Partyflock

Forumonderwerp · 848178

Waarschuw beheerder
honderd(en) militairen in nederland hebben ontslag genomen wegens bezwaar dat ze naar afghanistan moesten

kgeef ze groot gelijk
Waarschuw beheerder
het had een andere reden dat ik het leger uitging want ik had anders gewoon naar afghanistan gegaan hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op woensdag 24 mei 2006 om 07:38:
het had een andere reden dat ik het leger uitging want ik had anders gewoon naar afghanistan gegaan hoor...

ja dat begrijp ik wel. Maar het is heus niet alleen om een uitzending dat mensen ontslag nemen, daar zit veel meer achter.
Waarschuw beheerder
ow oke dan begrijpen we elkaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op woensdag 24 mei 2006 om 08:07:
ow oke dan begrijpen we elkaar...

Ik ook..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op dinsdag 23 mei 2006 om 00:16:
die helpt ook al niet tegen 7.62 mm..

haha jij zegt het. Heb alleen eens een stuk gelezen op de site van Trasco vandaar dat ik weet dat er verschillende gradaties zijn.

Uitspraak van Necrid op dinsdag 23 mei 2006 om 00:22:
Maar goed, het gevaar komt natuurlijk van die geimproviseerde bommen die langs de weg liggen..En dus zullen alle beetjes helpen. Lijkt me trouwens ook niet dat Nederland gebruik maakt van de lichtste vorm van bepantsering, maar dat is slechts een vermoeden.

of dit soort grappenmakers, wordt je niet vrolijk van als je dat ziet.

http://www.flurl.com/list.php?search=humvee&site_id=39&sm=1

Doe je weinig tegen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed zo ik zou ook ontslag nemen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 19:24:
goed zo ik zou ook ontslag nemen

Gelukkig maar (Y)
Aan laffe mensen heeft het leger niets in Afghanistan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar gaan al die lekkere manne :O ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 19:46:
honderd(en) militairen in nederland hebben ontslag genomen wegens bezwaar dat ze naar afghanistan moesten

beter laat dan nooit, ze zien gelukkig in dat het een foute kwestie is, wat er gebeurt in Afghanistan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 01:48:
Daar gaan al die lekkere manne

hihi :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 23 mei 2006 om 15:45:
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 23 mei 2006 om 15:42:
Een beetje zelfstandig kunnen nadenken is dan ook niet gek...

idd alsof een vredesmissie zonder risco is. het leven gaat niet altijd over rozen

Wanneer ik na een voorlichting ga, verwacht ik juiste informatie te verschaffen, en niet dat ik word voorgelogen. En met zelfstandig denken heeft dit niets te maken. Informatiebronnen zijn er om te gebruiken, en de banenwinkel is zo'n bron. Je bent dom als je dit niet gebruikt en 'zelfstandig' gaat nadenken zonder enig kennis van deze zaken. Dan kom je tot de verkeerde conclussies, en maak je zeker te weten de verkeerde keuzes.
Waarschuw beheerder
ze willen weer alleen de voordelen van t leger en niet de nadelen ( risico's )

Dat wil schijnbaar iedereen tegenwoordig .:-(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op maandag 29 mei 2006 om 16:17:
Dat wil schijnbaar iedereen tegenwoordig

Ach ja, maar aan ieder nadeel zit toch ook weer een voordeel;)
Waarschuw beheerder
stuur mij ....
dood ga je toch dan liever door een kogel :D
Waarschuw beheerder

kgeef ze groot gelijk

Zodan... dat is triest. Als je bij het leger solliciteerd weet je (lijkt mij) wel dat je kan worden uitgezonden. Daar draait het allemaal om naar mijn idee.
Een van de redenen om te solliciteren bij het leger zou voor mij zijn; om uitgezonden te worden.

En het argument van gevaarlijk bla bla :
Ga een kantoorbaan van 9 tot 5 zoeken.
Moeten die mensen ons land verdedigen als wij in de problemen zijn ?! Daar zijn we lekker mee dan :s

Gr. Peewee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peewee85 op maandag 3 juli 2006 om 22:34:
Een van de redenen om te solliciteren bij het leger zou voor mij zijn; om uitgezonden te worden.

Voor jou wel:yes:
Voor de meesten gaat het toch echt om het geld..
Jammer vind ik dat..
Mja.. Ik zit er niet mee..

