Partyflock

Forumonderwerp · 836319
Waarschuw beheerder
ik zit erg in twijfel of ik een maat van me nog wel serieus moet nemen. Ik had namelijk gevraagt of hij wat wilde schrijven in mijn flokkerdevlok gastenboek.

afgelopen 3 december had hij gezegt dat hij wel een stukje zou schrijven. 4 december had ik dus gelijk gekeken en er stond nog niks. Nou ja dacht ik...zal ie wel vergeten zijn.
Ik had hem erop aangesproken en hij zei iets in de trant van: 'Ja Sorry, ik had andere dingen aan mijn hoofd' (weet niet of hij dit letterlijk zo heeft gezegt maar het was wel iets in die richting)

Enfin, hij zou het alsnog doen dus. Nu heb ik nog eens goed gekeken maar er staat nog steeds niks.

Wat is een vriendschap je waard denk ik dan bij mezelf?

Ik zit nu zwaar in een dip, voel me best kl*te om het zo maar te zeggen... Want ik weet niet meer of ik hem uberhaupt nog kan vertrouwen enzo.. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken??

Waarschuw beheerder
Nou als hij dat niet wil doen :s

Dumpen zo'n vriend (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is best ernstig ja..

ik zou zeker een gesprek met hem aangaan...en vertellen hoe rot je je eronder voelt

sterkte ermee :flower:

:P

Waarschuw beheerder
Ik zou andere vrienden gaan zoeken, deze vriendschap is duidelijk niks waard :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:21:
in mijn flokkerdevlok gastenboek.

Hahahahahahahahaha : point-and-laugh:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffffffffff waar maak je je druk om :S dus omdat ie niets in je gasten boek schrijft voel jij je in een dip

get a lif man

dan schrijft ie t lekker niej

soms zie ik me vriendinnen 2 weken niet maar weet wel dat t goed zit dan
Waarschuw beheerder
Wil je erover praten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op zaterdag 17 december 2005 om 14:23:
ik zou zeker een gesprek met hem aangaan...en vertellen hoe rot je je eronder voelt

:yes: :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
uhmm, kerel get over it

het gaat echt nergens over, boeie dat die dude het niet doet, het is maar schrijven in een gastenboek man, als het nou om leven en dood ging tja dan ist anders
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij snapt iemand de ernst van deze situatie niet 8)

Waarschuw beheerder
Pfff dumpen en nieuwe vrienden zoeken!!!

Succes(f)

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op zaterdag 17 december 2005 om 14:25:
Volgens mij snapt iemand de ernst van deze situatie niet

Idd 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet hoe je je voelt :cry:

Waarschuw beheerder
Dit is best ernstig ja..

WAAAAAAAAT???

ernstig??? waar de fuck heb je het over??? het slaat nergens op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
get a lif man

ik zou wel willen, maar hoe kom ik bij Lif, heb jij de contactgegevens van Leksands Idrottsförening Ishockey???

[img width=640 height=480]http://www.leksandstars.com/arkiv/bilder/bakgrunder/bilder/lif-logo-rund-1024x768.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:27:
WAAAAAAAAT???

als ik dit mee zou maken, zou ook mn hele kerst verpest zijn! :O
Waarschuw beheerder
heb je alleen maar contact via PF met hem ????:S

anders pak je toch gewoon de telefoon???? :D

Waarschuw beheerder
als je zn nr geeft gaan we m met zn allen stalken

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FunkieMamaXavi op zaterdag 17 december 2005 om 14:24:
pffffffffffff waar maak je je druk om dus omdat ie niets in je gasten boek schrijft voel jij je in een dip

get a lif man

Hahaha.. Dat mensen hier in trappe en er serieus op in gaan

Waarschuw beheerder
Nou als iemand niet in mijn gastenboek schrijft dan is ie mijn vriendje niet hoor! Hehehehehehe 8)
Waarschuw beheerder
:cry: Ik krijg er tranen van in m'n ogen! Je verdient het niet om zo behandeld te worden!
Je moet 1 ding in je achterhoofd houden, JE VERDIENT BETERE VRIENDEN!!!
Ik hoop dat je je beter voelt als ik wat in je gastenboek schrijf? Ik weet dat het het niet haalt bij het gevoel dat je krijgt wanneer een echte vriend erin signed, maar ik doe ook maar wat in mijn bereik ligt.

