Watermeloen is inderdaad ook lekker, maar dan alleen het gedeelte wat in het midden zit, da's lekker zoet. En zonder die pitjes graag.
wodka met verse mandarijnsap...dat is echt gruwelijk lekker...
Lust juist alleen dat wat net naast de schil zit, dat is zo lekker Maar om nu speciaal daarvoor een complete watermeloen te kopen
Tegenwoordig raak ik geen chips, snoep of koek meer aan.
Ben er achter dat fruit veel lekkerder is! En nog goed voor je ook
Dat las ik deze zomer ook al op PF, moet het nog steeds 's proberen, klinkt namelijk wel erg lekker
Hoop er snel vanaf te zijn,maar dat doe ik al 5mnd
Maar ach het gaat de goede richting op, er zijn alweer 6 kilootjes aan! Nu nog 11kilo te gaan
Ben in ieder geval blij dat je op de goede weg bent. Je moet nog wel een stukje door, maar dat gaat waarschijnlijk wel goedkomen.
Lang leve de bananen, aardbeien en peren
Uitspraak van #Jenn op dinsdag 9 mei 2006 om 12:40:
aardbeien
met suiker niet te vergeten
Bananen en Kiwi"s zen het lekkers
bananen,bananen en nog eens bananen
mmmmm Ifruit
bananen, manderijntjes, aarbeien, perzikken, pruimen, ananas, kersen, watermeloen, galia meloen, appels, druiven...
vind bijna al het fruit wel lekker eigenlijk
mango
Wat betreft Durian.....Je hebt gelijk....Echt smerig hahahaha....Je ruikt het 100 km. verderop nog...! Hahahaha...
Maar ja...Er zijn ook genoeg mensen die het heerlijk vinden....
oranje meloen (geen idee of het een speciale naam heeft)
kiwi prikt bij mij (nog meer mensen last van?)
vind appels en lkkre sappige peertjes&mango ook erg lekker maar kan ik dus niet eten *snik*
Meloen
Banaan
Druiven
En de rest van de fruitsoorten
Tegenwoordig raak ik geen chips, snoep of koek meer aan.
Ben er achter dat fruit veel lekkerder is! En nog goed voor je ook
Voor de fruitliefhebbers, kennen jullie de geperste vruchtensappen van de Albert Heijn? Die zijn erg lekker.
Gaan er zeker wel 2 flessen per week van door hier.