ga eens na de thermal natuurbaden, die zijn zooo lekker warm
Ik weet waar seaside is
Ben wel van plan dit jaar un dagje naar Bodrum ofzo tegaan
@Crissiey
Ja ik geloof het wel..tik anders ff bij google afbeeldingen 'thermal kos' dan zie je meteen wat fotos ervan...
Wij gingen er een keer 's nachts rond een uur of 5 heen, toen werd het bijna weer licht. Het is echt lekker warm, en het borrelt (en het stinkt een beetje haha)
Kent iemand hotel Frosini bij Lambi-beach ofzo???
Jah dr lopen echt verbazingwekkend veel zweden rond
maar dat is leuker als je vrijgezel bent lijkt me.
maar dat is leuker als je vrijgezel bent lijkt me.
Wil je zeggen dat Kos niet leuk is als je vrijgezel bent of begrijp ik je dan verkeerd???
Ik ga ook naar Kos deze zomer. Ben benieuwd. Zal wel niet kunnen tippen aan Kreta maar toch. Komen de bekendere hardstyle dj's uit NL daar ook wel eens draaien???
ik heb er ook zeker zin in, maar ben alleen bang dat het een flink stapje terug is qua uitgaan ten opzichte van Chersonissos.
ach ja, ik vermaak me wel. Zolang de zon schijnt en er bier is, komt het wel goed
ik heb er ook zeker zin in, maar ben alleen bang dat het een flink stapje terug is qua uitgaan ten opzichte van Chersonissos.
Uitspraak van Mizzvdsluis op donderdag 4 mei 2006 om 12:23:
Gaan er nog meer mensen naar Kos Deze zomer..??
Jaaaa 3 augustus
Inderdaad ja
ik ook van 10 aug tot de 20e
Iemand ervaring met de appartementen van Atlantis???
Zee met bubbels?? haha wat moet ik me daarbij voorstellen? bubbelt de zee daar? (Hoe komt dat?)laatste aanpassing 21 juni 2006 23:51
niet dat ik zoveel uit ga vreten wat niemand mag weten hoor
niet dat ik zoveel uit ga vreten wat niemand mag weten hoor
kun je goed stappen daaro? wel wat rustiger of niet (vergeleken met chersonissos)?
net een soort bubbelbad
heet bubblebeache volgens mij..
Jaa Kos!!20 juli hotel Frosini!!Ben benieuwd hoop dat het niet gaat tegenvallen na 3 jaar Kreta....
en bedankt he
ben hiervoor ook 3 keer op Kreta geweest. ik zal dus ook wel te verwend zijn nu. Maar we maken er wel wat van
JAA Zeker Kos dit jaar!!! Zitten er nog mensen in Costa Palace??? Kan iedereen vertellen dat wanneer je dicht bij de haven zit, je erg goed zit. Discotheken heel veel kroegjes aka dancing bars. en een gigantisch winkel gebeure! Voor het mooie en lekkere strand moet je ff stukje lopen! Maar wie naar Kos gaat heeft niks te klagen dit jaar!!
Als je een late terugvlucht hebt kun je je appartement nog tot 18.00 uur houden voor 15 euro extra.
martijn, heb je de vluchttijden dan al?
ja ik ben er ook vanaf 8 augustus tot de 18e dus als iemand me de 17e tegen komt mag je me gelijk feliciteren
Mijn lieve meisje en ik zijn dan daar (van 10 tot 20 augustus) We komen dan wel ff langs om je te feliciteren
Ik heb er echt super zin in!!! boeie als het opstap gaan daar nie super is, met mn meiske vermaak ik me toch zkrss wel!
Dat is toch super fijn.. Heb je nog een hele dag daar
Zie er toch maar vanaf!
oke
hij zal vast wel in mijn verzameling zitten
maar bedankt
Ik zit ook in Angela
Zet de biertjes maar koud!
