Partyflock

Forumonderwerp · 838347
27477x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb de meeste leuke locaties in Zuid-Europa nu wel gehad en we zaten rond te kijken bij het reisbureau en kwamen op Bulgarije; Sunny Beach en Golden Sands.

Iemand die hier geweest is of iets meer kan vertellen over het uitgaan, de mensen, etc. daaro en wat het verschil is tussen Sunny Beach & Golden Sands?
Waarschuw beheerder
donateur
nee:no:
Waarschuw beheerder
donateur
als je toevallig voorbij Plovdiv komt, doe me vriendin de groeten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:48:
Nee

zo kom jij dus aan ruim 16000 posts (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel in Albena geweest en moet zeggen dat het mij best beviel......

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik was er in '99.

Ziet er wel uit als een voormalig "Sovjet Paradijs".....maar nogmaals.....cheap beer, mooie meiden en af en toe wat opgefokte Macedoniers!

Waarschuw beheerder
Vorig jaar in Varna Albena geweest...was goed te doen !!! aardige mensen, redelijk goedkoop. Alleen minder dat er maar 2 discotheken waren ongeveer en wat kleine barretjes...maar heb me prima vermaakt.

hoorde dat golden sands stukken beter was qua uitgaan! Sunny Beach wil ik zeker nog is heen !!!

Bulgarije: aanrader wat mij betrefd ! beviel me stukken beter dan Turkije.

Waarschuw beheerder
Zelf ook paar jaar gelden naar Varna Albena geweest, we hadden hotel met daartussen de boulevard en daarna gelijk het strand was ideaal, je kon ook lekker heel die boulevard uitlopen en op het einde allemaal eet tentjes, toen ik geweest ben had je ook nog S'avons een markt die was gewoon elke avond open was ook heel leuk! niet duur daar kwa eten drinken enzv... allen om echt te stappen zit je er niet echt goed maar daar zou ik bij het reisbureau gewoon even over informeren!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar sunnybeach geweest echt geweldige vakantie gehad en lekker goedkoop :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EdwinNX op dinsdag 27 december 2005 om 16:40:

waren daar ook veel Engelsen ??? edwinnx
Waarschuw beheerder
Ja en die zijn knettergek haha maar ook veel scandinaviers :zuipen:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:21:
waren daar ook veel Engelsen ???

In '99 niet!
Waarschuw beheerder
vorig jaar wel :D:Zuipen:
Waarschuw beheerder
Denk volgend jaar ook weer lekker :Zuipen:
Waarschuw beheerder
donateur
gouden strand en zonnestrand zijn bekendste plaatsen inderdaad

tzijn zoweiso hele brede zandstranden aan de zwarte zee kust

voor ech een week partyen moet je daar niet komen
maar er zal heus wel wat te doen zijn

plus groot voordeel de prijzen zijn daar nog niet zo gestegen als in de rest van europa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op donderdag 29 december 2005 om 18:59:
voor ech een week partyen moet je daar niet komen
maar er zal heus wel wat te doen zijn

Ja ieder zijn manier van partyen maar ik ben daar elke dag los gegaan okweej de muziek tja is niet echt wat maarvoor de rest is het beter ,maar de prijs maakt het juist het beste :D
Waarschuw beheerder
Ckers :D maar het wordt wel place 2 be want de hotels en clubs schieten als paddostoelen de grond uit :bouncE:

Waarschuw beheerder
ja...bulgarije is zeker een land met toekomst !!! :P hopelijk volgende zomer naar sunny beach :)

Waarschuw beheerder
wij hebben net besloten om deze zomer richting sunny beach te gaan :jaja:
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook met een groep naar sunny beach!

Ben erg benieuwd, er zou genoeg te doen zijn, maar de muziek is natuurlijk nooit zoals hier in nederland :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op maandag 16 januari 2006 om 17:10:
maar de muziek is natuurlijk nooit zoals hier in nederland

maak me eigen feestje wel daar :jaja:
Waarschuw beheerder
wij gaan dit jaar met de groep ook een kijkje nemen in SUNNY BEACH ben benieuwd.....

Waarschuw beheerder
Bulgarije is goed te doen.. Appartement zijn mooi.. Uitgaan viel mij een beetje tegen.
Strand was goed te doen de hele dag hoorde je de housebeats over het water galmen. Je hoeft je niet te verbazen als je kereltjes van half 20 ferraries ziet rijden.. En een zeer aangenaam weertje..

en cheap

Waarschuw beheerder
is het streng daar met politie???

Waarschuw beheerder
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.. Maffia is daar de baas...

Waarschuw beheerder
Gisteren geboekt. Gaan 7 augustus met 8 personen naar het Zonnestrand. Appartement Sun City... Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Mooi app zaten wij vorig jaar ook werd toen net opgeleverd.. Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:34:
Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds.

Och daar heb ik 4 jaar geleden in Chersonissos ook last van gehad. Aansteker + bus deodorant doet wonderen. :P

Maar ben blij dat ik eens een reactie krijg over dat appartement. Kan nergens wat vinden over Sun City.

Waarschuw beheerder
Wij gaan de 23e juli t/m 7 augustus :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:34:
Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds

Toen ik daar was hadden ze dus ook een plaag verschrikkelijk overal kwam je die kutbeesten tegen!! zelfs in me bed later gehoord dat je een vochtige handdoek tgen je deur moest leggen dat hield de meeste wel buiten!

Waarschuw beheerder
Klote beesten zijn het elke keer met kokend water over het balkon, maar ze kwamen overal vandaan..

Waarschuw beheerder
Hahaha fijn dat ongediertje:)

Iemand in riu helios bay geweest??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 21:20:
Iemand in riu helios bay geweest??????

:no:

Waarschuw beheerder
bulgarije schijnt heel mooi te zijn, wil er ook wel is heen.. maar bulgaren zijn over het algemeen niet de schoonste en dat staat me weer een beetje tegen :S
Waarschuw beheerder
Wij willen ook met een vriendengroep. Wij gaan naar het zonnestrand waarschijnlijk. Iemand die een goed hotel weet? En hoe zijn de discotheken/barren daar?

Waarschuw beheerder
Sun City. De barren zijn allemaal erg mooi, maar niet veel te doen overal omdat ze zoooooveeel hebben. Muziek is ook niet zoals in nederland. Veelal oud. Wel veel scandinaviers :yes:

Die bulgaren geven elke twee weken op het strand s avonds wel een dance feest erg druk! Wordt geregeld door de rijkere maffia boys (wat ik begrepen had)

SUN CITY is een mooi appartement, was vorig jaar opgeleverd. Er is een nieuwe en een oude sun city

Eten is in de toeristische tenten goed te doen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Okeej dank je. Goede informatie!!!!

Waarschuw beheerder
Hoor het wel als je meer wilt weten.. pb me dan maar..
Waarschuw beheerder
Bulgaars eten :kwijl:

dat dan weerwel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 23:29:
Er is een nieuwe en een oude sun city

Is hotel sun city dan de oude???

Hoe ver ligt sun city van het centrum af? Op de meeste kaartjes die ik op internet kan vinden staat het nog niet. Waarschijnlijk omdat het vorig jaar opgeleverd is.

Waarschuw beheerder
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de nieuwe. Die ligt wel iets van het centrum af, maar wel dicht bij het strand waar de bulgaren zelf ook zitten en daar zitten wel leuke tentjes. Maar als je uit moet kan je taxi nemen kost geen drol..
Waarschuw beheerder
heb net de bevestiging binnen>>> Hotel bahami 3 t/m 17 juli:)

Is net een nieuw hotel, stonden zelfs nog geen foto's bij alleen van die computer tekeningen!

Heb er zin in!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:21:
Maar als je uit moet kan je taxi nemen kost geen drol..

Hehe, heel Bulgarije kost geen drol! Ben er in 2004 geweest. Prima vermaakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:21:
Die ligt wel iets van het centrum af

Ja want ik lees op de site van gogotours (daar hebben we bij geboekt) dat het op 800 meter van het centrum ligt. Op engelse sites lees ik echter dat het een half uur lopen is naar het centrum.
Nu bedoelen ze bij gogotours het centrum van Nessebar.

Klopt het dat we wel in de buurt van discotheek Lazur (of hoe dat ding ook mag heten) liggen?

Waarschuw beheerder
zeker wel half uur lopen, gewoon taxitje pakken ja en die disco is wel in de buurt..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:14:
Hehe, heel Bulgarije kost geen drol! Ben er in 2004 geweest. Prima vermaakt.laatste aanpassing 19 januari 2006 14:17

Waar ben je niet geweest ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:47:
Waar ben je niet geweest

Hehe ...

Wij waren ook met Gogo geloof ik. Kun je ook zo'n uitstapje maken naar Istanbul. Dat was ook goed te doen, alleen die ellendig lange busreis(combi ;-)) ... :-(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 12:10:
Maffia is daar de baas...

Waren wezen stappen in een discotheek (Manga ofzo?? met grote groene lichten aan de buitenkant). Stond ik rustig in de rij om te gaan pissen, worden we hardhandig effe op zij gezet door een aantal brede gasten. Er moest iemand voor ...

Bleek later iemand van de maffia te zijn, die eigenaar zijn van die toko ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:52:
lange busreis(combi ) ...

Altijd die combi's weer, moeten ze afschaffen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt alleen nog maar positieve verhalen gehoord over Bulgarije! Dus wij gaan er ook maar eens een kijkje nemen deze zomer :D Het schijnt er super mooi te zijn en alles is spotgoedkoop; 2 euri ofzo voor een cocktailtje, 10 euro voor een driegangenmenu en het uitgaan is ook helemaal geweldig....dat wordt een TOPvakantie!!!

Waarschuw beheerder
ik ga waarschijnlijk ook naar bulgarije 18 juli tot 1 augustus ofzo we hebben nog niet geboekt maar wel in een ver stadium haha volgens het reisburo moet het de place to b zijn ik zie het allemaal wel!
Waarschuw beheerder
iemand misschien ervaringen met appartementen bravo5, sunny fort en/of bahami?

staat niks over op vakantiereiswijzer...:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepbal op vrijdag 20 januari 2006 om 19:00:
appartementen bravo5

Volgens mij heb ik daar ingezeten. Niks mis mee, prima appartementen, erg schoon en worden elke dag (in de middag!!) netjes schoongemaakt.

Waarschuw beheerder
Ik ben aankomende zomer ook te vinden in Bravo 5 hotel..!! Heb goede verhalen over Bulgarije gehoord! Het zal dus wel weer 1 grote feestvakantie worden!
Waarschuw beheerder
donateur
toch raar als ik in de gidsen kijk bij bulgarije zijn de prijzen echt wel hoog

tkost daar heelmaal nix dus errug flauw vind ik dat die hoge prijzen

tenminste vorig seizoen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zaterdag 21 januari 2006 om 18:24:
toch raar als ik in de gidsen kijk bij bulgarije zijn de prijzen echt wel hoog

Vind je??? Ik heb geboekt bij beachmasters en zit er 15 dagen voor 469 euro. Vind ik vrij goedkoop :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op zaterdag 21 januari 2006 om 19:18:
15 dagen voor 469 euro

Geen geld zeg! Appartement of hotel hoef je toch alleen maar te pitten. En dat kan trouwens overdag op het strand ook wel hehe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jill-nmgn op zaterdag 21 januari 2006 om 19:18:
Ik heb geboekt bij beachmasters en zit er 15 dagen voor 469 euro. Vind ik vrij goedkoop

Beachmasters staat er hoorde ik wel om bekend dat ze kut-vluchttijden hebben. 'S avonds laat aankomen en 's ochtends vroeg weg, zodat je soms wel 2 dagen van je vakantie mist.
Waarschuw beheerder
donateur
dat risico loop je altijd

en dat heeft met je charter te maken

maarreh ja idd dat valt wel mee idd voor 15 dagen!!

maar ik zag zulke prijzen voor 8 dagen bij HI

maarre is het dan hotel en op basis van welke verzorging?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zaterdag 21 januari 2006 om 23:28:
dat risico loop je altijd

en dat heeft met je charter te maken

Idd, maar ik hoorde dat dat bij beachmasters bijna altijd is, en dat t daarom zo goedkoop is.. haha maarja dat heb ik dus ook alleen maar gehoord:D En ookal is het 469 euri voor 13 dagen, dan is het nog goedkoop (y)

Waarschuw beheerder
Ik zit er 8 dagen voor €430,- Wel via gogo geboekt. Heb hier altijd bij gezeten en misschien betaal je dan wel €50,- meer voor alles! Het is wel allemaal beter geregeld dan b.v. beachmasters. Want niets is zo irritant als blijkt dat er niks voor je geregeld is als je op vakantie bent. Scheelt een hoop tijd/plezier en daar heb ik wel €50,- voor over.;)
Waarschuw beheerder
donateur
8 dgn 430 maar met hp of all in? want anders vind ik dat dus echt duur

vorig jaar bijna hetzelfde betaald voor gran canaria

Waarschuw beheerder
430 ja..! En dan nog niks speciaals erbij ook geen HP of AI! Gewoon de reis zelf. Inclusief vluchthavenbelasting enz. komt het uit op €470,-. Nog best prijzig ja voor dat 3e wereld land. Via Gogo geboekt..dus nog best prijzig?

Waarschuw beheerder
Wij gaan 17 juli 15 dagen naar app. Majestic, weet iemand wat te vertellen over dat hotel? is net nieuw volgens mij...
Waarschuw beheerder
Wij wilden daar ook heen maar voor 5 man kunnen we niet boeken. Tis alleen voor 3 en 4 personen die appartementen :(

Ziet er wel gelikt uit majestic
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 31 juli tot 14 juli naar app. complex palm-court Iemand hier wel eens van gehoord?? Het is volgens mij ook nog best nieuw.

Klaus!!! Goed bezig :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zaterdag 21 januari 2006 om 23:28:
maarre is het dan hotel en op basis van welke verzorging?

Een 3 sterren hotel met logies en ontbijt. Verder is er ook een zwembad bij :)

Uitspraak van actief op zaterdag 21 januari 2006 om 20:00:
Beachmasters staat er hoorde ik wel om bekend dat ze kut-vluchttijden hebben. 'S avonds laat aankomen en 's ochtends vroeg weg, zodat je soms wel 2 dagen van je vakantie mist.

Tja dat zou op zich wel jammer zijn, maar ik ga toch 15 dagen, vind ik anders dan dat je er bv acht gaat...

Vlieg wel met Balkan airlines :/ :/ :/
Ben al zo bang in een vliegtuig, liever transavia ofzo!
Waarschuw beheerder
we hebben ook net geboekt 8 dagen (maar:S) vertrek 13 juli Bravo 5 appartementen :)

we vliegen met het bekende Hemusair:S
Waarschuw beheerder
"voor Bulgarije worden vaccinaties aangeraden voor Difterie Tetanus Polio (DTP) en Hepatitis A en B" :S

is dit echt nodig? zijn er nog mensen die zich in laten enten voor bulgarije?

Waarschuw beheerder
Ik niet, zolang je na de 'toeristische gebieden' in Bulgarije gaat hoef je je niet in te enten. Ga je echt rondtrekken en het binneland in. Dan zou ik het wel doen. Maar ik doe het niet...

Waarschuw beheerder
lijkt me wel een leuke vakantie bestemming maar wil zeker weten wel in een appartement ivm DE koelkast :)
Waarschuw beheerder
Wij hebben een hotel mét koelkast B)

Waarschuw beheerder
welke is dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
hey je kan zeggen wat je wil maar tis geen derde wereld land he

maar die prijzen van gogo niet normaal dan zeg :nee:

Waarschuw beheerder
De GoGo club of zoiets is ook wel lachen en nee dat is niet van Gogo Tours.

Waarschuw beheerder
Gogo girls... Fredje weet er nog alles van.. Laat me broek dicht :yes:

Waarschuw beheerder
Misschien geen 3e wereldland, maar een modern land is het nog lang niet!! Het wordt wel steeds beter maar voordat het een beetje vooruitkan duurt nog wel een paar jaar..die touristische gebieden zijn wel relaxx hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op woensdag 25 januari 2006 om 19:48:
maar die prijzen van gogo niet normaal dan zeg

Vindt het reuze meevallen. Voor 15 dagen met 6 mensen in een 3-kamerappartement betalen we 597. Luchthavenbelasting en verzekeringen incl. En we vertrekken op 7 aug. Scheelt een hoop geld dan wanneer we 2 weken eerder zouden vertrekken.

Aangezien het daar toch geen hol kost heb je uiteindelijk een goedkope vakantie. Niet teveel op de kosten van de reis letten!!

Waarschuw beheerder
bulgarije here we come
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:28:
welke is dat dan?

Hotel bahami :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik let ook niet op de prijzen maar wel als bulgarije een goedkoop land is waar de touropertors goedkoop acco's kunnen inkopen

en ja vind je het gek met zn 6 en dan is een app altijd goedkoper

ben nog steeds niet onder de indruk

maar bulgarije wil ik zeker wel keer heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 15:13:
bulgarije here we come

idd ik heb er ook al zin in vanaf 7 augustus met ze 6en.
Waarschuw beheerder
Maareh, ff een vraag voor diegene die in Bravo was geweest afgelopen jaar...

Kan je er iets meer over vertellen? Ligt het sicht bij discotheken daar of kroegen of moet je dan taxi'tje nemen?

Bedankt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scharrie op donderdag 26 januari 2006 om 21:07:
Maareh, ff een vraag voor diegene die in Bravo was geweest afgelopen jaar...

Kan je er iets meer over vertellen? Ligt het sicht bij discotheken daar of kroegen of moet je dan taxi'tje nemen?

Bedankt!

Volgens mij was het iets van 10 minuten lopen...
Waarschuw beheerder
Wij zitten ook te kijken naar een reis naar Sunny Beach. Stikt daar inderdaad van de mooie hotels en hotels.

We hebben alleen een probleempje. We zitten te twijfelen tussen Appartementen Bravo 5 en Appartement Sun City. We willen wel graag een beetje in het centrum verblijven in verband met het uitgaan. Maar de appartementen moeten er natuurlijk wel goed uitzien. Wie kan mij hier een paar goede tips geven? Moet het Sun City of Bravo 5 worden?

Thanx alvast!

Waarschuw beheerder
20-07 t/m 03-08 App. Bahami :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 24 januari 2006 om 17:20:
Vlieg wel met Balkan airlines

Uitspraak van Soepbal op dinsdag 24 januari 2006 om 19:00:
we vliegen met het bekende Hemusair

mmm wij dus ook :( :( :(
Klinkt nog iets erger als balkan airlines!!!
Waarschuw beheerder
wij vertrekken 31 juli voor 2 weken
app Bravo

ben benieuwd.......

Waarschuw beheerder
thijs heb ook geboekt met 4vrienden zitten we in bahami apartementen complex, alles nieuw dus een mooie gelegenheid om er eens een lekkere puin zooi van te maken.
da word goed feeste dit jaar als ik de verhalen zo hoor dat gaat goed komen B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:00:
zitten we in bahami apartementen complex, alles nieuw dus een mooie gelegenheid om er eens een lekkere puin zooi van te maken.

wij zitte er met ze 3e ...maar make teringzooi voor 9 (Y) :D

Waarschuw beheerder
Eind juli richting Riu evrika beach ofzo :)

Nog meer mensen die daar zitten???????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 12:18:
wij zitte er met ze 3e ...maar make teringzooi voor 9

wedstrijdje doen wie het eerste eruit word gezet :woeptidoe:
:smoke: :bier: :zuipen::cocktail: :mixje::p(y)
:xtc:(n) lijkt me geen goed plan daar

Waarschuw beheerder
dat verlies je zeker :D

maar late we t idd maar niet doen nee daar hehe...

Waarschuw beheerder
waarom geen :xtc:

?

Waarschuw beheerder
tis vast dikke troep daar dat :xtc:

Waarschuw beheerder
Je weet het nooit
maar 90% kans dat niet zuiver is:D

Waarschuw beheerder
hoe zou de :coke: zijn?

