Partyflock

Forumonderwerp · 848178

Waarschuw beheerder
honderd(en) militairen in nederland hebben ontslag genomen wegens bezwaar dat ze naar afghanistan moesten

kgeef ze groot gelijk

Waarschuw beheerder
lekker ontslag laten nemen .
horen niet thuis in het leger apparaat die kneuzen .
t is een zooitje geworden na het afschaffen van de dienstplicht . alle avontuurlijke mammas jongens melden zich maar aan ,en wneer ze echt op pad moeten laten ze het afweten :S lekker ontslaan voor ze ontslag nemen mazzl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [TB] Drum 'n Bas op vrijdag 12 mei 2006 om 01:57:
Hehe ik begin in augustus mij mogen ze wel sturen hoor
begin liever morgen meteen

Idd.. Er zijn ook gewoon jongens die wel willen:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 06:58:
als je int leger zit en je wil niet vechten had je bij de scouting moeten gaan...

Denk niet dat je het leger in gaat om te vechten hoor.. Tegenwoordig..
Meer voor opbouw en vredesmissies.. En daar komt wel eens een gevecht bij kijken ja dat dan weer wel;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:10:
Denk niet dat je het leger in gaat om te vechten hoor.. Tegenwoordig..
Meer voor opbouw en vredesmissies.. En daar komt wel eens een gevecht bij kijken ja dat dan weer wel;)

dus weten ze bij voorbaat al wat ze te wachten staat toch :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:15:
dus weten ze bij voorbaat al wat ze te wachten staat toch

Daar heb je gelijk in..
Maar denk dat veel jongens(meiden) het leger in gaat om het lekker verdiend..
En helemaal niet nadenken over een eventuele uitzending..
En als het er dan op aan komt, haken ze af..
Ergens snap ik dat wel;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 19:46:
kgeef ze groot gelijk

:no: daar krijg je toch ook goed betaald, je weet dat dit kan gebeure als je millitair wilt worde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 15:58:
Jij weet echt niet waar je over lult. Als zoiets gebeurt als wat er in Srebrenica is gebeurt, veranderd iedereen zijn mening wel weer, want dan zegt iedereen; onze jongens hebben er niets te zoeken.

tsja.. dat is nu net de rede waarom ik het leger niet in ga...

als je voor iets kiest.. moet je rekening houden met alle mogenlijkheden vind ik..

ik wil anders ook wel in het leger.. alleen de leuke dingen.. opbouwen.. mensen helpen..

maar knokken met de kans om te sneuvelen.. daar begin je niet aan? dan ga gewoon net als mij het leger niet in :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op woensdag 17 mei 2006 om 16:20:
daar krijg je toch ook goed betaald, je weet dat dit kan gebeure als je millitair wilt worde

Je kunt niet van te voren weten hoe je op zo`n uitzending reageert en of je het aan kan. Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand in 8 jaar,7 maal op uitzending is geweest wegens personeels te kort. Als je dan ook nog verschrikkelijke dingen mee maakt en je er nog niet klaar voor bent vind ik het meer dan logisch dat je ontslag neemt, het was in zijn geval de eninge manier om onder nieuwe uitzending uittekomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:21:
tsja.. dat is nu net de rede waarom ik het leger niet in ga...

als je voor iets kiest.. moet je rekening houden met alle mogenlijkheden vind ik..

idd..
En onze jongens hebben eigenlijks ook niks in Afghanistan te zoeken.. Maar het moet nou eenmaal..
Als daar geen herrie was geweest.. Zat mn vriend nu op uitzending in Aruba.. Beetje chillen en bolletjesslikkers oppakken:S
Maarja het liep wat anders..;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:21:
maar knokken met de kans om te sneuvelen.. daar begin je niet aan? dan ga gewoon net als mij het leger niet in

Idd daar moet je van te voren gewoon goed over nadenken zoals je al zei!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:19:
Maar denk dat veel jongens(meiden) het leger in gaat om het lekker verdiend..
En helemaal niet nadenken over een eventuele uitzending..
En als het er dan op aan komt, haken ze af..
Ergens snap ik dat wel;)

ik kan dat ook wel begrijpen :yes: maar dan hadden ze een andere beroepskeuze moeten maken .