Vooral de koffie als je uit bed komt doet je altijd goed!!! Hebben ze er ook Engels ontbijd??
Ben vanaf 13 augustus op Kos. Heb er wel zin in, hoop dat t uitgaan wel te doen is daar. Is er veel keuze? Vooral danscafe's of niet?? Kan ik het met andere vakantiebestemmingen vergelijken? Ben naar callela, lloret, chersonissos en mallorca geweest.
jambek, er zijn 2 verschillende appartementencomplexen. kijk maar eens na. Angela bestaat wel degelijk.
ga jij maar lekker naar agela, moet geen fuck aan zijn
Nou dan ga ik met een gerust hart op vakantie!!
Je kunt het zelf net zo dol maken als jezelf wil
Ga weer naar de Haan hotel uit, linksaf..na 100m aan je rechterhand..langs t strand..lekker ontbijtje daar..van alles!
Ben meestal wel iemand die tot een uurtje of 6 a 7 in een cafe/discotheek wil staan. Dus.. Dat kan blijkbaar op Kos?? Nergens anders meegemaakt, behalve op Mallorca!!!
Club fashion weet ik niet, maar Jackons is sowieso 24h p. dag open behalve op ....maandag ofzo..dacht ik.
Ik zit trouwens in Hotel Kosta Palace vanaf 13 augustus. Goed complex of????
@roepennn!!!
Kosta Palace is echt een top locatie! Ik zit er zowat naast, in Hotel Astron.. Kosta Palace zit op de hoek van alle strandtenten en aan de andere kant loop je snel naar discotheek Fashion Club en de barstreet.. Echt top hoor.
Wij zijn er trouwens van 6 t/m 17aug.
KOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 aug t/m 17 aug!
geheh stom van me! Heb net n topic geopend met de vraag KAN JE N BEETJE LEUK STAPPEN IN KOS????
Oftwel; TIPS!laatste aanpassing 23 juli 2006 17:29
3 tot 17 augustus Kosta Palace
Zet de biertjes maar koud!
Vooral de koffie als je uit bed komt doet je altijd goed!!! Hebben ze er ook Engels ontbijd??
Tot dan!
pas maar op wij zijn ervan 25 juli (morgen ) tot 8 augustus, wordt gek
nou mochten mensen op 3 augustus in de avond 9 dwazen niets vermoedend een bus uit zien stappen dan zijn wij het!!
Je hebt er 1 goeie club the fasion club waar je op een groot buiten teras lekker een borreltje ken drinken en om 12 uur gaat de club open maar was zeker wel top mix van rmb en house ja de bekende tiesto nummertjes hoor je overal
Nog 2 weken Hoe zit het daar trouwens met de man vrouw verhouding?
als je naar de camel bar (hollands cafe) gaat zal je dat nummer op de 5 min horen
suffe tent
bier halve liters in een bevroren glas.
discotheken ect de standaard flesjes
als je naar de camel bar (hollands cafe) gaat zal je dat nummer op de 5 min horen
suffe tent
zal wel niet...check afkomst
Uitspraak van Nijmegenaa® op zaterdag 22 juli 2006 om 21:27:
zal wel niet...check afkomst
dus als je drank wilt moet je naar camelbar gaan kijk ff op haar partyflock MeisjeJanine en als je haar herkent krijg je drank
Scheelt mij alleen meer geld, verder hoeft zij t alleen ma in te schenken hoor net zoals jij t koopt hehe
Ga me tas maares inpakken btw
je hoeft het nie aan te nemen en als je een hekel hebt aan arnhemers laat ze je dan ook geen drank inschenken
zon, zee en strand
Weersverwachting Kos-Stad e.o. deze week:
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=49824
Wij gaan 17 augustus (AMS) een weekje naar Kos.. Appartementen Denise. Gaat daar ook nog iemand heen? Ligt iets buiten Kos maar dat mag de pret niet drukken d8t ik
Baltic beach is ook erg leuk. Daar loopt Eddy Emmer. Als je slaapt is de kans groot dat je een emmer water over je heen krijgt
alcohol in de benen van de vorige avond en een gare fiets zonder versnelling is dat geen pretje
dat je poten verbranden door het warme zand in de zon
het zand/ stenen strand doet inderdaad veel pijn aan je voeten. Gelukkig kan je op planken lopen en dan valt het wel mee. Overal liggen kleine steentjes, dus heb je snel pijn aan je voeten zijn schoenen mis wel handig...