Waarschuw beheerder
Dat heb ik alleen nog in mexico 2 jaar geleden getest
en die was SUPER:D

ff een onderzoekje daar instellen maar:D

Waarschuw beheerder
hehe me pa gaat naar mexico voor 3 maanden ik zal eens aan hem vragen of hij een kilotje meeneemt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha
Nou de controlle is echt goed daar:D

Maar als je er zelf bent
zeker is proberen
:D

Waarschuw beheerder
en kost natuurlijk ook geen donder maatje van mij was in curacou op vakantie koste het ok maar 5 dollar voor een gram is ni verkeerd. Zijn de betere prijssies

Waarschuw beheerder
Nou daar was toch wel aan de prijs hoor
2,2 gram voor 70 euro

maarja hij wist toerist dus die licht ik ff op:D
maar was perfect:d

Waarschuw beheerder
http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=689EF38691254BD39CBD224DB7C283EDX3X36431X94

Verdovende middelen
Op in bezit hebben van verdovende middelen staan zeer hoge straffen. In de Bulgaarse wet wordt geen verschil gemaakt tussen hard- en softdrugs.
(n)

Zware criminaliteit
Er vinden zo nu en dan criminele afrekeningen plaats, waarbij tot nu toe geen burgerslachtoffers zijn gevallen.
(y)
gelukkig nog niet onder de burgers hele opluchting :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:28:
Nou daar was toch wel aan de prijs hoor
2,2 gram voor 70 euro

maarja hij wist toerist dus die licht ik ff op
maar was perfect

daar hebben ze tenminste het versnijdingsmiddel nog niet uitgevonden dan kom je ten minste nog een beetje in een goeie toestand :vaag:
Waarschuw beheerder
Bulgarije here we come! Als ik zo eens hier en daar kijk wat er ammel te doen is komt dat zekers wel goed :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:31:
daar hebben ze tenminste het versnijdingsmiddel nog niet uitgevonden dan kom je ten minste nog een beetje in een goeie toestand

Dat zeker!!!
Dan merk je pas wat een shitzooi je hier hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:50:
Dat zeker!!!
Dan merk je pas wat een shitzooi je hier hebt

en een kapitaal voor betaald

Uitspraak van von Puttuh op woensdag 1 februari 2006 om 16:47:
Bulgarije here we come! Als ik zo eens hier en daar kijk wat er ammel te doen is komt dat zekers wel goed laatste aanpassing 1 februari 2006 16:49

komt zeker helemaal goed kei hard los daaro ff achter die scandinavische schone aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 17:16:
ff achter die scandinavische schone aan

ik hoop echt dat het zo erg is als iedereen zegt met die scandinavische vrouwen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:28:
http://www.minbuza.nl/default. ... D39CBD224DB7C283EDX3X36431X94

Reisdocumenten
Reizigers dienen in het bezit te zijn van een geldig nationaal paspoort. Bij binnenkomst in Bulgarije dient het paspoort nog tenminste een geldigheidsduur van zes maanden te hebben. Het is NIET mogelijk te reizen op een Europese Identiteitskaart.

huh? niet met ID? als dit klopt, dan moeten we nog ff een paspoort aanschaffen :S
hadden ze bij t boeken ook wel op de site kunnen zetten zoiets belangrijks... :(

Iemand die hier meer van af weet?:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:28:
ik hoop echt dat het zo erg is als iedereen zegt met die scandinavische vrouwen

Haha ja ik geloof dat het aardig erntig is daar zoals ik uit alle verhalen kan opmaken. Ik kwam van de week op de site van discotheek orange en even wat fototjes gekeken alleen maar lekkere wijven dus ik denk dat het geen fabeltje is :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepbal op woensdag 1 februari 2006 om 20:20:
Reisdocumenten
Reizigers dienen in het bezit te zijn van een geldig nationaal paspoort. Bij binnenkomst in Bulgarije dient het paspoort nog tenminste een geldigheidsduur van zes maanden te hebben. Het is NIET mogelijk te reizen op een Europese Identiteitskaart.

Volgens mij niet de organisatie waar ik mee reis heeft me hierover wel op de hoogte gesteld bij Beachmasters en het staat volgens mij op nog wel meer sites.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
njah nu ik er over nadenk, is het opzich wel logisch....bulgarije geen EU he:P
3 maanden geleden net nieuwe ID gehaald, maja nu nog maar ff paspoort erbij halen:(

Waarschuw beheerder
ik moet ook een nieuwe halen de die van mij is maar geldig tot mei dus weer een hoop moeite doen voor zo'n dom mappie.

Waarschuw beheerder
Mijne is is nog geldig tot 2008 :cheer:

Waarschuw beheerder
dit is die site van discotheek orange
http://www.orangedisco.net/site/en/
ziet er toch niet verkeerd naar mijn mening

Number 1 Dj’s playing all the best of Chart, R&B, 80’s & 90’s, and requests!

Alleen die muziek, maarja aanpassen kan ook geen kwaad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga dit jaar ook naar Sunny Beach. We hebben appartementen Bravo geboekt, ziet er goed uit. Is een appartement van 65m2 en ligt 200 meter van het strand en centrum. Ideaal dus!

Fotootje:

[img width=640 height=480 cacheid=0013a8f400216cd2fe4323f31a0135f7ff]http://www.beachbulgaria.com/hotel-images/big/1063_13.jpg[/img]

er zijn diverse sites waar je alle discotheken van Sunny Beach terug kan vinden. Een aantal daarvan zijn:
www.disco.bg
www.bar.bg
Er zitten echt ubervette tenten tussen. Ze hebben mooiere strandtenten dan op bloemendaal en de discotheken zien er ook echt super uit. En sjaah, de alcohol kost er ook nog eens geen drol...:D

Dit vind ik persoonlijk een mooie tent: www.danceclubmania.com. Voor de rest heb je ook erg vette andere discotheken met zwembaden erbij enzo.

Hier heb ik trouwens een kaart van sunny beach waarop alle hotels en appartementen staan, weet je precies waar je zit met je appartement of hotel.

Plattegrondje

Ziet er erg vet uit allemaal dus. En de prijzen zijn er ook nog eens belachelijk laag. Zag op een kaart van een discotheek dat je er 1,50 euro voor een rum cola betaald net geen euro voor een biertje. Als je het mij vraagt is dit het paradijs..:D

Waarschuw beheerder
Heey! :cheer:
Ik ga dit jaar ook naar Sunny beach naar hotel riu evrika!
Heb er echt zin in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op donderdag 2 februari 2006 om 21:27:
Ga dit jaar ook naar Sunny Beach. We hebben appartementen Bravo geboekt, ziet er goed uit. Is een appartement van 65m2 en ligt 200 meter van het strand en centrum. Ideaal dus!

Fotootje:

er zijn diverse sites waar je alle discotheken van Sunny Beach terug kan vinden. Een aantal daarvan zijn:
www.disco.bg
www.bar.bg
Er zitten echt ubervette tenten tussen. Ze hebben mooiere strandtenten dan op bloemendaal en de discotheken zien er ook echt super uit. En sjaah, de alcohol kost er ook nog eens geen drol...

Dit vind ik persoonlijk een mooie tent: www.danceclubmania.com. Voor de rest heb je ook erg vette andere discotheken met zwembaden erbij enzo.

Hier heb ik trouwens een kaart van sunny beach waarop alle hotels en appartementen staan, weet je precies waar je zit met je appartement of hotel.

Plattegrondje

Ziet er erg vet uit allemaal dus. En de prijzen zijn er ook nog eens belachelijk laag. Zag op een kaart van een discotheek dat je er 1,50 euro voor een rum cola betaald net geen euro voor een biertje. Als je het mij vraagt is dit het paradijs..

ziet er op de foto mooier uit dan dat het is!!! Vorig jaar kwamen wij daaraan was ie opeens volgeboekt.. Toen mochten we naar een andere...
Waarschuw beheerder
Ik ben 7x in Bulgarije geweest, meestal zelf rondgereisd, een aantal keren per fiets. Ik ken het land in alle uithoeken en vind het er fantastisch.
Persoonlijk vind ik de zwarte zeekust het minst interessant: tis de kust, of je nou in Frankrijk, Italie of Spanje aan zee zit, het is de zee, lekker voor een paar dagen, maar ik zie ook graag bijzondere dingen. Maar wil je naar de kust: omgeving Varna is leuker: Varna is een veel mooiere stad dan Bourgas, bovendien heeft de kust boven Varna ook een aantal leuke, gezellige, kleinere plaatsen, zoals Baltsjik.

Tips voor Bulgarije: fietsen of wandelen in het stara planina, pirin, rila- of rodopengebergte, de steden plovdiv, veliko trnovo, de mooie dorpen bansko, trjavna, korprivsjtitsa, Melnik, het Rila klooster, de vreemde rotsen boven Belogradsjik en dat is nog maar het topje van de ijsberg.
Wil je specifieke info over een streek of activiteit in Bulgarije, stuur maar ff een pm.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van misslizard op vrijdag 3 februari 2006 om 16:27:
Tips voor Bulgarije: fietsen of wandelen

voel is ff aan je voorhoofd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 16:11:
ziet er op de foto mooier uit dan dat het is!!! Vorig jaar kwamen wij daaraan was ie opeens volgeboekt.. Toen mochten we naar een andere...

Als je daar vanuit moet gaan kan je net zo goed geen vakantie gaan boeken....

En hoe het appartement er van buiten uitziet kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen. Dit ligt lekker dicht bij het strand en dicht bij de discotheken. Toch wel de belangrijkste reden waarom we hiervoor gekozen hebben.

Waarschuw beheerder
bravo v here we come :woop: :jaja:

vette zin in en lekker goedkoop uitgaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 20:52:
bravo v here we come

vette zin in en lekker goedkoop uitgaan

idd!! lazy days.. goed :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van €rik op zaterdag 4 februari 2006 om 16:42:
Uitspraak van stefan :bier: op vrijdag 3 februari 2006 om 20:52:
bravo v here we come

vette zin in en lekker goedkoop uitgaan

idd!! lazy days.. goed :bier:

idd

Waarschuw beheerder
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/reactie_plaats/1637/zonnestrand-sunny-beach/

staan wel goeie reacties tussen (Y)

Waarschuw beheerder
weet iemand tot hoelaat die discotheken daar open zijn?

Waarschuw beheerder
schijnt dat t behoorlijk lang doorgaat daar (Y)
Waarschuw beheerder
Heb ergens gelezen dat er niet echt eindtijden zijn daar. Wanneer de tent leeg begint te lopen schijnen ze pas te stoppen.

Iemand die het weet van vorig jaar?

Waarschuw beheerder
dat zou wel gunstig zijn, geen eind tijden met uitgaan.
vorig jaar oook dik vermaakt op Kret@, niet voor 6e gaan leggen maar voorral veel later :jaja:.

om 8.30 het zwembad uit getrapt worden omdat je er pas om 9 uur in mag "nou dan gaan we maar slapen" :jaja: :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 16:11:
Ziet er erg vet uit allemaal dus. En de prijzen zijn er ook nog eens belachelijk laag. Zag op een kaart van een discotheek dat je er 1,50 euro voor een rum cola betaald net geen euro voor een biertje. Als je het mij vraagt is dit het paradijs..

Ohj ohj ohj,, Goedkoper heb ik het nog niet gezien :D...!!ben er met 10 man van 29 juli tot 7 augustus, appartementen Bravo!! Zal wat worden als ik het hier zo lees..

Waarschuw beheerder
Was het maar al 24 juni vakantie :Cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op dinsdag 7 februari 2006 om 19:07:
Heb ergens gelezen dat er niet echt eindtijden zijn daar. Wanneer de tent leeg begint te lopen schijnen ze pas te stoppen.

wij nederlanders zorgen er wel voor dat het tot in de late uurtjes door gaat dan :P

Waarschuw beheerder
als ik daarna maar wel gelijk in t zwembad mag duiken dan vindt ik t goed. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 16:06:
wij nederlanders zorgen er wel voor dat het tot in de late uurtjes door gaat dan

idd wij als NL'ers hebben wel een naam hoog te houden voor de rest van de wereld, voorbeeldfunctie ;)(y)

:smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke:
:bier: :zuipen::bier: :zuipen::bier: :zuipen::bier: :zuipen::cocktail: :mixje::cocktail: :mixje::cocktail: :mixje::xtc::xtc::xtc::xtc::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::-p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de zuipschuit van de EU respect :bounce:

hebben ze daar eigenlijk het zelfde troomnet als in Nederland?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanaf 10 juli zit ik 11dage op sunny beach, wordt relaxed voor 1 euro halve liter bier

Waarschuw beheerder
Iemand pinautomaat-ervaringen daar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 23:50:

dat niet, maar heb wel gehoord dat als je euro's meeneemt ze bij de bank moet wisselen en niet op een strandtentje ofzo, want dan foppen ze je
Waarschuw beheerder
ja had gelezen bij je hotel, een bank of bij de Crown-wisselkwantoortjes....verder zijn er nogal wat mensen die je proberen te naaien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 13:54:
bank moet wisselen

Ik wissel wel wat vantevoren in Nederland. Maar je kan toch zeker gewoon die lev pinnen of tapt dat ding alleen maar euro's???

Waarschuw beheerder

Als je je pincode meeneemt ken je gewoon pinnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 17:01:
Ik wissel wel wat vantevoren in Nederland

Volgens mij is het gustiger (ivm de wissselkoers) om euro's mee te nemen en die daar om te wisselen.

Waarschuw beheerder
hoe zit t met t stroomnet daar?

das namelijk wel makkelijk om te weten. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soepbal op woensdag 1 februari 2006 om 20:20:
Iemand die hier meer van af weet?:S

Achterop staat in welke landen hij geldig is.

Dus had je ook zelf even dor kunnen lezen :D (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechniXX op dinsdag 7 februari 2006 om 19:07:

:woopwoop: :bounce: Heb er nu al zin in!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 10 februari 2006 om 23:57:
Dus had je ook zelf even dor kunnen lezen

handig he partyflock :P

Waarschuw beheerder

Yup, 3 weken na thuiskomst werden er ineens vreemde bedragen van de rekening afgeschreven, zo rond de 2 a 300 geloof ik. Maar de Postbank heeft het netjes afgehandeld en binnen 1 week hadden we het geld weer terug.

Geen idee waar ze ons hiermee hadden gepakt, maar goed.

Waarschuw beheerder
Ga ik gisteren boeken
Zit de vlucht vol en het hotel:(

Waarschuw beheerder
Ken iemand vertellen
goudstand zonnestrand
ligt bij mekaar?
en nee heb geen zin om terug te lezen:D

Waarschuw beheerder
nee goudstrand ligt een stuk naar beneden toch in Bulgarije?

ik heb gister aanbetaling gedaan (Y)

Waarschuw beheerder
Bulgarije laat je horen ........................... :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:10:
nee goudstrand ligt een stuk naar beneden toch in Bulgarije?

nee die ligt volgens mij boven zonnestrand :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 21:45:
nee die ligt volgens mij boven zonnestrand

t ligt in ieder geval boven en onder elkaar ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 21:59:
t ligt in ieder geval boven en onder elkaar

Hahaha ja maar is het ver van mekaar vandaan????
Waarschuw beheerder
Goudstrand ligt in ieder geval een stuk meer richting het Noorden. Als ik zo op de plattegrond kijk schat ik dat goudstrand ongeveer 100 km boven zonnestrand ligt.

Als ik jou was zou ik wel richting zonnestrand gaan, dit schijnt een stuk meer op jongeren gericht te zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op woensdag 15 februari 2006 om 12:24:
Als ik jou was zou ik wel richting zonnestrand gaan, dit schijnt een stuk meer op jongeren gericht te zijn.

Was ook de bedoeling
Maar probleem is kan maar op 1 of 2 dagen vliegen
24 juli bv

Maar die vlucht zit VOL kreeg ik gisteren te horen:(

en dat hotel ook:(
Waarschuw beheerder
Toch maar eens gaan denken over Bulgarije als ik dit alles zo lees.....:jaja:

Waarschuw beheerder
me 2 bravo v ik was 2 weken geleden eigenlijk al iets aan de late kant met boeken :jaja:

Waarschuw beheerder
Jaja, deze week geboekt! We gaan met z'n 8'en in appartementen Poseidon in Zonnestrand. We zijn er van 13 t/m 27 juli!!

Iemand ervaringen met dit appartement?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:41:
me 2 bravo v ik was 2 weken geleden eigenlijk al iets aan de late kant met boeken

yo wanneer ga jij dan? wij zitte ook in dat appartement

Waarschuw beheerder
13/25 juli met de mannen

Waarschuw beheerder
lache dan zitte wij daar ook, wij gaan 11 dage vanaf 10juli,tot dan he

Waarschuw beheerder
zorgen jullie voor de muziek?

Waarschuw beheerder
[img width=250 height=148 cacheid=0013ad950021d4167cb6953e1a013e35c4]http://zarsen.de/getimage.php?id=8928[/img]

hiermee trillen we de ramen uit de app. Bahami :9
Waarschuw beheerder
Ik ga er dit jaar ook heen, mijn vader is er laatst geweest. Het klonk erg goed allemaal dus hebben wij ook maar geboekt :)

Waarschuw beheerder
Toch nog kunnen boeken :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:01:
zorgen jullie voor de muziek?

yo ja we neme wel cd`s mee igg, ff kijke of we daar ook iets hebbe om af te spelen, anders moete we dat ook nog meeneme, en voor op t strand is ook wel chill
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 08:14:
Toch nog kunnen boeken

Relaxed voor je..(Y)

Waar heb je nog kunnen boeken en in welk appartement zit je?
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers hier trouwens nog een keer de plattegrond van Sunny Beach. Weet je ongeveer waar je appartement of hotel zit:

PLATTEGROND

Hier overzicht van de disotheken in Sunny Beach:
DISCOTHEKEN

En hier alle barren en strandtenten:
BARS EN STRANDTENTEN

Zitten leuke discotheken en strandtenten tussen hoor..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 20 februari 2006 om 13:27:
Relaxed voor je..

Waar heb je nog kunnen boeken en in welk appartement zit je?

27 juli vliegen we
naar hotel rodopi/zwete
Waarschuw beheerder
die liggen wel gunstig als ik zo op de plattegrond kijk..:D Lekker dicht bij het strand en zo goed als IN het centrum..(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 20 februari 2006 om 13:59:
die liggen wel gunstig als ik zo op de plattegrond kijk.. Lekker dicht bij het strand en zo goed als IN het centrum..

Ja ik dacht dat het 1 hotel was
maar zijn er meerdere:(
dus moet nog ff navragen hoe en wat:D
wanneer ga jij dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:00:
Ja ik dacht dat het 1 hotel was
maar zijn er meerdere
dus moet nog ff navragen hoe en wat
wanneer ga jij dan?

Ja maar die rodopi en zvete liggen tegenover elkaar dus maakt volgens mij geen ruk uit waar je nou in terecht komt. Liggen allebei wel realxed t.o.v. strand en discotheken.

Ga zelf 7 augustus 11 dagen naar appartementen Bravo. Vlieg gelukkig met transavia i.p.v. hemusair ofzo..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 20 februari 2006 om 14:34:
Vlieg gelukkig met transavia

Ja ik ook
wilde buss class vliegen maar dat hadden ze niet:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 20 februari 2006 om 14:34:
Vlieg gelukkig met transavia i.p.v. hemusair ofzo..laatste aanpassing 20 februari 2006 14:35

hey niet fokke met hemusair:P

ohja nu met die vogelgriep overal hoor ik v iedereen dat inenten toch een goed idee is....nog 80 euro erbij.. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 20 februari 2006 om 13:33:
Voor de liefhebbers hier trouwens nog een keer de plattegrond van Sunny Beach. Weet je ongeveer waar je appartement of hotel zit:

PLATTEGROND

Hmm, appartementen Poseidon, waar wij dus zitten, die staat er dus lekker niet op! :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 februari 2006 om 08:59:
Hmm, appartementen Poseidon, waar wij dus zitten, die staat er dus lekker niet op!

:aai:

Taxi:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 februari 2006 om 08:59:
Hmm, appartementen Poseidon, waar wij dus zitten, die staat er dus lekker niet op!

