Partyflock

Forumonderwerp · 847916
2317x bekeken
Waarschuw beheerder
Heb jij wel eens een rare droom gehad..of in je droom geweten dat je droomde? Of dat je iets droomde wat later uitkwam? of iets anders raar wat met dromen te maken heeft?

Ik heb wel eens gehad dat ik wist dat ik droomde..Ik vertelde iedereen dat ze in mijn droom zaten, maar die mensen keken met natuurlijk raar aan :P
Of ik droomde wat later uitkwam..deja-vu..

Ook heb ik wel eens gehad, dat ik droomde over iemand in mijn omgeving die binnenkort zelfmoord wilde plegen. Ik vertelde haar de volgende dag mijn droom en toen schrok ze heel erg en barste in tranen uit..ze wilde ook echt zelfmoord plegen..toen hebben we samen met haar ouders gepraat en is ze er weer helemaal bovenop gekomen..best eng eigenlijk..nu ik dit zo aan het typen ben..

Of ik heb wel eens een droom twee keer gedroomd..echt precies het zelfde, maar er zat wel een paar jaar tussen, toen ik die droom weer kreeg. Het ging over geesten..en toe ik wakker schrok..waren ze er nog..hoe vaak ik ook met mijn ogen knipperde..ze waren de volgende ochtend pas weer weg! Zo raar :S

Ik ben benieuwd naar jullie dromen en verhalen hierover :)

(K)(K)(K)-ies Jaimy
Waarschuw beheerder
ik heb wel eens gedroomd, dat wij een stelletje waren.. echt een te gekke droom :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik droomde dat jij dit topic opende 8)
laatste aanpassing

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:12:
Of ik droomde wat later uitkwam..deja-vu..

Deja Vu is gelukkig niet een gebeurtennis die je uit je vorige ( :vaag: ) leven herinnerd (Y)
Niets met dromen te maken :X:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:16:
Deja Vu

ik heb nu een deja moo

the idea that i noticed this shit before

dubbel dus (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige dromen zijn weirddd!

Heb ook welles gedroomd, dat ik achterna werd gezeten door een krokodil..en toen ik wakker werd, mennnn, wat waren mijn benen moe! :/

Waarschuw beheerder
Feest-Beestje
Mooie dochter heb je gekregen! :)
Wat een plaatje zeg...

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Ik droom elke nacht, word er ook vaak wakker van. Geen nachtmerries maar ook niet echt dat je zegt een leuke vrolijke droom :)

Meestal worden mn dromen beinvloed door de gebeurtenissen van die dag/avond. In mn dromen gaat het ook vaak verder waar het in het dagelijkse leven is opgehouden.
Als ik een film kijk die impact op me heeft kan ik er bijna zeker van zijn dat ik iets ga dromen in die context...

Of m'n dromen (gedeeltelijk) uitkomen? Nog niet concreet meegemaakt. Lijkt me wel heel vreemd, soort van deja-vu idd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:22:
Feest-Beestje
Mooie dochter heb je gekregen!
Wat een plaatje zeg...

dank je wel! :D zij is ook echt een droompje ;) eentje die uitkwam..hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:16:
Deja Vu is gelukkig niet een gebeurtennis die je uit je vorige ( ) leven herinnerd
Niets met dromen te maken

een deja-vu is een gebeurtenis die je eerder hebt meegemaakt..hoeft niet perse uit een vorig leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:25:
dank je wel! zij is ook echt een droompje eentje die uitkwam..hihi

Dat geloof ik graag! :)
Heel veel geluk jullie :yes:

Waarschuw beheerder
Erg heftig! ;)
Waarschuw beheerder
of in je droom geweten dat je droomde?

Ja, heb ik vaak tijdens nachtmerries, dat ik ZO bang ben, maar weet dat ik droom, en mezelf elke keer zeg: Sylvana, je droomt! Sylvana, je droomt!

Of dat je iets droomde wat later uitkwam?

Dat heb ik best vaak, dat is soms best eng!
Maar soms zijn het ook wel grappige dingen.

Een tijdje terug nog droomde ik dat ik aan het wandelen was, en in de bosjes keek. Toen vloog er een libelle uit langs mijn gezicht, door mijn haar. Het was duidelijk dat het om de libelle ging, heel vreemd.

De volgende dag stond ik op het station, en was aan het praten, en hoor gezoem in mijn oor, ik had mijn haren los dus schud een beetje heen en weer. Komt er een libelle uit!! Zat in mijn haar verstrengeld !!!

Ik weet niet, die libelle, en meteen de volgende dag,ik kan het niet plaatsen, misschien is het wel niets, maar een libelle zie je ook niet echt alle dagen.

Dit is op zich geen enge droom maar ik zou wel willen weten wat die libelle nou betekende. Want het ging duidelijk om de libelle.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxy Vana :K op dinsdag 7 februari 2006 om 23:33:
libelle.

vaak komen overleden mensen terug in dit soort vormen..vlinders, vogels, libelle's..

wie weet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:36:
vaak komen overleden mensen terug in dit soort vormen..vlinders, vogels, libelle's..

O dat wist ik niet, wist het wel van vlinders...
maar dan snap ik alleen de boodschap niet, of van wie het evt zou kunnen komen, want ik heb al meerdere dierbaren verloren de afgelopen jaren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:23:
soort van deja-vu idd.

Deja - vu is iets wat je in je vorige leven( s ) heb meegemaakt, dus dit heeft betrekking op minimaal 100 jaar geleden (Y)
Dus Deja-vu kun je nooit dromen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:27:
een deja-vu is een gebeurtenis die je eerder hebt meegemaakt..hoeft niet perse uit een vorig leven.

Zeker weten wel.
Als het een gebeurtenis is die je laatst nog meegemaakt heb, dan heet dat hier op aarde gewoon ''herhaling'' (Y)
Waarschuw beheerder
ik zou het ook niet weten ;) mischien iemand die van het water hield? (libelle's zitten vaak bij het water) het kan een klein iets zijn..maar wat..dat is meestal de vraag. :)
Waarschuw beheerder
Heb jij wel eens een rare droom gehad..of in je droom geweten dat je droomde? Of dat je iets droomde wat later uitkwam? of iets anders raar wat met dromen te maken heeft?

Genoeg aparte ervaringen. Idd dromen over dingen die dan later gebeuren. Terugkerende dromen etc.

Of een droom die vaker terugkwam, ging over een plek waar een vervallen landhuis stond, op die plek was iets aan de hand, ook met geesten trouwens :D Ik zag ze en wist dat ze er waren, er waren ook andere mensen en die zagen ze niet. mensen wilden de boel opkanppen, maar geesten verstoorden het, ik probeerde dit weer te verhinderen.
Over verschillende nachten kwam dezelfde situatie terug, maar in de droom had ik wel de herinnering van voorgaande dromen, dus dat kon ik gebruiken. De laatste keer was het alsof die geesten zich ook bewust waren van mij en 1 kwam op mij af en daar kreeg ik een soort elektrische schok van, die ik voor m'n gevoel echt voelde want ik werd wakker en ik had zoiets van wow! what the f*ck!
daarna heb ik nog een keer een droom gehad waarin ik meehielp het huis op te knappen, toen was het in orde en de geesten waren weg, echt :vaag: maar wel leuk

Ik heb trouwens bijna drie jaar lang al m'n dromen opgeschreven, droomde toen ik heel bewust. Je leert dan je eigen symbolen kennen en hoe je onderbewustzijn met je dagbewustzijn communiceert. Is inmiddels wel weer zo'n 8 jaar geleden, heel af en toe schrijf ik nog wel iets op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:41:
Zeker weten wel.
Als het een gebeurtenis is die je laatst nog meegemaakt heb, dan heet dat hier op aarde gewoon ''herhaling''

your right..tja..je bent nooit te oud om te leren.

dit stukje heb ik van internet geplukt--->

Wie ooit in zijn leven een Deja-vu heeft meegemaakt kan het volgende herkennen: Je loopt in een wildvreemde stad, kijkt naar een bepaald punt en ineens herken je de indrukken die daar zijn (alsof je het al eens eerder hebt meegemaakt). In je ziel zijn (belangrijke) ervaringen // indrukken aanwezig die kunnen komen uit vorige levens.

Je ziel bewaard deze indrukken niet als een foto, maar bewaard veel meer: Emoties, namen en de kern (wat gebeurd er?) zijn allemaal aanwezig. Er kunnen ook ervaringen aanwezig zijn die door andere zielen aan jou zijn doorgegeven. Dit zijn de zogenaamde levenslessen die als herkenning dienen. De levenslessen zijn doorgegeven voordat je bent geboren. Wanneer een dergelijk moment in je leven zich voordoet, zorgt deze levensles dat je niet helemaal onvoorbereid bepaalde situaties ingaat.

De meest traumatische ervaringen zijn het sterkst aanwezig (hebben de diepste indruk gemaakt): Iemand die in een vorig leven gestorven is tijdens een vliegtuigongeluk kan in dit leven doodsbang zijn voor vliegen.

Een traumatische ervaring kan ook zo’n diepe indruk achterlaten op de ziel dat hiervan een wond ontstaat. Dit zijn zogenaamde zielswonden waarvan een ziel altijd last kan hebben. Deze zielswonden kunnen worden genezen door de tijd, of door confrontatie met deze gebeurtenis.

Het opdoen van ervaringen is nodig omdat je geest hiervan een stap hoger in de geestelijke evolutie komt (als je niet gehuild hebt, dan kan je ook niet lachen).

Als het niet lukt om een zielswond te helen dan moet je nog een keer terug naar de materiele wereld om deze wond te helen.

Pas wanneer een ziel volledig verlicht is (= de volgende fase in de bewustzijnsschaal) hoeft deze niet meer terug naar de materiele wereld. De volgende fase in de geestelijke evolutie gaat dan in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op dinsdag 7 februari 2006 om 23:44:
Je leert dan je eigen symbolen kennen en hoe je onderbewustzijn met je dagbewustzijn communiceert

je kunt jezelf er inderdaad in trainen..zo kun je je eigen dromen beinvloeden en achter veel dingen komen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxy Vana :K op dinsdag 7 februari 2006 om 23:33:
Dit is op zich geen enge droom maar ik zou wel willen weten wat die libelle nou betekende.

Over de libelle uit een boek genaamd "Animal Speak"

If a dragonfly (libelle) has shown up in your life, you may need some fresh air in regard to something emotional. It may indicate that you are neglecting your emotions. Are you being too rational about everything?

Misschien kan je hier iets mee, er staat nog veel meer info in, maar ik heb geen zin het allemaal over te typen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op dinsdag 7 februari 2006 om 23:44:
daar kreeg ik een soort elektrische schok van, die ik voor m'n gevoel echt voelde

Heb ook vaak in dromen dat ik echt pijn voel! Heel vreemd!

