3099x bekeken
normaal heb ik dat nooit zo maar vandaag wel
Tsja, shit happens he?
donateur
gewoon door sniffen
vandaag?
Ben geen junk, wasmisschien vroeger zo.
je topic onderwerpen gaan "toevallig" allemaal over drugs
laatste aanpassing
ik werk in de weekenden, en heb midden in de week weekend, voordat jullie klaar staan met de veroordeling, t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Voel me zo emo, wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
Voel me zo emo, wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
nou dan ben je iig KANSLOOS
t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Je eerste zin geeft niet echt aan dat het maanden geleden is dat je voor het laatst gesnoven hebt.
en als je midden in de week, op een woensdag gaat snuiven, als er geen flikker te beleven is wat uitgaan betreft, ben je voor mij gewoon een junk. Weekend of geen weekend.
Waarschijnlijk is dat ook juist de reden dat je snuift op de woensdag. Er is geen hol te doen, dus ga je jezelf maar vermaken door je neus te poederen
Ik zeg: addict
Hier dan je antwoord dat je zelf al heb gegeven.
t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Je eerste zin geeft niet echt aan dat het maanden geleden is dat je voor het laatst gesnoven hebt.
hoeft ook niet
en als je midden in de week, op een woensdag gaat snuiven, als er geen flikker te beleven is wat uitgaan betreft, ben je voor mij gewoon een junk. Weekend of geen weekend.
In A'dam is dat anders
Sex helpt
daar heb ik wat aan
wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
Je kunt het Riagg bellen, die vinden dit geen raar tijdstip
ik werk in de weekenden, en heb midden in de week weekend, voordat jullie klaar staan met de veroordeling, t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
helaas heb ik doordeweeks nooit weekend..
heb wel doordeweeks gesnoven en dat beviel me alleen als t net me neus in zat..
niet als ik savonds wou slapen of de volgende dag moest opstaan..
heb kort geleden weer n keer doordeweeks gedaan en dat beviel me totaal niet..
weekend is beter
In A'dam is dat anders
dan ken je toch gewoon uitgaan ofnie?
wat een belachelijke reacties weer hier. het is woensdag, dus je bent een junk. En jezelf vervolgens wel van vrijdag tot zondag kapot snuifen. Wie de fuck ben jij om te bepalen wanneer het ge-oorloofd is om drugs te gebruiken dan. Je bent pas triest als je puur alleen, zelfs als er niks leuks te beleven is, in het weekend gaat zitten snuifen OMDAT het weekend is.
Precies, ik woon ook in Amsterdam en soms is er gewoon op een woensdag een supervet feest en op zaterdag alleen maar kutfeestjes.
Niet iedereen pepsnuifer woont ergens in afgelegen kutdorpje en snuift zich in een jeugdhonk elk weekend kapot hoor.
In A'dam is dat anders
Precies, ik woon ook in Amsterdam en soms is er gewoon op een woensdag een supervet feest en op zaterdag alleen maar kutfeestjes.
Niet iedereen pepsnuifer woont ergens in afgelegen kutdorpje en snuift zich in een jeugdhonk elk weekend kapot hoor.
wil allemaal mensen bellen
De Kindertelefoon is iedere dag telefonisch bereikbaar van 14 tot 20 uur. Bel voor vragen, hulp, advies of ondersteuning:
0800-0432
wat een belachelijke reacties weer hier. het is woensdag, dus je bent een junk. En jezelf vervolgens wel van vrijdag tot zondag kapot snuifen. Wie de fuck ben jij om te bepalen wanneer het ge-oorloofd is om drugs te gebruiken dan. Je bent pas triest als je puur alleen, zelfs als er niks leuks te beleven is, in het weekend gaat zitten snuifen OMDAT het weekend is.
dat valt te verwachten als je zo'n topic opent
tja tis natuurlijk ook n SUPER vreemde vraag als iemand vraagt of je ook emo wordt van pep...
ZEKER als het doordeweeks is, jeetje wat n raarheid hier he is moeilijk te bevatten voor je he
ach ja je bent blond dus dingen begrijpen is zoiezo moeilijk voor je
laatste aanpassing
tja tis natuurlijk ook n SUPER vreemde vraag als iemand vraagt of je ook emo wordt van pep...
ZEKER als het doordeweeks is, jeetje wat n raarheid hier he is moeilijk te bevatten voor je he
ach ja je bent blond dus dingen begrijpen is zoiezo moeilijk voor je
Wauw
Niet dat ik naar een feest ben gegaan, heb gewoon een klote week gehad, en nam een paar snuifjes, en al mn emoties komen vloeiend los....misschien een beetje te veel in 1 keer, maar ergens ook wel fijn om t te laten gaan.
Had niemand om mee te kletsen dus....hoopte op sympatieke mensen, maar mag natuurlijk niet teveel verwachten zo door de weeks
Had niemand om mee te kletsen dus....hoopte op sympatieke mensen, maar mag natuurlijk niet teveel verwachten zo door de weeks
heb gewoon een klote week gehad, en nam een paar snuifjes, en al mn emoties komen vloeiend los
dus als je emotioneel bent dan snuif je...
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind !!!!!
dus als je emotioneel bent dan snuif je...
Normaal gesproken niet, deze keer pakte t zo uit.
Anders had ik afgelopen maanden wel vaker gesnoven.
