Partyflock

Forumonderwerp · 844916
1 volger · 14937x bekeken

Waarschuw beheerder
Gaan er nog meer mensen naar Kos Deze zomer..??

Waarschuw beheerder
kos met de snor?
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet

Waarschuw beheerder
Vorig jaar in kos geweest, het uitgaan valt echt tegen!!

Kos 1x nooit meer

Waarschuw beheerder
Ik ga in Mei/Juni naar Kos! Met mn Liefje en Fam(L)
Waarschuw beheerder
donateur
kos is leuk ik vond he theel leuk genoeg te doen aan excursies en mooie zee aardige mensen lekker eten

qua stappen weetik niet ik was toen nog jong
Waarschuw beheerder
Ja, we vertrekken 13 juli en zitten in Aegan View.
Waarschuw beheerder
Jaa Kos!!20 juli hotel Frosini!!Ben benieuwd hoop dat het niet gaat tegenvallen na 3 jaar Kreta....
Waarschuw beheerder
17 aug. app. Seaside, heb er zin in.

Iemand nog meer mooie verhalen over Kos?
Welke excursies zeker wel/niet doen?
Waar relaxt uitgaan?

Waarschuw beheerder
6 augustus! Hotel Astron
Vorig jaar was Discotheek Fashion Club echt super! Lekkere muziek (voor ieder wat wils) en lekker druk
Barstreet is ook leuk ...

En tsja..wat betreft excursies..Ben vorig jaar naar Bodrum geweest, maar daar hoef ik niet meer naar toe. Ik wil dit jaar wel naar Rhodos ofzo.. en oja, ga eens na de thermal natuurbaden, die zijn zooo lekker warm
Waarschuw beheerder
Hoe lang ga je anders komen we elkaar misschien nog tegen?

Zijn ze op Kos ook bekend met hardere dansstijlen?

Zoja mooi meegenomen, niet jammer dan. Zelf toch effe cd'tjes meenemen.

Waarschuw beheerder
Zelf ga ik 10 aug en blijf 11 dagen:) dus miss kom ik je nog tegen losseman:)

Ben wel van plan dit jaar un dagje naar Bodrum ofzo tegaan!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 16:02:
ga eens na de thermal natuurbaden, die zijn zooo lekker warm

Bedoel je dat waar dat water uit die berg komt?

Waarschuw beheerder
Wij (mijn vriendin en ik) gaan 12 dagen, dus als jij de 17e aankomt zijn we er nog net! Ik weet waar seaside is, daar liggen wij wel op het strand denk ik (tarzan beach of papas beach)

@Crissiey
Ja ik geloof het wel..tik anders ff bij google afbeeldingen 'thermal kos' dan zie je meteen wat fotos ervan...
Wij gingen er een keer 's nachts rond een uur of 5 heen, toen werd het bijna weer licht. Het is echt lekker warm, en het borrelt (en het stinkt een beetje haha)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 19:56:
Ik weet waar seaside is

Ow..volgens mij haalde ik wat appartementen door elkaar, maarre waar jij zit is wel dichtbij het strand, maar niet bij tarzan beach/papas beach waar ik het over had geloof ik..
Maak niet uit, je zit trouwens wel lekker midden in het centrum...Vorig jaar zaten mijn vriendin en ik er buiten en moesten we eerst 10 min.fietsen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 15:09:
Ben wel van plan dit jaar un dagje naar Bodrum ofzo tegaan

Ja, is zeker wel leuk hoor!Het kan alleen wel zo zijn dat je een beetje misselijk wordt op de boot, maar dan moet je ook eigenlijk geen drank drinken de avond ervoor..haha was bij ons niet zo'n succes... het is ongeveer 45 min. met de boot en dan kan je de hele dag lekker shoppen enzo in Bodrum..

@losseman
En wat betreft die muziekstijlen...kweenie of je van discotheken houdt of van cafe's, maar ze draaien veel verschillende dingen..in de barstreet vooral top40 en r&b, in de Fashion Club (discotheek) hits, r&b, hardstyle..maar wel steeds heel erg afwisselend..dus dan weer drie kwartier r&b en dan ineens weer achter elkaar alleen maar trance en hardstyle door elkaar (vooral later op de avond hardstyle) Maar misschien is dat dit jaar wel anders
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar naar kos geweest en t was echt SUPER!!!

Er is vanalles te doen! maar als je voor t stappen gaat, denk ik toch dat je beter op Kreta zit (al ben ik daar zelf nooit geweest, maar dat lijkt me zo).

Veel plezier iig!!!

En wat heel leuk is om te doen; zelf een scooter huren en t eiland verkennen! Das veel leuker dan een georganiseerde eilandtour!
Waarschuw beheerder
@T-asz: Mooi dat er verschillende stijlen worden gedraaid, komen we allemaal aan onze trekken. Vrienden houden niet allemaal van hardere muziek. Ik waardeer alles wel, dus komt goed.

Verder hebben we echt gezocht naar een appartement wat in het centrum lag. 2 Jaar terug in Siofok (Hongarije) zat ik echt een eind van het centrum aan dat is toch best tegengevallen. Vakantie daar niet overigens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 19:56:
@Crissiey
Ja ik geloof het wel..tik anders ff bij google afbeeldingen 'thermal kos' dan zie je meteen wat fotos ervan...
Wij gingen er een keer 's nachts rond een uur of 5 heen, toen werd het bijna weer licht. Het is echt lekker warm, en het borrelt (en het stinkt een beetje haha)

Jah dat is idd wat ik bedoelde..
Het stinkt idd.. maar het is wel echt super goed voor je huid & haar..!! daar ga ik zkr elke dag un keertje in:D
Waarschuw beheerder
Kent iemand hotel Frosini bij Lambi-beach ofzo???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chica83 op woensdag 8 februari 2006 om 13:28:
Kent iemand hotel Frosini bij Lambi-beach ofzo???

Ja ik ken het wel, maar heb er niet gezeten. Vorig jaar zaten er mensen die ik daar ontmoette en die vonden het wel ok geloof ik. Je zit echt direct naast het strand en het is denk een minuut of 10 lopen naar het midden van kos-stad..Bij frosini zitten wel al meteen strandtenten enzo
Waarschuw beheerder
Dank je wel, ben benieuwd!!Jullie gaan me toch niet vertellen dat er zo weinig mensen naar Kos gaan dit jaar????Dit topic is nou niet bepaald groot ofzo....of komt t nog??

Waarschuw beheerder
Haha.. jah idd ik hoop wel dat er iets te beleven valt.. nee maar er zijn nog meer mensen vanuit hier.. die gaan maar reageren gewoon niet in dit topic..(F)
Waarschuw beheerder
Op verschillende vakantie sites zijn er al veel appartement vol geboekt, dus er gaan inderdaad genoeg mensen heen...
Waarschuw beheerder
Hoi Hoi allemaal!!!!

jah ik ga dit jaar eindelijk weer naar KOS ik kan niet wachten tot ik er weer ben...
ik heb er in 2003 gewerkt in SALOON TEX!!!!!

helemaal top ik zou t zo weer willen doen maar jah he..
vriendje... huisje.. boompje ..beestje...
dat gaat niet meer lukken!
Maar in Mei gaan we samen...ik heb m zoveel te laten zien op Kos!!!!!

droom droom droom droom droom

KOS IS GEWELDIG!!!!!
Waarschuw beheerder
Zojuist geboekt :p voor 12 dagen!

Waarschuw beheerder
2 kos Lover Annie:

jij hebt in kos gewerkt dus jij weet dat vast wel:)
Je ziet vaker van die mensen die fotos laten maken door een fotograaf zoals bv op Kreta.. Kan dat op Kos ook?? en zojah waar zit die dan ergens??

(F)

Waarschuw beheerder
In discotheek Fashion Club liep een gozer met een camera die mooie meiden aan het spotten was, maar ik weet verder niet waar zijn studio is... Maar er lopen er daar wel meer, dan krijg je een visitekaartje en kun je mooie foto's laten maken.... ;)

Waarschuw beheerder
2 jaar geleden geweest. Mooi eiland! Wij zaten in Kosta Palace, een aanrader! :)
Waarschuw beheerder
KOS!!!ik heb er echt zo ontiegelijk veel zin in!!nog 4,5 maand!!!zo moest t even kwijt!

Waarschuw beheerder
Haha..geeft niet hoor..ik heb er namelijk ook super veel zin in..kan niet wachten eigenlijk

:bounce:

Waarschuw beheerder
ik ben der al geweest 15 heerlijke dagen wat het dit jaar wordt weet ik nog niet waarschijnlijk gewoon in eigen land :D

kan niet zonder me feesjes

Waarschuw beheerder
ik ben samen met verwijderd ook vanaf 17 augustus 11 dagen op kos te vinden, en ook heb ik er enorm veel zin in,, kan niet wachten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel een aardige site met info over kos: www.nwotsok.nl

Juistem kos town maar dan achterstevoren. Mocht iemand nog iets leuks vinden, zet het ff hier neer. Ben best benieuwd naar wat Kos allemaal te bieden heeft deze zomer.

Waarschuw beheerder
17 aug ook naar kos voor 11 daagjes:D:D:D
superzz veel zin in!!!

Waarschuw beheerder
Nog 22 weken :D:D Ik heb er zo super veel zin in :D
Waarschuw beheerder
ja ik ga ook 9 juli naar kos ik ben er nog nooit heen geweest dus ik hoop dat het lekker chillen word daarzo
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar naar Kos geweest, heb me d'r prima vermaakt.

Als excursie vond k het vulkaaneiland nyssiros echt erg gaaf.
Waarschuw beheerder
Verder nog tips?

BTW heb begrepen dat het er krioelt ;-) van de scandinaviers en dat die beetje arrogant zijn? Al zijn de dames ook erg mooi...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah dr lopen echt verbazingwekkend veel zweden rond, maar het is me niet echt opgevallen dat ze arrogant waren... heb wel met/om ze kunnen lachen... Ook lopen er aardig wat engelsen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou die Zweedse mannen mogen er wezen hoor!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chica83 op zaterdag 11 maart 2006 om 10:23:
Nou die Zweedse mannen mogen er wezen hoor!!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beukernootje op woensdag 8 maart 2006 om 22:31:
Jah dr lopen echt verbazingwekkend veel zweden rond

Veel vrouwen want dat die mogen er wezen.
Dit jaar 4 Augustus gaan we 12 daagies...
Vorig jaar Kreta geweest was wel lachen, maar dat is leuker als je vrijgezel bent lijkt me.

Waarschuw beheerder
Dit jaar voor de eerste keer Kos...ben benieuwd of het iets is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 22 maart 2006 om 19:53:
maar dat is leuker als je vrijgezel bent lijkt me.

Wil je zeggen dat Kos niet leuk is als je vrijgezel bent of begrijp ik je dan verkeerd???
Waarschuw beheerder
ja ja ik ga ook naar kos.8daagies.van 14 juli tot 21 juli.naar hotel ATLANTIS.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chica83 op zaterdag 25 maart 2006 om 20:24:
maar dat is leuker als je vrijgezel bent lijkt me.

Wil je zeggen dat Kos niet leuk is als je vrijgezel bent of begrijp ik je dan verkeerd???

nee maar kreta is wel super als je vrijgezel bent, ook met vriendin leuk hoor!Maar das wel een zooitje daar

Waarschuw beheerder
Jaaaaa Kos is leuk!!!! Waarschijnlijk ook weer daar werken bij Saloon... Echt top, kan niet wachten tot het weer zomer is....!!!!

Tot daar:)

xxx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 00:15:
Jaaaaa Kos is leuk!!!! Waarschijnlijk ook weer daar werken bij Saloon... Echt top, kan niet wachten tot het weer zomer is....!!!!

Tot daar

xxx

Oke tot daar haha ciao ciao
Waarschuw beheerder
Dit jaar ook naar Kos, voor het eerst. Lijkt me echt heel gezellig daar :D

Helaas maar één schamel weekje, maar beter wat dan niks :)

Waarschuw beheerder
Eerst nog 4enhalve maand w888 :(

Waarschuw beheerder
Los @ Koss.... Jahoew! :kwijl:

Zin zin zin!! :D
Waarschuw beheerder
Heb me daar in 2004 wel redelijk vermaakt, alleen de volgende keer dat ik weer naar Kos ga is met het vrouwtje en niet met een groep vrienden.
Het uitgaan valt wel tegen, Camel bar is wel leuk om te beginnen en Saloon was het vaak ook wel redelijk gezellig.

Alleen overal waar we kwamen was het R&B en dat gaat wel tegenstaan na een aantal dagen. Leukste momenten daar waren nog de middagen bij Papa's Beach :D
Waarschuw beheerder
18 mei naar kos!!! voor 11 dagen..meer mensen in mei daarheen???
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook naar Kos :cheer:

Vorig jaar Kreta was zeker lache, hopen dat Kos ook weer leuk wordt. Zal wel we gaan met bijna dezelfde groep weer.

Alleen jammer dat ik helemaal tot 3 augustus moet wachten. Maar dan heb je ook wat :D

Nog mensen die rond die tijd gaan??
Waarschuw beheerder
Kga de 15e pas
Waarschuw beheerder
Dan ben ik er nog net ik ben er tm de 18e lekker 15 dagen feesten.

Waarschuw beheerder
Ben in 2003 naar Kos geweest Disco Fashion lopen alleen maar van die joodsehomo's, en de barstreet ja de ene vind het wel leuk de ander niet, en ik ben dus die ander. Heb wel de liefde van mijn leven gevonden op Kos dus zal altijd speciaal voor me zijn. Kypriotisch Village is duur maar wel een aanrader.
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Kos deze zomer. Ben benieuwd. Zal wel niet kunnen tippen aan Kreta maar toch. Komen de bekendere hardstyle dj's uit NL daar ook wel eens draaien???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op woensdag 12 april 2006 om 14:52:
Ik ga ook naar Kos deze zomer. Ben benieuwd. Zal wel niet kunnen tippen aan Kreta maar toch. Komen de bekendere hardstyle dj's uit NL daar ook wel eens draaien???

Ik kan je vertellen dat je beter weer naar Kreta kan gaan, want er komt geen enkele DJ draaien op Kos
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar kos deze zomer van 10 t/m 20 aug. :cheer:
naar appartementen complex Pelagos, is daar teovallig iemand geweest die dit leest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:21:
want er komt geen enkele DJ draaien op Kos

Behalve dan misschien toch de lokale talenten, DJ Niklos en DJ Angelos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 13 april 2006 om 22:47:
DJ Niklos en DJ Angelos

inderdaad en DJ Machlas is de topper van de avond....
Waarschuw beheerder
Zo, geboekt voor 8 dagen in een of ander sloeber-appartement, Zephyros. Heel eenvoudig, maar dat maakt niet uit, als de ligging maar gunstig is. Zin in :D

Voor de goede muziek hoef je inderdaad niet naar Kos denk ik, maar voor de goede muziek kan je beter in Nederland blijven of naar Ibiza gaan ;)

Waarschuw beheerder
en wanneer ga je??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 12:20:

kreta wel eens bezocht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 23:36:
en wanneer ga je??

27 juli - 3 augustus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:32:
Los @ Koss.... Jahoew!

Zin zin zin!!

ZEKORSSSSS
Waarschuw beheerder
ik heb er ook zeker zin in, maar ben alleen bang dat het een flink stapje terug is qua uitgaan ten opzichte van Chersonissos.

ach ja, ik vermaak me wel. Zolang de zon schijnt en er bier is, komt het wel goed:)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook me vakantie dit jaar naar kos geboekt :D
Heb er echt super veel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 25 april 2006 om 12:41:
ik heb er ook zeker zin in, maar ben alleen bang dat het een flink stapje terug is qua uitgaan ten opzichte van Chersonissos.

ach ja, ik vermaak me wel. Zolang de zon schijnt en er bier is, komt het wel goed

weet ik eigenlijk bijna wel zeker dat dat het is...
maar ja zoals je ook zegt: er is bier en tis lekker weer dusss:bier:

Waarschuw beheerder
heb dr zin an :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op maandag 1 mei 2006 om 17:41:
ik wel, jij?

ik weet niet man,jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik denk het wel man, jij?

