Partyflock

Forumonderwerp · 841256
Waarschuw beheerder
D.D.O.D. Promotional Compilation Mixed By First-Base:

As resident dj of this well know Amsterdam event I've mixed a promotional cd for 50 lucky visitors at the last D.D.O.D. For the people who couldn't make it you can get it at:

www.first-base.nl.

Please post your opinion in the guestbook

Tracklist:

1. Organ Donors - Turntablism (Mark Sherry Rmx)
2. Dark Alliance - Genetic
3. Order 66 - Rise (Public Domain's Rebel Scum Mix)
4. Vinylgroover & Red Hed - Almost Human (Full Mix)
5. Mark Sherry - Tubular Bells
6. Phil York & Gaz West - Tears From The Moon
7. Technikal - Doomed
8. Phil York & Gaz West - Extasy
9. Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme)
10. Avaline - Never Severed (Dark By Design & Chris Transaction Rmx)
11. Sol Ray & Dark By Design - Nowhere To Hide
12. Steve Hill vs. Nervous - Tricky Tricky (D10 Rmx)
13. Hennes & Cold - The Second Trip (Dark By Design Rmx)
14. Avaline feat. Yazmin Vigus - Stay
15. Yakooza - Lovin U (Reuter & Schleis Rmx)
16. Uberdruck Boys - W.O.T.W (Uberdruck Mix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Slurpen gestart, thanks:cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Anders dan we van je gewend zijn, maar wel erg prettig :jaja:
Uitspraak van First-Base op zondag 15 januari 2006 om 13:54:
Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme)

Beste track van die set :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Downloading
donateur
Damn Coeneh u on fire my man!!! :respect:

en die remix van Mark Sherry van Tubular Bells :respect:
Krijg elke keer als ik dat muziekje hoor weer kippevel :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Tis toch wat! Zet ik de mix van de cd op mijn computer om hem vervolgens op mijn mp3 te zetten, staan de nummers door elkaar. Hij begint bij nr 6 :s

Hoe krijg ik dat in godensnaam goed. En hoe haal ik die breaks tussen de nummers eruit? PLEASE HELP!
Waarschuw beheerder
gewoon downloaden ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat kan ook natuurlijk! Suf dat ik daar niet aan heb gedacht zeg :/

BTW, ik vind dat er echt veel lekkere nummers tussen zitten, maar ga het nu eerst eens even op de juiste volgorde luisteren ;)
Waarschuw beheerder
:D leuke omschrijving
Waarschuw beheerder
ga terug je bed in man :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe geen thuiswerk:no: helaas moest ik vandaag naar het bedrijf toe. maar heel goed voor je oortjes:-)
Waarschuw beheerder
"heel goed voor de oortjes" :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben aan het luisteren. Klinkt goed.
Waarschuw beheerder
Hij is weer lekker Cobi. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Owww fuck ik vind vooral vanaf 50 minuten lekker doorbeuken. Doet me een beetje denken aan het setje van Bas & Ram op Mysterieland
Waarschuw beheerder
daar issie idd xtra stevig
Waarschuw beheerder
Eindelijk de tijd genomen om rustig naar het cdje teluisteren

Nou ja rustig??? Man oh man wat een klinkt het weer lekker :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker mixje
Waarschuw beheerder
He First Base,

hoewel ik de meeste hardhouse veelal te sloom vind is dit toch een prima mixie, bedankt voor het beschikbaar stellen!
Waarschuw beheerder
hoewel ik de meeste hardhouse veelal te sloom vind is dit toch een prima mixie, bedankt voor het beschikbaar stellen!

Welcome :)
Waarschuw beheerder
2 first-base, sinds het begin van HQ in de melkweg(95/96) ga ik al naar hardhouse feesten, (hoewel alleen in het begin tom harding hardhouse draaide). Zeker in de begintijd van de hardhouse, was het zeer bijzondere muziek; uplifting en swingend. Een welkome aanvulling op de hardcore scene die in 1994/1995 met de komst van de 'gabbers' (uniformiteit en commercie) instortte. Helaas vind ik hardhouse de laatste jaren achterhaald door freeform (waaronder het grensverleggende finse spul) en uk happy. Daarnaast is de sfeer op hardhouse feesten maar magertjes (lees laatste hq in adam zuid was een drama, oa zeer slechte performance van de voor vele grote held fausto; een notoire aansteller en zichzelf overschattende dj in mijn optiek en slechte organisatie).

Zeker als ik het vergelijk met de sfeer op freeform en uk happy feesten, een ieder die op zo'n feest in engeland is geweest zal het met me eens zijn. Wil niet zeggen dat hardhouse niet ok is en op zijn tijd niet lekker, maar ik vind het te mager en vaak te sloom en het heeft niet (meer) het oude rave gevoel, het kabbelt wat voort. Als jij er veel plezier aan beleefd, prima natuurlijk! Tegelijkertijd als je de moeite neemt om een freeform/ uk happy feest in engeland te bezoeken en daar het enthousiasme ervaart zal je wellicht anders er over gaan nadenken. Denk dat het veelal onbekendheid is.

Peace
donateur
Daarnaast is de sfeer op hardhouse feesten maar magertjes (lees laatste hq in adam zuid was een drama, oa zeer slechte performance van de voor vele grote held fausto; een notoire aansteller en zichzelf overschattende dj in mijn optiek en slechte organisatie).

Peace

Je bent echt een grote grapjas, die combinatie van je mning en dan dat peace eronder, is dat jouw vrijbrief om alles te zeggen wat je maar wilt? Ik vond jou recensie over de laatste HQ dus werkelijk nergens opslaan en heb zelden zo een botte en onaangename belevenis van een feest gelezen. Komt bij dat ik er zelf ook was en het enige dat je had kunnen en mogen zeggen was dat het geluid slecht was achterin de grote zaal en dat je nergens even kon zitten, verder was er niets mis met de laatste HQ.
En vraag me werkelijk af wat jij dan wel onder een goede sfeer verstaat? In mijn optiek is er op elk Harddance feest juist een lekkere en vaak gezellige sfeer. Ik hoor juist veel mensen dat zelfs als ze de muziek wat minder vinden ze de gezelligheid gewoon supervet vinden. Ik merk dat zelf mandelijks op D.D.O.D. bijvoorbeeld.
Als er geen sfeer zou zijn op Harddance feesten zouden er echt geen mensen komen die die muziek op zich niet het allerleukst vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op zondag 22 januari 2006 om 04:26:
(lees laatste hq in adam zuid was een drama, oa zeer slechte performance van de voor vele grote held fausto; een notoire aansteller en zichzelf overschattende dj in mijn optiek en slechte organisatie)

Wat was er slecht georganiseerd? Mensen roepen dat altijd maar: "De organisatie was slecht", maar wat ze ermee bedoelen is me altijd een raadsel. Waren de toiletten smerig? Was t geluid kut? Was de lineup verkeerd? En als je bepaalde dingen over mensen zegt, zorg dan wel dat je die mensen kent en ga niet lopen roepen dat ze aanstellers zijn, staat zo kinderachtig. Dat je iemand als DJ kut vindt is totaal je eigen mening, maar ga geen dingen zeggen die en niet waar zijn, en die je niet kunt weten als je iemand niet kent.

een ieder die op zo'n feest in engeland is geweest

Je vergelijkt sfeer in Engeland met sfeer in Nederland, dat is appels met peren vergelijken. De sfeer in een club in New Delhi zal ongetwijfeld anders zijn dan de sfeer in een club in Berlijn. Dat heeft gewoon te maken met het uitgaanspubliek, niet met t soort feest. Dat de sfeer tussen bvb een Q Dance feest en een HQ feest anders is, daar ben ik t volkomen mee eens. Maar je kan een freeformparty in Engeland niet vergelijken met een HQ in Amsterdam.

Maar vanwaar ineens je hele verhaal? Moest je t ff aan FB kwijt? (serieus bedoelde vraag)

Waarschuw beheerder
Daarnaast is de sfeer op hardhouse feesten maar magertjes (lees laatste hq in adam zuid was een drama, oa zeer slechte performance van de voor vele grote held fausto; een notoire aansteller en zichzelf overschattende dj in mijn optiek en slechte organisatie).

WTF :|

als je ziet wat ze in Engeland over hem schrijven valt je hele verhaal als een kaartenhuis in elkaar.

Op een party met Phil Reynolds en nog een paar andere grote namen werd juist HIJ als grote publiekslieveling gepresenteerd op de flyers...

de man is een legende en als je op een mindere locatie met klote geluid enzo staat te draaien, zeker als je het gaat vergelijken met de Melkweg, dan is dat geen voordeel.

Ik heb ooit op een feest in een discotheek in Emmerdingen (Baden-Württemberg/DE) meegemaakt dat bij een optreden van Alphazone de pa-installatie kuren kreeg.... nadat deze problemen snel waren verholpen ging het niet echt lekker meer kwa mixen, omdat ze gewoon uit hun ritme raakten... dat is volledig buiten je schuld om, net als met klote geluid.
laatste aanpassing

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Aardig vet opbouwend setje, vanaf track 10 is 't helemaal lekker doorrammen. :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 16:13:
Aardig vet opbouwend setje, vanaf track 10 is 't helemaal lekker doorrammen.

Mijn idee ook :D
Waarschuw beheerder
zonde dat niet meer onbekenden de mix downen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op donderdag 26 januari 2006 om 15:06:
zonde dat niet meer onbekenden de mix downen

Wil m anders wel ff in wat andere en/of engelse forums gooien hoor. :)
Waarschuw beheerder
donateur

mot je wat voor doen luilak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goh hij is al een man van weinig woorden maar dus ook van weinig actie ;p
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 26 januari 2006 om 18:02:
Goh hij is al een man van weinig woorden maar dus ook van weinig actie

Das toch al een hele zin:jaja:

8 woorden:cheer: ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 26 januari 2006 om 18:13:
8 woorden

:O Budha, dat is meer dan in ons geadopteerde topic.