Kan zijn dat die appartementen nog in aanbouw waren toen de plattegrond gemaakt werd. Niet vreemd, appartementen en hotels worden er namelijk de grond uit gestampt. Dan denk ik dus dat het op de kaart A18, -20, -22, -26 of -27 is. Zijn appartementen die nog in aanbouw waren toen de kaart gemaakt werd, daarom staan daar ook geen namen bij.
Waarschuw beheerder
Hier heb je trouwens wat meer informatie over de poseidon appartementen:

Hier klikken
Waarschuw beheerder
Als ik op de foto's op die site kijk en de vorm van het gebouw + de ligging vergelijk met de appartementen op de plattegrond denk ik dat Poseidon nummer A26 is.

Waarschuw beheerder
Werk jij voor bulgarije ofzo:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:55:
Werk jij voor bulgarije ofzo

In dienst van de Bulgaarse Maffia...B)

Heb voordat we gingen boeken eerst heel internet afgesurft om te kijken wat er allemaal een beetje te beleven is in Sunny Beach. Wil natuurlijk niet in een plaats terecht komen waar ze nog met paard en wagen rijden en het dragen van klompen nog trendy is. :P

Tijdens die zoektocht dit allemaal tegen gekomen. Wel leuk om jezelf erin te verdiepen..:D

Waarschuw beheerder
Hahaha nee idd das altijd handig

ik ging naar kroatie zonder ff te checken

heb me 8 dagen zitten vervelen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op dinsdag 21 februari 2006 om 15:45:
Hier heb je trouwens wat meer informatie over de poseidon appartementen:

Hier klikken

Uitspraak van TechniXX op dinsdag 21 februari 2006 om 15:50:
Als ik op de foto's op die site kijk en de vorm van het gebouw + de ligging vergelijk met de appartementen op de plattegrond denk ik dat Poseidon nummer A26 is.

Hey gast, super bedankt!! Als ik je tegenkom krijg je wel een biertje van me (ghe ghe, voor een eurootje is dat makkelijk weggeven ;))

Waarschuw beheerder
:cheer:
Jaaa, ik ga ook, 3 augustus richting zonnestrand!!
Heb er al super zin in, lekker op vakantie!

Hotel/appartement BALKAN ---> Bij iemand bekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 15:18:
Hotel/appartement BALKAN

Moet je bij technixx wezen die weet alles van bulgarije:D

Waarschuw beheerder
Ik lees het ja, die heeft zich aardig verdiept!
Ben de plattegrond aan t downloaden dan kan ik zien waar die ligt..
Hoorde gister dat t ouwe zooi was, waar weinig schoongemaakt word e.d.
En op een site had het hotel een 3,5 :(
Weet niet hoe ze aan die info komen, maar goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 09:37:
En op een site had het hotel een 3,5
Weet niet hoe ze aan die info komen, maar goed!

Zo das echt heel slecht dan

mijne had gelukkig een 8,5 :cheer:

anders mag je wel bij mij komen logeren hoor:P

Waarschuw beheerder
ach...slapen is toch voor mietjes ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 09:42:
ach...slapen is toch voor mietjes

Wie heeft het hier over slapen dan:P

Waarschuw beheerder
ja true ;)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Haha, ben benieuwd hoe het daar is in ieder geval..
Meeste tijd ben je toch nie in je hotel maar om nou in een of ander stinkhok te belanden zit ik ook nie echt op te wachten eigelijk!

Welke site is dat?? Dat je kan kijken welk cijfer een hotel heeft???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:41:
Welke site is dat?? Dat je kan kijken welk cijfer een hotel heeft???

Je kan beste gewoon www.google.nl
je hotel naam en dan zoeken
Dan krijg je meteen alle info over je hotel

Waarschuw beheerder
ik kan nergens op google of waar dan ook een foto vinden van het appartementencomplex waar ik geboekt heb :/ (App. Bahami)

alleen een soort computergemaakt tekeningetje..

Waarschuw beheerder
Dan bestaat het hotel niet:P

Waarschuw beheerder
ach boeiend....slapen is toch voor mietjes ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 12:07:
ach boeiend....slapen is toch voor mietjes

Idd:)

Maar toch wel lekker straks overdag
beetje rond hangen in de jaccuzie :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 12:11:
ach boeiend....slapen is toch voor mietjes

zeer zeker kijken of we nog wat bulgaarse snelheid kunnen regelen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 22:05:
zeer zeker kijken of we nog wat bulgaarse snelheid kunnen regelen

:O

Boefje:P
Waarschuw beheerder
31 Juli, 15 dagen Hotel Baikal, schijnt net gerenoveerd te zijn en zo goed als nieuw nu, beter!
Waarschuw beheerder

jij ook al!!! :P

Waarschuw beheerder
wat moeten al die mensen in bulgarije dan?

Waarschuw beheerder
neuken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 11:06:
neuken?

ja...KEIHARD! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 12:39:
ja...KEIHARD!

:d

:Cheer:

Waarschuw beheerder
ik zal ze leren daar O:)

Waarschuw beheerder
Op ze haags :cheer:

Waarschuw beheerder
Ja vivo, ik ook ja!
Jij ook dus??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:24:
Op ze haags

Eg wel :woopwoop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 17:34:
Jij ook dus??

ja ik ook

Waarschuw beheerder
Ga dit jaar ook heen :cheer: , appartament Sun City....gaan er nog meer mensen naar dit appartament?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 20:17:
Eg wel

Ben benieuwd of ze dat wel aan kunnen daar :X

Haags....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 14:23:
appartament Sun City....gaan er nog meer mensen naar dit appartament?

je ben echt de enige nederlander daar:)
is een app voor duitsers:P

Waarschuw beheerder
jij vuile duitser ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 15:45:
Ben benieuwd of ze dat wel aan kunnen daar

Haags....

ze hebben zich maar aan te passen O:)

Waarschuw beheerder

Dat meen je niet :frusty:..
...:cheer:..Word het vanaf dit jaar een nederlands appartament...:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 17:45:
jij vuile duitser

:o
nevah:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 18:05:
ze hebben zich maar aan te passen

Idd doen ze overal waar wij komen:devil:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 20:46:
Dat meen je niet

Meende ik ook niet:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 20:46:
Word het vanaf dit jaar een nederlands appartament...

Mag je wel met veel gaan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (l)JANITA(l) op dinsdag 28 februari 2006 om 14:23:
appartament Sun City....gaan er nog meer mensen naar dit appartament?

das balen. Dan maar de vuile Duitser uithangen gelukkig kunnen ze geen kuilen graven naast et zwembad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 07:45:
Mag je wel met veel gaan:P

Gaan we ook met 12 mensen dus schiet al op:p....We zullen die duitsers eens een lesje leren ...:cheer:

Waarschuw beheerder
Hahaha

Word een dolle boel :cheer:

Waarschuw beheerder
Maar heb nog niemand over 'balkan'gehoord...
Zou het echt zo :no: wezen?!

Waarschuw beheerder
ja heb gehoord dat je daar echt niet moet zijn (N)

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 10:39:
Maar heb nog niemand over 'balkan'gehoord...
Zou het echt zo :no: wezen?!

van een balkon heb ik wel gehoord

kuilen graven jaaaaaaaah

rv wij gaan idd de vuile duitsers uithangen daar in bravo v

Waarschuw beheerder
Hang ik de engelsen wel uit:P

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe die site heet waar mensen commentaar kunnen zetten bij een hotel, uit alle landen etc..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 07:58:
Hahaha

Word een dolle boel :cheer:

Zeker weten:p....Bulgarije ist Töll...:cheer:
Misschien heb je hier wat aan, http://%20www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/1637/zonnestrand-sunny-beach/ Suc6

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:10:
Zeker weten....Bulgarije ist Töll...

Hahaha
dat moeten we nog eerst ff zien:D
straks is er geen drol aan:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:14:
Hahaha

Dan maak ik het wel een drol aan:p.....help je toch wel mee ofniet?...:cheer:.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:24:
Dan maak ik het wel een drol aan.....help je toch wel mee ofniet?........

natuurlijk:)

maken we dat hele zonnegebied ff gek:Cheer:

waar zat jij ook alweer dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:40:
natuurlijk:)

maken we dat hele zonnegebied ff gek:Cheer:

waar zat jij ook alweer dan?

Gelukkig...:p

Ik zit in Sun City tussen de duitsers..haha...:cheer:

Jij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:52:
Gelukkig...

Ik zit in Sun City tussen de duitsers..haha...

Jij?

Ik zit in rodopi/zwete

en blijkbaar zijn dat er 2 dus weet niet welke:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:54:
Ik zit in rodopi/zwete

en blijkbaar zijn dat er 2 dus weet niet welke:D

Handig.....:p
Maar zegt mij zo niks?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:57:
Handig.....
Maar zegt mij zo niks

Mij ook niet
wilde een riu hotel
maarja die zaten vol:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:02:
Mij ook niet
wilde een riu hotel
maarja die zaten vol:@

Niks aan te doen maarja, als het maar lekker overal dichtbij zit...:p
Is het makkelijk terug te vinden....na avondje stappen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:06:
Is het makkelijk terug te vinden....na avondje stappen

Hahahaha
dat word lastig:D

Maar 1 ding is zeker
los gaan we:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:16:
Hahahaha
dat word lastig:D

Maar 1 ding is zeker
los gaan we:D

:cheer:....!

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:25:
Ga je met een groep op vakantie of ...?

Ja gezellig met 12 vrienden...word weer een dolle boel:p

En jij?...:cheer:

Waarschuw beheerder
Leuke haagse groep:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:31:
Leuke haagse groep:cheer:

Gezellig...:p
Welke week?
Ik ga van 14 aug/ 22 aug...:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:24:
Uitspraak van Soepie070 op vrijdag 3 maart 2006 om 14:14:
Hahaha

Dan maak ik het wel een drol aan:p.....help je toch wel mee ofniet?...:cheer:.....

we zullen het hele strand eens ff met die troep vol leggen :D

wij hebben dus een schoon strand en julie niet :D ;)

ik ga overigens van 13 tot 25 juli en zal het wel ff melden als er geen drol aan is, dan kunnen juli die vakantie tenminste nog annuleren .

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 19:03:
we zullen het hele strand eens ff met die troep vol leggen :D

wij hebben dus een schoon strand en julie niet :D ;)

ik ga overigens van 13 tot 25 juli en zal het wel ff melden als er geen drol aan is, dan kunnen juli die vakantie tenminste nog annuleren .

:jaja:

Tuurlijk gaan we heen :cheer:, wil natuurljik wel ff kijken of jullie je aan je woord houden....wat (die troep) ...betreft:p

Waarschuw beheerder
wij zijn met een groepje van 14man :cheer:

Waarschuw beheerder
waarom gaan jullie in gods naam met zo een grote groep?

Waarschuw beheerder
Ik ga van 27 juli en dan 12 dagen later ga ik weer trug:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 17:39:

Is toch gezellig:p.....
Hoe meer zielen hoe meer vreugd...:cheer:
Waarschuw beheerder
Hee,is er hier iemand die iets weet over Hotel Perla,hij staat niet op het plattegrondje wat hier al ergens staat en op www.vakantiereiswijzer.nl staat ie er ook nie bij...

Dus wie weet of het wel bij sunnybeach ligt,niet dat we er dalijk heel ver vanaf zitten..

Waarschuw beheerder
TechniXX

deze jongen woont er bijna moet je hem maar vragen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 17:39:

waarom niet??? we zitten wel verspreid over een aantal hotels :)

Waarschuw beheerder
nee, dan is t goed ;)

ik heb er overigens slechte ervaringen mee, vandaar dat ik t niet meer wil.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 15:22:
ik heb er overigens slechte ervaringen mee, vandaar dat ik t niet meer wil.

Heb ik ook, maar gewoon weer proberen.
Word vast heel gezellig...:cheer:

Waarschuw beheerder
of niet ;)

ik ben dan natuurlijk alweer weg dan he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 19:07:
of niet ;)

Waarschuw beheerder
ik heb ook liever een zo'n klein mogelijke groep maar ja wie ben ik om te zeggen of hun mogen boeken of niet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik waag het er niet meer op met zo een grote groep:D
sommige mensen willen geen luie honden vakantie ben ik vorig jaar achter gekomen en de rest pas niet bij elkaar i.v.m. menings verschillen :D.

6 man is de max :D en we gaan met 5

Waarschuw beheerder
Ach mij boeit het niet zoveel hoor ik doe toch waar ik zelf zin in heb (Y) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:31:
Ach mij boeit het niet zoveel hoor ik doe toch waar ik zelf zin in heb (Y) :D

Inderdaad :yes:

Waarschuw beheerder
jatog??

ga niet voor niets op vakantie :D

technofeestjes @ Bahami trouwens, neem m'n computertje en een asociale ghettoblaster :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:28:
ik waag het er niet meer op met zo een grote groep:D
sommige mensen willen geen luie honden vakantie ben ik vorig jaar achter gekomen en de rest pas niet bij elkaar i.v.m. menings verschillen :D.

6 man is de max :D en we gaan met 5

ik ga dus echt wel de hele vakantie de luiste hond uithangen en over autos heen kotsen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 10:47:
technofeestjes @ Bahami trouwens, neem m'n computertje en een asociale ghettoblaster

dan ken thijs mooi mee geniete want die zit ook in bahami biertje erbij beetje snelheid geluk ken ni op :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 10:47:
jatog??

ga niet voor niets op vakantie

technofeestjes @ Bahami trouwens, neem m'n computertje en een asociale ghettoblaster

Hehehe

Hele volksverhuizing:P

Waarschuw beheerder
ik heb zo een zin in goedkoop :bier: :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 18:54:
ik heb zo een zin in goedkoop :bier:

bij de aldi (Y)

Waarschuw beheerder
gaan we van de zomer OOK zeker doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 10:41:
bij de aldi

Hahaha:)

Waarschuw beheerder
doen wij ook 100x 24 blikke schultenbrouw mee ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 22:21:
doen wij ook 100x 24 blikke schultenbrouw mee

als handbagage zeker :D

Waarschuw beheerder
Nee in ze binnenzak:P

Waarschuw beheerder
t ken ne

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:55:
als handbagage zeker

zeer zeker je mag 5 kilo hebben maar op een paar kilotjes meer of minder kijke ze ni :-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar genoeg over de appartementen! Is er wat bekend over het uitgaansleven!? Draaien ze er nog Dr. Alban, of komen de vetste house beats uit de boxen rollen?!

ps. Met alle respect voor Dr. Alban! Hij roeleert wel :jaja:

Waarschuw beheerder
www.BIER.nl/bulgarije

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 17:06:
www.BIER.nl/bulgarije

He flogging molly, ouwe kwakelaar!! Gaat er een grote groep uit de kwakel? Denk ik lekker anoniem relaxed op een strandje te kunnen liggen, kom ik misschien nog bekende tegen..... ;)

Waarschuw beheerder
het zal toch zeker niet ;).

wij vertegen woordigen de kwakel en omstraken met 5 man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 19:53:
de kwakel

:(

wat is dat in hemelsnaam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 09:37:
wat is dat in hemelsnaam

Het is een 'plaats' waar je kan wonen en bier drinken! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 13:52:
Het is een 'plaats' waar je kan wonen en bier drinken!

Nog NOOIT van gehoord
en bier drinken kan je overal:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:06:
Nog NOOIT van gehoord
en bier drinken kan je overal

Ligt tussen Uithoorn, Aalsmeer en Kudelstaart in! :D Dus als je volgend jaar iets anders wilt als bulgarije, kan je komen poldersporten in de kwakel! (door baggersloten struinen en met stront gooien etc! :/)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 14:33:
Ligt tussen Uithoorn, Aalsmeer en Kudelstaart in!

Toch wat geleerd vandaag:)

Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 14:33:
Dus als je volgend jaar iets anders wilt als bulgarije, kan je komen poldersporten in de kwakel! (door baggersloten struinen en met stront gooien etc! )

Hahahaha vind je erg dat ik dan toch maar naar japan ga

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 09:37:
de kwakel

wat is dat in hemelsnaam

beetje respect he

de kwakel is THE place to be in de randstad

Waarschuw beheerder
Heb er al super zin in, lekker op vakantie!

Hotel/appartement BALKAN ---> Bij iemand bekend?

whaaa, jaaaaaaaaa ... wij gaan ook :P 17 juli naar balkan!

15 dagen!:D ... hmmm 2 augustus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:58:
beetje respect he

de kwakel is THE place to be in de randstad

Whahahaha

en geloof je dat zelf ook nog:X

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
o o den haag die mooie stand met al die zwijnen.

Waarschuw beheerder
Kwakel jij ff verder knulletje

verzin dan wat orgineels

:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:03:
stand

stad zal je bedoelen :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:03:
o o den haag die mooie stand met al die zwijnen.

pas nou maar op met wat je zegt....dr zijn meer hagenezen daar dan dat je je ken voorstellen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:57:
dr zijn meer hagenezen daar dan dat je je ken voorstellen

:yes:

en altijd op jacht:devil:

Waarschuw beheerder
ga je gang, ik hou je niet tegen.

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
nog 3,5 maand :cheer:

jetzt geht fucking loos :jaja:

Waarschuw beheerder
zin zin zin zin zin!!!

:woep: B) :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga waarschijnlijk ook naar Bulgarije, schijnt in opkomst te zijn. wat ik heb gehoord zijn goeie verhalen; goedkoop eten, lekker weer, zweedse vrouwen, etc.

Waarschuw beheerder
waar is t bier dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TaliDaan op maandag 17 april 2006 om 00:50:
ga waarschijnlijk ook naar Bulgarije, schijnt in opkomst te zijn

In Duitsland en scandinavie blijkt het al helemaal hot te zijn! Nu is dat van Duitsland jammer...maar scandinavie kan ik wel waarderen! B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb net een mailtje gekregen over het app. :/

Geachte Ferio boekers,

U heeft bij ons een reis geboekt naar appartement Bahami in Bulgarije.

Helaas gaat Bahami dit seizoen niet open omdat de verbouwing niet voltooid kan worden.
Gelukkig hebben we een goed alternatief kunnen vinden voor appartement Bahami.

Dat alternatief is appartement Perla.
Dit is evenals Bahami een 3-sterren complex die recentelijk is gerenoveerd.
Dit complex ligt op ca.150 m. van het strand.
Appartementen Perla heeft de volgende faciliteiten:
Tuin met terras, receptie, lounge, zwembad met zonnebedden, poolbar, bar, snackbar en recreatie ruimte.

Voor meer informatie kunnen we je verwijzen naar www.pmk-bg.com.

U betaalt voor deze appartementen hetzelfde bedrag als dat u zou moeten betalen voor appartementen Bahami.

Zou u ons zo spoedig mogelijk willen laten weten of u akkoord gaan met deze omboeking?
U kunt ons dagelijks bereiken op 0900-9360.
Alvast bedankt voor een snelle reactie.

Met vriendelijke groeten,

FERIO

Waarschuw beheerder
[img width=210 height=270 cacheid=000c4d3200236735ce3f0aa41a0162dc11]http://www.pmk-bg.com/prla.jpg[/img]

[img width=210 height=150 cacheid=000c4d3300236737bed637b71a0162dc11]http://www.pmk-bg.com/img/prla1.jpg[/img]

[img width=210 height=150 cacheid=000c4d3500236738c41664d71a0162dc11]http://www.pmk-bg.com/img/prla3.jpg[/img]

dit is het vervangende hotel....ziet er wel netjes uit (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 18:57:
Ik heb net een mailtje gekregen over het app.

hier nog 1 maar idd is niet verkeerd dat vervangende hotel gaan we daar maar ff flink de boel begaaien :-)

Waarschuw beheerder
ja psies krijge ze nog spijt van :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 19:00:
dit is het vervangende hotel....ziet er wel netjes uit

Wel leuk enz
maar je kiest er niet voor

Is toch altijd balen lijk me

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3 maandjes!! :woopwoop:

Waarschuw beheerder
Nog 10 weken :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 18:57:
Ik heb net een mailtje gekregen over het app.

ik ook :s

ga nu naar hotel Lion...
Waarschuw beheerder
Beetje raar verhaal van dat Bahami. Ik heb ook die mail gekrege en ga nu ook naar Perla. Maar we zullen wel zien, het bier zal er niet minder om smaken :D

Waarschuw beheerder
jij lust toch helemaal geen bier?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 21:27:

idd hier nog 1 ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 21:27:

Nee eigenlijk niet, maar thijs en ik gaan gewoon een keer bier proberen... Kweet dat jij er wel pap van lust... :?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van von Puttuh op zondag 14 mei 2006 om 16:18:
Nee eigenlijk niet, maar thijs en ik gaan gewoon een keer bier proberen... Kweet dat jij er wel pap van lust... :?

