Partyflock

Forumonderwerp · 845807

CB Bookings in association with HQ present Hardhouse Academy HOLLAND
Datum: Saturday the 18TH of February 2006
Stad: Haarlem
Open: 22:00-04:00
Entree: 22euro
Vvk: 18euro ex fee

Voor de eerste keer in een tijdspanne van nog geen zeven dagen tijd komen CB Bookings, HQ, en Frantic bij elkaar om de twee vetste feesten van het jaar te geven: Hardhouse Academy vs HQ.

De eerste avond van deze twee edities begint op 18 februari 2006 in de vertrouwde locatie van CB Bookings; Patronaat Haarlem.

En precies een week later vindt het vervolg plaats in de Londonse Brixton Academy.

HHA is een van de grootste Harddance-events in the UK en ieder feest verkoopt tot op de laatste kaart uit. Partynight organiseert vanuit Nederland voor elke editie een busreis om de beste DJ’s te kunnen zien, zoals Phil Reynolds, Andy Whitby, Organ Donors, Steve Hill en onze Finse held Proteus.

Frantic zal in samenwerking met CB Bookings alles in het werk zetten om de dikste productie ooit neer te zetten in Patronaat. Beide zalen staan in het teken van Harddance en in de grote zaal treden de grootste namen uit de scène op. De kleine zaal zal een platform zijn voor nieuw talent en meer!

Vol trots presenteren we de line up verdeelt over 2 zalen!

Grote zaal presenteert The Harddance Legends!:
Proteus (FIN)
JP vs Steve Hill (AUS)
Andy Whitby (gb) vs Cally Gage (gb)
Danny D

De grote zaal zal vocaal ondersteund gaan worden door the voice van HQ himself MC Da Silva

Ook deze keer zal CB Bookings verschillende (nog) onbekende talenten de kans geven en deze keer zal zelfs de Kleine zaal geheel in het teken staan van de ‘future sound of harddance 2006!:
C. + C. (aka Co-Ak vs Cill)
MvDJ
First-Base
DJ Nocturnus & DJ Lars Vegas

Better take your Monday off!
laatste aanpassing
Zin zin zin d'r in:)
yeah

Gaat topfeessie worden, wordt wel veel heen en weer rennen tussen de twee zalen, wil eigenlijk iedereen in de kleinere zaal ook wel zien en horen draaien :yes:
Het komt nu dichtbij!!!! :bounce:
Oi oi oi wat wordt het druk ook...zijn er al vroeg.
Time table al bekend eigenlijk?
laatste aanpassing
Nee, nog niet:nee: Zal morgen wel komen denk ik.
HHA Holland Timetable

Room1
22.00-22.45 Danny D
22.45-00.45 Steve Hill vs JP
00.45-02.45 Andy Whitby vs Cally Gage
02.45-03.45 Proteus

Room2
23.45-00.45 Nocturnus & Lars Vegas
00.45-01.45 MvDJ
01.45-02.45 C&C
02.45-03.45 First Base

AUB. :)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 20:28:
Mensen niet de nieuwsbrief van CB Bookings gekregen, gisteren?

Heb ik me laatst voor aangemeld, maar nog niet ontvangen:(

*edit*
Uitspraak van LIBOH op woensdag 15 februari 2006 om 20:38:
Room1
22.00-22.45 Danny D
22.45-00.45 Steve Hill vs JP
00.45-02.45 Andy Whitby vs Cally Gage
02.45-03.45 Proteus

Lag vrij voor de hand deze volgorde:)
laatste aanpassing
Als dat was voordat die nieuwsbrief verstuurd was, dan kan ik dat wel begrijpen. Ben ook wel eens op m'n vingers getikt door iets voortijdig op een forum te postenO:)
Uitspraak van X-Field op woensdag 15 februari 2006 om 21:38:
Als dat was voordat die nieuwsbrief verstuurd was, dan kan ik dat wel begrijpen. Ben ook wel eens op m'n vingers getikt door iets voortijdig op een forum te postenO:)

Dat was niet het geval, het stond in de nieuwsbrief, maar dan nog als ik dan een belletje krijg of ik het nog ff niet wil posten haal ik het gewoon weer weg
SOwieso als ik weet van te voren dat iets niet bekend nog mag worden dan post ik het al helemaal niet

Anders had ik wel kunnen blijven posten soms :x
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 21:48:
Dat was niet het geval, het stond in de nieuwsbrief, maar dan nog als ik dan een belletje krijg of ik het nog ff niet wil posten haal ik het gewoon weer weg

