| Betreft: | evenement: Ruhr in love, zaterdag 24 juni 2006 om 12:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Acidwars Stage time table:
Timetable >> Acid Wars Floor @ Ruhr in Love
12h Mowgli
13h Tekster
13.45h Matz Up
14.30h Mad Max
15.15h Dennis Siemion
16h Brixton live
16.45h Man at Arms
17.30h Arkus P. live
18.15h Sven Wittekind
19.00h Robert Natus
19.45h Sorgenkint live
20.30h 2Junxion
21.30h Allstars
Eneeeh 2Junxion aus Holland heh
come and support them!!
*** sniff vinyl ***
Timetable >> Acid Wars Floor @ Ruhr in Love
12h Mowgli
13h Tekster
13.45h Matz Up
14.30h Mad Max
15.15h Dennis Siemion
16h Brixton live
16.45h Man at Arms
17.30h Arkus P. live
18.15h Sven Wittekind
19.00h Robert Natus
19.45h Sorgenkint live
20.30h 2Junxion
21.30h Allstars
Eneeeh 2Junxion aus Holland heh
*** sniff vinyl ***
laatste aanpassing
Uitspraak van Vinyl Junk op woensdag 21 juni 2006 om 23:17:17.30h Arkus P. live
ben ik bij...
daarna zien we wel weer...
maar bij die 45 min van arkus ben ik te vinden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:05:ach een blok beton aan je been doet wonderen
Niet aan mijn mooie beentje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 22:52:Mooizo, niet eerder weg door voetbal iig!
Wist dat ik op een gegeven hoopte dat Nederland niet eerste in de poule zou worden. Schiet echt niet op. Alleen nu wel Sverige-Deutschland op een scherm daar..maar ja boeiend.
Geef ik toch de voorkeur aan Natus en Sorgenkint
Ik geef de voorkeur aan lekker over het terrein ronddwalen,jwt
Uitspraak van Techaffected op vrijdag 23 juni 2006 om 12:31:19:30 Weichentechnikk vs Waldhaus
Die staan ook op de usb-campsite tijdens nature one als liveact geboekt!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 12:41:Maar had t over mn moeder hoor
Kom ik net vandaan
ennuh ga dan maar met je moeder
Helaas gaat de Primal Confusion/ Highland Beats floor niet door. Degene die het geluid had geregeld kwam er gisteren mee aan dat ze niets hadden. Dit ondanks aanbetaling en bevestiging.
We hebben nog geprobeerd geluid te regelen, maar het lukte niet op zulke korte termijn. Het moest namelijk al vanmiddag opgebouwd zijn ivm de tuf inspectie.
We balen echt heel erg hiervan.
Dit is het persbericht:
We regret to inform you that the Primal Confusion/Highland Beats area at Ruhr in Love has been cancelled.
The reason for the cancellation is that we don’t have a P.A.
The individuals responsible for organizing the P.A. waited until yesterday to let us know that they hadn’t arranged anything although we had made a deposit and our reservation was confirmed.
Despite our efforts to find a replacement, it was much too short notice to make alternative arrangements.
It goes without saying that we’re really disappointed about this and we apologize to those of you who were looking forward to our area as much as we were.
The motto of this story: If a job’s worth doing, it’s worth doing yourself!
bron:
https://partyflock.nl/topic/881373
We hebben nog geprobeerd geluid te regelen, maar het lukte niet op zulke korte termijn. Het moest namelijk al vanmiddag opgebouwd zijn ivm de tuf inspectie.
We balen echt heel erg hiervan.
Dit is het persbericht:
We regret to inform you that the Primal Confusion/Highland Beats area at Ruhr in Love has been cancelled.
The reason for the cancellation is that we don’t have a P.A.
The individuals responsible for organizing the P.A. waited until yesterday to let us know that they hadn’t arranged anything although we had made a deposit and our reservation was confirmed.
Despite our efforts to find a replacement, it was much too short notice to make alternative arrangements.
It goes without saying that we’re really disappointed about this and we apologize to those of you who were looking forward to our area as much as we were.
The motto of this story: If a job’s worth doing, it’s worth doing yourself!
bron:
https://partyflock.nl/topic/881373
Mensen, wegens privéredenen kan en wil ik morgen niet naar Ruhr in Love vanuit Gendringen/Doetinchem (weet niet precies waar we opstappen).
Als iemand dus nog graag mee wil, stuur me effe een PBtje dan kunnen we even overleggen over hoe en wat en hoop ik mijn kaartje en plekje in de bus nog te kunnen verkopen.
Liefs, Stefanie
Als iemand dus nog graag mee wil, stuur me effe een PBtje dan kunnen we even overleggen over hoe en wat en hoop ik mijn kaartje en plekje in de bus nog te kunnen verkopen.
Liefs, Stefanie
laatste aanpassing
hele vieze voeten
Oef! Die voetjes van Ferdi vorig jaar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:14:haha teenslippers is geen goed idee dus?
Tuulek wel! Het wordt superlekker weer! Vorig jaar liep iedereen op z'n blote voetjes geloof ik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 19:51:Oef! Die voetjes van Ferdi vorig jaar
hahahahaha die voeten waren behoorlijk zwart
Die gek was zelfs met z'n vage hoofdje op blote voeten zo'n Dixie in gegaan 
Ieeeewww!
Maar goed, op dat moment maakte het allemaal niks uit
Wat een dag was dat zeg!!!!
Ik had door omstandigheden deze week niet zo'n zin in RIL..
Maar nu ik weer ff goed denk aan vorig jaar..
GEWELDIG!!!!
Wat was dat genieten zeg
Ik heb er zin in
Ieeeewww!
Maar nu ik weer ff goed denk aan vorig jaar..
Wat was dat genieten zeg
Ik heb er zin in
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 20:25:Die gek was zelfs met z'n vage hoofdje op blote voeten zo'n Dixie in gegaan
Ieeeewww!
Maar nu ik weer ff goed denk aan vorig jaar.. GEWELDIG!!!!
Wat was dat genieten zeg
Ik heb er zin in
hahaha ja dat is wel ff ranzig jaar...
maar nee ik ga dit weekend me helemaal klem drinken op onze plaatselijke hockey toernooi
dus volgend jaar weer beter...maar inderdaad precies wat je zegt vorig jaar was echt de shit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 20:31:maar nee ik ga dit weekend me helemaal klem drinken op onze plaatselijke hockey toernooi
WAAROM?!
Na ja, have fun iig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 20:33:WAAROM?!
Na ja, have fun iig
hahahah ja precies dat zijden er meerdere...maar ja zit toch nog een beetje in het bloed die drang...
en zie weer is ff wat oude maatjes die ik al tijden niet meer gesproken heb dus wordt ook gezellig
maar inderdaad rurh in love was ook dope geweest....
p.s. stiekem ga ik alleen voor de dames
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 19:51:Tuulek wel! Het wordt superlekker weer! Vorig jaar liep iedereen op z'n blote voetjes geloof ik (in het soppige gras )
Ghehe ach neem mn schoenen ook wel mee voor de zekerheid
Hoor net dak geslaagd ben...
Dus kan morgen maximaal losgaaaaan!!
Gaat jasper nie mee?
Ga ff n terrassie pakken! tot morgen

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)