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:22:
e kunt niet van te voren weten hoe je op zo`n uitzending reageert en of je het aan kan. Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand in 8 jaar,7 maal op uitzending is geweest wegens personeels te kort. Als je dan ook nog verschrikkelijke dingen mee maakt en je er nog niet klaar voor bent vind ik het meer dan logisch dat je ontslag neemt, het was in zijn geval de eninge manier om onder nieuwe uitzending uittekomen.

in dit geval ken die jongen dr dus niet tegen en door ervaringen heeft diedoen besluiten dr uit te stappen . is wat anders dan aanmelden en al afhaken voordat je gedropt word

Waarschuw beheerder
Ze weten van te voren dat ze mischien kunnen worden uit gezonden..
En asl ze dat dann nie willen moeten ze ook geen militair worden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:26:
in dit geval ken die jongen dr dus niet tegen en door ervaringen heeft diedoen besluiten dr uit te stappen . is wat anders dan aanmelden en al afhaken voordat je gedropt word

Ik denk ook niet dat dat veel gebeurt is. Er zijn heel veel militairen die wel naar Afghanistan willen of er met frisse tegen zin heen geen. Zijn ook een aantal die ontslag hebben genomen wegens slechte voorbereiding en slecht opgeleide collega`s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:27:
Ze weten van te voren dat ze mischien kunnen worden uit gezonden..
En asl ze dat dann nie willen moeten ze ook geen militair worden..

Je weet nooit waarheen..
Ik denk dat er nu wel een beetje verschil is tussen Aruba en Afghanistan..
Mn mannetje ziet iedere week een paar kleine meisjes op een bom stappen.. En wat zie je in Aruba.. Zon zee strand en een beetje werken:S
Toch wel een verschilletje hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:28:
Ik denk ook niet dat dat veel gebeurt is. Er zijn heel veel militairen die wel naar Afghanistan willen of er met frisse tegen zin heen geen. Zijn ook een aantal die ontslag hebben genomen wegens slechte voorbereiding en slecht opgeleide collega`s

Idd en veel denken van te voren van ohhh dat kan ik wel aan.. Maar als het er dan op aan komt dan zien ze het niet meer zitten.. Dan lijkthet me slimmer om eruit te stappen.. Als je met erge tegenzin gaat dan komt het daar echt niet goed met je!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:26:

en dat kan ik me dan weer wel voorstellen ;)

als je denkt het te kunnen.. en dan toch niet..

maar alleen naar lekker warme landjes bolletjesslikkers zoeken wil ik ook wel ;) met uitgebreid fitnessprogramma haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:31:
met uitgebreid fitnessprogramma haha

Kan in Afghanistan ook.. Hoop dat mn mannetje lekker gespierd terug komt:D

Waarschuw beheerder
en dat kan ik me dan weer wel voorstellen

als je denkt het te kunnen.. en dan toch niet..

Denk niet dat veel mensen dat trekken zoveel uitzendingen. En als je dan ook nog een keer neerstort en niet de psychische hulp krijgt waar je op rekent vind ik dat defensie best wel schandalig met zijn personeel om gaat.

Waarschuw beheerder
maar alleen naar lekker warme landjes bolletjesslikkers zoeken wil ik ook wel ;) met uitgebreid fitnessprogramma haha

beetje duiken dr bij :d eiland afkammen naar dat vermiste amerikaanse meisje :d zo wil iedereen het wel :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:28:
Zijn ook een aantal die ontslag hebben genomen wegens slechte voorbereiding en slecht opgeleide collega`s

kut smoes, hadden ze er al meteen mee moeten stoppen voordat ze te horen kregen dat ze worde uitgezonde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:33:
Kan in Afghanistan ook.. Hoop dat mn mannetje lekker gespierd terug komt

en denk gebruind ook :d gespierd en gebruind :d die jongen is dalijk moe van dat marcheren in het zand , dan bespring jij m effuh na een tijdje zonder intimiteit :D arme jongen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:29:
Je weet nooit waarheen..
Ik denk dat er nu wel een beetje verschil is tussen Aruba en Afghanistan..
Mn mannetje ziet iedere week een paar kleine meisjes op een bom stappen.. En wat zie je in Aruba.. Zon zee strand en een beetje werken
Toch wel een verschilletje hoor

Je houd er toch rekening mee dat Je na een gevaarlijk gebied word uitgezonden en toch niet naar zon zee en strand..!
Dat ziet mijn mannetje ook wel volgend jaar..
Ze leren zich toch te verdedigen tegn dat soort dingen..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:33:
dat defensie best wel schandalig met zijn personeel om gaat.

