjes om even op www.djpatb.nl te kijken)
Pat B en Double M laten even horen waarom The Site zo relaxt was. :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha dat begin stuk is zo vet eej. Dat draaide ze zaterdag ook in The Return :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, hadden Pat B & Double M speciaal gemaakt voor het laatste uurtje in The Site/
Waarschuw beheerder
klopt, ik draaide hem nog afgelopen zaterdag in the-return
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Yorick op maandag 27 februari 2006 om 12:10:
klopt, ik draaide hem nog afgelopen zaterdag in the-return

:O
Beetje scoren met Pat & Double M's plaatje ;P
Waarschuw beheerder
je moet wat heee....... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt er in iedergeval over nagedacht hoe het moet. ;)
En Pat B & Double M hebben het nummer toch gemaakt om mensen los te krijgen en dat lukt blijkbaar erg goed.
Is ook een lekker stukje om te horen. :p
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Waarschuw beheerder
donateur
yorick had hem inderdaad al... tof dat je hem ff speelde in the-return. Zo was het toch heel eventjes the-site in the-return :)

En nu mag iedereen hem hebben. Is nog een beetje reclame voor mij en double (dat is trouwens de LJ van the-site)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja....t zat er al wel aan te kome
dr werd al een paar jaar geroepe dat r een inval zou kome...
t is jammer voor de mense die t nog na hun zin konde hebbe mar k lig r iig niet wakker van wel jammer van de muntjes die k thuis heb ligge t zijn r wel 10! :S
t was de laatste tijd erg met kleine kindere en drugs mar da zie je overal ze moete daar gewoon stoppe met van 'na binne na buite en weer terug na binne en weer terug na buite' enz... dan ist al een stuk minder want daar ligt t probleem t meeste...en de leeftijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op zondag 26 februari 2006 om 17:13:
Denk jij eerst maar is na voordat je iets online gooit wat heel de wereld kan lezen! Hou lekker je verhaaltjes voor jezelf... Of ze nu waar zijn of niet!! Je draagt er zo echt niet aan bij om de boel open te houden...
Dus beter ff nadenken voordat je je mond opentrekt!

:S:S:S:S:S:S
en dan zeggen ze tegen mij dak vriendelijker moet doen
begin bij je zelf ok??? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pat B op maandag 27 februari 2006 om 14:37:
En nu mag iedereen hem hebben. Is nog een beetje reclame voor mij en double (dat is trouwens de LJ van the-site)

Pat.. tis wel een vet nummer
khad em al eerder gehoord... maar nu heb k em ook dan eh ;)
ik spreek je nog wel.. denk dak een donderdag wel in breda ben.. dan kom k wel ff langst :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:40:
en dan zeggen ze tegen mij dak vriendelijker moet doen
begin bij je zelf ok???

Tegen mensen die nadenken voordat ze iets zeggen ben ik heel vriendelijk... Je helpt the site ook niet echt met je geweldige GHB teksten op je partyflock, wat is dit??? Wil je bij je vrienden horen ofzo? Meiske denk eens na...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 27 februari 2006 om 11:17:
Zo en nu klaar met het negatief gedoe rondom The Site.
Geniet hier maar even lekker van.
Dj Pat B & Double M presents The Site Style
(is gewoon legaal om te luisteren en komt niet uit op vinyl en wees dan ook zo netjes om even op www.djpatb.nl te kijken)
Pat B en Double M laten even horen waarom The Site zo relaxt was.

Ik probeer het opnieuw..geen negatief gedoe meer.
Geen discussies of drugs ,leeftijden en uitspattingen.
Even luisteren waarom The Site leuk en gezellig was.
Dat verdienen de mensen die er hard voor gewerkt hebben namelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 27 februari 2006 om 18:26:
Ik probeer het opnieuw..geen negatief gedoe meer.
Geen discussies of drugs ,leeftijden en uitspattingen

precies :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga eens bier drinken Nico. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zouden meer mensen in the Site moeten doen ;) :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op maandag 27 februari 2006 om 20:05:
Dat hadden meer mensen in the Site moeten doen

:X

Maar je neemt me weer mee in de negatieve spiraal en ik hou het graag positief. :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen hou er maar gewoon over op anders word ik-weet-alles-toch-altijd-beter-SUSA boos en dat willen we niet natuurlijk
en ook niet reageren op iemand met een antwoord dat je het er mee eens bent want anders ben je iemand die geen eigen mening kan vormen of je reageert alleen maar omdat je bij je vrienden wilt horen.
Maar ja je kan ook mensen gaan beschuldigen van drugs gebruik en zeggen dat het de schuld is van types zoals zij dat de site nu dicht is terwijl die persoon alweer 4 maanden is gestopt op eigen houtje. maarja
SOMMIGE MENSEN......
Waarschuw beheerder
goh ik heb gummie op zn tere zieltje getrapt...
arme jongen.. de waarheid doet pijn he? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op zaterdag 4 maart 2006 om 07:27:
goh ik heb gummie op zn tere zieltje getrapt...
arme jongen.. de waarheid doet pijn he? 8)

ja echt verschrikkelijk pijn
lig er al weken door op bed

Waarschuw beheerder
leuk joh alles op elkaar afreageren :S
Waarschuw beheerder
hou jij nou maar eens stil

Waarschuw beheerder
pfff begin ze alweer...
je voelt je wel aangesproken omdat je er steeds op reageert
en nee hou me stil als ik daar zelf zin in heb
nie omda jij da wil :S
Waarschuw beheerder
k krijg een deja-vu :S nu krijge we weer tzelfde effect als met da vechte toen in the site :S
Waarschuw beheerder
donateur
Komop mensen..ieder heeft recht op een mening en mag die uiten.
Maar er geen persoonlijke strijd van,dat heeft gewoon geen zin.

Gum zijn reactie is kinderachtig en Susa moet er niet zo op in gaan.

Maar goed,dat is mijn mening en daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn.
Maar allemaal even goede vrienden ok. :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 4 maart 2006 om 19:57:
Maar er geen persoonlijke strijd van,dat heeft gewoon geen zin.

Gum zijn reactie is kinderachtig en Susa moet er niet zo op in gaan.

Maar goed,dat is mijn mening en daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn.
Maar allemaal even goede vrienden ok.

je heb helemaal gelijk ;)
Waarschuw beheerder

de waarheid is hard he..

helemaa+ mee eens :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op zaterdag 4 maart 2006 om 21:17:
de waarheid is hard he..

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, jullie doen net of jullie mijn standpunt begrijpen.
Jullie willen alleen het gene begrijpen wat jullie willen horen.

3 keer de waarheid is hard citeren met een :respect: poppetje is alles behalve volwassen en respectvol,maar gewoon kinderachtig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 5 maart 2006 om 00:18:
Jammer, jullie doen net of jullie mijn standpunt begrijpen.
Jullie willen alleen het gene begrijpen wat jullie willen horen.