Blijft toch grappig he Budha, dat niemand in dat topic komt :D

Oke 1 of 2 woorden soms van Coen maar dat is ook alles.
Waarschuw beheerder
donateur
hebben we samen een topic dan? ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Toch grappig, want het is helemaal niet ons topic :D

We hebben bezit genomen van het topic ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe hem op me werk wel een keer in de CD speler :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op donderdag 26 januari 2006 om 21:22:
Doe hem op me werk wel een keer in de CD speler

Hoef ik op mn werk niet te doen. :(
Gaat er meteen weer uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 26 januari 2006 om 21:26:
Hoef ik op mn werk niet te doen

is dat over het algemeen 'house' muziek of hebben ze daar geen smaak?
Waarschuw beheerder
538 staat meestal op, en dat is op t randjes qua dance muziek.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoef ik op mn werk niet te doen. :(
Gaat er meteen weer uit.

Bij mij kunnen ze we wel tegen. Als ik maar geen hardcore of zo aan zet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 27 januari 2006 om 00:02:
538 staat meestal op, en dat is op t randjes qua dance muziek.

Staat bij ons ook meestal aan, daar is nog iets van dance op af en toe. En soms een CDtje van iemand.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoef ik op mn werk niet te doen.
Gaat er meteen weer uit.

ander werk zoeken :jaja:
Waarschuw beheerder
ander werk zoeken

Moet jij zeggen trut .. vind jij eerst maar is een keer een baan :p
Waarschuw beheerder
donateur
Schaatsbaan
IJsbaan
Bowlingbaan

Genoeg banen :D
Waarschuw beheerder
je vergat midgetgolfbaan
Waarschuw beheerder
donateur
Nee doe maar niet, voor je t weet hengst Leroy een bal langs je harses...
Waarschuw beheerder
voor je t weet hengst Leroy een bal langs je harses...

ja, dat was lachen :D :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Owww nummer 12 :kwijl: Heerlijke plaat :yes:
En nr 13 :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En nr 14 en 15 en........... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo...een kfc vrij topic ;)

Grapje KFC
Waarschuw beheerder
Blijven jullie aan de gang, ;)
Waarschuw beheerder
donateur
andere forum opzoeken? O:) Dan valt DLX al af. Daar houden ze niet van chat topic's :s maar volgens my begint het in het subforum harddance al aardige de goeie kant op te gaan zolang er maar on-topic word gelult b-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, vind het wel gezellig dat Pat er ook is :yes:
Waarschuw beheerder
Hey y'all. :)

*Watching NCIS.*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op zondag 15 januari 2006 om 13:54:
15. Yakooza - Lovin U (Reuter & Schleis Rmx)

erg fijne track
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 januari 2006 om 13:37:
Je bent echt een grote grapjas, die combinatie van je mning en dan dat peace eronder, is dat jouw vrijbrief om alles te zeggen wat je maar wilt?

In mijn beleving heb ik niemand beledigd in het bovenstaande bericht en ook niet in voorgaande berichten(duidelijk in de ik-vorm geschreven & mijn beleving), dat was ook niet de bedoeling. Kwestie van lange tenen wellicht? En nee dat ik eindig met peace, is niet mijn vrijbrief, dat heb ik niet nodig, kan best zijn dat je dat onaangenaam vind, even goede vrienden wat mij betreft, vandaar 'peace'.

Ik vond jou recensie over de laatste HQ dus werkelijk nergens opslaan en heb zelden zo een botte en onaangename belevenis van een feest gelezen. Komt bij dat ik er zelf ook was en het enige dat je had kunnen en mogen zeggen was dat het geluid slecht was achterin de grote zaal en dat je nergens even kon zitten, verder was er niets mis met de laatste HQ.

-> dit is natuurlijk zeer normatief, jij bepaalt toch niet wat ik mag zeggen van een feest, bovendien bepaal jij niet de stijl waarin het geschreven wordt, op basis waarvan bepaal jij dat? Blijkbaar past het niet in het beeld wat jij hebt hoe er naar hardhouse MOET worden gekeken. Dit viel mij reeds eerder op in het grote fausto in sensation topic. In mijn beleving is het dat als er mensen zijn die in jouw optiek negatief of kritisch zijn over hardhouse dan word je enorm fel (je bent overigens niet de enige). Wat er verder gebeurd is dat er altijd wel een aantal mensen dan zijn die elkaar gaan bijvallen. En hoe ze dan over die persoon praten is vaak niet bepaald respectvol. Zo wordt getracht kritiek over hardhouse de mond te snoeren. Let maar eens op dat patroon, dat zijn mooie inzichten!

En wat er mis was met de laatste HQ kun je na lezen in mijn verslag van dat feest, wat ik overigens een 6 1/2 gaf (dankzij een geweldig optreden van Proteus). Volgens mij was ik daarin zeer duidelijk. Ik draai er niet om heen in prachtige volzinnen, vol met nuances en doe ook niet mee aan wat je zou kunnen zien als geslijm. En als je mij niet objectief vindt (volgens mij bedoel je dat) dan kan ik je zeggen dat ik jouw verslagen ook zeker niet objectief vind, zelden valt er een kritisch woord te lezen. Hoe realiteitsgetrouw is dat? En ja, ik vind dat als iets niet goed is, dat je dat ook moet zeggen, als iets wel goed is, trouwens ook, en dan vermeld ik het ook zeker. Uit liefde voor hardhouse, anders zou ik me er ook niet druk over maken. De waarheid boven alles. In een gezonde scene gebeurd dat ook. Elders heb ik hier meer over geschreven. So check it out

En vraag me werkelijk af wat jij dan wel onder een goede sfeer verstaat? In mijn optiek is er op elk Harddance feest juist een lekkere en vaak gezellige sfeer. Ik hoor juist veel mensen dat zelfs als ze de muziek wat minder vinden ze de gezelligheid gewoon supervet vinden. Ik merk dat zelf mandelijks op D.D.O.D. bijvoorbeeld.

-> een goede sfeer vind ik dat de mensen onderling vriendelijk zijn, samen min of meer 1 zijn (dit itt op zichzelf gericht), veel lachende mensen, een energetische, uitgelaten sfeer. Ik vind de sfeer op hardhouse feesten niet slecht (niet vechten e.d. grappen), eerder matig en mat. Nogmaals check zekere feesten in Engeland of en dan verwijs ik toch maar even naar het verleden hoe het ook kan 92-94 gabber, 96-98 HQ. Ik denk dat velen niet zo veel vergelijkingsmateriaal hebben, vandaar mijn goedbedoelde tip om eens te kijken in Engeland, vooral op de daar gegeven freeform feesten. Op DDOD nog niet geweest, dus kan ik niet over oordelen, hoor er wel goede verhalen over. Ga zo door zou ik zeggen! En dat de sfeer suboptimaal is vind ik erg jammer, want met er is veel meer uit te halen, als de scene zich wat kritischer opstelt, er goede organisatoren zijn en voor vernieuwing gaat. Maar goed als ik kijk hoe er wordt omgegaan met wat kritische geluiden dan vrees ik het ergste voor de hardhouse in Nederland.

[quote element=message id=19941065]{element is niet toegankelijk}Wat was er slecht georganiseerd? Mensen roepen dat altijd maar: "De organisatie was slecht", maar wat ze ermee bedoelen is me altijd een raadsel. Waren de toiletten smerig? Was t geluid kut? Was de lineup verkeerd?

-> lees bijv. mijn verslag van laatste hq, wederom daar was ik heel duidelijk, misschien sprak de stijl van schrijven je niet zo aan, op de inhoud kreeg ik zeer veel bijval. Wellicht omdat ik zelf ook manage, vallen me deze organisatorische dingen nu eenmaal op. Met een goede organisatie faciliteer je de klanten op een juiste manier. Zo niet, dan gaat je zaak ten onder (of je moet monopolist zijn en UDC gedraagt zich op hardhouse vlak zeker zo). Omdat UDC zo'n beetje de enige grote organisatie is (naast wat goed bedoelende amateur organisaties), is juist hun presteren van groot belang.

En als je bepaalde dingen over mensen zegt, zorg dan wel dat je die mensen kent en ga niet lopen roepen dat ze aanstellers zijn, staat zo kinderachtig. Dat je iemand als DJ kut vindt is totaal je eigen mening, maar ga geen dingen zeggen die en niet waar zijn, en die je niet kunt weten als je iemand niet kent

-> als of je zelf geen mening hebt over mensen die je niet kent, om je even te helpen, heb jezelf nooit iets gezegd over Bush? Nou dan.. Hoe goed moet ik fausto kennen om te zien of het een aansteller is of niet? Ik ga af op wat ik gezien heb, en dat was niet best; oncongruentie heet zoiets.

Prima als je fan van hem bent (zo klink je), maar ik heb al eerder gezegd, liefde voor hardhouse/ fausto maakt blijkbaar blind. Opzich heel menselijk en daar is ook niks mis mee. De bekende roze bril.

[quote element=message id=19941065]{element is niet toegankelijk}Je vergelijkt sfeer in Engeland met sfeer in Nederland, dat is appels met peren vergelijken. De sfeer in een club in New Delhi zal ongetwijfeld anders zijn dan de sfeer in een club in Berlijn. Dat heeft gewoon te maken met het uitgaanspubliek, niet met t soort feest. Dat de sfeer tussen bvb een Q Dance feest en een HQ feest anders is, daar ben ik t volkomen mee eens. Maar je kan een freeformparty in Engeland niet vergelijken met een HQ in Amsterdam.