zijn jullie ook nog naar camel bar gegaan en is dat een beetje leuk me zusje werkt er als propper heb wijnig an der gehoord dus hopelijk weten jullie hoe het daar is en of het een gezellige plek is
me zusje werkt er als propper
Gisteren teruggekomen uit Kos en leuke tijd gehad daar. Uitgaan was goed te doen. Ben voornamelijk bij de kroegjes in de barstreet en bij de Camelbar geweest. Bier was inderdaad erg duur, maar ach het is vakantie! Voor de mensen die nog gaan; veel plezier!
zijn jullie ook nog naar camel bar gegaan en is dat een beetje leuk me zusje werkt er als propper heb wijnig an der gehoord dus hopelijk weten jullie hoe het daar is en of het een gezellige plek is
als je met vakantie gaat ga je toch niet zitten kijken hoe duur alles is
ga dan gewoon niet met vakantie!!!! als je geen centen pffff
gezeik altijd
Doe eens normaal man, dus als je op vakantie gaat mag je niet vinden dat het duur is?? ben op kreta mallorca en lloret geweest en daar was t lang niet zo duur. Ja ik vind t duur nou en!!! Mag ik toch wel zeggen. Dat betekent niet dat ik er minder om ga drinken!!!
Vind het toch ook best duur voor een biertje. Als je zo'n 12 pinten pakt op een avond ben je alleen aan bier al 50 € per avond kwijt. Op 2 weken tijd = +/- 600 € aan bier....
ik ben bang dat ik nog wel meer heb uitgegeven, durf pas weer op me rekening te kijken als er nieuw salaris is gestort
We lachen bijna elke dag op het strand bij Filarakia dat ligt naast tarzan beach echt zuper daar met lucas helemaal gek die man.
Jumbo
wat een dwaas die vent wij kwamen er elke dag langs altijd vrolijk begroet terwijl we er geen een keer geweest zijn
Vind het toch ook best duur voor een biertje. Als je zo'n 12 pinten pakt op een avond ben je alleen aan bier al 50 € per avond kwijt. Op 2 weken tijd = +/- 600 € aan bier....
Ik was een weekendje op Kos. FF tussendoor. Zat in een kut all-in-clusive hotel. Ik dacht dat ik gek werd. Wat een stell kuddedieren daar zeg. Viel tegen dus, met dat vieze aangelengde drinken/ alcohol. Behalve kosstad zelf was wel te doen. Kon na 3 weken Tzatziki vreten eindelijk weer een mac naar binnen werken.
op Kos moet je ook geen all-in doen, ik heb bij 14 verschillende restaurants gegeten en geen enkele keer viel het tegen zelfs prima gegetenvoor 7-8 euro
Kun je er ook veel vis eten
Jaat, maar het meeste wat je zult vinden is octopus en calamaris, en dat soort vis .. Je moet er van houden
Je kan er echt goed eten ik heb de hele week goed gegeten voor weinig geld je kan er alles krijgen.
Je heb allerlei visrestauranten echt alles
ik wil echt niet terug, uitgaan is geen flikker aan...
maar stappen viel zwaar tegen en vond de barstreet 3x nix!
maar zou best terug willen want het weer hier is echt bagger!
Naar het weerbericht moet je niet kijken dat wij ewr zaten zeiden ze ook dat het 33 graden was maar op de termometer stond op het strand elke dag boven de 40 graden.