Ikke wel hoor! een lekker koud pilsje op zijn tijd, niks mis mee toch?

Maar pas op dat je niet teveel ineens wegdrinkt, vooral omdat jij nogal moeite hebt met het binnenhouden van alcoholische dranken haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Polen schijnt ook leuk te zijn.
Krakow vooral. Goedkoop bier en mooie vrouwen
Waarschuw beheerder
ik ben op Sunny Beach geweest, wat een ellende :s

Alleen maar tuig daar, crimineel zooitje. nee, voor mij nooit meer sunny beach :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daarom zeg ik, toen wij er waren was het niet veel:S

Tsjechie daarentegen is wel goed te doen.

Waarschuw beheerder
hoeso wat bedoel je precies met crimineel tuig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:29:
hoeso wat bedoel je precies met crimineel tuig?

allemaal straatbendes :s

die steken je neer voor 10 euro :|

heb daar echt mazzel gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij hadden zogezegd niet geluisterd naar de reisleiders.

Waarschuwden dat je alleen BINNEN bij banken geld moest halen enzo.
Moet je ook echt doen, jochies van 14,15 alleen maar erop uit om te stelen en te roven.
Logisch ook als je niks hebt:S

Lijkt allemaal pracht en praal, maar het echte leven voor de "locals" is echt zwaar kut:/
Waarschuw beheerder
ach je leert er van weet je.

Je denkt, he goedkoop snoepreisje. Ze beloven gouden bergen, tot je daar aankomt. Bij aankomst wisten we al gelijk waar we aan toe waren. Weet je nog ons 'hotel' max :vaag: wat een drama zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Enige aardige was het weer.

Tevens vliegen op Sofia moet je al helemaal niet doen:S
Spreken geen woord engels, en de bagage van onze vriendinnen was ineens "kwijt"

Waarschuw beheerder
Als iemand mij voor 10 euro wil neersteken geef ik hem gewoon 20 euries zodat hij die ander lek kan prikke :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 16:38:
Tevens vliegen op Sofia moet je al helemaal niet doen
Spreken geen woord engels, en de bagage van onze vriendinnen was ineens "kwijt"

tering, hebben ze 2 dagen op moeten wachten. En dan ookl nog de helft kwijt zijn :s Nee voor mij nooit meer Bulgarije :no:

Waarschuw beheerder
Nou als het echt zo erg is als jullie beweren dan heb ik snel genoeg het vliegtuig terug naar Nederland gepakt en gaat ik hier wel met een koud pilsje aan de Maas liggen :bier:

Ik er alle vertrouwen in dat het een super vakantie gaat worden! B-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:44:
Ik er alle vertrouwen in dat het een super vakantie gaat worden (#)

Wij hebben het ook zeker leuk gehad.
Alleen je moet goed bij alles nadenken. Dat maakt het minder.

Zoals restaurants: Ze proberen je naar binnen te lokken maar reageren over het algemeen agressief als je weigert.
Een laat waardevolle spullen gewoon niet zien, dus geen horloge etc.

ook moet je opassen voor nepagenten. Fenomeen wat nu ook erg in trek is in Amsterdam.

Zou het niet te licht opvatten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:44:
Ik er alle vertrouwen in dat het een super vakantie gaat worden!

hoop t van harte voor je, maar kan het je afraden :)
Waarschuw beheerder
en zorg ervoor dat je wat er ook gebeurt altijd met iig 1 iemand anders overblijft. Als je smorgens terugkomt van stappen en je loopt over straat in je eentje, ben je een makkelijk doelwit. Een vriend van mij is meegegaan met een meisje naar t strand. Toen hij wakker werd, was ie alles kwijt, het meisje was ook weg :s

Waarschuw beheerder
Oke Goede/slechte tijden bedankt voor de info, ik zal er zeker rekening mee houden,(vooral dat van die meisjes mee naar het strand nemen haha :P) wel klote dat jullie van die nare ervaringen hebben gehad :s

maarja gelukkig dat je weer heelhuids thuis zijn gekomen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:56:
wel klote dat jullie van die nare ervaringen hebben gehad

ja, had t ook liever anders gezien maarja
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:56:
maarja gelukkig dat je weer heelhuids thuis zijn gekomen

idd, dat is t belangrijkste.

Is wel trouwens een jongen uit ons appartementencomplex neergestoken op straat toen wij er zaten :s Bizar, ene moment lig je samen op t strand te dollen. Andere moment sta je aan zn bed in t ziekenhuis :s

Waarschuw beheerder
nou laten we er maar het beste van hopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 17:41:

hoop t ook voor jullie man :)

misschien hadden wij wel gewoon pech hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 17:41:

Doen we zeker! We gaan er zeker het beste van maken! Gezien het aantal nederlanders dat hier al meld te gaan staan we sterk :P

Maar ik vind het een beetje raar, niet dat ik jullie niet geloof ofzow goede/slechte tijden, maar jullie zijn de eerste waar ik echt nare ervaringen van hoor. Van andere mensen hoor je wel van relaxt enzo. In welke tijd vant jaar waren jullie dan gegaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van von Puttuh op zondag 14 mei 2006 om 17:46:
Van andere mensen hoor je wel van relaxt enzo. In welke tijd vant jaar waren jullie dan gegaan?

Hoogseizoen,

Maar is drie jaar geleden. Toen was er sowieso crisis in die landen rond de balkan
Waarschuw beheerder
hoop van harte dat t allemaal wat verbeterd is. Ze wisten ook niet echt hoe ze met toeristen om moesten gaan :s misschien is t nu allemaal verleden tijd. Wanneer gaan jullie?

Waarschuw beheerder
eej en hoe zit t met de vrouwen daar nog wat scoor baars of is het meer van die behaarde oostblok chicks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 14 mei 2006 om 17:54:
Wanneer gaan jullie?

Ook hoogseizoen, maar ik maak me er niet druk om :) BIER EN TIETEN, TARALALALAA! Altijd moed blijven houwe ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor paar euro neuk je je kaopt:X
Maar toen niet opgelet we waren met de meiden:)

Waarschuw beheerder
haha en veel scandinavische vrouwen hoorde k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 17:56:
eej en hoe zit t met de vrouwen daar nog wat scoor baars of is het meer van die behaarde oostblok chicks

hehe, loopt wel wat leuks rond. Maar ik raad t je af snachts met zo een meisje naart tstrand te gaan. Ze beroven je lachend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 17:58:
haha en veel scandinavische vrouwen hoorde k

Niet op gelet O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 17:59:
Niet op gelet

hehe, gaat hij dat zeggen :x
Waarschuw beheerder
vorig jaar viel t wel mee met die mafkezen. alleen die sletjes die je voor 3 euro leegzuigen moet je nie intrappen want hun pooier schijnt op t strand klaar te staan om je neer te hoeken en te beroven... en pas op met wildplassen want ik had voor ik t wist handboeien om. mar voor 5 euro kon ik weer gaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 09:52:
alleen die sletjes die je voor 3 euro leegzuigen moet je nie intrappen want hun pooier schijnt op t strand klaar te staan om je neer te hoeken en te beroven...

zelf meegemaakt?:D
of gezien?
Waarschuw beheerder
van een engelse jongen gehoord toen we daar voorbij liepen. een maat van hem had dat de vorige dag meegemaakt...

Waarschuw beheerder
Hahaha
Die engelsen toch he:)
Waarschuw beheerder
wedden dat je er zin in krijgt als je dit album hebt bekeken!:

http://www.pomorie.com/gallery/album15/abm

was vorig jaar in disco orange

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 13:30:

:yes:

zelfs me collega krijgt zin
en die gaat niet eens:D
Waarschuw beheerder
dat snap ik, de een is nog mooier dan de ander!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 15:19:
dat snap ik, de een is nog mooier dan de ander!

Die tent ga ik zker even een bezoekje brengen:D
Waarschuw beheerder
ja hier nog een. eerst inzuipen bij las palmas, daar kijk je je ogen helemaal uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 13:30:

http://www.pomorie.com/gallery/album15/abm

was vorig jaar in disco orange

takke dat gaat idd helemaal goed komen ni normaal :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 15:21:
Die tent ga ik zker even een bezoekje brengen

denk dat ik nog mee ga :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 15:30:
ja hier nog een. eerst inzuipen bij las palmas, daar kijk je je ogen helemaal uit!

Ik zuip vanaf het onbijt alvast in:cheer:
Waarschuw beheerder
ja snap ik mar opt begin van de avond is die de discotheken nog niks te doen en in de kleinere tenten wel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 16:15:
ja snap ik mar opt begin van de avond is die de discotheken nog niks te doen en in de kleinere tenten wel...

Ja zuip tot 22.00 meestal in het hotel
omdat all incl zit
Waarschuw beheerder
oh all in is sund van je geld lijkt mij... t zuipen kost helemaal niks... bij t uit eten krijg je 2 halve liters voor ong. 75 cent...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 16:28:
oh all in is sund van je geld lijkt mij... t zuipen kost helemaal niks... bij t uit eten krijg je 2 halve liters voor ong. 75 cent...

Ja maar toen ging boeken had weinig keus meer
en ben lui van aard
vind het makkelijk:D
Waarschuw beheerder
dat ist zeker! mar geld da all in ook op een stukje strand of alleen bij t hotel? want t strand ziet er ook goed uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 15 mei 2006 om 16:40:
dat ist zeker! mar geld da all in ook op een stukje strand of alleen bij t hotel? want t strand ziet er ook goed uit!

Dat weet ik niet goede vraag

Probleem is ken geen site vinden van het hotel
wat ik heb:(
klinkt allemaal zeer goed, maar heeft iemand ook ervaring kwa voedsel(allergie's) ??

Kun je er ook eten uit een supermarkt halen of ga je alleen maar naar restaurants en bars ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sowieso geen ijs op straat kopen! word vaak van verontreinigd water gemaakt
Waarschuw beheerder
als je een appartement hebt en dus zelf kunt koken zul je best iets lekkers in de supermarkt kunnen vinden. weet nie zeker want we hadden vorig jaar een hotel. mar je kunt net zo goed 's middags al een keer uit gaan eten want t kost toch niks... bij die kleine hotdogwagens haal ik iig niks meer want das koud en smerig... en voor de zekerheid moet je gewoon zat diareeremmers meenemen dan komt alles goed denk ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 16:47:
Probleem is ken geen site vinden van het hotel
wat ik heb

welk hotel? misschien staat ie hier bij:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 16 mei 2006 om 09:16:
welk hotel? misschien staat ie hier bij:

Rodopi/ zvete of zwete:(

kan de echte site dus niet vinden
wel leuke verhalen er over enz...
Waarschuw beheerder
http://hotelpagina.nl/hotels/bulgarije/5848
http://www.travelcity.nl/Allinclusive/aibulrodopizwete.htm

ziet er goed uit mar kan hun echte site ok nie vinden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 16 mei 2006 om 09:32:
ziet er goed uit mar kan hun echte site ok nie vinden...

Is toch vreemd dat die er niet is:(
Waarschuw beheerder
das raar ja mar je kunt beachvollyballen dus zul je ok wel n eigen stukje strand hebben

Waarschuw beheerder
Als me eigen bar maar krijg:)

In mexico had je je eigen bar in je kamer
dat was echt super:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broeksie aka The Godfather ;) op maandag 15 mei 2006 om 17:57:
klinkt allemaal zeer goed, maar heeft iemand ook ervaring kwa voedsel(allergie's) ??

Kun je er ook eten uit een supermarkt halen of ga je alleen maar naar restaurants en bars ??

Komt vast helemaal goed....jeroen..:cheer:
Wordt een super vakantie:p

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring met app. Club paradise park?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 mei 2006 om 15:08:
Iemand ervaring met app. Club paradise park?

Ja al 3x geweest:P
hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
3x...dan zal het wel goed zijn geweest dus:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 15:33:
3x...dan zal het wel goed zijn geweest dus

Hehehe nee maakte grapje
ga voor eerst naar bulgarije:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 18 mei 2006 om 16:04:
2e keer

Wanneer ga jij dan?

als je eerder gaat
hou ff stoeltje vrij op die adult only party:P
Waarschuw beheerder
24 juli 15 dagen... je moet daar nie op n stoeltje gaan zitten mar rondkruipen!

Waarschuw beheerder
Ik ga 27 juli
wilde ook 24ste gaan
maar scheit vliegtuig zat al vol
Waarschuw beheerder
ah zo en ok lang? want 8 dagen ofzo is sund...

Waarschuw beheerder
Ik ga 12 dagen
dus zelfde vliegtuig terug denk:D
Waarschuw beheerder
oh ja da zou goed kunnen... vliegen jullie ok met zo'n afgekeurde moslimmaatschappij?

Waarschuw beheerder
martinair
Waarschuw beheerder
oh dan vliegen we nie samen terug. wij met net zoiets als onur air. dus misschien halen we burgas nie eens...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 18 mei 2006 om 16:52:
wij met net zoiets als onur air. dus misschien halen we burgas nie eens...

Hahahaha

Straks vlieg je door naar toerkie
hahaha
zit je ineens in istanbul:P
Waarschuw beheerder
da hoop ik nie want daar zet ik geen voet meer op de grond...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op vrijdag 19 mei 2006 om 09:56:
da hoop ik nie want daar zet ik geen voet meer op de grond...

Hahahaha

ik snap al die mensen toch al niet die daar heen gaan:D

Waarschuw beheerder
ik heb mijn vakantie zojuist moeten annuleren :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:37:
ik heb mijn vakantie zojuist moeten annuleren

Das minder hoezo dan?

Waarschuw beheerder
m'n vakantiedagen zijn veranderd :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 12:51:
m'n vakantiedagen zijn veranderd

En dat kan zomaar?
zou helemaal temmes worden:d

Waarschuw beheerder
Geannuleerd.... :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 13:40:
En dat kan zomaar?
zou helemaal temmes worden:d

Bij Defensie kan alles :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:03:
Bij Defensie kan alles

Hahah zijn ze in oorlog gegaan dan:P

Waarschuw beheerder
wordt ongetwijfeld erg gezellig.

kom maar op met die halve liters
Waarschuw beheerder
Kben naar goudenstrand en zonnestrand geweest en voor mij was goudenstrand veruit het leukst omdat het minder massaal is en een veel relaxter sfeertje heeft.
Hier de pluspunten van goudenstrand:
Goedkoop(halve liter 0,50 euro en cocktails 2 euro)
Compact(alles was te belopen)
sfeer(Zeer aardige mensen die bulgaren)
zeer weinig Nederlanders (heb er misch. 3 gezien)
Mooi weer
Vrijwel geen entreegeld bij discotheken
goedkope taxi's
enz.
gewoon naar Goudenstrand gaan dus al is het alleen maar omdat de helft van zonnestrand nederlands is.

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, wij gaan naar Goudenstrand B)
Waarschuw beheerder
Moeten we naar sunny beach of golden sands?
Waarschuw beheerder
Wat is leuker golden sands of sunny beach?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op woensdag 24 mei 2006 om 09:08:

Sunny want ik ga erheen:p
Waarschuw beheerder
kutzooi, nou stond ie er 2x....mar inne weggehaald...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 09:19:

Sunny want ik ga erheen

Waarschuw beheerder
hmm het staat er meteen twee keer :P

Sunny lijkt me wel leuker eigenlijk!!
Waarschuw beheerder
mar je moet wel snel zijn. volgens mij ist al bijna volgeboekt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 24 mei 2006 om 10:16:

In mijn periode zker
vliegtuigen zaten allemaal vol:(

trouwens skoe ik vlieg transavia:d
niet martinair:D
Waarschuw beheerder
ah mar da is nog altijd betrouwbaarder als waar ik mee vlieg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 24 mei 2006 om 10:55:
ah mar da is nog altijd betrouwbaarder als waar ik mee vlieg...

Ergste wat kan gebeuren is dat die ineens omlaag gaat:P
Waarschuw beheerder
kheb de naam van die maatschappij op proberen te zoeken...nie gevonden... klinkt iig nie gezond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 24 mei 2006 om 11:51:
kheb de naam van die maatschappij op proberen te zoeken...nie gevonden... klinkt iig nie gezond

Dat heb ik met me hotel:D haha

beloofd niet veel goeds:D
Waarschuw beheerder
nee mar ik bedoel dak die formulieren waar da op staat nie kan vinden.... jij bedoelt dat er geen internetadres bestaat...kzal trouwens eens kijken of die van ons wel bestaat
Waarschuw beheerder
haha ik kan er ok geen vinden. dit lijkt me nie echt n site van een hotel:
http://www.bravov.com/
Waarschuw beheerder

waar ik keek was alles bijna nog open ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op woensdag 24 mei 2006 om 14:09:
waar ik keek was alles bijna nog open ...

Vliegtuig ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op woensdag 24 mei 2006 om 09:08:

Sunny!
Waarschuw beheerder
vandaag 27 a 28 graden daar, das beter bekeken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaPut op zaterdag 24 december 2005 om 18:31:
Iemand die hier geweest is of iets meer kan vertellen over het uitgaan, de mensen, etc. daaro en wat het verschil is tussen Sunny Beach & Golden Sands?

heb nog geen idee, maar ben wel van plan om er deze zomer heen te gaan..hoor er wel goede verhalen over:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 31 mei 2006 om 11:41:
vandaag 27 a 28 graden daar, das beter bekeken!

Nou hier nog wat warmer:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:06:
heb nog geen idee, maar ben wel van plan om er deze zomer heen te gaan..hoor er wel goede verhalen over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:09:
Nou hier nog wat warmer

ellende he. mar over 2 maanden zitten we er al een weekje :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 31 mei 2006 om 12:34:
ellende he. mar over 2 maanden zitten we er al een weekje

12 dagen zon zee drank en...:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:37:
12 dagen zon zee drank en...

A ) een goed boek
B ) bergbeklimmen
C ) cultuur
D ) lekkere, schaarsgeklede, scandinavische dames
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kies D

Waarschuw beheerder
haha nou is ie goed. die B was onbedoeld da manneke met zn zonnebril...

en das juist geantwoord!

Waarschuw beheerder
Hahaha
hoop maar wel dat ze goede tequilla hebben daarzo:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:57:
Hahaha
hoop maar wel dat ze goede tequilla hebben daarzo

voor 30 cent de goeiekoopste dat ik gezien had, dus dan wil t wel smaken denk ik...

Waarschuw beheerder
Ja hoeft van mij niet altijd goedkoop te zijn
Tequilla moet wel lekker zijn:D
Waarschuw beheerder
kben nie zo'n tequilla drinker, voor mij smaakt da ammel hetzelfde. zit er veel verschil in dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 31 mei 2006 om 13:05:
zit er veel verschil in dan?

Ja zit echt verschil in

als je echt goede tequilla hebt dan is het gewoon lekker
maar sommige daar ga je echt van ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 13:10:
maar sommige daar ga je echt van ....

...van alle soorten, als je er mar zat van drinkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 31 mei 2006 om 13:17:
...van alle soorten, als je er mar zat van drinkt

Hahaha daar heb je gelijk in:D

Wat drink jij meestal dan?

Waarschuw beheerder
geen afwisseling:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 09:32:
geen afwisseling

sigaretje, das mijn afwisseling...
ja op vakantie aan t zwembad vind ik een cocktailtje wel ooit een keer leuk voor de afwisseling...

Waarschuw beheerder
Dus je gaat nooit de hele drankenlijst per avond af:D
Waarschuw beheerder
laatst toevallig wel. was t een avondje gratis zuipen. toen zijn we die rij flessen die daar hangen afgegaan. mar normaal is da niks voor mij, dan heb ik t liefst een pilske.

Waarschuw beheerder
Ja meestal als we all incl zijn dan gaan we eerst van boven af
dan van onder af:D
je verveeld jezelf snel anders:D
Waarschuw beheerder
Voor een SUPER vakantie moet je naar Sunny beach gaan!!

Alle vakantievoorwaarden zijn daar aanwezig. Al jaren een (feest)bestemming voor scandinaviers en Russen!!