:no: het help toch wa we zeggen
krijgen toch van wel commentaar van de 1 of de ander
tis nooit goed wa je zegt,...
en dan ken je wel zeggen dat ieder zn mening mag uiten
maar zelfs da ken nie want dan krijg je hoop gezeik
ach ken er al nie meer wakker van liggen ook or...
ga me nergens druk om maken :S
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan je je mening geven en nee niet iedereen zal het er mee eens zijn.
De ander heeft ook recht op zijn mening.
Respecteer dat en laat het daarbij.
De persoonlijke opmerkingen en steken onderwater heeft niets met een mening te maken,maar met het uitlokken van opmerkingen.
Ik ken Susa niet persoonlijk,maar merk regelmatig dat je jullie een steek onderwater uitdelen naar haar en dan vind ik het begrijpelijk dat ze terug reageert.
Hoef geen reacties in me mail over de geschiedenis,want daar heb ik niets mee te maken en dat wil ik ook zo houden. ;)

:knuffel: :kots:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 5 maart 2006 om 13:15:
Hoef geen reacties in me mail over de geschiedenis,want daar heb ik niets mee te maken en dat wil ik ook zo houden.

nee hoef ik ook nie te doen want je zal zelf heus wel alles hebben gelezen...

en ik lok helemaal niks uit or..
ik ken er niks aan doen da als ik iets typ in het algemeen da zij er dan naar toehapt :S
ja ik weet da ik het zelf ook doe...
maar das dan ook een teken da ze zelf wa uitlokt

pff waar maak ik me druk om
dit gaat gewoon nergens over :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 18:15:
nee hoef ik ook nie te doen want je zal zelf heus wel alles hebben gelezen...

Nee en ga het niet doen ook.
Maar goed dat je er wel even over nagedacht hebt. :D

Waarschuw beheerder
daar hoef ik nie over na te denken...
Waarschuw beheerder
Meiske meiske meiske... jij begrijpt het echt niet he?

Ik lok helemaal niets uit want ik heb helemaal geen tijd om met mensen te discussieren, en zeker niet met mensen die lompe opmerkingen plaatsen zoqals jij!

Je moet eens NADENKEN voordat je iets online gooit, overal zit drugs... zelfs in het café op de hoek! Loop nu niet te mekkeren dat the-site dicht is want dat heeft enkel en alleen te maken met drugs... en als ik jouw partyflock zo lees ben jij er niet vies van!

Iedereen leest het internet, ja zelfs de politie... dus stop met je lompe opmerkingen op loop niet te mekkeren dat je de site zo mist, want dat is hypocriet!

Ik kom voor mij en mn collega's op, en als jullie met zn allen the-site zo negatief in beeld willen brengen heb ik daar geen respect voor, het zijn wel bloed zweet en tranen en het levenswerk van een ander waar jullie het schijt aan hebben gehad!

Weet je hoe triest ik me eigen voel als ik op ons kantoor kom, ik achterom moet lopen omdat de voordeur geforceert is door de politie door een inval, ik zo langs het pand van the-site loop, als ik vrijdagavond de deur bij mij thuis moet opendoen voor de politie omdat ze mijn auto de zondag na de razzia hebben zien staan bij kantoor?

NEE! Het is al erg genoeg, gebruik je hersenen en voor de laatste keer... DENK NA!!
Mensen hebben genoeg verdriet gehad van dit hele gebeuren!

Dit is het laatste wat ik erover zeg, zoeken jullie het maar uit met je zinloze discussies en loze opmerkingen, al een geluk dat ik weet waar ik het over heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas zullen dit soort dingen altijd verschijnen op internet.
Mensen roepen dingen of geven meningen waar een ander niet altijd iets aan heeft.
Helaas gaat dat zo en soms is het het beste om dingen dan maar te negeren.
Nu blijft het een negatief topic,wat alleen maar erger word en blijft leven.

Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om het te laten rusten en zeker als het jou ding was of ervoor geknokt hebt.
Een aanval op een droom doet altijd erg zeer.
Ik heb ook alle respect voor mensen die een droom hebben en hem waar maken.
Ik hoop dat The Site ook gewoon een goede afloop krijgt,die de mensen aan de andere kant van de vloer verdienen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken het gevoel, heb het 6 jaar geleden allemaal al meegemaakt, maar dan 3 deuren verder.
Ik ga er overigens wel vanuit, dat het eindresultaat hetzelfde is al toen bij Club X.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.RNO op zaterdag 4 maart 2006 om 00:44:
de site nu dicht is terwijl die persoon alweer 4 maanden is gestopt op eigen houtje.

Weet niet wie die persoon is.. Maar diegene heeft dan toch gebruikt.. En kwil zeker niet zeggen dat diegene fout is, maar je zei het echt op zo'n manier van: Dus die persoon is 100% onschuldig.

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 16:21:
Ik ga er overigens wel vanuit, dat het eindresultaat hetzelfde is al toen bij Club X.

Die discussie hebben we geloof ik een paar pagina's terug al gehad ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 6 maart 2006 om 16:47:
Die discussie hebben we geloof ik een paar pagina's terug al gehad

dat kan allemaal best, maar ik probeer aan te geven dat de verwachtingen niet te hoog moeten zijn, hoe graag je dat wel wil.
Ik heb de ervaring dat burgemeester Ansoms van Wuustwezel wat dit betreft een KL##Tz#k 1e klas is. Hij stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. Club X heeft het nog 3, bijna 4 jaar kunnen rekken met rechtzaken tot aan het hoogste gerechtshof, maar dat zal nu denk ik niet gebeuren.

Waarschuw beheerder
Positief blijven denken ;):P
En ja, tis jammer. Maar er zijn meer discotheken dan The Site ;) Vermaak de laatste 4 weken bij The Return ook goed :D Mja, Site was toch altijd nét iets gezelliger :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 6 maart 2006 om 16:55:
Positief blijven denken

ik hoop het voor jullie, maar weet uit een betrouwbare bron, dat er al een heel dossier was opgebouwd en dat loog er niet om helaas.
Dat waren ze toen bij Club X vergeten, dus konden ze het rekken.
Waarschuw beheerder
Wat een uit de hand gelopen discussie zeg..
Drugsgebruik is op geen enkele manier verantwoord gedrag te noemen, dat diegene ermee kan stoppen is mooi, maar zoals het spreekwoord "bezint eer ge begint" zegt: Je kan er beter nooit aan beginnen..da hoef je ook ni te stoppen ;)
Ach, iedereen doet wat ie wil..maar ik zou echt een keer graag weten wat er zo relax is aan snuiven, slikken, spuiten desnoods, puur uit nieuwsgierigheid, ik sta nu al 2.5 jaar elk weekend te draaien, en daarvoor ging ik zelf ook vaak weg,en ik ben er zelf nooit mee in aanraking gekomen, ik heb alleen mensen gezien (en laat ik hierover duidelijk zijn: Ik bedoel OVERAL en geen discotheek in het bijzonder) die zichzelf oeverloos belachelijk maakten door de manier waarop ze erbij liepen en het grappige van de zaak was dan nog da ze het zelf uiteraard niet beseften! Iedereen is al wel eens dronken geweest, of een keertje tipsy, maar als je je spieren ni eens meer onder controle kunt houden (bv het in je broek doen) door de drugs die je gebruikt hebt, dan stel ik mezelf vragen bij de amusementswaarde van dit alles :)
Er wordt misschien soms een beetje overgereageerd op bepaalde dingen hier, maar het mag toch wel duidelijk zijn waar het probleem ligt, en dat hierdoor een aantal mensen hun kostwinning, weekendwerk, bijverdienste kwijt zijn?
Van mij mag ieder doen wat ie wil, zolang hij/zij hiermee niemand anders gaat benadelen, als je perse elk weekend uit de haak wilt hangen, doe het dan thuis, alleen loop je dan natuurlijk het risico dat de eigenaar opgepakt kan worden voor het "terbeschikkingstellen van accomodatie voor het gebruiken (en eventueel verhandelen) van drugs" :)
Soit, ik word PARA kopgek van het typen ;)

grtjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hele wijze woorden !
Waarschuw beheerder
that's why I love this guy ;)

