Jaaa,
ik ben vanochtend teruggekomen en ik kan het iedereen echt aanraden! Helemaal super! We zijn 2 weken geweest met een groep van 8 personen. We zaten in appartementen Poseidon (dikke prima

).
Strandtentjes
Heel veel relaxte strandtentjes waar ze overdag TE relaxte muziek draaiden (verschillende dj's die lekkere plaatjes kwamen draaien). Bij die strandtentjes kon je superlekkere cocktails halen. Er was bijna non stop happy hour

. Er was zelfs een tent die van 12.00 tot 24.00 uur happy hour hanteerde.
Zeker een aanrader als je niet wilt gaan stappen s'avonds, maar ff lekker wilt chillen!
Discotheken
-Mania
@#$#@$ Geil geil geil, mensen mensen, wat een tent. Supergeile muziek, gruwelijke lasershow (echte lasers!!! niet zoals in de Orange waar ze 2 staaltjes hebben). Het is echt qua uiterlijk een supertent, enige nadeel is dat het voornamelijk wordt bezocht door locals!! Toen wij er doordeweeks waren was het vrij rustig, maar het zou kunnen dat het nu drukker is! Mij werd geadviseerd vooral in het weekend te komen, omdat het dan wel volstaat!
-Orange
Tja, slechte "danseressen" (mag je ze zo wel noemen?), vooral R&B...het is niet super, maar wel ok!
-Lazur
Grappige tent waar je vooral veel dronken scandinaviers tegenkomt. Tent met 2 verdiepingen waar je vanaf boven op de dansvloer beneden kunt uitkijken. Buiten is ook nog een onoverdekte bar met zwembad (voor als je met je dronken hassus ff wilt afkoelen). Van alle soorten muziek, maar met een zooi alcoholische drank in je mik is het prima uit te houden!
-Disco XL
Ben ik maar één keer geweest, maar werd toen zoooo gek van de schreeuwende scandinaviers dat ik er nooit meer ben geweest!
-Iceberg
Leuke tent waar elke dag een andere liveband komt. Alleen het hangt er wel heel erg vanaf welke band er komt. De eerste avond helemaal uit mijn dak op greenday, U2 e.d. (terwijl ik toch echt meer een houser ben

). De keer daarna was de band 3x niks en ben ook maar weggegaan!
Deze tent is zeker een aanrader.
Hoeren
Minpunt waren toch wel de (aggresieve) hoeren. Vanuit het niets naar je lul graaien is geen uitzondering. Of je moet van ranzige wijven met 4 tanden houden, maar wij moeten daar niks van hebben. Ze lopen er alleen s'avonds/s'nachts, en dan vooral bij de kruising van de promenade en de boulevard.
Vrienden van me zijn gewoon 'aangevallen'. Nu moet ik toegeven dat het een beetje watjes zijn(

), maar ja, 6 schreeuwende slaande hoeren achter je aan wens je natuurlijk niemand toe!
Ik ben nu bezig met wat fotootjes online te zetten! Zo meer....