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind
T is altijd makkelijk om me snel in een vakje te stoppen.
van mij wel hoor
dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind !!!!!
je weet niet eens wat n junk is joh
snel
ga nou gewoon neuken
helpt echt
T is altijd makkelijk om me snel in een vakje te stoppen.
ja je heb van die simpele mensen
Net als of het s'weekends beter is
Doos, blijf gewoon van die rommel af
niet tegen kan .....
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind
Erg mooi gesprokken maar wel zo kortzichtig.
Dan zou IK als ik jou was een heleboel foto's van mijn profiel halen want daar staan genoeg KANSLOZE drugsgebruikers op. Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
laatste aanpassing
op het moment dat jij je emoties of problemen niet meer kan oplossen zonder drugs dan ben je toch al ver heen
Inderdaad. Zorg eerst dat je realiteit op orde is, voordat je deze gaat ontvluchten met drugs. Ik heb niks tegen drugs, maar het moet niet gebruikt worden als uitvlucht.
op het moment dat jij je emoties of problemen niet meer kan oplossen zonder drugs dan ben je toch al ver heen meid..
de waarheid is nu eenmaal hard
Ik nam de drugs eerlijk gezegt niet om mn problemen op te lossen, maar om wakker te blijven.
Had geen idee dat pep emoties los maakte, zoals ik vandaag ondervind.
T gekke is een half uur geleden was t heel erg, en ineens is t weg. voel me niet meer zo emo.
Misschien heb ik er wel alles uitgejankt, wellekker eigenlijk
Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
Ja, want iedereen die ooit met je op een foto gestaan heeft, is immers een vriend(in).
ken der genoeg en die zijn ook allemaal begonnen zoals haar dus.. blaat jij maar verder en ga stage lopen snotneus
ben ik al mee bezig trut
Erg mooi gesprokken maar wel zo kortzichtig.
Dan zou IK als ik jou was een heleboel foto's van mijn profiel halen want daar staan genoeg KANSLOZE drugsgebruikers op. Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
tja DAN is t natuurlijk anders
Misschien heb ik er wel alles uitgejankt, wellekker eigenlijk
Ga janken dan !
Zei ik toch
Ja, want iedereen die ooit met je op een foto gestaan heeft, is immers een vriend(in).
What ever.. Staan er een aantal behoorlijk vaak op die er niet helemaal ongesnoven/geslikt uitzien.
Maar....
Ik wilde net neer gaan zetten dat mijn antwoord ook wel erg kansloos en kortzichtig was
Had geen idee dat pep emoties los maakte, zoals ik vandaag ondervind.
ja ik had dat wel al ondervonden..
maar ook meer de dagen erna toen ik t veel vaker deed dat ik gewoon om alles wel kon janken..
heb dat gelukkig niet meer, ook omdat ik t minder vaak doe denk ik
Ik herken het wel. Heb 2 weken geleden weer pep gehad na een half jaar niks gebruikt te hebben. Heb 5 lijntjes gehad ´s avond om 11 uur en ben de hele nacht klaar wakker geweest. Kon pas zondagavond weer slapen. Ik kreeg ook last van een emo gevoel op zondag en maandag. Heb ik nog nooit gehad van pep. Gelukkig was ik met mijn vriend maar kan me voorstellen als je alleen bent dat je je helemaal klote voelt. Misschien heeft het ermee te maken dat je een hele tijd niet gebruikt hebt of zo, weet het ook niet.
Dan zou IK als ik jou was een heleboel foto's van mijn profiel
Veel van Haar foto's doen het tenminste...
ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt, junk of geen junk etc.
Ik heb maanden niet gesnoven en doe dat hierna weer niet.
Daar gaat t niet over.
T gaat over emoties die drugs in een keerlos komen en je overweldigen, en je moet gewoon praten dan.
Dacht dat de ervaren drugs gebruikers hier wel iets in zouden herkennen.
Maar t is meteen een hele chaos hiero
Daar gaat t niet over.
T gaat over emoties die drugs in een keerlos komen en je overweldigen, en je moet gewoon praten dan.
T gaat over emoties die drugs in een keerlos komen en je overweldigen,
Dat is je onderbewustzijn dat aangeeft dat pep voor kansarme paupers is. Het hunkert naar een goed lijntje sos.
Dat zullen veel gebruikers wel herkennen. Drugs maakt nou eenmaal een stof aan die er voor zorgen dat je remmingen los gaan.
Lijkt mij niet meer dan normaal.
Echter als je al met veel emoties zit en je gaat dan gebruiken kun je verwachten dat de emoties erger worden.
EN al helemaal niet als ze er over willen praten.
Praat dan ook met haar en laat je niet steeds zo (heel makkelijk) opfokken door een ander
Dat is je onderbewustzijn dat aangeeft dat pep voor kansarme paupers is. Het hunkert naar een goed lijntje sos.
kansarme cokejunk
ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt, junk of geen junk etc.
Daar gaat t niet over.
ja idd.. tis juist niet normaal dat je er niet eens normaal over kan praten zonder dat van die dombo´s meteen junk beginnen te roepen..
Heb net in mn emotionele bui mn zus gebeld die had ik jaren niet meer gesproken, en gevraagd of ik haar af en toe mog bellen, dat was heel raar,maar ben blij dat ik t gedaan heb
Anders ga je ff overdrijven
Lul toch niet, wanneer heb je dat gedaan dan ?
ff tussen het posten hier door ??