Veel zon (30 graden altijd!!)
Drank voor weinig (vooral local drinks, WODKA!!!)
Superdeluxe ´nieuwe´ hotels met grote zwembaden (ferrari´s)
Perfect zandstrand (zand!!!)
Veel discotheken ,kroegen en stripclubs (vooral club, house en RB, moet je van houwe!')
Een ´oase´ van scandinavische schoonheden, die niej vies zijn van drank (TIP!!)
Zweedse prive feesten, waar je je niej weet wat je ziet(wel uitnodiging voor nodig!!)
Shoppen kan goedkoop en zonder veel stress (geen Turkye!!)

Kroegen en discotheken liggen erg ver uit elkaar
Appartementen liggen vaak ver van het centrum!! (ligging ff checken)
Veel vis in hotel, uhmm..
Vrij dure vliegreis (duitsland vertrekken is veel goedkoper)

Amusatie!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook naar Bulgarije en heb er onwijs zin in!! Wij gaan 24 juli 15 dagen naar hotel Ivana Palace. Gaan daar nog meer mensen heen van PF????

Waarschuw beheerder
Neej, wij gaan naar appartement Perla ligt zo'n 150m van het strand af dus dat is zkr relax!

wij gaan wel rond 24 juli weg ook voor 15 dagen! dus misschien dat ik je nog wel tegenkom dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 23:51:
Ik ga dit jaar ook naar Bulgarije en heb er onwijs zin in!!

Zin :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:06:
Neej, wij gaan naar appartement Perla ligt zo'n 150m van het strand af dus dat is zkr relax!

wij gaan wel rond 24 juli weg ook voor 15 dagen! dus misschien dat ik je nog wel tegenkom dan

Haha jaaaa je bent 1 van de weet ik hoeveel Nederlanders die daar is dus GROTE kans dat ik je tegenkom!!! :D

Uitspraak van Moer op maandag 5 juni 2006 om 18:56:
Zin

Absoluut!!! Zin om op een balkonnetje te "hangen" onder het genot van een heerlijk drankje met het zonnetje op je gezichtje :D:D:D
Waarschuw beheerder
En een stevige ruige pot klaverjassen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 5 juni 2006 om 20:21:
En een stevige ruige pot klaverjassen

Yeah!! En op Schiphol een paar flessen Dropshot/ Amaretto kopen en het feest kan beginnen!! :woop:
Waarschuw beheerder
:roflol:

Kaartje blazen met Amaretto zal vast weer een succes worden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 5 juni 2006 om 21:05:
Kaartje blazen met Amaretto zal vast weer een succes worden

Succes verzekerd O:)(y). Heb je al een beetje leuke disco's ontdekt?? Ik weet wel orange disco ofzo die zag er wel leuk uit en volgens mij dichtbij ons hotel.:zuipen::mixje:
Waarschuw beheerder
Nee nog niks gecheckt, ik laat me verassen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 5 juni 2006 om 21:09:
Nee nog niks gecheckt, ik laat me verassen

Oeeee, ïk voel de spanning al opkomen :D.Nog anderhalve maand!!!
Waarschuw beheerder
Yeah!

hiephoi, als ik maar niet verplicht op een boot worden meegnomen door die klote Beach Masters :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 21:14:
Oeeee, ïk voel de spanning al opkomen .Nog anderhalve maand!!!

Zo zeker:D:D!! vanaf 14 juli 24 dagen non stop chillheid, eerste ff 10 dagen home alone en dan 2 volle weken BULGARIJE!!!! :D
Waarschuw beheerder
Hmm jammer dat ik maar 3 dagen home alone kan meepikken bij jou :(

Maarja die maken we goed in Bulgarije (Y)
Waarschuw beheerder
Sunny Beach daar is blijkbaar meer te doen! dan op Goilden Sands...Ben vorig jaar op t gouden strand geweest en dat was errug leuk wel. Maar we gaan dit jaar naar Sunny Beach 14 augustus!! Feesten en Beesten!! Gaan er nog leuke vrouwen die van vrouwen houden?? Ik ga met nog een vrouwenliefhebster....
Waarschuw beheerder
Dat zie je daar toch wel :)

Veel Russen zeker?
Waarschuw beheerder
Komt ook heeeelemaal goed! Kheb er heel errug veel zin in!
Waarschuw beheerder
Alleen die Russen tja...kvind ze soms wel irritant hoor...
Waarschuw beheerder
VooraL de gezinnen, gelukkig heb ik er niet al te veel ervaring mee :)

Waarschuw beheerder
Nog 7 weken :cheeR:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jelka82 op dinsdag 6 juni 2006 om 19:00:
Alleen die Russen tja...kvind ze soms wel irritant hoor...

geen last van russen gehad...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:06:
Nog 7 weken

Waarschuw beheerder
:bier:

:woop:

:tequilla:
Waarschuw beheerder
Hoe is het bier daar? O:)

Waarschuw beheerder
lekker hoor (Y):D
Waarschuw beheerder
Jaja-Fiona :yes:

Waarschuw beheerder
gaat helemaal goed komen daar flink kapot :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 7 juni 2006 om 18:30:
Hoe is het bier daar?

dat lokale bier daar is goed te drinken...

Waarschuw beheerder
Mensen drink toch tequilla ":9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 10:43:
Mensen drink toch tequilla "

misschien alst bier op is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 8 juni 2006 om 10:50:
misschien alst bier op is...

Wij gaan daar samen ff avondje aan de tequilla

ff een brabo lam voeren:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 10:51:
Wij gaan daar samen ff avondje aan de tequilla

ff een brabo lam voeren

dan moet je vroeg opstaan haha anders ben ik al lam...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 8 juni 2006 om 10:58:
dan moet je vroeg opstaan haha anders ben ik al lam...

Hahaha
slaap jij op vakantie dan :9
Waarschuw beheerder
te weinig, en da kan je goed opbreken dan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 8 juni 2006 om 11:18:
te weinig, en da kan je goed opbreken dan....

Ik haal het meestal in erna op me werk O:)

Waarschuw beheerder
Werken op je werk is duidelijk geen optie O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 10:43:
Mensen drink toch tequilla

Sterke drank is over het algemeen niet voor mij weggelegd :D

Waarschuw beheerder
Kots, kots ;)
Waarschuw beheerder
Even koest hey!

Van bier heb ik vaker gekotst volgens mij :P

Waarschuw beheerder
Haha, doet er niet toe!!! DAT je kotst is al erg genoeg. Gelukkig heb ik het nog noooooit gezien :D. Ik hoop in bulgarije ook niet :rot: om maar even "ontopic" te blijven, hihihi.
Waarschuw beheerder
Kotsen kan gebeuren, gebeurd me gelukkig niet meer zo vaak. Ik heb tijden gehad dat het best vaak gebeurde :o

Waarschuw beheerder
Toen was je nog jong en wild :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 8 juni 2006 om 17:44:
Sterke drank is over het algemeen niet voor mij weggelegd

Alles moet je ooit leren:9
Waarschuw beheerder
Ik heb het reeds afgeleerd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op vrijdag 9 juni 2006 om 12:13:
Ik heb het reeds afgeleerd

hier nog inne...
dat wordt alleen aan de tequilla soepie ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op vrijdag 9 juni 2006 om 12:16:
dat wordt alleen aan de tequilla soepie

alles voor mij wat aardig
:p
Waarschuw beheerder
moer, fiona en janus, gaan jullie 24 juli, 15 dagen en met beach masters? dat wordt zelfde vliegtuigje dan denk ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op vrijdag 9 juni 2006 om 13:35:
moer, fiona en janus, gaan jullie 24 juli, 15 dagen en met beach masters? dat wordt zelfde vliegtuigje dan denk ik...

Janus en Fiona wel, Moer gaat een week eerder :P. Wel op 24 juli maar NIET met Beachmasters!!! Naar welk hotel ga jij :D????
Waarschuw beheerder
ah zo, dan gaat moer alleen met beachmasters. ik snap m... ik ga naar bravo V
Waarschuw beheerder
Jullie kunnen alsnog wel samen in het vliegtuig komen toch :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op vrijdag 9 juni 2006 om 16:28:
ah zo, dan gaat moer alleen met beachmasters. ik snap m... ik ga naar bravo V

Ooooo, jammer!! Wij gaan naar hotel Ivana Palace. Maar misschien zien we je daar wel?? Zou leuk zijn!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op vrijdag 9 juni 2006 om 17:15:
Jullie kunnen alsnog wel samen in het vliegtuig komen toch

lijkt me sterk, want wij gaan met zo'n nog net nie afgekeurde maatschapij...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 17:23:
Ooooo, jammer!! Wij gaan naar hotel Ivana Palace. Maar misschien zien we je daar wel?? Zou leuk zijn!!!laatste aanpassing 10 juni 2006 19:22

ja da had ik hierboven al ergens gelezen.. mar zoveel nederlanders zijn er nie dus veel kans dat we elkaar ergens tegenkomen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 12 juni 2006 om 08:53:
lijkt me sterk, want wij gaan met zo'n nog net nie afgekeurde maatschapij...

O jammer, wij gaan met transavia O:). Ik denk eerlijk gezegd wel dat er veel nederlanders zijn hoor!!! Maar ja, wie weet komen we elkaar wel tegen :D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik las op internet dat je ook spuiten nodig hebt er voor hepetites enz wie neemt die ook, of is da ni nodig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 20:29:
ik las op internet dat je ook spuiten nodig hebt er voor hepetites enz wie neemt die ook, of is da ni nodig?

ik heb het ook gehoord maar ga het niet doen hoor. die "spuiten" heb je voornamelijk nodig in het niet westerse gedeelte en ik neem aan dat je naar het WEL westerlijke gedeelte gaat. ik denk niet dat je een grooooot gevaar loopt als je het niet doet. gewoon goed uitkijken met eten en niet bij vage eettentjes iets halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 20:29:

ik ben vrijwel overal tegen, dus hier heb ik ook weer iets over gevonden

http://rense.com/general20/hep.htm

stukje van die tekst:

THE VACCINE ITSELF

This is fun. Hepatitis A vaccine is made from infected human connective tissue cells. Not kidding. Not from just one guy, but rather each batch of vaccine is made from an infected mass of cells which had 1000 donors. (Pediatrics) Imagine that party. They are infected with hepatitis A virus, the causative vector presumed to be present in every case of hepatitis A disease.

The agents are filtered, and attenuated with aluminum, formaldehyde, and phenoxyethanol - a synonym for ethylene glycol - a component in antifreeze. Someday we're gonna pay for this....

Me ma wil het graag dus ik doe het maar denk ik, zij dokt het toch, een neef van mij had het ook gekregen in thailand dacht ik , dus was dus wel ff goed ziek.
Waarschuw beheerder
vorig jaar waren er bijna geen nederlanders hoor...meeste schandinaviers, redelijk wa engelsen en russen en ook wa duitsers... en die hepatitisprik had ik helemaal niks van gehoord...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 13 juni 2006 om 09:13:
vorig jaar waren er bijna geen nederlanders hoor

Goed nieuws:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 13 juni 2006 om 09:13:
redelijk wa engelsen en russen en ook wa duitsers

heeeeel veel duitsers..
Waarschuw beheerder
:cheer: nog 40 dagen :cheer:

Waarschuw beheerder
Nog een maand en een paar dagen, jabadabadoeeeee :doetiwoep::doetiwoep::doetiwoep: :D:D!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 19:04:
Nog een maand en een paar dagen, jabadabadoeeeee !!!!laatste aanpassing 15 juni 2006 19:09

Idd :d

Helemaal losbolos:D

Waarschuw beheerder
ik wil ook :(
Waarschuw beheerder
Gaan er nog leuke en gezellige vrijgezelle dames richting zonnestrand vanaf 3 augustus?
Die wel van een "klein" drankje houden en een heel klein feestje kunnen vieren ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Erik op dinsdag 20 juni 2006 om 18:24:
Gaan er nog leuke en gezellige vrijgezelle dames richting zonnestrand vanaf 3 augustus?
Die wel van een "klein" drankje houden en een heel klein feestje kunnen vieren

nee
Waarschuw beheerder
was al bang voor zo'n reactie ;-) Dan gaan we maar zuipen en kruipend naar app.
Waarschuw beheerder
Je hebt geen spuiten nodig voor Bulgarije...maar als je ze haalt is t nooit verkeerd natuurlijk...De wereld wordt steeds smeriger en er zijn steeds meer ziekten enzo...kheb ze moeten halen voor Egypte...dus kben beschermd haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Erik op woensdag 21 juni 2006 om 18:42:
was al bang voor zo'n reactie Dan gaan we maar zuipen en kruipend naar app.

haha wees maar niet bang, je zult daar in 1 avond net zo veel mooie meidjes zien als in nederland in een maand...en die scandinavische meidjes zuipen er menig jongen uit :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 22 juni 2006 om 11:34:
...en die scandinavische meidjes zuipen er menig jongen uit

Dus alsnog kruipend naar app. :cheer:

Waarschuw beheerder
Nog 1 maand :cheer::lol:!!! Heeft iemand al info over de vliegtijden etc?? Dinsdag 24 juli met Transavia!!!
Waarschuw beheerder
ja over precies een maand is t eindelijk zo ver
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
wij horen de vliegtijden pas een week van tevoren geloof ik...

Waarschuw beheerder
Ik iets langer dan een maand
maar gaat opschieten:D

nog 3 weekjes werken en dan party:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op zaterdag 24 juni 2006 om 17:52:
wij horen de vliegtijden pas een week van tevoren geloof ik...

ging jij nou ook met transavia?? gezellig in hetzelfde vliegtuig!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 22:40:
ging jij nou ook met transavia?? gezellig in hetzelfde vliegtuig!!!!

nee ik ging met zo'n muffe maatschappij... was gezellig geweest anders ja :)

Waarschuw beheerder
het is bijna 12 juli :D

Waarschuw beheerder
Bijna 27 juli:woop:

Waarschuw beheerder
Bier en tequilla:woop:
Trouwens is die orange toko enige leuke toko skoe?
Waarschuw beheerder
nee zeker nie, mar daar en bij de las palmas ligt t mooie dames gehalte extreem hoog...

Waarschuw beheerder
Gaat mij erom hoe de tequilla smaakt:p

Waarschuw beheerder
Bijna 13 juli :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 27 juni 2006 om 11:25:
Bijna 13 juli

Nog lang geen 3 augustus....

Waarschuw beheerder
3 aug ga ik al bijna weer trug:(

Waarschuw beheerder
pfff nog 3 lange weken :/

Waarschuw beheerder
net even een last minute geboekt (y)
6 juli ga ik al, hopen maar dat het al een beetje druk is daaro
heb er zin in :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Ik hoorde gister dat het superbagger weer is daar momenteel.....

Graag zie ik ook verslagen hier verschijnen van mensen die inmiddels terug zijn van een vakantie aan dit ??prachtige?? land! Ik ben echt benieuwd wat ik daar kan verwachten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 1 juli 2006 om 10:28:

Dat is niet te hopen, ik ga overmorgen :/

Waarschuw beheerder
jaja, nog 1,5 week :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 14:03:
jaja, nog 1,5 week

idd de 13e gaan we weg!! :bier:

Uitspraak van jill-nmgn op zaterdag 1 juli 2006 om 20:58:
Ik hoorde gister dat het superbagger weer is daar momenteel

zal over 1,5 week wel oke zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 1 juli 2006 om 10:28:

hittegolf van 40 graden super bagger ja 8)
er worden nu al oudjes op straat gevonden :s
Waarschuw beheerder
Nog iemand die op 7 augustus nog richting 't Zonnestrand vertrekt?? Wij gaan met 7 meiden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kipputje op maandag 3 juli 2006 om 23:15:
Nog iemand die op 7 augustus nog richting 't Zonnestrand vertrekt?? Wij gaan met 7 meiden

nee helaas, wij gaan de 13e!!
Waarschuw beheerder
Nog iemand die op 7 augustus nog richting 't Zonnestrand vertrekt?? Wij gaan met 7 meiden

Mag 3 augustus ook.....??

Waarschuw beheerder
27 juli :woop:
Waarschuw beheerder
Nog iemand die op 7 augustus nog richting 't Zonnestrand vertrekt??

dan gaan wij net weer naar huis...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 4 juli 2006 om 18:15:
dan gaan wij net weer naar huis

Nah jammer genoeg wel:(
Waarschuw beheerder
ik heb er ook zin in nog anderhalve week ofzo morgen me tickets binnen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 4 juli 2006 om 18:15:
dan gaan wij net weer naar huis...

ja :(
Waarschuw beheerder
Weet er hier soms iemand iets van appartementen complex Palmcourt??? Waar ligt het bij in de buurt en is het wat?? thnx

Waarschuw beheerder
zit er nog iemand in hotel continental??? 17juli vertrek?

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 21:37:
hittegolf van 40 graden super bagger ja
er worden nu al oudjes op straat gevonden

Haha, ok, naja, ik had andere geluiden gehoord! Ik zal het eens uitzoeken!

Uitspraak van €rik op maandag 3 juli 2006 om 19:45:
idd de 13e gaan we weg!!

Jaja, wij gaan ook de 13e.......om 4.45 uur s'morgens gaan we de lucht in! Dat zijn toch geen tijden meer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 5 juli 2006 om 16:47:
Jaja, wij gaan ook de 13e.......om 4.45 uur s'morgens gaan we de lucht in! Dat zijn toch geen tijden meer....

wij om 20.20... en terug om 9 uur 's ochtends... das een beetje jammer!

Waarschuw beheerder
Nee er zijn overstromingen geweest in Bulgarije. Ik las ergens dat ook het Zonnestrand was getroffen.

Noodtoestand in Bulgarije na overstromingen
SOFIA/BOEKAREST - In grote delen van Bulgarije, die de afgelopen dagen zijn getroffen door hevig noodweer en overstromingen, is de noodtoestand uitgeroepen. Dat maakte de regering in Sofia dinsdag bekend. Duizenden dorpen zitten zonder elektriciteit en stromend water. Vijf mensen zijn omgekomen.

Ook het Bulgaarse treinverkeer raakt ernstig in de war.
Foto: EPA
In het noordoosten van Bulgarije zijn meer dan 4400 gebouwen overspoeld. Gezwollen rivieren en modderstromen hebben 52 bruggen en spoorverbindingen vernield. In het aangrenzende Roemenië zijn 2000 woningen verwoest. Daar hebben vier mensen het noodweer niet overleefd.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Overstromingen eisen achttien levens
UTRECHT - 03/07/06 - (Novum/AP) - Hevige regenval heeft in het weekeinde geleid tot overstromingen en de dood van minstens achttien mensen in Roemenië, Turkije en Oekraïne. De autoriteiten in de verschillende landen hebben dit maandag gezegd. Ook Bulgarije kampte met grote wateroverlast, maar daar vielen geen dodelijke slachtoffers.

Elf doden vielen in Roemenië. Het Roemeense ministerie van binnenlandse zaken meldde tevens de vermissing van drie personen. Negen doden vielen zaterdag in het dorp Arbore, in de noordelijke regio Suceava, onder wie een 18 maanden oude baby en een man van 79. De overige twee doden vielen zondag in het dorp Tibrinu, in het oosten van het land.

In het district Constanta, aan de Zwarte Zee, kwamen ongeveer driehonderd woningen deels onder water te staan en stortte een brug in. In de stad Constanta stond het water in sommige straten ruim 1 meter hoog.

De Turkse autoriteiten meldden de dood van vijf mensen, onder wie Sezai Nevik, de burgemeester van de stad Kocaman in de provincie Samsun. Nevik vond zondag de dood achter het stuur van zijn auto, toen de weg waarover hij reed plotseling werd overstroomd. De meeste andere slachtoffers waren boeren die probeerden hun vee in veiligheid te brengen.

Ontwortelde bomen en vuilnis blokkeerden rioleringen, waardoor nieuwe overstromingen ontstonden die in sommige gevallen het reddingswerk belemmerden. De media meldden dat reddingswerkers er in waren geslaagd de meeste problemen op te lossen en geïsoleerde gemeenschappen van hulpvoorraden te voorzien.

De Turkse minister van bosbouw en milieu Osman Pepe weet de wateroverlast vooral aan de ontbossing en aan slecht geplande nieuwbouw. Veel problemen ontstaan volgens hem doordat huizen zijn gebouwd in rivierbeddingen.