Waarschuw beheerder
ik twijfel nog wel een beetje,maar denk het wel,jij?
Waarschuw beheerder
ja misschien wel man, jij?

Waarschuw beheerder
al met al denk ik van wel,jij?

Waarschuw beheerder
Ik ga over 2 weekjes ook naar Kos:cheer: heb er erg veel veel zin in! Ff lekker bruin worden daar..
Waarschuw beheerder
kos is alleen voor de allergekste
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OSIE op dinsdag 2 mei 2006 om 23:38:

snap ik...
Waarschuw beheerder
oke dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OSIE op dinsdag 2 mei 2006 om 23:38:

daarom mag jij ook (nog) niet mee:P
Waarschuw beheerder

Jaaaa :cheer: 3 augustus :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op zaterdag 29 april 2006 om 00:12:

Ben afgelopen 3 jaar naar Kreta geweest, is vast niet te vergelijken met Kos. Kos is anders, maar vast net zo leuk!!Verschil is dat het op Kos minder massaal is, dat heeft ook wel weer wat. Tis natuurlijk altijd leuk als je mensen tegenkomt waarmee je de avond ervoor ook leuk gekletst hebt, die kans is klein in Chersonissos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Inge(f) op donderdag 4 mei 2006 om 12:23:

Jaaaa 3 augustus

Inderdaad ja :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op maandag 15 mei 2006 om 22:47:
Uitspraak van Mizzvdsluis op donderdag 4 mei 2006 om 12:23:

Jaaaa 3 augustus

Inderdaad ja

Gezellig :woop:

Waarschuw beheerder
heey ik ga ook naar Kos dit jaar vanaf 10 augustus in hotel of appartement Atlantis we moeten nog ff zien te achterhalen wat de voor en nadelen van deze 2 zijn en dan boeken maar! we blijven 11 dagen dus tijd zat om beetje te bruinen stappen rondkijken en bovenal uitrusten ;)

iemand ervaring met Atlantis??
Waarschuw beheerder
Wij gaan dit jaar ook 11dagen naar Kos, weet er iemand of je daar ook een speedboot kan huren, want dat was vorig jaar in Marmaris echt relaxt!

Waarschuw beheerder
heheh eindelijk mensen die naar kos gaan:P

ik ga van begin tot half augustus, nog meer mensen rond die tijd??

ik zit er een beetje buiten. Kent iemand continental palace??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 22:02:
ik ga van begin tot half augustus, nog meer mensen rond die tijd??

Ik ook :yes:

Waarschuw beheerder
ik van 10 aug tot de 20ste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KICKIN HARD op donderdag 1 juni 2006 om 14:40:
ik ook van 10 aug tot de 20e

haha dat moest ook nog niet eens:P
Waarschuw beheerder
donateur
nog 9 weken en 2 daagjes :D
ohh men ik heb er echt zin in!!
Waarschuw beheerder
Mijn mannetje en ik gaan ook naar Kos dit jaar. Iemand ervaring met de appartementen van Atlantis???

Waarschuw beheerder
Voor het eerst na Kos dit jaar, ben beniewd wat het word! Ga vanaf de 17de van augustus.
Waarschuw beheerder
ga waarschijnlijk ook naar kos ff weekie ertussenuit weet alleen nog niet wanneer...

Waarschuw beheerder
Over 9 weken lig in nu nog lekker aant strand(L)

Waarschuw beheerder
Ik lig er vanaf de 17e augustus.
Kijken als het wat is :WOOP:
Waarschuw beheerder
Over 7,5 week lekker op het strand liggen :d :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik ga 9 juli ook voor 15 dagen met 7 andere vriendinnen naar Kos, dus wordt zeker een vette vakantie... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op dinsdag 6 juni 2006 om 13:50:
Iemand ervaring met de appartementen van Atlantis???

Weet niet of die er ook bij staan, maar op Jiba staan er nu ook commentaren van de mensen die er al geweest zijn. Bij boeken stond er bij ons app. Seaside nog niks bij, nu al 22 comments.

Ook bij www.vakantiereiswijzer.nl kun je commentaar op accomadaties in heel de wereld bekijken, ook op Kos.

Advies: ga niet te veel af op wat een ander zegt, wordt toch een prima vakantie op Kos

Waarschuw beheerder
6 t/m 8 augustus ben ik daar ook. 8 dagen met 5 man in totaal. Hard tekeer gaan daarzo.
Waarschuw beheerder

Yo-ho!

Van 13 t/m 27 augustus.
Ik ga voor het eerst.
Beetje goed te doen daar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 12:42:
6 t/m 8 augustus ben ik daar ook. 8 dagen met 5 man in totaal

Hoelang blijf jij nou:P
Wordt mijn eerste keer ook vanaf de 17e t/m28.
Vorig jaar was het Chersonissos zal op kos wel wat rustiger wezen maar aan mij zal het niet liggen:P

Waarschuw beheerder
3 dagen

Waarschuw beheerder
van 12 t/m 27 juli.. was liever weer naar Kreta gegaan, maar me vrienden (we gaan met z'n 10-en) wilden n keer wat anders.. en eentje was al eens op Kos geweest (net als ik trouwens) en die had er een supertijd gehad (in tegenstelling tot mij dus ;))

dus gaan we naar Kos! maak t er zelf wel gezellig :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:30:
en eentje was al eens op Kos geweest (net als ik trouwens)

kun je goed stappen daaro? wel wat rustiger of niet (vergeleken met chersonissos)?
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag me vakantie geboekt naar Kos en we gaan morgen al om 3uur weg! We zijn er zelf nog nooit geweest weten er eigelijk ook verder niks over... Weet iemand misschien nog dingen die je daar zeker een keer moet doen of gezien hebben???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op woensdag 21 juni 2006 om 18:46:
dingen die je daar zeker een keer moet doen

bier drinken

Uitspraak van *martin* op woensdag 21 juni 2006 om 18:46:
of gezien hebben

de kroeg :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah ik hou niet zo van kroegen :D ze hebben daar ook een paar discotheken toch? En is dat strand van zand of steentjes ??

Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan 30 juli!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op woensdag 21 juni 2006 om 19:18:
En is dat strand van zand of steentjes ??

beide, je hebt er ook een deel zee met bubbels 8)

als je Kos intypt bij je startprogramma kan je heel veel informatie vinden :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Inge(f) op woensdag 21 juni 2006 om 20:38:
zee met bubbels

Zee met bubbels?? haha wat moet ik me daarbij voorstellen? bubbelt de zee daar? :D (Hoe komt dat?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikke ikke ikke!
Ben al echt aan het aftellen!

Waarschuw beheerder
donateur
Linnie! Nog een paar weekjes!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op woensdag 21 juni 2006 om 23:39:
Zee met bubbels?? haha wat moet ik me daarbij voorstellen? bubbelt de zee daar? (Hoe komt dat?)laatste aanpassing 21 juni 2006 23:51

net een soort bubbelbad 8)
heet bubblebeache volgens mij..

komt door die vulkaandingen ofzo.. lijkt me wel relax..:D
Waarschuw beheerder
jazeker ik ga naar kos en ik hoop niet al te veel bekende:d

niet dat ik zoveel uit ga vreten wat niemand mag weten hoor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lord zoekt kasteel op donderdag 22 juni 2006 om 17:36:
niet dat ik zoveel uit ga vreten wat niemand mag weten hoor

Dat zal wel niet nee ;) haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:51:
Linnie! Nog een paar weekjes!!!

Wanneer gaan jullie dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Wij vertrekken 30 juli...8 daagjes.. Heb er zin in!!!
Ga je ook naar Kos dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 17:39:
Ga je ook naar Kos dan?

Ja maar in augustus pas:S
Moet je me het een en ander wel vertellen he als je er weer bent van wat ik wel en niet moet doen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lord zoekt kasteel op donderdag 22 juni 2006 om 17:36:
niet dat ik zoveel uit ga vreten wat niemand mag weten hoor

haha dat zou ik ook zeggen als ik jou was ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 18:45:
kun je goed stappen daaro? wel wat rustiger of niet (vergeleken met chersonissos)?

daar heb je meer barretjes enzo, niet zo veel hele grote dingen.. wel n paar, maar die spraken mij toen niet zo aan, maar ja, dat is ook al 4 jaar geleden ofzo, dus..

wie weet is er nu aardig wat veranderd :)
Waarschuw beheerder
Zo ik ben ook wel toe aan vakantie.....nog 4 weekjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Inge(f) op donderdag 22 juni 2006 om 16:53:
net een soort bubbelbad
heet bubblebeache volgens mij..

Ik ben net een dag terug uit Kos maar ik heb die bubbeljeszee niet gezien :p Verder is het echt een heel mooi land ook aardige mensen.. Veel zwerfkatten en honden.. ook een paar kinderen die bedelen.. Mooie blauwe zee :D met uitzicht op turkie is erg mooi om te zien!

Voor de mensen die van kroegen houden moeten daar zeker naartoe gaan :p

Minpuntjes

Scooter zonder benzine (benzinemeter deed het niet) en in de laatste nacht een inbreker in ons app!!
Waarschuw beheerder
Ik ga 25 Juli gisteren geboekt . Heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chica83 op dinsdag 31 januari 2006 om 17:59:
Jaa Kos!!20 juli hotel Frosini!!Ben benieuwd hoop dat het niet gaat tegenvallen na 3 jaar Kreta....

Ik heb vorig jaar in Frosini gezeten, ook na 3 jaar Kreta..
Vakantie was wel ok, maar Kreta is toch leuker hoor!
Stappen valt tegen op Kos!

Frosini ligt op een goede locatie, en op zich best een leuk hotel, alleen de eigenaren doen er niks aan! Het is een heel oud stel, en er zit nog iemand achter de receptie. De bar is nooit bezet, als je iets wil drinken bij de bar of in het hotel moet je of de receptioniste roepen of die man of vrouw gaan zoeken.. Gevolg is dat er nooit iemand aan een van de barren zit. Jammer, want daar kunnen ze echt wel wat leuks van maken!

Tip: Huur een fiets, kost maar 1,50 per dag! Voor mensen in Frosini, loop uit het hotel naar rechts, daar heb je een fietsenverhuur!
Tip2: bind een lintje aan je fiets, er staan namelijk 1000 dezelfde fietsen, kan je m makkelijker terugvinden.

Overdag moet je naar Papa's Beach gaan, dat is de leukste strandtent.

Stappen vond ik niet geweldig om eerlijk te zijn.
Ook winkelen is niks op Kos, geen leuk winkeltje te bekennen.. Maar daar moet je dus maar voor naar Bodrum, dat is wel heel leuk! Tip: boek geen arragement via de reisorganisatie, maar boek een losse boottocht (bij de haven) en boek bij aankomst in Bodrum een Hamam. Veel goedkoper, en je word er met de taxi heen gebracht!
Waarschuw beheerder
mijn ouders zijn nu een weekje naar Kos :)

en ik ben lekker alleen thuis :cheer:
Waarschuw beheerder
Da's ook niet vervelend :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 29 juni 2006 om 15:14:
Vakantie was wel ok, maar Kreta is toch leuker hoor!
Stappen valt tegen op Kos!

en bedankt he ;)
ben hiervoor ook 3 keer op Kreta geweest. ik zal dus ook wel te verwend zijn nu. Maar we maken er wel wat van:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NiekNMGN op donderdag 29 juni 2006 om 19:39:
en bedankt he
ben hiervoor ook 3 keer op Kreta geweest. ik zal dus ook wel te verwend zijn nu. Maar we maken er wel wat van

8)

Ach het is ook maar net wat je treft!
Dit jaar hadden we niet echt leuke buren in het hotel (luidruchtige Scandinaviers en de andere kant niet gezien in 2 weken tijd), dat is bijvoorbeeld al jammer.. Stel dat je een leuke groep in je hotel leert kennen, heb je daar al super veel lol..

Dus ik wil je plezier niet verpesten hoor ;) Komt echt wel goed!

(f)
Waarschuw beheerder
Het is maar net wat je er zelf van maakt....
Waarschuw beheerder
JAA Zeker Kos dit jaar!!! Zitten er nog mensen in Costa Palace??? Kan iedereen vertellen dat wanneer je dicht bij de haven zit, je erg goed zit. Discotheken heel veel kroegjes aka dancing bars. en een gigantisch winkel gebeure! Voor het mooie en lekkere strand moet je ff stukje lopen! Maar wie naar Kos gaat heeft niks te klagen dit jaar!!

Misschien tot dan!

Kosgangers

Waarschuw beheerder
heey

wij gaan 3 sept tot 10 sept...naar kos...
iets om aan te raden???

groetjes....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sal DaRviNiO op zaterdag 1 juli 2006 om 17:40:
JAA Zeker Kos dit jaar!!! Zitten er nog mensen in Costa Palace??? Kan iedereen vertellen dat wanneer je dicht bij de haven zit, je erg goed zit. Discotheken heel veel kroegjes aka dancing bars. en een gigantisch winkel gebeure! Voor het mooie en lekkere strand moet je ff stukje lopen! Maar wie naar Kos gaat heeft niks te klagen dit jaar!!

Nice :jaja: Dit wilde ik graag horen
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat er overdag house gedraaid word op papa's beach.. en dat er bij de haven ook een heel leuke tent zit waar ze ook veel house draaien,

dus dan zie ik jullie daar? zo rond de 16e juli?
Waarschuw beheerder
Niek wij zitten toch in Angela anders een handige tip:

Als je een late terugvlucht hebt kun je je appartement nog tot 18.00 uur houden voor 15 euro extra.
Waarschuw beheerder
ja angela ja.
mag jij mooi betalen :P haal ik mooi een extra bacardifles :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op maandag 3 juli 2006 om 01:04:
Als je een late terugvlucht hebt kun je je appartement nog tot 18.00 uur houden voor 15 euro extra.

en aangezien we een late terugvlucht hebben is dat misschien wel een handige optie voor ons!
Waarschuw beheerder
kOs ben ik geweest vOrige week

mooi(Y)
lekker weer
steeds een beetje wind

echt supper om heen te gaan

appartement lydia (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op maandag 3 juli 2006 om 17:15:
ja angela ja.
mag jij mooi betalen haal ik mooi een extra bacardifles

is goed als iedereen die dan haalt, kunne we nog ef zuipen de laatste nacht, betaal ik de kamer wel;)

martijn, heb je de vluchttijden dan al?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op dinsdag 4 juli 2006 om 18:42:
martijn, heb je de vluchttijden dan al?

die staan gewoon op jiba.nl als je opgelet had :P
we vliegen smorgens 6u heen ofzo en terug om 22.00u savonds...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 09:10:
die staan gewoon op jiba.nl als je opgelet had
we vliegen smorgens 6u heen ofzo en terug om 22.00u savonds...

maar dat zal nog wel niet definitief zijn. meer richtlijnen toch?

Waarschuw beheerder
ja ik ben er ook vanaf 8 augustus tot de 18e dus als iemand me de 17e tegen komt mag je me gelijk feliciteren :D
Waarschuw beheerder
ik ga ook 30 juli ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 14:18:
ja ik ben er ook vanaf 8 augustus tot de 18e dus als iemand me de 17e tegen komt mag je me gelijk feliciteren

Mijn lieve meisje en ik zijn dan daar (van 10 tot 20 augustus) We komen dan wel ff langs om je te feliciteren :P

Ik heb er echt super zin in!!! boeie als het opstap gaan daar nie super is, met mn meiske vermaak ik me toch zkrss wel! :kusje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KICKIN HARD op donderdag 6 juli 2006 om 10:02:
Mijn lieve meisje en ik zijn dan daar (van 10 tot 20 augustus) We komen dan wel ff langs om je te feliciteren

Ik heb er echt super zin in!!! boeie als het opstap gaan daar nie super is, met mn meiske vermaak ik me toch zkrss wel!

haha daar hou ik je aan :D
JA ik ga me er ook vast wel maken! Ben er dan ook lekker samen met mn vriend, dus komt goed :D
Wie weet kom ik jullie nog wel tegen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 5 juli 2006 om 10:25:
maar dat zal nog wel niet definitief zijn. meer richtlijnen toch?