Blaat maar raak
kansarme cokejunk
Flikker op, afgestorven pauperpephoer.
Lul toch niet, wanneer heb je dat gedaan dan ?
ff tussen het posten hier door
Nee voordat ik deze topic opende.
Nee voordat ik deze topic opende.
Zat ze ckr wel op te wachten, laat je JAREN niets van je horen, bel je zo s'ochtend ff rond de klok van 8....
Zat ze ckr wel op te wachten, laat je JAREN niets van je horen, bel je zo s'ochtend ff rond de klok van 8....
ze heeft een kleine die naar school moet, dus ik wist zeker dat ze op was en thuis
ze heeft een kleine die naar school moet, dus ik wist zeker dat ze op was en thuis
o wat ben je ook een ITO he...
Snap je nou gewoon niet wat ik bedoel dan
Dacht je nou dat ik het letterlijk bedoelde dan...
Snuif nog een gram in je gok !!!
Ben blij dat ik de rest van t verhaal niet verteld heb
Wij ook
Flikker op, afgestorven pauperpephoer.
ga dood joh verrotte cokejunk
wat is dat toch hier met die mensen?
Ben echt serieus.
Ben blij dat ik de rest van t verhaal niet verteld heb, jullie zouden me dan helemaalniet meer geloven
zijn gewoon zielepootjes
en wees idd maar blij dat je de rest niet heb verteld weet niet wat t is maar goede normale reacties krijg je toch niet van ze
en wees idd maar blij dat je de rest niet heb verteld weet niet wat t is maar goede normale reacties krijg je toch niet van ze
voor de nederlanders onder ons is het voordat ik dit topic opende
Que?
zijn gewoon zielepootjes
Kansarme crackhoertjes die pep gebruiken, er trots op zijn en het ook nog willen promoten, die zijn pas zielig. En dat staat nog helemaal los van de schade die pep fysiek en mentaal kan toebrengen.
Was je zus ook blij met je junkie-bestaan ?
Lache man
Was je zus ook blij met je junkie-bestaan ?
Ze wist nog niet dat ik vroeger veel gebruikte, nu wel.
Dat was niet de reden waarom we elkaar niet zagen.
Ze schrok er wel van, ze is niet echt veel gewend qua party"s en drugs en zo.
Omdat ze veel ouder is heeft ze de tijd meegemaakt dat alcohol "het" was.
Omdat ze niet tegen pep kan moet ze straks, al een echte junk, maar wat anders proberen
ben al gestopt met snuiven, hoef niet zonodig door te gaan.
Wou vanacht wakker blijven en dat is gelukt.
Heb de hele week amper geslapen, door omstandigheden ( die ik maar niet vertel)
En ik moest vanacht nog 1 nacht wakker zijn,dus zo is t wel goed.
Hoop dat mn emoties zakken, heb t er moeilijk mee.
Heeft u een vraag over ziekten, een aandoening of medicijnen, dan kunt u terecht in het uitgebreide informatiesysteem van dokterdokter.nl.
https://www.dokterdokter.nl/pages/vraag
Kansarme crackhoertjes die pep gebruiken, er trots op zijn en het ook nog willen promoten, die zijn pas zielig. En dat staat nog helemaal los van de schade die pep fysiek en mentaal kan toebrengen.
mensen die mensen veroordelen door wat voor soort drugs ze gebruiken DAT is pas zielig
Sterkte , meid. En als het effe niet meer gaat, neem je gewoon weer een dikke snuif.
mensen die mensen veroordelen door wat voor soort drugs ze gebruiken DAT is pas zielig
En wat dacht je van mensen die mensen die mensen veroordelen door wat voor soort drugs ze gebruiken veroordelen !!?
En als het effe niet meer gaat, neem je gewoon weer een dikke snuif.
Dacht eerder aan een lekkere douche
mensen die mensen veroordelen
Doorgesnoven pephoertjes zijn geen mensen. (N).
Oh noem je het zo ? Mag ook.
En dan zo van onder de douche ff bij de badkamer spiegel....
zal ik maar ff ontopic gaan? 
ik ken het ben 1 x vet emotioneel geworden na een paar strakke lijnen, ik zat bij een goeie maat thuis en we hadden een lekkere lulkick en toen begonnen we ergens over(ik treed niet in details)
maar ik werd ineens vet verdrietig, ik heb toen bijna zitten janken, echt vet wazig.
en voor de mensen die blindelings Junk! roepen
val terplekke dood neer en zeg maar junk tegen je moeder
ik ken het ben 1 x vet emotioneel geworden na een paar strakke lijnen, ik zat bij een goeie maat thuis en we hadden een lekkere lulkick en toen begonnen we ergens over(ik treed niet in details)
maar ik werd ineens vet verdrietig, ik heb toen bijna zitten janken, echt vet wazig.
En dat staat nog helemaal los van de schade die pep fysiek en mentaal kan toebrengen.
Gelukkuig is coke verder niet schadelijk voor je.... en kan je daar ook niet net zo hard kapot aan gaan
Maar tis zeker herkenbaar dat je na de pep/pillen een emo bui krijgt. Heb ik ook vaak zat last van gehad dat je ken gaan janken om niks... ik probeer altijd wat te gaan ondernemen (hoe gaar je ook bent). En after E bij de smartshop halen werkt meestal ook wel aardig... succes er mee
Doorgesnoven pephoertjes zijn geen mensen. .
dus jij bent uit doorgesnoven pephoer gekomen bij je geboorte
ja behalve U. die mag zn moeder doorgesnoven pephoer noemen
En dat staat nog helemaal los van de schade die pep fysiek en mentaal kan toebrengen.
ja wel meer dingen doen dat hoor
een familielid vanme is een tijdje geleden opgenomen door overmatig blowen.
helemaal psychotisch
metje mooie rastaknakker als plaatje
Gelukkuig is coke verder niet schadelijk voor je....