In Oekraïne kwamen twee vrouwen om het leven doordat een dam van een waterreservoir het begaf. De dambreuk zette vijfhonderd woningen in het dorp Osjtsjoetimi op de Krim onder water. Zes andere dorpen kampten er eveneens met hevige wateroverlast.

In Bulgarije was de situatie het ergst in het toeristenoord Sanchev Bryag en de nabijgelegen stad Nesebar, waar de noodtoestand werd uitgeroepen. Geen van de naar schatting dertigduizend toeristen in Nesebar bevond zich evenwel in gevaar, zeiden de autoriteiten.

Ook werd de noodtoestand uitgeroepen voor de zuidoostelijke stad Malko Tarnovo, aan de Bulgaars-Turkse grens. De weg naar de grensovergang bij Malko Tarnovo moest worden gesloten.

© Tiscali/Novum

In de eennalaaste alinea staat wat over het Zonnestrand. Maar goed, ik ga er wel vanuit dat ze met al die toeristen daar alles snel weer op de rails hebben.
Waarschuw beheerder
gaan er ook nog mensen naar het goudstrand?

morgen zit ik daar met een paar maten:D
Waarschuw beheerder
net bij het reisbureau geweest en ik ga 20 juli naar albena.

Zijn er nog mensen die daar geweest zijn? wat is een aanrader?
Waarschuw beheerder
Albena is een leuke vakantieplaats als je liever een niet té drukke badplaats hebt. Er is een gezellige winkelstraat met heel veel kraampjes met allerlei snuisterijen; Bazars en de kraampjes, een drankje in de bar, elke avond zijn er veel kinderattracties (molentjes enz...) maar een echt uitgaansleven moet je er niet zoeken.

ben er paar keer lans geweest (een dagje). leuk stadje, maar zoals beschreven hierboven niet echt super qwa uitgaansleven
Waarschuw beheerder
is het makkelijk om in een stad te komen waar je wel goed kan stappen? taxi ofzo?
Waarschuw beheerder
uhmm ong 15-20 minuten rijden en je zit op het goudstrand. das wel gezellig. en 20-25 minuten rijden zit je in varna. mooie leuke en grote stad, met diverse clubs/disco's.

in albena zelf zal ook wel wat zitten, maar dat durf ik nie helemaal zeker te zeggen. ik zit zelf altijd bij t goudstrand en varna

Waarschuw beheerder
Zijn er al mensen terug?! Ik wil verhalen horen!!! :D

Countdown: 3 days to go
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 16 dagen :woop:
Waarschuw beheerder
morgen weg :woop:

Waarschuw beheerder
nog 8 dagen dus t schiet op :bier:

Waarschuw beheerder
jeeeeej, tickets binnen!!! :D we vliegen om 4.25 uur :cheer:
Waarschuw beheerder
Nog een paar nachtjes slapen, maandagochtend vliegen we :D

Waarschuw beheerder
Wij vliegen om precies te zijn over 4 uur en 28 minuten......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 19:12:
jeeeeej, tickets binnen!!!

Heb de mijne nog niet:(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 19:12:
we vliegen om 4.25 uur

Lam het vliegtuig in whaha
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 00:17:

Ook lam:D

Waarschuw beheerder
heb helaas mn vakantie voor vandaag moeten annuleren ivm zeer ernstige keel onsteking :S baal er echt enorm van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is minder!
wel geld terug gehad?
Waarschuw beheerder
20.20 uur vertrek vliegtuig vanavond:P

Waarschuw beheerder
moet annulerings papieren nog invullen en opsturen maar krijg als t goed is 90 % terug.

echt zwaar kut als je dat een dag van tevoren hoord, had me er echt zo vreselijk veel opverheugd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 00:17:

wanneer ga je????
Waarschuw beheerder
Tickets binnen, maandagochtend om 8.40 vliegen we :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 13 juli 2006 om 19:31:
Tickets binnen, maandagochtend om 8.40 vliegen we

NAAAPERD :P
Waarschuw beheerder
Jullie vliegen op een kuttijd ;)

Als jullie eind van de ochtend aankomen verwacht ik een ontbijt op bed :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rond 9 uur, dan slaap je vast nog dus geen ontbijt op bed voor jou :P
Waarschuw beheerder
He verdorie!

Waarschuw beheerder
je mag ons ook wel verwelkomen met vlaggen en spandoeken hoor :D
Waarschuw beheerder
Ik zal jullie mentaal ondersteunen tijdens mijn slaap :D

Waarschuw beheerder
:zuipen:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 13 juli 2006 om 19:31:
Tickets binnen, maandagochtend om 8.40 vliegen we

als ik me niet vergis, vliegen wij dan ook! :O ja! :jaja:

Balkan hotel :P

ik heb zin in sunny beach, en het wordt ook sunny want heb de weersverwachting gekeken voor komende week daar. lekker 29 graden gemiddeld!
Waarschuw beheerder
Ook ik heb tickets binnen na wat vertraging! Donderag de lucht in om 8.40! Wel lekker,alleen terug moeten we om fucking 6.00(!!!!) de lucht in... Wel kuttijd, maar je kan nie alles hebbe :P Met een of andere Hemusair vliegen we. iemand ervaring mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier een berichtje vanuit bulgarije, zonnestrand!
Het is hier vandaag wat 'minder' weer (25graden), meestal rond de 30! Verder is het tot nu toe allemaal erg goed bevallen, mooi strand, leuke barretjes etc etc....
We hebben gelukkig nog 6 dagen te gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond alsnog naar bulgarije, echt ontzettend veel zin in.

grooooooooooooooooooooeten

Waarschuw beheerder
tickets zijn binnen :woop:

Waarschuw beheerder
Ik ben een aantal jaar geleden naar Bulgarije geweest, Albena om precies te zijn. Heb toen een hoop van de omgeving gezien. Ik vond het super! In goudstrand en zonnestrand heb je een aantal gezellige clubs, maar ook in Albena zelf kun je je goed vermaken. Er is 1 grote club waarvan het merendeel zich buiten afspeelt.

En verder is het er goedkoop en je kunt er veeeeeel cocktails drinken, mmmmmmmmm, krijg helemaal zin!

Veel plezier aan alle mensen die gaan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 14:37:
In goudstrand en zonnestrand heb je een aantal gezellige clubs,

Ga ze maar allemaal is bezoeken denk:D
Waarschuw beheerder
volgens mij vliegt bijna iedereen 8.40u heen en 6u terug... wij ook hoorde ik net...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 18 juli 2006 om 15:26:
volgens mij vliegt bijna iedereen 8.40u heen en 6u terug... wij ook hoorde ik net...

Ik zal het zo wel horen
opzich heen redelijk

trug mindah
Waarschuw beheerder
heen is perfect, terug is ellende ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 14:39:
Ga ze maar allemaal is bezoeken denk

Nou, heel veel plezier, maar ik denk dat het best gaat lukken.....
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAL!!

Waarschuw beheerder
27 juli 4.45 vliegen

dat word dronken vliegen:D
Waarschuw beheerder
Hello partypeople'tjes,

nog mensen die maandag 24 juli om kwart over 4 vliegen met Transavia??? wij vliegen met 10 luitjes, en hebben een appartement in Goudstrand, genaamd Iglika.

Waarschuw beheerder
morgenochtend gaan wij we vliegen om 9 uur
gaat helemaal goed komen hebben we lekker heel de dag nog

Waarschuw beheerder
wij gaan 7 augustus naar goudstrand!
hebben nog geen tickets dus weet nie hoe laat
we zitten in golden playa park (ofzo, geloof ik)

heb dr al vet zin in!

nog meer mensen die dan gaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flockie op woensdag 19 juli 2006 om 11:16:
nog mensen die maandag 24 juli om kwart over 4 vliegen met Transavia???

Als je in de ochtend bedoeld: daar gaan wij ook mee :cheer:!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 19:39:
Als je in de ochtend bedoeld: daar gaan wij ook mee !!

Yep in de ochtend, wij hebben daarvoor nog een feestje dus als je 10 lui beetje brak over schiphol ziet lopen dan zijn wij dat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flockie op donderdag 20 juli 2006 om 09:03:
Yep in de ochtend, wij hebben daarvoor nog een feestje dus als je 10 lui beetje brak over schiphol ziet lopen dan zijn wij dat.

haha, oke gezellig :D!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 10:31:
haha, oke gezellig !!!

Dat wordt zekers gezellig, zullen Bulgarije eens ff laten zien wat feesten is.
Waarschuw beheerder
14 t/m 28 augustus met zn 10en aanwezig @ Sunny Beach :woop:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
31 juli 8 dagen naar Golden Sands!!!!!

Waarschuw beheerder
We zijn vandaag opgebeld dat het hotel overboekt is!!!! Dus nu gaan we naar hotel Flamingo..... Iemand ervaring ermee :D??
Waarschuw beheerder
ik nie, maar als iets overboekt is geven ze meestal iets mooiers er voor terug...dus das waarschijnijk alleen mar in je voordeel!

Waarschuw beheerder
Ja, we zijn van een 3 sterren naar 4 sterren hotel gegaan zeggen ze dus ik hoop dat het wat is!!!! ik heb een beetje op internet gesnuffeld maar kan niet zoveel erover vinden.
Waarschuw beheerder
http://www.zoover.nl/accommodation/single/vrw.aspx?accommodationId=67781

http://www.lowcostbeds.com/StaticPages/SunnyBeach_HotelFlamingo.html

ziet er goed uit. alleen ontbijt is nie lekker zeggen ze, mar das nergens daar... wij nemen ook wa knakworsten enz mee voor 's morgens want t ontbijt daar is het enige wa vorig jaar nie bevallen was...

Waarschuw beheerder
:D:D:D Dank je wel (K)

Waarschuw beheerder
yoow ik ben gister terug gekomen naar 10dagen sunny beach, was veel te kort!!! Echt supergoedkoop alles daar.

Discotheken :

Lazur : leuke tent,vol met blonde scandinavische meiden
Orange : vond ik wel de leukste,maar was beetje ver lopen
XL : Zijn we het vaakst geweest, daar werd na 3en goede muziek gedraaid
Iceberg (livebandtent): Leuk als je dronken bent.(en dat waren we alleen maar)

Kijk uit voor hoeren, en voor slangen om je nek !!!
Waarschuw beheerder
mooie samenvatting, mar in de orange zijn denk ik toch wel meer scandinavische schoonheden als in de lazur? en bij die hoeren moet je snel doorlopen he, want die smeerlappen gaan helemaal om je heen hangen en willen vanalles rippen...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 12:01:
en voor slangen om je nek !!!

was die krokodil er dit jaar nie meer?

Waarschuw beheerder
jawel die was er ook !

En de zomerhit van bulgarije 2006 : Basshunter - Boten Anna
allemaal downloaden !!!
Waarschuw beheerder
veel over gelezen mar nooit gehoord... mar daar zal wel verandering in komen

Waarschuw beheerder
net een paar dagen terug en het echt een wereld vakantie gehad (y)

-mooi all-in hotel. Lekker eten en alles gratis drinken tot 23:00
-niet te warm, dus je kan lekker slapen en ook in de middag nog redelijk functioneren
- alles was lekker goedkoop :)
- en het uitgaan was zoals fuckin springbreak!! Heb echt teveel barbaarse dingen meegemaakt, porno-taferelen, noem maar op :D Echt fantastisch (y)

:respect: Vakantie om nooit meer te vergeten :respect:

en HEEL VEEL, makkelijk te regelen, onwijs botergeile scandinavische dames aanwezig (L)
Scandinaviers weten wat uitgaan is :bounce:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:01:
allemaal downloaden !!!

JA! sekers. Als dat nummer werd ingeschakeld ging het dakkie eraf :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 18:30:
HEEL VEEL, makkelijk te regelen, onwijs botergeile scandinavische dames aanwezig

kijk dat zijn berichten

als drank aan de scandinavische vrouw is dan komt het best goed, ik ga me psychologisch ook maar ff voorbereiden op een invasie van scandinavische vrouwen....
komt zoiezo een horde uit ijsland ;)

maar uit welk land kwamen die van jou koersknabbelaar... zweden, denemarken, ijsland, noorwegen, finland?...
Waarschuw beheerder
vorig jaar kwamen ze vooral uit zweden en denemarken

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 18:30:
Heb echt teveel barbaarse dingen meegemaakt, porno-taferelen

vertel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even een kort berichtje uit het zonnige Bulgarije

VEEEEEEEEEEET!!!!!!!

later meer

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 19:29:
wanneer ga je????

De 13e vlogen wij dus heen, en komende donderdag alweer terug....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij vertrekken de 31e en gaan voior 2 weken helemaal los in sunny beach!!

hoop dat het een beetje mooi feestje word!!!!

Waarschuw beheerder
Tis helemaal geweldig hier in Sunny Beach!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Gruwelijke shizzles hier zeg, uitgaan barbaars en heerlijk eten :lief:
Waarschuw beheerder
Vlieg 3 augustus pas om 20.20uur :-(. Kan ik meteen doorlopen de kroeg in.....;-) :-).

Waarschuw beheerder
Wij vliegen ook pas laat maandag 31 juli, 20.50 uur geloof ik.
Waarschuw beheerder
Was zeker best gelopen. Alles was te goedkoop lopen zat scandinavische vrouwen. Discotheken vond ik niet zo vaak alleen maar r en b. Maar zeker leuke barrerjes enzo.
Waarschuw beheerder
Iemand toevallig wat gehoord over Hotel Sunset?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op zaterdag 22 juli 2006 om 16:58:
vorig jaar kwamen ze vooral uit zweden en denemarken

dit jaar ook weer!

allemaal downloaden !!!

idd, hoe vaak hebben we dit nummer wel niet gehoord?!?!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:07:
idd, hoe vaak hebben we dit nummer wel niet gehoord?!?!?

ik hoor liever dit nr vaak dan die r/b plaatjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vivo op maandag 24 juli 2006 om 17:28:
ik hoor liever dit nr vaak dan die r/b plaatjes!

dat klopt, maar of het nu zo'n geweldig nummer is, dat kan ik nu ook weer niet zeggen eigenlijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 10:03:
dat klopt, maar of het nu zo'n geweldig nummer is, dat kan ik nu ook weer niet zeggen eigenlijk

ik wel !

Waarschuw beheerder
leuke tijd gehad deze 8 dagen

-erg goedkoop
(bijna overal happy hour bij de barretjes 2 coctails voor 3/4 euro)
plaatselijk bier 50 cent
-temperatuur erg aangenaam overdag lekker warm en 's nachts koelden het af tot z'n 10/15 graden
-app Bravo v zwaar klote
(echt alles ging kapot ondanks dat je het niet expres deed)
-uitgaansgelegenheid vond ik wel wat tegen vallen
(werd bijna alleen maar R&B en sensation white muziek gedraaid)
-iceberg was daarintegen wel super met de live band
(beetje jammer dat we die 3 dagen voor vertrek pas ontdekten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niemand foto's ofzo..?
Waarschuw beheerder
veel aRm & Been gedraaid ?

hmmm

dat is wel een beetje jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De creatyfuslijer op dinsdag 25 juli 2006 om 17:52:
veel aRm & Been gedraaid ?

ik vond het wel meevallen, is maar net naar welke bar/ discotheek je gaat
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die er geweest zijn een vraagje

Heb je euro's meegenomen en daar omgewisseld of vanuit NL lev meegenomen ??

En zijn er ook pinautomaten waar je lev uit kan trekken ??

Miss is dit al gevraagd sorry dan..

Alvast bedankt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij hebben euro's meegenomen en daar omgewisseld...
Volgensmij is de koers dan net iets beter!
Succes

Waarschuw beheerder
je kan 1.90 lev voor een euro krijgen dus let op waar je eventueel wisseld, want soms word er ook veel minder betaald.

pin automaten in overvloed, maar pin wel overdag want 's avonds staat er vaak een lange rij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broeksie aka The Godfather ;) op dinsdag 25 juli 2006 om 18:37:
Heb je euro's meegenomen en daar omgewisseld of vanuit NL lev meegenomen ??

Je kan het beste euro's meenemen en daar omwisselen, de koers is idd iets beter. In zonnestrand wers aangeraden om je geld in te wisselen bij de crown wisselkantoren, die zitten om de paar 100 meter. Bij de andere wordt je beflikkerd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 17:34:
wij gaan 7 augustus naar goudstrand!
hebben nog geen tickets dus weet nie hoe laat
we zitten in golden playa park (ofzo, geloof ik)

heb dr al vet zin in!

nog meer mensen die dan gaan?

Jaa wij vertrekken ook 7 augustus naar Goudstrand! App. Club Paradise Park! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:03:
je kan 1.90 lev voor een euro krijgen dus let op waar je eventueel wisseld, want soms word er ook veel minder betaald.

pin automaten in overvloed,

Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 26 juli 2006 om 15:21:
Je kan het beste euro's meenemen en daar omwisselen, de koers is idd iets beter. In zonnestrand wers aangeraden om je geld in te wisselen bij de crown wisselkantoren, die zitten om de paar 100 meter. Bij de andere wordt je beflikkerd!!!

Dank U weet ik weer genoeg :D
Waarschuw beheerder
Wow, mijn vliegtijden zijn binnen b)

Heen om 04.15
Terug om 23.55

Nog nooit zo uberchille relaxte vliegtijden gehad...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het vetste nummer is toch wel:

Asle Bjorn presents Leya ft Anne K - Lucky You

(ik zoek nog even naar de juiste versie) Maar dit nummer hoorde je echt overal en is echt heeeerlijk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 15:09:
Het vetste nummer is toch wel:

Asle Bjorn presents Leya ft Anne K - Lucky You

Al linkje gevonden?
Waarschuw beheerder
Nogmaals...FOTO'S ANYBODY?

Waarschuw beheerder
donateur
7 augustus, 4.15u vliegen we...dus hebben we heel de dag nog daar..beterrrr! :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbbin op donderdag 27 juli 2006 om 16:05:

mn digi niet mee genomen op straat ivm zakkenrollers, vond hem er toch wat te duur voor.

Waarschuw beheerder
Jaaa,

ik ben vanochtend teruggekomen en ik kan het iedereen echt aanraden! Helemaal super! We zijn 2 weken geweest met een groep van 8 personen. We zaten in appartementen Poseidon (dikke prima (Y)).

Strandtentjes
Heel veel relaxte strandtentjes waar ze overdag TE relaxte muziek draaiden (verschillende dj's die lekkere plaatjes kwamen draaien). Bij die strandtentjes kon je superlekkere cocktails halen. Er was bijna non stop happy hour :). Er was zelfs een tent die van 12.00 tot 24.00 uur happy hour hanteerde.
Zeker een aanrader als je niet wilt gaan stappen s'avonds, maar ff lekker wilt chillen!

Discotheken
-Mania
@#$#@$ Geil geil geil, mensen mensen, wat een tent. Supergeile muziek, gruwelijke lasershow (echte lasers!!! niet zoals in de Orange waar ze 2 staaltjes hebben). Het is echt qua uiterlijk een supertent, enige nadeel is dat het voornamelijk wordt bezocht door locals!! Toen wij er doordeweeks waren was het vrij rustig, maar het zou kunnen dat het nu drukker is! Mij werd geadviseerd vooral in het weekend te komen, omdat het dan wel volstaat!

-Orange
Tja, slechte "danseressen" (mag je ze zo wel noemen?), vooral R&B...het is niet super, maar wel ok!

-Lazur
Grappige tent waar je vooral veel dronken scandinaviers tegenkomt. Tent met 2 verdiepingen waar je vanaf boven op de dansvloer beneden kunt uitkijken. Buiten is ook nog een onoverdekte bar met zwembad (voor als je met je dronken hassus ff wilt afkoelen). Van alle soorten muziek, maar met een zooi alcoholische drank in je mik is het prima uit te houden!

-Disco XL
Ben ik maar één keer geweest, maar werd toen zoooo gek van de schreeuwende scandinaviers dat ik er nooit meer ben geweest!

-Iceberg
Leuke tent waar elke dag een andere liveband komt. Alleen het hangt er wel heel erg vanaf welke band er komt. De eerste avond helemaal uit mijn dak op greenday, U2 e.d. (terwijl ik toch echt meer een houser ben :jaja: ). De keer daarna was de band 3x niks en ben ook maar weggegaan!
Deze tent is zeker een aanrader.