:jaja:
Waarschuw beheerder
ik kan het trouwens niet vinden op die site hoor. maar ik geloof je

Waarschuw beheerder
ter bevestiging:
http://www.jiba.nl/destination/index.aspx?id=65

wel ff naar tabblad vliegtijden gaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op donderdag 6 juli 2006 om 17:25:
ok dank u

kon me er ook nix meer van herinneren mja,wel relaxte tijden op zich toch...kon slechter
Waarschuw beheerder
dat heb je mooi goed jongeman :D
Waarschuw beheerder
heb er fokking zin in, beter dat marc meegaat!! scheelt een hoop gezeik!

Waarschuw beheerder
nog een klein maandje en dan Los op Kos!! van 10 tot 20 augustus in hotel Atlantis! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op vrijdag 7 juli 2006 om 04:09:

:jaja: :bier:
Waarschuw beheerder
Nog 3,5 weekjes :D:D :cheer:

Maar wel om 6 uur vliegen :-o

Waarschuw beheerder
Vorig jaar in Kos geweest...Super vakantie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 19:11:

Zekerrrr....we bouwen er een feestje van jongens...

1,2,3 ZUIPE:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Inge(f) op vrijdag 7 juli 2006 om 19:17:
Maar wel om 6 uur vliegen

Dat is toch super fijn.. Heb je nog een hele dag daar:D ik ben zoooo blij met mn vliegtijden:D
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
Waarschuw beheerder
Mn meisje vertrekt vanavond voor 3 weken :'(
Waarschuw beheerder
ja mensen nog maar 7 dagen en dan vertrekken we naar kos voor 12 dagen, heb er al echt heel veel zin in!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 11:01:
Dat is toch super fijn.. Heb je nog een hele dag daar

Ja dat wel ja.. Maar hoorde dat je 3 uur van te voren op schiphol zijn moest.. dus 3 uur daar.. en tegen 12/1 uur van huis.. en dan ook nog heel de dag werken vanaf half 6 :-o..

Maar heb er super veel zin in :D:D :cheer:

Waarschuw beheerder
kent toevallig iemand het hotel Porto bello beach??
En wat vind / vond je er van?

Waarschuw beheerder
donateur
jaah :cheer: kos here we come:cheer: alleen duurt nog 7 weekjes :( heb dr nu al zin in... heeft iemand tips voor t uitgaan op kos? :)
Waarschuw beheerder
Weet er iemand mooie fietsroutes voor kos:cheer:
Waarschuw beheerder
als je op een gegeven moment links gaat, moet je de derde straat rechts. krijg je een heuveltje (zware klim), vervolgens boven op de berg een prachtig uitzicht van Kos stad (foto'tje maken uiteraard). Dan aan de andere kant weer naar beneden, kom je bij een strandje. lekker afkoelen om vervolgens weer op je mooie witte fiets te jumpen en verder te gaan. Ik zelf zou gewoon met de bocht mee naar rechts fietsen, dan kom je aan de andere kant van Kos stad uit. prachtig oud volksbuurtje met veel viswinkeltjes (stinkt wel, maar ja). Dan kom je op een gegeven moment weer in het toeristische gedeelte, wat je wel bekend zal voorkomen. leuke rit van een uur of 2. is meer dan zat (Y)

Waarschuw beheerder
whahahhahahahahahahahahahahahahahahha :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
owja nog een tip voor als je gaat waterfietsen: als je bij de derde boei linksaf gaat dan krijg je een mooi zeerif gebied. maar kijk uit voor de sterke stromingen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 16:52:
whahahhahahahahahahahahahahahahahahha

? vanwaar dat gelach? ik heb die route echt gefietst hoor. was kapot, maar echt leuke trip (Y)
Waarschuw beheerder
Zie er toch maar vanaf!
Kent iemand hotel imperial en is da iets???

Waarschuw beheerder
ga toch fietsen!
Waarschuw beheerder
fiets 'm erin

Waarschuw beheerder
gefietst!
Waarschuw beheerder
Op een oude fiets moet je t leren!

Waarschuw beheerder
en een friet waterfiets gaat er altijd wel in!
Waarschuw beheerder
fietsen op het water is best lastig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 11 juli 2006 om 18:37:
fietsen op het water is best lastig!

dat is niet zo moeilijk met een waterfiets...
Waarschuw beheerder
heb jij een waterfiets in de schuur dan?
Waarschuw beheerder
3 augustus vertrek ik ook richting KOS! Los op Kos daaro!
zit ook in appartement angela(e)!
gaaf!
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fras op dinsdag 11 juli 2006 om 19:02:
3 augustus vertrek ik ook richting KOS! Los op Kos daaro!
zit ook in appartement angela(e)!
gaaf!

zeker zelfde als ons, 11 dagen, app angela 3 aug vertrekken om 06.00 wij hebben via Jiba geboekt...
Waarschuw beheerder
ja 10 september vlieg ik!!!!:D:D samen met 3 vriendinnen van me!!!!:cheer: hooooow ik kan niet wachtten :jaja:
Waarschuw beheerder
aanwezig vanaf 16 juli

ben benieuwd:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 11 juli 2006 om 18:41:
heb jij een waterfiets in de schuur dan?

kun je vast wel huren;)
Waarschuw beheerder
doe mij maar een kano :D

Waarschuw beheerder
doe mij maar een supertje :P
Waarschuw beheerder
nijmegen ook aanwezig in kos wanneer???
Waarschuw beheerder
vanaf 3 augustus tot de 13e of 14e dacht ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:34:
doe mij maar een supertje

waterfiets oorlog:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 12 juli 2006 om 18:42:
oke

heb trouwens een goed nummer van de sluipschutters op mijn pc staan, op het nummer van house of pain (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij zal vast wel in mijn verzameling zitten :D

maar bedankt:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 12 juli 2006 om 18:47:
hij zal vast wel in mijn verzameling zitten

maar bedankt

dat geloof ik best wel ja, als feyenoorder(?) neem ik aan?
Waarschuw beheerder
Volgende week donderdag (20 juli) vertrek ik naar Kos naar appartementen Agela (geen Angela zoals iedereen typt, 't is geen hoerentent :P ) Heb er zin in! Ben eens benieuwd wat we daar kunnen verwachten.
Waarschuw beheerder
jambek, er zijn 2 verschillende appartementencomplexen. kijk maar eens na. Angela bestaat wel degelijk.
ga jij maar lekker naar agela, moet geen fuck aan zijn :P
Waarschuw beheerder
29 augustus tot 5 september
Kosta palace (Y)

Vorig jaar ook geweest, super bevallen.

Nu weer ff relaxt.

Ontbijtje bij de Haan..lekker bakkie doen.
Woensdag meloenenfeest bij Tarzan beach.
Boottochtje op de Santa Maria..lekker relax.
Bar street, biertje drinken, praatje maken.
Papa's beach voor t strand.
En Jacksons voor de vroege uurtjes..

Komt weer helemaal goed.

Waarschuw beheerder
Jaaaa, over 8nachtjes ga ik naar KOS. :cheer: Word Superfeessie
:woep:

Waarschuw beheerder
Oooh, ik ga naar app. ANGELA hoor en niet naar Agela ;-)

Waarschuw beheerder
jij ook al?? haha
Waarschuw beheerder
We zouden eerst naar Mallorca gaan, dat stond al een beetje vast, maar het is toch Kos geworden!
Mallorca werd met ruim 900 euro per persoon (incl. toeslagen) toch wel heel erg duur om dat op het allerlaatste moment nog te boeken, dus hebben de plannen op t laatste moment gewijzigd!
Voor wat ik nu via internet aan plaatjes heb gezien ziet Kos-stad er wel heel erg leuk uit. Kan er nog niet veel over zeggen omdat vandaag pas hebben geboekt! Hopelijk is het stappen een beetje leuk daar; van horen zeggen is het er best goed te doen! Ben benieuwd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwe BrugGang op zondag 16 juli 2006 om 17:24:
Ik zit ook in Angela

Dat mocht je willen:P
Nog een maand wachten en dan de man of vrouw achter de bar bij papa beach overuren bezorgen en laten zweten:CHEER:

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoeveel un scooter huren daar kost..??

nog 3 weken en 4 dagen :D

Waarschuw beheerder
Van 30-7 tot 8-8 gaan we maar ff total-loss op Kos :D Heb er zin an!
Waarschuw beheerder
Ben vanaf 13 augustus op Kos. Heb er wel zin in, hoop dat t uitgaan wel te doen is daar. Is er veel keuze? Vooral danscafe's of niet?? Kan ik het met andere vakantiebestemmingen vergelijken? Ben naar callela, lloret, chersonissos en mallorca geweest.
Waarschuw beheerder
Van 30-7 tot 8-8 gaan we maar ff total-loss op Kos Heb er zin an!

Zeker helemaal losz op Kos :bounce:
Ik heb er zin an :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marnickxs op vrijdag 14 juli 2006 om 21:22:
29 augustus tot 5 september
Kosta palace

Vorig jaar ook geweest, super bevallen.

3 tot 17 augustus Kosta Palace

Zet de biertjes maar koud!
Vooral de koffie als je uit bed komt doet je altijd goed!!! Hebben ze er ook Engels ontbijd??

Tot dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sal DaRviNiO op maandag 17 juli 2006 om 15:50:
Vooral de koffie als je uit bed komt doet je altijd goed!!! Hebben ze er ook Engels ontbijd??

Ik heb geen idee.
Ga weer naar de Haan hotel uit, linksaf..na 100m aan je rechterhand..langs t strand..lekker ontbijtje daar..van alles!
Waarschuw beheerder
Nog 12 dagen en dan los op Kos; heb er erg veel zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op maandag 17 juli 2006 om 11:34:
Ben vanaf 13 augustus op Kos. Heb er wel zin in, hoop dat t uitgaan wel te doen is daar. Is er veel keuze? Vooral danscafe's of niet?? Kan ik het met andere vakantiebestemmingen vergelijken? Ben naar callela, lloret, chersonissos en mallorca geweest.

Je kan het vergelijken met de saaiste van die vier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op vrijdag 14 juli 2006 om 17:42:
jambek, er zijn 2 verschillende appartementencomplexen. kijk maar eens na. Angela bestaat wel degelijk.
ga jij maar lekker naar agela, moet geen fuck aan zijn

Ow ok, dat wist ik niet... We zien het daar wel :) Heb er zin innnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op dinsdag 18 juli 2006 om 11:45:
Je kan het vergelijken met de saaiste van die vier

Nou dan ga ik met een gerust hart op vakantie!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op dinsdag 18 juli 2006 om 11:45:
Je kan het vergelijken met de saaiste van die vier

Je kunt het zelf net zo dol maken als jezelf wil:CHEER:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op dinsdag 18 juli 2006 om 13:16:
Nou dan ga ik met een gerust hart op vakantie!!

Mooi toch :D
Houdt rekening met een hoog R&B-gehalte dus neem voldoende eigen cd's mee ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 16:07:
Je kunt het zelf net zo dol maken als jezelf wil

Gelukkig wel, anders had ik het echt niets gevonden daar!!
Uitspraak van Marnickxs op maandag 17 juli 2006 om 16:59:
Ga weer naar de Haan hotel uit, linksaf..na 100m aan je rechterhand..langs t strand..lekker ontbijtje daar..van alles!

Dat was toch van die tweeling??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 20:08:

ja toch :D
we hebben alleen een kuttijd, 5 uur de lucht in maarja.
Mee 's avonds die bierstraat induiken en op de knietjes terug

Waarschuw beheerder
ik dacht dat ik de 17e terug zou vliegen maar nu pas de 20e :D
Heeft mijn vriend stiekem geregeld voor mijn verjaardag dan..
dus langer feesten en genieten daar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op dinsdag 18 juli 2006 om 16:10:

Dat was toch van die tweeling??

Geen idee..volgens mij niet, dacht een stel uit brabant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marnickxs op woensdag 19 juli 2006 om 10:17:
Geen idee..volgens mij niet, dacht een stel uit brabant.

Nou ja, in ieder geval heb ik daar 's morgens ook mijn uitsmijters gegeten ;)
Waarschuw beheerder
oehoeeeeee, vanaf zondag zijn wij te vinden in KOSSSS, helemaal LOSSSS!!!!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
Ik zit trouwens in Hotel Kosta Palace vanaf 13 augustus. Goed complex of????
Waarschuw beheerder
Ook naar Kos, vanaf zondag 30-07 t/m 10-08!!!
Waarschuw beheerder
Loss @ Koss 10 aug t/m 17 aug !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ananas79 op woensdag 19 juli 2006 om 16:01:
Loss @ Koss

Warm het maar alvast op 17 t/m 28 aug!

Waarschuw beheerder
Jaaa! Ik ga samen met 2 vriendinnen morgenochtend richting Kos! Zijn er toevallig nog mense die in appartement Esperides zitten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 16:25:
17 t/m 28 aug!

me 2 @ App. Seaside

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 19 juli 2006 om 21:59:
me 2 @ App. Seaside

Vlieg je ook om 5uur s,ochtends?
Waarschuw beheerder
donateur
10 tm 20 aug in Kos ..appartementen Faliron
Nog 3 weekjes.. damn wat duurt da wachten de laatste weekjes lang, ik heb er echt te veel zin in :D
Waarschuw beheerder
Hotel Frosini misschien bekend???Gaan trouwens met Beachmastersssss:))))
Waarschuw beheerder
Ik zit er van 25 Juli tot 1 Augustus. Zit in Oscar's Studios iemand ervaring mee? Heb er zin in.
Waarschuw beheerder
Hoe laat is t elke dag afgelopen met het uitgaan in kos?? uurtje of 4??? 5??

Waarschuw beheerder
zolaat jij het wilt...
Waarschuw beheerder
Het is goed stappen in de Camel bar, tegenover de haven, daarna ff naar de mac en dan door naar Jacksons voor de after party, dan lekker strandstoel pakken en je roes uitslapen bij het opkomen van de zon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 15:03:
zolaat jij het wilt...

Ben meestal wel iemand die tot een uurtje of 6 a 7 in een cafe/discotheek wil staan. Dus.. Dat kan blijkbaar op Kos?? Nergens anders meegemaakt, behalve op Mallorca!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 09:43:
Vlieg je ook om 5uur s,ochtends?

Heb nog geen vliegtijden, maar ga met Jiba. De site geeft richtlijnen aan, dat er op donderdag in die periode om 5.35 gevlogen wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op donderdag 20 juli 2006 om 16:32:
Ben meestal wel iemand die tot een uurtje of 6 a 7 in een cafe/discotheek wil staan. Dus.. Dat kan blijkbaar op Kos?? Nergens anders meegemaakt, behalve op Mallorca!!!

Nououou...de bars in de barstreet gaan wel om 4/5h dicht.
Club fashion weet ik niet, maar Jackons is sowieso 24h p. dag open behalve op ....maandag ofzo..dacht ik.
Waarschuw beheerder
Haha Ja zoiets dacht ik al!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op donderdag 20 juli 2006 om 21:04:
Haha Ja zoiets dacht ik al!!!

In Jackons kan je je nog prima vermaken hoor.
Muziekie, pooltafeltje..strand, terras, zonsopgang, ff lullen met iedereen..niks mis mee. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marnickxs op donderdag 20 juli 2006 om 18:53:
Club fashion weet ik niet, maar Jackons is sowieso 24h p. dag open behalve op ....maandag ofzo..dacht ik.

Fashion club gaat ook rond 4-en dicht ja, misschien hooguit 5 uur, maar later niet.. Dus daarna inderdaad ff door naar een andere club!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op woensdag 19 juli 2006 om 12:10:
Ik zit trouwens in Hotel Kosta Palace vanaf 13 augustus. Goed complex of????