Gaan ze ook.. Moeten ze alleen zelf nog over na denken...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:36:
en denk gebruind ook gespierd en gebruind die jongen is dalijk moe van dat marcheren in het zand , dan bespring jij m effuh na een tijdje zonder intimiteit arme jongen

Valt mee.. Hij zit voor een groot deel hele dagen op zn reet.. Te bellen of msn, of smsen.. Verder wat afghaanse autos slopen en afghanes fouilleren..;)
Zo druk is het niet echt.. Zallie niet erg vinden dat ik hem dan bespring denk ik;);)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 16:36:
zonder intimiteit

Hij kan wel intiem met zichzelf doen:yes:

Waarschuw beheerder
Joehoe we gaan mwet ze allen het leger in maar als we uiteindelijk moeten doen waarvoor we betaald worden kappen we ermee :S

Waarschuw beheerder
Zwart- Wit denkers!
Waarschuw beheerder
honderd(en) militairen in nederland hebben ontslag genomen wegens bezwaar dat ze naar afghanistan moesten

kgeef ze groot gelijk

Hahaha ik hoop dat ze grote boetes krijgen en al hun studie's alsnog moeten betalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 17:59:
Hahaha ik hoop dat ze grote boetes krijgen en al hun studie's alsnog moeten betalen.

Ik hoop dat ze nog een paar maand salaris mee krijgen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur

jullie geloven dit nog steeds?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:28:
Ik hoop dat ze nog een paar maand salaris mee krijgen

Waarvoor?
(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 08:59:
Waarvoor?

Voor de zieke manier waar op ze behandeld zijn! Officieel heb je opzegtermijn van 3 maand geloof ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:00:
Voor de zieke manier waar op ze behandeld zijn! Officieel heb je opzegtermijn van 3 maand geloof ik.

Welke zieke manier?
Ik vind dat wanneer je kiest voor de landmacht je ook weet dat er uitzendingen komen, gevaarlijke en minder gevaarlijke. Tis nooit leuk natuurlijk maar je weet waar je voor gekozen hebt dus zul je je taken moeten vervullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 09:02:
Welke zieke manier?

Heb ik al eens eerder uitgelegd op dit forum maar hier komt het nog een keer.
Ik heb van dichtbij mee gemaakt. Dat iemand wegens personeelstekort in 8 jaar 7 maal op uitzending is geweest. Tijdens zijn laatste uitzending is hij zelfs neergestort. Daardoor heeft hij geestelijke problemen gekregen. De psycholoog zei dat hij wel weer klaar was voor een nieuwe uitzending terwijl hij zelf vond van niet. Zijn commandant zei, dat als de psycholoog het goed vond hij gewoon voor de achste keer op uitzending moest. De enige manier om hier onder uit te komen was per direct ontslag te nemen. Dat heeft hij dus gedaan en meer mensen van zijn onderdeel. Ik geef hem groot gelijk!! Hij wil wel op uitzending heeft alleen wat meer tijd nodig. Zo ben je toch ook een gevaar voor je zelf en je collega`s daar!

Waarschuw beheerder
Ik vind de situatie die je hier omschrijft iets totaal anders als waar het hier merendeel omgaat. Hier gaat t over het feit dat heel veel jongens niet willen gaan omdat ze het daar te gevaarlijk etc vinden.
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder

kgeef ze groot gelijk

oja, dat leger en oorlog aan elkaar verbonden zijn, dat had niemand ooit verwacht...:S

Nederlandse soldaten zijn gewoon weak ass pussy's, deserteurs...
En zo moeten ze berecht worden...

wel 't leger in, makkelijk geld verdienen, de voordeeltjes pakken, (Goed loon, goeie CAO, BTW-vrije koopjes, goedkope auto's, etc...)
Maar zogauw ze moeten doen waarvoor 't leger eigenlijk bestaat, gaan ze janken als kleine baby's...

Echt zielige schijtmannetjes...

't staat allemaal toch duidelijk in 't contract dat ze tekenen...

Moeten ze in Amerika eens proberen, krijgen ze 't hele land over zich heen...
Geef me dan maar de Amerikanen, die weten waar ze aan toe zijn en beginnen met opgeheven hoofd aan hun missie...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:07:
Hij wil wel op uitzending heeft alleen wat meer tijd nodig. Zo ben je toch ook een gevaar voor je zelf en je collega`s daar!

Oja, tuurlijk

zo gaat dat met oorlog ook, de vijand zal effe wachten totdat jij mentaal weer helemaal op peil bent...