Misschien wordt het tijd om een andere aanname te gaan gebruiken. Dat ik terror-angel[PPT] een pepsnol noem, wil niet zeggen dat ik sos snuif.
Zo te zien heeft de pep zijn weg naar je grijze massa al gevonden en aardig wat gaten gebeten. Wat een wartaal. 3 Dagen niet geslapen zeker?
een familielid vanme is een tijdje geleden opgenomen door overmatig blowen.
helemaal psychotisch
Ja, ik hoorde laatst dat iemand dood was gegaan, doordat hij onder een bus kwam.
Alles kan schadelijk zijn, ligt eraan hoe je ermee omgaat. Niettemin is het triest om trots te zijn op drugsgebruik. En nog triester om het anderen op te dringen, danwel promoten.
tja sommige mensen zijn nou eenmaal dom
Misschien wordt het tijd om een andere aanname te gaan gebruiken. Dat ik terror-angel[PPT] een pepsnol noem, wil niet zeggen dat ik sos snuif.
en dat ik ppt in me naam heb wil niet zeggen dat ik pep echt promoot..
geniet er egwoon van als ik t heb
Uitspraak van terror-angel[PPT]op donderdag 19 januari 2006 om 11:35:
Zo te zien heeft de pep zijn weg naar je grijze massa al gevonden en aardig wat gaten gebeten. Wat een wartaal. 3 Dagen niet geslapen zeker?
oke ik ben het woordje een vergeten..
dus jij bent uit een doorgesnoven pephoer gekomen bij je geboorte..
Niettemin is het triest om trots te zijn op drugsgebruik. En nog triester om het anderen op te dringen, danwel promoten.
ik ben er echt niet trots op.. maar ga t ook niet verbergen!
en dring al helemaal geen drugs op aan mensen! ik hou gewoon van pep op zn tijd oke en dat jij gaat lopen roepen: pephoer en weet ik t zegt meer over jou dan over mij...
laatste aanpassing
Ik heb het over Terror Angel [PPT] (Pep Promotie Team).
ja het staat in me naam..
maar ik promoot het niet..
ik vind het gewoon lekkerder als anders drugs klaar..
snap dat dan joh derderangs mongool.. ik promoot t NIET
als je dat nou had gezien oke maar dat zie je niet want ik doe t niet
en dat ik ppt in me naam heb wil niet zeggen dat ik pep echt promoot..
Owh, je vindt het alleen stoer?
Da's net zo dom.
Het slaat nog altijd nergens op. Maargoed, ik heb je dan ook nog geen enkel zinnig ding zien zeggen.
ik hou gewoon van pep
Ik zie het al, de verslaving spreekt. Daar valt niet mee te discussiëren.
ja het staat in me naam..
maar ik promoot het niet..
Domme schijnheil dus.
dus jij vindt blowen stoer
Nee, ik vind het plaatje okay.
Dit is natuurlijk ook dikke BS... ben ook zeker niet vies van een lijntje pep, dus ben ik dan ook meteen verslaafd? Lekker kortzichtig...
Verschil tussen 'houden van' en 'niet vies zijn van', lijkt me?
Ik ben ook niet vies ervan om een stuk te fietsen, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik ervan hou.
laatste aanpassing
Niet vies van een dikke lijn pep
maar ik voelme beter dan al die simpele debielen bij elkaar die zich elk weekend volgieten met bier
Uitspraak van terror-angel[PPT]op donderdag 19 januari 2006 om 12:02:
Het slaat nog altijd nergens op. Maargoed, ik heb je dan ook nog geen enkel zinnig ding zien zeggen.
Uitspraak van terror-angel[PPT]op donderdag 19 januari 2006 om 12:02:
ik hou gewoon van pep
Ik zie het al, de verslaving spreekt. Daar valt niet mee te discussiëren.
net als dat t nergens op sloeg dat je mij doorgesnoven pephoer noemde..
maarja met zo iemand als jij valt ook niet te discussiëren aangezien je toch al denkt dat je gelijk heb..
maar dat boeit niet ik vind jou een domme kk kneus en daar blijf ik bij
en die houdt er vanzelf een beetje meejh op! daarom moet je leven met de dag
Als je er slecht voor zorgt, houdt je lichaam er eerder mee op. Ik zeg niet dat ik zelf zo heilig ben, maar je moet het zeker niet te vaak gebruiken. Nu merk je er misschien nog niks van, maar later hoogstwaarschijnlijk wel en dan is het te laat.