Dit is ook een voorbeeld van een droom die ik nu 3 keer heb gehad:
Ik krijg opeens heel erg last van mijn kaken,en het doet ontzettend!!!veel pijn! Wat ik ook echt voel in mijn dromen. Kan mijn kaak niet meer bewegen, en voel het breken.

Heb het weleens opgezocht wat het kan betekenen, blijkt dat als je deze droom krijgt veranderingen in je leven plaats gaan vinden. Of begin van een nieuwe periode in je leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:46:
your right..tja..je bent nooit te oud om te leren.

Kon ik je zo vertellen hoor B)
Heb me er erg in verdiept, aangezien mensen altijd zo simpel dingen roepen over geesten en deja vu (2 dingen waar ik veel van weet wat velen niet weten)
Maar idd ben je nooit te oud om te leren B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op dinsdag 7 februari 2006 om 23:51:
If a dragonfly (libelle) has shown up in your life, you may need some fresh air in regard to something emotional. It may indicate that you are neglecting your emotions. Are you being too rational about everything?

ThnX!

Klopt ook nog! haha..

Waar had je dat uit gevonden? Een boek of een site ofzo?
Specifiek over dromen, of alleen dieren in dromen?
Waarschuw beheerder
geesten weet ik wel veel van..wicca ook veel dingen..reiki nog meer..maar goed..alles kun je nooit weten..Deja-vu is dus een herkenning uit een vorig leven..kan een gebeurtenis zijn..plaats of persoon?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:48:
zo kun je je eigen dromen beinvloeden

Dromen zijn niet te beïnvloeden (Y)
(voor zo ver ik weet en een maat van mij (35) er onderazoek naar gedaan heeft, hoewel hij bijna een ideaal ding had uitgevonden dat zijn droom kon sturen, maar helaas tevergeefs)

Uitspraak van blueprint op dinsdag 7 februari 2006 om 23:51:
typen

Kopieer het dan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxy Vana :K op dinsdag 7 februari 2006 om 23:53:
het weleens opgezocht wat het kan betekenen, blijkt dat als je deze droom krijgt veranderingen in je leven plaats gaan vinden. Of begin van een nieuwe periode in je leven.

Kan zijn dat je verkeerd ligt in bed en dat je kaak gaat irriteren (Y)
Dit kun je dan ook dromen en wat voor ervaring je daarbij heb is natuurlijk afhankelijk van wat je droomt (Y)

Mensen zoeken soms veel te veel achter een droom :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 7 februari 2006 om 23:56:
Deja-vu is dus een herkenning uit een vorig leven..kan een gebeurtenis zijn..plaats of persoon?

Deja vu is enkelt een beeld wat je al eerder meegemaakt heb (Y)

Dit kan van alles zijn.

Je loopt en realiseerd je dat je ineens naar boven gaat kijken (het ook doet 2 sec later) en je denkt van, ''Hey, deze situatie ken ik, ik heb dit eerder gedaan''
Maar het kan ook zijn, dat je 4 mensen ziet, (toevallig komen die in je gezichtsveld) die alle 4 iets doen.
Bij de 3e denk je ''Hey de 4e doet dat'' en de 4e doet idd dat wat jij dacht (Y)

Is een erg ingewikkeld hoog gegrepen voorbeeld, maat het is werkelijk waar.

Simpeler voorbeeld is dus:

Je loopt ergens, en je denkt ''Hey, dat huis heb ik ooit eerder gezien en dat bord stond er toen ook al :o''

Tadaa, men heeft een Deja Vu (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:00:
Kan zijn dat je verkeerd ligt in bed en dat je kaak gaat irriteren
Dit kun je dan ook dromen en wat voor ervaring je daarbij heb is natuurlijk afhankelijk van wat je droomt

Waarop baseer je dit? Ik heb het uit een dromenboek, maar ja dat kan natuurlijk ook bull zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:58:
Dromen zijn niet te beïnvloeden

daar heb je het fout..ik heb het zelf meegemaakt..ik heb er lang voor "getraint" eerst elke keer mijn dromen opgeschreven..gemediteerd..gezorgt dat ik telkens in een REM-slaap kwam..toen ik daar zo mee bezig was..kon ik me soms wel 5 dromen van die nacht herinneren..en een paar per nacht kon ik ze beinvloeden..ik kon doen wat ik wou..ging het weer de andere kant op..dat ik weer "echt" ging dromen..kon ik in mijn droom tegen mezelf zeggen of ik wakker moest worden of niet..dus..het verschilt blijkbaar per persoon of je je droom kunt beinvloeden of niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:03:
) en je denkt van, ''Hey, deze situatie ken ik, ik heb dit eerder gedaan''

maar hoe weet je nou of dit uit een vorig leven kwam..ik zou zeggen, als ik dit zou meemaken..dat het een herhaling zou zijn..zoals jij zou zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Dromen is iets heel interresants...
Sommige kunnen echt boodschappen beavvet denk ik...

Zo heb ik laatst een droom gehad die ik meteen had opgeschreven en later wat netter heb verwoord zodat ik 'm niet zou vergeten.

Gaat ie dan:

Het was klaarlichte dag om 01.00 uur 's nachts. Er was vollop leven op straat en de zon begon ineens zo ongelooflijk fel te schijnen dat het echt pijn deed aan mijn ogen. Ik reed op dat moment met mijn vader in de auto. En had een erg vreemd idee bij het feit dat het om deze tijd nog licht was buiten. Hij leek ook nog lang niet onder te gaan aangezien hij ergens in het midden de hemel stond. Even later stond ik op de Utrechtste weg vlakbij Gilbert's oude huis (onder zijn oude flat). Ik keek naar de zon en plotseling begon er iets voor de zon te schuiven. Er kwam een zonsverduistering. Ik keek naar de zon en in een vrij rap tempo was hij helemaal verduisterd. Doordat de zon verduisterd was, kreeg de straat een rood/oranje gloed wat erg mooi en best freaky was om te zien. Op het moment dat ze zon verduisterd was begon die bal(maan?) die dan zon donker maakte zich ineens te vermenigvuldigen in heel veel ballen. Ze begonnen snel heen en weer voor de zon te bewegen en het werd daardoor weer iets lichter op straat. Heel veel ballen circuleerde nu voor de zon en draaide heel erg snel rond. Op dat moment volgde een chaos aan de hemel. De ronde schijven begonnen afgeschoten te worden, vergelijkbaar met vuurwerk.
Al heel snel leek dit alles op een terroristsche aanval(zo interpreteerde wij dit op dat moment, tsjah niet erg logisch maargoed..). Maar dit was het niet. Ik keek achter mij (keek daarvoor de richting van de zendmast op) en uit de hemel kwamen allerlei vage objecten waarvan het in eerst instantie moeilijk te zien was wát het nou was. Na goed te kijken kwam het besef; het waren buitenaarde wezens!!!!! Het waren er ontzettend veel, het krioelde ervan(hoe ze eruit zagen is erg moeilijk te beschrijven.. ze zaten in een voortuig wat toch anders was dan de gebruikelijke vliegende schotel iig). Ze schoten met voorwerpen richting de aarde. De voorwerpen waren ongevaarlijk maar toch leverde het de nodige paniek op. De voorwerpen kwamen voor m'n neus op de straat neer. Ik pakte het op en het leken een soort onderzetters te zijn waar je je kopje thee op zet. Het materiaal hiervan was alleen een soort heel dunne alluminium, ze hadden ongeveer een doorsnee van 10 CM en een dikte van nog een paar kleine millimeter denk ik. Ondertussen dat dit allemaal gebeurde was er enorme herrie te horen die zij maakte aan de hemel. Het bleef ervan krioelen.
Opeens begonnen zij tekens te maken. Ze maakten hartjes (het symbool voor liefde). Ik begreep meteen wat ze duidelijk wilde maken hiermee in mijn droom. Ze maakten duidelijk dat het hier op aarde echt volledig uit de klauwen aan het lopen is. Er moest weer liefde komen. Mensen moesten weer liefde voor elkaar gaan krijgen. Ik zag op een gegeven moment ineens 2 zwanen (een soort visioen op dat moment, heel vaag!) met de koppen naar elkaar toe. Tussen de hoofden zag in weer het liefdessymbool, t vormde weer een hart.

[img width=368 height=481 cacheid=000ba05a00218bdc1c500dcc1a013893da]http://www.virtualstampclub.com/images/swan32-1.jpg[/img]

Ik werd heel erg emotioneel en besefde dat dit de grote openbaring was van buitenaards leven. Ik begon te huilen van geluk. Hun bestaan was nu duidelijk. Ze hadden zich getoond aan de aarde. Op een gegeven moment zag ik mijn moedcer staan die met een buurman van mij stond te praten en ook zei keken naar wat er zich afspeelde aan de hemel. Alleen kan ik me dat even niet meer zo goed herinneren.
Op een gegeven moment werd ik wakker, en wist ik even niet waar ik was. Zo'n droom als dit heb ik nog nooit eerder gehad. Dit alles was ook zo realistisch dat ik echt helemaal opgegaan ben ik mijn droom en zelfs nu alles nog best helder voor de geest kan halen wat er allemaal gebeurde in mijn droom. Ik geloof zeker dat hier een diepere betekenis in schuil gaat. Dit was een droom met een boodschap. Ik beschouw dit ook zeker als een spirituele gebeurtenis, en ben erg dankbaar voor deze droom.
Ik ben benieuwd wat dit uiteindelijk te bekenen heeft. Dat dit niet zomaar een droom was mag duidelijk zijn. Echt met stip op 1 mijn meest indrukwekkende droom ooit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:03:
Bij de 3e denk je ''Hey de 4e doet dat'' en de 4e doet idd dat wat jij dacht

dit komt dus niet uit een vorig leven..maar is een voorspellend iets..dus geen deja-vu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:09:
Ik ben benieuwd wat dit uiteindelijk te bekenen heeft. Dat dit niet zomaar een droom was mag duidelijk zijn. Echt met stip op 1 mijn meest indrukwekkende droom ooit!

make love...no war ;) echt wel een aparte droom ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxy Vana :K op woensdag 8 februari 2006 om 00:06:
Waarop baseer je dit?

Op het verhaal van :

Uitspraak van Foxy Vana :K op dinsdag 7 februari 2006 om 23:53:
Ik krijg opeens heel erg last van mijn kaken,en het doet ontzettend!!!veel pijn! Wat ik ook echt voel in mijn dromen. Kan mijn kaak niet meer bewegen, en voel het breken.