-> Sferen kan je prima vergelijken! Dat zijn geen appels en peren! Snap je redenatie niet, wellicht ben je hier en daar wat vergeten, begrijp je hem zelf wel? Lees hem nog eens terug zou ik zeggen, dan hoor ik het graag!

als je ziet wat ze in Engeland over hem schrijven valt je hele verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
-> nee vind ik niet, en ach wie schrijven wat? In Engeland is er al vrij snel sprake van dj aanbidding.

Op een party met Phil Reynolds en nog een paar andere grote namen werd juist HIJ als grote publiekslieveling gepresenteerd op de flyers...

-> wel eens van marketing gehoord? ik raad je aan het boek van kotler te lezen, ben je weer helemaal bij, niet alle producten verkopen goed omdat het intrinsiek zo goed is.. Denk maar eens aan het bekende video verhaal begin jaren 80. Andere tip zijn de boeken van Gronroos, vooral wat hij schrijft over kwaliteit.

Ik heb nog eens gekeken, en het is eigenlijk genant, dat ik het bijna niet wil neerzetten. Die geweldige DJ waar jij het over hebt draait in maart, april, mei en juni, dus vier maanden, 120 dagen, welgeteld 0 keer in Engeland (volgens zijn agenda, kan natuurlijk niet kloppen). Als hij nu echt zo goed zou zijn, waarom wordt hij dan niet vaker geboekt in Engeland?! Hij is vast te duur....Of zijn er geen hardhouse feesten in Engeland?! Check it out

de man is een legende en als je op een mindere locatie met klote geluid enzo staat te draaien, zeker als je het gaat vergelijken met de Melkweg, dan is dat geen voordeel.

-> ja ik ben het met je eens, dat een mindere lokatie voor een dj niet prettig zal zijn en de Melkweg is heilig, daar is iedereen het wel over eens. Hopelijk keert het dit jaar weer terug naar HQ, ik ben er dan zeker bij!
Voor mij is de man geen legende, maar een (zichzelf)overschatte dj. Legendes bewijzen zich keer op keer en ik vind dat hij dat zeker niet doet, in tegendeel (JP kan er trouwens ook wat van in dit opzicht). Legendes verleggen voor mij grenzen, en dat doet Fausto absoluut niet. En hebben een oprechte uitstraling. De man/ vrouw is echt. De enige vooruitgang de laatste jaren in de harddance is Finrg en de opkomst van freeform. Beide draait fausto niet, dus wederom geen argument om hem een legende te noemen. Nee, dee enige die aanspraak maakt binnen harddance voor de titel legende is Proteus. Waarom lijkt me duidelijk.

Peace
Waarschuw beheerder
Ik help wel ff. BUDHAAAAA!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ow Pat, wat zou ik zonder jou moeten :D

Hey treintje vanuit zaandam vertrekt zondag ochtend om half 7 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 15 maart 2006 om 00:24:
De enige vooruitgang de laatste jaren in de harddance is Finrg en de opkomst van freeform. Beide draait fausto niet, dus wederom geen argument om hem een legende te noemen. Nee, dee enige die aanspraak maakt binnen harddance voor de titel legende is Proteus. Waarom lijkt me duidelijk.

Je brengt het als een feit, maar het is gewoon een mening hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: RJ heeft ons 2e secret topic gevonden.

Jammer dat je de 1e hebt gemist...maar die is gister door een pf eikel gesloten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 16 maart 2006 om 21:05:
Hey treintje vanuit zaandam vertrekt zondag ochtend om half 7

Mooi.

Heb gezien dat er ook wel wat bekenden zijn waarmee we eventueel mee terug kunnen naar Amsterdam.

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 16 maart 2006 om 21:18:
RJ heeft ons 2e secret topic gevonden.

Die RJ toch, een echte speurneus. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 maart 2006 om 21:23:
Die RJ toch, een echte speurneus.:p

Yep, mijn neus is multifunctioneel:)
Waarschuw beheerder
The nose knows. :)
Waarschuw beheerder
whhehehe, jullie moeten maar niet zo vaak over jullie "privee topic" in andere topics praten.. dan gaan we niet speurneuzen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dit was hem niet... deze hebben we nu maar gekaapt. Die ander is gesloten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hey collega speurneus:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop maar dat Daf ons niet gaat aanklagen wegens digitaal stalken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet altijd nog een traantje pinken om het CDP ouwehoer topic dat gesloten werd :cry:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel:jaja:

Sindsdien heb ik Reef ook uit m'n erfenis geschrapt.
Waarschuw beheerder
Ja.. ik wil hem terug!
Waarschuw beheerder
donateur
Sindsdien heb ik Reef ook uit m'n erfenis geschrapt.

Toen pas? :O

Ja.. ik wil hem terug!

Good old days....... *zucht*

Maaaaarrrr, we hebben nu de digi camping. Das ook goed vertoeven :D
Waarschuw beheerder
Ik ga gelijk daar even kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 16 maart 2006 om 23:18:
Toen pas?:o

Was bij jou idd vast veel eerder.

Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 16 maart 2006 om 23:18:
Maaaaarrrr, we hebben nu de digi camping. Das ook goed vertoeven:d

Zo is het ook:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Was bij jou idd vast veel eerder.

Nee hoor :no:

ik heb geen testament.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 17 maart 2006 om 13:41:
ik heb geen testament.

Tijd dat je er een opstelt, kan je mij er inzettenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Valt weinig te erven. Of je moet interesse hebben in die nokia adapter en een hele handel cosmetica producten....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil het niet eens erven. Levend ben je gezelliger:)
Waarschuw beheerder
donateur
Das nog eens een mooi compliment! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ken je zo hebbe:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoef er niet eens voor in je testament! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo is het maar net:)
Waarschuw beheerder
Wat een vrolijkheid hier. :D
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
Waarschuw beheerder
Bijna weekend! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een uur:(
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is het al een tijdje begonnen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Op volle toeren, op volle toeren....

Hey pat, er rijden gewoon bussen naar cs vanaf hemkade morgenochtend :cheer:

Maar denk toch dat ik een trein om half 7 naar sloterdijk pak. Is dichterbij :D
Waarschuw beheerder
donateur
is de mix trouwens nog online- ik zoek weer nieuw mp-3. aangezien ik alles kwijt ben geraak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 21 maart 2006 om 10:20:
is de mix trouwens nog online- ik zoek weer nieuw mp-3. aangezien ik alles kwijt ben geraak.

Link naar Coen zn site staat bovenaan de pagina he.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heey, helemaal vergeten dat we dit topic ook bezet hebben...Ik ben er weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
:O zie net dat ik hier 4 dagen geleden ook nog was, hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen:p
Waarschuw beheerder
Goeden avond. :)
Waarschuw beheerder
donateur

Watkeburt?? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Het was toch Watskebeurt ;p of Watskeburt....wat is het nou?

Of ben ik nou een jam(sjem)bek die zeurt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was even een S vergeten. Gebeurt wel vaker (denk aan de vorm van je ruggegraat ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen ruggegraat:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 22 maart 2006 om 21:00:
Ik heb geen ruggegraat :no:

Maar wij hebben wel een vereniging (voor mensen zonder ruggegraat :D)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een clubje opgericht....lalalalaaa :p
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mensen met een leuk gezicht:d
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is nog eens een leuk bericht :D
Waarschuw beheerder
donateur
Waardoor ik voor jullie zwicht!
Waarschuw beheerder
donateur
Je voelt je toch niet verplicht?

Waarschuw beheerder
heerlijk setje man! Hardhouse is zulke lekkere muziek!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 12:42:
heerlijk setje man! Hardhouse is zulke lekkere muziek!

Dit past niet in het gedicht ;)

Waarschuw beheerder
oh ja sorry ik was niet zo bezig met dat gedicht :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geeft niet hoor, als je van hardhouse houdt ben je geen nicht :p
Waarschuw beheerder
donateur
Waar wordt ik nu weer van beticht?
Waarschuw beheerder
donateur
En met je liefde voor hardhouse, heb je weer een goede daad verricht.
Waarschuw beheerder
Zo te zien is iedereen weer rijp voor t gesticht. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Van al dat dansen krijg ik soms pijn in m'n gewricht.
Waarschuw beheerder
donateur
En ik had bijna last van ondergewicht :O
Waarschuw beheerder
donateur
Daarover krijg je nog bericht

Waarschuw beheerder
Dat feestje tovert een glimlach op mijn gezicht
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is mooi, ook al is lachen niet verplicht.
Waarschuw beheerder
donateur
Was al gezegd:p
Waarschuw beheerder
donateur
En dan is het onterecht?
Waarschuw beheerder
donateur
Woody Woodpecker is een specht.
Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker, ik hoorde het op de plecht.

Waarschuw beheerder
de hele nacht hardhouse klinkt niet slecht
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een dramatisch gevecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe heb jij vandaag je boterham belegd?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik laten doen door m'n knecht:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het vast een lekker gerecht.
Waarschuw beheerder
donateur
zeker als hij er tomaatjes tussen heeft gelegd.
Waarschuw beheerder
donateur
en niet uit de sloot die net was gedregd.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoogstpersoonlijk door Koning Albrecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Woont die tegenwoordig niet in Loenen aan de Vecht?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, maar hij heeft z'n haar in een vlecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft hij dat wel eerst overlegt?
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was wel op de vergadering in Utrecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zullen ze dat feit dan wel hebben beslecht
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben iig hun grenzen verlegd.
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Volgende keer gaan ze naar Barendrecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je dat oprecht?
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zal hij worden berecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, onder het civiele recht.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet op het aanrecht?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook, als zijn advocaat het maar wel aanvecht!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zou hij misschien worden omgelegd.
Waarschuw beheerder
donateur
En verwerkt in een heerlijk gerecht.
Waarschuw beheerder
Tis niet altijd feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben je toch een fotobeest:p

Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 24 maart 2006 om 18:31:
Die is al geweest!