(permanent verbannen)
hoe leg je later je kinderen uit als je vroegtijdig de pijp uitgaat
hahahahahhaa NIET want dan ben je er niet meer als je de pijp uitgaat!
et zou je moeder maar wezen haha
kan niet want die is er dan niet meer
janken waarvoor
ik geniet jij blijkbaar nie!!!
en ik zeg nie dat ik het doordeweeks doe!!!
en ik zeg nie dat ik het doordeweeks doe!!!
haha ik geniet niet omdat ik geen drugs gebruik et moet niet raarder worden haha dom ding je hoefde je haar net te verven hoor je bent zo al dom genoeg
met je afgekeurde marinetouw op je kop !!
laatste aanpassing
ik ga niet eens op jou in
je denkt toch dat je gelijk heb, is geen discussie mee te beginnen
zoals ik net al zei
kijk eerst naar jezelf wijffie!!!!
of kun je het nie hebbuh dat wij meer lol dan jou hebbuh!!!
en ga echt niet jaren door hoor...
ja maar zij snapt dat gewoon niet..
hebbie dr wel eens vaker hier gezien op pf ze denkt asltijd dat ze gelijk heb en de beste is..
valt niks mee te beginnen zeker niet als ze t leuk vind om *ons stakkers* af te zeiken
maar mag natuurlijk niet teveel verwachten zo door de weeks
nee, meeste mensen begrijpen dat alleen in het weekend, die hebben 2 persoonlijkheden: 1 doordeweek die meegaat in de grijze massa en 1 in het weekend die supersociaal is door de dope..
wat weet jij daar van WIJFFIE met je afgekeurde marinetouw op je kop haha....
ben niet zo wereld vreemd als jij
nee dat grapje werkt niet bij mij
erg orgineel ben je niet
jij dus ook niet want je herhaalt jezelf met je marinetouw..
dom EN saai.. enne dit topic is niet geopend zodat domme wijven zoals jij je *mening* effe komen uiten..
daar was ie iig niet voor bedoeld!
Nee, want als je in het weekend geen pep snuift, geniet je niet.
Te dom om te schijten.
valt niks mee te beginnen zeker niet als ze t leuk vind om *ons stakkers* af te zeiken
Ik prefereer de benaming 'peppauper'.
"Ik wil wel snuiven maar ik kan het niet betalen.
laatste aanpassing
ja is men oom goed he 
enne topic's zijn toegankelijk voor iedereen dus ook voor mij
ja ik val wel vaker in herhaling om dat ze het niet snappe
ennne ja men moeder heeft me in de steek gelaten
haha ja kom jij ff me speentje in men mond doen kan em niet vinden wheheheheee
dan douw ik gelijk mijn puntschoen ff in je hol
enne topic's zijn toegankelijk voor iedereen dus ook voor mij
ja ik val wel vaker in herhaling om dat ze het niet snappe
ennne ja men moeder heeft me in de steek gelaten
dan douw ik gelijk mijn puntschoen ff in je hol
Als je je doordeweeks verveeld rook je toch een jointje ga je toch nie lijntje nemen kom op!
Hoe wil je anders doordeweeks genieten dan????
Als je je doordeweeks verveeld rook je toch een jointje ga je toch nie lijntje nemen kom op!
niet iedereen kan dezelfde behoefte aan iets hebben op zo´n moment..
maar das O ZO moeilijk te begrijpen..
en dan krijg je van die hoere die denken beter te zijn als anderen en helaas hebben ze indd het recht om te zeggen wat ze willen, alleen slaat t nergens op
ja en sabbel der lekker op
hoer
niet iedereen kan dezelfde behoefte aan iets hebben op zo´n moment..
Hallo, met de GG&GD hier. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
bedoelde dat je jezelf dood moest maken dombo
Jöh.
We hebben veel over voor onze cliënten, maar waarschijnlijk heeft mijn dood geen effect op je verslavingsdrang.
tast de wiet je hersens aan?
Hey, maar ik weet wel hoe je 'stagiaire' schrijft.
laatste aanpassing
Jöh.
We hebben veel over voor onze cliënten, maar waarschijnlijk heeft mijn dood geen effect op je verslavingsdrang.
denk dat je nieuw werk moet gaan zoeken je bent namelijk erg slecht erin..
ben namelijk niet verslaafd en kennelijk weet je dus niet eens t verschil tussen iemand die met mate drugs gebruikt en iemand die je verslaafd kan noemen..
ben toch wat knapper als jou meis zoveel eigendunk heb ik wel om mezelf mooier te vinden dan jij...
whoeehahahahaha tering, mens hebbie wel eens in de spiegel gekeken?
je ziet er echt 100 keer slechter uit dan haar hoor
miss moet jij maar meedoen aan extreme make over
ben namelijk niet verslaafd
Alle verslavingen beginnen met ontkenning. Daar weten wij bij de GG&GD alles van. Daarvoor hebben we ook een nieuwe cursus ontwikkeld: 'Rehabiliteit in een notedop voor hypocrieten'.
zegt 1 die geen foto's bij der profiel heeft haha
hen ze weggehaald ja
heb ze dr ooit wel op gehad maar je krijgt veel minder gezeik als je geen fotos erbij heb staan
en normaal gedragende mensen weten wel hoe ik eruit zie en dat hoef jij dus echt niet te weten..
paardebekkie
je ziet er echt 100 keer slechter uit dan haar hoor
miss moet jij maar meedoen aan extreme make over
Whahahah
Ik zie het al helemaal voor me.
De pep gebruikers aan de vruchtendrankjes en de burgertrutjes aan de pep.
Dat wil ik zien
pep gebruikers aan de vruchtendrankjes
het levende bewijs
laatste aanpassing
heb je wel goed in de spiegel gekeken meis...
wat heb m`n lekere ventje...
kun jij nie zegguh
ik ga dr toch maar negeren..
ze vind toch wel wat ze vind enne t boeit me eigenlijk geen reet
heb wel wat beters te doen
en die andere sukkel ga ik ook negeren
ben veel beter dan hun
laatste aanpassing
doe je eraan mee dan?