:frusty:

Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 00:07:
daar heb je het fout..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:58:
(voor zo ver ik weet en een maat van mij (35) er onderazoek naar gedaan heeft, hoewel hij bijna een ideaal ding had uitgevonden dat zijn droom kon sturen, maar helaas tevergeefs)

Dus ik weet het niet zeker (Y)
Stond er onder B)

Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 00:08:
maar hoe weet je nou of dit uit een vorig leven kwam..ik zou zeggen, als ik dit zou meemaken..dat het een herhaling zou zijn..zoals jij zou zeggen

Je weet niet of het uit een vorig leven is (Y)
Een Deja vu is minimaal 100 jaar geleden :yes:
En het is niet zomaar van hey dit ken ik, je krijgt er een enorm sterk gevoel bij, alsof je dit herkent maar je weet verder niet hoe of waarom :o

Waarschuw beheerder
donateur
Het was klaarlichte dag om 01.00 uur 's nachts.

Hoe doe jij dit ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:16:
Uitspraak van Paaldierkiller :P op woensdag 8 februari 2006 om 00:06:
Waarop baseer je dit?

Op het verhaal van :

Uitspraak van Paaldierkiller :P op dinsdag 7 februari 2006 om 23:53:

Sorry...tis al laat :S

Ik bedoelde weet je dat zeker? Of ga je daar vanuit?
Want ik heb het opgezocht en in meerdere dromenboeken gevonden.
Waarschuw beheerder
Je weet niet of het uit een vorig leven is
Een Deja vu is minimaal 100 jaar geleden

pufff...het begint steeds ingewikkelder te worden..je kunt dus niet weten of het nou een deja-vu is of een herhaling..?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxy Vana :K op woensdag 8 februari 2006 om 00:19:
Ik bedoelde weet je dat zeker? Of ga je daar vanuit?

Zeker weet ik het niet nee (Y)
Maar het is mogelijk (Y)

Ik had vroeger toen ik 9 was een nachtmerrie (Y)

Op een gegeven moment droomde ik dat mijn gordijn bewoog.
Toen ik mijn ogen open deed, bewoog die ook werkelijk :o
Maar al gauw werd mij duidelijk dat m'n moeder niet in 1 keer het gordijn te pakken kreeg :/
En dat het daarom dus zo eng leek :D

Dus dingen in het echt, kunnen vermengd worden met je droom (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 00:22:
je kunt dus niet weten of het nou een deja-vu is of een herhaling..?

het is niet zomaar van hey dit ken ik, je krijgt er een enorm sterk gevoel bij, alsof je dit herkent maar je weet verder niet hoe of waarom

Waarschuw beheerder
jullie zuipen te veel :D

of te veel drugs :D
Waarschuw beheerder
Echt met stip op 1 mijn meest indrukwekkende droom ooit!

Kan ik me voorstellen :yes: intens, heb hem 2 keer gelezen, echt een bijzondere, goed dat je hem hebt opgeschreven.

Waarschuw beheerder
donateur
Het was klaarlichte dag om 01.00 uur 's nachts.

Ja dat was dus het vage eraan. :)

Uitspraak van blueprint op woensdag 8 februari 2006 om 00:39:
Kan ik me voorstellen :yes: intens, heb hem 2 keer gelezen, echt een bijzondere, goed dat je hem hebt opgeschreven.

Zeker ja! Ik móést 'm ook echt opschrijven toen ik wakker werd. Daarna wel weer verder geslapen.. :P Maar ik dacht; "als ik dit nu niet opschrijf dan vergeet ik vast hele belangrijke zaken, nu zit ie nog vers in m'n geheugen.." ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het met iedereen eens. Ik geloof heel erg in je eigen dromen besturen. Ik zit nu zelf eigenlijk op een punt wanneer ik zelf bepaal wanneer ik wil/ga dromen, kei vet.
Waarschuw beheerder
donateur
[Feest-Beestje] Heb jij wel eens een rare droom gehad..of in je droom geweten dat je droomde? Of dat je iets droomde wat later uitkwam? of iets anders raar wat met dromen te maken heeft?

Ik heb wel eens gehad dat ik wist dat ik droomde..Ik vertelde iedereen dat ze in mijn droom zaten, maar die mensen keken met natuurlijk raar aan :P
Of ik droomde wat later uitkwam..deja-vu.

ja ken het :yes: lig ik te dromen dan gewoon denken van; ' owww het is toch maar een droom' weet ook heel vaak mn dromen na te vertellen of dat ik ontwaak uit een droom, dat ik weer verder ga slapen en dan denk van damn, wil echt niet weer hetzelfde dromen en dan gebeurt het juist wel, gewoon weer met dezelfde droom verder gaan.

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Je weet niet of het uit een vorig leven is
Een Deja vu is minimaal 100 jaar geleden

Waarop baseer je dat als ik vragen mag??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:35:
jullie zuipen te veel

of te veel drugs

overdosis slaapzand denk ik :P

Waarschuw beheerder
Vorig jaar juni heb ik echt een vage droom gehad ik ging een paar keer dood in mijn droom en heb dit als echt ervaren steeds viel ik weg probeerde dat tegen te gaan maar het lukte niet vergelijkbaar met een narcose, ik was steeds ergens waar ik heel erg bang voor was, als ik wakker werd was ik een soort van verlamt en mn boven lichaam voelde zeg maar aan als of ze voet slaapt zeg maar (lag op mijn rug) dit was echt eng.

Las een paar dagen daarna een topic van een meisje over geesten geesten enzo ik stuurde haar een PB maar kreeg daar een lullige reactie op terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 12:27:
Las een paar dagen daarna een topic van een meisje over geesten geesten enzo ik stuurde haar een PB maar kreeg daar een lullige reactie op terug.

vertel, welk topic dan?

Denk je dat je droom iets met geesten te maken had..Ik denk als ik het zo lees, alsof je buiten je lichaam getreden was..droomde je alleen dat je doodging..of zag je jezelf ook liggen..dat je boven je zelf vloog ofzo?

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/786146

geloof dat zei het was, alleen dr profiel ziet er nu anders uit denk.

Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 13:19:
je alleen dat je doodging..of zag je jezelf ook liggen..dat je boven je zelf vloog ofzo?

Ik wou terug dr in ik was ergen heel erg bang voor, echt het engst dat ik ooit heb mee gemaakt geloof dat ik 1 van de laatste keren me zelf heb zien liggen bleef achter elkaar gebeuren t stopte maar niet.

Heb het normaal gesproken wel vaker dat ik dr achter kom dat ik vergeet te andem halen maar dat is iets heel anders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:56:
Heb het normaal gesproken wel vaker dat ik dr achter kom dat ik vergeet te andem halen maar dat is iets heel anders.

hmm..mischien heb je wel een hersentumor ofzo iets..want vergeten adem te halen..dat is wel erg raar :O dat moet automatisch gaan..ga toch maar eens naar de dokter ofzo..

Waarschuw beheerder
heb best vaak dat ik droom, en dat die dan niet leuk is. maar in me droom zeg ik dan tege mezelf: Het is maar een droom :s

mare heb bijna altijd rare dromen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 16:00:
hmm..mischien heb je wel een hersentumor ofzo iets..want vergeten adem te halen..

Nope heb ik al jaren.
Waarschuw beheerder
okeej...das wel vaag..heb ik ook wel..alleen als ik rustig ligt..en heel diep aan het nadenken ben..of ergens naar aan het luisteren..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 16:30:
okeej...das wel vaag..heb ik ook wel..alleen als ik rustig ligt..en heel diep aan het nadenken ben..of ergens naar aan het luisteren..

Ik schrik me dan meestal dood en mesn kan zich zelf niet doden zoor zijn adem in te houden dus op het laatste moment schrik ga je van zelf adem halen dat is bij mij onbewust het geval.

Lijkt een beetje op die droom (was gewoon wakker) alleen dat was veel erger en wens ik niemand toe.
Waarschuw beheerder
ik heb mezelf ook een keer zien ligge..
viel in slaap op de bank ofzo en zag alles met een zwarte waas zag dus mezelf ook ligge..
me ma was in de keuken bezig ik probeerde haar te roepen maar kon niet meer zegge..:s egt best eng
in een keer wert ik weer wakker ofzo egt vet vaag..
d8 toen dat ik bijna dood gegaan was ofzo..:s
had ook wel een zwaar feesje achter de rug daarvoor..

Waarschuw beheerder
Was dit als een droom of echt levens echt, zeg maar dat je gewoon zeker weet dat je wakker was ?
Waarschuw beheerder
ja weet eigenlijk nie beetje er tussen denk leek in iddergeval levens egt zag mezelf daar egt ligge op de bank..
maar was gelijk nadat ik in slaap gevallen was dan :s

Waarschuw beheerder
Oh jammer ik was echt wakker.
Waarschuw beheerder
ja ik weet nie of ik wakker was of ik sliep meschien was ik wel wakker maarja als je jezelf ziet ligen denk je toch dat je slaapt ofnie..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) sender op woensdag 8 februari 2006 om 17:05:
ziet ligen denk je toch dat je slaapt ofnie..?

Jah denk het wel als jij het zegt.

Waarschuw beheerder
Iedere nacht en ben behoorlijk in staat om ze te ontcijferen.
Waarschuw beheerder
vage dromen zat..
Waarschuw beheerder
Ik droomde altijd toen ik kleiner was, dat ik een tetris blokje was en dat er geen einde aan kwam.. En als ik de grond raakte dan was ik dood.....

Dat is pas raar! :/

Waarschuw beheerder
ik droom de laatste tijd altijd over mijn paarsebibberbalpen die had ik toen ik een jaar of 10 , 11 was. mm vet vage dromen hahaha

Waarschuw beheerder
Heb wel eens aparte dromen gehad ja ...

1x droomde ik dat al mijn tanden eruitvielen stuk voor stuk :vaag: en week erop ging het uit met mijn ex ...

2eX droomde ik weer dat al mijn tanden eruitvielen en toen ging het een week later uit met mijn andere ex ...

Dus weet nu wel hoever het is als ik die droom heb :9

Waarschuw beheerder
Ook vaak genoeg vage dromen. Ik droomde dat ik sliep en werd wakker in mn slaap maar ik kreeg mn ogen niet open,.. werd natuurlijk helemaal gek. Maar toen ik *egt* wakker werd leek ut net allemaal zo fucking egt.

Heb ook vaak dromen die later uitkomen:s en vaak op onbekende plekken het durven zweren dak er eerder was geweest:/
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens een "serie" dromen gehad. Die dromen gingen over rode honden met slagtanden..jep..erg vaag..