Shit, overheen gelezen:( Maar volgens mij waren we er ook aardig doorheen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik wist er ook niet meer een.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan natuurlijk op www.rijmwoorden.nl kijken, maar dat is een beetje vals spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Had al op een andere rijmsite gekeken, maar we waren er echt doorheen. Woensdrecht kon nog, maar das dezelfde categorie als Barendrecht.
Waarschuw beheerder
donateur
NOU EN!!! Doet dansje vieieieieeiert feest ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Logisch! Je hebt tenslotte vakantie en het is ook nog eens weekend :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 24 maart 2006 om 18:54:
Logisch! Je hebt tenslotte vakantie en het is ook nog eens weekend

Doet ook ff gezellig mee. :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Wijntje erbij dan maar? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Lijntje erbij dan maar?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik ook beide krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij altijd;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb alleen wijn :(

Maar das genoeg om me te vermaken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet je vermaakt worden dan? Ik vind je wel goed zo(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het gaat toch niet alleen om wat jij van mij vindt?! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook alleen wijn. ff maar niet het andere aangezien ik woensdag met mijn duikcursus begin! En een verstopte neus lijkt me dan niet ideaal :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is inderdaad niet zo verstandig. Ik weet het niet zeker, maar het kan zelfs zo zijn dat ze mij destijds vroegen (bij zo'n doktersbezoek voor een verklaring dat ik gezond ben) toen ik ging duiken in Oz of ik drugs gebruikt had recent.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 24 maart 2006 om 20:17:
Maar het gaat toch niet alleen om wat jij van mij vindt?!:nee:

Gelukkig niet:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoera voor een lijn!:woopwoop:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=250 height=245 cacheid=0013b7a300229b728dc4278c1a014f4f7d]http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/6/60/250px-MICHAEL_JACKSON_Bad-Front.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Toen de beste man nog lekkere nummertjes maakte.
Waarschuw beheerder
donateur
Z'n beste plaat is voor mij 'Off the wall'.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, ik heb een paar favo nummertjes, waaronder Liberian girl en Dirty Diana. Die hebben een soort van sexy iets...
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm ik vind nog steeds Billie Jean een topper :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die is ook lekker. Maar omdat je die nog vaker hoort, vind ik 'm minder bijzonder.
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt... daarom in dirty diana ook een van mijn favorieten :yes:

Die hoor je een stuk minder!
Waarschuw beheerder
donateur
Precies!! Helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zaterdag 25 maart 2006 om 16:27:
hmmmm ik vind nog steeds Billie Jean een topper:jaja:

Geweldig:d Beat it trouwens ook. Ik was vroeger helemaal weg van die clip:)
Waarschuw beheerder
donateur
De beste man heeft een hoop lekkere plaatjes gemaakt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zet er gelijk ff een paar op. Laatst The Ultimate Collection gedownload. 4 cd's.
Waarschuw beheerder
donateur
Oh leuk! Jij gaat ff swingen dus :bounce:

Ga je nog naar de Waak? Ik hoorde net van iemand die wel heen gaat dat de vvk is uitverkocht :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 25 maart 2006 om 21:01:
Ga je nog naar de Waak?

Denk het niet.

Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 25 maart 2006 om 21:01:
Ik hoorde net van iemand die wel heen gaat dat de vvk is uitverkocht:o

Lijkt me sterk, hier op PF staan maar 52 bezoekers:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar diegeen die ik ken, die zit ook niet op PF. Schijnbaar gaan er een hoop zaankanters die normaal niet echt gaan feesten. Of ze gaan naar clubs in Amsterdam ofzo. Je zou ze miss. als de dagjestoeristen kunnen qualificeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het niet zo op touristen. En ken verder behoudens Ro en Gini ook verder niemand die heen gaat. En in het kader van de bezuinigingen kan ik dit feestje dus best overslaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan ik me wel voorstellen.
Ik denk dat ik er meer bekenden dan verwacht tegen zou zijn gekomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook wel heen gaan, kom vast ook wel (oude) bekenden tegen. Maar het is toch weer 15 euro ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, aan de deur zelfs 20
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me duidelijk dus. Dan blijf ik wel lekker thuis. Vermaak me thuis ook wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daarom! Ben je maandag ook weer fit op je werk (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maken ze dat ook weer een keer mee:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ah, nee, nu moet je zeggen: Dat is de laatste tijd best vaak zo! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Das ook weer zo. Ben best braaf de laatste tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent er iig niet alleen in :)
Waarschuw beheerder
donateur
En het bevalt ons ook nog goed:)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Thuis is het ook best toeven. En slapen is ook echt niet verkeerd. Nog maar niet te spreken over al het geld dat we uitsparen!
Waarschuw beheerder
donateur
Zit nu Las Vegas te kijken, leuke serie:)

Crash was trouwens idd goed(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Las Vegas ken ik niet. :no:

Maar Crash is inderdaad een wereldfilm! Heeft ook een oscar gewonnen.

Heb je Donnie Darko als eens gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, DD nog niet gezien.

Heb straks Vet Hard gekeken, erg slecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja?! Nou die hoef ik niet te zien dan dus.

DD is goed. zo eentje waar je nog tijden over na kan lullen omdat je niet zeker weet of je hem wel begrijpt.
Ik zou 'm ook graag nog een keer zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal eens op zoek gaan.

Parise Now heb ik ook al binnen, moet 'm nog kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zaterdag 25 maart 2006 om 23:33:
Vet Hard gekeken, erg slecht

Die vond ik ook zoooo slecht!!!

Terwijl een hoop mensen hem goed vonden :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb volgens mij ook wel positieve reacties over die film gehoord. Alleen de titel klinkt al dramatisch :s
Waarschuw beheerder
donateur
Er zitten een paar leuke grappen in, verder is het drie keer niks.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij Matchpoint al gezien RJ?
Waarschuw beheerder
donateur
Zegt me niets.

Ben nu ook die film over ID&T aan het downen 'God is my DJ'.
Waarschuw beheerder
donateur
Match point is volgens mij de nieuwe film van Woody Allen en kreeg erg goede kritieken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Woody Allen, vage donder.

En volgende week komt Ice Age 2 uit:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar die film schijnt echt goed te zijn. Was ook voor oscars genomineerd. Niet zeker of ze ook een hebben gehad.

Oh Ice Age!! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ice Age is vanavond op tv. En daarna komt de making of Ice Age 2.

Maar ja, je hebt geen tv.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar ik kan die van Roel wel even kapen. Die is er toch niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmmm, making of alweer gemist:( Volgens teletekst was het er toch niet:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 27 maart 2006 om 08:19:
Volgens teletekst was het er toch niet

Werd wel gewoon uitgezonden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 27 maart 2006 om 12:24:
Werd wel gewoon uitgezonden.:)

Damn, gemist dus:(
Waarschuw beheerder
donateur
Troost je: ik heb het ook niet gezien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat scheelt een hoop:s Hebben we in ieder geval samen gezellig niet gekeken:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo is het maar net! Kan ik je iig niet lekker maken met hoe leuk het was.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de making of van een film meestal niets aan, maar als het gaat om animatie films dan is het vaak wel leuk.

Die van Shrek was ook zo leuk. Ow ja, en op de dvd van shrek vind ik vooral grappig dat er bloopers op staan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Same here. Zal wel eens kijken of ik die making of kan downloaden.
Waarschuw beheerder
Heb straks Vet Hard gekeken, erg slecht

vind die belg en die rus wel gein maar de rest is behoorlijk nederlands nep weer idd ..

vind de 40 year old virgin atm wel fun
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op dinsdag 28 maart 2006 om 12:18:
vind de 40 year old virgin atm wel fun

Vond ik ook behoorlijk tegenvallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk nooit 'grappige films' En al zeker niet als ze van Amerikaanse makelij zijn :no:
Die vind ik meestal meer om te huilen namelijk.

Ik ben gisteren naar Syriana geweest. Indrukwekkend verhaal, mooi gefilm, maar erg ingewikkeld. Vond 'm moeilijk om te volgen. Zou eigenlijk nog eens moeten kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Op de terugweg in het vliegtuig lieten ze een film zien met Steve Martin :( Nou dan weet je meteen dat je je ogen beter maar dicht kan doen en proberen te slapen...Steve Martin heeft volgens mij nog nooit een leuke film gemaakt.

Ow ja, Trains Planes and Automobiles was wel grappig...maar verder?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je echt een slechte film wil zien moet je 'Date Movie' kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
:no: wil geen slechte film zien.

Ik vond Flight Plan ook al waardeloos.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb van de week Simon gekeken, dat is wel een aanrader:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Die moet ik nog steeds zien. Zal eens vragen aan mijn dvd leverancier of hij die al heeft ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Anders fik ik 'm wel ff voor je. Crash is ook een aanradert.
Waarschuw beheerder
donateur
Fik jij hem dan maar even. (f) Thanx alvast.

Hey RJ, wil jij nog mee naar Zurich?
Waarschuw beheerder
donateur
Komt goed.