Hoeren
Minpunt waren toch wel de (aggresieve) hoeren. Vanuit het niets naar je lul graaien is geen uitzondering. Of je moet van ranzige wijven met 4 tanden houden, maar wij moeten daar niks van hebben. Ze lopen er alleen s'avonds/s'nachts, en dan vooral bij de kruising van de promenade en de boulevard.
Vrienden van me zijn gewoon 'aangevallen'. Nu moet ik toegeven dat het een beetje watjes zijn(;)), maar ja, 6 schreeuwende slaande hoeren achter je aan wens je natuurlijk niemand toe! ;)

Ik ben nu bezig met wat fotootjes online te zetten! Zo meer....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het klinkt allemaal wel super!!!
ik krijg er helemaal zin in :P
Waarschuw beheerder
Ben ook net een paar uur terug, alles was super (Y)

Mania en Iceberg vind ik de vetste tenten, met name in de Iceberg barbaars losgegaan. Heerlijke oldies afgewisseld met liveoptredens. De Mania is de vetste club waar ik ooit ben geweest, zo mooi en erg dik geluid.

Zaterdagnacht naar een dik strandfeest geweest; Viva Beach, dikke party aan zee met vet uitzicht :lief:

Verder heerlijk gegeten en goede restaurants uitgezocht, ook paar in Oud-Nessebar, zeker aan te raden om daar heen te gaan. Geweldig mooi en gezellig oud stadje als eiland in de zee.

En ons appartementencomplex was ook té relaxed, niks mis mee alleen maar goed. s'Nachts gewoon met de taxi terug want het was idd best fris s'nachts.

Bulgaria ruled!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 27 juli 2006 om 20:47:
Zaterdagnacht naar een dik strandfeest geweest; Viva Beach, dikke party aan zee met vet uitzicht

Klote, kwam ik te laat achter! Sasha toch?!?! Waar was het dan ergens, en hoe kwam je aan kaarten/vervoer?!

Uitspraak van Robbbin op donderdag 27 juli 2006 om 16:05:

Er staan enkele foto's online nu....als je er wat aanhebt :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 21:03:
Klote, kwam ik te laat achter! Sasha toch?!?! Waar was het dan ergens, en hoe kwam je aan kaarten/vervoer?!

Het zat helemaal aan het begin van Sunny Beach, zelfs nog een stuk voor Lazur.

We zijn er met de bus heen gegaan en taxi terug uiteraard. Kaarten waren daar te koop.
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 20:21:
Vanuit het niets naar je lul graaien is geen uitzondering

is het verstandig om ze dan te slaan? :D
Waarschuw beheerder
Denk het niet, ze schijnen een nogal brede binken aanhang te hebben :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op vrijdag 28 juli 2006 om 16:43:
Denk het niet, ze schijnen een nogal brede binken aanhang te hebben

Haha, in dit geval viel het wel mee! Een klein kind met een cola fles! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan kan het nog wel eens rammen worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Erik op maandag 24 juli 2006 om 12:41:
Vlieg 3 augustus pas om 20.20uur . Kan ik meteen doorlopen de kroeg in.....

ditto

heb er zin in, vooral na het lezen van al deze berichten.

Ik ga naar Golden beach, en zit in app. Iglika.

edit: mensen die al geweest zijn, geef eens wat tips voor de plaats Golden beach.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij vertrekken 14 augustus:D zonnestrand/ appartament
sun city...zo horen wordt het een super vakantie...:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers...

Sunnybeach is momenteel gewoon een aanrader, 10 x beter als chersonissos of een salou. Het mooie is dat je er weinig nlers tegenkomt & veel Scandinavische schoonheden ( vooral Zweedse chicks ;) .. over het eten, eet niet bij tenten waar je heeel cheap kan eten, dan kan je wel is kut gaan voelen. je kan goed eten voor een 3 gangen menu voor ca. 10 met drank! en het uitgaan.. de beste 3 plekken zijn naar mijn mening: Club mania, L´azur, Disco Orange.

ik ben er vorig jaar geweest ga morgen voor de 2e keer!!

en wissel je geld in bij crown change, voor 1 euro krijg je ong 1.97 lev. en koop niet of niet teveel kleding.. ook al is het zo goedkoop .. ze krimpen!!

en je hebt echt maxxxxxxx 50 euro per dag nodig,, dan heb je zelf een luxe vakantie, dat is niks vergeleken met oorden als salou, chersonissos.

en over de hoeren.. wij hebben meegemaakt dat iemand in zijn boxer rondliep.. een hoer neemt je mee naar het strand.. je maakt een wippertje en een stel zigeuners stompen je in elkaar.. paar minuten later loop je gezellig in je boxer! haha.

drank is goedkoop, laat je niet naaien omdat je een tourist bent!

wij vliegen 31ste, morgen dus om 20.00

voor de mensen die twijfelen tussen Sunnybeach / Goldensands.. kies sunnybeach.. het is er veel leuker en veel meer te doen, ik hoop dat iedereen nu genoeg info heeft..

dus allemaal.. GA DIT JAAR NAAR SUNNYBEACH OF VOLGEND JAAR

..voordat het in een paar jaar salou wordt.

gr Mer.

Artiest Savage
Waarschuw beheerder
Echt zwaar relaxt om te horen al die verhalen...

Ik vertrek ook morgen om 20:00 (goh, dat zal dan wel dezelfde vlucht zijn als hajba, grappig...)
Maargoed, ga met me broer een vriend en m'n vriendin...

Gaat zeker relaxt worden als ik dat allemaal zo lees. Dus komende 2 weken ben ik daar te vinden...

Waarschuw beheerder
Heej hier een bericht vanuit Sunny beach het is idd een aanrader zoals hajba al zegt. Ik zit hier nu al 1,5 week en ga aardig naar de klote ik heb geen stem meer over en mijn lichaam werkt ook niet al te hard meer mee na al die alcohol. Het is hier 24/7 feest en drank is heel erg goedkoop. Ik vind de discotheken een beetje tegen vallen maar je mag ook niet al te veel verwachten van zo'n land ik ben vooral in de strand tenten te vinden altijd een goed sfeertje hangt. En je moet goed op je spullen passen want het is apart volk en laat je niet lichten hier.
Ik ga zo even richting nessebar (naastgelegen vissersdorpje) dat word mijn eerste actieve dag van de vakantie toch nog wat bulgaarse cultuur opsnuiven.
laterz

Waarschuw beheerder
nou wij gaan maandag (7 aug) en heb er echt al veel zin aan naar het lezen van al die verhalen...
we zitten zin club, paradise park in golden sands....

misschein zie ik jullie daar wel!

groetjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 16:49:
Wij vertrekken 14 augustus:D zonnestrand/ appartament
sun city...zo horen wordt het een super vakantie...:cheer:

:) Wij vertrekken ook 14 augustus, en zitten ook in SUNCITY :yes:
Waarschuw beheerder
ik ga morgen :D...vliegen om 11.45

Waarschuw beheerder
Net terug van 2 weken zonnestrand. Had t na 1 week eigenlijk wel gezien. Uitgaan vond ik t grootste minpunt. In de XL, Lazur en Orange draaien ze veel dezelfde muziek, nummers die je 3 of 4 keer per avond hoort is geen uitzondering. Mania is een prachtige tent, super geluid. Maar veel bulgaren. Vond er maar een guur sfeertje hangen. Op de derde verdieping kun je beter helemaal niet komen.

Bier en eten is over het algemeen spotgoedkoop. Maar t verschilt per discotheek hoevol je glas wordt gegoten. Lazur valt daarbij erg tegen (1/3 van je borrelglas zit vol tequilla, de rest is 'citroen'). In de orange wordt je glas weer enorm vol gegoten, beter dus, maar wat minder leuke tent.

Het valt ook op dat er maffia of iets dergelijks zit. Veel dikke wagens gezien daar en jonge gasten met beveiliging etc. Vooral bij 1 of ander zwaar bewaakt hotel aan t strand.

Het stikt er idd van de scandinaviers... je moet ervan houden. Maar die lui zijn tegen 12 uur al strontbezopen en goed vervelend, af en toe had ik ook het idee dat ik een homo-vakantieoord had geboekt ofzo. Als je ze ziet snap je wat ik bedoel. Vrouwelijk schoon is er wel in overvloed, scandinavische, maar ook bulgaarse! Niet verwacht. Een keer naar de striptent die daar genoeg zitten is ook wel lache.

Als je voor t goedkope gaat moet je idd in bulgarije zijn. Voor t uitgaan hoef je t niet te doen, dan kun je beter nog een paar jaar wachten. De prijzen zullen dan wel gestegen zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier wat vraagjes, antwoorden zullen er wellicht al staan.

Hoe zijn de temperaturen s'avonds eigenlijk?

Geld meenemen, of pinnen daar?

Daar ook alles nep kwa kleding,horloges,mobieltjes?
Waarschuw beheerder
allemaal downloaden !!!

http://video.google.com/videoplay?docid=6880888700625496919

engels ondertiteld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bianconero op maandag 31 juli 2006 om 20:48:
Hier wat vraagjes, antwoorden zullen er wellicht al staan.

Hoe zijn de temperaturen s'avonds eigenlijk?

Geld meenemen, of pinnen daar?

Daar ook alles nep kwa kleding,horloges,mobieltjes?

-het kan 's avonds rond 11 a 12 uur flink afkoelen door de wind die van de zwarte zee komt, je kan dan ook beter wel een paar lange broeken mee nemen.

-ik zou wat geld mee nemen, maar je kan zo ongeveer op iedere hoek van de straat pinnen.

- je zegt het goed, alles nep

succes en een fijne vakantie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 16:46:
af en toe had ik ook het idee dat ik een homo-vakantieoord had geboekt ofzo.

ben het helemaal met je eens :jaja:
Waarschuw beheerder
XL, Lazur en Orange draaien ze veel dezelfde muziek

Daarom zijn de Iceberg en Mania ook stukken leuker :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:20:
ik zou wat geld mee nemen, maar je kan zo ongeveer op iedere hoek van de straat pinnen.

Ik heb er maar 4 gezien, ze waren allemaal ver bij ons vandaan. Maar als je echt centraal zit kan het nooit ver zijn iig. Degene die ik heb gezien waren allemaal dicht bijelkaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 4 nachtjes slapen..:D

Artiest VNM
Waarschuw beheerder
xl vet stoere uitsmijters

hoor je geen kloten anna dan wel bob sinclar

Waarschuw beheerder
Ben er nu

Uitgaan is super

XL is idd leuke tent
vond orange zwaar tegen vallen!!!

En de happy hours zijn zeker te doen:D

Lazur gaan we vanavond maar is bekijken:D
Waarschuw beheerder
donateur
idd kloten anna en bob sinclar je wordt er dood mee gegooit en die rnb wordt je ook gek van maar gewoon de knop om gooien dan komt alles goed ga in ieder geval niet over de boulevard langs de hoeren want ze verkrachten je bijna of ze rippen alles van je lijf ps ga je dit jaar nie ,ga dan volgend jaar,het wordt daar net zoals kreta of salou
Waarschuw beheerder
Zeker tof hier. Al die engelsen en scandinaviers zijn echt compleet ontspoord...:)

Gaat er morgen nog iemand naar de kroegentocht?

Waarschuw beheerder
kom net thuis de tering dit waren me de 2 weken wel dit kost me jaren van me leven :-) en dat is een goed teken.
ik ga even bijslapen want slapen is er niet echt van gekomen

Waarschuw beheerder
was zeker een vette vakantie of niet thijsie :D

bier en tieten jalalala :P

Waarschuw beheerder
nog 2 nachten en een avond slapen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond er maar een guur sfeertje hangen. Op de derde verdieping kun je beter helemaal niet komen.

klopt dit is de tent waar alle maffia komt dit is een beetje dubieuze tent hier kan je ook alle drugs kopen die je wilt hebben ze kunnen hier alles voor je regelen en die gasten hebben de politie in hun zak. Is naar mijn mening geen aanrader want je moet goed uitkijken met wat je doet. Je moet ook niet opkijken over hoeveel maffia je ziet overdag allemaal in ferrari's lambo's en heel veel dikke mercedesen en bmw's en aan het strand zit een hotel super luxe voor dit volk maar trek je hier niet te veel van aan zo lang je je netjes gedraagd komt het allemaal goed en zo niet suc6 :-)

Waarschuw beheerder
Zo ook maar een review schrijven over bulgarije sunny beach:

Allereerst: het is fris in de avond, neem een longsleeve of trui mee ( overdag wel lekker 30 graden vol in de zon bakken hoor ;-))

Vet strand met veel muziek, spotgoedkope watersport ( heb om de dag op de jetski's gezeten, ringo's, de tornado, flyfish en de banaan natuurlijk) kost geen drol

happy hour op mania beach roeleert!
goedkoop uit eten!
veeeel zweedse schone!
veel hoeren!
veeel stripclubs!

groot! sunny beach is een stad! wat een straten, winkels enz. Na 5 dagen kwamen we nog steeds nieuwe dingen tegen!

Hotel Balkan! KUT! TE KUT! als je geboekt hebt, succes!

sunny beach is prima low budget alternatief voor chersonissos spanje Ibiza etc.

Chersonissos blijft toch wel UBER.
Waarschuw beheerder
Jaa ik ga ook naar Bulgarijee :)
Maar wat ik me afvroeg was, of er een minimale leeftijd is bij het uitgaan, of doen ze daar niet moeilijk over?
Waarschuw beheerder
beste lui... wij zijn hier nu 6 dagen, nog 2 dagen te gaan.

lekker eten, bij: be happy, naast de mc donalds, eet geen te goedkope troep.. gevolg diarreee.

en 8 van de 10 autos's zijn 100000 euro cars haha, volop maffia hier dus. ga nar cacao beach, dat is aan begin van sunny beach, vlakbij nessebar.. soort van bloemendaal alleen met veeeeeeel vrouwelijk schoon in stringetjes.

en het stikt hier van de noorse dames. en die zijn heerlijk haha. Gister de noor van me dromen aan de haak geslagen, alleen jammer dat ze in noorwegen woont.

en verder winkels... het is allemaal de zelfde shit en slechte kwaliteit. en niet zo goedkoop kwa prijs kwaliteit verhouding, oftewel oplichters.

en uitgaan.. goedkoop 30-50 euro max per dag, eet je lekker en ben je van de wereld,

in het centrum, is the corner een aanrader, om de vond te beginnen.. mooie tent met danseressen en goedkoop drank.

en gogo girls is ook een aanrader maar na 4 uur..

verder orange, alleen maar r&b iet zo boeiende tent.

mania: veel bulgaren, wel een hele vette tent, met een te goeie geluidsinstallatie..en kwa muziek aleen maar techno, minimal.

l'azur, zijn wij het meest te vinden na een uurtje of 1, groooooot, en heel leuk als je veel op hebt, zwembad etc...

en taxi's moet je afdwingen, anders zijn ze nog duurder dan in nl.

ga vooral naar CACAO BEACH als je jong bent.

veel plezier als je hier naartoe gaat, het is stukken beter als salou of chersonissos.
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
wij vliegen maandag de 7e om 8uur in de avond gaat er dan ook nog iemand die kant op ? ik heb er zon zin in jo gr ron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbbin op donderdag 3 augustus 2006 om 12:19:
Gaat er morgen nog iemand naar de kroegentocht?

Dat doe ik elke avond al:D

Nog paar van flock tegen gekomen
oa skoebenakkie:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Serum op zaterdag 5 augustus 2006 om 18:32:
wij vliegen maandag de 7e om 8uur in de avond gaat er dan ook nog iemand die kant op ? ik heb er zon zin in jo gr ron

Dan vlieg ik net trug:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sweet_Rachel op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:55:
Jaa ik ga ook naar Bulgarijee
Maar wat ik me afvroeg was, of er een minimale leeftijd is bij het uitgaan, of doen ze daar niet moeilijk over?

Weet niet hoe oud je bent, maar voor vrouwen is het zowiezo altijd makklijker lijkt me!!!

Maar over leeftijd zullen ze wel niet moeilijk doen hoor!
Waarschuw beheerder
Het stikt er idd van de scandinaviers... je moet ervan houden. Maar die lui zijn tegen 12 uur al strontbezopen en goed vervelend, af en toe had ik ook het idee dat ik een homo-vakantieoord had geboekt ofzo. Als je ze ziet snap je wat ik bedoel.

Dat snap ik zeker wel. Hoe die kerels er af en toe bijlopen... Hun liever dan mij :) Met dr half opengescheurde T-Shirtjes van Uptours.
Waarschuw beheerder
donateur
verder nog een leuke tip voor thuis,bij discotheek orange hebben ze een live webcam aan staan , kwamen we helaas de laatste avond pas achter,is grappig om te zien

www.orangedisco.net

click webcam aan en hoppa

ook makkelijk om alvast een voorproefje te nemen van wat er voor mensen rond lopen

Waarschuw beheerder
haha relax ik wist niet dat ze daar een cam hadden, wel grappig opzich zouden meer disco's moeten doen

Waarschuw beheerder
ga er morgen heen, sunnybeach appt brava V
heb er iig zin in, 2 weken ff chillen
Waarschuw beheerder
zo weer een dagje terug. 15 dagen geweest, mar toch veels te kort... orange viel zwaar tegen dit jaar. prijzen daar bijna t dubbele van vorig jaar en kut barpersoneel die elke keer om fooi schooide...
iceberg en lazur waren echt lache! en wa ik hierboven ok ergens heb gelezen over appartementen bravo V klopt echt; alles gaat daar kapot... en dat je een week met je handdoeken moet doen vinden ze daar ok mar normaal...
Waarschuw beheerder
Net weer thuis gekomen, maar wat een extreem dikke vakantie weer. Alleen maar gezellige mensen gezien.

Heb nu al last van heimwee :(

Waarschuw beheerder
ik ben nu bijna weer een week thuis en mijn gezondheid is weer redelijk op orde na al dat feesten en ik wil maar 1 ding terug hehe volgend jaar zeker weer van de partij
:-) kei hard naar de kloteeeee
Waarschuw beheerder
Ik ben gisteren avond thuisgekomen vanuit Sunnybeach, een aanrader voor iedereen, het is alleen een beetje slecht voor je darmkanalen daar. Maar daar hebben we Norit voor. Het uitgaan is zeker goed te doen, en het Bulgaarse strand Cacao Beach is net Bloemendaal, relaxte strandtenten en goede muziek.
Wij zelf zaten in app. Sun City iets wat afgelegen van het centrum, maar is wel te lopen. Het app. zag er netjes uit.
En ik durf het bijna te zeggen Sunnybeach vindt ik beter als Kreta, vooral de goedkopen prijzen geven de doorslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nixos op woensdag 9 augustus 2006 om 12:01:
Wij zelf zaten in app. Sun City iets wat afgelegen van het centrum, maar is wel te lopen. Het app. zag er netjes uit.

Ga a.s. maandag voor 14 dagen naar SunCity :woop: krijg met de dag méér zin :yes:

Is het overigens ver naar Cacoa Beach vanaf SunCity ?
Waarschuw beheerder
ja heel ver, cacao beach is begin sunnybeach, bij nessebar, en sun city helemaal andere kant op. maar pak een bus die om de 10 minuten rijd, voor € 0.30 ;)
Waarschuw beheerder
Je hebt twee app. die sun city heten, Wij zaten in Sun City 1 daar vandaan was het 400 m1 naar Cacao Beach.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 10:09:
ga er morgen heen, sunnybeach appt brava V
heb er iig zin in, 2 weken ff chillen

Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 8 augustus 2006 om 21:14:
zo weer een dagje terug. 15 dagen geweest, mar toch veels te kort... orange viel zwaar tegen dit jaar. prijzen daar bijna t dubbele van vorig jaar en kut barpersoneel die elke keer om fooi schooide...
iceberg en lazur waren echt lache! en wa ik hierboven ok ergens heb gelezen over appartementen bravo V klopt echt; alles gaat daar kapot... en dat je een week met je handdoeken moet doen vinden ze daar ok mar normaal...