De eerste keer dat ik over die honden droomde, was ik buiten aan het spelen met mijn broertje (deze dromen heb ik lang geleden gehad ;) ) en toen maakte mijn broertje zo'n wolven-gehuil geluid..en toen kwam het zelfde geluid uit het bos, waarbij we aan het spelen waren..we wisten meteen..dat zijn die honden..dus wij naar huis gerend met die beesten achter ons aan..we konde net op tijd binnen komen..en toen werd ik wakker.

de tweede keer dat ik over die honden droomde was een paar maanden later..deze keer werd er een paard vermist bij ons uit de buurt..dus gingen we zoeken..we vonden hoefafdrukken en bloed..dat spoor volgde we..we kwamen bij een vervalllen schuurtje aan..en daar lagen allemaal paardenbotten..we wisten meteen..dat waren die honden..opeens hoorde we weer dat wolven-gehuil en toen werd ik weer wakker.

De derde en laatste keer dat ik over die honden droomde werd ik gebeten en ging ik dood..daarna nooit meer over die rode honden met die slagtanden gedroomd..gelukkig..

Maar..raar dat je ook een serie dromen kunt hebben.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 22:28:
Maar..raar dat je ook een serie dromen kunt hebben

Hahaha tsja als je zo kijkt is allez raar:P
Waarschuw beheerder
ook heel apart, dan slaap (droom) ik en dan gebeurt er iets in mn droom en daarna gaat het in real life verder, ik droomde laatst bijv dat ik te laat zou komen voor mijn werk als ik niet als de sodemieter mn bed uit zou gaan, ik doe mn ogen open kijk naar de wekker en in nog geen fractie van een seconde gaat mn wekker, nou kan dit natuurlijk toeval zijn maar zo heb ik wel meer van dit soort toevalligheden (vrij vaak)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 22:42:
Hahaha tsja als je zo kijkt is allez raar

ja idd..als je erop gaat letten kun je meest bizarre dingen tegen komen..daarom..maak jezelf niet gek mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 8 februari 2006 om 22:50:
maak jezelf niet gek mensen!

Dus dat:)

Waarschuw beheerder
ik droomde vannacht dat ik een goudvis was en toen ik wakker werd was mijn dekbed zeiknat

Waarschuw beheerder
hahaha sukkel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 00:59:
was mijn dekbed zeiknat

volgende keer maar een luier om? :P
Waarschuw beheerder
ik liep zaterdag avond met mn vriend in venray (opzoek om te pinne voor een feestje) en we liepen door een straatje en ik zweer me toch dat ik over die plaats jaaaren terug welleens droomde wat precies weet ik niet meer .. die winkel op de hoek soort van trailies voor de ramen en t pand er tegen over precies zo :S errug vreemd ik dacht nah laat maar dit zal wel .. maar toch weet ik t zeker dat ik over die plek heb gedroomd!!
ennuh ff voor de duidelijkheid.. t was de eerste keer dat ik in venray was van me hele leven.
Waarschuw beheerder
Vaak komen in mijn dromen mijn angsten naar boven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op donderdag 9 februari 2006 om 14:35:
t was de eerste keer dat ik in venray was van me hele leven.

Egt vaag is dat eh:s heb ik ook wel is gehad.

Ook dromen die later uitkomen. Paar jaar trug droomde ik dat er een muis door de stal van een pony liep en dat ik me doodschrok,.. paar weken later moest ik op dat beest rijden en vroemmm daar ging die muis:s

Of op ut strand waar weet ik niet meer was er iig nog nooit geweest stonde we bij een kraampje en toen d8 ik ook wtf ben hier al is geweest:/

Ook vaak als mensen iets vertellen zeg ik jahaa heb je al gezegt,. Niet dus

Enz,.. enz,..
Waarschuw beheerder
ja klopt da komt wel vaker voor .. blijft vaag idd..

maar ik had niet dat moment meegemaakt dat ik daar liep enzo met mn vriend.. maar gewoon over die plek had ik gedroomd dat er andere dingen gebeurde daar (maar weet niet meer precies wat is al lang geleden)
t houd me wel weer ff bezig haha ..

Waarschuw beheerder
Ik heb laatst es gedroomt dat er een slang ofzo van zo'n 10 centimeter op mn bed lag. Ik kwam er met mn hand vlakbij. En hij beet in mn duim. Ik voelde in mn droom echt de wond prikken! Ik dacht dat ik dood ging maar hij bleek niet giftig. Toen werd mn duim dicht getaped met n pleister.

Ik denk dat die beet in mn duim, stond voor iets wat ik niet leuk zou vinden. Want de volgende dag was mn hotmail gehacket. Dat vond ik vreselijk. Ik was echt in n rouwstemming zei mn broer. Zo voelde ik me ook.
Mssn was het n soortemet voorspelling!
Waarschuw beheerder
ik had vanacht 127.000 euros gewonnen met een kraslot. ben geslaagd voor me rijexamen en het was zomer.
khoop dat dat ook een voorspelling was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb laatste tijd van die dromen waarin ik weet dat ik slaap en dan een heel benauwd gevoel krijg. Ik weet dat ik slaap, maar ik kan mezelf niet wakker maken ofzo. Dan ga ik schreeuwen in mn slaap en lijkt het net alsof ze mn keel dichtknijpen. Mn vriendin vindt het allemaal maar creapy als ik dan weer op een "bezeten" manier aan het schreeuwen ben.

Kan je vertellen dat het niet een heel erg gezellig gevoel is als je dan wakker wordt gemaakt.

Waarschuw beheerder
Droom ook bijna altijd raar, maar meestal zijn het enge, nare dromen :S. Dan dwing ik mezelf ook wel wakker, omdat ik weet dat ik droom.
Een droom die ik vaak heb is dat ik verkracht word door een onbekend iemand, kword dan half wakker (of ik slaap nog, weet ik niet precies) en dan heb ik mn ogen ook iets open. Ik zie dan niemand maar ik voel wel een gezicht die ik probeer weg te duwen, wat niet lukt. Schreeuwen lukt ook niet. Erg eng!

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd enorme vage dromen :vaag: Ik droom elke nacht wel een droom die ik me nog kan herrineren, en vind het dan ook best leuk om mijn dromen op te schrijven.
Wat ze allemaal betekenen ? Geen idee, volgens mij heb ik gewoon teveel fantasie ofzo 8-).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op donderdag 9 februari 2006 om 15:30:
en het was zomer.
khoop dat dat ook een voorspelling waslaatste aanpassing 9 februari 2006 15:30

deze droom komt echt uit..je moet alleen even geduld hebben ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook weleens gedroomd tijdens een relatie dat het uit zou gaan en paar dagen later was het ook over.

mijn recenste droom van vannacht zal ik hier ff neerzetten
ik schrijf ze namenljik op als ik er beheofte aan heb
onthoud iig bijna al mijn dromen

10-02-06
Stad

op gegeven moment liek ik door de stad en kwam ik meerjam(z3ta filmpje) tegen samen met nog wat bekenden...
eenmaal in een restaurant kwam ik een oude schoolbekende (annika) tegen die me prompt begon te zoenen. Ik voelde me er niet goed bij en op gegeven moment zag haar vriend dat die van marrokaanse afkomst was maar ik deed net of ik niets gedaan had.Ook in deze droom kwam ik
nog vaag een goede kameraad tegen maar weet niet meer precies hoe of wat..volgens mij kwam ik hem ook in de stad tegen.op gegeven moment zat ik met een meid (die ik alleen ken van 1 foto) te auwehoern toen ze bji mij de vingerklem
deed dus mijn vingers van mijn rechterhand klemde tussen haad handen lol

[C1000 overval]

vandaag gingen we de c1000 peelo (oude buurt) overvallen. samen met 2 andere volwassen mannen .we hadden alles
perfect uitgestippeld en eenmaal overvallen liep ik langs alle
kassa's om het geld erin te stoppen. de ene x was ik de overvaller de andere x was ik opeens weer iemand die de c1000 bezoekte om
voedsel te kopen.
ook zat er een vrouw bij de kassa die lachte en gierig mee deed met het inzamelen van geld.( ze hoorde erbij)
maar ik kwam erachter en liet het zien aan een andere meid die achter de kassa zat.
toen eenmaal het geld binnen was gingen we snel terug naar de buurt van mijn oude huis. we verstopten snel de auto en verwisselden wat frontjes onder de auto waarna de politie ons vlak daarna ging ondervragen.
Hij checkte onze rode auto en hij wist wel dat wij die winkel beroofd hadden maar wegens gebrek aan bewijs kon hij niets doen
toen liep hij op gegeven moment weg en de zak met geld hadden we snel in de bosjes gegooid
toen will de agent ( will en grace) wou omdraaien om nog wat te vragen was 1 van onze overvallers
bijna betrapt maar hij was toch nog in staat om de zak te verstoppen.
tijdens de overhoring van Will aan ons zaten we allemaal in een boom rond
te slingeren maar het gekke was dat die boom al doormidden was gezaagd
en dat wij op het bovenste stuk rondcirkelden

vage droom van vannacht hehe
tijdens deze droom was het heel mooi weer zoals ik het me herinnerde in me oude buurt waar ik gewoond heb
stralende zon en zomerse temperaturen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooie leuke drooms blijven drooms
Mijn nachtmerries komen altijd de volgende of de dag daarna uit :\ best eng

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak als ik wakker word is het gewoon blanco. Maar als ik dan eens een keer een droom onthou.. das is het ook zó vaag allemaal.
Vanacht ook, ik kan het niet eens uitleggen. Gewoon geen touw aan vast te knopen en zwemmend in het zweet werd ik wakker.
Pff..
Waarschuw beheerder
Ik heb van8 iets vaags gedroomt, Ik ga Zaterdag nar Beter Kom Je niet En k heb dr zo'n in , Iets te veel blijkt wel Want k droomde dat t feest al voorbij was En dat k Zo waus was dat k dr nix van mee heb gekregen :/ Whoooo Ik ga rustig aan doen

Waarschuw beheerder
ik dat ik met stel mensen in spanje was en toen zwembad indook en even later stond da zwembad hier in de stad :\

Waarschuw beheerder
als k ziek ben heb ik altijd dezelfde droom :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik droom echt super veel wazige dingen.. vaak komen ze dan ook gedeeltelijk uit.. Weet nu alleen even geen voorbeeld..

Waarschuw beheerder
donateur
droomde vanancht onder andere dat er tegen mij werd gezegd wie mijn fiets had gestolen...
nog ff uitvinden of dat waar is hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 09:33:
als k ziek ben heb ik altijd dezelfde droom

das apart :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:15:
nog ff uitvinden of dat waar is hehe

en? de dader al gepakt..?

hehe..ik zie het al voor me

hey jij!! jij hebt mijn fiets gestolen! hoe weet jij dat nou?? uhmm..dat heb ik gedroomd.. :P

Waarschuw beheerder
Droom elke nacht wel weer wat anders! Meest rare dingen ook, wel grappig!