@roepennn!!!
Kosta Palace is echt een top locatie! Ik zit er zowat naast, in Hotel Astron.. Kosta Palace zit op de hoek van alle strandtenten en aan de andere kant loop je snel naar discotheek Fashion Club en de barstreet.. Echt top hoor.
Wij zijn er trouwens van 6 t/m 17aug.
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren geboekt wou eerst naar kreta maar dat zat helemaal vol geboekt.
Ik ga 3 aug t/m 10 aug naar Kos naar app sunrise.
Ik vlieg met transavia om 15.40
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 12:41:
@roepennn!!!
Kosta Palace is echt een top locatie! Ik zit er zowat naast, in Hotel Astron.. Kosta Palace zit op de hoek van alle strandtenten en aan de andere kant loop je snel naar discotheek Fashion Club en de barstreet.. Echt top hoor.
Wij zijn er trouwens van 6 t/m 17aug.

Ow kijk eens aan, das goed om te horen, ik heb er wel zin in.
Waarschuw beheerder
als het op kos net zo goed goed vertoeven is als de afgelopen week hier in Nijmegen, dan ben ik tevreden :bier:
Waarschuw beheerder
2 doden en weet ik hoeveel mensen die bewusteloos lagen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op vrijdag 21 juli 2006 om 16:20:
2 doden en weet ik hoeveel mensen die bewusteloos lagen?

och jee, nog zo`n sceptisch persoon :gaap:

blijf jij vanavond lekker thuis, dan ga ik nog even feesten, evenals een half miljoen andere mensen...
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het een beetje tof wordt in kos.
De afgelopen jaren ben ik in Marmaris geweest maar wou eens wat anders hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op vrijdag 21 juli 2006 om 16:30:

haha gast volgens mij vat jij het even verkeerd op.. :)
nog 3 dagen in ieder geval, flink aan de pils en VANAVOND ook ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op vrijdag 21 juli 2006 om 18:15:
haha gast volgens mij vat jij het even verkeerd op

gast, zet er dan een knipoogje achter ofzo

Waarschuw beheerder
ik ga de 2 de tot .. eind Okt lekker werken in de camelbar is teminste een nederlandse scheelt weer he .. dus kom gewoon allemaal na de camelbar ... :D

Waarschuw beheerder
gratis drank? :P
Waarschuw beheerder
dat zou niet verkeerd zijn :)
Waarschuw beheerder
10 t/m 17 aug met gogo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 14:18:
gratis drank?

zal wel niet;)...check afkomstO:)
Waarschuw beheerder
hehe zag het ook.

Waarschuw beheerder
KOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 aug t/m 17 aug!

geheh stom van me! Heb net n topic geopend met de vraag KAN JE N BEETJE LEUK STAPPEN IN KOS????

Oftwel; TIPS!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De 1 zegt dat het leuk is en de andere zeg dat het niet eht veel aan is maar ja we zullen het zien :)
Waarschuw beheerder
3 aug naar Kos,..

appartement Atlantis

gekkigheid kent geen tijd (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 17:27:
KOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 aug t/m 17 aug!

geheh stom van me! Heb net n topic geopend met de vraag KAN JE N BEETJE LEUK STAPPEN IN KOS????

Oftwel; TIPS!laatste aanpassing 23 juli 2006 17:29

Hee...ligt eraan waar je van houdt en wat voor mensen je mee neemt haha..
Maar ik denk wel dat je het leuk gaat vinden, want volgens mij gaan er dit jaar sowieso al heel veel mensen naar kos en je hebt wel veel kroegjes daar en wat discotheken, dus genoeg keuze! Vorig jaar ben ik ook geweest en het was zo leuk dat we dit jaar weer gaan ;)
Waarschuw beheerder
Hey mensen,
Ben gisteren teruggekomen van 15 dagen Kos! Ik vond het super vet daar.. Ben echt jaloers op de mensen die daar nu nog heen gaan! Ik ben het meeste in de Cactus geweest, maar er zijn veel verschillende kroegen.. Overdag moet je zeker naar het strand gaan waar de jongeren liggen.. Elk restaurant heeft daar in samenwerking met een kroeg een stuk strand die andere namen hebben (Tomato beach, papa's beach, enz.)daar draaien ze muziek en kan je meedoen aan spellen enzo, dus aanrader!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JustSabia op maandag 24 juli 2006 om 10:48:
(Tomato beach, papa's beach, enz.)

Dan ga ik daar over 6 dagen maar eens een "kijkje" nemen! :bier:

Waarschuw beheerder
Pff nog 9 nachtjes en zit ik er ff 3 maanden en ben er nog Nooit geweest is iemand al wel is in de camel bar geweest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sal DaRviNiO op maandag 17 juli 2006 om 15:50:
3 tot 17 augustus Kosta Palace

Tot dan!

pas maar op wij zijn ervan 25 juli (morgen :cheer: ) tot 8 augustus, wordt gek b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 17:26:
pas maar op wij zijn ervan 25 juli (morgen ) tot 8 augustus, wordt gek

Dan zeg ik bij deze: afladen die koelkast! b):bier:

wij komem in de avond aan! gelijk maar stappen denk ik!

Ben er nog niet geweest maar door een paar weken op partyflock te zitten en te hyven weet ik geloof ik al bijna hoe we overal heen moeten ! ;)

nou mochten mensen op 3 augustus in de avond 9 dwazen niets vermoedend een bus uit zien stappen dan zijn wij het!!

Alvast fijne vakantie AOT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sal DaRviNiO op maandag 24 juli 2006 om 18:36:
nou mochten mensen op 3 augustus in de avond 9 dwazen niets vermoedend een bus uit zien stappen dan zijn wij het!!

ik zal erop letten

Waarschuw beheerder
oeeh nog 17 dagen :D:cheer:
Waarschuw beheerder
3 augustus los op kos :D:d
Waarschuw beheerder
ff een vraagje :

Ik ga half september naar Kos. Is er dan nog veel open zoals uitgaansgelegenheden, restaurantjes enz. enz. ?

Gr. Peewee
Waarschuw beheerder
nee helaas geld uitgegeven voor niks

bale voor je

*vast wel*
Waarschuw beheerder
nog een dag of 8 en dan zitten we in het vliegtuig. 05.00 uur donderdag 's ochtends vertrekken

Waarschuw beheerder
zie er nu al tegenop :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 22:13:
zie er nu al tegenop

jij ook al. moet ik dadelijk zeker ook nog met jou een kamer delen......

Waarschuw beheerder
hoop et niet hee

Waarschuw beheerder
:D nee hoor je mag best bij mij op de kamer!
Waarschuw beheerder
a.s zondag ga ik!!
ben benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 23:02:
nee hoor je mag best bij mij op de kamer!

zo ben je dan ook wel weer he. ik hou het in mijn achterhoofd hehe

Waarschuw beheerder
gaat dat passen?
Waarschuw beheerder
als jij op de grond gaat liggen wel :D
Waarschuw beheerder
Zondag de lucht in!!! Ik heb er zin in!!!
Waarschuw beheerder
Net terug uit kos was echt gruwelijk.
Top hoteletje ,scootertje gehuurd echt aanrader kost haast niks.Je hebt er 1 goeie club the fasion club waar je op een groot buiten teras lekker een borreltje ken drinken en om 12 uur gaat de club open maar was zeker wel top mix van rmb en house ja de bekende tiesto nummertjes hoor je overal.En dan heb je nog de barsteet hahahahha gekkenhuis veel sweedse..... ga naar upstairs leuke tent word lekkere house gedraaid .
Voor het strand pappasbeach kan je lekker eten en een dj op het strand lekker relaxed .
Dat was een beetje kos veel plezier voor de geene die nog gaan laterzzz Edje....
Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd volgende week (Y)

Waarschuw beheerder
nog 2 weekjes :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van edjepretje op woensdag 26 juli 2006 om 23:58:
Je hebt er 1 goeie club the fasion club waar je op een groot buiten teras lekker een borreltje ken drinken en om 12 uur gaat de club open maar was zeker wel top mix van rmb en house ja de bekende tiesto nummertjes hoor je overal

Fashion Club was vorig jaar al zo'n superclub...kan echt niet wachten tot ik daar weer ben.. leuke mensen, leuk personeel en goeie muziek.. Wat vervelend toch dat ons hotel NAAST de fashion club zit haha..
Waarschuw beheerder
net terug uit kos prima vakantie gehad!!!
Waarschuw beheerder
Nog 2 weken :) Hoe zit het daar trouwens met de man vrouw verhouding?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 3 weken:S
Uitspraak van Klubbhoofd op donderdag 27 juli 2006 om 18:30:
Nog 2 weken Hoe zit het daar trouwens met de man vrouw verhouding?

Dan had je na Ijsland moeten gaan:P
Waarschuw beheerder
En hoe is t met de muziek? Kzou het wel waarderen als er ook af en toe een hardstyle of jumpertje voorbij komt. EN anders is t ook prima hoor, als het maar een beetje bekend klinkt. Het wordt toch groot feest!!

BTW is er al een echte Kos-zomerhit? Zelf verwacht ik Basshunters - Boten Anna, is blijkbaar al een dikke hit in Scandinavië
Waarschuw beheerder
Put your hands up for Nijmegen, a Lovey City :)
Waarschuw beheerder
Kzal er dan meteen maar ff ons dorpslied ingooien, wellicht dat ik daar op Kos herkenbaar aan ben :bier:

Lepelstraat, Lepelstraat, koeien in de wei
varkens in de stal
bierfles aan de mond
olé olé, olé olé Lepelstraat!!

Dit wordt waarschijnlijk dus niét de zomerhit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op donderdag 27 juli 2006 om 22:13:
Put your hands up for Nijmegen, a Lovey City

als je naar de camel bar (hollands cafe) gaat zal je dat nummer op de 5 min horen :gaap:

suffe tent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op vrijdag 28 juli 2006 om 11:20:
als je naar de camel bar (hollands cafe) gaat zal je dat nummer op de 5 min horen

suffe tent

wat vond jij dan een goede tent daaro?
Waarschuw beheerder
bar street zitten allemaal wel leuke tenten

west bar , irish pub, charisma enz enz

grotere discotheken zijn fashion en heaven.

zitten daar kinder van denk 5 jaar muziek te spelen s'nachts om geld te verdienen trap er niet in stukkie verder zit de vader zijn zakken te vullen.

ken je beter de straat honden een broodje hamburger geven:D
Waarschuw beheerder
we zullen zien. Als de zon maar schijnt en het bier koud is.
Waarschuw beheerder
bier is altijd koud

elk restaurant is bier halve liters in een bevroren glas. :cheer:

discotheken ect de standaard flesjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op vrijdag 28 juli 2006 om 20:06:
bier halve liters in een bevroren glas.

dat is altijd goed :)

ik las ook dat je kon afteren in Jacksons ofzo? heb jij daar iets van meegekregen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op vrijdag 28 juli 2006 om 20:06:
discotheken ect de standaard flesjes

duur?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op vrijdag 28 juli 2006 om 11:20:
als je naar de camel bar (hollands cafe) gaat zal je dat nummer op de 5 min horen

suffe tent

hoezo? haha Ik ga woensdag en ga daar werken .. dus ben benieuwd

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen om 15:00 vliegen we! :cheer:
Waarschuw beheerder
we gaan morgen, vliegen om kwart voor 6!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:16:
duur?

dat is vragen naar de bekende weg.

Waarschuw beheerder
doe mij een toppertje
Waarschuw beheerder
we moeten gewoon 3uur van te voren inchecken grrrr.

Waarschuw beheerder
Hmm ik 2,5 uur van te voren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lin** op zondag 30 juli 2006 om 11:50:
we moeten gewoon 3uur van te voren inchecken grrrr.

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 12:07:
Hmm ik 2,5 uur van te voren...

Je kunt ook online inchecken op internet ofzo hoef je er ook niet zo vroeg er zijn:P
Waarschuw beheerder
Zo, vannacht/vanmorgen de laatste keer goed nuchter gestapt:vaag: Nu donderdag richting Kos:cheer:
Waarschuw beheerder
Was er vorig jaar.. echt super gehad. Flink gefeest enz en Ga vooral lekker met je quad door de bergen heen en vooral niet de paden volgen. Echt super. Iedereen die er heen gaat heel veel plezier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op zondag 30 juli 2006 om 17:30:
Zo, vannacht/vanmorgen de laatste keer goed nuchter gestapt:vaag: Nu donderdag richting Kos

haha inderdaad was goed te doen gister:D Donderdag gaan we verder :bier:
Waarschuw beheerder
hier een berichtje vanuit kos waar het goed te teren is!
Lekker elke avond stappen, enkele leuke tenten zijn Saloon Tex, Cactus Bar, White Corner. Weer is ook goed te doen op het moment, denk nu rond 33 graden ofzo. Voor alle mensne die nog gaan, je gaat je eigen hier goed zat vermaken :)
Cheers

Waarschuw beheerder
heb net de tickets uitgeprint :P

Waarschuw beheerder
Zondag vertrekken we... lees net dat we op de terugweg op 17 aug. een tussenlanding op Kreta maken..helaas alleen maar even om wat mensen op te halen :S ....

In ieder geval.. kan ni wachten! haha
Waarschuw beheerder
Donderdag 17:35 uur vliegen :D:D

Nog 2 daagjes :cheer:
Waarschuw beheerder
Wij zitten er nu! Elke dag pisdonken.. zeker goed te doen hier!

Waarschuw beheerder
wij gaan 31 augustus 8 dagen all inclusive in kos stad aan t strand!!!!

heb er zin in :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was me weer een prima vakantie. Aan te raden is ook de 3 eilanden boottour. Nog nooit zo'n relaxte boottrip gehad...Prima om je kater te verwerken haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van original_vanessa op woensdag 2 augustus 2006 om 12:41:
Uitspraak van Nijmegenaa® op zaterdag 22 juli 2006 om 21:27:
zal wel niet...check afkomst

dus als je drank wilt moet je naar camelbar gaan kijk ff op haar partyflock MeisjeJanine(L) en als je haar herkent krijg je drank :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van original_vanessa op woensdag 2 augustus 2006 om 12:46:
dus als je drank wilt moet je naar camelbar gaan kijk ff op haar partyflock MeisjeJanine en als je haar herkent krijg je drank

Meisje je weet niet wat je zegt!:P

laat dr maar vast een fustje klaarzetten:D :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongen, je weet niet wat je zegt! ik hoef geen gratis drank van een arnhemmer!!! :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 14:28:
jongen, je weet niet wat je zegt! ik hoef geen gratis drank van een arnhemmer!!!

bier is bier, daar veranderd verder niet veel meer aan hoor haha
Waarschuw beheerder
hele jaar lopen k@#$eren op ze en als het je uitkomt profiteren... nee mij niet gezien. ik koop wel gewoon bier bij dr dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 14:30:
hele jaar lopen k@#$eren op ze en als het je uitkomt profiteren

Scheelt mij alleen meer geld, verder hoeft zij t alleen ma in te schenken hoor;) net zoals jij t koopt hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 2 augustus 2006 om 14:32:
Scheelt mij alleen meer geld, verder hoeft zij t alleen ma in te schenken hoor net zoals jij t koopt hehe

dan doen we het zo :)
Waarschuw beheerder
Ga me tas maares inpakken btw:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 2 augustus 2006 om 14:35:
Ga me tas maares inpakken btw

plastic tas voor al je spullen?
Waarschuw beheerder
doggy bag voor al z`n kleren :D
mijn koffer is godverdomme te klein, lijk wel een wijf....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 14:45:
mijn koffer is godverdomme te klein, lijk wel een wijf....

ken wel lenen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 14:37:
plastic tas voor al je spullen?

nee handbagage...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 14:30:
hele jaar lopen k@#$eren op ze en als het je uitkomt profiteren... nee mij niet gezien. ik koop wel gewoon bier bij dr dan

je hoeft het nie aan te nemen en als je een hekel hebt aan arnhemers laat ze je dan ook geen drank inschenken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 22:10:
hoezo? haha Ik ga woensdag en ga daar werken .. dus ben benieuwd

heey zusje einde van de maand kom ik naar je toe kom ik bij je ff de boel op de kop zetten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van original_vanessa op woensdag 2 augustus 2006 om 16:29:
je hoeft het nie aan te nemen en als je een hekel hebt aan arnhemers laat ze je dan ook geen drank inschenken

ok (Y) dan ga ik wel naar iemand anders :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 16:32:
ok dan ga ik wel naar iemand anders

Als we uberhaupt wel in de kamelenbar komen he Niek hahaha
Waarschuw beheerder
ik haat kamelen, behalve de kamelen die je kan roken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 2 augustus 2006 om 17:18:
ik haat kamelen, behalve de kamelen die je kan roken

hahaha dat bedoel ik, en heb toch ook liever 2 andere bulten

Waarschuw beheerder
zon, zee en strand

Weersverwachting Kos-Stad e.o. deze week:
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=49824
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 17:37:
zon, zee en strand

word als we weg gaan de 13e nog warmer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 2 augustus 2006 om 18:21:
zon, zee en strand

Neem aan dat dit in de schaduw is:D
Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
hier nog niet, maar komt wel goed hehe.