Sterkte!

Waarschuw beheerder
Hahaha.. Dat mensen hier in trappe en er serieus op in gaan

ik trapte er idd ook redelijk in ja, als ik het nog eens goed lees is het gewoon te triest als ie dit serieus meent dat kan gewoon niet anders
Waarschuw beheerder
:gaap: Lekker belangrijk of iemand wel of niet wat in je gastenboek schrijft :S
Je gaat mij niet vertellen dat je een vriendschap daarvoor gaat verbreken. Zal wel meer aan de hand zijn misschien andere dingen waardoor je aan t twijfelen bent of het wel een echte vriend van me je is?
Maja je kan iemand ook niet verplichten iets te schrijven als ie dat niet wil.

succes er mee (F)
nou jeff laat die mensen maar lullen hoor als jij je gezonde emoties wil laten zien dan mag jij dat jonge. ik kan me voorstellen dat het voor zo een zachtaardig persoon als jij niet helemaal te vatten is wat hier gebeurt.....maar je moet natuurlijk ook een keer in je leven zeggen ik laat het achter me en ga door met de dagelijkse dingentjes.. toch? ik zou zeggen begin maar rustig niet alles in 1x.. opbouwen en dan uiteindelijk op een mooie zonnige dag zal je het licht zien daar aan het einde van die donker weg zal staan de god naar jouw wens ik gok erop dat dat JOHANNES GODES TECHNO zal zijn ik ken hem al jeff.... maar de groeten doen kan nooit kwaad.kus een krijger
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op zaterdag 17 december 2005 om 14:35:

Vind ik wel. Kom op he, je bent toch vrienden??!! Straks staan er allemaal berichtjes in zijn gastenboek, behalve die van zijn vriend! :/

Dumpen die gozer!!
Waarschuw beheerder
Prima als je je emoties wil tonen hoor, lijkt me alleen niet verstandig om dat op partyflock te doen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind ik nou een mooi forumonderwerp... :respect:

Zegt meteen weer iets van het niveau van de gemiddelde partyflock bezoeker...... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:32:
Nou als iemand niet in mijn gastenboek schrijft dan is ie mijn vriendje niet hoor!

:O niet????

:C :C :C
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrienden of geen vrienden als iemand niet wil schrijven in je gastenboek (damn waar gaat dit over :S) moet ie dat toch lekker zelf weten?
Naar mijn mening staat dat helemaal los van of je wel geen goeie vrienden bent.
Waarschuw beheerder
ik lees hartverwarmende dingen hier... En natuurlijk weet ik ook wel dat zoiets niet het einde is van het leven. Maar ik weet gewoon niet of zo'n vriendschap nog wel zin heeft..

Jochem Kwakenberg is gewoon ietswat teveel opgegaan in zijn eigen wereld en ik ben in het 'mulle zand' geraakt....

Ik heb Jochem al op negeer gezet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op zaterdag 17 december 2005 om 14:23:

Ja, als echte vrienden moet je alles kunnen zeggen. Als hij dit niet pikt weet je meteen wat je aan hem hebt... Niets dus. Sterkte (y)
Waarschuw beheerder
Vrienden of geen vrienden als iemand niet wil schrijven in je gastenboek (damn waar gaat dit over ) moet ie dat toch lekker zelf weten?

jij hebt makkelijk praten met 275 vrinden in je lijst Tante Klaartje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan me het gevoel dat je nu hebt heel goed voorstellen. Ik verloor ooit Anakin aan de Sith. Moeilijke kwestie dat was. Zie hem nu nog staan in z'n zwarte pak.

