3099x bekeken
normaal heb ik dat nooit zo maar vandaag wel
Tsja, shit happens he?
donateur
gewoon door sniffen
vandaag?
Ben geen junk, wasmisschien vroeger zo.
je topic onderwerpen gaan "toevallig" allemaal over drugs
laatste aanpassing
ik werk in de weekenden, en heb midden in de week weekend, voordat jullie klaar staan met de veroordeling, t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Voel me zo emo, wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
Voel me zo emo, wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
nou dan ben je iig KANSLOOS
t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Je eerste zin geeft niet echt aan dat het maanden geleden is dat je voor het laatst gesnoven hebt.
en als je midden in de week, op een woensdag gaat snuiven, als er geen flikker te beleven is wat uitgaan betreft, ben je voor mij gewoon een junk. Weekend of geen weekend.
Waarschijnlijk is dat ook juist de reden dat je snuift op de woensdag. Er is geen hol te doen, dus ga je jezelf maar vermaken door je neus te poederen
Ik zeg: addict
Hier dan je antwoord dat je zelf al heb gegeven.
t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
Je eerste zin geeft niet echt aan dat het maanden geleden is dat je voor het laatst gesnoven hebt.
hoeft ook niet
en als je midden in de week, op een woensdag gaat snuiven, als er geen flikker te beleven is wat uitgaan betreft, ben je voor mij gewoon een junk. Weekend of geen weekend.
In A'dam is dat anders
Sex helpt
daar heb ik wat aan
wil allemaal mensen bellen,maar t is zo'n raar tijdstip,kennen jullie dit niet?
Je kunt het Riagg bellen, die vinden dit geen raar tijdstip
ik werk in de weekenden, en heb midden in de week weekend, voordat jullie klaar staan met de veroordeling, t is maanden geleden dat ik pep gesnoven heb.
helaas heb ik doordeweeks nooit weekend..
heb wel doordeweeks gesnoven en dat beviel me alleen als t net me neus in zat..
niet als ik savonds wou slapen of de volgende dag moest opstaan..
heb kort geleden weer n keer doordeweeks gedaan en dat beviel me totaal niet..
weekend is beter
In A'dam is dat anders
dan ken je toch gewoon uitgaan ofnie?
wat een belachelijke reacties weer hier. het is woensdag, dus je bent een junk. En jezelf vervolgens wel van vrijdag tot zondag kapot snuifen. Wie de fuck ben jij om te bepalen wanneer het ge-oorloofd is om drugs te gebruiken dan. Je bent pas triest als je puur alleen, zelfs als er niks leuks te beleven is, in het weekend gaat zitten snuifen OMDAT het weekend is.
Precies, ik woon ook in Amsterdam en soms is er gewoon op een woensdag een supervet feest en op zaterdag alleen maar kutfeestjes.
Niet iedereen pepsnuifer woont ergens in afgelegen kutdorpje en snuift zich in een jeugdhonk elk weekend kapot hoor.
In A'dam is dat anders
Precies, ik woon ook in Amsterdam en soms is er gewoon op een woensdag een supervet feest en op zaterdag alleen maar kutfeestjes.
Niet iedereen pepsnuifer woont ergens in afgelegen kutdorpje en snuift zich in een jeugdhonk elk weekend kapot hoor.
wil allemaal mensen bellen
De Kindertelefoon is iedere dag telefonisch bereikbaar van 14 tot 20 uur. Bel voor vragen, hulp, advies of ondersteuning:
0800-0432
wat een belachelijke reacties weer hier. het is woensdag, dus je bent een junk. En jezelf vervolgens wel van vrijdag tot zondag kapot snuifen. Wie de fuck ben jij om te bepalen wanneer het ge-oorloofd is om drugs te gebruiken dan. Je bent pas triest als je puur alleen, zelfs als er niks leuks te beleven is, in het weekend gaat zitten snuifen OMDAT het weekend is.
dat valt te verwachten als je zo'n topic opent
tja tis natuurlijk ook n SUPER vreemde vraag als iemand vraagt of je ook emo wordt van pep...
