Partyflock

Forumonderwerp · 838347
Ik heb de meeste leuke locaties in Zuid-Europa nu wel gehad en we zaten rond te kijken bij het reisbureau en kwamen op Bulgarije; Sunny Beach en Golden Sands.

Iemand die hier geweest is of iets meer kan vertellen over het uitgaan, de mensen, etc. daaro en wat het verschil is tussen Sunny Beach & Golden Sands?
nee:no:
als je toevallig voorbij Plovdiv komt, doe me vriendin de groeten :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:48:
Nee

zo kom jij dus aan ruim 16000 posts (Y)

Ben wel in Albena geweest en moet zeggen dat het mij best beviel......

Maar ik was er in '99.

Ziet er wel uit als een voormalig "Sovjet Paradijs".....maar nogmaals.....cheap beer, mooie meiden en af en toe wat opgefokte Macedoniers!

Vorig jaar in Varna Albena geweest...was goed te doen !!! aardige mensen, redelijk goedkoop. Alleen minder dat er maar 2 discotheken waren ongeveer en wat kleine barretjes...maar heb me prima vermaakt.

hoorde dat golden sands stukken beter was qua uitgaan! Sunny Beach wil ik zeker nog is heen !!!

Bulgarije: aanrader wat mij betrefd ! beviel me stukken beter dan Turkije.

Zelf ook paar jaar gelden naar Varna Albena geweest, we hadden hotel met daartussen de boulevard en daarna gelijk het strand was ideaal, je kon ook lekker heel die boulevard uitlopen en op het einde allemaal eet tentjes, toen ik geweest ben had je ook nog S'avons een markt die was gewoon elke avond open was ook heel leuk! niet duur daar kwa eten drinken enzv... allen om echt te stappen zit je er niet echt goed maar daar zou ik bij het reisbureau gewoon even over informeren!
Vorig jaar sunnybeach geweest echt geweldige vakantie gehad en lekker goedkoop :D

Uitspraak van EdwinNX op dinsdag 27 december 2005 om 16:40:

waren daar ook veel Engelsen ??? edwinnx
Ja en die zijn knettergek haha maar ook veel scandinaviers :zuipen:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:21:
waren daar ook veel Engelsen ???

In '99 niet!
vorig jaar wel :D:Zuipen:
Denk volgend jaar ook weer lekker :Zuipen:
gouden strand en zonnestrand zijn bekendste plaatsen inderdaad

tzijn zoweiso hele brede zandstranden aan de zwarte zee kust

voor ech een week partyen moet je daar niet komen
maar er zal heus wel wat te doen zijn

plus groot voordeel de prijzen zijn daar nog niet zo gestegen als in de rest van europa
Uitspraak van *Simoontje* (K) op donderdag 29 december 2005 om 18:59:
voor ech een week partyen moet je daar niet komen
maar er zal heus wel wat te doen zijn

Ja ieder zijn manier van partyen maar ik ben daar elke dag los gegaan okweej de muziek tja is niet echt wat maarvoor de rest is het beter ,maar de prijs maakt het juist het beste :D
Ckers :D maar het wordt wel place 2 be want de hotels en clubs schieten als paddostoelen de grond uit :bouncE:

ja...bulgarije is zeker een land met toekomst !!! :P hopelijk volgende zomer naar sunny beach :)

wij hebben net besloten om deze zomer richting sunny beach te gaan :jaja:
Wij gaan ook met een groep naar sunny beach!

Ben erg benieuwd, er zou genoeg te doen zijn, maar de muziek is natuurlijk nooit zoals hier in nederland :no:

Uitspraak van jill-nmgn op maandag 16 januari 2006 om 17:10:
maar de muziek is natuurlijk nooit zoals hier in nederland

maak me eigen feestje wel daar :jaja:
wij gaan dit jaar met de groep ook een kijkje nemen in SUNNY BEACH ben benieuwd.....

Bulgarije is goed te doen.. Appartement zijn mooi.. Uitgaan viel mij een beetje tegen.
Strand was goed te doen de hele dag hoorde je de housebeats over het water galmen. Je hoeft je niet te verbazen als je kereltjes van half 20 ferraries ziet rijden.. En een zeer aangenaam weertje..

en cheap

is het streng daar met politie???

Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.. Maffia is daar de baas...

Gisteren geboekt. Gaan 7 augustus met 8 personen naar het Zonnestrand. Appartement Sun City... Ben benieuwd...

