Partyflock

Forumonderwerp · 844369

Waarschuw beheerder
donateur
GAZA-STAD De Palestijnse verkiezingen lijken een overwinning op te leveren voor Hamas. Een woordvoerder van Fatah, nu nog de regerende partij, houdt er rekening mee dat Hamas meer stemmen heeft gekregen dan zijn eigen partij.

De Hamas-beweging zegt zelf de absolute meerderheid in het 132 leden tellende parlement te hebben behaald. Een van de leiders van de militante partij, Ismail Haniyah, beweert dat zeker 70 zetels in de wacht zijn gesleept.

De officiële uitslag volgt vandaag nog. De VS en Israël willen pas met Hamas praten als de partij zijn gewapende strijd tegen de joodse staat beëindigt.

bron: nos.nl

Update 16:47u

Hamas, aan de verkiezingen deelnemend onder de naam Blok voor Vernieuwing en Verandering, zegt zeker 77 van de 132 beschikbare zetels in het parlement te hebben behaald. De definitieve uitslag wordt echter pas later verwacht. Mocht Hamas werkelijk de meerderheid hebben behaald, zou dat zeer pijnlijk zijn voor de Verenigde Staten en Israël. Zij beschouwen Hamas als een terreurorganisatie en willen pas met de partij onderhandelen als zij haar gewapende strijd tegen Israël staakt. Het was de eerste keer dat Hamas deelnam aan de verkiezingen.

De Palestijnse president Abbas zal Hamas vragen een regering zonder Fatah te vormen, zo meldde de Palestijnse politicus Erekat vandaag. "De overwinnaars moeten hun verantwoordelijkheden nemen op elk terrein - politiek, veiligheid, economisch en nationaal", aldus Erekat. De Israëlische minister van defensie Mofaz heeft zijn veiligheidsadviseurs in spoedzitting bijeen geroepen in verband met de op handen zijnde overwinning van Hamas. De Israëlische regering zal ook in een spoedzitting bijeen komen.

In totaal deden aan de verkiezingen elf partijen mee. In eerste instantie leek het er nog op dat het voor Fatah mogelijk was een regering te vormen zonder Hamas, maar met enkele kleine, linkse partijen. Nu lijkt deze optie dus onmogelijk. Een regering met Hamas èn Fatah is wel een optie. Parlementskandidaat Mujshir al-Masri van Hamas meldde dat zijn partij niet alleen in de regering gaat zitten en dat er al gesprekken met Abbas zijn geweest over mogelijke samenwerking. Het is echter de vraag of deze samenwerking er daadwerkelijk komt. Hamas meldde vandaag al niet te willen ontwapenen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 26 januari 2006 om 23:22:
het is nu eerder een geloof van bloedige strijd in mijn ogen,

Ja, in jouw ogen, maar jouw ogen hebben de Koran nog nooit gelezen denk ik...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op donderdag 26 januari 2006 om 22:33:
[img width=468 height=292 cacheid=0013a7190021362912629c1b1a0132a3dd]http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1045.gif[/img]
erg grappig, hoewel er weinig valt te lachen met deze gang van zaken...

Hehe, geweldige humor en hoezo valt er niks te lachen? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het stiekem wel grappig vind. Immers waren het de Westerse landen, de VS en de EU, die toch altijd hameren op democratie in het midden oosten? Nu zijn er democratische verkiezingen geweest, het volk kiest voor Hamas i.p.v. het corrupte Fatah wat al tientallen jaren niks uit vreet... En dan is het nog niet goed, maar het is en blijft democratie en daar telt de stem van het volk en niet de stem van de wens!
Dus daarom kan ik er stiekem om lachen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 23:43:
Ja, in jouw ogen, maar jouw ogen hebben de Koran nog nooit gelezen denk ik...

