Partyflock

Forumonderwerp · 841256
D.D.O.D. Promotional Compilation Mixed By First-Base:

As resident dj of this well know Amsterdam event I've mixed a promotional cd for 50 lucky visitors at the last D.D.O.D. For the people who couldn't make it you can get it at:

www.first-base.nl.

Please post your opinion in the guestbook

Tracklist:

1. Organ Donors - Turntablism (Mark Sherry Rmx)
2. Dark Alliance - Genetic
3. Order 66 - Rise (Public Domain's Rebel Scum Mix)
4. Vinylgroover & Red Hed - Almost Human (Full Mix)
5. Mark Sherry - Tubular Bells
6. Phil York & Gaz West - Tears From The Moon
7. Technikal - Doomed
8. Phil York & Gaz West - Extasy
9. Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme)
10. Avaline - Never Severed (Dark By Design & Chris Transaction Rmx)
11. Sol Ray & Dark By Design - Nowhere To Hide
12. Steve Hill vs. Nervous - Tricky Tricky (D10 Rmx)
13. Hennes & Cold - The Second Trip (Dark By Design Rmx)
14. Avaline feat. Yazmin Vigus - Stay
15. Yakooza - Lovin U (Reuter & Schleis Rmx)
16. Uberdruck Boys - W.O.T.W (Uberdruck Mix)
laatste aanpassing
Coenuhhhhh!!! Blijft ie nououou????
Ben er nog steeds mee bezig ... alleen tijd er voor in de weekenden naast mijn andere bezigheden dan (Heb mn setje nog in NL staan) en er zijn veeeeeel tracks die ik wil mixen ... dus zal waarschijnlijk nog een tijdje duren. Heb geduld aub :)
Schiet niet echt op he?:(
Tis dat je jarig bent, dus we geven je nog even ;)

:cheer: nogmaals...GEEEEFEEELIIIIICIIIITEEEERD!
Gefeliciteerd! :cheer:
Goedenmorgen beste mensen :)

Ik moet vanavond draaien op topradio .. de vlaamse slam fm zeg maar. Vanaf 10 uur staat er een stream open op

www.topradio.be

Ik moet beginnen om 22:15 en dan 2 setjes van 20 min. Het gaat wel veel hardtrance en dbd worden, want dat is de enige mogelijkheid om die jumpliefhebbers hier misschien over te halen. Veel steun aan de vlaamse kant verw8 ik niet, dus stemt allen op

http://www.moerman.com/plog/

De poll rechtsboven .... natuurlijk pas als mijn naam er staat ;) thanx in advance :p
Daar zaten we niet op te wachten:nee: We wachten op een nieuw mixie!
bekkie :x ben ermee bezig maar sommige mensen hebben weinig vrije tijd :(
laatste aanpassing
Joehoe.....hoe staat het met de mix ;)
Gewaagde post:p
Hoop dat ik er ook niet op aangesproken wordt :P
Try before you die, zou ik zeggen ;)
Zo, hoe staat het met onze plannen? Videoclipje was het toch?
Niet weer he. ;p
Wat een feest! :)
We missen alleen de gastheer nog ;)
De orang oetan sprong door het bos en schrok zich opeens te pletter toen hij daar een reuze mammoet tegen kwam. :O Zo'n rare soortgenoot had hij nog nooit gezien. :vaag: Sinds wanneer hadden die rood-oranje harige familieleden zo'n rare lange neus? En waarom was deze gast zo enorm groot?
Aan de LSD op dinsdagavond?
Ik dacht: ik doe ook eens een creatieve inbreng :D

Geheel uit eigen nuchter brein ontsproten dit prachtige stukje proza B)

Het verhaal is alleen nog niet af. Wie helpt me?
Even twijfelde de oerang oetan....was dit een verklede olifant misschien?
Misschien was de olifant zijn familie wel kwijt en probeerde hij met zijn oranje harige velletje op de oerang oetans te lijken, zodat hij bij hun in de familie opgenomen kon worden.
ja dat dacht die oerang oetan ook. Zelfverzekerd dat hij een goede ontdekking had gedaan stapte hij op de verkleedde olifant af.
Ik heb een andere windows op me labtop:cheer:

laatste aanpassing
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 20 september 2006 om 14:03:
Zelfverzekerd dat hij een goede ontdekking had gedaan stapte hij op de verkleedde olifant af.

Wat een flater sloeg hij toen ;)
Dat kun je wel zeggen ja! Die oerang oetan hield een heel liefdevol betoog over hoe hij en zijn andere orangje harige vriendjes, familie en kennissen deze olifant wel in hun groepje op zouden nemen.

Maar de olifant keek hem niet begrijpend aan en liet een oerachtige kreet horen. Zulke herrie van oerang niet gewend en hij begon spontaan te huilen :cry:
Maar zoals olifanten zijn, sloeg hij gauw zijn slurf om de schouders van de oerang oetan en troostte hem met de woorden: we zijn allemaal anders, maar allemaal even mooi :respect:
Alleen begreep de oeran oetang er geen zak van. De olifant was immers geen olifant maar een mammoet. Omdat ze in het stenentijdperk nog een heel andere dierentaal spraken dan nu, konden ze niet via spraak met elkaar communiceren.
De oeran oetang wist dit natuurlijk niet en dacht dat deze olifant hem in de zeik stond te nemen.
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 23 september 2006 om 20:09:
Alleen begreep de oeran oetang er geen zak van. De olifant was immers geen olifant maar een mammoet.

En volgens mij is de oeran oetang geen oeran oetang maar een oerang oetang:)