Wat de fok...???

Nederlanders zijn te verwend, en over 't algemeen niks gewend....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 09:11:
Ik vind de situatie die je hier omschrijft iets totaal anders als waar het hier merendeel omgaat. Hier gaat t over het feit dat heel veel jongens niet willen gaan omdat ze het daar te gevaarlijk etc vinden.

Het een incident wat misschien een paar jongens betreft maar ik denk dat er wel meer zijn die ook zo iets dergelijks hebben meegemaakt.
Zitten natuurlijk altijd een paar bij die gewoon niet op uitzending willen. Dan vind ik echt dom dan heb je niet goed nagedacht voor je dienst inging.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 9 mei 2006 om 20:09:
Nogmaals: je kiest voor het leger, dus ook voor de missies. Op het moment dat je tekent weet je dat er een risicovolle tussen kan zitten.

Helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:14:
Zitten natuurlijk altijd een paar bij die gewoon niet op uitzending willen. Dan vind ik echt dom dan heb je niet goed nagedacht voor je dienst inging

Hoef je niet eens voor na te denken, in je contract staat dat je bereid bent tot het uitvoeren van missies, wat betekent dat je accoord gaat met eventuele uitzendingen.
Het doet er niet toe of dat 1x of 10x gebeurt, je hebt daar zelf voor GEKOZEN. dus het is feitelijk gewoon contractbreuk om dan ontslag te nemen als je daadwerkelijk op uitzending gestuurd gaat worden. En in mijn ogen dient het dienovereenkomstig te worden gestraft.
Waarschuw beheerder

je kiest er toch voor als je het leger in ga! deserteren noemen ze dat geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-bix aka Bushdoctor op donderdag 18 mei 2006 om 09:14:
Nederlandse soldaten zijn gewoon weak ass pussy's, deserteurs...
En zo moeten ze berecht worden...

Niet iedereen over een kam scheren he ;)
Die gasten die ontslag hebben genomen zijn van die onverlaten die de Landmacht in gaan, om hun rijbewijs te halen enzo..Maar als ze dan worden uitgezonden schijten ze 10 kleuren. Je kent ze wel, van die kansloze mannetjes die totaal geen ambities hebben in het leven, en denken even makkelijk geld te verdienen bij defensie.

Deze lui moet je niet verwarren met de elite troepen van Nederland zoals de Commando's en de Mariniers (Die daar overigens al zitten) Bij het Korps Commando Troepen en het Korps Mariniers vind je niet van die onverlaten die even joinen voor het geld of whatever, want ze halen de extreem zware opleiding simpelweg niet eens. En de mensen die het wel halen, willen niets anders dan worden uitgezonden naar zulke gebieden..

De meerderheid van de soldaten is gelukkig wel goed gemotiveerd, maar ik denk dat ze toelatingseisen bij de landmacht wel even wat pittiger mogen maken..Houd je deze rotte appels voortaan ook buiten de deur :)

Waarschuw beheerder
precies ;)

een neef van mij wilt ook niets anders.. bovendien had ik begrepen dat het nog beter verdient als anders (in de zin van gevarengeld)

hij vind het prachtig om op te komen voor vrijheid, vrede, en de mensen waar dan ook..

ik zie hem echt niet terugvallen omdat er iets is gebeurt.. of omdattie iets te gevaarlijk vind..

als je voor zoiets als het leger kiest.. moet je er ook 1000% achter staan.. en niet gaan zeuren!

dat is precies de rede waarom dat ik NIET in het leger ga... als dat allemaal zo makkelijk af te blazen is.. ga ik ook het leger in lol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:29:
een neef van mij wilt ook niets anders.. bovendien had ik begrepen dat het nog beter verdient als anders (in de zin van gevarengeld)

120 euro per dag

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:29:
hij vind het prachtig om op te komen voor vrijheid, vrede, en de mensen waar dan ook..

ik zie hem echt niet terugvallen omdat er iets is gebeurt.. of omdattie iets te gevaarlijk vind..

als je voor zoiets als het leger kiest.. moet je er ook 1000% achter staan.. en niet gaan zeuren!