Ik heb wel passages gelezen, maar de koran lezen helpt niet veel, de islam te vrij voor interpretatie. Het is voor de kwaadwillenden kneedbaar als een brok boetseerklei.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GoodFella op donderdag 26 januari 2006 om 21:43:
Het land is van oudsher van de Joden. Dat ze vervolgens 2000 jaar in ballingschap hebben geleefd doet daar niets aan af. Zo kan ik ook wel wat jatten van de buurman en 3 jaar later zeggen dat het van mij is. Dat werkt natuurlijk niet.

ummmm... de Palestijnen zaten er al ongeveer 1000 jaar voordat er daar Joden zaten hoor ;) (al noemde men ze toen "Filistijnen")
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 09:57:
ummmm... de Palestijnen zaten er al ongeveer 1000 jaar voordat er daar Joden zaten hoor (al noemde men ze toen "Filistijnen")

Maar toen was het een heel andere situatie, en de filistijnen waren volgens mij toen ook joods. nu speelt de islam ook een rol in het conflict, dat was er toen niet.

Beetje ironisch, zelfs nu nog helpen de palestijnen alles naar de filestijnen ;)
Waarschuw beheerder
alles bij elkaar genomen zijn we weer terug bij af, worden er in china weer sporters ontvoerd, en gooien de palestijnen het op een akkoordje met iran vwb bewapening en ruimtemissies,

tussen door gaat de VS door met het deporteren van "terroristen" uit europa, en wij kijken zwijgzaam toe hoe het net zich rond het westen sluit...

zeg niet dat ik het niet gezegt heb

The advisor ;-)

ps: slecht geslapen vannacht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 27 januari 2006 om 10:17:
The advisor

ps: slecht geslapen vannacht...

ja vindt je het gek na die bak koffie van die je gisteren had
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 10:32:
ja vindt je het gek na die bak koffie van die je gisteren had

hoezo?

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Het land is van oudsher van de Joden. Dat ze vervolgens 2000 jaar in ballingschap hebben geleefd doet daar niets aan af. Zo kan ik ook wel wat jatten van de buurman en 3 jaar later zeggen dat het van mij is. Dat werkt natuurlijk niet.

dus volgens jou moeten we dus eigenlijk ook amerika terug geven aan de indianen, die waren er veel eerder als wij europianen, en dan gaat australie ook terug naar de Aboriginals, go dan wordt het wel heel druk in europa

Nee hoor, Israel heeft het recht om haar land tegen fundamentalisten en terroristen te verdedigen.

en de palastijnen dan, maar ik denk dat veel mensen vergeten dat terroristiche aanslagen de uitvinding van de joden zijn, in 1920 was er de Hagana die midden in de nacht de huizen van palastijnen binnen vielen en komplete families uitmoorden, vele van deze "terroristen" hebben later hoge functies gehad in deze jodenstaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 10:41:
Hagana die midden in de nacht de huizen van palastijnen binnen vielen en komplete families uitmoorden, vele van deze "terroristen" hebben later hoge functies gehad in deze jodenstaat

Je moet je ook afvragen waarom deze mensen dit hebben gedaan, je staat niet s'ochtens op met met het idee van "goh ik ga vanaaf eff een familie palestijnen uitmoorden". De israelische mensen voelden zich toen al bedreigd door de palestijnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 10:45:
De israelische mensen voelden zich toen al bedreigd door de palestijnen.

tjonge jonge die palestijnen toch, waar haalde ze de lef vandaan om zich te verweren dat hun land werd afgepakt.

Dus Thijs doet niks als iedereen morgen in Schiedam uit hun huizen wordt gehaald en bij ons in het gezellige brabant in een tentenkamp komt gezet.
en dan geven we Schiedam aan de spaanjaarden die waren hier toch tot 1500 nog wat.
Artiest Sauron
Waarschuw beheerder
Tsja, de Palestina-Israël kwestie blijft lastig...

Mijn mening is dat destijds er een enorme fout is gemaakt om op basis van geschiedenis een landloos volk een staat aan te wijzen (zou bijv. betekenen dat Italië o.b.v. het romeinse rijk heel europa en noordafrika mag besturen of dat Iran (vroeger Perzië) 1/3 van de wereld mag besturen...)

