Partyflock

Forumonderwerp · 845807

CB Bookings in association with HQ present Hardhouse Academy HOLLAND
Datum: Saturday the 18TH of February 2006
Stad: Haarlem
Open: 22:00-04:00
Entree: 22euro
Vvk: 18euro ex fee

Voor de eerste keer in een tijdspanne van nog geen zeven dagen tijd komen CB Bookings, HQ, en Frantic bij elkaar om de twee vetste feesten van het jaar te geven: Hardhouse Academy vs HQ.

De eerste avond van deze twee edities begint op 18 februari 2006 in de vertrouwde locatie van CB Bookings; Patronaat Haarlem.

En precies een week later vindt het vervolg plaats in de Londonse Brixton Academy.

HHA is een van de grootste Harddance-events in the UK en ieder feest verkoopt tot op de laatste kaart uit. Partynight organiseert vanuit Nederland voor elke editie een busreis om de beste DJ’s te kunnen zien, zoals Phil Reynolds, Andy Whitby, Organ Donors, Steve Hill en onze Finse held Proteus.

Frantic zal in samenwerking met CB Bookings alles in het werk zetten om de dikste productie ooit neer te zetten in Patronaat. Beide zalen staan in het teken van Harddance en in de grote zaal treden de grootste namen uit de scène op. De kleine zaal zal een platform zijn voor nieuw talent en meer!

Vol trots presenteren we de line up verdeelt over 2 zalen!

Grote zaal presenteert The Harddance Legends!:
Proteus (FIN)
JP vs Steve Hill (AUS)
Andy Whitby (gb) vs Cally Gage (gb)
Danny D

De grote zaal zal vocaal ondersteund gaan worden door the voice van HQ himself MC Da Silva

Ook deze keer zal CB Bookings verschillende (nog) onbekende talenten de kans geven en deze keer zal zelfs de Kleine zaal geheel in het teken staan van de ‘future sound of harddance 2006!:
C. + C. (aka Co-Ak vs Cill)
MvDJ
First-Base
DJ Nocturnus & DJ Lars Vegas

Better take your Monday off!
laatste aanpassing
Maar nog niet helemaal.
Laat je dat ook zien vanavond?
Is het aan de deur 22 euro of 22 ex fee? Kan me iets vaags herinneren dat ik bij I Love Hardhouse in September 25 euro heb betaald aan de deur.
Deurprijs is altijd zonder fee.
Nog een uurtje:cheer:
ik ga lekker gal spuwen :cheer: :woop:

sfeer (y)
geluid (y)
mvdj (y)

van 2 zalen 1 zaal maken en dat niet van tevoren aangeven (n)
de rest van de dj's die ik gehoord heb (n)

remix van universal nation (n) (n) (n)

hardhouse...:cry:
GEWELDIG feest

Van begin tot einde genoten, :respect: to the DJ's

Super dat de talenten toch nog konden draaien in de grote zaal (y)

Wanneer is de volgende?
Uitspraak van Hassanova op zondag 19 februari 2006 om 05:09:
de rest van de dj's die ik gehoord heb(n)

Wat vond je can Cally Hassan?
Uitspraak van Hassanova op zondag 19 februari 2006 om 05:09:
ik ga lekker gal spuwen

sfeer
geluid
mvdj

van 2 zalen 1 zaal maken en dat niet van tevoren aangeven
de rest van de dj's die ik gehoord heb

remix van universal nation

hardhouse...

Kortom je hebt puur genoten?

Ik vond het helemaal geweldig en top enzo! Heb bijna van elkke dj genoten....snelheid van JP en Steve Hill mocht van mij wel wat rapper maar ach....om daar nou mijn gal over te gaan spuwen...néh! Ben tenslotte geen knuffelmarokkaan ;p
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op zondag 19 februari 2006 om 11:44:
van JP en Steve Hill mocht van mij wel wat rapper

Dat dacht ik ook.

Voor de rest topavond. :D
Whitby en Gage :respect:
Ohh en Coen zo he jij was echt lekker op dreef :P

Voor de rest weer een prima weten te vermaken
Ook nog eens een vreselijk gezellig after gehad
Leuk al ff wat reactie te lezen!

PROTEUS was wat mij betreft weer ronduit The Ruler!

