Partyflock

Forumonderwerp · 844916
1 volger · 14909x bekeken

Waarschuw beheerder
Gaan er nog meer mensen naar Kos Deze zomer..??

Waarschuw beheerder
zon, zee en strand

Weersverwachting Kos-Stad e.o. deze week:
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=49824
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 17:37:
zon, zee en strand

word als we weg gaan de 13e nog warmer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 2 augustus 2006 om 18:21:
zon, zee en strand

Neem aan dat dit in de schaduw is:D
Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
hier nog niet, maar komt wel goed hehe.

Waarschuw beheerder
alles klaar hiero!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:25:
alles klaar hiero!

Hier ook, helemaal Kos-proof :D

Mega zin in :cheer:

Kos here we come..!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ga volgende week naar kos van 10 t/m 20 aug.

alleen vliegen we pas om 17:35, wat een kuttijd!
Waarschuw beheerder
heey allemaal heel veel plezier in kos en zusje van me werk ze daar he mis je vanavond weer stappen zonder jou snik snik tot snel lieverd(L)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij ook 10 augus, maar wij hebben wel een relaxte tijd. Wij vliegen om 6 uur smorgens.. ideaal dus!!
Waarschuw beheerder
ga 10 aug naar kos. ik vlieg om 7uur in de ochtend, een perfecte tijd. heb er zin aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ook 10 augustus maar vlieg pas s'avonds dacht ik :S
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag even gekeken op teletekst naar de vertrektijden en alle 3 de vluchten van transavia die vandaag naar kos gingen (06:00, 07:00 & 17:35) hadden / hebben vertraging. die van 06:00 en 07:00 een uur of 5 vertraging en die van 17:35 4 uur vertraging (tot nu toe).. :S

wat ontzettend kut! ik hoop niet dat ik dat volgende week ook heb..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
na 2 weken malgrat ga ik zondag nog een weekje kos doen! Ik zit 10 minuutjes buiten het centrum in een dik iberostar hotel.. Ik heb er in ieder geval zin in :)
Waarschuw beheerder
Damn net te horen gekregen dat ik volgende week donderdag om 17.35 vlieg, wat een kuttijd :S Nu maar hopen dat we geen vertraging hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
as zondag 6 aug vliegen we smiddags naar kos toe!! heb veel gehad van griekenland kwa stappen enz, maar kos nog niet, ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Wij vliegen ook zondag met Martinair om 17.00u ... net ff een koffer gekocht, had ik nog niet ..haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij ook 17.00 vanaf maastricht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlizzx op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:49:
wij ook 17.00 vanaf maastricht!

Wij van amsterdam, maf haha..
Waarschuw beheerder
wij vliegen met transavia ;)
Waarschuw beheerder
Wij vliegen donderdagmiddag vanaf ehv en moeten nog ff naar beneden voor wat rotterdammers erbij te laten mh nouja vooruit dan.. ;-) 20u45 pas op Kos whiee

Waarschuw beheerder
wij vertrekke 31 augustus op een donderdag
hoop wel dat t sochtends vroeg is :)

Waarschuw beheerder
Wat een supertijd heb ik gehad in Kos. Stappen, valt tegen? Echt niet, ik heb me prima vermaakt. Je leert snel veel mensen kennen. Echt helemaal top!
Die 3 eilandentoch raad ik ook aan, met een beetje geluk mag je de boot zelf varen....

Waarschuw beheerder
Wij gaan 17 augustus (AMS) een weekje naar Kos.. Appartementen Denise. Gaat daar ook nog iemand heen? Ligt iets buiten Kos maar dat mag de pret niet drukken d8t ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 14:04:
Wij gaan 17 augustus (AMS) een weekje naar Kos.. Appartementen Denise. Gaat daar ook nog iemand heen? Ligt iets buiten Kos maar dat mag de pret niet drukken d8t ik

Hey Drenthe wij vliegen ook op 17augustus om 5.00 s,ochtends jullie ook?Toch wel leuk dat er wat mensen in de buurt ook h1 gaan:BIER: :CHEER:
Waarschuw beheerder
Echt een supervette vakantie gaat. Stappen was geweldig, kutmuziek maar daarvoor moet je niet naar Kos gaan, iedere dag onwijs veel lol gehad, barstreet supergezellig, Papa's beach zeer relaxed, geen wolk gezien en heel veel mooie Scandinavische. Ik wil zeker nog een keer terug :)

Waarschuw beheerder
Als we elkaar tegen komen gaan we wat drinken :bier: :) Wij gaan met de avond vlucht zijn er pas om 21.00 Ach ja waar zitten jullie?