Waarschuw beheerder
Met al die eindeloze discussies krijgen we the site echt niet terug dus doe geen moeite, en zit hier geen ruzie te makenO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 6 maart 2006 om 16:47:
Weet niet wie die persoon is.. Maar diegene heeft dan toch gebruikt.. En kwil zeker niet zeggen dat diegene fout is, maar je zei het echt op zo'n manier van: Dus die persoon is 100% onschuldig.

onschuldig is die persoon niet... maar die persoon is lang genoeg gestopt om er vanaf te blijven. en daar is hij trots op maar dat iemand je dan toch aanvalt is beetje flauw maarja die wist ook niet dat die andere gestopt was dus einde discussie

het stond op het site-forum iedereen treuren omdat de site dicht was en toen dacht ik van laat ik de boel eens opvrolijken en op het idee komen om een parking-party te houden zodat ze merken dat de site toch blijft bestaan
maarja werd weer helemaal uit zijn verband getrokken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.RNO op maandag 6 maart 2006 om 22:50:
een parking-party te houden zodat ze merken dat de site toch blijft bestaan
maarja werd weer helemaal uit zijn verband getrokken

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.. Zeker is dat een leuk idee, maar ik denk dat de politie dat niet vind en dat er daardoor alleen maar meer problemen komen..

Het enige wat we kunnen doen is afw88 :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 7 maart 2006 om 08:40:
maar ik denk dat de politie dat niet vind en dat er daardoor alleen maar meer problemen komen..

daar kun je donder op zeggen. Ik stond de 1e twee zaterdagavonden op de stoep bij Club X, om klanten die nog niks wisten in te lichten en heb in die paar uur zeker 8 politiebusjes voorbij zien komen ter controle. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 7 maart 2006 om 12:16:
En ik maar denken dat je van iemand anders hield.

Haha kan je het niet meer volgen J-Bo?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cil op woensdag 8 maart 2006 om 08:29:
Haha kan je het niet meer volgen J-Bo??

Hey Cilla,

het word me teveel ja..Ze houd van Suuzle,maar toch ook van Kristof en uit eindelijk zal ze wel een relatie hebben met een ander..:X
Maar goed..weer genoeg gegeind, ieder heeft recht op zijn prive leven :devil:

J-Bo gaat maar weer eens dingen volgen,waar hij voor betaald word. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe dat maar eens.. ik ga dat ook maar eens doen...:S :respect:
Waarschuw beheerder
Is er nu ondertussen nog niks bekend over wanneer tie weer open gaat... *zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B!atch op donderdag 9 maart 2006 om 11:10:
Is er nu ondertussen nog niks bekend over wanneer tie weer open gaat... *zucht*

Nee en dat zal voorlopig niet zijn ook :(

Beste bezoekers van www.the-clubs.be en www.the-site.be

De sluiting van the-site is nu zo'n twee en een halve week geleden en de vooruitzichten voor de komende tijd zijn nog altijd niet duidelijk.
Omdat ons geen tot zeer gebrekkige informatie bereikt kunnen we op dit moment niet anders dan aannemen dat the-site voorlopig dicht zal blijven.
Om iedereen een alternatief te bieden is de komende weken the-stars in Sint-Niklaas de vaste lokatie van het the-site crew.
Iedereen is hier van harte welkom, onder het motto: keep the-site alive..

the-site crew

Bericht van 3 maart!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Party People,

Helaas hebben we wederom minder prettig nieuws voor jullie over aanstaande zaterdag:

OFFICIELE MEDEDELING:

Beste bezoekers van www.the-clubs.be en www.the-site.be.

Na dagen van onzekerheid hebben wij vandaag definitief te horen gekregen dat www.the-site.be morgen, zaterdag 25 februari, wederom niet open zal mogen gaan. Dit betekent dus ook dat Dj Yorick the-birthdayparty niet door zal gaan.

Zodra er meer officiele informatie bekend is, zal dat hier en op het forum bekend worden gemaakt.

Bedankt voor jullie aandacht en begrip voor dit bericht!

Net zoals vorige week zullen de resident DJ's en medewerkers van www.the-site.be, morgenavond weer te vinden zijn in www.the-stars.be in St. Niklaas, voor een volgende editie van the-site VS the-lambo @ the-stars.

the-site crew

Dit is een bericht van 24 feb. duss

Waarschuw beheerder
Mijn bericht was het laatste nieuws meis ;)
Die was van 3 maart :)
Waarschuw beheerder
24 feb. zelfs :P staat erbij ;) hihi (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 9 maart 2006 om 19:43:
24 feb. zelfs staat erbij hihi

Dus was mijn bericht nieuwer :P Want die was van 3 maart :)
In het bericht van 24 februari staat alleen dat The Site 25 februari gesloten was.. In het bericht van 3 maart staat:
Uitspraak van actief op donderdag 9 maart 2006 om 11:16:
Omdat ons geen tot zeer gebrekkige informatie bereikt kunnen we op dit moment niet anders dan aannemen dat the-site voorlopig dicht zal blijven.

Dus is het voorlopig dicht.. We kunnen beter afwachten op het bericht wanneer het eindelijk weer open gaat, dan elk weekend vragen wanneer het weer open gaat :P (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 maart 2006 om 20:51:
Dus is het voorlopig dicht.. We kunnen beter afwachten op het bericht wanneer het eindelijk weer open gaat, dan elk weekend vragen wanneer het weer open gaat

GO kimmiej! :woop: :P moet je hierin toch gelijk geven hoor... Zodra ze iets weten horen we dat vanzelf wel en er constand naar vragen helpt nu eenmaal niet.. Gewoon afwachten dus. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk is er al veel meer bekend dan er losgelaten word. :X

Zo, deze opmerking is goed voor het forum. :O
Waarschuw beheerder
ik denk zomaar eens dat ze zelf ook nog helemaal niks weten ;);) wel leuk zo'n opmerking....krijgen we daar weer loze reacties op :P
Waarschuw beheerder
voor de laatste keer:

vragen helpt NIET
wij weten net zo veel als jullie
the-site blijft dus voorlopig gesloten

ALS we iets meer weten horen jullie het meteen
oke? :/

Waarschuw beheerder
donateur
The Site doet me een beetje denken aan...