Toch een dubbel gevoel, want precies: JP en Steve moesten rapper. En dan Whitby: dat kon echt niet. Een paar sets waren lekker, hij doet leuke dingen en Die NoGood- kick was goed voor de vibe. Maar 1-2 min. later weer een ‘kick-off’ en weer en weer en weer… dan kom je toch niet in die flow en kun je niet door stampen! Nee vond het niets.
Dan Proteus! Hier zie je wederom het hoge niveau waarmee hij de anderen mijlen ver achter zich laat! En een goede additude ook waarmee hij na afloop relaxed even connect met de relatief kleine (party)crowd. Klasse dus Frantic ea.! Later!
Voor degenen die mij gemist hebben: ik had dus, zoals gevreesd, vertraging met mijn vlucht. Ik miste een aansluiting in Warsaw waardoor ik 3.5 uur later op Schiphol aankwam dan gepland. :(

Jammer jammer jammer, maar ik ga volgende week in de herkansing. :yes:
Nou marietje....je hebt niks gemist hoor o:)

Volgende week doen we het wel ff dunnetjes over....
Mijn god, wat een avond! Kat eigenlijk helemaal geen zin om te gaan. D8 bij mezelf pfff 3 de keer uit in 4 weken. Kat tog metmezelf afgesproken niet zo vaak te gaan meer? Mg Jana had zig al heel lang op dit feestje verheugd en kaartjes waren al 2 weken binnen, dus met frisse 'tegenzin' vertrokken uit Parijswijk. Cindyboy ff opgehaald. We waren der al vroeg, een paar minuten over 10. En verdomd! Aangekomen bij het Patronaat stond er gewoon een rij! Allemaal bekenden die er echt zin in hadden! Nou men stemming sloeg 180 graden om: WE GAAN KNALLUH!!! Binnengekomen zag ik Raven weer met zen camera lopen, alles zou dus ook goed vastgelegd worden dat was duidelijk. Binnen een half uur was de hele vaste kern er, en stonden we heerlijk sappies naar binnen te slaan. Danny D als opening had al goed het gas erop, en wat is het geluid tog super in die zaal! Daarna Lars Vegas, nog niet eerder gehoord maar gewoon goed! Met Coen begon het feest echt, allemaal naar voren gelopen en het kuilen stampen kon beginnen wat een goede platen had die bij zig! Sterker nog hij draaide ze ook :P Daarna Martijn wederom te gek! Pff en we waren pas net begonnen! Jp VS Steve Hill namen ff het gas deraf maar hopsa daar gingen we weer! Wat een genot om die 2 samen te zien! Daarna de volgende talenten. C&C wat een power! Toen was het tijd voor het hoogtepunt Andy VS Cally. OMFG!!!!!!! Wat heb ik staan springen geen tijd meer om naar de plee te gaan. KNALLUH!! Juistja met hoofdletters!!!! Proteus mocht het afmaken, ik blijf het zeggen zen muziek is niet helemaal mijn ding maar hoe kan je stil blijven staan als je naar de beste man kijkt? Wat een beest is ut! Echt de versnelling stond in zen hoogste stand! En natuurlijk opeens ging het licht aan, voor men gevoel 5 min binnen geweest en we mochten moe maar zeer voldaan naar huis. Dit was HardHouse als vanouds! Meer MEER MEEEEEEEEERRR!!! :P

Thx to alle vriendjes en vriendinnetjes, respect to tha DJ`s and MC`s! Danny D keep up the good work!

Grtz Eupers
laatste aanpassing
Ohh en Coen zo he jij was echt lekker op dreef

thanx skatjeeee !!! :knuffel:
Nou marietje....je hebt niks gemist hoor

Volgende week doen we het wel ff dunnetjes over....

Thanks liefie :hug:

Leuk verslag Eup! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Maar nu heb ik dus wel het gevoel dat ik wat gemist heb :(

En ik had me er zo op verheugd...
Mag ik even een HEEEEEEEEEL GROOOOOOOOT compliment voor de foto's van Raven??????

Bij deze!!!!!

WAANZINNIG!!!!
:cheer:
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 19 februari 2006 om 13:50:
Voor degenen die mij gemist hebben: ik had dus, zoals gevreesd, vertraging met mijn vlucht. Ik miste een aansluiting in Warsaw waardoor ik 3.5 uur later op Schiphol aankwam dan gepland. :(

Hoorde het van RJ, ik had op een gegeven moment zoiets van hey, waar is An nou? Klote, maar niets aan te doen, gelukkig heb je een even vet feestje voor aankomende zaterdag ;) Een weekend vol met feest nog wel :cheer:

Btw zou het misschien niet een beetje onvermijdelijk zijn geweest dat Steve Hill vs JP wat rustiger gingen, omdat ze aanvankelijk als tweede in de grote zaal geprogrammeerd stonden en bv Firt-Base en MvDJ eerder wat later gepland stonden in de 2e zaal. Dunno niet of dat zo is natuurlijk, maar het is op zich niet zo heel erg raar als je daar dan vanuit gaat. Weet natuurlijk niet hoe laat er besloten is om de twee zalen toch samen te voegen.