Waarschuw beheerder
Oh, mijn dromen kicken ass!

Waarschuw beheerder
Ik droom altijd de toekomst zo raar..

En de laatste tijd heb ik hele rare dromen, en wat ze als overeenkomst hebben is dat ik iemand wil slaan maar het gewoon neit lukt :S.

Waarschuw beheerder
Of dat je wilt rennen en je komt niet vooruit! ;P

Waarschuw beheerder
Of keihard roepen maar der komt geen geluid uit

Waarschuw beheerder
Jaa echt een raar gevoel, dan wil ik iemand slaan gaat me vuist in slowmotion en is het nog mis ook :|

Waarschuw beheerder
Dromen pffff wat een nacht heb 2 keer een kwartier geslapen, en 2 keer een vage droom gehad wat een kut nacht.
Waarschuw beheerder
Ooit eens gedroomd dat een meisje een foto bij haar thuis liet zien van haar familie toen het nog compleet was. Dit was vlak nadat haar moeder was overleden. En de foto klopte aardig ook nog toen ik het haar vertelde over de droom. Zelf ken ik haar niet zo goed en ben nog nooit bij haar thuis geweest. Echt raar.

Waarschuw beheerder
Mijn eerst droom van vanacht was dat ik een tekst leesde (weet niet wat daar stond) daar werd ik wakker van.

Mijn 2e droom dat er op mijn balkon meer was dan ik kon zien, en ik eens mijn ogen moest gaan openen.

Uitspraak van Aoshi op zondag 12 februari 2006 om 09:58:
Ooit eens gedroomd dat een meisje een foto bij haar thuis liet zien van haar familie toen het nog compleet was. Dit was vlak nadat haar moeder was overleden. En de foto klopte aardig ook nog toen ik het haar vertelde over de droom. Zelf ken ik haar niet zo goed en ben nog nooit bij haar thuis geweest. Echt raar.

Idd vage shit wel eens vaker gehad.
Waarschuw beheerder
donateur

heledagen
maar dan ook echt hele dagen zonder rust, maar wel heerlijk toevallig allemaal
dat kan gewoon niet waar zijn
maar toch wel :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je droomt om dingen die er in je leven gebeuren te kunnen verwerken. Vaak droom je ook over dingen waar je overdag veel over na hebt gedacht, of die je bezig hebben gehouden.

Zijn er mensen die er ook zo over denken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 10:43:
Ik denk dat je droomt om dingen die er in je leven gebeuren te kunnen verwerken. Vaak droom je ook over dingen waar je overdag veel over na hebt gedacht, of die je bezig hebben gehouden.

Zijn er mensen die er ook zo over denken?

ja vaak droom je wel over dingen waarmee je erg zit..of veel mee bezig bent..maar soms slaan dromen echt nergens op.. :P of mischien wel..maar snap je ze niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 22:09:
Of keihard roepen maar der komt geen geluid uit

Hahah ja erg is dat!
Waarschuw beheerder
ik heb ook een hele tijd nachtmerries gehad.
ze leken allemaal té echt.. en ik werd altijd helemaal in paniek wakker.
ik heb een slaapstoornis .. het is al té lang geleden dat ik een keer fatsoenlyk heb geslapen.
en meestal ALS ik dan eens sliep, kreeg ik een nachtmerrie :frusty: .. om GEK van te worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
puff..das zeker minder..slaap is echt wel belangrijk voor je..dat merk ik nu wel..nu ik niet meer kan doorslapen 's nachts door mijn kleine meid. Maar als ik slaap..slaap ik als een blok :P gelukkig dan geen nachtmerrie's..dan zou ik helemaal doordraaien :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op zondag 12 februari 2006 om 14:26:
a vaak droom je wel over dingen waarmee je erg zit..of veel mee bezig bent..maar soms slaan dromen echt nergens op.. :P of mischien wel..maar snap je ze niet..

meestal als je ze opschrijft op het moment dat je wakker wordt kun je achteraf wel nagaan wat ze betekenen.

ik droomde laatst dat ik een meid tegenkwam bij de c1000 in mijn oude buurt

het maffe was dat ik achteraf erachter kwam overdag dat het een meid was die ik heel erg mooi vond die in de c1000 werkte..

maar zelf was ik haar allang weer vergeten maar in mijn droom zag ik haar opeens weer nadat ik haar jargen geleden gezien had in het.

Waarschuw beheerder
donateur

JA ik heb elke week rare dromen en ik weet in mijn dromen ook bijna altijd dat ik droom:)
Waarschuw beheerder
heel erg herkenbaar dit) ik schrijf me dromen de laatste tijd ook op en het rare is ze komen ook echt uit een paar dagen later !!!!! snap er geen HOL van

Waarschuw beheerder
kheb ook altijd rare dromen en verschrikkelijk vage dromen waar ik gek van word. en droom vaak ook dingen die gaan gebeuren. droom ook vaak over de angst van mijn moeder. als zij die heeft ergens voor. dan droom ik het. mja nog wel meer vage dinge maar goed. ik praat er gewoon over

Waarschuw beheerder
Ik vind dromen echt fantastisch... droom ook bijna iedere nacht... slaat nooit ergens..

Vannacht droomde ik weer dat ik aan het auto rijden was (heb alleen geen rijbewijs) en ik had ruzie met iemand, die ik daarna bij haar strotje greep en omver sloeg...en toen moest ik ommeletjes bakken... Ik weet niet precies WAT ik moest verwerken vannacht in m'n dromen, maar het raakt kant nog wal.. was wel leuk:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 12:48:
Vannacht droomde ik weer dat ik aan het auto rijden was (heb alleen geen rijbewijs) en ik had ruzie met iemand, die ik daarna bij haar strotje greep en omver sloeg...en toen moest ik ommeletjes bakken... Ik weet niet precies WAT ik moest verwerken vannacht in m'n dromen, maar het raakt kant nog wal.. was wel leuk

hahaha echt van hak op de tak..die droom van jou :P

(K)

Waarschuw beheerder
Ik heb heel vaak dat ik weet wat ik droom,
of als ik aan het dromen ben, en ineens komt er een ander persoon in, en die hoort er niet bij, dan kan ik het terug draaien op de een of andere manier zodat die persoon er niet bij is.

ook praat ik de laatste tijd wel eens in mijn slaap, ik word er zelf wakker van :)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik wat kleiner was heb ik ee stuk of 4-5 keer dezelfde droom gehad.

Ik was ergens, maar ook nergens, waar het helemaal wit was, maar niet verblindend fel. Ik kon alleen achter me kijken, omdat ik aan het wegrennen was van hele grote gekleurde ballen die op me afkwamen. Echt 4 meter hoog waren die dingen en als ze dichterbij kwamen waren ze ineens weg en kwamen er weer nieuwe achter me aan.

Ik weet niet waarom ik niet naar voren keek in mijn droom, misschien doordat ik liever niet zie wat er nog gaat komen en liever leef met wat er geweest is.

Hoe kun je zoiets verklaren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 20 maart 2006 om 14:52:
Ik weet niet waarom ik niet naar voren keek in mijn droom, misschien doordat ik liever niet zie wat er nog gaat komen en liever leef met wat er geweest is.

ja dat zou een goede verklaring kunnen zijn..of mischien zijn er dingen in de verleden gebeurd die je nog niet hebt verwerkt en goed hebt afgesloten..en die je nou nog steeds achtervolgen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 14:42:
ook praat ik de laatste tijd wel eens in mijn slaap, ik word er zelf wakker van

hahaha...dan praat je wel erg hard dan.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 21 maart 2006 om 13:18:
hahaha...dan praat je wel erg hard dan.. :P

hahaa... lachen man... heb het ook wel eens gehad... maar meestal als ik praat in m'n slaap, dan scheld ik... werd wakker omdat ik zei "kappen nou godverdomme!!!"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:30:
hahaa... lachen man... heb het ook wel eens gehad... maar meestal als ik praat in m'n slaap, dan scheld ik... werd wakker omdat ik zei "kappen nou godverdomme!!!"

dat is ook vaag ja :P ik zeg meestal alleen rare dingen als iemand wat vraagt terwijl ik nog slaap..mijn moeder kwam is een keer midden in de nacht vragen of ik nog sigareten had (ja mijn moeder is vet verslaafd :P ) en ik begon over koeien in de wei :P haha..echt vaag..je hersenen spelen dan een raar spelletje met je :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 21 maart 2006 om 13:35:
ik begon over koeien in de wei

hahaaa... ja, dat is ook echt Dromenlogica... Vind het ook altijd zo vaag hoe je geluiden die van buitenaf komen in je droom verwerkt...

En en en... hoe je een droom kunt hebben die uren lijkt te duren terwijl je maar 2 minuten verder bent als je dan op je klokje kijkt.. (meestal in m'n snooze tijd :P))

Waarschuw beheerder
ik heb vroeger een keer gedroomd dat ik viel in de tunnel

2 weken later gebeurde precies dat! mn hele gezihct open en ik wist meteen dat dat uit mn droom was!

best weird, ik droom behoorlijk vreemd altijd en ben altijd erg nieuwsgierig wat het betekent
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week droomde ik dat ik een kind in mn armen had dat van mij was O:) heell raar, het leek ook op mij
kreeg er helemaal de kriebels van, maar voor mij voorlopig nog geen kinderen ajb
(want ze zeggen dat dat een voorteken kan zijn)

ik ben helemaal gek van kinderen, werk ook met kinderen en in mn vrije tijd is er ook altijd wel een kleine bij me in de buurt. misschien dat het daardoor kwam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *merel* op donderdag 9 februari 2006 om 14:37:
Vaak komen in mijn dromen mijn angsten naar boven!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:37:
hoe je een droom kunt hebben die uren lijkt te duren terwijl je maar 2 minuten verder bent als je dan op je klokje kijkt

:yes:

Waarschuw beheerder

dat heb ik gehad toen ik n tijdje elke keer dezelfde nachtmerrie had.. kwam er (gelukkig) in me droom op een gegeven moment achter dat t n droom was, dus toen kon ik m ook stoppen.. was wel fijn met de droom die ik had :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik droom 9 van de 10 x dat ik weer in mijn oude buurt woon en in die droom is het altijd hartje zomer
waarschjinlijk droom ik over die tijd omdat ik toen helemaal geen zorgen of problemen had
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 21 maart 2006 om 13:17:
ja dat zou een goede verklaring kunnen zijn..of mischien zijn er dingen in de verleden gebeurd die je nog niet hebt verwerkt en goed hebt afgesloten..en die je nou nog steeds achtervolgen ofzo.