Bravo V echt super waardeloos, wij zijn dus niet de enige waar echt alles kapot ging. :nee:

Waarschuw beheerder
wij zaten in Perla echt een goed hotel allemaal zo gek als een deur daar personeel erbij kwame we om een uurtje of 5/6 terug en dan gewoon met het personeel verder zuipen ze gaven er geen donder om

Waarschuw beheerder
volgend jaar weer terug! dames met een relatie a.u.b niet naar bulgarije gaan! dank jullie wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nixos op woensdag 9 augustus 2006 om 15:56:
Je hebt twee app. die sun city heten, Wij zaten in Sun City 1 daar vandaan was het 400 m1 naar Cacao Beach

idd je hebt een HOTEL complex en een APP complex, en volgens mij is het APP complex Suncity 1 :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja het app. complex is sun city 1. Dan zit jij vlakbij cacao beach, dus zit je bij het goede strand. Okay have fun in Bulgarije
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx man !! Heb je nog meer tips of adviesen wat in de buurt zit van SunCity 1 :woop: !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op donderdag 10 augustus 2006 om 17:59:
Heb je nog meer tips of adviesen

ik heb nog wel wat, ik weet niet waar je geboekt hebt als dit bij beachmasters is zit je zeker goed, die organiseren echt vette feestjes. Is dit niet het geval ga dan naar de happy duck is een stand tentje op maandagavond en dondagavond en vraag of je mee kan lopen met de beruchte kroege tochten alleen maar Nl'ers zo lijp als een kanarie super gezellig. Dit is vast geen probleem. En zaterdagavond organiseren ze in een strandtentje ook altijd een Dutch party dit is echt super gezellig een aanrader.
Waarschuw beheerder
Thnx 4 the info (Y)
Waarschuw beheerder
De Maandag avond in de Grabana Bus, Hollandse cocktail party van GOGO (sunweb) en Beachmasters, zeer gezellig. Nog een tip, ga niet bij de "goedkopere" tentjes eten hier kan je goed ziek worden. Als je mixjes bestel in de disco, bestel dan zonder ijs, hier wordt je ook flink ziek van, want zij gebruiken daar gewoon kraanwater voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 18:37:
En zaterdagavond organiseren ze in een strandtentje ook altijd een Dutch party dit is echt super gezellig een aanrader.

Gogo Tours organiseert elke zaterdagavond in de Happy Duck Hollandse avond! Als je met gogo bent, moet je de excursie niet boeken, gewoon heengaan. Als excursie is echt oplichterij, gratis bier en wijn, alleen duurt het een half uur voordat je een keer drank hebt!! Verder is het daar wel echt super gezellig! En als je van barretjes houdt is de Hollywood Select aan de boulevard wel een aanrader, met happy hour coctails iedere avond!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leintje! op donderdag 10 augustus 2006 om 20:42:
met happy hour coctails iedere avond!

Dit is ongeveer bij elke bar aan de boulevard, en duurt minimaal 6 uur! Zelfs bij 1 bar was het happy hour van 12.00 tot 24.00 uur!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 11 augustus 2006 om 08:50:
Dit is ongeveer bij elke bar aan de boulevard, en duurt minimaal 6 uur! Zelfs bij 1 bar was het happy hour van 12.00 tot 24.00 uur!

dat vond ik maar kut daardoor heb ik veel avonden niet uit kunnen gaan omdat ik dan naar het strand ging maar in een strandtent eindigde en aan t eind van de middag zo zat als een kut was en niks meer kon en dan blijf je doorzuipe en dan ben je s'avonds niks waard
Waarschuw beheerder
[img width=584 height=380]http://img15.imgspot.com/u/06/223/10/Lekkerdenk1155391315.JPG[/img]

Het weer in Bulgarije PWND :woop: !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij zien hier ook geweest met z'n vieren,we zaten in Appartement Palace.We hadden geboekt op gogo.nl. Zoals gewoonlijk was het weer allemaal kut geregeld want we zaten in een appartement wat niet aan de omschrijving voldeed en wat na de 3de verdieping nog in aanbouw was!!!Ook was hier verder geen receptie,dat had dan wel weer zijn voordelen,want zeuren over geluidsoverlast doen ze hier dus niet!Maar even over sunny beach...stukken beter als spaanse badplaatsen als lloret de mar.Lekker goedkoop je betaald in strandtentjes meestal 3/4 euro een cocktail,als het happy hour is(Meestal altijd daar)dan krijg je 2 drankjes voor de prijs van 1.Disco Lazur is 1 van de leuktse disco's daar.Veel scandinavische wijven en ook leuk dat er een zwembad in zit.Voor de rest is de MANIA een aanrader,veel lokaal volk.Maar wat een fantastische inrichting qua geluid en licht.Er hangt daar een laser das niet normaal meer.En het geluid is ook gewoon top.Als je lekker wilt eten ga dan naar oud-nessebar.Dat zit 3 kilometer verderop en is makkelijk te bereiken met de bus(kost je 35 cent per rit).We zijn er vaak uit eten geweest,flessen wijn op tafel,voor en hoofdgerecht,mixdrankjes koffie en cognac.We betaalden voor 4 personen 90 euro!!

GEGROET
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leintje! op donderdag 10 augustus 2006 om 20:42:
Gogo Tours organiseert elke zaterdagavond in de Happy Duck Hollandse avond! Als je met gogo bent, moet je de excursie niet boeken, gewoon heengaan. Als excursie is echt oplichterij, gratis bier en wijn, alleen duurt het een half uur voordat je een keer drank hebt!! Verder is het daar wel echt super gezellig! En als je van barretjes houdt is de Hollywood Select aan de boulevard wel een aanrader, met happy hour coctails iedere avond!

klopt ja! bij beach masters precies hetzelfde.... gewoon op eigen houtje naar toe gaan.

Uitspraak van Groenekan op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:02:
MANIA

daar vond ik dus helemaal niks aan. maar t schijnt te komen dat wij op een verdieping waren waar alleen bulgaren waren...

Uitspraak van Groenekan op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:02:
We betaalden voor 4 personen 90 euro!!

wij hebben t een keer voor elkaar gekregen om met zn 3en 3 halve liters bier, 3 hoofdgerechten en 2 bijgerechten voor een tientje te krijgen
Waarschuw beheerder
Ik ga vanacht om 4.15 met et vliegtuig richting bulgarije

Hoop op een goede vakantie, maar aan de verhalen die ik hier gelezen heb zal dat wel goed komen :)

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vannacht op naar Bulgarije..appartament Sun City.....
wordt een top vakantie zo te horen...:cheer:.....:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 19:00:
Vannacht op naar Bulgarije..appartament Sun City.....
wordt een top vakantie zo te horen...

Uitspraak van Broeksie aka The Godfather ;) op zondag 13 augustus 2006 om 18:09:
Ik ga vanacht om 4.15 met et vliegtuig richting bulgarije

Hoop op een goede vakantie, maar aan de verhalen die ik hier gelezen heb zal dat wel goed komen

:( damn ik vlieg morgen om 12.55 uur ...., maar morgen avond aan het Bulgaarse pils :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hierlijk ben net terug uit BULGARIJE (sunny beach)
hier zijn maar een paar woorden voor!!!

GODVERDOMME wat een mooie vrouwen daar!!

heb echt een super vakantie gehad!

discotheek L'azure is echt een aanrader!
het uitgaan is hier echt barbaars je weet niet wat je hier meemaakt!!!

echt een super vakantie gehad!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag terug gekomen uit GOUDSTRAND!!

Was echt een super vakantie!!! In het begin een paar dagen beetje bewolkt..maar daarna super mooi weer gehad!

Uitgaan was ook echt vet! Alleen zoals al eerder gezegd is, al die scandinaviers daar, pffff...:S Wat een verschrikkelijke mensen op vakantie!
Verder veel in club Malibu geweest, niet mijn muziek, maar echt gezellig!

En cocktailbarretjes met 24 uur per dag happy hour...geweldig haha:D

Bulgarije: zeker een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik eens wat knalplaten meenemen of zo? want jump, hardstyle en hardcore kennen ze daar nog nie denk?
Waarschuw beheerder
ik vond de mania ook super draaien ze de hele avond techno!
echt super vette tent!

voor de rest draaien ze wel veel aRm & Been

bulgarije is echt een aanrader!!!
Waarschuw beheerder
Ben gister uit Sunny beach gekomen. (het volgende wordt een beetje standaard geloof ik op dit forum :p ) WANT HET WAS GEWELDIG!!!! Telkens als ik een rekening voor wat dan ook kreeg, eerst ff vijf minute lachen en dan betalen die paar lev. Stappe zeer top! Twee weken lang elke avond feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net een paar uurkes terug, uit goudstrand, damn wat wil ik erg graag terug. Had er zo nog 2 weken kunnen en willen aanplakken. Iemand die nog mee wil?:D

Nog geen 10 NL-ers ontmoet daar, erg appart.
Nog geen 600 euro kwijt, en heb geleeft als een koning.

Ik was helaas met een stel R-B fanaten, die nogal graag naar Club Arrogance (music factory) gingen. Wel mooie tent, maar barpersoneel is daar een schande, wel erg mooie bulgaarse bardames. Je krijgt als wisselgeld vaak gewoon kauwgom, maar gewoon kwaad kijken en niet accepteren. Vraag ook naar het lokale bier, scheelt ook in prijs anders geven ze je gewoon het duurste.

PR.Club erg vette tent met enorm vette sound en goeie DJ, op zaterdag avond komt daar de maffia van Goudstrand bij elkaar. Allemaal dikke diknekken die te lelijk voor woorden zijn, maar wel met de lekkerste chics lopen.

Malibu: aardige tent, leuk voor een avond of om even te hangen. Veel duitsers daar meende ik.

Bonkers: 1x geweest, altijd erg druk daar. Staan veel hoeren daar.

Papaya: te heet daar binnen, of de airco was kapot die keren dat ik er was.

Voor ons mannen was het paradijs daar, erg veel mooie vrouwen. Kwamen uit alle landen, zelfs veel uit oekraine. Jammer dat ze vaak net wat te jong waren, voor mij dan. Zelf wel een russische aan de haak geslagen, wat schatjes zijn dat toch. Mis haar nu al.

Zal nu maar stoppen met zeveren en gaan slapen, morgen alweer lekker werken pfffff, tis niet eens nodig naar deze cheap ass vakantie.

ps: heb jou niet gezien barb, welk hotel zat je?
Waarschuw beheerder
Wij hebben 12 dagen aan Sunny Beach gezeten en hebben ons er super vermaakt.
Voor mensen die van lifebandjes houden is de Iceberg wel lache plek, maar voor R&b muziek en club etc is L'azur wel een goede locatie.
Disco orange draait veel R&b (de bekendere nummers), en bij muziekcafe Fenix gaat het dak er echt af.
Van alles wat draaien ze daar.
Hier een plattegrond waar je alles kunt vinden, Fenix enzo staan er allemaal op vermeld.
Verder kun je in de meeste cafes wel Heineken krijgen, en neem anders Kamenitze, Tuborg bier is smerig (mijn smaak dan)

http://www.orangedisco.net/site/en/location.html
Waarschuw beheerder
Die tuborg rotzooi komt ook uit zweden volgens mij,gewoon kaminitza drinken!Prima bier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Groenekan op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:23:
kaminitza drinken!Prima bier

de eerste paar dagen maar na een week heb je dat spul ook wel weer gezien toen zijn we maar overgestapt op de becks
Waarschuw beheerder
donateur
is er geen tent waar ze de gas erop gooien? jump, hardstyle etc.?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 09:44:
is er geen tent waar ze de gas erop gooien? jump, hardstyle etc.?

Ik ben ze niet tegen gekomen

Waarschuw beheerder
nou, ben net terug van golden sands...

het land op zich en de winkeltjes waren wel leuk.
het is er ook echt erg goedkoop.

alleen het eten en het uitgaan daar vond ik echt niks...
daarvoor zou ik er nie meer heen gaan...

maar we hebben lekker weer gehad, super hotel (club paradise park) echt grote kamers en netjes (zelfs een wirlpool in de badkamer)

voor mij hoeft t niet zo nodig daar nog een keer heen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:51:
Ik ben ze niet tegen gekomen

:( ik denk dat ik dan nog maar wat plaatjes meeneem :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 12:18:
ik denk dat ik dan nog maar wat plaatjes meeneem

Gewoon die dj onder druk zetten
draaien die hap:D
Als je hem genoeg betaald draait die alles:9
Waarschuw beheerder
donateur
ik draai zelf wel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 13:24:
ik draai zelf wel

Dat kan ook:)
Waarschuw beheerder
Bulgarije is top ja, maar volgens mij begint de verhouding mannen/vrouwen te veranderen. Je moet tot uiterlijk de 1e week van augustus gaan.
Tis wel volop best daar op vrijdag in orange bar scandinavian party met wet-tshirt contests en al die zooi. En de XL scoringskans XL, als je daar niemand kan krijgen..... volop best vakantietje!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bianconero op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:33:
ps: heb jou niet gezien barb, welk hotel zat je?

Heb jou ook niet gezien nee! Wij zaten in Paradise Green parc, echt heel mooi appartement hadden we daar..grote, nette kamers, vet zwembad, super dus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:28:
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 13:24:
ik draai zelf wel

Dat kan ook

alleen dan kom ik wel over de 20 kilo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 15:09:
alleen dan kom ik wel over de 20 kilo

Dat moet je er dan maar voor over hebben:)
Waarschuw beheerder
donateur
betaal jij het overgewicht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 16 augustus 2006 om 15:40:
betaal jij het overgewicht?

Ik heb er niks meer aan
ik heb al 12 dagen lang die scheit muziek
daar aangehoord
100x per dag boten anna :(
Waarschuw beheerder
Gisteren terug gekomen van goudstrand 8 dagen geweest super leuke vakantie gehad.8)8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 15:49:
100x per dag boten anna

ik heb de hardcore top 100 van ID&T bij, lekker knallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 16 augustus 2006 om 13:56:
Heb jou ook niet gezien nee! Wij zaten in Paradise Green parc, echt heel mooi appartement hadden we daar..grote, nette kamers, vet zwembad, super dus

dan zat jij volgens mij aan de andere kant van de barstreet. Ik zat in app Iglika I-II, vlakbij hotel Admiral. Bij ons wat het ook prachtig en lekker groot, het enige wat we miste was een zwembad.....

damn wat wil ik graag terug :(

Boten anna heb ik amper gehoord, wel dat andere trance nummer wat ze in elk kraampje draaide. R-b kwam me laatste weken wel de strot uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, ik zit nu in Sunny Beach, mag vanavond draaien in Club Orange. Vanaf een uur of twaalf.....dus als je zin hebt?

Vind de vakantie helemaal te gek, spot goedkoop en wat er gezegd wordt over het eten is waar....vaak lauw...ben er gelukkig nog niet ziek geworden of zo, hopelijk blijft dat zo.

Afgelopen week gedraaid in strandtent Energie in het centrum van Sunny Beach. Die Bulgaren konden niet meer blijven zitten en waren gecharmeerd van de platen uit Nederland.

Voor mensen die nadenken over Bulgarije...gewoon doen.
Mensen zijn vrij stug maar over het algemeen wel aardig.
Nogmaals het kost geen drol. Een baco voor 2 Leva (iets meer dan 1 euro.)

Seeya

Waarschuw beheerder
Ik ben gisteren terug gekomen... Heb echt een supervakantie gehad in Sunny Beach!! We zaten met z'n zessen in Sun City 1, een mooi appartement met een megagroot zwembad!! Alles was spotgoedkoop maar dat weten jullie inmiddels wel.

Die tuborg rotzooi komt ook uit zweden volgens mij,gewoon kaminitza drinken!Prima bier

Klopt, kaminitza was heel goed te drinken. Becks was ook niet verkeerd...

Ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik ga volgend jaar zeker weer terug!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bianconero op woensdag 16 augustus 2006 om 21:22:
Boten anna heb ik amper gehoord,

Had je een paar weken eerder moeten gaan, ze draaiden dat nummer overal, werd er gek van. samen met dat nummer van Bob Sinclair-World Hold On

Waarschuw beheerder
Vannacht teruggekomen, sunnybeach Bravo 5 net om de hoek van de boulevard waar ook de XL aan lag,
supervakantie gehad,
weinig bier gedronken, de bacos smaakten beter B)

boten anna veel vrij vaak gehoord, net als asle feat leya - lucky you en world hold on

mooi moment was nog wel toen we bij de funny pub zaten tijden nederland - ierland, aardig wat ieren bij het begin,
juichen bij het afgekeurde doelpunt, minuut later toch de 1-0 8) kwartier voor t einde maar weinig ieren meer gezien :roflol:
Waarschuw beheerder
Ben dit jaar een week in Sunny Beach geweest en was er graag nog wat langer gebleven. Behalve de klote reis heen (in totaal 7u vertraging) heb ik een topvakantie gehad!

Waarschuw beheerder
Echt een top vakantie gehad in sunny beach.
Appartement sun city 1 is echt top.
Alles goed voor elkaar:d

Al met al perfecte vakantie bestemming..:cheer:
Waarschuw beheerder
NET TERUG ...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:18:
Ik ben gisteren terug gekomen... Heb echt een supervakantie gehad in Sunny Beach!! We zaten met z'n zessen in Sun City 1, een mooi appartement met een megagroot zwembad!! Alles was spotgoedkoop maar dat weten jullie inmiddels wel.

Klopt, kaminitza was heel goed te drinken. Becks was ook niet verkeerd...

Ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik ga volgend jaar zeker weer terug!!!

Heb met jou zitten ouwehoeren in het zwembad, veel bruikbare info gehad, bedankt nog daarvoor ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:50:
Echt een top vakantie gehad in sunny beach.
Appartement sun city 1 is echt top.
Alles goed voor elkaar

Al met al perfecte vakantie bestemming..

Tukkers ... :/ aka boeren :yes:

Als je naar Bulgarije wil is SUNCITY 1 zeker aan te raden. Super mooi complex met ruime appartementen. Super chill zwembad, lekker wijf (MARGARITA) achter de BAR...Dicht bij Cacao Beach, dus 5 minuten lopen voor dikke strandfeesten.

Enige minpunt voor mij was het eten ... te vaak, te ranzig gegeten daar in SunnyBeach.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op dinsdag 29 augustus 2006 om 02:18:
Tukkers ... aka boeren

:jaja:....:p
Waarschuw beheerder
donateur
Enige minpunt voor mij was het eten ... te vaak, te ranzig gegeten daar in SunnyBeach.

Ik zat in iberostar sunny beach resort met 4 sterren en topeten gehad! Ik had een leuk idee... laatste avond in het stadje eten, gevolg: koude soep 2 keer, en magnetron friet :S verders een topvakantie gehad!!! ben het meeste in de amigo's bar geweest cocktails heften :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 19:23:
Tukkers ... aka boeren

omg trots ... :S ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op dinsdag 29 augustus 2006 om 23:56:
omg trots ... ?

:jaja:..waarom niet?...

Waarschuw beheerder

ja dat vond ik nou dus ook, mijn darme die stelde dat lauwe/rauwe voedsel niet op prijs
gevolg: veel wc bezoekjes
dat is echt het enige nadeel van t land daar voor de rest super feestbestemming

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 18:15:
ja dat vond ik nou dus ook, mijn darme die stelde dat lauwe/rauwe voedsel niet op prijs
gevolg: veel wc bezoekjes

Ja wij hadden daar ook heel veel last van. Volgend jaar gewoon een kilo norit meenemen dan komt het allemaal goed!!! :P
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar en 2 jaar daarvoor op het Gouden strand geweest, was wel leuk..

Maar dit jaar ben ik naar het Zonnenstrand geweest, en dat is echt een aanrader!!

Ik heb het heletijd vergeleken en ben tot de conclusie gekomen dat het goudenstrand meer een dorp is en zonnenstrand echt een stad! Veel kooler dus!

Ik heb nog nooit zo'n vette vakantie gehad! Hahaha.
Eten is goedkoop, drank is goedkoop.
Dus hele vakantie lam ahaha.
:cocktail: :beer:
En dan weer lekker uitgaren op het strand.
Heerlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik 200 euro kwijt
zusje 900
maat 100 nogiets

stelletje dieven
pas op waar je pint voor het weet hebben ze je pincode en ben je de lul
Waarschuw beheerder
donateur
juist maat goed gezegd ,alles is perfect,pin daar alleen nooit van je leven want ze hebben vrijdag geld eraf gehaald in bulgarije terwijl ik allang thuis ben