Worden de plannen concreter? Wat gaat het ongeveer kosten?
Waarschuw beheerder
donateur
M & G hebben al een hotelkamer geboekt. Ik geloof 50 EU. En ik geloof met de auto...dus wat benzinegeld en verder is het gratis. Nou ja, de vesnaperingen komen er nog bij natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Zal eens met mezelf gaan vergaderen.
Waarschuw beheerder
Hoor ik hier Streetparade?!
Room for one more? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 6 april 2006 om 08:56:
Room for one more?

Stuur anders ff een pbtje aan de organisatie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
paradisatie :yes:

Crash is ook een aanradert.

Crash is een van de beste films die ik in Bulgarije heb gekeken.
Waarschuw beheerder
Crash is ook een aanradert

(Y) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij ook een Mac Koen? Of ben je er nog niet uit hoe de citeer functie werkt?
Waarschuw beheerder
Mac Coen

Fuckcia broodje met (maan)zaad. Vers opgewarmde bockworst met een flinke kwak mayo en een crispy laagje bacon zonder groenten.
Waarschuw beheerder
donateur
Alles beter dan die gebakken eieren van je Coen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op woensdag 12 april 2006 om 10:19:
Fuckcia broodje met (maan)zaad. Vers opgewarmde bockworst met een flinke kwak mayo en een crispy laagje bacon zonder groenten.

bij de Mac of de BK?
Waarschuw beheerder
Alles beter dan die gebakken eieren van je Coen

Lekka met stroh rum :)
Waarschuw beheerder
donateur
:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 12 april 2006 om 10:20:
Alles beter dan die gebakken eieren van je Coen

en weg is mn eetlust weer. thanks. :kotssmileeeeeey:

Waarschuw beheerder
praat dr nie van ik heb al un zwakke maag na urenlang kroegbezoek :(
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik nou nooit last van O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bezoek kroegen nooit urenlang :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het vanaf 21.00 uur gisteravond tot vanmorgen 7 uur volgehouden in de kroeg :O

Ben wel mijn telefoon kwijt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Tot 7 uur?!?! Je dacht niet: nu ik de sluitingstijd heb meegepakt, doe ik de openingstijd ook nog ff? :p

Maar wel lol gehad dus?? Vond het wel een leuk tentje :yes:

Hoop dat je je tel. weer vindt, want het is irritant als ie weg is.
Waarschuw beheerder
gebakken eitje iemand ??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net ontbeten, dus ik bedank :no:
Waarschuw beheerder
stroh rummetje cola dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klinkt in ieder geval een stuk lekkerder dan gebakken ei met stroh rum :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 16 april 2006 om 17:02:
Hoop dat je je tel. weer vindt, want het is irritant als ie weg is

Telefoon ligt gelukkig bij een vriend van een vriend! Nu nog even in contact zien te komen met deze jongen. Gelukkig woont ie op 5 minuten fietsen bij me vandaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op zondag 16 april 2006 om 23:00:
gebakken eitje iemand ??

Ga ik zo maar eens maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik inmiddels ook.
Waarschuw beheerder
donateur
En? Was ie lekker? Die van mij wel, beetje jammer dat ik geen tomaat meer in huis had. Maar ja, je kan niet alles hebben he?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het totaal niet jammer dat ik geen tomaat in huis had. Ik lust namelijk geen tomaat. Ik had een gebakken ei met kaas gemaakt aangezien ik geen spek meer had.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had 2 gebakken eieren met kaas! Ik vind een tomaatje erbij heerlijk.

Vroegah ging ik met toen de tijd mijn vriendje op zondag altijd ontbijten op de elandsgracht (mits we niet aan het doorhalen waren :O ) en dan bestelden we: 3 bruine boterhammen zonder boter, met 3 eitjes, tomaat, ui, champignons en kaas... Waren ze meestal van slag, want die combi stond niet op de kaart. Toch lukte het meestal wel :D Ja na een paar keer bestellen hielden ze er zelfs rekening mee, maar dan kwamen we weer een maand niet vanwege omstandigheden (lees: geen honger ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn voorkeur gaat uit naar een lekker casino wit met gebakken ei met spek. Of een uitsmijter rosbief:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als vegetarier zijnde vallen spek en rosbief af ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je jezelf aan:s
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je die arme beesten aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geniet van ze:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 17 april 2006 om 14:46:
Ik geniet van ze :)

Ik ook, als ze door de wei aan het springen waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je nagaan, dan geniet ik twee keer van ze:d
Waarschuw beheerder
donateur
Zie net in de planning dat de dag na hemelvaart ook een 'bridge day' is. Wordt dus eind mei weer een lang weekend vrij:cheer: En de week daarna is het pinksteren, dus daarna ook weer een kort weekje:)
Waarschuw beheerder
http://www.fhm.com/site/bigeye/link.asp?[url]http://www.dailysixer.com/spfamguy.shtml

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 19 april 2006 om 10:58:
Zie net in de planning dat de dag na hemelvaart ook een 'bridge day' is. Wordt dus eind mei weer een lang weekend vrij

:cheer: ik ben ook altijd vrij na hemelvaart :yes: Ik denk dat we dat moeten vieren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gezien het tijdstip was jij al begonnen met vieren:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben vrij vandaag vanwege de begrafenis van mijn oma :( dus kon een beetje uitslapen.
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte vandaag dan babe:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
:( het viel niet mee vandaag. Zwaarder dan gedacht :(
Waarschuw beheerder
donateur
:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, dat is schrikken he Coen.
Waarschuw beheerder
donateur
Die jongen is ook helemaal niks gewend he ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eens een vriendje gehad in Tiel :O

Mijn eerste vriendje was dat. Woonde eerst in Amsterdam, maar ging weer bij zijn ouders wonen in Tiel :s

Wat een rot eind weg was dat zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En het is dan ook uitgegaan............
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

En ach, ik was 16. Wat moet je doen in Tiel als je 16 bent, terwijl je in Amsterdam woont, waar toen nog van allerlei spannende dingen gebeurde :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kon hij toch naar jou toekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
We deden het om en om. Maar verder was het sowieso een eikel hoor hahaha. Het was een lekker ding(etje) maar pfff die knul was zo vol van zichzelf. Keek wel 50 x per dag in de spiegel, en 3 x per dag omkleden was vaak niet eens genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, je was 16. Het zij je vergeven hoor ;)
Waarschuw beheerder
We deden het om en om

69 is een optie :x
Waarschuw beheerder
donateur
En dat voor iemand die uit Tiel komt :roflol:
Waarschuw beheerder
Deze maar weer is omhoog gooien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan vang ik DE topic op ;)

Blijft raar klinken...de topic :S
Waarschuw beheerder
donateur
NOU EN?!

Ik zeg het lekker op mijn eigen turken manier: het topic :yes:

;)
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van een nieuwe mix Coen? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Coen, een nieuwe mix zou fijn zijn :yes:
Waarschuw beheerder
wat vrije tijd om 1 te maken zou ook fijn zijn :yes:

maar zal mn best doen binnekort weer eens wat te creeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je dan de hele dag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op dinsdag 6 juni 2006 om 23:14:
maar zal mn best doen binnekort weer eens wat te creeren

(y)

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 6 juni 2006 om 23:16:

Thats the 10 million dollar question! :cheer: :p
Waarschuw beheerder

werken van 10 tot half 8 ongeveer daarna vreten afwassen en die shit en daarna heb ik in weinig nog zin :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm komt er nou nog wat nieuws of moet ik een van mijn andere DJ vriendjes ;p vragen
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, is totaaaaal nieuw voor mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan zal ik het je even vertellen.....;)
Waarschuw beheerder
oh deze topic leeft nog :D
Waarschuw beheerder
donateur
:o had je hem uit je volglijst gegooid! Schaam je Eleen :roflol:
Waarschuw beheerder
nee maar ik heb geen volglijst :D
Waarschuw beheerder
donateur
GEEN volglijst?? :O

Bij mij staat ie er niet in, maar ik kijk soms ook nog even bij 'mijn participaties'.
Waarschuw beheerder
Heb ook geen volglijst.
Gebruik ook mijn participaties. :)
Waarschuw beheerder
ja ik kijk daar ook wel..maar af en toe post ik een hele tijd niet in die topics en dan staan ze helemaal onderaan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gewoon een volglijst. En af en toe check ik Mijn participaties.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gewoon een volglijst. En af en toe check ik Mijn participaties.

Ik dus ook. Meestal doe ik dat laatste als er verder weinig gebeurd en ik me 'verveel'.
Waarschuw beheerder
donateur
En we gooien hem nog maar eens omhoog:D

No thanx (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heeerlijk, lekker gooien! :D
Waarschuw beheerder
donateur
*bokst 'm terug naar Daf*

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Ga binnenkort mixie maken, dus voor de liefhebber! Let me know....:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 05:10:
Ga binnenkort mixie maken, dus voor de liefhebber! Let me know.

Nice. :)

Wat ben je nu aan t doen Ben? Afteren of net weer op?

Ben net een half uurtje thuis van Happy Dayz.
Niet moe dus. :D
Waarschuw beheerder
Goh Pat, wat doe je in 1 keer bij mij thuis :lol:?????????
Afteren op z'n best! Goeie platen trouwens! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Huh? Zit Patrick nu opeens bij Ben?

Wat was er in de Happy Dayzz te doen Pat?

CD's zijn altijd welkom :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 24 juni 2006 om 09:28:
Huh? Zit Patrick nu opeens bij Ben?

Wat was er in de Happy Dayzz te doen Pat?