Waarschuw beheerder
alles klaar hiero!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:25:
alles klaar hiero!

Hier ook, helemaal Kos-proof :D

Mega zin in :cheer:

Kos here we come..!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ga volgende week naar kos van 10 t/m 20 aug.

alleen vliegen we pas om 17:35, wat een kuttijd!
Waarschuw beheerder
heey allemaal heel veel plezier in kos en zusje van me werk ze daar he mis je vanavond weer stappen zonder jou snik snik tot snel lieverd(L)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij ook 10 augus, maar wij hebben wel een relaxte tijd. Wij vliegen om 6 uur smorgens.. ideaal dus!!
Waarschuw beheerder
ga 10 aug naar kos. ik vlieg om 7uur in de ochtend, een perfecte tijd. heb er zin aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ook 10 augustus maar vlieg pas s'avonds dacht ik :S
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag even gekeken op teletekst naar de vertrektijden en alle 3 de vluchten van transavia die vandaag naar kos gingen (06:00, 07:00 & 17:35) hadden / hebben vertraging. die van 06:00 en 07:00 een uur of 5 vertraging en die van 17:35 4 uur vertraging (tot nu toe).. :S

wat ontzettend kut! ik hoop niet dat ik dat volgende week ook heb..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
na 2 weken malgrat ga ik zondag nog een weekje kos doen! Ik zit 10 minuutjes buiten het centrum in een dik iberostar hotel.. Ik heb er in ieder geval zin in :)
Waarschuw beheerder
Damn net te horen gekregen dat ik volgende week donderdag om 17.35 vlieg, wat een kuttijd :S Nu maar hopen dat we geen vertraging hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
as zondag 6 aug vliegen we smiddags naar kos toe!! heb veel gehad van griekenland kwa stappen enz, maar kos nog niet, ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Wij vliegen ook zondag met Martinair om 17.00u ... net ff een koffer gekocht, had ik nog niet ..haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij ook 17.00 vanaf maastricht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlizzx op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:49:
wij ook 17.00 vanaf maastricht!

Wij van amsterdam, maf haha..
Waarschuw beheerder
wij vliegen met transavia ;)
Waarschuw beheerder
Wij vliegen donderdagmiddag vanaf ehv en moeten nog ff naar beneden voor wat rotterdammers erbij te laten mh nouja vooruit dan.. ;-) 20u45 pas op Kos whiee

Waarschuw beheerder
wij vertrekke 31 augustus op een donderdag
hoop wel dat t sochtends vroeg is :)

Waarschuw beheerder
Wat een supertijd heb ik gehad in Kos. Stappen, valt tegen? Echt niet, ik heb me prima vermaakt. Je leert snel veel mensen kennen. Echt helemaal top!
Die 3 eilandentoch raad ik ook aan, met een beetje geluk mag je de boot zelf varen....

Waarschuw beheerder
Wij gaan 17 augustus (AMS) een weekje naar Kos.. Appartementen Denise. Gaat daar ook nog iemand heen? Ligt iets buiten Kos maar dat mag de pret niet drukken d8t ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 14:04:
Wij gaan 17 augustus (AMS) een weekje naar Kos.. Appartementen Denise. Gaat daar ook nog iemand heen? Ligt iets buiten Kos maar dat mag de pret niet drukken d8t ik

Hey Drenthe wij vliegen ook op 17augustus om 5.00 s,ochtends jullie ook?Toch wel leuk dat er wat mensen in de buurt ook h1 gaan:BIER: :CHEER:
Waarschuw beheerder
Echt een supervette vakantie gaat. Stappen was geweldig, kutmuziek maar daarvoor moet je niet naar Kos gaan, iedere dag onwijs veel lol gehad, barstreet supergezellig, Papa's beach zeer relaxed, geen wolk gezien en heel veel mooie Scandinavische. Ik wil zeker nog een keer terug :)

Waarschuw beheerder
Als we elkaar tegen komen gaan we wat drinken :bier: :) Wij gaan met de avond vlucht zijn er pas om 21.00 Ach ja waar zitten jullie?

Waarschuw beheerder
Over 4 dagen eindelijk daaaar:D

Waarschuw beheerder
Gewoon fietsen huren als je verder weg zit. Ze hebben hele mooie, bijna allemaal met fietsmandje. Haha
Wij hadden 9 dagen mountainbikes (met mandje) voor 15 euro, goed te doen dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 17:08:
Als we elkaar tegen komen gaan we wat drinken Wij gaan met de avond vlucht zijn er pas om 21.00 Ach ja waar zitten jullie?

Wij zitten in Appartement Manine maar we komen jullie vast wel een x tegen in de barstreet of op papa beach;)

Waarschuw beheerder
Baltic beach is ook erg leuk. Daar loopt Eddy Emmer. Als je slaapt is de kans groot dat je een emmer water over je heen krijgt. Als je een beest voelt kruipen bij je oor, is de kans groot dat dit een servetje is, haha we hebben heel wat mensen uit gelachen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 20:17:
Baltic beach is ook erg leuk. Daar loopt Eddy Emmer. Als je slaapt is de kans groot dat je een emmer water over je heen krijgt

Nou daar zit ik niet op te wachten op eddy emmer als ik lig te slapen:S.Wordt daar eerder kwaad om dat ik sta te lachen:D.
Maja nog meer dingen die we absoluut moeten doen?
Waarschuw beheerder
Mocht je nog wat willen zien is het wel geinig om naar de thermen te gaan. Kleine plas water die in verbinding staat met de zee.....wordt verwarmd door vulkanisch spul en schijnt nogal een helende werking te hebben. Leuk voor als je een dagje wat anders wil dan aan het strand liggen, hele mooie omgeving daar.

Als je gaat, kan je beter op de scooter of met de bus gaan. Het ligt 6 km. buiten Kos-Stad en onze hostess zei dat het goed te doen was, alleen vergat ze erbij te vertellen dat je wel een mega-berg over moest. En met alcohol in de benen van de vorige avond en een gare fiets zonder versnelling is dat geen pretje. Maar wij vonden het de moeite waard.

Waarschuw beheerder
ook 17 augustus(ams), komt nu eindelijk dichterbij :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net een dagje terug uit Kos, leuke vakantie gehad...vond het stappen alleen iets minder...maar met de nodige alcohol zeker goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Opa Winfriet op zondag 6 augustus 2006 om 23:18:
alcohol in de benen van de vorige avond en een gare fiets zonder versnelling is dat geen pretje

hahaha geweldig is inderdaad niet zomaar een bergie
Waarschuw beheerder
ik ga met me schatje op 17 augustus om 5 uur naar Kos naar hotel international! Ik heb er zin in, maar moet ik nog strandschoenen meenemen?

Waarschuw beheerder
Je loopt niet erg lekker op het strand, vooral niet als je niet in de schaduw staat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 10:25:
Je loopt niet erg lekker op het strand, vooral niet als je niet in de schaduw staat...

Wat moet ik me hier bij voorstellen?:S.
Kan je niet volgen.
Waarschuw beheerder
dat je poten verbranden door het warme zand in de zon :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:55:
dat je poten verbranden door het warme zand in de zon

Ja maar ze zeg vooral niet in de schaduw maar daar is het minder ja als in de zon op het zand:S

Waarschuw beheerder
En heb net gekeken op internet als we volgende week donderdag aankomen 34 graden!Hoop dat er dan ook een lekker windje staat niet dat overal het zweet bij me los breekt:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zand/ stenen strand doet inderdaad veel pijn aan je voeten. Gelukkig kan je op planken lopen en dan valt het wel mee. Overal liggen kleine steentjes, dus heb je snel pijn aan je voeten zijn schoenen mis wel handig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:13:
het zand/ stenen strand doet inderdaad veel pijn aan je voeten. Gelukkig kan je op planken lopen en dan valt het wel mee. Overal liggen kleine steentjes, dus heb je snel pijn aan je voeten zijn schoenen mis wel handig...

Hebben ze ergens niet all1 zand dan?

Waarschuw beheerder
ja wel, dan moet je die 3 eilandentocht doen, of naar paradise beach.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met zeeegels? De stranden op Kreta zaten er namelijk vol mee....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:11:
paradise beach.

waar is dat ergens..?? ik lees er wel veel over maar volgens mij is dat wel un stukkie op de scooter of niet??
Morgenn8 richting schiphol:D heb er zin in:D

Waarschuw beheerder
Ik ben met beachmasters gegaan en dat was een uitje van hun, Wij zijn niet meegegaan, we hoorden dat het een eind rijden maar zeker de moeite waard...
Waarschuw beheerder
Zondagochtend rond 7 uur Eindelijk vliegen richting KOS!!! Ik heb er donders zin in!!!

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat je geen vetraging hebt...
Waarschuw beheerder
Jeeee!!! morgen naar Kos!!! 17:35 vliegen!!

Heb er zin in!! :cheer:
Waarschuw beheerder
paradise beach beach ken je het beste met de taxi gaan...

er rijden wel bussen maar zitten ...... vol dus geen aanrader :D

zee egels heb je genoeg!!!

Waarschuw beheerder
donateur
k ga pas over 18 daagjes :( duurt veel te lang :(
Waarschuw beheerder
rstg vresgweqtrq
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zijn jullie ook nog naar camel bar gegaan en is dat een beetje leuk me zusje werkt er als propper heb wijnig an der gehoord dus hopelijk weten jullie hoe het daar is en of het een gezellige plek is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van original_vanessa op woensdag 9 augustus 2006 om 14:29:
zijn jullie ook nog naar camel bar gegaan en is dat een beetje leuk me zusje werkt er als propper heb wijnig an der gehoord dus hopelijk weten jullie hoe het daar is en of het een gezellige plek is

Zou er volgende week ff een kijkje neme en mijn mening er over geven:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt in de Camel bar, er is altijd wel iets te beleven. Ik heb jouw zusje vast wel gezien. Je kunt ook dat krokodillenspel doen (tand indrukken en hopelijk gaat de bek niet dicht).
Bier kost in de meeste tenten 4 euro, je krijgt meestal Heineken, maar soms ook Amstel. Op woensdag is er een Hollandse nacht bij hoek van Holland, vlak bij Baltic beach. Een fluitje kost dan 1,75.
Waarschuw beheerder
zo 4 euro. Das niet mis. Dit wordt een dure vakantie dan!! En wat mag een baco dan wel niet kosten??

Waarschuw beheerder
Dat weet ik niet. Zal vast meer zijn dan 4 euro. Het was inderdaad een dure vakantie, maar ja het is vakantie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 16:23:
Bier kost in de meeste tenten 4 euro

een liter dan toch wel zeker? ;-) Fok, dat wordt nog ff overuren maken dan ;-) :bier:

Waarschuw beheerder
Gisteren teruggekomen uit Kos en leuke tijd gehad daar. Uitgaan was goed te doen. Ben voornamelijk bij de kroegjes in de barstreet en bij de Camelbar geweest. Bier was inderdaad erg duur, maar ach het is vakantie! Voor de mensen die nog gaan; veel plezier!

me zusje werkt er als propper

Die was altijd vrolijk aanwezig (y) !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op woensdag 9 augustus 2006 om 17:07:
zo 4 euro

als je met vakantie gaat ga je toch niet zitten kijken hoe duur alles is

ga dan gewoon niet met vakantie!!!! als je geen centen pffff

gezeik altijd

Waarschuw beheerder
Zucht..... Nog een weekje... En dan eindelijk naar de zon!!! JEEEYYYYYYY

Waarschuw beheerder
Nog een paar uurtjes:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 19:32:
Gisteren teruggekomen uit Kos en leuke tijd gehad daar. Uitgaan was goed te doen. Ben voornamelijk bij de kroegjes in de barstreet en bij de Camelbar geweest. Bier was inderdaad erg duur, maar ach het is vakantie! Voor de mensen die nog gaan; veel plezier!

je kan ook beter mixjes en cocktails zuipen betaal je maar 1 of 2 euro meer voor dan voor bier in de barstreet.

en vooral een beetje aardig doen tegen het barpersoneel dat resulteert in een hoop gratis drank :D

ook geweest, grappige tent maar wat een kutmuziek af en toe...

Ik vond de Limit bar het gezelligste, daar draaien ze ook nog wel is wat steviger, voor de rest draaien ze overal hetzelfde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 9 augustus 2006 om 19:54:
als je met vakantie gaat ga je toch niet zitten kijken hoe duur alles is

ga dan gewoon niet met vakantie!!!! als je geen centen pffff

gezeik altijd

Doe eens normaal man, dus als je op vakantie gaat mag je niet vinden dat het duur is?? ben op kreta mallorca en lloret geweest en daar was t lang niet zo duur. Ja ik vind t duur nou en!!! Mag ik toch wel zeggen. Dat betekent niet dat ik er minder om ga drinken!!!

Waarschuw beheerder
Ach ja in het begin denk je ff wat duur, maar je gaat het heel normaal vinden. Het voordeel is dat Nederland nu weer even heel goedkoop lijkt...
Inderdaad je krijgt als je vaker in een tent komt steeds meer gratis drankjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op woensdag 9 augustus 2006 om 23:39:
Doe eens normaal man, dus als je op vakantie gaat mag je niet vinden dat het duur is?? ben op kreta mallorca en lloret geweest en daar was t lang niet zo duur. Ja ik vind t duur nou en!!! Mag ik toch wel zeggen. Dat betekent niet dat ik er minder om ga drinken!!!

bij ons betaalt je in de stad 2 euro of meer voor een bierjte dus 4 euro op een toeristische plek discotheek/bar vind ik niet duur

restauranten daar 4euro halve liter das betere werk
Waarschuw beheerder
Dat iets toeristisch is betekent niet dat het duurder hoeft te zijn.

Vind het toch ook best duur voor een biertje. Als je zo'n 12 pinten pakt op een avond ben je alleen aan bier al 50 € per avond kwijt. Op 2 weken tijd = +/- 600 € aan bier....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 10 augustus 2006 om 17:25:
Vind het toch ook best duur voor een biertje

wij gingen altijd met een zooi uit eten en als je dan biertje besteld halve liter 4E

neem je er 6 van en gaan!!