Maar goed, ik denk dat het niet reëel is om te denken dat Israël ooit zijn staat opgeeft. Tuurlijk hebben de Palestijnen het recht om zich te verdedigen tegen de "bezetters" maar de manier waarop is natuurlijk het stomste wat je maar kan verzinnen (Tibet bijv. voert al jarenlang geweldloos verzet...).

Enige optie volgens mij is dat de VN ingrijpt en een veiligszone wordt ingesteld tussen de grenzen van Israël en Palestina...maar ja, de kans dat de VS en Israël daarvoor stemmen is natuurlijk minimaal.
Ik ben bang dat dit probleem zolang als wij hier op deze aardbol rondkloten zal onopgelost blijft!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hamas, vanuit Utrecht gefeliciteerd met het behalen van de absolute meerderheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sauron op vrijdag 27 januari 2006 om 11:24:
Mijn mening is dat destijds er een enorme fout is gemaakt om op basis van geschiedenis een landloos volk een staat aan te wijzen

:respect:

Tuurlijk hebben de Palestijnen het recht om zich te verdedigen tegen de "bezetters" maar de manier waarop is natuurlijk het stomste wat je maar kan verzinnen

Ja, een volk gebruikt nu eenmaal de middelen die men heeft om zich te verzetten.
En bedenk dan wel, dat het zonder de kapingen zeker 10 jaar of langer had geduurd, voordat de wereldbevolking echt wist wat daar nu allemaal het Palestijnse volk werd aangedaan.

En bedenk dan wel dat de verzetshelden van de overwinnaars, de terroristen van de verliezers zijn.

Ik ben bang dat dit probleem zolang als wij hier op deze aardbol rondkloten zal onopgelost blijft!

ja daar ben ik ook bang voor.

maar ff voor de mensen die hier willen reageren, en niet precies weten hoe het nu echt allemaal gegaan is.
kijk ff op deze site
http://www.onsverleden.net/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 11:52:
Ja, een volk gebruikt nu eenmaal de middelen die men heeft om zich te verzetten.
En bedenk dan wel, dat het zonder de kapingen zeker 10 jaar of langer had geduurd, voordat de wereldbevolking echt wist wat daar nu allemaal het Palestijnse volk werd aangedaan.

En bedenk dan wel dat de verzetshelden van de overwinnaars, de terroristen van de verliezers zijn.

Ik begrijp wel dat geweldloos verzet moeilijk is als om je heen veel doden vallen maar met kapingen en zelfmoordaanslagen weet je bij voorbaat al dat je nooit je doel gaat bereiken omdat je onschuldigen mensen bij het conflict gaat betrekken.
Kijk verzet tegen soldaten van Israel vindt ik nog terecht, dat deden wij in de WO II ook tegen de Duitse bezetters...maar lukraak scudraketten afschieten op dorpen met als doel zo veel mogelijk burgerslachtoffers te maken....daarmee verlies je alle sympathie van de VN-leden én geeft Israël een ideaal excuus om weer keihard terug te slaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 11:05:
tjonge jonge die palestijnen toch, waar haalde ze de lef vandaan om zich te verweren dat hun land werd afgepakt

voor de informatie, het land is eingelijk van beiden, want de mensen komen er beide vandaan, er is niets alleen van de palestijnen of de israel. Ze proberen elkaar te verjagen van hun eigen land.
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 11:05:
Dus Thijs doet niks als iedereen morgen in Schiedam uit hun huizen wordt gehaald en bij ons in het gezellige brabant in een tentenkamp komt gezet.
en dan geven we Schiedam aan de spaanjaarden die waren hier toch tot 1500 nog wat.

Weer zo'n achterlijke vergelijking, trouwens branbant is niet ver weg, en brabant kan gezellig zijn :d
Waarschuw beheerder
Enige optie volgens mij is dat de VN ingrijpt

Dat is al zo vaak gebeurd, grenzen vastgesteld, vluchtelingen het recht gegeven op terugkeer, inlijving of bezetting van gebieden veroordeeld, bouw van de muur veroordeeld, openlijke executies veroordeeld, bombardamenten op ziekenhuizen veroordeeld, genocide in Jenin veroordeeld..