Mooi app zaten wij vorig jaar ook werd toen net opgeleverd.. Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:34:
Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds.

Och daar heb ik 4 jaar geleden in Chersonissos ook last van gehad. Aansteker + bus deodorant doet wonderen. :P

Maar ben blij dat ik eens een reactie krijg over dat appartement. Kan nergens wat vinden over Sun City.

Wij gaan de 23e juli t/m 7 augustus :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:34:
Alleen veel van die rare kakkerlakken 'savonds

Toen ik daar was hadden ze dus ook een plaag verschrikkelijk overal kwam je die kutbeesten tegen!! zelfs in me bed later gehoord dat je een vochtige handdoek tgen je deur moest leggen dat hield de meeste wel buiten!

Klote beesten zijn het elke keer met kokend water over het balkon, maar ze kwamen overal vandaan..

Hahaha fijn dat ongediertje:)

Iemand in riu helios bay geweest??????

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 21:20:
Iemand in riu helios bay geweest??????

:no:

bulgarije schijnt heel mooi te zijn, wil er ook wel is heen.. maar bulgaren zijn over het algemeen niet de schoonste en dat staat me weer een beetje tegen :S
Wij willen ook met een vriendengroep. Wij gaan naar het zonnestrand waarschijnlijk. Iemand die een goed hotel weet? En hoe zijn de discotheken/barren daar?

Sun City. De barren zijn allemaal erg mooi, maar niet veel te doen overal omdat ze zoooooveeel hebben. Muziek is ook niet zoals in nederland. Veelal oud. Wel veel scandinaviers :yes:

Die bulgaren geven elke twee weken op het strand s avonds wel een dance feest erg druk! Wordt geregeld door de rijkere maffia boys (wat ik begrepen had)

SUN CITY is een mooi appartement, was vorig jaar opgeleverd. Er is een nieuwe en een oude sun city

Eten is in de toeristische tenten goed te doen :9
laatste aanpassing
Okeej dank je. Goede informatie!!!!

Hoor het wel als je meer wilt weten.. pb me dan maar..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 23:29:
Er is een nieuwe en een oude sun city

Is hotel sun city dan de oude???

Hoe ver ligt sun city van het centrum af? Op de meeste kaartjes die ik op internet kan vinden staat het nog niet. Waarschijnlijk omdat het vorig jaar opgeleverd is.

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de nieuwe. Die ligt wel iets van het centrum af, maar wel dicht bij het strand waar de bulgaren zelf ook zitten en daar zitten wel leuke tentjes. Maar als je uit moet kan je taxi nemen kost geen drol..
heb net de bevestiging binnen>>> Hotel bahami 3 t/m 17 juli:)

Is net een nieuw hotel, stonden zelfs nog geen foto's bij alleen van die computer tekeningen!

Heb er zin in!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:21:
Maar als je uit moet kan je taxi nemen kost geen drol..

Hehe, heel Bulgarije kost geen drol! Ben er in 2004 geweest. Prima vermaakt.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:21:
Die ligt wel iets van het centrum af

Ja want ik lees op de site van gogotours (daar hebben we bij geboekt) dat het op 800 meter van het centrum ligt. Op engelse sites lees ik echter dat het een half uur lopen is naar het centrum.
Nu bedoelen ze bij gogotours het centrum van Nessebar.

Klopt het dat we wel in de buurt van discotheek Lazur (of hoe dat ding ook mag heten) liggen?

zeker wel half uur lopen, gewoon taxitje pakken ja en die disco is wel in de buurt..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:14:
Hehe, heel Bulgarije kost geen drol! Ben er in 2004 geweest. Prima vermaakt.laatste aanpassing 19 januari 2006 14:17

Waar ben je niet geweest ;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:47:
Waar ben je niet geweest

Hehe ...

Wij waren ook met Gogo geloof ik. Kun je ook zo'n uitstapje maken naar Istanbul. Dat was ook goed te doen, alleen die ellendig lange busreis(combi ;-)) ... :-(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 12:10:
Maffia is daar de baas...

Waren wezen stappen in een discotheek (Manga ofzo?? met grote groene lichten aan de buitenkant). Stond ik rustig in de rij om te gaan pissen, worden we hardhandig effe op zij gezet door een aantal brede gasten. Er moest iemand voor ...

Bleek later iemand van de maffia te zijn, die eigenaar zijn van die toko ...