Toen ik die dromen kreeg, had ik dat niet voor zover ik me kan herinneren... nu zijn er wel dingen waarvan ik geen antwoord weet en waarschijnlijk ook niet krijg, maar daar kan ik me meestal gewoon bij neerleggen.
Waarschuw beheerder
af en toe lukt het om, als ik net wakker ben geworden uit een extreem relaxte droom, weer in de droom te stappen als ik weer in precies dezelfde houding in slaap val.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 21 maart 2006 om 20:18:
af en toe lukt het om, als ik net wakker ben geworden uit een extreem relaxte droom, weer in de droom te stappen als ik weer in precies dezelfde houding in slaap val.

Dat is mij 1x gelukt... was wel vet. :)
Waarschuw beheerder
dat is me al vaker gelukt:D
echt heerlijk vind ik dat:P

Waarschuw beheerder
Ik heb luciede dromen en sommige dromen gebeuren echt of sommige dingen droom ik na..
soms er beangstigend,maar ook wel boeiend.
Vaak denk ik er ook teveel bij na
Waarschuw beheerder
geweten dat je droomde

dat heb ik zover ik weet bijna altijd in een slechte droom,ik heb wel eens gehad dat ik dan zei in me droom ,dat ik wist dat ik droomde en zei ik ga slapen, dan word ik vast wel weer wakker,en droomde dat ik ging slapen..
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 21 maart 2006 om 20:18:

is mij nog nooit gelukt,wel is geprobeerd..

en personen zien er vaak bij mij altijd andersuit,het is die persoon wel maar het is opeens een neger terwijl het gewoon een blanke is ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:27:

dat heb ik ook wel gehad, ik heb een poos lang steeds dezelfde enge droom gehad, op een gegeven moment wist ik in mn droom dat ik droomde en kon ik mezelf wakker maken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esmee(F) op dinsdag 21 maart 2006 om 20:47:
neger terwijl het gewoon een blanke is ..

Nachtmerrie als dat je moeder is.

Waarschuw beheerder
ik heb heel vroeger wel eens iets raars gehad... ik was wakker en ik zag allemaal mensen door me kamer lopen en ze schreewden allemaal... echt eng.. dat heb ik vaker gehad. zou het wel weer eens mee willen maken:)
Waarschuw beheerder
ik droomde laatst dat ik were klein was een jaar of 8/9 denk ik.
we waren aanhet voetballen tijdens de training en toen ineens was ik 3 van mijn vreindjes helemaal aan het opensnijden en werd ik heel misselijk enziek maar toen rende ik weg en kwma ik ineens in een land /zaal avn raar soort brosse substantie leek op koraal ofzo heel mkooi wit met soms ineens een soort zwarte strook met uitvergroote zwarte brei met het profiel van ingezoomde rozijnen ofzo.en ineens had ik dat mes weer in me handen...

echt lijp toch
Waarschuw beheerder
donateur
Ik droom al vanaf mn 5e continue over de dood...
Best vervelend.
het kan uiteen lopen van dat ik ontsnap van de dood ofdat ik dood ga of dat ik vermoord wordt.

Soms loopt dat uit in lugbere dromen die ik makkelijk zou kunnen verfilmen naar de meest gruwelijke horrorfilm.

Maar vaak heb ik ook dromen over dingen die ik later in een film zie of ergens lees, een sort deja-vu vanuit een droom dus!

Erg raar :/

Waarschuw beheerder
op welk fantasy island zit jij haha

Waarschuw beheerder
jij zecht alles om op te vallen en om raar/stoer gevonden te worden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vinder niets stoers aan, het is hoog vervelend om zulke dingen elke nacht weer te dromen en dat dan 17 jaar lang.
Zeker als kind is eht huivering wekkend.
Zeker als je niet begrijpt waarom je dit soort dingen droomt.

Ik kan hier wel verder op ingaan, maar mensen die zich niet kunnen verdiepen in dit soort dingen zullen het niet snappen en ga ik liever een gesprek aan met iemand die open staat voor dit soort dingen :)

Waarschuw beheerder
nee ik verdiep me in meer dingen dan jij denkt en ik vind dat jij jezelf teveel verbeeld jij bent nie goed bij je hoofd je zeg die dingen alleen maar om aandacht te vragen
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag je weer een ban krijgen, je weet elk topic gewoon WEER te verneuken.

Waarschuw beheerder
ik verneuk de topic niet ik geef mn mening (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand vroeg om jou mening, dit is een topic waarin mensen hun ervaringen met elkaar delen.

Niet elkaars ervaring bevooroordelen en je huis tuin en keuken psycholgie toepassen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dromen kies je niet uit, die heb je gewoon.
Dromen zijn ook verbeeldingen, en je verbeelding kan verder gaan dan de werkelijkheid kan reiken.
Misschen in jou ogen aandacht trekkerij, maar ik heb er nog noit van gehoort dat iemand dromen verzint om aandacht te krijgen.
Wat voor een aandacht, en wat voor baa zal ik erbij hebben?
Totaal niets.

Dus om het klakkeloos van je tong te laten rollen dat iemand een aandachttrekker is dmv bepaalde dromen slaat kant noch wal.

Waarschuw beheerder
dus als er een topic geopend word bepaal jij wat wel en niet mag :z:
Waarschuw beheerder
heb best vaak dat ik val in mn droom.
bijvoorbeeld van de trap ofzo, vet vaag
of gewoon van daken oid.

als ik dan wakker schrik lijkt het net echt, voelt het net of ik op bed val:S

vaag

Waarschuw beheerder
Ik herinner me ook ineens iets, nu ik lees over die dromen over de dood.

Als ik zegmaar een nachtmerrie heb :P dan droom ik vaak dat ik in mijn onderrug word gestoken met een mes, of geschoten, tis steeds wat anders, maar de pijn is HELS!!

Ben altijd blij als ik wakker word dan:)

Waarschuw beheerder
donateur
-Blind worden
-Een collega op een spoor zien lopen terwijl een sneltrein nadert.
:S

Waarschuw beheerder
heb al jaren dromen die uitkomen (n voorschouw heet dat)zo'n droom kan je waarschuwen vanuit je onderbewustzijn. Vanuit je onderbewustzijn krijg je snachts via symbolen een boodschap. Als je je dromen opschrijft kun je er veel uithalen. zie ook b.v. een site als www.dromenweb.nl

Waarschuw beheerder
dus dan zal ik misschien wel eens worden neergestoken in mijn rug:(

hoop het niet

Waarschuw beheerder
donateur
Dagelijks droom ik over de gebeurtenissen die ik overdag meemaak.. Ook droom ik veel over mijn Opa & Oma die zijn overleden.. Het is voor mij echt verwerken!!
Soms ben ik nog erg moe als ik 's ochtends opsta heel vaag. Maar ben blij dat ik het op deze manier verwerk :D

Waarschuw beheerder
Ik droom altijd raar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik droomde vanacht dat de sportschool weg was!
pfhh echt een nare droom, het leek heeeel echt.
toen ik wakker werd had ik nog steeds het gevoel dat het zo was. maar gelukkig hij is er nog.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 14:01:
ik droomde vanacht dat de sportschool weg was!

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 14:01:
maar gelukkig hij is er nog.

je bent toch wel even gaan checken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja natuurlijk, ik heb ook ff gevraagd of er iets was.
ik dacht misschien is het een voorteken.
maar ze blijven gewoon en er is niets aan de hand.
Waarschuw beheerder
Zonder gein een keer gedroomd dat m'n opa zou komen te overlijden. Hoe ik 't te horen zou krijgen, waar m'n ouders waren, enz enz enz.

Die ochtend, natuurlijk de droom aan m'n vader verteld.
Niet echt serieus op ingegaan, meer zo van.. wat een nare droom.

Die middag werden we gebeld door m'n vader... bericht gekregen dat m'n opa was overleden.

Laat het nou die dag precies zo zijn gelopen als ik die nacht ervoor had gedroomd.

Waarschuw beheerder
jah, ik heb ook een keer gedroomd dat ik in de droom wist dat het een droom was..zei toen tegen mezelf dat dit een droom was en ik gewoon lag te slapen :P

Waarschuw beheerder
Ik droom echt minstens een keer in de week heel raar en vaag. Soms is dat leuk, maar soms is het best eng en naar....
Echt de meest uiteenlopende dingen!

Waarschuw beheerder
Droom soms ook heeel vreemd :S en het gaat ook heeel vaak in elkaar over. Dan klopt het niet helemaal meer zeg maar. En heb laatst ook heeeeel realistisch gedroomd dat me vriend vreemdging.. Het leek zow echt dat ik echt die pijn voelde, ik werd huilend wakker, en ik zag dat meisje zow duidelijk voor me dat ik bijna bang ben dat ik haar binnenkort es tegenkom zeg maar.. :S
Waarschuw beheerder
ik droom heel vaak als ik me ergens op verheug dat het helemaal verkeerd gaat. En ook de dag voor ik moest afrijden droomde ik dat ik te laat kwam enzo. Dit soort dromen heb ik altijd.
En ik droom vaak dat me vader dood gaat (nooit me moeder) en dan word ik jankend wakker :\
Waarschuw beheerder
Ik had als kind altijd dezelfde nachtmerrie, maar dat vond ik toen eigenlijk niet zo heel erg.

Ik ben 1 jaar geleden gestopt met blowen (en ik deed het full-time) en daardoor ben ik een stuk heftiger gaan dromen en kon ik ze veel beter onthouden. Ik droom meestal dingen die betrekking hebben op wat ik die dag heb meegemaakt, of wat ik nog mee moet gaan maken.

En ik droom ook heel vaak dat ik kleine meisjes vermoord. :S

Waarschuw beheerder
Vannacht pas iets raars gehad.

Had een nachtmerrie, werd wakker maar kon me niet bewegen, en leek net alsof ik een of andere rare droomwereld zat of dat ik nog in die nachtmerrie zat.
Na 10 minuten kon ik me bewegen en ben ik als een gek de WC in gerend, en geloof dat ik daar zo ong een uur heb gezeten wat wel uren leek te duren, bijna nog nooit van me leven zoiets raars meegemaakt, was echt bang :s

En heel soms droom ik weleens ergens over en dan komt 't uit, nouja uit.. euhhh.
Ik weet dan iig niet meer dat ik erover gedroomt heb, maar dan herken ik het wel (als ik dan in die situatie zit zegmaar) soort deja vu, gewoon precies hetzelfde als dat ik gedroomd had, echt raar :s

Waarschuw beheerder
donateur

te vaak :)

Waarschuw beheerder
deja vu hebk heeeel vaak... meestal dat we thuis aan tafel zitten en dat me vader dan een bepaald iets zegt... In mijn "droom" krijgen we dan ruzie als ik op een bepaalde manier antwoord, dus zeg ik wat anders zodat het hele verhaal anders afloopt zeg maar... das ook heel vaag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:09:
deja vu hebk heeeel vaak... meestal dat we thuis aan tafel zitten en dat me vader dan een bepaald iets zegt... In mijn "droom" krijgen we dan ruzie als ik op een bepaalde manier antwoord, dus zeg ik wat anders zodat het hele verhaal anders afloopt zeg maar... das ook heel vaag...

wel fijn dat je dat van tevoren weet :P bespaard je een hoop ellende ;) hihi

Waarschuw beheerder
jah, helaas heb ik dat niet bij alle ruzies :P Alleen met me vader vaak :P best vreemd, maar zo nu en dan ook wel handig :P
Waarschuw beheerder
dat ik boven aan de trap stond en als ik dan naar beneden sprong en heel hard met m'n armen ging wapperen dat ik dan zou vliegen :frusty:
leek zo verdomde echt...haha
heilig van overtuigt in m'n jongere jaren...