Zo gaat dat. :D

Bas&Ram hadden weer zon 10jarig feestje, en gratis, was wel leuk, en Tjeerdo moest de warm-up doen daar.
Was er met Karl ff heengegaan, daarna is Karl naar huis gegaan en ik naar Ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg: gezelligheid ten top en vette insomnia!!!!!!!!!:S
Waarschuw beheerder
donateur
Bas&Ram hadden weer zon 10jarig feestje, en gratis, was wel leuk, en Tjeerdo moest de warm-up doen daar.
Was er met Karl ff heengegaan, daarna is Karl naar huis gegaan en ik naar Ben.

Oja, dat is waar ook! Was het leuk? Heeft Karl auto gereden ofzo?

Ik zeg: gezelligheid ten top en vette insomnia!!!!!!!!!

Inmiddels wel al geslapen? Scheelt dat het zaterdag is, heb je nog ff om bij te komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo heey, ben me toch een partij moe ineens...Val bijna in slaap hier achter mijn computer...Dat wordt dus heeeel vroeg naar bed vanavond.

Is het al bijna avond?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 24 juni 2006 om 17:58:
Oja, dat is waar ook! Was het leuk? Heeft Karl auto gereden ofzo?

Was wel gezellig.
Maar zijn er niet zo lang gebleven Karl moest om 06.00 iemand helpen verhuizen. :aai:
Ja, Karl heeft gereden, zijn met mn ouders auto op pad geweest.

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 26 juni 2006 om 12:10:
Is het al bijna avond?

Nog ff. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis weer tijd om de topic naar boven te halen.

Ehmmm Coen, we willen een nieuw mixje :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 4 juli 2006 om 18:05:
Ehmmm Coen, we willen een nieuw mixje

Precies luister ff naar Daf. :)

Doe maar een lekker stevig classic mixje.
Filthy! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou ook wel van andere filthy dingen hoor :x
Waarschuw beheerder
Ehmmm Coen, we willen een nieuw mixje

Mid juli een weekje vrij en dus eindelijk een keer wat tijd !!!! :p :yes:

Zal er wel is een classic mixje van maken ... word mij iets teveel upcoming nieuwe nr´s mixjes gemaakt, dus nog ff geduld :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op donderdag 6 juli 2006 om 18:37:
classic mixje

Goed zo, give the people what they want! (y) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Coen, nou kan je ons niet meer laten wachten.....Classics, classics, classics :cheer:
Waarschuw beheerder
Ben er al mee bezig, maar hou niet van half werk (ook niet in bed) dus nog even geduld en je krijgt een cdtje met mucho tracks
Waarschuw beheerder
Moest je ons dat perse laten weten?

T Liefst schreeuw ik t van de daken :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ga gerust je gang hoor Coen. Dat hoor ik hier toch niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil Coen best wel ff willen horen schreeuwen ;)

Coen, kan je het niet doen vanaf de heuvel op Dance Valley?
Waarschuw beheerder
Mmmmmmmmmmmm we love classics!

Waarschuw beheerder
MM kom dit topic nu pas tegen. Eens even downloaden.
Waarschuw beheerder
MM kom dit topic nu pas tegen. Eens even downloaden.

Goed bezigggg (y)

Waarschuw beheerder
Goed setje! vanaf nummer 9 kan ik zeker goed waarderen. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op woensdag 26 juli 2006 om 16:56:
Goed bezigggg

Nu jij nog; waar blijft dat nieuwe setje? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Coenuhhhhh!!! Blijft ie nououou????
Waarschuw beheerder
Ben er nog steeds mee bezig ... alleen tijd er voor in de weekenden naast mijn andere bezigheden dan (Heb mn setje nog in NL staan) en er zijn veeeeeel tracks die ik wil mixen ... dus zal waarschijnlijk nog een tijdje duren. Heb geduld aub :)
Waarschuw beheerder
donateur
Schiet niet echt op he?:(
Waarschuw beheerder
donateur
Tis dat je jarig bent, dus we geven je nog even ;)

:cheer: nogmaals...GEEEEFEEELIIIIICIIIITEEEERD!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Geduld begint op te raken :[

;p
Waarschuw beheerder
Goedenmorgen beste mensen :)

Ik moet vanavond draaien op topradio .. de vlaamse slam fm zeg maar. Vanaf 10 uur staat er een stream open op

www.topradio.be

Ik moet beginnen om 22:15 en dan 2 setjes van 20 min. Het gaat wel veel hardtrance en dbd worden, want dat is de enige mogelijkheid om die jumpliefhebbers hier misschien over te halen. Veel steun aan de vlaamse kant verw8 ik niet, dus stemt allen op

http://www.moerman.com/plog/

De poll rechtsboven .... natuurlijk pas als mijn naam er staat ;) thanx in advance :p
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zaten we niet op te wachten:nee: We wachten op een nieuw mixie!
Waarschuw beheerder
bekkie :x ben ermee bezig maar sommige mensen hebben weinig vrije tijd :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Joehoe.....hoe staat het met de mix ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewaagde post:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat ik er ook niet op aangesproken wordt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Budhaaaaa, deze doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Try before you die, zou ik zeggen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, hoe staat het met onze plannen? Videoclipje was het toch?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nu ff de site van de Back 2 to 80´s videos door te kijken.
Waarschuw beheerder
Niet weer he. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
Waarschuw beheerder
Wat een feest! :)
Waarschuw beheerder
donateur
We missen alleen de gastheer nog ;)
Waarschuw beheerder
donateur
A man's got to believe in something. I believe I'll have another drink.
Waarschuw beheerder
donateur
De orang oetan sprong door het bos en schrok zich opeens te pletter toen hij daar een reuze mammoet tegen kwam. :O Zo'n rare soortgenoot had hij nog nooit gezien. :vaag: Sinds wanneer hadden die rood-oranje harige familieleden zo'n rare lange neus? En waarom was deze gast zo enorm groot?
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de LSD op dinsdagavond?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht: ik doe ook eens een creatieve inbreng :D

Geheel uit eigen nuchter brein ontsproten dit prachtige stukje proza B)

Het verhaal is alleen nog niet af. Wie helpt me?
Waarschuw beheerder
donateur
Even twijfelde de oerang oetan....was dit een verklede olifant misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien was de olifant zijn familie wel kwijt en probeerde hij met zijn oranje harige velletje op de oerang oetans te lijken, zodat hij bij hun in de familie opgenomen kon worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt vrij logisch :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat dacht die oerang oetan ook. Zelfverzekerd dat hij een goede ontdekking had gedaan stapte hij op de verkleedde olifant af.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een andere windows op me labtop:cheer:

[img width=340 height=219 cacheid=000ce99e0025259d0ae423231a01943957]http://www.harderfaster.net/images/uploads/b9182022017093f789dae64647254634.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 20 september 2006 om 14:03:
Zelfverzekerd dat hij een goede ontdekking had gedaan stapte hij op de verkleedde olifant af.

Wat een flater sloeg hij toen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kun je wel zeggen ja! Die oerang oetan hield een heel liefdevol betoog over hoe hij en zijn andere orangje harige vriendjes, familie en kennissen deze olifant wel in hun groepje op zouden nemen.

Maar de olifant keek hem niet begrijpend aan en liet een oerachtige kreet horen. Zulke herrie van oerang niet gewend en hij begon spontaan te huilen :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zoals olifanten zijn, sloeg hij gauw zijn slurf om de schouders van de oerang oetan en troostte hem met de woorden: we zijn allemaal anders, maar allemaal even mooi :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen begreep de oeran oetang er geen zak van. De olifant was immers geen olifant maar een mammoet. Omdat ze in het stenentijdperk nog een heel andere dierentaal spraken dan nu, konden ze niet via spraak met elkaar communiceren.
De oeran oetang wist dit natuurlijk niet en dacht dat deze olifant hem in de zeik stond te nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 23 september 2006 om 20:09:
Alleen begreep de oeran oetang er geen zak van. De olifant was immers geen olifant maar een mammoet.

En volgens mij is de oeran oetang geen oeran oetang maar een oerang oetang:)
Waarschuw beheerder
donateur
yeah yeah yeah....... :bye: Daarvoor had ik het de hele tijd goed getypt ja! :[

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is Oeran Oetang ook goed. Kan dus allebei volgens mij. Maar correct me if i'm wrong.
Waarschuw beheerder
donateur
'Cocaine' drink claims to be real thing
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bijna dit topic vergeten. :p

:cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Bijna vergeten om in dit topic je ook toe te juichen. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe staat het met die classic mix Coen?
Waarschuw beheerder
donateur
Classics classics classics :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Is Coen dood of zo?
Waarschuw beheerder
Coen voelt zich wel n btje dood door die @#^%@^!@%@% drukte
Waarschuw beheerder
donateur
:hug:

En nou opschieten met die mix!:p
Waarschuw beheerder
donateur
Yeahhhhh Coen is alive :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
B) :woop:

Classics Classics Classics

Coenuh Coenuh Coenuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als het zo doorgaat, dan ga ik een T-shirt maken met 'Lost Base' ipv First Base.

Of Last Base, Of First Base, maar dan doorgestreept.
Waarschuw beheerder
zeker een lekker mixje, zeker eentje voor in de auto.
Waarschuw beheerder
donateur
Was het maar wat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen mix iig. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moeten we Coenuh allemaal dagelijks wat herinneringen pb'en(6)
Waarschuw beheerder
donateur
(y) Ik vind het een puik plan :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zondag 22 oktober 2006 om 13:03:
Als het zo doorgaat, dan ga ik een T-shirt maken met 'Lost Base' ipv First Base.

Of Last Base, Of First Base, maar dan doorgestreept.