[img width=198 height=261]http://www.10-e-kesboekjes.nl/images/boeken/P1130212.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op vrijdag 10 maart 2006 om 20:05:
voor de laatste keer:

Gaat je dat lukken..;)
Ik verwacht dat je dit nog wel een paar keer moet zeggen.
Iets wat ook logisch is ook.
Tuurlijk weten The Clubs meer als wij en geef je niet al je info vrij.
Dat is iets wat logisch is en ieder bedrijf doet.
Je gaat immers niet vrij baan maken voor je concurenten.
En zeker meneer Ansoms..die wil alles weg en dicht hebben daar.
Wat dat betreft is voor mij hoofdstuk The Site helaas al gesloten,maar verwacht van The Clubs als gezondbedrijf dat ze dit hebben zien aankomen (want het was alles behalve onverwachts) en dat ze met een goed alternatief gaan komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cite]Ik kom voor mij en mn collega's op, en als jullie met zn allen the-site zo negatief in beeld willen brengen heb ik daar geen respect voor, het zijn wel bloed zweet en tranen en het levenswerk van een ander waar jullie het schijt aan hebben gehad!

Weet je hoe triest ik me eigen voel als ik op ons kantoor kom, ik achterom moet lopen omdat de voordeur geforceert is door de politie door een inval, ik zo langs het pand van the-site loop, als ik vrijdagavond de deur bij mij thuis moet opendoen voor de politie omdat ze mijn auto de zondag na de razzia hebben zien staan bij kantoor?[cite]

:s :s ta heb echt medelijden met je..
Waarschuw beheerder
Nu de tent toch dichtblijft, kan men misschien eens beginnen met een grondige renovatie en herindeling...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op vrijdag 10 maart 2006 om 20:05:
the-site blijft dus voorlopig gesloten

Begin eerst eens PF te berichten zodat ze de agenda aanpassen, is een beetje lullig he voor mensen die niet weten dat de tent dicht is maar er toch naar toe willen gaan.
Waarschuw beheerder
dat is zeker lullig ja, vooral als je er ver vandaan woont:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis k#t dat the site dicht is..
k ga er gwoon van uit dattie nog wel open gaat..
aleen dan wel met betere controlle..
zoals in dit filmpje daar was de controlle wel wa beter
http://video.google.com/videoplay?docid=-8085015768087120749&q=Club+X
mja uiteindelijk ook dicht moete gaan..
Waarschuw beheerder
gaat de site ooit nog open ofwa
Waarschuw beheerder
echt jammer dat hij nou gesloten is wilde er eigenlijk afgelopen weekend na toe zijn gegaan maja. was nog niet open.. was echt top tent alleen jammer dat dit nou net heeft moeten gebeure.. want in feite kan de eigenaar er nix aan doen je kanw el zeggen beter fouilleeren maar wi weet waar mensen tegenwoordig niet wat stoppen en om iedereen zich te laten uit kleden is teveel werk..
kijk maar op party s ss t tzelfde verhaal hoor.. maja dit is gewoon Kl*te
hopelijk dat t snel goed komt want was cht een leuke tent..

Waarschuw beheerder
nou reken er maar niet op ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 30 maart 2006 om 21:12:
nou reken er maar niet op

nee denk t ook nie nee :no:
Waarschuw beheerder
ben je r zelf al welus geweest :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van e v ii x op dinsdag 4 april 2006 om 11:44:
ben je r zelf al welus geweest

ja zo vaak
Waarschuw beheerder
Had t niet tegen jou :P
maar tegen onze topic plaatser ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van e v ii x op woensdag 5 april 2006 om 10:11:
Had t niet tegen jou
maar tegen onze topic plaatser

gelukkig maar dan ;)
maar ik dacht.. ik geef gewoon antwoord
want er stond natuurlijk nie bij tegen wie je het had ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op dinsdag 14 maart 2006 om 12:37:
tis k#t dat the site dicht is..
k ga er gwoon van uit dattie nog wel open gaat..
aleen dan wel met betere controlle..
zoals in dit filmpje daar was de controlle wel wa beter
http://video.google.com/videoplay?docid=-8085015768087120749&q=Club+X
mja uiteindelijk ook dicht moete gaan..

Daar werd ook erg veel gebruikt toen ter tijd en daarvoor in Q ook al. In Q de inval meegemaakt en was een leuk vloerkleedje van pillen gemaakt door de bezoekers.
Wij namen nooit wat mee naar binnen(niet in onze zakken iedergeval) was al aan het oplossen zeg maar.
Waarschuw beheerder
in the site was t ook aardig bedekt met pille toen de lichten aangingen.. mja kweet t niet.. ben er die avond gelukkig niet heen gweest

Waarschuw beheerder
Wees blij denk ik.
Toen in Q was het niet fijn al onze auto's ook doorzocht...niks gevonden gelukkig :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op donderdag 6 april 2006 om 20:13:
mja kweet t niet.. ben er die avond gelukkig niet heen gweest

wees idd maar blij
das echt geen pretje om t mee te maken
ik kan t nie eens beschrijven waar t op zou moeten lijken
leuk is het nie...
Waarschuw beheerder
vondt het opzich wel grappig omdat ik toch nergens bang voor hoefde te zijn, maar als je veel bij hebt, en ook nog in je auto hebt liggen.. ai dan moet het wel zwaar klote zijn geweest, mjah the site is verleden tijd. omdat ze ook drugs hebben gevonden bij Erik, (eigenaar) thuis, dus miss een andere discotheek onder een andere naam ofzow, ik weet het niet. we zien het allemaal wel
Waarschuw beheerder
als ik da zo allemaal hoor en lees is het geen pretje zn razzia :S pff

Waarschuw beheerder
nou het was helemaal nie grappig
natuurlijk hoefde ik nergens bang voor te zijn
maar tis echt geen pretje hoor
ik zag ook niemand lachen
dus nee het was NIET GRAPPIG!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagedelic-Nouws op vrijdag 7 april 2006 om 11:56:
omdat ze ook drugs hebben gevonden bij Erik, (eigenaar) thuis,

GROTE ONZIN!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagedelic-Nouws op vrijdag 7 april 2006 om 11:56:
omdat ze ook drugs hebben gevonden bij Erik, (eigenaar) thuis

Uitspraak van susa op zondag 9 april 2006 om 20:22:
GROTE ONZIN!

pff der gaan echt allemaal verschillende verhalen de wereld in
echt erg!!!
wat is het volgende gerucht? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 01:43:
wat is het volgende gerucht?

Club X komt in the Site per 1 juni :)
Waarschuw beheerder
zou fout zijn als ik deze toppic plaats en er niet geweest ben ..:Sdus ja.. ben er geweest ja:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:50:
Club X komt in the Site per 1 juni

Zullen we eerst even de onderhandelingen afwachten?

Waarschuw beheerder

da weet je ammel wel goed ;)
Waarschuw beheerder
bom op gooien die tent :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op maandag 10 april 2006 om 22:53:
bom op gooien die tent

help da nog wel dan?
Waarschuw beheerder
bom op gooien die tent

Misschien kun je beter je mond houden als er toch niks zinnigs uit komt....:x

Waarschuw beheerder
hap hap hap...

iedereen zit toch altijd maar te kiften op mekaar
word je ook nie goed van

Waarschuw beheerder
Er moest toch een keer een inval komen..
Je kan ook gewoon blij zijn dat het nog zo lang is open gebleven...
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder

Moet ik happen of is het echt serieus? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R@VER op dinsdag 18 april 2006 om 12:02:
Moet ik happen

heb je honger dan ?