:yes: Net als mijn mannetje..;)
Die stond ook echt te popelen om te gaan;)
Waarschuw beheerder
kgeef ze groot gelijk

OMG:s ze kiezen er toch zelf voor om het leger in te gaan, en dan als ze is een keer uitgezonden worden dan peren ze hem als bange hondjes.
Gelijk ontslaan die bange hondjes want die kunnen we niet vertrouwen als ze moeten 'vechten'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:07:
Heb ik al eens eerder uitgelegd op dit forum maar hier komt het nog een keer.
Ik heb van dichtbij mee gemaakt. Dat iemand wegens personeelstekort in 8 jaar 7 maal op uitzending is geweest. Tijdens zijn laatste uitzending is hij zelfs neergestort. Daardoor heeft hij geestelijke problemen gekregen. De psycholoog zei dat hij wel weer klaar was voor een nieuwe uitzending terwijl hij zelf vond van niet. Zijn commandant zei, dat als de psycholoog het goed vond hij gewoon voor de achste keer op uitzending moest. De enige manier om hier onder uit te komen was per direct ontslag te nemen. Dat heeft hij dus gedaan en meer mensen van zijn onderdeel. Ik geef hem groot gelijk!! Hij wil wel op uitzending heeft alleen wat meer tijd nodig. Zo ben je toch ook een gevaar voor je zelf en je collega`s daar!

Ooit hieronver nagedacht..
Zo waren er wel aardig wat hoor..
Afghanistan is niet voor iedereen de eerste of tweede uitzending!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:17:
Het doet er niet toe of dat 1x of 10x gebeurt, je hebt daar zelf voor GEKOZEN. dus het is feitelijk gewoon contractbreuk om dan ontslag te nemen als je daadwerkelijk op uitzending gestuurd gaat worden. En in mijn ogen dient het dienovereenkomstig te worden gestraft.

Officieel mag je niet eens zo vaak op uitzending, daar heeft defensie ook regels voor opgesteld maar zij overtreden hun eigen regels inverband met personeels te kort.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:50:
Officieel mag je niet eens zo vaak op uitzending, daar heeft defensie ook regels voor opgesteld maar zij overtreden hun eigen regels inverband met personeels te kort.

Lullig..
Maarja wat moet je dan??

Waarschuw beheerder
je mag ook niet meer als een x aantal kilo's belasting hebben met bepaalde werkzaamheden.. word ook niet naar gekeken in de praktijk..

regels vervagen waar nodig...
overal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 16:58:
je mag ook niet meer als een x aantal kilo's belasting hebben met bepaalde werkzaamheden.. word ook niet naar gekeken in de praktijk..

Dat is inderdaad ook zo..
Iedereen heeft bijna wel een paar kilo meer mee dan mag..
En bij missies,, Wat mee moet dat moet mee.. Te zwaar ofniet;)

Waarschuw beheerder
vraag eens binnen de krijgsmacht hoe ze het vinden om er naar toe te gaan....

weet je wat voor antwoord je krijgt

wat heb ik er te zoeken ,is onze oorlog niet....

dat vind ik dus ook,is niet meteen een reden om niet te gaan

maar voor alle hersenloze mensen hier dingen roepen zoals deserteurs en mietjes ,know your facts!!!

en iemand terug zei iets over het kct,denk je nou echt dat hun het ook zo te gek vinden om in die zandbak rond te lopen??

ik denk dat ze eerder alles willen asfalteren.

die mensen gaan omdat het hun beroep is ,hun vak,en ze zijn er goed in ook....

deze discussie moet maar eens eindigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op woensdag 8 februari 2006 om 20:23:
stelletje mietjesss

eerst stoer bij defensie gaan werken, mogen ze een keer iets nuttigs doen gaan ze lopen piepen....haha.

precies!
Je kiest er toch zelf voor moet je niet gaan janken als je ook echt uitgezonden word!
Ga anders niet in het leger :/

Waarschuw beheerder
Mijn broer zit bij de Marine..
en hij is net weer terug uit Afghanistan

respect Bro :respect:

Waarschuw beheerder
als je in eht leger gaat is het juist uiteindelijk erop gericht uitgezonde te worden toch:S idd dom dat ze nu weggaan.

kvind sowieso het leger niet echt nuttig.......kost hartstikke veel en je heb er eigenlijk nix aan toch.....je als er overstroming is:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 17:36:
vraag eens binnen de krijgsmacht hoe ze het vinden om er naar toe te gaan....

weet je wat voor antwoord je krijgt

wat heb ik er te zoeken ,is onze oorlog niet....

Nou dat is echt niet waar, zijn genoeg die daar graag heen willen om wat op te bouwen.