In jou geval zou ik die maat er tog maar direct op aanspreken en zeggen wat je dwars zit. Aan de reactie kun je merken oftie het meent. Zo nee, gooi hem dan voor de bierton.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:41:
Jochem Kwakenberg is gewoon ietswat teveel opgegaan in zijn eigen wereld en ik ben in het 'mulle zand' geraakt....

Ik heb Jochem al op negeer gezet

Nou nou nou, je loopt wel erg hard van stapel. Hij weet nog niet wat ie verkeerd gedaan heeft. Scheld hem eerst ff de huid vol (y)
Waarschuw beheerder
pffffffffffff waar maak je je druk om dus omdat ie niets in je gasten boek schrijft voel jij je in een dip

get a lif man

8)

Maar goed vriendschap breken...heb je niks aan zulke figuren(n)

Waarschuw beheerder
balen als je hier mee zit.Misschien had je vriend veel aan zijn hoofd het is maar je flokkerdevlok gastenboek daarmee kan je vriendschap eg niet meten.(K)

Waarschuw beheerder

get a lif man

Wat nou 8)? Zo is het en niej anders!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op zaterdag 17 december 2005 om 14:38:
Zegt meteen weer iets van het niveau van de gemiddelde partyflock bezoeker......

Tjah idd dat zeker:jaja: :D

Superlooske's haha...8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij hebt makkelijk praten met 275 vrinden in je lijst Tante Klaartje

Lekker belangrijk hoeveel mensen je in je vriendenlijst heb staan :S
En er zijn er maar een paar uit die hele lijst die ik tot mijn vrienden kring reken.
Meeste mensen zijn bekende die ik regelmatig tegenkom op feestjes, maar geen mensen waar ik lief en leed mee deel. Gewoon handig om op deze manier contact te houden en natuurlijk zijn er genoeg mensen die graag aan aan vrienden race mee doen ach als hun er blij van worden, ga ik niet moeilijk doen.
Maar goed ff On Topic: Maak je niet zo druk (F)

Waarschuw beheerder

En dat alleen maar aan de hand van een berichtje in je gastenboek!?!?!
Bij mij gaat vriendschap tog nog wel verder dan een berichtje in een gastenboek!?!?!?!?:yes:

En dat je je daar rot om voelt, kan ik me enigzins nog voorstellen, maar praat er dan met diegene over, en verteld hem/haar je gevoelens....!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op zaterdag 17 december 2005 om 14:47:
Maak je niet zo druk

Maak je niet zo druk? Waarom niet? Is het tegenwoordig verboden om emoties te hebben ofzo? Met al die kille mensen om je heen is het juist fijn dat je je ei hier nog kwijt kunt. Lang leve partyflock en zijn meelevende bezoekers :cheer:
mag ik even reageren op SICKNESS AFGHANISTAN! er verwijnen ook mensen uit je lijst nu is een lijkt mij een mooi moment om te vertellen waar ze gebleven zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:48:
En dat je je daar rot om voelt, kan ik me enigzins nog voorstellen, maar praat er dan met diegene over, en verteld hem/haar je gevoelens....!!laatste aanpassing 17 december 2005 14:49

Ze kan het haar voorstellen....hahah(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:41:
Ik heb Jochem al op negeer gezet

Tsja dat zou ik nou ook weer niet doen... Straks heeft hij wel een goede reden(misschien lag hij in het ziekenhuis met ontstoken aambeien?) En dan negeer jij hém! Terwijl hij jou misschien wel heel hard nodig heeft! Geef hem iig de kans om het nog te bewijzen dat hij het zo niet bedoelde, en anders: Exit!

More power 2 U!
Waarschuw beheerder
Ze kan het haar voorstellen....hahah

zij word ook echt de lievelingstante van de familie!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ruby* b)Think Pink b) op zaterdag 17 december 2005 om 14:51:
lag hij in het ziekenhuis met ontstoken aambeien?)

Haha(y)...idd kan van alles tussen zijn gekomen.....dat weet je niet...