Uitspraak van R@VER op dinsdag 18 april 2006 om 12:02:
of is het echt serieus?

geintje :) om alle geruchten tegen te gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 12:00:
Je kan ook gewoon blij zijn dat het nog zo lang is open gebleven...

ben ik helemaal met je eens :)
Waarschuw beheerder
is er al meer info bekend over the site?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op woensdag 19 april 2006 om 12:35:

er gaan al wel geruchten
maar ik zeg maar niks..
anders gaan er straks helemaal gekke verhalen rond
dus we kunnen beter gewoon afwachten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jumix op woensdag 19 april 2006 om 12:35:

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
ja jmmr , net als mijn discotheekje maar daar zijnt verbouwingen :( the-lambo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 08:41:
Uitspraak van Erieke op zondag 12 februari 2006 om 22:47:

Jahjah zekerss,
nie zielig lope doen,
Dus das grote onzin..
dan proef je het,
kan ik me eige echt kwaad om make..laatste aanpassing 13 februari 2006 08:46

Dat proef je idd wel walgelijke smaak maarja waarom ben ik nou nooit de gelukkige met gratis drugs :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 12:00:
Uitspraak van Miss_Valentino op maandag 13 februari 2006 om 08:41:
Uitspraak van Erieke op zondag 12 februari 2006 om 22:47:

Jahjah zekerss,
nie zielig lope doen,
Dus das grote onzin..
dan proef je het,
kan ik me eige echt kwaad om make..laatste aanpassing 13 februari 2006 08:46

nou een beetje rustig ken ook wel! :S
je mag er ook nie zo over oordelen want je ben er nie bij geweest!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 12:00:
Dat proef je idd wel walgelijke smaak maarja waarom ben ik nou nooit de gelukkige met gratis drugs

miss volgende keer beter :S
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat er nu nog steeds niets bekend is over The Site en hoelanger de stilte, hoe meer roddels.
The Site had beter ergens anders een doorstart kunnen maken,want ze verliezen in de regio nu toch hun aanhang.
Een gedeelte zie ik nu terug op de foto's bij Reloaded en Complexx.
De bezoekers die The Clubs wel behouden heeft zitten nu bijna iederweekend in The Return.
Vind dit zoiezo de mooiste locatie die ze hebben.
Maar goed...kritiek hebben is makkelijk als je niets weet van de omstandigheden.
The Clubs balen er waarschijnlijk harder van als wij en alle loze opmerking zijn voor de mensen die er werken alleen maar pijnlijk.
Verder ben ik erg benieuwd naar wat The Scene ons gaat brengen.

Ze gaan een opendag voor Loontje organiseren en dan laten ze haar wens uitkomen.
bom op gooien die tent

Na die bom ruimen ze de rommel op en bouwen ze een nieuwe mega locatie waar iedereen lekker kan jumpen.
De glazen krijgen een dekseltje,zodat mensen die stoer drugs willen gebruiken thuis niet meer kunnen aankomen met: ze hebben het in mijn glas gegooid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LOL!!!

Binnenkort meer info, ik kan alvast mededelen dat de eigenaar niet meer vast zit..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde ook het ook, ben benieuwd of The Site naar een nieuwe locatie gaat of dat het boek nu helemaal sluit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 21 april 2006 om 02:40:

Ze gaan een opendag voor Loontje organiseren en dan laten ze haar wens uitkomen.

Uitspraak van **loontje** op maandag 10 april 2006 om 22:53:
bom op gooien die tent

Na die bom ruimen ze de rommel op en bouwen ze een nieuwe mega locatie waar iedereen lekker kan jumpen.
De glazen krijgen een dekseltje,zodat mensen die stoer drugs willen gebruiken thuis niet meer kunnen aankomen met: ze hebben het in mijn glas gegooid

prachtig verhaal haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op vrijdag 21 april 2006 om 12:50:
ik kan alvast mededelen dat de eigenaar niet meer vast zit..laatste aanpassing 21 april 2006 13:03

das al beter nieuws
Waarschuw beheerder
Drugs heb je overal!!invallen ook!!

maar The-Site is gwn OPEN!!

JOh!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lsddoorz® op vrijdag 21 april 2006 om 23:45:

Is the Site gewoon weer open?
Verstandiger om misschien met een andere naam ergens anders opnieuw te starten.
Mocht het terug opengaan zoals het was,kan je er donder opzeggen dat Ansoms het hier niet bij laat en niet opgeeft.
Vraag maar aan de Club-X fans. :(

Waarschuw beheerder

das knap..
de crew zelf weet er dan niks vanaf...
lees goed wat er staat:

Uitspraak van susa op vrijdag 21 april 2006 om 12:50:
Binnenkort meer info, ik kan alvast mededelen dat de eigenaar niet meer vast zit..

Waarschuw beheerder
Beetje vreemd :/

Word er een Site-reunion feestje gegeven in..... Highstreet :vaag:

Proud to be loud, kreeg der een mailtje van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

gelul !
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 22 april 2006 om 03:00:
kan je er donder opzeggen dat Ansoms het hier niet bij laat en niet opgeeft.
Vraag maar aan de Club-X fans.

correct en ik kan het weten als geen ander :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer snel nieuws over wat hoe wie en wanneer en vooral WAAR!

Houd www.the-clubs.be in de gaten zou ik zo zeggen!

Waarschuw beheerder
( zo nog maar een keer voor de mensen die het nie begrijpen )

Uitspraak van Pat B op zaterdag 22 april 2006 om 13:39:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 04:25:
das knap..
de crew zelf weet er dan niks vanaf...
lees goed wat er staat:

De crew weet vast meer als ons hoor.
Ik zou ook als crew niet alles op straat gooien. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 22 april 2006 om 14:24:
De crew weet vast meer als ons hoor.
Ik zou ook als crew niet alles op straat gooien.

ja zou best kunnen da ze meer weten dan ons
maar als der zei iemand da tie al open is
lijk me sterk!!
Waarschuw beheerder
The return is goed,
maar zal nooit het zelfde worden als de site!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van e v ii x op zaterdag 22 april 2006 om 17:06:
maar zal nooit het zelfde worden als de site!!

nee helaas nie..
die sfeer die is er nie zoals we gewend waren ...
Artiest {SHOWLIST artist 13339, 48481}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pat B op zaterdag 22 april 2006 om 13:39:

Vanaf 6 mei is Club-Delicious in essen veranderd in "THE-SWITCH" het nieuwe concept van The-Clubs.

29 april kunnen jullie voor de laatste keer van hardcore genieten met het feessie "Raveland • Rush to the past" met dj Affix - B!zar – Giovanni – Kristof - Larson D – OCD – Teaser

Na dit feessie krijgt Club-Delicious van binnen en van buiten een extreme makeover zodat “THE-SWITCH” in een mooi nette tent kan beginnen.

Ik wens jullie daar veel succes bij…

Grtzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
The Clubs, succes met die nieuwe locatie.
Als het gaat lopen dan lijkt het me wat klein voor een The Club.
Maar eerst eens genieten van wat het word.
Uitbreiden kan altijd nog. :P
Wel jammer voor de mensen die daar toch regelmatig hun eigen stekkie hadden.

Waarschuw beheerder
donateur
Zekerz goed nieuws!Meteen mareens een kijkje gan nemen dan...
Waarschuw beheerder
Vooralsnog....