TIG RESOLUTIES WAAR NOOIT AAN GEHOUDEN IS (Israel is de grootste schenner van VN -Resoluties ooit)

Niks helpt.. en zie het resultaat in de populariteit van Hamas

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 12:15:
voor de informatie, het land is eingelijk van beiden

Palestina is van Beide? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 27 januari 2006 om 10:17:
en wij kijken zwijgzaam toe hoe het net zich rond het westen sluit...

(Y)

En achteraf janken

dat mensen ons haten, dat Hamas populairder is dan de VN en dat landen waar nog nooit 1 fundamentalist voet aan de grond heeft gekregen opeens de grootste broeinesten van terrorisme zijn.

Wel zaaien en niet willen oogsten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 26 januari 2006 om 23:22:
@Kattivo
Het blijft een moeilijke kwestie, maar je haat voor israel is niet gebaseerd op feitem en als ze dat wel zijn doen wil je alleen de feiten zien die in het voordeel van de zogenaamd zielige palestijnen spreken.laatste aanpassing 26 januari 2006 23:27

Waar maak je op uit dat Kattivo haatdragend is jegens de Joden? :/

Pas nou op dat je niet weer zulke dingen gaat zeggen, want het slaat nergens op.
:/
Waarschuw beheerder
hehe ik wilde er niks van zeggen :P

En ik maar onontkenbare feitjes aanvoeren tegen iemand die zijn mening baseerd op het volgende:

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 24 januari 2006 om 23:11:
maar ik vindt persoonlijk de palestijnen een vies volkje

maar goed hij mijn haatopmerkingen wel quoten (alweer) 8)

succes (alweer)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:26:
Waar maak je op uit dat Kattivo haatdragend is jegens de Joden?

topics lezen,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:26:
Pas nou op dat je niet weer zulke dingen gaat zeggen, want het slaat nergens op

I'm not the only one who thinks so.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 27 januari 2006 om 13:41:
En ik maar onontkenbare feitjes aanvoeren tegen iemand die zijn mening baseerd op het volgende:

Uitspraak van Thijs1984 op dinsdag 24 januari 2006 om 23:11:
maar ik vindt persoonlijk de palestijnen een vies volkje

maar goed hij mijn haatopmerkingen wel quoten (alweer)

Daarom zeg ik ook, PERSOONLIJK, meer dat weerhoudt me niet om naar de feiten van biede kanten te kijken. en toch probeer ik altijd zo objectief mogelijk te zijn, dat is iets wat jij niet kan. of niet wil laten blijken, als je mijn andere posts ook quot of gewoon een keer leest, dan zal je zien dat ik niet alleen negatief denk over de palestijnen. ik ontken bijvoorbeeld niet dat de situatie de schuld is van biede kamphanen, ej jij schuift altijd alles af op israel en dat is onterrecht.

Mijn ma zegt altijd zo; Twee ruzie, twee de schuld, die wijsheid is ook hier van toepassing.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 13:42:
topics lezen,

Ja, ik neem heel vaak deel aan dezelfde topics als Kattivo.
En heb 'm nooit kunnen betrappen op haat jegens Israel. :no:

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 13:42:
I'm not the only one who thinks so.

Zeg dat dan wat over 'jullie' of over Kattivo? Want je kunt 't namelijk weer niet hard maken. Het is weer een pure insunuatie.
Quote 'm anders even dan, dat biedt uitsluitsel. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 27 januari 2006 om 13:41:
maar goed hij mijn haatopmerkingen wel quoten (alweer)

En als je vindt dat mijn argumenten niet kloppen, doe je best om ze te verwerpen want aan: "ik vindt de palestijnen maar een vies volk" heb je niks aan.