Waarschuw beheerder
Vind het toch ook best duur voor een biertje. Als je zo'n 12 pinten pakt op een avond ben je alleen aan bier al 50 € per avond kwijt. Op 2 weken tijd = +/- 600 € aan bier....

ik ben bang dat ik nog wel meer heb uitgegeven, durf pas weer op me rekening te kijken als er nieuw salaris is gestort :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 21:20:
ik ben bang dat ik nog wel meer heb uitgegeven, durf pas weer op me rekening te kijken als er nieuw salaris is gestort

Ach what the fuck je leeft maar 1 x dus moet je het er ook van nemen:D.Maar heb wel in de gaten als ik er zit volgende week dat het 2x zo warm is dan hier:CHEER:

Waarschuw beheerder
Idd, geld verdienen komt daarna wel weer. Alle vakantiegangers een hele fijne vakantie nog en ik weet zeker dat jullie het erg leuk zullen hebben!!!!
Waarschuw beheerder
Ben vanacht terug gekomen uit Kos heb het echt super gehad.
We lachen bijna elke dag op het strand bij Filarakia dat ligt naast tarzan beach echt zuper daar met lucas helemaal gek die man.
Nog een strandfeest gehad daar ook top.
Uitgaan vond ik gezellig we zaten meestal bij de Cactus bar echt leuk daar werkt 1 Nederlandse jongen mark echt een top gozer.
Ben wel bij Tex saloon en Camel bar geweest ook erg leuk.
We hebben 1 dag een Jeep gehuurd en zijn over het eiland heen geweest.
Van kos stad naar Paradisch beach was maar 30 min rijden stelt echt niks voor die afstanden.
Was wel een mooi strand maar heel rustig niet echt boeiend.
De warmwater bronnen vond ik echt een afknapper zonde van me tijd wel een mooi uitzicht maar dat was het.
Hebben een fiets gehuurd ideaal daar voor 20 euro per week.
De andere plaatsjes zijn erg rustig en weinig te beleven.
We als je met de jeep naar Zia gaat heb je een mooi uitzicht over heel Kos.
Ik zou zo terug gaan maar na 8 dagen heb je het wel gezien
Waarschuw beheerder
Overal draaide ze het liedje van ik heb een boot en die van toppertje werd er wel moe van op een gegeven moment
Waarschuw beheerder
Super tenten om te eten zijn....Filarakia, Tropicana en Jumbo echt super en veel eten voor weinig geld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op vrijdag 11 augustus 2006 om 14:13:
We lachen bijna elke dag op het strand bij Filarakia dat ligt naast tarzan beach echt zuper daar met lucas helemaal gek die man.

wat een dwaas die vent wij kwamen er elke dag langs altijd vrolijk begroet terwijl we er geen een keer geweest zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op vrijdag 11 augustus 2006 om 14:20:
Jumbo

nog de groeten aan jimmy gedaan met ze motor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een dwaas die vent wij kwamen er elke dag langs altijd vrolijk begroet terwijl we er geen een keer geweest zijn

Echt super leuk bij hem altijd met een dienblad bier het water in elke dag weer en dan iedereen een biertje doen haha altijd feest en super personeel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 14:41:
wat een dwaas die vent wij kwamen er elke dag langs altijd vrolijk begroet terwijl we er geen een keer geweest zijn

Haha, ja Lucas was echt lachen! Toen we daar aan kwamen wilde hij meteen onze namen weten en die onthield hij ook echt de hele tijd.. Stond zelfs op de bon bij het afrekenen. En toen we na 1 biertje alweer gingen (we wilden ook eens de rest van het strand verkennen) kwam hij meteen naar ons toe of er iets mis was en of hij iets beter had kunnen doen, want het zat hem niet lekker dat we alweer zo snel gingen... Toen we hem er eindelijk van overtuigd hadden dat het echt niet aan hem lag, heeft hij nog wel samen met ons een pilsje gedronken :) Echt lachen, die Lucas...

Kos vond ik echt super! Gezellig sfeertje en gelukkig niet zoveel van die 16-jarigen als in Spanje bijv. Alleen de Camel bar vond ik een echte afrader, veel te Hollands... De Zweedse vrouwen zijn trouwens echt zoooooo mooi, daarom zaten we ook meestal in de Upstairs ;)
Waarschuw beheerder

We gingen altijd eerst indrinken op het balkon, kwam ook wel eens wat leuks alngs hoor :) En daarna naar de Blues Brothers waar je voor een halve liter getapte Mythos maar 3,50 betaalde, dus dat viel best mee en daarna pas barstreet op ;)

Waarschuw beheerder
nou ik ben weer terug.. ik vond het zxelf niet zo leuk daar het werken dan de mensen die ik heb leren kennen was allemaal supper top...:D en ja camel bar worden veeeel zelfde muziek gedraaid wat suppper verveelend was.. maar ben blij dat ik terug ben .. hier is het toch leuker voor de mensen waar ik het leuk mee heb gehad tnkxsss(K)(K)(K) en over de andere tente kan ik niks zeggen ben niet uitgeweest daar wat heeel jammer was maar ja 7 dagen werken he :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 19:32:
me zusje werkt er als propper

Die was altijd vrolijk aanwezig

dankje wel hoor ;) was niet altijd vorlijk hoor :P hahaha
Waarschuw beheerder
Wij hadden de hele nacht happy hour dus dat scheelde behoorlijk in de porto lekker pina colade heerlijk :yes:
En veel gratis shotjes maar ga zeker een keer terug.
Voor de mensen die nog heen gaan als je bij Filarakia(strand) ben doe even de groeten aan lucas,marloes,joost en wendy .
Zeker een aanrader daar
Waarschuw beheerder
Haha, ja Lucas was echt lachen! Toen we daar aan kwamen wilde hij meteen onze namen weten en die onthield hij ook echt de hele tijd.. Stond zelfs op de bon bij het afrekenen. En toen we na 1 biertje alweer gingen (we wilden ook eens de rest van het strand verkennen) kwam hij meteen naar ons toe of er iets mis was en of hij iets beter had kunnen doen, want het zat hem niet lekker dat we alweer zo snel gingen... Toen we hem er eindelijk van overtuigd hadden dat het echt niet aan hem lag, heeft hij nog wel samen met ons een pilsje gedronken Echt lachen, die Lucas...

Nou toen ik daar 1 x was geweest zijn we er de hele week niet meer weg geweest hahahaha heb voor de rest geen ander strand gezien
Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes en da ga ik richting schiphol!!! Donders zin
Waarschuw beheerder
Ik was een weekendje op Kos. FF tussendoor. Zat in een kut all-in-clusive hotel. Ik dacht dat ik gek werd. Wat een stell kuddedieren daar zeg. Viel tegen dus, met dat vieze aangelengde drinken/ alcohol. Behalve kosstad zelf was wel te doen. Kon na 3 weken Tzatziki vreten eindelijk weer een mac naar binnen werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denn Ash op zondag 13 augustus 2006 om 00:00:
Ik was een weekendje op Kos. FF tussendoor. Zat in een kut all-in-clusive hotel. Ik dacht dat ik gek werd. Wat een stell kuddedieren daar zeg. Viel tegen dus, met dat vieze aangelengde drinken/ alcohol. Behalve kosstad zelf was wel te doen. Kon na 3 weken Tzatziki vreten eindelijk weer een mac naar binnen werken.

op Kos moet je ook geen all-in doen, ik heb bij 14 verschillende restaurants gegeten en geen enkele keer viel het tegen zelfs prima gegetenvoor 7-8 euro

Waarschuw beheerder
Ik vond het eten ook goed, wel kom je bijna op iedere kaart dezelfde menu's tegen.

Waarschuw beheerder
ik wil terug :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 16:42:
Ik vond het eten ook goed, wel kom je bijna op iedere kaart dezelfde menu's tegen

Kun je er ook veel vis eten,niet dat ik elke dag van die die kebab shit moet eten:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 11:19:
op Kos moet je ook geen all-in doen, ik heb bij 14 verschillende restaurants gegeten en geen enkele keer viel het tegen zelfs prima gegetenvoor 7-8 euro

Ik ken Griekenland wel. Heb in de afgelopen 3 jaar ruim 4/5 maanden op Samos vertoefd. Alleen dat wil je welleens effe wat anders:P

We konden helemaal gratis in dat all-in anders hadden we dat ook niet gedaan.

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 20:36:
Kun je er ook veel vis eten

Jaat, maar het meeste wat je zult vinden is octopus en calamaris, en dat soort vis 8-).. Je moet er van houden;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denn Ash op zondag 13 augustus 2006 om 20:50:
Jaat, maar het meeste wat je zult vinden is octopus en calamaris, en dat soort vis .. Je moet er van houden

Nou ik dacht omringt door water je zal wel veel vis kunnen eten,nou die octopus en calamaris staan me niet echt zo aan.Is dat wit vis?Is er helemaal g1 witvis te krijgen zoals kabeljauw enzo?
Waarschuw beheerder
Je kan er echt goed eten ik heb de hele week goed gegeten voor weinig geld je kan er alles krijgen.
Je heb allerlei visrestauranten echt alles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op maandag 14 augustus 2006 om 11:38:
Je kan er echt goed eten ik heb de hele week goed gegeten voor weinig geld je kan er alles krijgen.
Je heb allerlei visrestauranten echt alles

Oh dank je(L).Hoe staat het erbij dan inhet engels of in het grieks?Ivm met woordenboek meenemen engels-nederlands bijv snap je:D.
Waarschuw beheerder
Zo net terug van Kos..
Was echt een super vakantie :d
heb me prima vermaakt :D:D
leuke mensen leuk uitgaan
prima appartement
ik wil weer terug :(

Waarschuw beheerder
Er is inderdaad veel vis te krijgen, dichtbij Baltic beach zit een visrestaurant. Als je er rond 10 uur zit, dan zingt er ook nog een jongentje bij, lijkt we idols...
De kaarten zijn vaak in het Grieks, Engels en Duits. Je herkent altijd wel iets en anders toch een woordenboek meenemen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar ik heb gegeten staat het ook wel veel in het nederlands maar voor de rest staat het over in het engels er zeker bij

Waarschuw beheerder
ik wil echt niet terug, uitgaan is geen flikker aan...
Artiest Mike-L
Waarschuw beheerder
Zo wat een verhalen over kos allemaal.

Ik vlieg er donderdag even heen. Heb eigenlijk al vakantie gehad, maar een paar vrienden van me zitten er op het moment, dus vlieg eff 4 dagen langs, om er nog even wat dagen lol te maken.

Heb hotel geboekt in Costa Palace, is dat wat ?
Hoe lang is het eigenlijk van het vliegveld richting hotel ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MVK op maandag 14 augustus 2006 om 14:30:
Hoe lang is het eigenlijk van het vliegveld richting hotel ?

half uurtje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 14:05:
ik wil echt niet terug, uitgaan is geen flikker aan...

Ik kom er ook niet om te feesten dat doe ik hier wel,ik wil genieten van me wel verdiende vakantie:D
Na 8 maanden ben ik wel ff toe aan rust.
Wil overdag gewoon van de zon genieten ,savonds lekker uit eten en dana lekker op terras zitten wat drinken.
En als ik weer terug ben ben ik mooi opgeladen voor Excitd outdoor en Nightmare outdoor:CHEER:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 15:31:
Wil overdag gewoon van de zon genieten

Naar het tamtam strand moet je gaan, dat is tegenover dat lido waterpark. Echt mooi daar, alleen in het water is veel zeewier, maar dat is geloof ik overal daar aan die kant.

Ciao

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denn Ash op maandag 14 augustus 2006 om 15:53:
Naar het tamtam strand moet je gaan, dat is tegenover dat lido waterpark. Echt mooi daar, alleen in het water is veel zeewier, maar dat is geloof ik overal daar aan die kant.

Ciao

En hoelang doe je daar over met de fiets:D.
Ciao bella
Waarschuw beheerder
Kos was 1 keer, maar nooit meer. Overdag wel goed vertoeven, maar 's nachts is het echt bagger. Nee, geef mij maar Kreta
Waarschuw beheerder
Kan me overal wel vermaken, zal dus op Kos ook wel goedkomen, en anders is het gewoon terrassen tot je van je stoel valt. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op maandag 14 augustus 2006 om 16:59:
Kan me overal wel vermaken, zal dus op Kos ook wel goedkomen, en anders is het gewoon terrassen tot je van je stoel valt.

ik wens je succes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op maandag 14 augustus 2006 om 17:15:
ik wens je succes :)

Dank U, mocht het nuchter niet lukken, hebben we altijd nog het geheime wapen :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben vannacht thuis gekomen van kos
heb me prima vermaakt en een leuke vak. gehad!
maar stappen viel zwaar tegen en vond de barstreet 3x nix!

en idd iedere avond op het terras gehangen bij de camel, maar mix drankje koste wel 6euro!

maar zou best terug willen want het weer hier is echt bagger!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lin** op maandag 14 augustus 2006 om 17:17:

inderdaad! maar camel was ook geen reet aan. je kon beter bij heart rock op het terras zitten, want dan kreeg je 2 flesjes amstel en 2 tequila voor 6euro.

Uitspraak van Lin** op maandag 14 augustus 2006 om 17:17:
maar zou best terug willen want het weer hier is echt bagger!

alleen voor het weer inderdaad :)

Waarschuw beheerder
Jezus! 36 graden zondag!! Da's gewoon heet!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 17:37:

Hier staat zondag 33/34 en maandag 37.Dat zal wel zweten worden:D
Waarschuw beheerder
Bij de camel bar ben ik 1 x geweest laat in de nacht was toen wel gezellig.
Als je een gezellig strand wil moet je naar Filarakia gaan .
Heb hotel geboekt in Costa Palace, is dat wat

het ligt midden in het centrum nog geen 5 min lopen van het uitgaan.
Schijnt wel leuk te zijn en het strand ligt ook een paar minuten lopen.

Ik vond de barstreet wel wat hebben niet te groot ik heb het onwijs leuk gehad bij de cactus bar echt gezellig daar.
Hier staat zondag 33/34 en maandag 37.Dat zal wel zweten worden

Naar het weerbericht moet je niet kijken dat wij ewr zaten zeiden ze ook dat het 33 graden was maar op de termometer stond op het strand elke dag boven de 40 graden.
En hoelang doe je daar over met de fiets

Dat is ongeveer 10 min fietsen richting psiladi(ofzo)
Maar wel rustig strand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op maandag 14 augustus 2006 om 17:53:
Naar het weerbericht moet je niet kijken dat wij ewr zaten zeiden ze ook dat het 33 graden was maar op de termometer stond op het strand elke dag boven de 40 graden.

Wel een beetje uit te houden dan?
Of zweet je je de tyfus:S
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/845512.jpg[/img]

Haha met de big-boss van Camel, toffe kerel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op maandag 14 augustus 2006 om 19:39:
Haha met de big-boss van Camel, toffe kerel

toffe kerel Jullie hoefte niet te werken als je geld heb zijn ze altijd lief...
Waarschuw beheerder
nee daar zit wat in, maar wij hebben daar veel van die mensen uit de bar gesproken, als je daar voor 3 euro per uur rondloopt zet ik ook me vraagtekens erachter??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op maandag 14 augustus 2006 om 16:36:
Kos was 1 keer, maar nooit meer. Overdag wel goed vertoeven, maar 's nachts is het echt bagger. Nee, geef mij maar Kreta

Kreta heb ik vorig jaar tijdje gezeten, Malia op psies te zijn, maar dat was zeer goed te doen, uitgaan was er best goed, redelijk groot, niet zo klein allemaal.

Maar ja, donderdag even 4 dagen naar kos, soort van after vakantie, mn vakantie al gehad, maar nog eff vrienden opzoeken van me die er zitten.

Al ik zo lees wordt het weinig feesten, maar meer teras chillen. Maarja, zo lang er baco'tje zijn zal ik me wel vermaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 16:15:
En hoelang doe je daar over met de fiets.
Ciao bella

Vanaf Kos-stad.. :| Niet te doen?