Waarschuw beheerder
Over 4 dagen eindelijk daaaar:D

Waarschuw beheerder
Gewoon fietsen huren als je verder weg zit. Ze hebben hele mooie, bijna allemaal met fietsmandje. Haha
Wij hadden 9 dagen mountainbikes (met mandje) voor 15 euro, goed te doen dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 17:08:
Als we elkaar tegen komen gaan we wat drinken Wij gaan met de avond vlucht zijn er pas om 21.00 Ach ja waar zitten jullie?

Wij zitten in Appartement Manine maar we komen jullie vast wel een x tegen in de barstreet of op papa beach;)

Waarschuw beheerder
Baltic beach is ook erg leuk. Daar loopt Eddy Emmer. Als je slaapt is de kans groot dat je een emmer water over je heen krijgt. Als je een beest voelt kruipen bij je oor, is de kans groot dat dit een servetje is, haha we hebben heel wat mensen uit gelachen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 20:17:
Baltic beach is ook erg leuk. Daar loopt Eddy Emmer. Als je slaapt is de kans groot dat je een emmer water over je heen krijgt

Nou daar zit ik niet op te wachten op eddy emmer als ik lig te slapen:S.Wordt daar eerder kwaad om dat ik sta te lachen:D.
Maja nog meer dingen die we absoluut moeten doen?
Waarschuw beheerder
Mocht je nog wat willen zien is het wel geinig om naar de thermen te gaan. Kleine plas water die in verbinding staat met de zee.....wordt verwarmd door vulkanisch spul en schijnt nogal een helende werking te hebben. Leuk voor als je een dagje wat anders wil dan aan het strand liggen, hele mooie omgeving daar.

Als je gaat, kan je beter op de scooter of met de bus gaan. Het ligt 6 km. buiten Kos-Stad en onze hostess zei dat het goed te doen was, alleen vergat ze erbij te vertellen dat je wel een mega-berg over moest. En met alcohol in de benen van de vorige avond en een gare fiets zonder versnelling is dat geen pretje. Maar wij vonden het de moeite waard.

Waarschuw beheerder
ook 17 augustus(ams), komt nu eindelijk dichterbij :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net een dagje terug uit Kos, leuke vakantie gehad...vond het stappen alleen iets minder...maar met de nodige alcohol zeker goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Opa Winfriet op zondag 6 augustus 2006 om 23:18:
alcohol in de benen van de vorige avond en een gare fiets zonder versnelling is dat geen pretje

hahaha geweldig is inderdaad niet zomaar een bergie
Waarschuw beheerder
ik ga met me schatje op 17 augustus om 5 uur naar Kos naar hotel international! Ik heb er zin in, maar moet ik nog strandschoenen meenemen?

Waarschuw beheerder
Je loopt niet erg lekker op het strand, vooral niet als je niet in de schaduw staat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 10:25:
Je loopt niet erg lekker op het strand, vooral niet als je niet in de schaduw staat...

Wat moet ik me hier bij voorstellen?:S.
Kan je niet volgen.
Waarschuw beheerder
dat je poten verbranden door het warme zand in de zon :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van me eigen naam op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:55:
dat je poten verbranden door het warme zand in de zon

Ja maar ze zeg vooral niet in de schaduw maar daar is het minder ja als in de zon op het zand:S

Waarschuw beheerder
En heb net gekeken op internet als we volgende week donderdag aankomen 34 graden!Hoop dat er dan ook een lekker windje staat niet dat overal het zweet bij me los breekt:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zand/ stenen strand doet inderdaad veel pijn aan je voeten. Gelukkig kan je op planken lopen en dan valt het wel mee. Overal liggen kleine steentjes, dus heb je snel pijn aan je voeten zijn schoenen mis wel handig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:13:
het zand/ stenen strand doet inderdaad veel pijn aan je voeten. Gelukkig kan je op planken lopen en dan valt het wel mee. Overal liggen kleine steentjes, dus heb je snel pijn aan je voeten zijn schoenen mis wel handig...

Hebben ze ergens niet all1 zand dan?

Waarschuw beheerder
ja wel, dan moet je die 3 eilandentocht doen, of naar paradise beach.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met zeeegels? De stranden op Kreta zaten er namelijk vol mee....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:11:
paradise beach.

waar is dat ergens..?? ik lees er wel veel over maar volgens mij is dat wel un stukkie op de scooter of niet??
Morgenn8 richting schiphol:D heb er zin in:D

Waarschuw beheerder
Ik ben met beachmasters gegaan en dat was een uitje van hun, Wij zijn niet meegegaan, we hoorden dat het een eind rijden maar zeker de moeite waard...