De enige juiste info kan alleen van ons komen, ik weet hier nog niets van dus het lijkt me heeel sterk dat dit verhaal waar zou zijn :S

Het klopt dat er gesprekken zijn maar er is nog niets zeker of afgesproken dus beter afwachten tot jullie van je JUISTE mensen de JUISTE info krijgen...

Dank u en STAY TUNED!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op zondag 23 april 2006 om 17:26:
het lijkt me heeel sterk dat dit verhaal waar zou zijn

Dat hoop ik nu ook,anders kom je als een the-clubs lid ongeloofwaardig over.
Weten andere het al,maar eigen personeel nog niet.
Zou slordig zijn.
Maar we zullen zien wat the-clubs gaan brengen of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 23 april 2006 om 17:50:
Weten andere het al,maar eigen personeel nog niet.

Dat is geen nieuws hoor in de uitgaanswereld.
En je kunt je dan ook afvragen, willen ze dat het personeel het weet en willen ze die weer laten werken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 17:56:
En je kunt je dan ook afvragen, willen ze dat het personeel het weet en willen ze die weer laten werken?

nou ik geloof nie da ze problemen hebben met het personeel die der eerst waren
anders hadden die er allang nie meer geweest lijk mij
Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

hahaha
geen commentaar!
muts...
Waarschuw beheerder
dus beter afwachten tot jullie van je JUISTE mensen de JUISTE info krijgen...

GO SUUS :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op zondag 23 april 2006 om 20:25:
geen commentaar!

Dat zou ik ook maar niet doen nee als ik jou was.
En het is Mevrouw Muts.
Waarschuw beheerder

man man waar gaat dit over... :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op zondag 23 april 2006 om 20:29:
man man waar gaat dit over...

zoals gewoonlijk.. helemaal nergens over
Waarschuw beheerder
toch wel ongelooflijk hoe men blijft "roddelen" en gissen naar dit soort onzin....:x straks is the site nog op de maan terug te vinden! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op zondag 23 april 2006 om 20:50:
toch wel ongelooflijk hoe men blijft "roddelen" en gissen naar dit soort onzin.... straks is the site nog op de maan terug te vinden!

www.the-moon.be :P

Komt allemaal in orde mensen! Het enige wat ik erover kan zeggen is -> www.the-clubs.be Houd em deze week goed in de gaten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als Susa zegt dat er niets komt,dan zal het wel zo zijn.
Anders had zij het allang geweten.

Jammer.

Waarschuw beheerder
Suus zegt dat het nog niet zeker is Pat B zegt houd the clubs goed in de gaten dus er zit miss. wel wat te komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 20:28:
Dat zou ik ook maar niet doen nee als ik jou was.
En het is Mevrouw Muts

Goed Mevrouw Muts..
Ik zou graag commentaar willen geven op jouw lompe opmerking maar mn energie verspillen aan mensen die commentaar geven op dingen waar ze geen zak mee te maken hebben of vanaf weten ben ik mee gestopt..

Dus Mevrouw Muts, als jij mij was zou je maar geen commentaar geven? Als jij mij was geweest had je geweten dat jouw commentaar belachelijk was, en als IK commentaar wil geven dan doe ik dat, of Mevrouw Muts nou zegt dat het mag of niet...

En idd J-Bo als er iets bekend is zal op ik of Pat B dat wel bekend maken, voor zo lang kunnen jullie gaan speculeren wat jullie willen, verhalen verzinnen en geruchten verspreiden, pijnlijke opmerkingen maken en ruzie maken, ik heb hier geen tijd voor!

Luister naar niemand, volg www.the-clubs.be

Waarschuw beheerder
Dat verhaal van the-switch.be is wel geloofwaardig :) Net even een whois lookupje gedaan op het domein the-switch.be is bezet + op naam van .....
Essen word een JUMPPLACE :D Tenminste dat hoop ik.

Edit:
Feit:
the-switch.be is geregistreerd.
De whois gegevens van the-switch en the-site zijn voor 100% hetzelfde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goedzo suus :) jammer dat je dit alweer voor de duizendste keer moet zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op zondag 23 april 2006 om 23:02:
goedzo suus jammer dat je dit alweer voor de duizendste keer moet zeggen

Ik hoop het alleen, er zijn wat aanwijzingen (hele grote) maarja ik zeg niet dat het zo is ik kom alleen met feiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op zondag 23 april 2006 om 22:52:
voor zo lang kunnen jullie gaan speculeren wat jullie willen, verhalen verzinnen en geruchten verspreiden, pijnlijke opmerkingen maken en ruzie maken, ik heb hier geen tijd voor!

Blijkbaar wel :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 22:54:
Dat verhaal van the-switch.be is wel geloofwaardig

Dat is het zeker :yes:
Waarschuw beheerder
En idd J-Bo als er iets bekend is zal op ik of Pat B dat wel bekend maken, voor zo lang kunnen jullie gaan speculeren wat jullie willen, verhalen verzinnen en geruchten verspreiden, pijnlijke opmerkingen maken en ruzie maken, ik heb hier geen tijd voor!

Luister naar niemand, volg www.the-clubs.be

Schijnbaar is dat toch nog lastig voor sommige suus... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ GIOVANNI AND 33% BOUNCE MASTERS op zondag 23 april 2006 om 11:36:
Vanaf 6 mei is Club-Delicious in essen veranderd in "THE-SWITCH" het nieuwe concept van The-Clubs.

29 april kunnen jullie voor de laatste keer van hardcore genieten met het feessie "Raveland • Rush to the past" met dj Affix - B!zar – Giovanni – Kristof - Larson D – OCD – Teaser

Na dit feessie krijgt Club-Delicious van binnen en van buiten een extreme makeover zodat “THE-SWITCH” in een mooi nette tent kan beginnen.

Ik wens jullie daar veel succes bij…

ZONDEEE :x Er zijn al meer als genoeg jumptenten in belgië!
Waarschuw beheerder
donateur
verhalen verzinnen

Lees alleen maar feiten hoor Susa.
Dj Giovanni is zijn plek kwijt en geeft de reden.
Voor hem is dit een feit.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 22:54:
the-switch.be is geregistreerd.
De whois gegevens van the-switch en the-site zijn voor 100% hetzelfde.

Ook dit is een feit.
Dan word het toch een logisch optel sommetje.
Begrijp zoiezo niet dat je hier zo fel voor in de verdediging gaat Susa,want als het wel doorgaat maak jij niet zo'n geloofwaardige indruk meer en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Jammer dat er al zoveel bezwaar van eigen personeel moet komen,voordat het open is.
Een goed begin..:(

Uitspraak van Cil op maandag 24 april 2006 om 08:27:
Schijnbaar is dat toch nog lastig voor sommige suus...

En wat nu als de verhalen de waarheid zijn Cilla?
Dan is het toch logisch dat men er over praat en is het vreemd dat The Clubs personeel dit tegen spreekt?