Nee maar weet wel iemand die dat hier kan gebruiken.
heb je wel goed in de spiegel gekeken meis...
wat heb m`n lekere ventje...
kun jij nie zegguh
You go girl
(permanent verbannen)
ik ga dr toch maar negeren..
ze vind toch wel wat ze vind enne t boeit me eigenlijk geen reet
heb wel wat beters te doen
lijkt me strak plan!
Nou als het levende bewijs je profiel foto is weet ik ook weer niet of ik dat wel zo graag mee wil maken
gajij nou maar gewoon de moeder uithangen he
doe je eraan mee dan?
Natuurlijk doe ik eraan mee. De eerste test is gebaseerd op verleiding. Voor je ligt een spiegel vol pep en een briefje. Iedere keer als je een poging doet om het buisje, danwel de pep te bemachtigen, krijg je klappen met de spijkerplank. Het schijnt een tamelijk effectieve methode te zijn.
*negeer modus aan*
voor n@omi en U.
Pssst, pep kopen?
(permanent verbannen)
Maar wel een drugs vrije moeder
laatste aanpassing
dusss
Ik ben ook jong geweest.
IK zeg niet dat ik het niet meer zou doen. Wie weet!
Ik vind persoonlijk dat het hele verhaal van de topic starter uit zijn verband is getrokken. Erg jammer.
Daar door zijn er kansloze over en weer opmerkingen gemaakt (overgens erg vermakelijk) die helemaal nergens meer over gaan.
Verder laat ieder zijn eigen ding doen of je het er nou mee eens bent of niet. De enne zuipt zich de tieffus en de ander
Ik zie het probleem niet.
Verder laat ieder zijn eigen ding doen of je het er nou mee eens bent of niet. De enne zuipt zich de tieffus en de ander of eens een keer. So What?
Ik zie het probleem niet.
Helemaal mee eens
(permanent verbannen)
Persoonlijk vind ik dat jij wel heel erg bezig bent met mensen over een kant te scheren.
Wat is jou probleem als ik vragen mag?
laatste aanpassing
Go SchranZzzZ
Zo ik maak er nog een dansje bij ook
Niet dan?
Als dr iets slecht voor je is, is dat pep wel
2006 is toch
en
2006 is
ervaring zeker
friezen zijn niet normaal
ga lekker fierljeppen
metje boerenkop
haha mij willen ze nog betalen bij willen ze geld toe
noem mij maar hoer hoor
ehm, hoeren worden betaald ja, dus, dan zeg je nu zelf dat je n hoer bent
coke doos
br33z4hhslet
2006 is een jaar van voor mij
Waarom dat dan?
Ik dans al weer
En na wat pep
Dat zouden ze trouwens moeten verbieden.
Veel gevaarlijker dan PEP
breezer maakt meer kapot dan je lief is
Hou ik in een keer van Speedcore
Terror!!
Prrrrrrrrrrrrrrr...
Ja ja ik ben oud
Je bent zo oud als je je voelt!
en werken geloof ik!
Zie genoeg feestjes bij je staan!
sommige vrienden van mij zijn nog wel ouder dan jou
Ik hou niet van dat tanden verrottende drankje.
Maar zonder tanden kunnen ze veel beter pijpen
laatste aanpassing
Je bent zo oud als je je voelt!
en werken geloof ik!
Zie genoeg feestjes bij je staan!
Nee joh lijkt alleen zo.(niet alles verklappen)
sommige vrienden van mij zijn nog wel ouder dan jou
Onmogenlijk Whahahaha
Als jij dat wilt
voor meer informatie: stichting moeilijk poepen. dochterondernemning van stichting de roze ster
'n gehucht bedoel je
Kom uit de snelst groeiende stad van Nederland
Whahoe
wil best wel zien
Oeps... wat zeg ik nu
laatste aanpassing
kut ik zie net dat je homo bent uhm sry kben hetro haha
Hahahahahaaa.... dat duurde lang...
Ik weet dat je hetero bent
Voel je niks van hoor
nah, probeer je dr onderuit te komen?
laatste aanpassing
das geen klagen, dat is gewoon zo omdat k nooit wat in mn aars stop, behalve zetpillen
Zeker van die grote die op batterijen werken
wrom zijn vrouwen nou nooit zo!! die zeggen dat nooit!
Tja, dan moet je ook een LOI cursus '' hoe wordt ik homo'' volgen.
Vooral het mondeling examen kan ik je aanraden
laatste aanpassing
Vooral het mondeling examen kan ik je aanraden
foto... foto...
check mn profiel maar. dan zie je ook dat k hetro ben helaas voor jou
wrom zijn vrouwen nou nooit zo!! die zeggen dat nooit!
vrouwen willen niet als een ´jager´ overkomen...
ik wil wel
wij hebben toch al afgesproken
ben dus toch NIET verstandig
Zo bedoelde ik dat niet.
Niet voor jou in ieder geval
jij weet niet wat je mist
.. gelukkig niet
ik wil wel
ikke wel
ney geen problemen mee maar ik laat de garantie in dat geval wel vervallen
Whahoe again.