Maar goed veel succes ermee iig8)

Waarschuw beheerder
jezus je bent dus wel serieus??

ahahahahahaha dude, wat ben jij voor gay dan? boeieeeee het is maar een gastenboek zeg tering...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:56:

ahahahahahaha dude, wat ben jij voor gay dan? boeieeeee het is maar een gastenboek zeg tering...

Tuurlijk....dan begrijp je toch zelf ook wel...B)
Is toch niks anders...als de problemen die hier normaal worden besproken:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd, toont het niveau van de gemiddelde partyflocker aan :P
Waarschuw beheerder

Tjonge, weet je dat dit wat jij nu zegt best pijn en kwetsend overkomt... Sorry hoor als er ook gevoelsmensen bestaan... Mijn Tante Jeltje zat even mee te lezen en knikte haar hoofd van ongenoegen.. Zij vind dit forum uberhaupt niet geschikt voor mij maar telkens als ik haar wil overtuigen dat er ook aardige mensen zijn hier leest ze zulks 'op mijn persoontje'gerichte teksten!!!!

Mensen ,Wees toch lief voor mekaar!
Waarschuw beheerder

get a lif man

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:25:
uhmm, kerel get over it

het gaat echt nergens over, boeie dat die dude het niet doet, het is maar schrijven in een gastenboek man, als het nou om leven en dood ging tja dan ist anders

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:27:
WAAAAAAAAT???

Uitspraak van Sabje :cheer: op zaterdag 17 december 2005 om 14:35:
Lekker belangrijk of iemand wel of niet wat in je gastenboek schrijft
Je gaat mij niet vertellen dat je een vriendschap daarvoor gaat verbreken. Zal wel meer aan de hand zijn misschien andere dingen waardoor je aan t twijfelen bent of het wel een echte vriend van me je is?

succes er mee

Uitspraak van Sabje :cheer: op zaterdag 17 december 2005 om 14:39:
Vrienden of geen vrienden als iemand niet wil schrijven in je gastenboek (damn waar gaat dit over ) moet ie dat toch lekker zelf weten?
Naar mijn mening staat dat helemaal los van of je wel geen goeie vrienden bent

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:48:
En dat alleen maar aan de hand van een berichtje in je gastenboek!?!?!
Bij mij gaat vriendschap tog nog wel verder dan een berichtje in een gastenboek!?!?!?!?

En dat je je daar rot om voelt, kan ik me enigzins nog voorstellen, maar praat er dan met diegene over, en verteld hem/haar je gevoelens....!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 14:56:

:cheer: give me more please :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:54:

WTF, vriendschap gaat bij mij niet om dat ene berichtje in een of ander logboek hoor :no:
Vriendschap gaat VERDER....

Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:43:

Juistem :yes:

Beetje moeilijk doen om een berichtje in je gastenboek....
Enne, ik denk dat je ook bij jezelf eens moet gaan kijken, want je schrijft:

Ik had namelijk gevraagt of hij wat wilde schrijven in mijn flokkerdevlok gastenboek.

Aan een goede vriend vraag je zoiets niet.....:no: Die vriend is op de hoogte van je gastenboek en schrijft er uit zichzelf wel wat in!!:yes: (denk daar maar eens aan....dat het van beide kanten nu komt :yes: )

Lekker smeken om een berichtje in je gastenboek....dat is fijn!!:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 15:04:
Tjonge, weet je dat dit wat jij nu zegt best pijn en kwetsend overkomt...

Nee, jy met je super opmerkingen terug!!:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ondertussen zijn er mensen geweest die wat in het gastenboek hebben gezet...

Deze laat ik aan mijn Tante Jeltje lezen waar ik dit weekend blijf logeren!! Eindelijk kan ik Partyflock in 't zonlicht zetten :)

bedankt voor jullie lieve reacties
Waarschuw beheerder
Ow wat vind ik dit erg voor je :cry:

Ik wens je echt heel veel sterkte om dit te verwerken en probeer het een plekje te geven al besef ik wel terdege dat dit een hele traumatische gebeurtenis voor je is.
Probeer het maar van je af te praten....dat helpt echt :yes:

Hier een troostend gebaartje van mij : :aai: en vergeet niet.....ik denk aan je!!