Off Base :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang het maar geen Base Moi wordt :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Zou Coen een beetje Zweeds spreken?
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het er nu uit ziet spreekt Coen helemaal niet meer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat doet ie maar lekker als die mix af is! Kom op zeg! First things first.
Waarschuw beheerder
donateur
Kwestie van pri-o-ri-tei-ten stellen :yes:

Oh, hahaha, dat was een reactie op Daf, niet op Budha :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed nieuws!!! Ik zag Coen gister online op msn, dus er is nog hoop :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Coen staat nu op bezet op msn. Misschien is ie de mix aan het uploaden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las van de week in zijn msn naam de tekst (ongeveer dan) dat het weer ontzettend boring was in Tiel. Dan denk ik: maak ff een classic mixje O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 november 2006 om 16:24:
Ik las van de week in zijn msn naam de tekst (ongeveer dan) dat het weer ontzettend boring was in Tiel. Dan denk ik: maak ff een classic mixje

Idd. Hup Coen aan de slag. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 november 2006 om 16:24:
weer ontzettend boring was in Tiel

Ja maar daar noem je ook een boerengat:jaja: waar ik woon is het al nit veel soeps maar daar in Tiel:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moeten we gaan demonstreren in Tiel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan zaterdag eind van de middag. Zondag ga ik naar AJAX - p$v
Waarschuw beheerder
donateur
O, gelukkig dus wel een beetje uitslapen :cheer: ik kijk zondag wel lekker thuis, geen zin om kou te lijden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitslapen? Wedstrijd begint om 12.30 :(
Waarschuw beheerder
donateur
I know! En dan kan je ook nog eens geen bier krijgen tijdens de wedstrijd :(
Waarschuw beheerder
donateur
Geen bier? dan zal ik al helemaal niet gaan:no: blij dat dan me koelkast is gevuld met dat lekkere spul dat Bier heet:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
zeg eens Daf? mischien met deze band samen een videoclip opnemen?

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ska :respect:

I :lief: SKA

Ik ben vooral fan van de Specials, Bad Manners en Madness :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja, en dan van Bad Manners.... SKINHEAD LOVE AFFAIR.

Die heeft Buster een keer speciaal voor mij gespeeld in de melkweg. Ik kwam hem tegen in de Frisco Inn, deelde mijn pakkie met hem, en toen zette hij me op de gastenlijst voor de melkweg. Omdat ik tegen hem zei dat ik teleurgesteld was dat ie skinhead love affair niet in p 60 had gespeeld, speelde hij het nummer speciaal voor mij in de melkweg :lief: Hij stond op het podium en zei: this song is especially for Daffie! :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 november 2006 om 18:44:
Frisco Inn

Goeie tent, daar hebben ze Stella bier op de tap :cheer: kwam ik pas achter toen ik iemand moest ophalen bij het hotel.

Wel een gave actie van hem.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mocht toen mijn pakkie op was, uit die van hem nemen :D Schat van een gozer :yes:

Hoe krijg je die youtube filmpjes op pf?
Waarschuw beheerder
donateur
Stella :kwijl:
Die heb ik met Danny een paar keer in de Frisco gedronken.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon zo! :p

Ken je trouwens het echte verhaal van Roodkapje?

Little Red Riding Hood

[ movie ] [ /movie ] en dan de spatie weghalen en daar de link er tussengooien;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu snap ik het nog niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 8 november 2006 om 19:00:
Stella
Die heb ik met Danny een paar keer in de Frisco gedronken.

En sinds wanneer weet jij het dat ze daar Stella hebben? ik sinds myn verjaardag:nocheer: had het ook veel eerder kunnen weten:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx(f) nu snap ik het. Binnenkort ff testen:D
Waarschuw beheerder
donateur

Gelukt :cheer:

Willekeurig filmpje gepakt hoor. Zelf nog niet naar gekeken of geluisterd. Was tenslotte maar een test ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Test geslaagd(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Degend die dat flimpje heeft gefilm staan ook gewoon aan het verkeerde kant van het hek:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op vrijdag 10 november 2006 om 10:21:
goedemorgen .. eindelijk een keer een rustig ochtendje:)

Dan weet je wat je te doen staat!
Waarschuw beheerder
rustig ochtendje op werk RJ :) ga dit weekend mn pc opnieuw installeren in Tiel en hopelijk wordt ik niet constant gebeld door mensen met een verotte pc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op vrijdag 10 november 2006 om 10:27:
rustig ochtendje op werk RJ ga dit weekend mn U.K. Classics setje opnemen in Tiel en hopelijk wordt ik niet constant gebeld door mensen met een verotte pc

Eindelijk. :)
Waarschuw beheerder
Dat heb je leuk gedaan Pat :) restecpa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op vrijdag 10 november 2006 om 10:38:
rustig ochtendje op werk RJ ga dit weekend mn U.K. Classics setje opnemen in Tiel en hopelijk wordt ik niet constant gebeld door mensen met een verotte pc

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op vrijdag 10 november 2006 om 10:27:
en hopelijk wordt ik niet constant gebeld door mensen met een verotte pc

Telefoons kan je ook uitzetten hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
En dat is niet alleen een tip, maar vooral een hint!

Beloftes hoor je na te komen. Kom op met die classics set :[
Waarschuw beheerder
Kom het heus wel na hoor, maar heb toch geen datum gezegd :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tegen de tijd dat jij met een mix online komt is alles uit 2006 een klassieker :(

En we hoopten op echte klassiekers, toch guys?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op donderdag 16 november 2006 om 15:22:
Maybe vrij zaterdag .. if so dan wip ik ff langs

Wij weten wat hij zaterdag dan natuurlijk gaat doen. :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 november 2006 om 15:27:
Wij weten wat hij zaterdag dan natuurlijk gaat doen.

:woop:

Eindelijk wordt ons geduld beloond :D
Waarschuw beheerder
donateur
En? Is de kater al weer weg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 november 2006 om 15:27:
Wij weten wat hij zaterdag dan natuurlijk gaat doen. :woop:

:@ Ik ben bang dat ie ons weer heeft laten zitten :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb 'm meerdere keren online of op PF gezien...
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is nu ook online op msn!
Waarschuw beheerder
Ben er zowaar mee bezig geweest afgelopen zondag met enkele halve liters schultenbrau. Ben alleen niet echt tevreden over de laatste overgang. Komen iig 17 nrs op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op dinsdag 21 november 2006 om 10:41:
Ben er zowaar mee bezig geweest afgelopen zondag met enkele halve liters schultenbrau. Ben alleen niet echt tevreden over de laatste overgang. Komen iig 17 nrs op.

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
JOEHOEOEOEOEOE Toets Tielemans, waar blijft ons classicsetje nou????
Waarschuw beheerder
donateur
pomtidom......ff wachten nog!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe dat setje van afgelopen vrijdag maar eens over, dat klonk erg aangenaamd voor me oortjes:-)
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
bijna klaar :D nog ff luisteren of ik er zelf tevreden over ben en dan kan ie de bakplaat op
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heey, dat heb je snel gedaan (y)

;p

Ben benieuwd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt de overtoom wel. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal 'm over een maand of vier dan eens gaan luisteren:p
Waarschuw beheerder
de sarcasme is ver te zoeken :s
Waarschuw beheerder
Niet zo cynisch he Coen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Om half twaalf neemt First-Base, één van D.D.O.D's residents, het over met zijn vertrouwde UK sound zoals we van hem gewend zijn, hij zal promo cd-tjes uitdelen met een lekker Classics setje om thuis nog eens na te genieten

Ga je hem ook nog hier plaatsen Coen?
donateur
Uiteindelijk wordt ie wel on line gezet, maar in een nieuw topic (denk ik) en na D.D.O.D.

Anders heeft een promo-cdtje niet echt toegvoegde waarde op een DDOD zelf
Waarschuw beheerder
T is toch een promo cd voor de dj zelf in de eerste plaats dacht ik, niet ter promotie van DDOD, wat natuurlijk ook gebeurt en mooi meegenomen is.

Dus t classic setje wat Coen voor ons zou maken wordt na maanden wachten gewoon door DDOD gekaapt. :@ ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou helemaal mooi worden idd:s
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 29 december 2006 om 11:45:
T is toch een promo cd voor de dj zelf in de eerste plaats dacht ik, niet ter promotie van DDOD, wat natuurlijk ook gebeurt en mooi meegenomen is.

Als ie voor de DJ zelf is dan zou ie hem al helemaal niet hoeven uit te delen :roflol:

En Coeneh maakt hem volgens mij toch ook echt om DDOD ook tegelijk te promoten :yes: Wat heel erg gewaardeerd wordt :lief:

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 29 december 2006 om 11:45:
Dus t classic setje wat Coen voor ons zou maken

Nee hoor hij is voor de DJ zelf toch? ;p

En dan moeten jullie maar naar DDOD komen als jullie hem meteen al willen hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij wachten al maanden op het setje. Dus coen afkomen.

Er komt toch verder niemand in dit topic.
donateur
Coen post hem pas na D.D.O.D. dat hebben we zo afgesproken en op een topic komen altijd andere mensen hoor, ze hoeven alleen niet altijd wat te posten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 december 2006 om 11:49:
En dan moeten jullie maar naar DDOD komen als jullie hem meteen al willen hebben

nieuwe bezoekers krijgen toch altijd de cd's, de oude garde kon t toch nog altijd downloaden, dacht toch dat dat de bedoeling was. :p
donateur
Dat is het nog steeds aangezien hij ook gewoon on line komt na D.D.O.D.???
En de ;) smiley erachter maakt het toch een grapje? Of werken we nu ineens niet meer met ;) en ;p
Waarschuw beheerder
over classic mixies van Coen worden nooit grapjes gemaakt. :no: ;p

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 29 december 2006 om 12:01:
Onbetrouwbare vlegel is het

Wat een boef! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dames en heren niet zoveel pfen onder t werk vind de baas niet lief :)

Heb besloten de cd idd ook als promotie te gebruiken voor DDOD en een tijdje later zal hij op mn site komen.