Het gaat allemaal wel een beetje op een soap lijken nu. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 24 april 2006 om 10:23:
En wat nu als de verhalen de waarheid zijn Cilla?
Dan is het toch logisch dat men er over praat en is het vreemd dat The Clubs personeel dit tegen spreekt?

misschien zijn ze nog aan het onderhandelen :) en dat namen worden geregistreerd wilt niks zeggen ;) dat is vrij normaal in de ict wereld :) wie weet komt er wel heel ergens anders een keer een the-switch? maar dan nog...personeel kunnen toch niet dingen bevestigen als ze nog niet vaststaan?? straks zeggen ze JA dat is zo, maar dan gaat het niet door...wat dan? dan loopt ook iedereen te zeggen van ja dat personeel snapt er ook niks van ;)

dus mensen wacht gewoon lekker totdat het nieuws op de website van the clubs verschijnt, want dan is het pas zeker :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk Tinusz...als het personeel het zo zou zeggen,dan is het geloofwaardig.

Uitspraak van Tinusz op maandag 24 april 2006 om 11:01:
straks zeggen ze JA dat is zo, maar dan gaat het niet door...wat dan? dan loopt ook iedereen te zeggen van ja dat personeel snapt er ook niks van

Dat geld nu andersom ook.
Als het wel doorgaat,dan is Susa's reactie ook niet geloofwaardig meer.

Maar goed, zoals jij het nu zegt is veel netter en tactvoller en daar kom je gewoon veel verder mee.
Nooit gedacht dat ik dit over je zou zeggen.
Tot gisteren dacht ik dat je alles bot bracht,maar je hebt meer gaves. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I know i can O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goed Mevrouw Muts..
Ik zou graag commentaar willen geven op jouw lompe opmerking maar mn energie verspillen aan mensen die commentaar geven op dingen waar ze geen zak mee te maken hebben of vanaf weten

jij hebt lange tenen !
geen zak mee te maken, klopt, maar vanaf weten, ik denk dat ze meer weet als sommige lief is :yes:
Waarschuw beheerder
Heb ook gehoord dat the Switch de nieuwste aanwinst wordt van the clubs.Het zal nog wel niet rond zijn,dus nog maar ff afwachten of het zo ver gaat komen.

Zou wel lekker dichtbij zijn iig.:d
Waarschuw beheerder
donateur
De tijd zal het leren! ;)
Komt goe....Gene stress!!!!
Waarschuw beheerder
The Switch komt in Essen. De eigenaar van de Site heeft de oude Dolce Vita overgekocht, late we hope dat het nu wel wat gaat worde!

(k) Loreentje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) Loreentje :bloos: op maandag 24 april 2006 om 20:11:
The Switch komt in Essen. De eigenaar van de Site heeft de oude Dolce Vita overgekocht, late we hope dat het nu wel wat gaat worde!

Lijk me sterk dat de eigenaar van the site die heeft overgekocht.

Waarschuw beheerder
donateur
wie is eigenlijk de " echte " eigenaar van the Site ?

1. de eigenaar van het pand
2. diegene die er een zaak in uitbaat
3. diegene die er de programering regelt

zeg het maar !
Waarschuw beheerder
Het juiste antwoord is nummer 1!
En DIE eigenaar heeft dus niet de oude dolce vita overgekocht... Het concept van the-clubs wat ook the-site deed gaat daar nu idd beginnen met the-switch...

Bij deze kan ik dat dus bevestigen ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DA RICH op maandag 24 april 2006 om 20:44:
Lijk me sterk dat de eigenaar van the site die heeft overgekocht.

nee lijk mijn ook..
ik denk dat ie der wel ff zn broek vol van heb
van al da gedoe...
Waarschuw beheerder
donateur
De enige juiste info kan alleen van ons komen, ik weet hier nog niets van dus het lijkt me heeel sterk dat dit verhaal waar zou zijn

Uitspraak van susa op maandag 24 april 2006 om 21:04:
Het juiste antwoord is nummer 1!
En DIE eigenaar heeft dus niet de oude dolce vita overgekocht... Het concept van the-clubs wat ook the-site deed gaat daar nu idd beginnen met the-switch...

Bij deze kan ik dat dus bevestigen ja!

Alle drama tussen 2 berichten om niets. :(
Gisteren leek het je nog sterk dat het verhaal (gerucht) klopte en nu een bevestiging?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als jij nu eens stopt met je overal mee te bemoeien!!! Ik en ik niet alleen begin me best wel heel erg te irriteren aan je opmerkingen! Ik wist dat ik zo'n antwoord zou krijgen van jou...

De info die er gisteren stond was nog niet rond en had nog helemaal niet op internet mogen staan! Ik ga niets bevestigingen waar men nog over aan het onderhandelen is...
En ja wij weten meer, nee dat gaan we niet vertellen, houd www.the-clubs.be in de gaten voor de laatste keer, alleen daar staat de juiste definitieve info op!

Whatever, dat je niet moe wordt van jezelf :S

btw the-switch stond net als een hoop andere the-domeinen al maanden/jaren geregistreerd en ja allemaal met dezelfde gegevens..

Waarschuw beheerder
mee ruzie maken schieten we ook niks op eej :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van susa op dinsdag 25 april 2006 om 01:26:
Als jij nu eens stopt met je overal mee te bemoeien!!! Ik en ik niet alleen begin me best wel heel erg te irriteren aan je opmerkingen!

Ik niet hoor.
Ik wist dat ik zo'n antwoord zou krijgen van jou...

En ik wist wel dat jij met een lul verhaal zou gaan komen, omdat je nog helemaal van niets afwist en jezelf er nu probeert uit te lullen.
Ik zou als ik jou was maar eens wat minder hoog van de toren blazen en de mensen niet iedere keer proberen af te zeiken als ze iets over de Site zeggen waar jij die doet alsof ze MISS Site is nog niets van afweet.
En dat je nog niets van the Switch afwist was duidelijk aan jou reacties te lezen.
B.t.w. hoe staat het met de onderhandelingen met die andere zaak net over de grens?

btw the-switch stond net als een hoop andere the-domeinen al maanden/jaren geregistreerd en ja allemaal met dezelfde gegevens.

Ja nou en?
Dat is typisch iets van J.Goos zoveel mogelijk proberen te beginnen en als het een gesloten wordt weer verder in de andere te gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als iedereen nou eens gewoon ophoudt met zn gezever, zo moeilijk is dat toch niet?

ja suus wist het allang, nee ze kon het niet vertellen. Ja het is dus waar, feest, iedereen had gelijk (applaus voor jezelf) dus ga het over the Switch hebben ipv dat gemekker op elkaar!! :X
Waarschuw beheerder
Tis weer raak... een topic over het sluiten van the-site en waar hebben we het over?