En ff wat anders, wie weet hoe dat nummer heet dat Andy Whitby en Cally Gage draaide met dat stuk tekst, dat dan eindigt met de zin:
Only Love will set you free
( of was het nou only love can set you free :s )
MAN!!! Dat vond ik ZO VET!!! Ging helemaal uit mijn dak toen :lief: :cheer:
Da's een vrij oud nummer: only love can set you free, wanna stay in your arms forever, ow baby etc...
Heb het Steve Hill heel vaak horen draaien, maar weet de precieze titel niet.

Het invoegen vd dj's naar de main is volgens mij pas laat besloten, misschien zelfs op de dag zelf. Kan best met de kaartverkoop te maken hebben.
Steven en JP waren idd wat 'rustiger', zeker als je het vergelijkt met de dj's ervoor ;)
Wel een heerlijke set trouwens!
laatste aanpassing
Wat een heerlijk avondje weer :yes:

Heb er enorm van genoten :D

Nog 6 nachtjes slapen en dan doen we het nog even dunnetjes over ;)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 17:05:
En ff wat anders, wie weet hoe dat nummer heet dat Andy Whitby en Cally Gage draaide met dat stuk tekst, dat dan eindigt met de zin:
Only Love will set you free

Heerlijk plaatje:)
i think you talking about ntrance set you free, the best mix is a few years old, by paul maddox but orginal is kaas.
Heb het nummertje inmiddels aan staan:)
ben het niet met danny d eens, de hixxy mix van dit nummer is veel beter
Uitspraak van Danny D op zondag 19 februari 2006 om 17:39:
think you talking about ntrance set you free, the best mix is a few years old, by paul maddox but orginal is kaas

scot dropped a remix of that track at trance energy

vond het een leuk feestje, maar dat kwam zeker niet door de muziek :nee:

En het cancelen van de 2e zaal.....had dat niet ff van tevoren gemeld kunnen worden op de udc-site? Vind het erg misleidend, zeker als ik naar Haarlem moet afreizen en 22 euro betaal...

Muzikaal gezien slechte generale voor volgende week :yes:

Denk dat ik steve hill vs jp skip op hardhouse academy.
Uitspraak van Hassanova op zondag 19 februari 2006 om 18:10:
En het cancelen van de 2e zaal.....had dat niet ff van tevoren gemeld kunnen worden op de udc-site? Vind het erg misleidend, zeker als ik naar Haarlem moet afreizen en 22 euro betaal...

Voor 1 zaal betaal je toch ook 22 € ? Dus die tweede zaal was eigenlijk gewoon gratis als ie er was geweest ;p ;p
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op zondag 19 februari 2006 om 17:13:
Da's een vrij oud nummer: only love can set you free, wanna stay in your arms forever, ow baby etc...
Heb het Steve Hill heel vaak horen draaien, maar weet de precieze titel niet.

jaaaaaaaaaaaaaa van Steve Hill inderdaad ook :D *edit ik bedoel hier dus mee te zeggen dat ik dat nummer dus wel al kende dat ik het al vaker heb gehoord, dus inderdaad dan bij Steve Hill, wist dus alleen niet van wie het precies was.
Heb hem zometeen ook en dan ga ik hem tien keer achter elkaar draaien :cheer: yeah :cheer:

Uitspraak van X-Field op zondag 19 februari 2006 om 17:27:
Heerlijk plaatje:)

:yes: :yes: :lief: Thanx RJ (f)
laatste aanpassing
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 18:11:
Voor 1 zaal betaal je toch ook 22 € ? Dus die tweede zaal was eigenlijk gewoon gratis als ie er was geweest

Het gaat mij er om dat ik dj's had kunnen mijden, ik dacht een keuze te hebben :/

Dat kon dus niet, ik wou afsluiten bij First Base, die ik nu dus helemaal gemist heb en dus bij Proteus terecht kwam op het einde.
Okay, dat is iets anders, maar zo zei je het net niet, snap je theorie erachter wel hoor, maar ze zullen denk ik echt niet anders hebben gekund, of had jij dan liever twee zalen gestaan die beide misschien niet goed genoeg gevuld konden worden. Misschien is het ook meer een overweging van Patronaat en/of organisaties geweest ook, omdat de voorverkoop misschien niet genoeg was om daar twee zalen voor open te gooien?
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 18:17:
Okay, dat is iets anders, maar zo zei je het net niet, snap je theorie erachter wel hoor, maar ze zullen denk ik echt niet anders hebben gekund

:s

Je begrijpt mij niet.