Wij wachten al maanden op het setje. Dus coen afkomen.

Dus zou zeggen afkomen naar DDOD hoef je m meteen niet meer te branden en je krijgt nog is voor een paar euro een paar lekkere livesetjes te horen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht wel tot je hem post! Ik kan nou eenmaal niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben uitermate teleurgesteld door deze situatie. Wat heeft het maken van afspraken voor zin als er daarna weer andere afspraken worden gemaakt?:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 29 december 2006 om 13:21:
Wat heeft het maken van afspraken voor zin als er daarna weer andere afspraken worden gemaakt?:s

:yes: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ladies n Gents

Vind dat we met zn allen organisaties van feesten moeten steunen vooral nu de grote organisaties minder feesten kunnen organiseren. Straks moeten we allemaal naar Defqon etc gaan als de kleinere organisaties ook geen kans meer krijgen iets te organiseren en volk te trekken. Als ik met een cdtje een kleinere organisatie en vooral 1 die zo zn best doet met promotie etc een beetje kan helpen, dan doe ik dat graag. Een reactie van "goed idee Coen dat je zo ook een beetje promotie doet voor een organisatie die ons minder bekende muziekstijl leven doet geven een beetje helpt te promoten" had iets meer gewaardeerd. Ben niet "gekwetst" ofzo, vind het wel fijn dat jullie zo hebben uitgekeken naar een nieuw mixje van me, maar wel een beetje jammer dat jullie het niet steunen als ik een beetje promotie wil maken voor onze muziek en uitgaansleven en DDOD. En zoals Daan zei, hij komt vanzelf online voor degenen die geen zin hebben of niet kunnen komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil kleine organisaties best steunen, maar aangezien er iemand in mijn gezin binnen een korte tijd komt te overlijden heb ik gewoon niet zo zin in feestjes :[

Dus gooi maar lekker online na ddod!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op vrijdag 29 december 2006 om 13:54:
Als ik met een cdtje een kleinere organisatie en vooral 1 die zo zn best doet met promotie etc een beetje kan helpen, dan doe ik dat graag.

als ik een beetje promotie wil maken voor onze muziek en uitgaansleven en DDOD.

Als je zo graag wilt helpen, had je natuurlijk wel 2 mixies kunnen maken dan. Een classic mixie voor ons en een mixie speciaal voor DDOD. O:) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja, sorry, laten we het luchtig houden!!!
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 29 december 2006 om 14:04:
had je natuurlijk wel 2 mixies kunnen maken dan. Een classic mixie voor ons en een mixie speciaal voor DDOD

Genoeg classics inderdaad :p
donateur
Ladies n Gents

Vind dat we met zn allen organisaties van feesten moeten steunen vooral nu de grote organisaties minder feesten kunnen organiseren. Straks moeten we allemaal naar Defqon etc gaan als de kleinere organisaties ook geen kans meer krijgen iets te organiseren en volk te trekken. Als ik met een cdtje een kleinere organisatie en vooral 1 die zo zn best doet met promotie etc een beetje kan helpen, dan doe ik dat graag. Een reactie van "goed idee Coen dat je zo ook een beetje promotie doet voor een organisatie die ons minder bekende muziekstijl leven doet geven een beetje helpt te promoten" had iets meer gewaardeerd. Ben niet "gekwetst" ofzo, vind het wel fijn dat jullie zo hebben uitgekeken naar een nieuw mixje van me, maar wel een beetje jammer dat jullie het niet steunen als ik een beetje promotie wil maken voor onze muziek en uitgaansleven en DDOD. En zoals Daan zei, hij komt vanzelf online voor degenen die geen zin hebben of niet kunnen komen.

Dank je wel Coen, ben blij dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen dat het setje daarom wat later on line zal komen :lief:

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 29 december 2006 om 14:02:
Ik wil kleine organisaties best steunen, maar aangezien er iemand in mijn gezin binnen een korte tijd komt te overlijden heb ik gewoon niet zo zin in feestjes :[

Dus gooi maar lekker online na ddod!

Het gaat niet zozeer over het aanwezig zijn, maar gewoon dat het setje wat later pas on line komt.....
Waarschuw beheerder
donateur
Het maakt me ook echt geen flikker uit. Genoeg classic setjes in huis. Ik ga ook echt niet naar een feest komen vanwege een cd'tje. De hele classicmixding in deze topic was toch al een geintje geworden :yes:

Ik had niet eens gedacht dat het er ooit zo komen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 december 2006 om 14:06:
Dank je wel Coen, ben blij dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen dat het setje daarom wat later on line zal komen

Hmmm dus Coen belooft het eerst ons, en dan jou, en dat is cool????

;p

Geeft niks, zoals ik al zei: onbetrouwbaar ;P;P;P (die ;p ;p ;p geeft dus aan: geintje, just in case ;p )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij komt vanzelf online voor degenen die geen zin hebben of niet kunnen komen

Sorry dat je je misschien aangesproken voelt, maar er staat ook in de regel dat ie online komt voor de mensen die niet kunnen komen (waaronder daffie valt) sterkte met de periode iig xxx

had je natuurlijk wel 2 mixies kunnen maken dan. Een classic mixie voor ons en een mixie speciaal voor DDOD

Goed idee patje, maar zoals ik al vele malen heb verteld ik heb er echt geen tijd voor. Werk in BE meer dan op mn contract en als ik een keer in Tiel ben waar mn spul staat dan heb ik ook nog andere dingen aan mn hoofd dan alleen draaien. Zal zel proberen in de toekomst er wat meer tijd voor vrij te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op vrijdag 29 december 2006 om 14:52:
(waaronder daffie valt) sterkte met de periode iig xxx

Je bent en blijft mijn bhlostrekker ;) ;p (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:flower:
Waarschuw beheerder
dat lijkt er meer op verdomme .. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had me helemaal verheugd op twee nieuwe mixjes:(
Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Tis wat he, met deze wereld!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 december 2006 om 14:06:
ben blij dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen dat het setje daarom wat later on line zal komen:lief:

Die gedachte begrijp ik ook wel, ik ben alleen een beetje verbaasd. Wij vragen al maanden om een setje, en vervolgens lees ik opeens dat ik moet wachten tot op of na DDOD. Terwijl ik DDOD (lees jou) nooit in dit topic zie:s
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 29 december 2006 om 17:23:
Die gedachte begrijp ik ook wel, ik ben alleen een beetje verbaasd. Wij vragen al maanden om een setje, en vervolgens lees ik opeens dat ik moet wachten tot op of na DDOD. Terwijl ik DDOD (lees jou) nooit in dit topic zie:s

Ik heb hier verder echt niet bij stil gestaan hoor. Coen wilde graag het classics setje als promo-cdtje doen en toen heb ik aan hem gevraagd of hij het setje dan na D.D.O.D. on line wilde doen, nooit geweten dat er zo een heisa over een setje zou ontstaan. Heb er echt niet bij nagedacht verder dat jullie het zo erg zouden vinden om nog heel even te wachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 december 2006 om 17:34:
Heb er echt niet bij nagedacht verder dat jullie het zo erg zouden vinden om nog heel even te wachten.

Vinden we ook niet erg. We wachten tenslotte al maaaaaaaanden.
Maar ik neem aan dat je dat wel heb gelezen in deze topic ;)

Dus een paar dagen, weken, maanden extra wachten is niet erg :no:

;p
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 29 december 2006 om 17:37:
Je kent me toch?(6)

Ja, dan had ik het misschien toch wel moeten weten, maar nogmaals heb er geen seconde bij stil gestaan verder

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 29 december 2006 om 17:50:
Maar ik neem aan dat je dat wel heb gelezen in deze topic ;)

nee, want ik heb geen tijd om alle topics door te blijven lezen als ik er verder niets post en als er ook niets gepost wordt wat ik interessant vind
Waarschuw beheerder
donateur
:O noem je Coen zijn classic setje nou NIET interessant :O

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, kom nu maar op met dat mixje dan:9
Waarschuw beheerder
Dacht vrijdag t nieuwe mix cd'tje te hebben gekregen, ga ik m beluisteren is t zn oude mixie die hierboven staat. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 8 januari 2007 om 08:53:
Dacht vrijdag t nieuwe mix cd'tje te hebben gekregen, ga ik m beluisteren is t zn oude mixie die hierboven staat

:o

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 8 januari 2007 om 08:53:
Dacht vrijdag t nieuwe mix cd'tje te hebben gekregen, ga ik m beluisteren is t zn oude mixie die hierboven staat.:/

Blijgemaakt met een dooie mus dus:s
Waarschuw beheerder
Beetje een domper ja. :s
Oftewel Coenuh waar blijft je classics setje! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien bestaat het classics setje helemaal niet:O
Waarschuw beheerder
Dat zou wel heel heel heel heel erg gemeen zijn. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Coen is er al zo lang uit dat hij de platen die wij als classics beschouwen nog als hitjes ziet. Voor hem zijn er geen classics. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal 'm volgende maand eens luisteren:p:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Downloading :D

Nu maar hopen dat ie goed is ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Hij stopt iederen keer bij 98 % :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is dat setje zeker net zo onbetrouwbaar als de maker ervan :p :p
Waarschuw beheerder
donateur
Die andere 2% krijg je zeker pas over een maand of twee:roflol:
Waarschuw beheerder
:bye:
Waarschuw beheerder
Het classic topic is nog een beetje hot :)
laatste aanpassing