Het is bij mastichari (ofzoiets) in de buurt en dat is ongeveer 20 min. met de auto van Kosstad. Dus met de fiets in de brandende zon, no good. Of je moet van goed doorbakken vlees houden.
Waarschuw beheerder
de big boss van de camel keek de laatste week (vorige week) dat ik er was alleen maar chagerijnig!!
Waarschuw beheerder
Het weer is wel uit te houden hoor en anders neem je lekker een duik in de zee :)

Waarschuw beheerder
De wind zorgt ervoor dat het goed uit te houden op het strand, maar af en toe een frisse duik, of een koude douche is wel nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lin** op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:33:
de big boss van de camel keek de laatste week (vorige week) dat ik er was alleen maar chagerijnig!!

ja toch... vonden wij dus ook allemaal en dat is zo wie zo dan niet zo leuk werken !!
Waarschuw beheerder
Camel bar is sowieso geen fuck aan met al die Nederlandse Skihut muziek :/
Waarschuw beheerder
Koffer bijna klaar, donderdag 5.00uur vliegen! **SWEET**
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:23:

Hums, ik ook geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:44:
Camel bar is sowieso geen fuck aan

klopt bosjesmannen :D

nog bij jumbo wezen eten:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:16:
klopt bosjesmannen

dat zijn we ja ;)

Uitspraak van me eigen naam op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:16:
nog bij jumbo wezen eten

zou niet weten wat het is, dus wij hebben daar niet gegeten hehe

enige goede aan de vakantie was het lekkere eten daaro. en het weer dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:41:
lekkere eten daaro

halve liters 'fles' bier met bevroren glazen heb je bij ons niet hoor weet niet hoe t bij jullie is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:58:
halve liters 'fles' bier met bevroren glazen heb je bij ons niet hoor weet niet hoe t bij jullie is

ja oke, dat is ook lekker. maar het blijft bier en dat hebben we hier in Nijmegen zat :D alleen een fles smirnoff voor 8 euro en een fles bacardi voor 11 zie je hier niet... zeker goede prijzen
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben toch maar een last minute geboekt. Vertrekken volgende week dinsdag voor 8 dagen naar Kos. Een vriendin van ons heeft het uitgezocht en geboekt dus ik heb geen flauw idee waar we terechtkomen. Schijnbaar in een hotel met een zwembad op het dak. :| Zie het daar wel.

Maar het uitgaansleven stelt daar niet zoveel voor begrijp ik? :/
Waarschuw beheerder
als ik zo zie waar jij van houdt (goede muziek en echt feesten) dan kan het weleens vies tegenvallen. ik wil je niet ontmoedigen, maar ik kan geen positief woord over Kos loslaten qua uitgaan. 5 uur alles dicht... dat zijn toch geen tijden?
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmhhh nou ja misschien maar beter ook. Die vrienden van mij zie ik toch niet echt gaan stappen dus dat scheelt. Gaat het ook niet kriebelen. 8)
Waarschuw beheerder
dat is waar:) in ieder geval een fijne vakantie. het weer is er wel hartstikke goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MVK op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:58:
Uitspraak van Losseman op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:23:

Hums, ik ook geloof ik.

Goh wat een gezelligheid zo vroeg in de morgen, ik vlieg ook om 5 uur!
Waarschuw beheerder
Gezelligheid!! Toch niemand met een ochtendhumeur hé?

Waarschuw beheerder
Wij vliegen om 16:30 donderdag met martin Air. Wel eten aan boord ;) Nu staat er 39 graden in de schaduw gemeten voor a.s. zondag.. Pfff Ik lig de hele dag in het water...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb is even nagevraagd waar we zitten en we zitten in Appartementen Elli in Kos Stad. Zijn daar nog aanraders voor het stappen?
Waarschuw beheerder
Trek schoenen aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:18:
Heb is even nagevraagd waar we zitten en we zitten in Appartementen Elli in Kos Stad. Zijn daar nog aanraders voor het stappen?

volgens mij zit je dan vrij dicht bij het centrum, zie dus alles wat boven reeds geschreven is

Waarschuw beheerder
joehoeeeeeeeee

wij vliegen 31 augustus om 5 uur ochtends mooie tijd

nog 15 nachtjes slapen :cheer:

Waarschuw beheerder
Nog ruim 19 uurtjes dan hoop ik in de lucht te zitten:D
Vnvd al met de trein richting schiphol:cheer:

Waarschuw beheerder
Heel veel plezier op Kos. Ik heb me prima vermaakt tijdens het stappen daar. Je leert zoveel mensen kennen en dat is heel gezellig. Geniet lekker van het weer daar, in Nederland kunnen we er alleen maar van dromen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:13:
Heel veel plezier op Kos. Ik heb me prima vermaakt tijdens het stappen daar. Je leert zoveel mensen kennen en dat is heel gezellig. Geniet lekker van het weer daar, in Nederland kunnen we er alleen maar van dromen...

Dank je wel en de vooruitzichten hier zijn ook al niet te best:D.Maar hoop wel als we weer komen dat het hier dan ook mooi is want dan is het zo,n verschil:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 16 augustus 2006 om 13:26:
jimmy prachtige gozer met ze motor

Hey Frank ken ik er ook nog ergens live voetbal kijken zondag?
Waarschuw beheerder
ja weet ik eigenlijk niet in irish pub zat ik af en toe wel is ff te kijken met van die engelsen

anders moe je naar blue phoenix gaan aan het strand aan het einde van de bomenlaan ofzo

daar hebben ze ook altijd schermen

succes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 16 augustus 2006 om 15:23:
weet ik eigenlijk niet in irish pub zat ik af en toe wel is ff te kijken met van die engelsen

anders moe je naar blue phoenix gaan aan het strand aan het einde van de bomenlaan ofzo

daar hebben ze ook altijd schermen

succes

Dank je :BIER:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:32:
Hey Frank ken ik er ook nog ergens live voetbal kijken zondag?

op zeer veel plaatsen hebben ze live voetbal!
Waarschuw beheerder
overal hebben ze voetbal, daar hebben ze wel aan gedacht (Y)
Waarschuw beheerder
Iedereen die nog gaat viel plezier, wij vertrekken morgen. Wie weet komen we elkaar in de komende weken nog wel tegen.
Grtz Wesley

Waarschuw beheerder
koffers gepakt op naar de trein en vanmiddag naarKos!!! Woepie ;)

Waarschuw beheerder
Vannacht terug gekomen vanuit Kos. Het was weer super.. wat draaien ze toch lekkere muziek in de Fashion Club.. Om een uurtje of vier nog ff door naar barstreet (hamman. Overdag bij Tarzan Beach gelegen, gegeten bij Beach Inn en wat andere zaakjes.. Verder vooral lekker weinig uitgevoerd.. ik wil terug...:(
Waarschuw beheerder
zo weer terug van kos, gister middag geland. heb me super vermaakt, vind het eten wel erg slecht, vooral voor all in, paar dagen lekker gegeten bij de haan. iedere dag bij fasion club geweest, hun eigen coktail is een aanrader super lekker. en de camel bar is ook super gezellig.

[img width=500 height=375 cacheid=000000450024d26fb80636e31a01894da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KCZVW677[/img]
fashion coktail!!

[img width=500 height=375 cacheid=000000450024d271a543708e1a01894da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GJQLJ7C6[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was 30 juli - 8 aug op Kos!

Was echt super (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke even een verslagje over mijn vakantie:

Ik ben samen met 1 vriend van me naar Kos geweest, 30 juli tot en met 8 augustus!

Qua excursies hebben we wel leuke dingen gezien: het begon op dag 2 met de eilandtour, hele eiland gezien: uiteenlopende bouwstijlen, leuke dorpjes, rare bomen, veel dorre droogte en een hoop bosbrandjes!! (zegt de man met de aansteker ;) ) Verder varierende stranden: van zand tot grind tot rotsstranden en uiterarrd de warmwaterbronnen!
Verder zijn we een dagje naar Bodrum geweest, maar je merkt het cultuurverschil tussen de Grieken en de Turken... Het opdringerige gedrag van de Turkse kooplui vond ik allerminst leuk; ze proberen hun spullen bij wijze van spreken gewoon in je tas te proppen!! Wat dat betreft vond ik de Grieken een heel stuk aardiger en vriendelijker: Ook bij de Grieken die ik sprak op Kos is het Turkse volk niet echt populair, maar Grieken en Turken kotsen sowieso op elkaar!

Het uitgaan in Kos-stad was erg gezellig: de Barstreet en de Camel-bar waren de locaties waar we het meest zaten! De Grieken hebben goed ingespeeld op de komst van vele Hollanders, want overal had je grote voetbalschermen, Heineken bier en Hollandse cafe-tjes! (Y)
Verder waren we 1 avond naar Club Fashion, maar als we iets verder hadden gekeken dan ons neus lang is, dan hadden we kunnen weten dat er die avond een R&B-night plaatsvond, dus dat was eigenlijk weggegooid geld (n)
'De' discotheek van Kos-stad, wat ik van horen zeggen had vernomen, zou 'Club Heaven' moeten zijn, maar dat bleek in het verleden zo te zijn geweest, want de keren dat we er langs fietsten zaten er ongeveer 5 Grieken plus wat verdwaalde toeristen aan de bar.... niet veel soeps meer dus

Ik vond het een goeie vakantie, voor herhaling vatbaar: op zich wel, volgend jaar waarschijnlijk Mallorca, maar dat is allemaal nog ver weg...

Foto's Kos: zie profiel (Y)

Cheers :bier:
Waarschuw beheerder
nou k ben zondagnacht terug gekomen van Kos maar ik heb het inderdaad ook echt geweldig gehad!

10 dagen lang elke keer naar de barstreet! ik vond het juist wel leuk daar, je ontmoette super veel mensen en t was niet al te massaal!

verder vond ik t super chill om bij de charisma coctailtjes te drinke..:P kreeg je er toch 2 voor de prijs van 1 dat was altijd wel relaxt!
en de saloon tex, hollandse hoek vond ik ook wel lache, daar werd tenminste ook weleens andere muziek gedraaid dan continu boten anna en put your hands up for detroit! daaaar werd je echt gek van!

die camel bar was trouwes een pis tent haha! OP een avond had daar de riolering gelekt en stonden mensen in de pis te dansen, weet je hoe smerig! ben daar 1 keer geweest en toen ik dat hoorde helemaal niet meer haha!

t was super, vooral t weer daar..:P ik mis t enorm haha!

nou dit was ff een verslagje van mijn vakantie..;)

kussies (K)
Waarschuw beheerder
andere muziek gedraaid dan continu boten anna en put your hands up for detroit!

Ja, die werden wel echt helemaal grijsgedraaid he? (n)

Waarschuw beheerder
ja inderdaad ken ze niet eens meer horen haha..:D
en die nederlandse ik heb een boot pfff
Waarschuw beheerder
nou ik zou zo terug willen ook al vond ik t stappen nix!

morgen weer beginnen met werken gewoon een week thuis gezeten met dit rot weer!!

ik heb toch echt wel heimwee!!
Waarschuw beheerder
maar gelukkig hadden we afgelopen zat nog een beetje mooi weer op decibel!!!

maar getver van die riolering in de camel iegh!!

waarom kan trouwens op 9 van de 10plekken de wc niet op slot??
Waarschuw beheerder
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot :o

De bedenker van deze tekst is echt hard op z'n achterhoofd gevallen :D

Trouwens ja die riolering hahahaha smerig he bah! (n)

Verder goeie herinneringen aan kos: 10 dagen waren zo voorbij!

Hey maar MeisjeJanine wanneer was jij dan teruggekomen van Kos?

[img width=139 height=84 cacheid=0000c8e100019925768194b11a018a142f]http://img19.imageshack.us/img19/4653/rauxaqw1.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nuncabeatz op maandag 21 augustus 2006 om 11:32:
Hey maar MeisjeJanine wanneer was jij dan teruggekomen van Kos?

umm vorige week vrijdag geloofik haha:d
ik ben wel blj dat ik terug ben:D mis het helemaal niet

okeej alleen somige mensen die ik heb leren kennen maar gelukkig nog veel contackt met iedreen :D
Waarschuw beheerder
ben gistermiddag terug gekomen en heb echt een hééérlijke vakantie gehad (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [L]inn* op maandag 21 augustus 2006 om 14:43:
ben gistermiddag terug gekomen en heb echt een hééérlijke vakantie gehad (Y)

:O zat ik niet bij jouw in het vliegtuig ?? haha
Waarschuw beheerder
Nou, afgelopen week ook even weekendje wezen chillen op kos,
Eff wat vrienden opgezocht daar, was er donderdag avond heen gevlogen, en zondag nacht weer terug.

Was op zich wel lachen, maar het uitgaan was niet echt super.
Wel heerlijk weertje, en lekker eten bij de Haan.

Al met al was het wel een leuk weekendje. Alleen was volgens mij de piloot een beetje de weg kwijt bij ons.

Bij opstijgen ging het niet helemaal lekker, zakte we ineens loeihard naar beneden, en bij het landen maakte ie een inschattings foutje en moesten we een doorstart maken.

Maar nu weer 2 dagen terug, en gewoon weer aan het werk helaas :(

Waarschuw beheerder
Hier nog wat pics van mij:
Dit was de Fashion Club waar wij elke avond te vinden waren
[img width=400 height=300 cacheid=001289bc0024db88a243ab2e1a018a9607]http://i69.photobucket.com/albums/i72/grafitas/IMG_0227.jpg[/img]

Mijn vriendin en ik
[img width=400 height=300 cacheid=001289bc0024db91d62fc6ea1a018a9607]http://i69.photobucket.com/albums/i72/grafitas/IMG_0239.jpg[/img]

Het was echt top!
Waarschuw beheerder
donateur
Zondag op maandagnacht teruggekomen na 11 dagen Kos!

Het was gewoon super!
Smiddags lekker aan het strand liggen op Papa's Beach bij Harem, savonds lekker in het stadje eten en nog ergens wat drinken. We zijn 5 keer bij Avlogiros geweest eten, daar was het gewoon superlekker voor erg weinig geld.

Enigste klote aan de vakantie.. de val met de scooter na de 2e dag. Best wel erg veel last van gehad.. duiken af moeten zeggen, maar verder hebben we ons super vermaakt! Turkse hamam in Bodrum was ook superrelaxt!

[img width=382 height=805 cacheid=0001c72c00041a29d59241db1a018ad12f]http://img224.imageshack.us/img224/2768/compilatiebp7.jpg[/img]
(voor de goeie resolutie ff deze foto in een nieuw IE-venster slepen)

[img width=600 height=400 cacheid=0001c72d00041a2ab4bba6a01a018ad12f]http://img98.imageshack.us/img98/5641/valdy6.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
scooter hehehe

ik heb daarom verstandig de fiets/jeep genomen:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik gewoon de benenwagen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op woensdag 23 augustus 2006 om 12:09:
ik heb daarom verstandig de fiets/jeep genomen:D:D:D

Had ook maar fiets genomen, alleen vergeten in te leveren voor ik naar huis ging :(
Waarschuw beheerder
Zo heb de vakantie er bijna op zitten. Morgenochtend terugvliegen naar Nederland. Heb me zeer goed vermaakt hier. Camel, viva club, hoek van holland!! Uitgaan was gezellig, alleen je merkt de laatste dagen wel dat de bouwvak is afgelopen. wel wat rustiger als de eerste week. Al met al een leuke vakantie!!!

Waarschuw beheerder
donateur
morgen vliegen om 17:45 naar kos:D kan nie wachten :cheer:
word dik feest :cheer: :bounce: gaan we kos onveilig maken :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 12:21:
morgen vliegen om 17:45 naar kos kan nie wachten

en dan om 10.00 al naar schipholl :s

sta om 9.00 bij je op de stoep lieverd wil jouw echt niej missen zow lang :(
Waarschuw beheerder
Ben net terug ... wat een kut weer hiero! Ik had daar nog wel ff willen blijven ;)

Mijn vriend en ik hebben ons prima vermaakt daaro, echt super!

Hotel was redelijk, lekker zwemmen bij Falirakia strand waar je overigens ook onwijs goed kon eten! We hebben leuke dingen gedaan, tip: huur een quad vor een dag! Kan je het hele eiland bekijken, lekker off-road weggetjes nemen (en geen risici dat je valt zoals met scooter bijvoorbeeld)!