Bezetting, onderdrukking, bombardamenten op Ziekenhuizen, Genocides in oa Jenin. Inlijving van Palestijns Grond, Discriminerende maatregelen, het aantal burgerslachtoffer dat aan beide kanten valt ZIJN NOU EENMAAL EENZIJDIG

Je kunt niet zeggen: ik vind niet dat Palestina bezet is of ik vindt niet dat de VN de massaslachting in Jenin als Genocide heeft bestempeld.

En jij doet dat wel:

er is niets alleen van de palestijnen of de israel

Dat bedoel ik
Waarschuw beheerder
voor de informatie, het land is eingelijk van beiden, want de mensen komen er beide vandaan, er is niets alleen van de palestijnen of de israel. Ze proberen elkaar te verjagen van hun eigen land.

ja alleen heeft het joodse gedeeldte eeuwen in andere landen gewoond, en zijn zij in het begin als imigranten terug gekomen in palastina.

dus italianen en spanjaarden, geef het niet op komt allen hier wonen en ga zeggen dat dit jou land is,jullie waren hier langer als de joden in palastina, heul met amerika en wie weet wordt nederland over 100 jaar wel verdeeld onder jullie
Waarschuw beheerder
koffie dan maar?

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 27 januari 2006 om 14:05:
koffie dan maar?

wel niet weer zo sterk als gisteren he anders slaap je weer slecht, maar vooruit dan maar.
met melk en 3 klontjes rietsuiker graag.

Waarschuw beheerder
donateur
en ik wil er cake bij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 13:45:
Mijn ma zegt altijd zo; Twee ruzie, twee de schuld, die wijsheid is ook hier van toepassing.

go dat moet ze dan ook tegen de ouders van de volgende mensen zeggen.

8 oktober 2003, Amsterdam
De 43-jarige Anja Joos overlijdt in de Amsterdamse Pijp nadat zij in elkaar is geschopt door een groep jongeren

6 juli 2003, Alkmaar
De 28-jarige poritier Mark Kerssens uit Akersloot wordt voor de discotheek waar hij werkt door een eerder die avond geweigerde klant in het hoofd geschoten. Hij overlijdt 2 dagen later.

4 november 2002, Nijmegen
Een boze bezoeker die uit de Nijmeegse disco The Matrixx verwijderd was omdat hij meisjes lastig viel (waar hebben we dat eerder gehoord?), komt later in de nacht terug en schiet de beide portiers neer. Vijf kogels treffen Eddy (37) die ter plekke overlijdt. De zesde kogel treft collegapotier Jeroen, die levensgevaarlijk gewond raakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 14:07:
el niet weer zo sterk als gisteren he anders slaap je weer slecht, maar vooruit dan maar.
met melk en 3 klontjes rietsuiker graag.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:08:
en ik wil er cake bij...

azijn in jullie koffie kunnen jullie krijgen, stelletje verwende kinderen dat jullie zijn!

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 14:09:
De 43-jarige Anja Joos overlijdt in de Amsterdamse Pijp nadat zij in elkaar is geschopt door een groep jongeren

was dat niet door die hamsters van AH?

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The advisor op vrijdag 27 januari 2006 om 14:11:
was dat niet door die hamsters van AH?

Dat was een andere zaak geloof ik, waarin Prins Bernhard de boete betaalde.
Het draaide hier, naar ik dacht, om o.a. Dirk van den Broek-medewerkers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:12:
Het draaide hier, naar ik dacht, om o.a. Dirk van den Broek-medewerkers

ach hamsters of dirkjes its all in the name,

tuig is het al dat vakkenvul persooneel, tuig van de bovenste plank allemaal een voor een stuk voor stuk!