Heb even geslapen,
Welkom terug
daar hebben we de enige echte lijpe lola weer
En Naomi natuurlijk gelijk weer in de achter volging.
das geen klagen, dat is gewoon zo omdat k nooit wat in mn aars stop, behalve zetpillen
Die wel????
wie neemt dat examen af??
Moest jij niet leren ofzo
Zo bedoelde ik dat niet.
Niet voor jou in ieder geval
En Naomi natuurlijk gelijk weer in de achter volging.
ja stom he
Of zou dat door de pep komen?
daarom was je natuurlijk op tijd bij school
ik zou t niet weten, je zou mij toch niet interessant vinden
Misschien moet je me dan dronken voeren
daarom was je natuurlijk op tijd bij school
SSSSSSssssssssst mijn dochter leest mee.
Misschien moet je me dan dronken voeren
WIJ WEL
SSSSSSssssssssst mijn dochter leest mee.
WIJ WEL
maar ik forceer jongens niet om sex met me te hebben hoor, en voer ze ook niet dronken
dee je dat maar s...
maar ik forceer jongens niet om sex met me te hebben hoor, en voer ze ook niet dronken
Dus jij bent een heel netjes meisje?
Geef ze gewoon pep en gooi al je remmen los
Moet natuurlijk wel ontopic blijven
laatste aanpassing
Moet natuurlijk wel ontopic blijvenlaatste aanpassing 19 januari 2006 15:41
GHB Kan ook
ja moet ik ook het belangrijkste ken ik al.
Meeste is toch op de PC
laatste aanpassing
dee je dat maar s...
tja zoiezo woon je veel te ver weg..
anders had ik je misschien wel pep gevoerd (en mezelf natuurlijk) en je dan verkracht
of ik had je ghb gegeven vind je ook lekker
Dus jij bent een heel netjes meisje?
ja..............
Moet natuurlijk wel ontopic blijven
ja deed me best al
ja deed me best al
Dat van die pep of on-topic blijven?
laatste aanpassing
anders had ik je misschien wel pep gevoerd (en mezelf natuurlijk) en je dan verkracht
of ik had je ghb gegeven vind je ook lekker
al gaf je me niets..kon je me nog zo verkrachten
Mensen ik zie jullie vast morgen wel ergens rond dwalen.
Stelletje vage pep gebruikers
doei doei
Uitspraak van [FPT]Busty op donderdag 19 januari 2006 om 15:46:
vastbinden aan het bed zeker
ook niet nodig vermoed ik
dan ist geen verkrachten meer
maar met meeste homo's die ik ken kan ik aardig opschieten ...
heb dr verder nix meejh!
neejh ik had het over de gezellige mensen die overbleven
Owh... jammer
Hm, en dan? Valt weinig te misbruiken als je een jongen pep geeft, als jullie begrijpen wat ik snap.
Hm, en dan? Valt weinig te misbruiken als je een jongen pep geeft, als jullie begrijpen wat ik snap.
Tja... plaatselijke verkleiningen zeg maar
oh jawel hoor
gaat zeker wel
en als ie gaat gaat ie goed
voor 2 uur achter elkaar...
oh jawel hoor
gaat zeker wel
ik heb ook altijd gelijk
je bent ook zow goed
wat n liefheid hier joh
ja he
zijn we nie gewend op flock
wat n liefheid hier joh![]()
werd tijd dat dat n keer op pf kwam
ik zit vol met liefde
Humm...
Zeker een heleboel cm
sohey dit topic is toch nog gezellig geworden
en voor al de antipeppers:
dalijk ff een grammetje of 4 halen
heb een lang weekend voor de boeg
Komt door al die vruchten drankjes van vandaag
k denk dat ie gaat koken
Uitkoken?
donateur
Junks zijn wel het laagste van het laagst.
Zegt meneer het ICT-studentje die de netwerkmogelijkheden van win2k, winME en win98 nog niet eens zelfstandig kan uitzoeken.. wat doe je, fucking netwerkbeheer op mbo niveau 3 ofzo?
Junks zijn wel het laagste van het laagst.
Ja jaaaaaaaah.
Dat vind ik trouwens van kinderverkrachters en moordenaars.
Maar goed verschil van mening.
(permanent verbannen)
Ja jaaaaaaaah.
Maar goed verschil van mening.
ga je koken dan?!?!
Broccoli schotel was nog lekker ook
ga lekker speed halen junk
Nee dankje geef mij maar coke
Ja jaaaaaaaah.
Veel erger
ga lekker speed halen junk
pas als jij n leven heb gevonden
ow wacht dan ken ik wel eeuwig wachten
pas als jij n leven heb gevonden
ow wacht dan ken ik wel eeuwig wachten
Wacht wel met je mee
hahahaha geweldig, iemand anders een junk noemen die voor het eerst sinds tijden weer eens een keer snuift in zijn weekend, terwijl je zelf dan zo strak as bos uien en koekwappie op onderhand elk feest staat. nou dan weet ik denk ik wel wat slechter is..stelletje hypocrieten hier.. .whuhahaha
da's wel uber vette sjit ouwe!
Echt wel
Allemaal gratis cd's meenemen
Heb echt al een flinke stapel thuis
Humm...
