Partyflock

Forumonderwerp · 838347
27662x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb de meeste leuke locaties in Zuid-Europa nu wel gehad en we zaten rond te kijken bij het reisbureau en kwamen op Bulgarije; Sunny Beach en Golden Sands.

Iemand die hier geweest is of iets meer kan vertellen over het uitgaan, de mensen, etc. daaro en wat het verschil is tussen Sunny Beach & Golden Sands?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op dinsdag 29 augustus 2006 om 23:56:
omg trots ... ?

:jaja:..waarom niet?...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op dinsdag 29 augustus 2006 om 02:18:
Enige minpunt voor mij was het eten ... te vaak, te ranzig gegeten daar in SunnyBeach.

ja dat vond ik nou dus ook, mijn darme die stelde dat lauwe/rauwe voedsel niet op prijs
gevolg: veel wc bezoekjes
dat is echt het enige nadeel van t land daar voor de rest super feestbestemming

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 18:15:
ja dat vond ik nou dus ook, mijn darme die stelde dat lauwe/rauwe voedsel niet op prijs
gevolg: veel wc bezoekjes

Ja wij hadden daar ook heel veel last van. Volgend jaar gewoon een kilo norit meenemen dan komt het allemaal goed!!! :P
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar en 2 jaar daarvoor op het Gouden strand geweest, was wel leuk..

Maar dit jaar ben ik naar het Zonnenstrand geweest, en dat is echt een aanrader!!

Ik heb het heletijd vergeleken en ben tot de conclusie gekomen dat het goudenstrand meer een dorp is en zonnenstrand echt een stad! Veel kooler dus!

Ik heb nog nooit zo'n vette vakantie gehad! Hahaha.
Eten is goedkoop, drank is goedkoop.
Dus hele vakantie lam ahaha.
:cocktail: :beer:
En dan weer lekker uitgaren op het strand.
Heerlijk!
laatste aanpassing

Artiest VNM
Waarschuw beheerder
ik 200 euro kwijt
zusje 900
maat 100 nogiets

stelletje dieven
pas op waar je pint voor het weet hebben ze je pincode en ben je de lul
Waarschuw beheerder
donateur
juist maat goed gezegd ,alles is perfect,pin daar alleen nooit van je leven want ze hebben vrijdag geld eraf gehaald in bulgarije terwijl ik allang thuis ben