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:11:
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:54:

WTF, vriendschap gaat bij mij niet om dat ene berichtje in een of ander logboek hoor
Vriendschap gaat VERDER....

Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 14:43:

Juistem

Beetje moeilijk doen om een berichtje in je gastenboek....
Enne, ik denk dat je ook bij jezelf eens moet gaan kijken, want je schrijft:

Ik had namelijk gevraagt of hij wat wilde schrijven in mijn flokkerdevlok gastenboek.

Aan een goede vriend vraag je zoiets niet..... Die vriend is op de hoogte van je gastenboek en schrijft er uit zichzelf wel wat in!! (denk daar maar eens aan....dat het van beide kanten nu komt )

Lekker smeken om een berichtje in je gastenboek....dat is fijn!!

:cheer: :cheer:
You go girl!!!:cheer:

Waarschuw beheerder
Ja onnie dan...waar je je allemaal wel niet druk om kan maken!!
Sjemig, dan vind ik mijn probleem dat ik mijn kammetje met stappen ben vergeten nog daar aan toe :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
men ik wis niet eens dta ik een gastenboek had coolie joelie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:21:
Ja onnie dan...waar je je allemaal wel niet druk om kan maken!!
Sjemig, dan vind ik mijn probleem dat ik mijn kammetje met stappen ben vergeten nog daar aan toe

Groot gelijk hoor:jaja: 8)

Waarschuw beheerder
liefje, als je wilt uithuilen, je bent van harte welkom, kan ook proberen te bemiddelen :cry:
Waarschuw beheerder
liefje, als je wilt uithuilen, je bent van harte welkom, kan ook proberen te bemiddelen

oohoo...nou ik neem dit mee hoor, deze informatie gaat mee jefs knapzak in!! dank u
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niets is zo vervelend als je vrienden je zo laten zitten, kan echt niet hoor 8)
Waarschuw beheerder
donateur
fijn dat je me eraan herinnerd:(
Mijn gasteboek is helemáál leeg :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Waarschuw beheerder
wie wil gaarne wat in mijn poezie album schrijven...

ik heb m al sinds 1986 en alleen mijn moeder heeft er wat ingezet...

snik snik snik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 17 december 2005 om 15:04:
Tjonge, weet je dat dit wat jij nu zegt best pijn en kwetsend overkomt... Sorry hoor als er ook gevoelsmensen bestaan... Mijn Tante Jeltje zat even mee te lezen en knikte haar hoofd van ongenoegen.. Zij vind dit forum uberhaupt niet geschikt voor mij maar telkens als ik haar wil overtuigen dat er ook aardige mensen zijn hier leest ze zulks 'op mijn persoontje'gerichte teksten!!!!

Mensen ,Wees toch lief voor mekaar!

Gelukkig, ik dacht effe dat je dit alles meende!!
Waarschuw beheerder
ik zit erg in twijfel of ik een maat van me nog wel serieus moet nemen. Ik had namelijk gevraagt of hij wat wilde schrijven in mijn flokkerdevlok gastenboek.

afgelopen 3 december had hij gezegt dat hij wel een stukje zou schrijven. 4 december had ik dus gelijk gekeken en er stond nog niks. Nou ja dacht ik...zal ie wel vergeten zijn.
Ik had hem erop aangesproken en hij zei iets in de trant van: 'Ja Sorry, ik had andere dingen aan mijn hoofd' (weet niet of hij dit letterlijk zo heeft gezegt maar het was wel iets in die richting)

Enfin, hij zou het alsnog doen dus. Nu heb ik nog eens goed gekeken maar er staat nog steeds niks.

Ik zit nu zwaar in een dip, voel me best kl*te om het zo maar te zeggen... Want ik weet niet meer of ik hem uberhaupt nog kan vertrouwen enzo.. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken??

hahahahahahahahahaha is dit serieus????
Waarschuw beheerder
hahaha shit, doe ff niet zo zielig zeg!!