Zeker een heleboel cm
Daar doe ik geen uitspraken over
nee kennen we beter gewoon lekker sos voor jou halen en pep voor mij en dan bevoorraad wachten tot ie n leven krijgt
veel beter idee
Ben niet zo van de sos
Maar is een ideetje
hahahaha geweldig, iemand anders een junk noemen die voor het eerst sinds tijden weer eens een keer snuift in zijn weekend, terwijl je zelf dan zo strak as bos uien en koekwappie op onderhand elk feest staat. nou dan weet ik denk ik wel wat slechter is..stelletje hypocrieten hier.. .whuhahaha
Helemaal mee eens
Ben niet zo van de sos
Nee dankje geef mij maar coke
Ik snap het even niet meer
ow w8 dat was ammoniak
Heel groot verschil....
Bah wat is dat spul goor om te snuiven zeg.
Telkens als ik de ramen schoonmaak krijg je weer zon lading in je neus.
Vervelendvoor je hoor!
1 voordeel headbanger komt
Als ik niet uitkijk snaait die kleine bij mij alles weg om zelf te
achja je moet er af en toe iets voor over hebben!
En belofte maakt schuld.
wist je dat...
amphetamines veel schadelijke bacteriën doden
en een dikke lijn pep het beste middel is tegen verkoudheid
khad t dus ook dat ik echt niks meer kon ruiken enzo..
maar idd na n lijn pep uiteindelijk toch naar binnen gewerkt te hebben ging t de dag erna pas wel veel beter
Ksnap niet dat er mensen zijn die zooooo dom zijn die denken dat drugs echt NIET slecht voor je zijn...
Tis wel jammer kweet et maar door de drugs doe je jezelf ook geloven dat er niks slechts aan is vooral xtc omdat je het xtc LOVE gevoel krijgt...
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb gebruikt. Heeeel veeeel gebruikt. EN ik wist echt wel dat het niet goed voor mij was.
Echter denk ik wel dat als je het met mate gebruikt(paar keer per jaar)dat het niet echt super schadelijk voor je is. Begrijp mij niet verkeerd het blijft slecht voor je.
Ook denk ik dat het erg belangrijk is dat je goede voeding tot jezelf neemt. EN van te voren goed uitgerust moet zijn en je genoeg mmet drinken. Ja ook al dagen voor dat je gaat gebruiken.
Ksnap niet dat er mensen zijn die zooooo dom zijn die denken dat drugs echt NIET slecht voor je zijn...
Tis wel jammer kweet et maar door de drugs doe je jezelf ook geloven dat er niks slechts aan is vooral xtc omdat je het xtc LOVE gevoel krijgt...
Ik vind drugs zow geweldig dat ik elke dag 2 lijntjes coke neem
Ik ben al 3 jaar gestopt schat
Netjes
Dat zijn wij inmiddels gewend hiero
ha ha hij mag niet meer mam heeft hem gesnaajt met blowen alweer
khad t dus ook dat ik echt niks meer kon ruiken enzo..
maar idd na n lijn pep uiteindelijk toch naar binnen gewerkt te hebben ging t de dag erna pas wel veel beter
Kon je daarna weer ruiken wilde je zeggen? Ik heb dat ook wel eens gehad, ja pep helpt wel bij verstopte neuzen. Hij gaat er weer van open staan, maar ik kan na een lijn pep echt (bijna) niets meer ruiken. Behalve de pep dan
Kon je daarna weer ruiken wilde je zeggen? Ik heb dat ook wel eens gehad, ja pep helpt wel bij verstopte neuzen. Hij gaat er weer van open staan, maar ik kan na een lijn pep echt (bijna) niets meer ruiken. Behalve de pep dan
de dag erna ging t pas veel beter
eerst rook ik indd alleen maar pep
hij is pas 14
Poeh dat hij ubberhaupt al naar feesten mag van je ouder( s )
Ik zal mijn dochter(althans zo denk ik er nu over) met de haren uit die tent slepen. 14 jaar hoort zij nog thuis te zitten en niet op drugs feestjes rond te hangen.(geen aanval naar jou toe hoor)
laatste aanpassing
Is die pepsnol nog steeds van de kaart ?
val s van t dak
Aardig kansloze opmerking weer
ga es effe dood jij loser
Ja volgens mij is het topic een beetje dood aan het gaan, of iedereen heeft wel wat beters te doen 
ja beter toch
ipv beetje de domme kneus uit te hangen en topic openster () een beetje uit te schelden..
Ja is ook zo
ze kennen me niet eens, dus dat zegt nogal wat over degene die mij uitscheld 
T gaat stukken beter met me trouwens, t lag echt aan die ene dag.
Had t een en ander meegemaakt die week en ging toen een dag snuiven, en dat pakte anders uit dan ik gewend was,
was veel emotioneler dan normaal.
Had geen idee dat t zoveel reacties zou losmaken, vooral, sorry dat ik t zeg, domme reacties.
Maar kan er niet echt mee zitten, nu dat t beter gaat.
Had gewoon behoefte aan wat steun ofzo...
Had t een en ander meegemaakt die week en ging toen een dag snuiven, en dat pakte anders uit dan ik gewend was,
Had geen idee dat t zoveel reacties zou losmaken, vooral, sorry dat ik t zeg, domme reacties.
ze kennen me niet eens, dus dat zegt nogal wat over degene die mij uitscheld
komt allemaal goed
emo is nichtenpunk
Ik hoor een kenner
en
Ik hoor een kenner
laatste aanpassing

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)

![[img width=200 height=200]http://www.geocities.com/bslegt/gifs/Pille.gif[/img]](http://www.geocities.com/bslegt/gifs/Pille.gif)

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)