Je moet natuurlijk altijd wel ff kijken na de achtergrond van het ontslag nemen.. ;)

Waarschuw beheerder
Dat is toch meestal de hoofdzaak dat je in het leger gaat!?

om uitgezonden te worden!

en voor het geld kun je beter een andere baan zoek'n
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 21:13:
voor het geld kun je beter een andere baan zoek'nlaatste aanpassing 4 juli 2006 21:14

Nah..
Het verdiend opzich wel goed.. Vooral als je van niks naar zo`n inkomen gaat..
Als ik de bankrekening van mn vriend zie dan word ik wel jaloers hoor:P

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen kiest zelf voor een baan bij defensie,
en daar horen gewoon dit soort dingen bij!!

vind t pussy's die niet naar afghanistan willen,
je kiest er tog voor?

en als je niet gaat, tsjah dan laat je je groep ook zomaar achter

vind ik geen stijl
zit er nu bijna 3maanden,

eind augustus weer lekker thuis

dan wens k de nieuwe club suc6

enne, volgend jaar weer heen,

hoort dr allemaal bij:)

grtzzz

Waarschuw beheerder

kgeef ze groot gelijk

Ik weet niet hoe je erbij komt hoor, daar klopt helemaal niks van!

Als je militair ben en je moet eens een keer weg, dan moet je niet gaan lopen janken dat je niet wil. Dat weet je toch dat het bij het beroep hoort, anders moeten ze maar naar de padvinders gaan ofzo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:43:
Ik weet niet hoe je erbij komt hoor, daar klopt helemaal niks van!

Als je militair ben en je moet eens een keer weg, dan moet je niet gaan lopen janken dat je niet wil. Dat weet je toch dat het bij het beroep hoort, anders moeten ze maar naar de padvinders gaan ofzo!

kijk dat is een echte militair die mag ons land verdedigen
klasse maik en wie niet gaat stuur ze maar die tijd dat die moet gaan in een isoleercel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 23:21:
kijk dat is een echte militair die mag ons land verdedigen
klasse maik en wie niet gaat stuur ze maar die tijd dat die moet gaan in een isoleercel

Helemaal mee eens pik!! :D

Het zijn ook de lasten en niet alleen de lusten!!

Waarschuw beheerder
Iemand de film Jarhead gezien?
Na ut zien van deze film zou ik ook cker niet uitgezonden willen worden.

Waarschuw beheerder
Dus defensie is niks voor jou:P
Waarschuw beheerder

Mooi zo, skeelt mij weer wat centen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 11:38:
Iemand de film Jarhead gezien?
Na ut zien van deze film zou ik ook cker niet uitgezonden willen worden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 13:29:
Dus defensie is niks voor jou

Das duidelijk:yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:43:
anders moeten ze maar naar de padvinders gaan ofzo!

:S Padvinders! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 13:29:
Dus defensie is niks voor jou:P

Nee cker niet.

Waarschuw beheerder

Das hetzelfde als een piloot ontslag zou nemen omdat ie een vliegtuig moet besturen :s

Dit kan dus niet volgens mij! Het is hun plicht te gaan...weet het niet zeker, maar volgens mij staat er zelfs een straf op als ze weigeren.

Waarschuw beheerder
Over het algemeen heb ik zelf ook een schijthekel aan die lui,

Zo was er ook bij mij op de kazerne iemand die zei dat hij en zijn collega's er niet klaar voor waren of goed opgeleid waren.

Maar ja wat wil je als je de opleiding nog moet krijgen :S

Afschieten die lui....

Waarschuw beheerder
Stelletje mietjes!!
Zitten ze bij het leger en dan miepe dat ze eventueel nog wat nuttigs zouden moeten doen ook.
En dat gejank dat het gevaarlijk zou zijn.
Er zijn op 6 juni 1944 op de stranden van normandie meer mensen gesneuveld als in die hele irak en afganistan oorlogen bij elkaar. maja daar hoor je ze niet over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 15:47:
Nee cker niet

watje :P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
Het feit is, ze weten voordat ze het leger in gaan, en dat word een aantal keer expliciet herhaald of ze er tegen zijn dat ze op uitzending moeten. Daar moet je wel NEE op antwoorden anders word je niet aangenomen. Waar ben je anders militair voor? Om je hele militaire cariere veilig in nederland te zitten?

Maar de soldaten die wel gaan, alle respect voor die jongens en dames.

Waarschuw beheerder

Nu moeten ze doen waar ze voor in het leger zitten en druipen ze af..... wat een mietjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:35:
Waar ben je anders militair voor?

Tsja
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:35:
Om je hele militaire cariere veilig in nederland te zitten?

:yes: Op je luie reet geld verdienen:x

Gelukkig staat mijn mannetje te popelen om te gaan:)

(jongensdroom:P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:34:
jongensdroom)

Nou daar geloof ik dus geen reet van :no:
Waarschuw beheerder
donateur

kgeef ze groot gelijk

Ik geef ze groot gelijk dat ze ontslag nemen.