Waarschuw beheerder
doe niet zo zielig
Waarschuw beheerder
ach jef trek het je niet aan, volgensmij heb ik geen eens een gastenboek :-(
Dat wil zeggen dat de mensen van pf weten dat er toch niemand in mijn gastenboek zal schrijven :cry:

Waarschuw beheerder
en dat alleen omdat ie niet in een gastboek schrijft...jij bent ook zielig...zo hou je vast niet veel vrienden over8)

Waarschuw beheerder
is het zo belangrijk? :|

Waarschuw beheerder
voor hem draait een vriendschap blijkbaar om een gastenboek...:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 01:17:
voor hem draait een vriendschap blijkbaar om een gastenboek...

en terecht!

Waarschuw beheerder

:/ Gaat wel een beetje ver....

Waarschuw beheerder
Nou, als jouw vriendschap afhangt van een berichtje in een of ander gastenboek... Wie moet zich dan druk maken... Jij of je maat? Dat vraag ik me dan af...

Waarschuw beheerder
:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vrindschap is een illusie, weet je als jijzelf zo'n goede vriend bent van hem, ga je niet zo moeilijk lopen doen om je poeziealbum, en heb je respect voor het feit dat hij dat vast wel een reden heeft om het niet te doen.

maar een vriendschap in de weegschaal zetten hierom?
tsja kun je doen, maar of je jezelf mee verrijkt? ...tijd zal het leren, maar als je met iedereen zo neurotisch omgaat, moet je misschien eens nagaan hoeveel er nog over blijven strax...

anyway, geluk ermee.. en ga je aandacht ergens anders vandaan halen, dat bevredigt een stuk beter dan dit denk ik...
Waarschuw beheerder

het mag wel zeer duidelijk zijn dat de vriendschap zeer weinig betekent voor je maat :( ik zou dan ook onmiddelijk de vriendschap verbreken.

sterkte (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
jezus gast !!!!

hoe oud ben je ?????

ik spreek sommige vrienden een jaar niet !
maar ik weet dat ze er zijn en dat ze altijd klaar voor me staan !!
dat zijn vrienden !!!

Waarschuw beheerder
er zijn maar echt weinig waar je wat mee kan dus wees ook zuinig op zulke vrienden.!!!er zijn altijd meelopers

Waarschuw beheerder
ja dit is duidelijk, het werkt niet bij jullie samen hoor. ik zou onmiddelijk de vriendschap verbreken

maak je niet druk man om 1 berichtje in dat gastenboek..
Waarschuw beheerder
jezus gast !!!!

hoe oud ben je ?????

24 , hoezo wil je alles van me weten.. vind je me leuk?

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn weekeinde gozert en maak je niet zo druk man! :)
Als het een echte vriend is bel je hem op en spreek je lekker het weekeinde af om te gaan stappen.. kan je niet bellen.. dan mail je toch?
Net zo persoonlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 14:05:
kan je niet bellen.. dan mail je toch?

Of je zet iets in z'n gastenboek :yes:
Waarschuw beheerder
Pfoe ik zou zo'n vriend gelijk liks laten liggen, hoe durft ie nou te vergeten iets in je gastenboek te zetten omdat ie t druk had :O
Echte vrienden doen dat niet nee :no:

:gaap: Doe iets met je leven
Waarschuw beheerder
Dit speelde 17 december 2005..

Met kerst heb ik het kerst gevoel in me naar boven gehaald en heb 'm vergeven...

Nu vraag ik me af, ben ik niet te makkelijk... Want nu denkt hij misschien wel: Goh, dat gaat makkelijk, laat ik hem nog eens een kunstje flikken! Misschien maakt hij misbruik van mijn goedheid..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zaterdag 14 januari 2006 om 22:59:
Nu vraag ik me af, ben ik niet te makkelijk... Want nu denkt hij misschien wel: Goh, dat gaat makkelijk, laat ik hem nog eens een kunstje flikken! Misschien maakt hij misbruik van mijn goedheid..

idd.. hij maakt misbruik van je goedheid hoor! ik zou em meteen dumpen.. zo'n vriend.:/

Je zeurt!! Ga wat anders doen..