Suus die er wel of niet van af wist. Get a life!!! :S

Ik sluit me bij de woorden van Tinusz aan. Feest iedereen had gelijk APPLAUS!!! :cheer:

(en even voor de duidelijkheid ZE WIST HET)
Waarschuw beheerder
donateur
Lieve Susa :flower:,

het is jammer dat je geirriteerd raakt,want dat is nergens voor nodig.
Je bent met het plaatsen van berichten net zo impulsief als deze jongen en ja dan krijg je wel eens reacties waar je niet vrolijk van word.
Aangezien jij van meerdere mensen dit soort reacties krijgt,moet je jezelf misschien toch eens afvragen of het nu echt bij al die andere fout gaat.
Ik wil het je niet moeilijk maken en als ik dat wel doe (mijn excuses),maar zelfs je eigen reacties spreken elkaar tegen.
Je gaat eerst een gerucht ontkennen en de confrontatie aan met mensen die het wel beweren.
Nog geen dag later ga je het bevestigen.
Had het dan het niet ontkend.
Gelukkig neemt Tinusz en zijn vrienden het nog voor je op omdat die je goed kennen.
Moet voor de concurenten van The Clubs hier toch wel steeds vermakelijk voer zijn.
Voor mij sluit hier het hoofdstuk .
Ik wens The Clubs (en ook Susa :flower: )alle succes toe met The Switch en andere zaken en hopelijk een keer zonder strijd in een forum.
Waarschuw beheerder
Goed.. einde discussie dus... :)
Waarschuw beheerder
Als jij nu eens stopt met je overal mee te bemoeien!!! Ik en ik niet alleen begin me best wel heel erg te irriteren aan je opmerkingen! Ik wist dat ik zo'n antwoord zou krijgen van jou...

ben jij altijd zo snel op je tenen getrapt? :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op dinsdag 25 april 2006 om 10:30:
Goed.. einde discussie dus...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [terror]Neophyte op dinsdag 25 april 2006 om 14:58:
ben jij altijd zo snel op je tenen getrapt?

Hoe kom je daar nu bij? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op dinsdag 25 april 2006 om 10:30:
Goed.. einde discussie dus...

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
moe? dan moet je naar bed..en niet hier mauwen ;):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 15:54:
Hoe kom je daar nu bij?

kweet niet, ik zei zomaar iets :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [terror]Neophyte op dinsdag 25 april 2006 om 16:17:
kweet niet, ik zei zomaar iets

De spijker op zijn kop ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op dinsdag 25 april 2006 om 16:10:
moe? dan moet je naar bed..en niet hier mauwen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 16:52:
De spijker op zijn kop

Waarschuw beheerder
jullie gedragen je eigen wel volwassen ! :S
Artiest {SHOWLIST artist 54359, 12831, 47072}
Waarschuw beheerder
Das gesproken Biancos.

@ the real jojo...heb jij last van je menopauze of zo?
Want voor een vrouw van 41 (WTF?) gedraag jij je wel redelijk belachelijk! Maar goed...als je blijkbaar van een uitkering leeft en niets beters te doen hebt dan deze topic te verneuken... FEEL FREE! Best wel zielig!

BY THE WAY :)

J-Bo@­4am-events :) begint ondertussen alles duidelijk te worden rond the-clubs of blijf jij overal zo de interessante uithangen?

www.the-switch.be
www.the-scene.be
www.the-return.be
www.the-stars.be
www.the-lambo.be (SOON BACK)

And counting!!!

Heb je ondertussen al een antwoord op al je vragen dan nu?
Ik hoop het...veredr hoop ik dan ook dat je ondertussen jezelf een beetje minder bijdehand gaat gedragen want ik hoor een hoop mensen over je bezig die jou niet meer zo leuk vinden! :) (join my club, LOL!) Maar dat je achter mensen hun rug lult...zeggen dat ik wat tegen Tinusz heb is wel heel belachelijk kerel. GOED..effe duidelijk..als je zo verder doet..ik moet je niet man. GET A FUCKING LIFE! Tis goed geweest met jou..en hopelijk kom ik je niet tegen!

Foute boel!

B.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:06:
Das gesproken Biancos.

ja jij ook trouwens :woop:
maar tis toch ook zo
je word gewoon helemaal gek
van da gekift op elkaar pff
ja boeie da susa al wel meer wist
alleen niet zo heel handig dat ze eerst zei van niet en toen weer wel..
had ze beter anders kunnen doen
maar tis gebeurd
het personeel weet toch altijd meer alleen ze mogen gewoon niks zeggen
wa een gezeik allemaal om niks toch?
Waarschuw beheerder
Bjorno heeft gesproken.. ;)

Goed iedereen z'n zegje gedaan, en z'n ergenissen op tafel gegooid.. nu weer verder met het topic waar het om ging.. :D

DAMN het is bijna weer weekend mensen .. FEESTJE BOUWEN JA!!!! (tenminste ik neem aan de meeste van jullie wel, mag ik hopen.. en anders ook prima..!) Beetje lol in je leven kan nooit kwaad.. ;) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
meneer Bjorno, lees PB a.u.b. !
Ik heb mijn PB gelezen en je hebt een antwoord! :)

BY THE WAY..toen Susa NEEN zei was het ook nog NEEN.
Een dag kan veel maken...

Maar voor sommigen is dat een reden om de boel op stelten te zetten en mensen zelf eerst zwart te maken of in een slecht daglicht te zetten!

Trieste wereld!

FEEST DIT WEEKEND! 5 KEER DRAAIEN!!!wooeehooeewww :P
the-scene / La vie/ sector 9 / return en proud to be loud in highstreet!

Ik ga dood maandag! :P

Bjorno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op dinsdag 25 april 2006 om 18:23:
DAMN het is bijna weer weekend mensen .. FEESTJE BOUWEN JA!!!!

uiteraard :yes: op Awarenezz in Landgraaf :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:38:
BY THE WAY..toen Susa NEEN zei was het ook nog NEEN.
Een dag kan veel maken...

Maar voor sommigen is dat een reden om de boel op stelten te zetten en mensen zelf eerst zwart te maken of in een slecht daglicht te zetten!

Trieste wereld!

een dag kan zeker veel maken
maar der word toch al zoveel gemauwd!
word je echt gek van gewoon
idd trieste wereld
maar doe je toch niks tegen

gewoon het ene oor in laten gaan en langs het ander der weer uit :D zo doe ik het gewoon

Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:38:
FEEST DIT WEEKEND! 5 KEER DRAAIEN!!!wooeehooeewww
the-scene / La vie/ sector 9 / return en proud to be loud in highstreet!

Ik ga dood maandag!

nee joh je gaat nie dood :P
je moet nog wel verder gaan met feesten ;) :woop: :cheer:
Waarschuw beheerder
Joehoooeeew :woop: :D
Mensen vinden het altijd leuk om alles beter te weten ;)

Hey Biancos ;) respect girl (f) JIJ begrijpt het!
J-Bo ik VOND je best wel sympathiek, één tip voor jou, probeer je niet overal mee te bemoeien.. scheelt een hoop irritatie bij een hele hoop mensen...

Het scheelt dat ik er wel tegenin durf te gaan, en dat mensen mijn verhaal bevestigen... ookal kennen ze me BOEIEND!

Dikke kus voor mn schat (F) B. en onze Relf (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:06:
gedraag jij je wel redelijk belachelijk!

Diegene die zich belachelijk maakt ben je in dit geval zelf, door een ieder die iets over the Site zegt wat niet in jou straatje past belachelijk probeert te maken :/
Tis goed geweest met jou..en hopelijk kom ik je niet tegen!

Foute boel!

En dan nog gaan lopen dreigen ook, goed bezig jongen (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op dinsdag 25 april 2006 om 20:06:
Hey Biancos respect girl JIJ begrijpt het!

ja zeker wel :) da kan ik wel

ik heb het nie altijd begrepen volgens jou..
in het begin van dit forum.. ( remember? ;) )
maar das nu ook weer voorbij eh
ik word nog wel es slim ;) haha
nee man schiet nie op da ruzie maken...
we horen het wel als er meer nieuws is
of zoals al 100 keer is aangeven.. the-clubs.be in de gaten houden