Waarschuw beheerder
Ik droom altijd heel raar :s
Ze komen soms uit, ik droom ook vaak over dingen waar ik het die dag over heb gehad of wat er is gebeurt..
En het is heel vaak dat ik dingen droom waar ik bang voor ben dat het gebeurt.. Vind dromen maar raar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 00:04:
ik heb heel vroeger wel eens iets raars gehad... ik was wakker en ik zag allemaal mensen door me kamer lopen en ze schreewden allemaal... echt eng.. dat heb ik vaker gehad. zou het wel weer eens mee willen maken

lijken wel of je zwaar aan de drus zit

Waarschuw beheerder
donateur
ik dtroomde 2 nachten terug dat ik inn een kamer was waar ik aldoor struikelde met me hoofd op de marmeren vloer.
op gegeven moment had ik een bloedneus en die was zo hevig dat ik echt misselijk werd van al dat doorslikken van het bloed
echt zo verrot want in je droom is het gewoon levensecht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 17:49:
jah, helaas heb ik dat niet bij alle ruzies Alleen met me vader vaak best vreemd, maar zo nu en dan ook wel handig

je voelt mischien zijn gevoelens en energie wel aan :yes: wel apart/gaaf als je zo'n band met iemand hebt.. :O
Waarschuw beheerder
Droomde gister dat me zus zwanger was van een zwaan :S

Waarschuw beheerder
Vanacht droomde ik dat ik met de 1 of andere Turkse familie op vakantie ging :vaag: Die vader van die familie vroeg ineens zo van: Waar blijft jou vader? Want vrouwen waren daar niet zo belangrijk:/ Ik had echt zoiets van : Wat heeft mijn vader hier nou weer mee te maken? :s :P

Best wel vreemd. Ik heb hier nou niet zo'n logische verklaring voor haha. Verder ervaar ik veel van mijn dromen als heel behulpzaam voor m'n zelfkennis en bewustworden van veel dingen in het dagelijks leven :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik droom echt de meest rare dingen :|
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook ... meestal wel lache
Waarschuw beheerder
donateur
weet je trouwnes wat stoer is ? als je ergens afspringt of valt in je droom ,
ik ben weleens van een gebouw afgelazert en op het moment dat ik de grond raakte leek het wel of ik ook echt viel in me bed ... heeel vreemd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op vrijdag 7 april 2006 om 13:00:
ik droom echt de meest rare dingen

Ik ook altijd:/

Waarschuw beheerder
donateur
je onderbewustzijn is veel creatiever :D
somige mensen scoren top 40 hits door middel van dromen
the beatles - yesterday
die melodi daar had 1 van de beatles ook over gedroomd
tis ook nog eens de meest gedraaide plaat in america

dus mensne benut die dromen ;)
Waarschuw beheerder
ik droom de laatste tijd heel vaak, terwijl ik normaal nooit veel droomde :/
maar het zijn dan echt van die vage dromen...zoals dat ik ergens loop en dan herken ik het, dan lijkt het net alsof ik er al eens ben geweest!
ik droom tegenwoordig ook heel vaak dat ik moeder word :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Susanalicious op vrijdag 7 april 2006 om 12:24:
Droomde gister dat me zus zwanger was van een zwaan

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:11:
dus mensne benut die dromen

je zus weet nu wat haar te doen staat ;P

Waarschuw beheerder
Heb toevallig laatst iets gedroomd wat inderdaad uitgekomen is helaas....En vannacht heb ik heel raar gedroomd :( werd ook echt met een rot gevoel in mn buik wakker, ik droomde dat mn zusje overreden werd door een trein waar ik bij was. heel naar :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op vrijdag 7 april 2006 om 16:12:
je zus weet nu wat haar te doen staat

8)
Waarschuw beheerder
Ik heb vannacht toch iets raars gehad..Ik was bijna in slaap gevallen..toen ik opeens merkte dat ik me niet meer kon bewegen.. :S ik wilde mijn vriend roepen die op de bank sliep..(omdat onze dochter ook niet wilde slapen en vaak huilbuien had) Maar toen ik wilde roepen..kwam er niks uit..hoe hard ik ook probeerde te roepen :S echt zo raar..ik kreeg met heel veel moeite mijn ogen open..en ik kon me langzaam en zeker weer bewegen..maar telkens als ik me weer een beetje kon opdrukken..viel ik weer naar beneden..en toen leek het net of ik flauwviel..en toen ik weer wakker werd..kon ik alles weer bewegen en ook weer praten..zo raar man :S:S echt niet tof..heb ik nooit eerder gehad..het leek ook niet of ik viel..wat ik wel es heb gehad..ik kon me gewoon niet meer bewegen en/of praten..hoop niet dat het nog es gebeurd :no:

Waarschuw beheerder
hmm zo extreem als jij heb ik het niet haha, maar ik heb natuurlijk wel deja-vu's.. en tsja het blijft raar maar volgens mij heeft iedereen het hoor..

Waarschuw beheerder
donateur
dat is een bekend versschijnsel
heb het zelf ook heel vaak. in het begin raakte ik altijd in paniek maar weet nu dat het niets ernstigs is
vroeger d8en de mensen dat er dan boze aliens hun lichaam expres verlamd hadden zodat ze er testjes mee konden doen hehe

Waarschuw beheerder
donateur

jah ook wel ooit zoiets gehad :/ Scary is dat :jaja:
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
dromen is een raar iets.
soms lijkt het zo echt! en soms weet je dat je droomt... of je droomt iets wat je later weer herkend in je leven.
gelukkig zijn mijn dromen meestal positief!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 15:46:
dat is een bekend versschijnsel

okeej...nou wat is het dan?

Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel dromen die later uitkwamen :s Veel over mensen en hun gevoelens. Over relaties die niet goed lopen of bekenden komen vertellen hoe ze zich voelen.

Ik droomde vanacht over een kennis van m'n pa. Hij was doodongelukkig in zijn huwelijk en had spijt dat hij ooit was getrouwd met z'n vrouw. Waarom droom ik dit??

Ik ken die vent nauwelijks..

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op zondag 9 april 2006 om 17:30:
okeej...nou wat is het dan?

weet de term zo niet
daarom twijfelde ik er ook aan of ik dat bericht nou wel of niet moest plaatsen

Waarschuw beheerder
Ik heb de laaste tijd echt heel erg rare dromen..

Waarschuw beheerder
Laatste tijd alleen ma vage dromen:s dat ik achterna word gezeten en neergeschoten egt te vaak gedroomd of dat mn nicht die zwanger is, is overleden :/

Uitspraak van Feest-Beestje op zaterdag 8 april 2006 om 14:52:
Maar toen ik wilde roepen..kwam er niks uit..hoe hard ik ook probeerde te roepen echt zo raar..ik kreeg met heel veel moeite mijn ogen open..en ik kon me langzaam en zeker weer bewegen..

Heb ik ook gehad maar dat gebeurde allemaal in mn droom en ik wist ook dat ik droomde maar op de een of andere manier lukte het me niet om wakker te worden. Soort touwgetrek tussen *de droom en wakker worden* :s
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar jullie dromen en verhalen hierover

Laatste tijd veel nachtmerries en dromen die ik vroeger vaak droomde :/

Waarschuw beheerder
Vanacht heb ik een stapel vage dromen gehad pfffff, ik was met vrienden in een soort van oud winkeltje waar ze fruit verkochten, 1 van mijn vrienden kocht een appel die was zo verrot als als wat maar hij smaakte perfect.

Ik liep met een andere vriend naar een gebouw dat ik heb wou laten zien omdat er 24 vlaggen op stond, maar toen we daar kwamen zat het gebouw in de grond (heel modern gebouw kon zich in de grond laten zakken voor beveilegings reden) omdat het geloten was, maar de vlaggen staken er boven uit.

Ik liep met die vriend terug naar die winkel waar al mijn ander vrienden waren en ik wou een water meloen hebben, die andere vriend wou weer een verrote appel hebben en dat kochten we ook ik was 2 euro kwijt voor die appel en die water meloen, en moest nog iets hebben voor 50 euro maar weet niet meer wat.

Zulke dromen slaaan echt helemaal nergens op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb jij wel eens een rare droom gehad..

Ja 8)

Waarschuw beheerder
Wel vaak dat ik iets meemaak en dat ik er dan achterkom dat ik dat al eens gedroomd heb :vaag:
Waarschuw beheerder
ja ik heb welleens dromen dat ik droom over iets of iemand..en die kom ik dan de volgende dag tegen..of het voorwerp..

en als ik weet dat ik droom dan ben ik meestal al snel weer wakker...
Waarschuw beheerder
Ik droom de laatste tijd steeds dat ik vermoord word.. :S Ik vind dat echt super eng en vaag man! heb het wel opgezocht maar kon er niks over vinden! :S
Waarschuw beheerder
of over mensen dromen die je al 5 jaar niet heb gezien... bijvoorbeeld iemand uit groep 5 van vroeger!

Waarschuw beheerder
Ik droomde een keer dat me been eraf was.. en toen werd ik wakker en toen was het ook echt zo :| maar toen werd ik weer wakker en toen was t gelukkig niet zo :)

Waarschuw beheerder
deze weet ik nog heel goed:

vroeger toen ik klein was liep ik de avondvierdaagse B) en daar droomde ik ook een keer over.. en in die droom moest ik plassen dus ik zocht een boom op en toen werd ik wakker er had ik in mn bedje geplast 8)

En had een keer gedroomd dat mn ouders, broertje en ik een auto ongeluk hadden gehad en dat ik de volgende ochtend aan mn moeder vroeg hoe het met de auto was.. HUH?

