Minimal! Waar hoor je het tegenwoordig niet!? Het komt m'n strot uit!
Ik snap geen hol van mode persoonlijk trouwens hoor...vind het kuddegedrag ten top uit...als 1 iemand zegt ergens...dit is het...volgt de rest en is het opeens mode...
Dat bedoelde ik ook...maar toch...het idee alleen al...
Ze kiezen volgens mij toch gewoon zomaar iets uit eigenlijk...maakt niks uit wat...als hun zeggen dat het mode is...dan is het dat...
Overigens is het 9 van de 10 keer echt oerlelijk en heb ik soms het idee dat ze express van die dingen uitkiezen om er gewoon keihard om te lachen dat men er nog echt in gaat lopen ook...
Beetje tegenstrijdig weer he psychforzeHeb zelf dan ook gewoon "schijt" aan de mensen die WEL in mode enz lopen, want nu maak JIJ je juist druk om een ander.
Ik snap geen hol van mode persoonlijk trouwens hoor...vind het kuddegedrag ten top uit...als 1 iemand zegt ergens...dit is het...volgt de rest en is het opeens mode...
Maar ze moeten het helemaal zelf weten natuurlijk als ze zich graag als schaap gedragen (met die schoenen die "in" zijn tegenwoordig is het plaatje helemaal compleet)...en daar dikke knaken voor neer willen leggen omdat ze er zo graag bij willen horen...sja...sommige mensen hebben een gebrek aan een doel in hun leven ofzo...I dunno...whatever...
Overigens is het 9 van de 10 keer echt oerlelijk en heb ik soms het idee dat ze express van die dingen uitkiezen om er gewoon keihard om te lachen dat men er nog echt in gaat lopen ook...
Hahah wedden dat er een dag komt dat er naveltruitjes voor mannen gaan komen.. Ik roep t al jaren.. al is het pas over 30 jaar...t gaat een keer komen, ik weet t bijna zeker..
En je zal zien...ze gaan er nog in lopen ook. Zolang de kudde het allemaal maar goed keurt..
eerst roepen dat iets voor homo's is en er een jaar later zelf in lopen
Minimal, het is wel een hype te noemen. Het hippe modegebeuren eromheen staat mij ook niet zo aan..
Ik vind dat er gezweet moet worden, iedereen uit de naad! en ja eventueel zou je eens wat bier over je heen krijgen..
Mijn ervaring is dat veel minimal'liefhebbers' het niet eens zijn met deze instelling.. Gewoon cool die zonnebril ophouden en het sjaaltje in het gareel, en zekerr niet lachen want dat is niet hip! bah fashionvictims
Nu stop je wel even alle minimalisten in 1 hokje. Niet iedereen is zo.
Wazi's, Lonsdale, agressie, etc. zijn nooit het onderwerp van gesprek. Mss dat je wat beter ziet als je die zonnebril af zet.
Zonder ben je overigens ook mooi genoeg.
Schijnbaar voel je je toch aangevallen.
Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat Minimal momenteel gehyped wordt en dat neemt automatisch trendy-publiek met zich mee.
maar ik krijg steeds vaker het idee dat mensen een statement willen maken ofzo d.m.v. muziekkeuze en welke feestjes ze afgaan.
vind vooral de associatie met mode enz. verkeerd. Op heel veel muziekstijlen zie je bepaalde groepen (duizenden) die er op een bepaalde manier uitzien. Is bij iedere cultuur en zal altijd zo blijven, hoofddoeken/lonsdale/kapotte spijkerbroeken/gothic je kunt ze allemaal in een muzikaal hokje duwen, maar er zijn altijd uitzonderingen en zal altijd zo blijven, dus stop met huilen hierover
Over het algemeen zijn het niet de partygangers die er een probleem van maken.
Want de kleding die ik draag vind ik gewoon mooi.
maar ik maak gewoon even duidelijk mijn punt; dat niet iedereen zo is.
Ik feest voor de muziek. Ik leef voor de muziek. Ik ben verliefd op muziek. En dat is ook het enige wat mij interesseerd.
We gaan toch ook niet over Gothic lopen zeiken dat ze allemaal zwarte kleren dragen? En zwarte make-up? Dat hoort gewoon bij de style... of niet?
Dat zeggen ook de mensen waarvan het niet zo is.
Lonsdale vind ook bijna iedereen in de HC-scene spontaan mooi, ik kan het me niet voorstellen.
En welke muziekvorm blijft al wel 50 jaar precies hetzelfde en nog steeds boeiend volgens jou?
Volgens de modepolitie () zijn witte sokken ook helemaal "not done" tegenwoordig..
Jij doet dat mss niet
Trouwen?
Meer mensen zouden ook eens zo moeten denken.
Dát is dus iets, wat mij niet interesseerd
tegenwoordig? witte sokken zijn zowiezo not-done, mits je ze onder witte sportschoenen draagt ofzo
Hahah wedden dat er een dag komt dat er naveltruitjes voor mannen gaan komen..
Als je echt zo dacht had je ook niet gereageerd op die eerdere opmerking
Die hoop heb ik al opgegeven. Ik zoek mijn heil wel bij de mensen die het wel doen. De rest proberen te veranderen is vergeefse hoop, dat kun je denk ik ook niet.
Het komt gewoon, omdat ik de laatste tijd niets anders hoor dan dat gezeik over Minimal.
En owja, ik draag gewoon witte sportsokken! Dat gezeik altijd over die sokken! Oppervlakkig gezeik.
Ik sta open voor veel muziek, meer dan ik in mijn favo muzieklijstje heb staan.
Jij zal dat mischien niet snappen maar de keuze van je sokken zegt meer over je dan je denkt...
Ja, en dan ga ik ook gewoon even lekker gal spugen.
Bij deze... het is er uit
Dat kun je ook over Tweety stropdassen zeggen.
Maar kleren maken wel degelijk de man, als jij bij mij komt solliciteren en je draagt witte tennissokken in een paar zwarte nette leren schoenen dan ben je waarschijnlijk al bij voorbaat niet geschikt voor de functie.
Jij zal dat mischien niet snappen maar de keuze van je sokken zegt meer over je dan je denkt...
Ik vond alleen je argumentatie niet op elk punt even sterk.laatste aanpassing 26 januari 2006 11:12
Ik zou iig bij voorbaat al niet bij een bedrijf willen werken die op zo een manier handelt