Kos was 1 keer, maar nooit meer. Overdag wel goed vertoeven, maar 's nachts is het echt bagger. Nee, geef mij maar Kreta
En hoelang doe je daar over met de fiets.
Ciao bella
klopt bosjesmannen
nog bij jumbo wezen eten
halve liters 'fles' bier met bevroren glazen heb je bij ons niet hoor weet niet hoe t bij jullie is
Heel veel plezier op Kos. Ik heb me prima vermaakt tijdens het stappen daar. Je leert zoveel mensen kennen en dat is heel gezellig. Geniet lekker van het weer daar, in Nederland kunnen we er alleen maar van dromen...
Ja en super lekker daar.
jimmy prachtige gozer met ze motor
weet ik eigenlijk niet in irish pub zat ik af en toe wel is ff te kijken met van die engelsen
anders moe je naar blue phoenix gaan aan het strand aan het einde van de bomenlaan ofzo
daar hebben ze ook altijd schermen
succes
Hey maar MeisjeJanine wanneer was jij dan teruggekomen van Kos?
ik heb daarom verstandig de fiets/jeep genomen
Ben sinds maandag weer thuis. Heb echt een super vakantie gehad! Kos is aanrader voor iedereen!!!
From Paris to Berlin van Infernal
Weten jullie voor de rest nog nummers die grijs werden gedraaid in de tenten en op het strand?
daar werd je echt af gezet en kreeg zeer weinig te eten
Wij bij Taverna Fantasia ofzo in Zia, vond het best redelijk hoor. Hoofdgerecht was beperkt, maar met alle voorgerechten heb ik prima gegeten.
He Vetlau,
hier nog wat nummers die ze sowieso in de Fashion draaide :
-Wonderland Avenue / White horse (dance versie inderdaad)
-Steve N King / Bounce
-Till West and DJ Delicious / Same man (Club mix)
-Sean Paul / Temperature
-The Pussycat Dolls / Buttons
-Gnarls Barkley / Crazy
-Akcent / Jokero
-Ricky Martin Fr. Daddy Yankee / Drop it on me
-Beat Freakz / Somebody Watching Me
-Rihanna / SOS
Wonderland Avenue en Steve N king heb ik eventueel als MP3, dus wil je die hebben kan ik je hem wel sturen. Voeg me dan ff toe aan je MSN ofzo : natascha538@hotmail.com
boottocht met eva gedaan we zijn naar kalymnosen geweest en hebben daar gesnorkelt en gebbqt!!!
dat heb ik ook gedaan was echt mooi he
ben jij ook zeeziek geworden op de boot ik wel de heen weg
maar na t snorkelen en BBQ ging t weer goed gelukkig
nee gelukkig niet!!!! heb echt volop genoten en ben er heel bruin geworden!!!!
de terug weg ging alles wel goed gelukkig vooral dat zeilen was gaaf
had jij nog dolfijnen gezien wij niet helaas
ik vond t op pserimos ook wel heel mooi
echt heel mooi strand had je daar
wij zaten in hotel atlantis heel groot all inclusive hotel
alleen dat all in was niet zo heel denderend wel met drinke maar met eten was echt erg we hebbe altijd buite de deur gegeten
in welk hotel of apartement zat je
van 31 augustus tot 7 september
ik zat in appartement seaside!!
ja wij vlogen ook om half 11 sochtends terug
wat grappig
misschien kan je je eigen nog herinneren dat er als laatste 2 mank lopende personen in de bus deden stappen die voorin mochten zitten??
dat waren mijn vriend en ik
we hadden namelijk een scooter ongeluk gehad
met grote en lelijke schaafwonden op de knieen als gevolg
en de laatste 5 dagen naar de klote laatste aanpassing 25 september 2006 17:00
oeff.. wij de 2e dag van de vakantie al.. was dus al bijna over toen we naar huis gingen Maar heb het evegoed SUPER gehad op Kos.. kga er zeker nog eens terug