Waarschuw beheerder
Mijn dromen komen meestal uit..
Niet altijd handig 8)

Sommige lijken ook heel echt, van sommige weet ik nog steeds niet of het nou echt gebeurd is of niet :/

En heb een paar keer over mensen gedroomd die ik niet ken of nog nooit gezien had en ze een paar dagen later dan tegenkwam %)

Waarschuw beheerder
nooit k wordt dan wakker :S
Waarschuw beheerder
Ik droom heel vaak dat ik van een hoog gebouw afval of in een neerstortend vliegtuig zit, het voelt dan ook heel echt aan. Of dat ik ruzie heb met iemand en dan sla ik ook echt om heen, regelmatig word ik wakker met verwondingen aan mijn handen of armen. Het komt ook door mijn levenstijl, ik drink veel te veel, daar krijg je vaak nare dromen van. Is bij drugs ook.

Waarschuw beheerder
ik had gedroomd dat ik samen met mn vriend naar mn opa ging, met een shotgun.

toen we daar waren schoot mn vriend eerst de honden van mn opa dood en op dat moment kwam mn opa binnen om te kijken wat er aan de hand was.

toen zei mn vriend, Lot, doe het! (want hij had geen kogels meer) en toen had ik gewoon mn OPA doodgeschoten, 1tje in zn hart en 1tje psies in t midden van zn hoofd :|

daarna zijn we als een gek weggerent naar de auto en weggereden.
ik voelde gewoon de adrenaline door mn lichaam stromen terwijl k lag te dromen.

stomme droom!!! :[

Waarschuw beheerder
ik em vannacht echt rare droom gehad :S

over mn overleden cavia :S

ik droomde dat ze tegen me praten was echt raar hehe...

maar kem wel meer van die rare dromen maar herinner ik me na paar dagen niks meer van
Waarschuw beheerder
Ik droom heel vaak en heb dat dan ook door ja. Dan denk ik "Hey, dit is een droom". Heel vaag.

Ik heb meerdere keren over mijn kat gedroomd en ook een keer over een wolf en een beer, heel stom :\

Waarschuw beheerder
Of ik heb wel eens een droom twee keer gedroomd..echt precies het zelfde, maar er zat wel een paar jaar tussen, toen ik die droom weer kreeg.

heb ik ook wel is.. ook vaak dat je droomt dat je op een bepaalde plek bent waarvan je weet waar die is maar in die droom ziet ie er toch anders uit en daar kom je dan in een andere droom weer terug :S
en vd week heb ik gedroomd dat me baas een halve arm had en dattie geen auto meer kon rijden :P
Waarschuw beheerder
wellens een x gaan slapen op de tietsch en letterlijk 10 verschillende dromen gehad... dat was wel vetjes :x
Waarschuw beheerder
Heb het wel eens gehad dat ik in m'n droom iets te horen kreeg over dat ik moest bellen naar m'n ma. Belde ik d'r op, bleek dat ik haar inderdaad moest bellen maar dat ze het was vergeten te zeggen :S

Dat soort dingen gebeuren wel vaker, maar niet echt regelmatig ofzo.

Dromen, en dan weten dat je droomt heb ik meer.. Echt vreemd, dan heb ik het idee dat ik aan het dagdromen ben ofzo en dan kan ik mijn droom gewoon de kant uit sturen die ik wil.. Of midden in de nachtmerrie uit de nachtmerrie komen. Echt weird, als ik er zo over nadenk :S

Waarschuw beheerder
Deja vu heb ik weleeens ja.
Maar verder komt er niet zoveel uit.
Wel dat ik soms heel vaag droom over me vriendinnen..
Dat ze allemaal dood zyn ofzo:S
Dus ik hoop niet dat die uitkome..

Waarschuw beheerder
Zo vaak gehad :D maja ben zelf ook een beetje raar :P Maar Deja vu heb ik ook vaak egt eng is dat :P
Waarschuw beheerder

Afgelopen weekend sliep ik bij een vriendin en toen gingen we daar naar het strand ik was daar zelf echt nog nooit geweest.. Toen we dat strand op liepen had ik echt heel erg sterk het gevoel dat ik het al is eerder gezien had (in een droom) Even later kwam er een vriendin van haar bij en die zei toen tegen mij: Ik ken jou ergens van.. Maar we kende elkaar helemaal niet.. Later die avond had ik het nog over een prog wat ik laatst op tv had gezien en nog geen 5 min erna kwam precies dat zelfde prog weer op tv

Dat was echt wazig 3 van die dingen op 1 dag..
Waarschuw beheerder
Wow ik had vannacht een vage droom dat was echt te freaky :O
Waarschuw beheerder
Ik ben er van overtuigd dat dromen een functie hebben... soms een stukje verwerken van wat er overdag gebeurd, soms ook een stukje waarin je erg gevoelig bent en openstaat voor de sigmalen die worden afgegeven door iemand , zoals bijv dat verhaal over die zelfmoord...

Heb dat zelf ook wel, dat je weet dat je droomt maar er niet uit kan stappen of dat je dingen verwerkt die overdag gebeuren....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *it's me* op woensdag 14 juni 2006 om 10:22:
Ik ben er van overtuigd dat dromen een functie hebben

Of misschien heb je alles al is meegemaakt?

Soms heb je ook wel is dat je langs een gebouw rijdt en denkt: Die heb ik eerder gezien.. maar je bent er nog nooit geweest. Vaak is het dan dat je dat gebouw een keer op tv hebt gezien (onbewust)

Ik had zelf ook een keer dat ik droomde dat ik gebeld werd door me stage dat ik om 11uur moest beginnen en die ochtend werd ik ook gebeld dat ik om 11uur moest beginnen

Dan denk ik altijd:

Of je hebt alles al een keer meegemaakt
Of je krijgt een soort blik in de toekomst

Hoe kan je het anders verklaren??

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn dromen komen altijd in een veel later tijdsbestek uit :|

Had het van de week ook, op de detail na.. Alleen dan 1,5 jaar later ofzo..

Heb het ook weleens gehad, dan droomde ik dat mijn ex vreemdging en op die avond was dat dan ook zo.. Heel raar..

Maar goed..
Waarschuw beheerder
donateur
Ook heb ik wel eens gehad, dat ik droomde over iemand in mijn omgeving die binnenkort zelfmoord wilde plegen. Ik vertelde haar de volgende dag mijn droom en toen schrok ze heel erg en barste in tranen uit..ze wilde ook echt zelfmoord plegen..toen hebben we samen met haar ouders gepraat en is ze er weer helemaal bovenop gekomen..best eng eigenlijk..nu ik dit zo aan het typen ben..

Echt :respect:

Niet niks om dat te dromen. Ik heb zelf erg wazige dromen en vaak loop ik de hele dag met dat gevoel rond..het liefst zou ik dan verder gaan slapen om te kijken wat er verder gebeurd...niet prettig.

Ben nu bezig om dus mijn dromen te kunnen besturen, luciede Dromen heet dat geloof ik...makkelijk is het niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op zaterdag 8 april 2006 om 14:52:
Ik heb vannacht toch iets raars gehad..Ik was bijna in slaap gevallen..toen ik opeens merkte dat ik me niet meer kon bewegen.. ik wilde mijn vriend roepen die op de bank sliep..(omdat onze dochter ook niet wilde slapen en vaak huilbuien had) Maar toen ik wilde roepen..kwam er niks uit..hoe hard ik ook probeerde te roepen echt zo raar..ik kreeg met heel veel moeite mijn ogen open..en ik kon me langzaam en zeker weer bewegen..maar telkens als ik me weer een beetje kon opdrukken..viel ik weer naar beneden..en toen leek het net of ik flauwviel..en toen ik weer wakker werd..kon ik alles weer bewegen en ook weer praten..zo raar man echt niet tof..heb ik nooit eerder gehad..het leek ook niet of ik viel..wat ik wel es heb gehad..ik kon me gewoon niet meer bewegen en/of praten..hoop niet dat het nog es gebeurd

Heb ik wel eens gehad, de 1e keer schrik je je dood... Je bent voor je gevoel bij kennis, maar je kunt niks... Niet bewegen, niet praten. Het lijkt wel of je buitne je lichaam treedt.

Waarschuw beheerder
donateur
mijn dromen komen nooit uit, blijkt wel weer
dan heb je nog zo'n mooie droom gehad en dan draait het weer uit op niets.. kort samengevat dromen zijn bedrog en het zijn niets anders dan illusies..

Waarschuw beheerder
mooie droom hoeven niet over te zijn ze kunnen later ook nog uitkomen

Waarschuw beheerder
Vroeger had ik altijd 1 en dezelfde droom.. Ik lag gwoon in mn bed en een oog kwam steeds dichter bij.. egt een heeel groot rond oog! en alssie dan heel dicht bij was werd ik wakker! Ook had ik bijna elke nacht dat ik d8 dat ik wakker was en ik wilde gillen maar er kwam niks uit.. Of ik wilde me bewegen maar er was geen beweging in te krijgen!! Da probeerde ik mezelf altijd in mijn arm te knijpen om wakker te worden maar dat lukte nooit! Egt eng was dat!! Heb dat na mn 10de jaar nooit meer gehad :vaag: Dromen zijn egt heel raar! De dromen die ik tegenwoordig heb kan ik gwoon niet na vertellen.. Het gaat werkelijk nergens over!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij wel eens een rare droom gehad..of in je droom geweten dat je droomde?

ja man en ineens werd ik wakker van een orgasme :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik droom de laatste dagen/weken steeds over geesten in huis, met veel wakker worden 's nachts.
Kan niet herleiden waar dit op moet slaan of vandaan moet komen, slaap er wel erg naar door en lig niet echt lekker meer in m'n bed ;-)

Waarschuw beheerder
Edam dat er veel anders uit ziet, terroristische aanslagen, vrachtwagen die vanuit de lucht word gelancheerd en een huis verwoest, mensen uit Nijkerk in witte VAB busjes die zichzelf Stokje20 noemen, blikjes sinaasappelsap en een droom in een droom.
Harmsen met geblondeerd haar
Was gewoon in de war toen, vooral na die vrachtwagen voelde het zo realistisch, echt die spanning voelde ik.

Elke nacht is voor mij weer een avontuur door de meest vage, zieke shit.
Ik droom nooit een keer leuk, droomde laatste paar weken iedere nacht dat ik stikte :/
Maar ik werd ook serieus rood wakker en hoestend enzo, het is nu weer weg gelukkig.
Maar in mijn dromen schijnt nooit de zon, altijd bewolkt of donker laat ik het zo zeggen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik droom ook zelden leuk/lekker :nee:

Al eens een keer gedroomd dat ik naast een lijk lag in bed, durfde het licht niet aan te doen want was bang dat m'n vriend dood was :s

Naasten die ik zie verzuipen onder het ijs, etc.

Echt nare dingen, ben vaak bekaf na het slapen (n)