Partyflock

Forumonderwerp · 849247
1 volger · 8927x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige nacht is de politie binnengevallen in discotheek in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid. Dat meldt het parket van Antwerpen.

Omstreeks 4.45 vielen de speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel. De aanleiding daarvoor waren hardnekkige geruchten dat er veelvuldig drugs gebruikt en gedeald zou worden. De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.

De zaak werd onmiddellijk gesloten. De eigenaar wordt voorgeleid voor het ter beschikking stellen van accommodatie voor het dealen en gebruiken van verdovende middelen. De onderzoeksrechter zal over een verdere aanhouding beslissen.

wat vinden jullie hiervan??
let me know!?
Artiest {SHOWLIST artist 54359, 12831, 47072}
Waarschuw beheerder
Das gesproken Biancos.

@ the real jojo...heb jij last van je menopauze of zo?
Want voor een vrouw van 41 (WTF?) gedraag jij je wel redelijk belachelijk! Maar goed...als je blijkbaar van een uitkering leeft en niets beters te doen hebt dan deze topic te verneuken... FEEL FREE! Best wel zielig!

BY THE WAY :)

J-Bo@­4am-events :) begint ondertussen alles duidelijk te worden rond the-clubs of blijf jij overal zo de interessante uithangen?

www.the-switch.be
www.the-scene.be
www.the-return.be
www.the-stars.be
www.the-lambo.be (SOON BACK)

And counting!!!

Heb je ondertussen al een antwoord op al je vragen dan nu?
Ik hoop het...veredr hoop ik dan ook dat je ondertussen jezelf een beetje minder bijdehand gaat gedragen want ik hoor een hoop mensen over je bezig die jou niet meer zo leuk vinden! :) (join my club, LOL!) Maar dat je achter mensen hun rug lult...zeggen dat ik wat tegen Tinusz heb is wel heel belachelijk kerel. GOED..effe duidelijk..als je zo verder doet..ik moet je niet man. GET A FUCKING LIFE! Tis goed geweest met jou..en hopelijk kom ik je niet tegen!

Foute boel!

B.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:06:
Das gesproken Biancos.

ja jij ook trouwens :woop:
maar tis toch ook zo
je word gewoon helemaal gek
van da gekift op elkaar pff
ja boeie da susa al wel meer wist
alleen niet zo heel handig dat ze eerst zei van niet en toen weer wel..
had ze beter anders kunnen doen
maar tis gebeurd
het personeel weet toch altijd meer alleen ze mogen gewoon niks zeggen
wa een gezeik allemaal om niks toch?
Waarschuw beheerder
Bjorno heeft gesproken.. ;)

Goed iedereen z'n zegje gedaan, en z'n ergenissen op tafel gegooid.. nu weer verder met het topic waar het om ging.. :D

DAMN het is bijna weer weekend mensen .. FEESTJE BOUWEN JA!!!! (tenminste ik neem aan de meeste van jullie wel, mag ik hopen.. en anders ook prima..!) Beetje lol in je leven kan nooit kwaad.. ;) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
meneer Bjorno, lees PB a.u.b. !
Ik heb mijn PB gelezen en je hebt een antwoord! :)

BY THE WAY..toen Susa NEEN zei was het ook nog NEEN.
Een dag kan veel maken...

Maar voor sommigen is dat een reden om de boel op stelten te zetten en mensen zelf eerst zwart te maken of in een slecht daglicht te zetten!

Trieste wereld!

FEEST DIT WEEKEND! 5 KEER DRAAIEN!!!wooeehooeewww :P
the-scene / La vie/ sector 9 / return en proud to be loud in highstreet!

Ik ga dood maandag! :P

Bjorno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op dinsdag 25 april 2006 om 18:23:
DAMN het is bijna weer weekend mensen .. FEESTJE BOUWEN JA!!!!

uiteraard :yes: op Awarenezz in Landgraaf :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:38:
BY THE WAY..toen Susa NEEN zei was het ook nog NEEN.
Een dag kan veel maken...

Maar voor sommigen is dat een reden om de boel op stelten te zetten en mensen zelf eerst zwart te maken of in een slecht daglicht te zetten!

Trieste wereld!

een dag kan zeker veel maken
maar der word toch al zoveel gemauwd!
word je echt gek van gewoon
idd trieste wereld
maar doe je toch niks tegen

gewoon het ene oor in laten gaan en langs het ander der weer uit :D zo doe ik het gewoon

Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:38:
FEEST DIT WEEKEND! 5 KEER DRAAIEN!!!wooeehooeewww
the-scene / La vie/ sector 9 / return en proud to be loud in highstreet!

Ik ga dood maandag!

nee joh je gaat nie dood :P
je moet nog wel verder gaan met feesten ;) :woop: :cheer:
Waarschuw beheerder
Joehoooeeew :woop: :D
Mensen vinden het altijd leuk om alles beter te weten ;)

Hey Biancos ;) respect girl (f) JIJ begrijpt het!
J-Bo ik VOND je best wel sympathiek, één tip voor jou, probeer je niet overal mee te bemoeien.. scheelt een hoop irritatie bij een hele hoop mensen...

Het scheelt dat ik er wel tegenin durf te gaan, en dat mensen mijn verhaal bevestigen... ookal kennen ze me BOEIEND!

Dikke kus voor mn schat (F) B. en onze Relf (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 april 2006 om 18:06:
gedraag jij je wel redelijk belachelijk!

Diegene die zich belachelijk maakt ben je in dit geval zelf, door een ieder die iets over the Site zegt wat niet in jou straatje past belachelijk probeert te maken :/
Tis goed geweest met jou..en hopelijk kom ik je niet tegen!

Foute boel!

En dan nog gaan lopen dreigen ook, goed bezig jongen (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van susa op dinsdag 25 april 2006 om 20:06:
Hey Biancos respect girl JIJ begrijpt het!

ja zeker wel :) da kan ik wel

ik heb het nie altijd begrepen volgens jou..
in het begin van dit forum.. ( remember? ;) )
maar das nu ook weer voorbij eh
ik word nog wel es slim ;) haha
nee man schiet nie op da ruzie maken...
we horen het wel als er meer nieuws is
of zoals al 100 keer is aangeven.. the-clubs.be in de gaten houden