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Schandalig lage straffen btw in die zaak, door een fout van het OM :(
Maja dit gaat wel erg offtopic zo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:48:
Zeg dat dan wat over 'jullie' of over Kattivo? Want je kunt 't namelijk weer niet hard maken. Het is weer een pure insunuatie.
Quote 'm anders even dan, dat biedt uitsluitsel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 18:33:
Kattivo, ik denk dat het te makkelijk is om Israel de schuld van dit alles te geven.

alsjeblieft meneer quote-geil.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:48:
Ja, ik neem heel vaak deel aan dezelfde topics als Kattivo.
En heb 'm nooit kunnen betrappen op haat jegens Israel.

lees objectief.
Uitspraak van peerski4u op vrijdag 27 januari 2006 om 14:09:

go dat moet ze dan ook tegen de ouders van de volgende mensen zeggen.

8 oktober 2003, Amsterdam

6 juli 2003, Alkmaar
De 28-jarige poritier Mark Kerssens uit Akersloot wordt voor de discotheek waar hij werkt door een eerder die avond geweigerde klant in het hoofd geschoten. Hij overlijdt 2 dagen later.

4 november 2002, Nijmegen
Een boze bezoeker die uit de Nijmeegse disco The Matrixx verwijderd was omdat hij meisjes lastig viel (waar hebben we dat eerder gehoord?), komt later in de nacht terug en schiet de beide portiers neer. Vijf kogels treffen Eddy (37) die ter plekke overlijdt. De zesde kogel treft collegapotier Jeroen, die levensgevaarlijk gewond raakt

weer zooets, dit zijn toch eenzijdige incidenten nix ruzie. gekke vergelijking trouwens, heeft niets met dit topic te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Vind zinloos geweld ook niet echt ruzie die te vergelijken is met de 'ruzie' tussen Israel en Palestina.
Zinloos geweld is idd meer eenzijdig, een of meerdere personen handelen met een kwaad oogmerk tegen een ander persoon.
In de zaak Palestina-Israel gaat het om twee 'ruziemakers' die naar elkaar met kwaad oogmerk handelen. Maar dat is dan hoe ik het zie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 14:22:
weer zooets, dit zijn toch eenzijdige incidenten nix ruzie. gekke vergelijking trouwens, heeft niets met dit topic te maken.

bedankt dat je ons er even op wijst?

Koffie?

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 14:22:
gekke vergelijking trouwens, heeft niets met dit topic te maken.

klopt daarmee wilde ik juist aangeven, dat waar 2 vechten, niet altijd beide de schuld hebben.
En zie het alstublief niet als aanval op je moeders gezegde, we zijn gwoon ff lekker aan het steggelen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:08:
en ik wil er cake bij...

ik hoop dat de koffie nog niet op is
[img width=176 height=132]http://i27.photobucket.com/albums/c172/peerski/cake.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 14:37:
nee doe mij maar thee, lust geen koffie

flikker op koffie kan je krijgen met een flinke scheut azijn goed voor de lever,

The advisor ;-)

pffff geen koffie, sjesus dat die mensen nog gemaakt worden..

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker, cake:P

misschien wil Mujshir al-Masri ook wel een stukje...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The advisor op vrijdag 27 januari 2006 om 14:40:
pffff geen koffie, sjesus dat die mensen nog gemaakt worden..

Haha kan het ook niet helpen. vindt het gewoon vies, laatst nog een bakkie gebrobeerd uit beleefdheid, maar heb het met vette tegenzin naar binnen zitten werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:42:
misschien wil Mujshir al-Masri ook wel een stukje...

met een beetje rattengif, :D

(grapje hoor voordat kattivo gelijk weer op mijn nek springt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 januari 2006 om 14:37:
nee doe mij maar thee, lust geen koffie

zo thijs hiero heb je de keuze welke thee je wil:yes:

[img width=275 height=196]http://i27.photobucket.com/albums/c172/peerski/thee01.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar kristallenthee peerski?? heb je die ook toevallig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 09:44:
De Palestijnse verkiezingen lijken een overwinning op te leveren voor Hamas.

Das kut..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op vrijdag 27 januari 2006 om 15:06:
Doe mij maar kristallenthee peerski?? heb je die ook toevallig?

voor jou heb ik er met een amandelsmaakje