Als de nieuwsbrief de deur uit is, vind ik het raar dat gevraagd wordt om het niet te posten:s Nieuws is er toch om verspreid te worden...
Dat is absoluut niet zo:nee: Maar misschien heb jij een preview gehad ofzo, je zegt zelf al dat de situatie anders is, kan ik dus niet over oordelen.
Zou kunnen inderdaad dat ik een preview zou hebben gehad, maar dan zou ik het al helemaal niet gaan posten in een topic, ik hou mijn mond wel dicht als ik dingen hoor die nog niet bekend mogen worden. :)
Ik beweer toch ook helemaal niet dat dat zo is. Goed juist(y)
welke nieuwsbrief? ik las wel in een andere nieuwsbrief dat er een nieuw soort wc-papier op de markt komt namelijk: Release Magazine van ID&T:woop: maar de nieuwsbrief van UDC kwam volgens my toch altyd op de donderdag uit?
Gaat over de nieuwsbrief van Concept Bookings.
Uitspraak van LIBOH op woensdag 15 februari 2006 om 20:38:
HHA Holland Timetable

Neem aan dat ik t vandaag wel gewoon mag posten.
Ja, dat denk ik ook haast wel hoor Patrick :) Maar gisteren mocht het dus nog ff niet, hele nieuwsbrief nog niet.

Gaat trouwens echt heen en weer lopen worden de hele nacht wil alle talents zeker weten horen en zien :yes:, maar natuurlijk ook wat van de grote zaal meekrijgen en ik moet iets eerder naar buiten ook om ff te flyeren :)
Het staat nu ook op de UDC site:)
twijfel of ik ga

vind het geen uitgaan, om 0345 stoppen :/

Kak-dj Proteus sluit af, als ik ga, ga ik sowieso bij Firstbase staan.
Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 00:44:
Firstbase

Coenuh Coenuh! :woep:

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 00:44:
Kak-dj Proteus sluit af,

Stond wel ergens dat hij erg verfrissende act zou hebben, misschien valt hij je nu wel mee.
laatste aanpassing
Jammer dat Martijn tegelijk met Cage & Whitby begint.
Dan moeten Cage & Whitby me dus het eerste uurtje missen ;)
Mij maakt het allemaal niet zo veel uit eigenlijk.
Ik zie het Zaterdag wel :)
Je gaat toch wel onze eigen nederlandse helden aanmoedigen :cheer:
als ik ga dan zal ik zekers wel meedere keren op de avond heen en weer lopen. ik ga der vanuit dat je via de garderobe naar de tweede zaal ga?
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 16 februari 2006 om 10:30:
Je gaat toch wel onze eigen nederlandse helden aanmoedigen

Heus wel :)

Aangezien ik Cally en Andy volgende week ook nog wel kan bewonderen
laatste aanpassing
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 16 februari 2006 om 10:33:
ik ga der vanuit dat je via de garderobe naar de tweede zaal ga?

Dat weet ik niet. Ik ben vorige keer via de kantoren van patronaat gegaan. Kreeg een rondleiding van Tom.
ik denk niet dat ze de bezoekers via de kantoren zullen laten lopen. hopelijk hebben ze nog een sluiproute:p
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 16 februari 2006 om 12:06:
Misschien kan ie nu lekker B2B draaien met Tim Shit.....

Dat vind ik een belediging voor Tim.

Meen ik echt, Proteus kan wel leuk draaien, maar weet t toch iedere keer weer te verneuken.
laatste aanpassing

Werkzaam bij 2dj2 Events
Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 17:38:
Meen ik echt, Proteus kan wel leuk draaien, maar weet t toch iedere keer weer te verneuken

Dan zal iedereen (die m weer gekozen heeft) ut wel fout hebben...
Ben niet echt een fan de muziek van Proteus maar dit soort dj's moet je koesteren.. hart en ziel derin en gaan !!

Tis een belediging dat jij (want wie ben jij dan??) hem een kak dj noemt ;-)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 17:45:
hart en ziel derin en gaan !!

Dat zeker, hij geeft zich altijd voor 100%

Maar smaken verschillen en in mijn ogen redt hij het niet (bij mij) met zn volle overtuiging.

Tis een belediging dat jij (want wie ben jij dan??) hem een kak dj noemt

Als je dat als een belediging opvat :s....heb al vaak genoeg gezegd dat mixen/draaitechnische zaken bij mij zwaar ondergeschikt zijn aan platenkeus.
Ben niet echt een fan de muziek van Proteus maar dit soort dj's moet je koesteren.. hart en ziel derin en gaan !!

Z'n muziek vind ik ook niet meer geweldig, maar hart en ziel is zeker aanwezig. Verheug me er ook op om 'm weer ff te zien zaterdag:)
Uitspraak van X-Field op donderdag 16 februari 2006 om 17:52:
Verheug me er ook op om 'm weer ff te zien zaterdag

Om m te zien of om m te horen 8)

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 17:51:
Als je dat als een belediging opvat ....heb al vaak genoeg gezegd dat mixen/draaitechnische zaken bij mij zwaar ondergeschikt zijn aan platenkeus.

T was meer een reaktie op jouw reaktie betreffende Kjell's uitspraak.. (of was dat een in-side joke die ik niet doorhad :-) )
laatste aanpassing
Zien en Horen......

Belediging voor Tim.....ach je weet wie het zegt.. :)
laatste aanpassing