Ik vind het (y) dat ze er 1 zaal van hebben gemaakt.

Het was immers niet zo druk, de beslissing was dus goed.

Ik trek het alleen niet dat dit niet op internet is gezet, de udc-site. Of desnoods op een blaadje bij de voordeur van de patronaat, aan de kassa ofzo.
Uitspraak van Hassanova op zondag 19 februari 2006 om 18:20:
k trek het alleen niet dat dit niet op internet is gezet, de udc-site. Of desnoods op een blaadje bij de voordeur van de patronaat, aan de kassa ofzo.

Het stond bij de kassa, daar hing die brief die ook bij de toiletten hing en de nieuwe timetable hing ook buiten.
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 18:27:
Het stond bij de kassa, daar hing die brief die ook bij de toiletten hing en de nieuwe timetable hing ook buiten.

Dan heb ik dat gemist :/

Maargoed, blijf erbij dat je zoiets ook sowieso op internet moet plaatsen.

Je zult maar vanuit limburg komen.... (die zijn er ook)
Uh uh dat is ook wel zo, maar ja misschien had dat dan met het tekort aan tijd te maken en dan kan je ook nog weer theoretiseren dat sommige mensen de dag zelf van het feest misschien die eventueel betreffende sites niet checken.
Het blijft denk ik altijd lastig dit soort dingen.
Eigenlijk zou je misschien ook wel kunnen stellen dat dit aan de ene kant wel de meest 'vette' oplossing was, dat toch nog iedereen kon draaien, ongeacht dat het korter werd etc. Misschien is dat zelfs wel vrijwel uniek te noemen? Meestal als er een tweede zaal niet opengaat hebben degeen die daar zouden draaien soms gewoon pech gehad, tenminste zo heb ik het wel vaak gezien, dus eigenlijk is deze oplossing ook wel geweldig geweest.
Geweldig voor de dj's die eerst in de 2e zaal stonden bedoel je
Ja, dat ze wel gewoon konden draaien en ook geweldig van de andere DJ's die in de grote zaal stonden om wat van hun draaitijd af te staan zeg maar :)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 19 februari 2006 om 19:46:
Ja, dat ze wel gewoon konden draaien en ook geweldig van de andere DJ's die in de grote zaal stonden om wat van hun draaitijd af te staan zeg maar

zou ik ook doen (als ik gewoon mn geld kreeg, minder draaien, zelfde verdienen :p )
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op zondag 19 februari 2006 om 14:49:
Daarna Lars Vegas, nog niet eerder gehoord maar gewoon goed!

Dank je :) Jammer dat de tent toen nog niet helemaal gevuld was, maar de sfeer zat erin! De remix van N-Trance die Andy Whitby draaide heet "Setting you Free" en is hier te vinden:

http://www.trackitdown.net/search.php?searchType=keyword&searchWhat=track&searchValue=setting+you+free

Het is dan het derde nummer van DJ Unknown (in verband met de rechten natuurlijk...)

Greetz
laatste aanpassing
Hehe, eindelijk thuis.
Uitspraak van X-Field op maandag 20 februari 2006 om 00:20:
Hehe, eindelijk thuis.

Nu al ;p
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Lars Vegas op zondag 19 februari 2006 om 23:46:
Dank je Jammer dat de tent toen nog niet helemaal gevuld was, maar de sfeer zat erin! De remix van N-Trance die Andy Whitby draaide heet "Setting you Free" en is hier te vinden:

http://www.trackitdown.net/sea ... ;searchValue=setting+you+free

Het is dan het derde nummer van DJ Unknown (in verband met de rechten natuurlijk...)

Greetzlaatste aanpassing 19 februari 2006 23:46

Met wie van jullie twee heb ik nou even gesproken zaterdag? Ben het helemaal vergeten te vragen :$:$:$:$