Eilandtoer was ook erg leuk, en lekker in de Therma gelegen. Was erg warm water uit een vulkaan, maar wel onwijs goed voor je huid!
Waarschuw beheerder
was het maar 4 weken geleden had ik nog 2 weken in de zon te gaan!!!
Waarschuw beheerder
Ben sinds maandag weer thuis. Heb echt een super vakantie gehad! Kos is aanrader voor iedereen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwe BrugGang op dinsdag 29 augustus 2006 om 11:36:
Ben sinds maandag weer thuis. Heb echt een super vakantie gehad! Kos is aanrader voor iedereen!!!

Nou het was voor mij 1 xnooit weer:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:20:
Nou het was voor mij 1 xnooit weer

Hoezo dat? Niet naar je zin gehad of viel het stappen tegen?

Waarschuw beheerder
joehoe het is eindelijk bijna zover
morgenochtend 5 uur vliegen we :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gisteravond teruggekomen. Heb me echt dik vermaakt. Hotel was echt prima verzorgd, elke dag werd de kamer schoongemaakt. We hebben onwijs veel gezien en gedaan. We hebben een rondvaart gemaakt waar je langs 3 eilanden ging. We hebben iets meer betaald dan wat er voor de rest werd aangeboden maar achteraf gezien was dat maar goed ook. Wij zaten met 14 man op de boot en konden relaxt op het dek liggen en die andere boten zaten propvol. :| We hebben ook een dag een quad en een buggy gehuurd en zijn wat kleinere plaatsjes gaan bezoeken. Ook erg leuk. We zijn 1 dagje met openbaar vervoer naar Paradise Beach geweest en hebben daar op een ligbed achter een speedboot gelegen. Had meteen 3 dagen zware spierpijn in mijn armen. :[ Voor de rest lekker gegeten bij The Blue Lagoon (kweet niet meer zeker of die zo heet), wat een mooie tent zeg. Als je mij had verteld dat ik op Hawai zat had ik het ook geloofd. Voor de rest lekker cocktails gedronken bij XL en Heart Rock cafe. Griekenland blijft toch mijn favo vakantieland. (y)
Waarschuw beheerder
Ben alweer een tijdje terug uit Kos en vond het erg gaaf. Het weer was er supergoed en uitgaan was ook ok (al vond ik kreta, chersonissos wat leuker). De tofste tenten vond ik toch wel Fashion (als je eerst een drankje op het terras dronk kwam je er altij wel gratis naar binnen), No Limit en Cactus.

We lagen vaak op het strand naast Papa's beach (degene met het beachmasterslogo) en bij Nick's (aan de andere kant van Papa's). Daar waren de bedjes ook gratis en kon je de muziek van papa's horen, terwijl je niet hoefde te schreeuwen naar je maten om elkaar te verstaan.

Zelf wil ik alleen nog even een cd'tje branden met de muziek van Kos dit jaar en ben benieuwd of jullie nog meer nummers weten.

Typische Kos-Zomer-Nummers van het strand of uit de clubs vond ik zelf bijvoorbeeld:
- Boten Anna van Basshunter
- Put your hands up for detroit van Fedde le Grand
- Ik heb een boot van de Gebroeders Ko
- From Paris to Berlin van Infernal
- I like the way you move van Bodyrockers
- Livind on video van Pakito
- World hold on van Bob Sinclar
- I wanna f*ck you in the ass van Outhere brothers

Op het strand werd verder ook vaak het nummer gedraaid Ride the white horse, weet iemand hoe ik aan die club-versie kan komen?

Weten jullie voor de rest nog nummers die grijs werden gedraaid in de tenten en op het strand? Ik hoop mijn cd'tje namelijk nog veel voller te krijgen :D
Waarschuw beheerder
pak de 538 dance smash hits vol. 3 2006 cd, want die draaide ze in elke tent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vetlau op donderdag 31 augustus 2006 om 22:58:
From Paris to Berlin van Infernal

Die werd vorig jaar al platgedraaid in Frankrijk. :X :X

Uitspraak van vetlau op donderdag 31 augustus 2006 om 22:58:
Weten jullie voor de rest nog nummers die grijs werden gedraaid in de tenten en op het strand?

In het Heart Rock Cafe waren ze gek op Beyonce, Rianne en The Black Eye Peas.

Waarschuw beheerder
He Vetlau,

hier nog wat nummers die ze sowieso in de Fashion draaide :

-Wonderland Avenue / White horse (dance versie inderdaad)
-Steve N King / Bounce
-Till West and DJ Delicious / Same man (Club mix)
-Sean Paul / Temperature
-The Pussycat Dolls / Buttons
-Gnarls Barkley / Crazy
-Akcent / Jokero
-Ricky Martin Fr. Daddy Yankee / Drop it on me
-Beat Freakz / Somebody Watching Me
-Rihanna / SOS

Wonderland Avenue en Steve N king heb ik eventueel als MP3, dus wil je die hebben kan ik je hem wel sturen. Voeg me dan ff toe aan je MSN ofzo : natascha538@hotmail.com
Waarschuw beheerder
Zijn julli ook wel eens naar Viva Club geweest?? ook in de Bar street!!

Waarschuw beheerder
vandaag weer terug gekomen
en heb echt een super vakantie gehad
met de boot eva mee geweest dat was echt t gaafste wat ik heb gedaan
naar kalymnos geweest waar bijna niemand woont we hadde daar gesnorkelt en geBBQt
het zeewater was zo helder dat je zeker 10 meter diep kon kijke

en daarna naar pserimos geweest met wit strand was ook heel mooi

was echt een topvakantie eten was goed en uitgaan was ook wel leuk
Waarschuw beheerder
Vorige week al teruggekomen, supertijd gehad.

Superappartement, Seaside. Elke dag uitstekend gegeten. Toffe excursies vanuit Jiba. Gedoken, turkije geweest (hamam en bodrum), Griekse avond, Boottocht zelfde als pessie denk ik.

Vond het stappen wat minder, maar de hele vakantie is me uitstekend bevallen. Schitterend eiland, heerlijk weer, etc. etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 7 september 2006 om 18:54:
Griekse avond

daar werd je echt af gezet en kreeg zeer weinig te eten

ken een kip nog geen eens op leven.
Waarschuw beheerder
Kom er net vandaan is wel gaaf he dat meloenen feest...En die homofiel alex by papas ahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op vrijdag 8 september 2006 om 16:04:
daar werd je echt af gezet en kreeg zeer weinig te eten

Waar zijn jullie geweest? Wij bij Taverna Fantasia ofzo in Zia, vond het best redelijk hoor. Hoofdgerecht was beperkt, maar met alle voorgerechten heb ik prima gegeten. Ik weet niet of het kon, maar heb je om nog een portie gevraagd? zou denk ik best mogen. Wat vond je verder van die avond?

Ik vond het wel gezellig en dansen was wel lachen, weer 'ns wat anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op vrijdag 8 september 2006 om 20:27:
Wij bij Taverna Fantasia ofzo in Zia, vond het best redelijk hoor. Hoofdgerecht was beperkt, maar met alle voorgerechten heb ik prima gegeten.

ZIjn wij ook geweest, kregen wel redelijk veel te eten en vooral te drinken haha..

Was wel grappig dat dansen met die mensen allemaal.. Was wel leuk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 09:13:
He Vetlau,

hier nog wat nummers die ze sowieso in de Fashion draaide :

-Wonderland Avenue / White horse (dance versie inderdaad)
-Steve N King / Bounce
-Till West and DJ Delicious / Same man (Club mix)
-Sean Paul / Temperature
-The Pussycat Dolls / Buttons
-Gnarls Barkley / Crazy
-Akcent / Jokero
-Ricky Martin Fr. Daddy Yankee / Drop it on me
-Beat Freakz / Somebody Watching Me
-Rihanna / SOS

Wonderland Avenue en Steve N king heb ik eventueel als MP3, dus wil je die hebben kan ik je hem wel sturen. Voeg me dan ff toe aan je MSN ofzo : natascha538@hotmail.com

Bedankt voor je reactie. Dat zijn idd de nummers waar ik op doelde en nu ook inmiddels in mijn bezit heb.

Thnx!
Waarschuw beheerder
ik ben vannacht terug gekomen:D... zat in appartement seaside! was echt super! heerlijk eten! boottocht met eva gedaan we zijn naar kalymnosen geweest en hebben daar gesnorkelt en gebbqt!!! papabeach was helemaal geweldig met gekke alex:P was echt een super vakantie:D

Waarschuw beheerder
En natuurlijk "shake your ass bitch" van Bootybass... heerlijk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op vrijdag 15 september 2006 om 18:03:
boottocht met eva gedaan we zijn naar kalymnosen geweest en hebben daar gesnorkelt en gebbqt!!!

dat heb ik ook gedaan was echt mooi he
ben jij ook zeeziek geworden op de boot ik wel de heen weg
maar na t snorkelen en BBQ ging t weer goed gelukkig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:12:
dat heb ik ook gedaan was echt mooi he
ben jij ook zeeziek geworden op de boot ik wel de heen weg
maar na t snorkelen en BBQ ging t weer goed gelukkig

nee gelukkig niet!!!! heb echt volop genoten en ben er heel bruin geworden!!!!
ik vond het echt heerlijk! wij gingen helemaal aan de punt zitten en dan met onze benen door de spijlen dus regelmatig gimgen we met onze voeten door de zee!!!! heerlijk!!!:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op vrijdag 15 september 2006 om 19:38:
nee gelukkig niet!!!! heb echt volop genoten en ben er heel bruin geworden!!!!

ja ik had ook echt volop genoten die dag was echt de vetste dag van me vakantie
en ben ook heel bruin geworden alleen het gaat er weer zo snel af hier in nederland :(
ik zat eerst ook op de punt maar daar kon ik niet zo goed tegen hehe en me vriend die kon t allemaal wel aan hehe
maar moest ook overgeven beneden bij de wc en door t schommelen van de boot zat de hele wc onder en die vrouw had t helemaal schoongemaakt ze zei gewoon aaaah dit maak ik iedere dag mee
de terug weg ging alles wel goed gelukkig vooral dat zeilen was gaaf
had jij nog dolfijnen gezien wij niet helaas
ik vond t op pserimos ook wel heel mooi
echt heel mooi strand had je daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:57:
de terug weg ging alles wel goed gelukkig vooral dat zeilen was gaaf
had jij nog dolfijnen gezien wij niet helaas
ik vond t op pserimos ook wel heel mooi
echt heel mooi strand had je daar

zeiling ging niet door omdat er te weinig wind stond en dan zouden we heel erg gaan schommelen en dan zou iedereen zeeziek worden:P
ik heb helaas ook geen dolfijnen gezien tenminste toen niet!
en het strand op pserimos was cker mooi:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in welk hotel of apartement zat je
wij zaten in hotel atlantis heel groot all inclusive hotel
alleen dat all in was niet zo heel denderend wel met drinke maar met eten was echt erg we hebbe altijd buite de deur gegeten
wij gaan niet meer all in clusive was de eerste x
apartement is beter hoef je niet zo aan de tijden te houden enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 10:25:
wij zaten in hotel atlantis heel groot all inclusive hotel
alleen dat all in was niet zo heel denderend wel met drinke maar met eten was echt erg we hebbe altijd buite de deur gegeten

ik zat ook in Atlantis en idd het eten was niet echt denderend
elke dag zo'n beetje hetzelfde
standaard elke lunch en avondeten friet en gebakken aardappelen
drinken daarintegen was wel oke
wij zijn vaak bij smugglers geweest :)
wanneer zaten jullie daar??
Waarschuw beheerder
wij zaten in appartamenten smaragdie

was zeer goed te doen goeie kamers en badkamer iedere dag nieuwe handdoeken ect ect

zwembad 3 meter van het balkon +- 20 meter bad met een klein badje

gezellig mensen

barstreet was gezellig alleen de camel bar kwam na 2 dagen we me strot uit

eten bij blue phoenix was zeker goed en bij jumbo ook

kos zeker weten nog een keer !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op woensdag 20 september 2006 om 15:53:
wanneer zaten jullie daar??

van 31 augustus tot 7 september

wil weer terug :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 10:25:
in welk hotel of apartement zat je

ik zat in appartement seaside!!
was heel leuk daar, werkten ook hele lieve mensen!!
maar we hebbe er niet gekookt ofzo, zijn ook elke dag uit eten geweest het was tenslotte vakantie ;)
ik wil ook weer terug maar dan wel samen met mijn vriend!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 05:29:
van 31 augustus tot 7 september

meen je niet!

wij zaten er van 27 augustus t/m 7 september

alleen dan in de appartementen

hoe laat vlogen jullie die donderdag terug? wij hadden de bus 's ochtends van 7.45 uur
vliegtuig ging, geloof ik, half 11 ofzo

wel leuk tegelijkertijd daarzo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op donderdag 21 september 2006 om 12:53:
ik zat in appartement seaside!!

heej ik zat ook in Seaside, was echt een superlief vrouwtje!
Wij waren er van 17 t/m 31 aug. Is echt prima bevallen! Wat grappig jullie zijn gekomen op de dag dat wij weer naar huis gingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 21 september 2006 om 21:16:
was echt een superlief vrouwtje

ja echt he... ze deed echt alles voor je! em kwam altijd even vragen hoe ons avondje uit was!:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op donderdag 21 september 2006 om 20:34:
hoe laat vlogen jullie die donderdag terug? wij hadden de bus 's ochtends van 7.45 uur
vliegtuig ging, geloof ik, half 11 ofzo

ja wij vlogen ook om half 11 sochtends terug
wat grappig :D
Waarschuw beheerder
We moeten nog gaan!

We zijn laat met onze vakantie dit jaar. Volgende week gaan we 8 daagjes Kos. Heb er zin in! :yes:

Lekker lui in het zonnetje liggen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij zate ook in atlantis dat eten was drie keer niks,..
bij smugglers trouwens ook niet,.. alleen die live wedstrijden daar trokken veel klanten.

bij van gogh kon je wel prima eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0251] op zondag 24 september 2006 om 12:40:
wij zate ook in atlantis

in welke periode zat je daar
het eten was zeker slecht :S maarja dat kon me vakantie niet bederven

bij van gogh kon je zeker lekker eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 08:46:
ja wij vlogen ook om half 11 sochtends terug
wat grappig :D

misschien kan je je eigen nog herinneren dat er als laatste 2 mank lopende personen in de bus deden stappen die voorin mochten zitten??
dat waren mijn vriend en ik
we hadden namelijk een scooter ongeluk gehad :S
met grote en lelijke schaafwonden op de knieen als gevolg
en de laatste 5 dagen naar de klote :S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op maandag 25 september 2006 om 16:59:
misschien kan je je eigen nog herinneren dat er als laatste 2 mank lopende personen in de bus deden stappen die voorin mochten zitten??
dat waren mijn vriend en ik
we hadden namelijk een scooter ongeluk gehad
met grote en lelijke schaafwonden op de knieen als gevolg
en de laatste 5 dagen naar de klote laatste aanpassing 25 september 2006 17:00

oeff.. wij de 2e dag van de vakantie al.. was dus al bijna over toen we naar huis gingen :( Maar heb het evegoed SUPER gehad op Kos.. kga er zeker nog eens terug:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:32:
oeff.. wij de 2e dag van de vakantie al.. was dus al bijna over toen we naar huis gingen Maar heb het evegoed SUPER gehad op Kos.. kga er zeker nog eens terug

ik heb ook een zeer fijne vakantie gehad
op de laatste 5 dagen na dan
2 weken na het ongeluk liep ik nog steeds kut :(
maar terug gaan wij ook nog eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op maandag 25 september 2006 om 16:59:

geen idee kan het me niet echt herinneren
zat bijna achterin in de bus
Waarschuw beheerder
Hello.........

Nou ik ben in oktober op Kos geweest en heb me echt prima kunnen vermaken hoor!!!
Verbleef ook Atlantis,dat was op zich dan wel een beetje matig qua eten,maar over het algemeen leef je toch op drank en chips ha ha ha!

Maar goed aan te raden Kos!

X