Partyflock

Forumonderwerp · 844301
Betreft: evenement: Ruhr in love, zaterdag 24 juni 2006 om 12:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}

De datum is bekend! Met de line-up zal het wel goed zitten, gezien je toch wel keus heb uit tig areas, 300 dj's en live-acts :D

Ik heb nu al zin! Vorig jaar echt een schitterende dag beleefd :woepwoep:
De reis is voor ons acceptabel en de entreeprijs nog deste meer! (y)

laatste aanpassing
:D Mn vriendinnetje en ik zagen zo'n fles Jagermeister liggen vlak bij waar jullie groep schijnt te hebben gezeten :D Weet nog dat ik zei "Hoe krijg je nu zo'n fles Jagermeister mee naar binnen gesmokkeld"?

Haha :D

Ik vond het een leuk feestje, niet zo vet als twee jaar terug maar dat lag ook aan de muziek, vond Liebing enzo niet echt super. Wel erg gelachen om die uitzinnige Duitsres tijdens het voetballen. Beetje rondgewandeld, overal gekeken en toen weer terug naar huis, was voor mij geen feestje om echt los te gaan ofzo. Inderdaad ook omdat het were echt vies klef was, alles wat je deed kostte geoon gelijk energie. Ik trok dat benauwde niet zo goed geloof ik :bloos:

Maar toch een lekker dagje gehad weer. :)Misschien over een paar jaartjes weer een keertje die kant op :)

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 25 juni 2006 om 20:09:
vond Liebing enzo niet echt super

not great as old Liebing style...but much better then terrible set @ Italy just 2 weeks ago...

and funny how so much stage's

15 or something...and nowhere real techno...all of minimal/electro/acid/trance/hardstyle/hardcore...and again minimal/minimal...

:cry:
laatste aanpassing