ZEKER als het doordeweeks is, jeetje wat n raarheid hier he is moeilijk te bevatten voor je he
ach ja je bent blond dus dingen begrijpen is zoiezo moeilijk voor je
laatste aanpassing
tja tis natuurlijk ook n SUPER vreemde vraag als iemand vraagt of je ook emo wordt van pep...
ZEKER als het doordeweeks is, jeetje wat n raarheid hier he is moeilijk te bevatten voor je he
ach ja je bent blond dus dingen begrijpen is zoiezo moeilijk voor je
Wauw
Niet dat ik naar een feest ben gegaan, heb gewoon een klote week gehad, en nam een paar snuifjes, en al mn emoties komen vloeiend los....misschien een beetje te veel in 1 keer, maar ergens ook wel fijn om t te laten gaan.
Had niemand om mee te kletsen dus....hoopte op sympatieke mensen, maar mag natuurlijk niet teveel verwachten zo door de weeks
Had niemand om mee te kletsen dus....hoopte op sympatieke mensen, maar mag natuurlijk niet teveel verwachten zo door de weeks
heb gewoon een klote week gehad, en nam een paar snuifjes, en al mn emoties komen vloeiend los
dus als je emotioneel bent dan snuif je...
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind !!!!!
dus als je emotioneel bent dan snuif je...
Normaal gesproken niet, deze keer pakte t zo uit.
Anders had ik afgelopen maanden wel vaker gesnoven.
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind
T is altijd makkelijk om me snel in een vakje te stoppen.
van mij wel hoor
dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind !!!!!
je weet niet eens wat n junk is joh
snel
ga nou gewoon neuken
helpt echt
T is altijd makkelijk om me snel in een vakje te stoppen.
ja je heb van die simpele mensen
Net als of het s'weekends beter is
Doos, blijf gewoon van die rommel af
niet tegen kan .....
vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos je heb het nodig om je beter gaan voelen ipv je problemen op te lossen en dat is dus precies de reden dat IK je een kansloze junk vind
Erg mooi gesprokken maar wel zo kortzichtig.
Dan zou IK als ik jou was een heleboel foto's van mijn profiel halen want daar staan genoeg KANSLOZE drugsgebruikers op. Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
laatste aanpassing
op het moment dat jij je emoties of problemen niet meer kan oplossen zonder drugs dan ben je toch al ver heen
Inderdaad. Zorg eerst dat je realiteit op orde is, voordat je deze gaat ontvluchten met drugs. Ik heb niks tegen drugs, maar het moet niet gebruikt worden als uitvlucht.
op het moment dat jij je emoties of problemen niet meer kan oplossen zonder drugs dan ben je toch al ver heen meid..
de waarheid is nu eenmaal hard
Ik nam de drugs eerlijk gezegt niet om mn problemen op te lossen, maar om wakker te blijven.
Had geen idee dat pep emoties los maakte, zoals ik vandaag ondervind.
T gekke is een half uur geleden was t heel erg, en ineens is t weg. voel me niet meer zo emo.
Misschien heb ik er wel alles uitgejankt, wellekker eigenlijk
Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
Ja, want iedereen die ooit met je op een foto gestaan heeft, is immers een vriend(in).
ken der genoeg en die zijn ook allemaal begonnen zoals haar dus.. blaat jij maar verder en ga stage lopen snotneus
ben ik al mee bezig trut
Erg mooi gesprokken maar wel zo kortzichtig.
Dan zou IK als ik jou was een heleboel foto's van mijn profiel halen want daar staan genoeg KANSLOZE drugsgebruikers op. Onee dat valt dan weer onder de noemer vrienden
tja DAN is t natuurlijk anders
Misschien heb ik er wel alles uitgejankt, wellekker eigenlijk
Ga janken dan !
Zei ik toch

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)