Maar ik denk dat ze dan toch wat beter hadden moeten denken over hun keuzes. Oooh leuk we gaan het leger in en een beetje schieten enzo.

Maar dan moet je een keer iets gaan doen waar je kans loopt op verwonding of dood, en dan schijten ze ineens kleuren. Ik snap dat je bang bent, maar had je dat niet kunnen verwachten voordat je je aanmeld?

Dat geeft maar weer eens weer hoe debiel we hier in NL geworden zijn. We hebben echt geen idee meer van wat er aan de hand is.

In andere landen als bijv Engeland gaan de mensen ook niet graag naar een oorlogsgebied. Maar omdat ze in dienst van de koningin zijn, en die vraagt dat hun daarheen moeten. Zien ze dat als een grote eer om voor de koningin te gaan vechten en evt sterven.

Hier zijn we zo niet, we missen het dicipline om op die manier te denken. Want wij denken alleen aan de oranjes als mensen die lintjes knippen enzo. In Engeland is tenminste nog respect voor de koningin.

EDIT

En als ik me aanmeld voor dat soort functies ga ik ongeacht waarheen ik dan heen moet! Omdat je dat hebt afgesproken met je aanmelding! En als je dan ff een keer het er niet mee eens bent dan meteen ontslag nemen, dat vindt ik geen doen.

Ik vindt ook dat als er niet tijdig ontslag genomen wordt dat er dan flinke rechtelijke stappen genomen moeten worden. Die soldaten van ons kosten per stuk fucking veel omdat ze goede wapens, training en voertuigen krijgen. En als we ze trainen om oorlog te voeren, willen we niet hebben dat bij het eerste teken van echte oorlog ze allemaal eruit stappen. Dan hebben we fucking veel geld weg gegooid en wordt ook nog eens de geloofwaardigheid van het leger in twijfel getrokken! Slechte zaak!

Dus ik snap dat je het misschien toch niet wil. Dan vindt ik tijdig ontslag gepast. Anders een berisping, of erger.

(in WWII werd je afgeknalt als verrader!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(in WWII werd je afgeknalt als verrader!)

En terecht!

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:00:
Nou daar geloof ik dus geen reet van

De 1 wilde vroeger brandweerman worden en de ander 'legerman'

En na een omweg van kok naar beveiliger issie nu eindelijk waar die hoort!
Waarschuw beheerder

kgeef ze groot gelijk

misschien hadden ze er aan moeten denken dat ze uitgezonden kunnen worden toen ze zich aanmeldden.
wat dachten ze dan? bij de grens kijken of er duitsers aankomen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 14:59:
De 1 wilde vroeger brandweerman worden en de ander 'legerman'

En na een omweg van kok naar beveiliger issie nu eindelijk waar die hoort!

Ja dat zal wel zo zijn, ik ben het nu alle 2 en ga eind van het jaar ook 4 maanden weg... maar je kan me niet wijs maken dat dat een jongensdroom is!! '

Het is m'n werk, ik heb er voor gekozen. Maar of het nu een droom is dat ik beschoten wordt met granaten...????

Lijkt me stug...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:11:
Ja dat zal wel zo zijn, ik ben het nu alle 2 en ga eind van het jaar ook 4 maanden weg... maar je kan me niet wijs maken dat dat een jongensdroom is!! '

Het is m'n werk, ik heb er voor gekozen. Maar of het nu een droom is dat ik beschoten wordt met granaten...????

Lijkt me stug...

Tsja hij wil al van vroeger af aan het leger in..Dus dan lijkt het me wel zn jongensdroom ja!

Waarschuw beheerder

kgeef ze groot gelijk

hadden ze niet in dienst moeten gaan.........ze gaan tegenwoordig bijna allemaal alleen voor de papieren.........heb zelf ook bij defensie gewerkt en hoe vaker ik weg moest hoe beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:34:
Gelukkig staat mijn mannetje te popelen om te gaan

(jongensdroom)

:respect:
Waarschuw beheerder
nep militairen..stoer leger in, gebeurt er wat gauw weg :/

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

ben ik blij dat het om millitairen ging waarvan hun contract afliep. en ze speciaal voor afgahnistan nog konden verlengen en dat niet deden...

GEEN ONTSLAG DUS :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:40:
ben ik blij dat het om millitairen ging waarvan hun contract afliep. en ze speciaal voor afgahnistan nog konden verlengen en dat niet deden...

Idd..
Maja dat snappen sommigen niet;)