Waarschuw beheerder
misbruik van mijn goedheid..

Je kunt dit uittesten, voer hem stiekem dronken en zijn ware aard zal verschijnen.

Waarschuw beheerder
Met kerst heb ik het kerst gevoel in me naar boven gehaald en heb 'm vergeven...

Netjes van je

Je moet er wel mee uit kijken, maar ik denk dat je deze keer wel de goede beslissing hebt gemaakt.

Waarschuw beheerder
Fritz, zie ik daar een blot op je tong liggen? Bewapen je wel met wat Haldol als je aan dat spul gaat, want een foute reis zit in een klein hoekje.

Waarschuw beheerder
donateur

Dit kun je gewoon niet menen of ben je egt zo dom?! Om een berichtje in je gastenboek!! Ik denk dat jij maar eens een bezoekje bij de psycholoog moet brengen.. Dat die kerel je vriend nog wil zijn überhaupt, kom op zeg!! Zoek een leven kerel!
Waarschuw beheerder
goh danibanani, wat een nare woorden krijg ik over me heen.

Weet je dat dit me raakt.. Ik ben gevoelig en dit komt hard aan.

Ik heb ook alleen maar enkele vriendinnen. De jongens stoten me allemaal af alsof het niets is. Heb laatst weer een flinke pot staan janken. Het word me gewoon een beetje veel soms.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zondag 15 januari 2006 om 18:27:

Gevoel is een emotie en een emotie kun je uitschakelen.. Dus ja zo hard hoeft het niet aan te kmen :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 02:29:
Fritz, zie ik daar een blot op je tong liggen? Bewapen je wel met wat Haldol als je aan dat spul gaat, want een foute reis zit in een klein hoekje

Hehe, ik heb al heel wat mooie reisjes gemaakt hoor, dat gaat nooit fout bij mij :)

Wat is Haldol?

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:14:
Dit kun je gewoon niet menen of ben je egt zo dom?! Om een berichtje in je gastenboek!! Ik denk dat jij maar eens een bezoekje bij de psycholoog moet brengen.. Dat die kerel je vriend nog wil zijn überhaupt, kom op zeg!! Zoek een leven kerel!

Ik denk dat jij naar een psycholoog moet, jij hebt blijkbaar geen grijntje gevoel meer in je zitten.

Waarschuw beheerder
hahahahaha vind je dat zo belangrijk dan hahahahah:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:20:
Wat is Haldol?

Antipsychoticum, kun je een bad-trip mee afkappen. Maar das gelukkig nog nie nodig geweest:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op zondag 15 januari 2006 om 18:27:
goh danibanani, wat een nare woorden krijg ik over me heen.

Ik heb ook alleen maar enkele vriendinnen. De jongens stoten me allemaal af alsof het niets is. Heb laatst weer een flinke pot staan janken. Het word me gewoon een beetje veel soms.

*zucht?*

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:20:
Ik denk dat jij naar een psycholoog moet, jij hebt blijkbaar geen grijntje gevoel meer in je zitten

:'( Ik loop al bij een psycholoog, maar soms heb ik een terugval.. sorry :S :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:48:
Ik loop al bij een psycholoog, maar soms heb ik een terugval.. sorry

Bij deze je excuses geaccepteerd, hoewel ze meer voor Jef zijn bedoeld natuurlijk.

En succes bij de psycholoog :flower:
Waarschuw beheerder
Bij deze je excuses geaccepteerd, hoewel ze meer voor Jef zijn bedoeld natuurlijk.

Dat begreep ik al.. ze heeftoprecht spijt en natuurlijk vergeef ik het haar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 14:59:

En succes bij de psycholoog

Dank je! :)

Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op maandag 16 januari 2006 om 15:24:
Dat begreep ik al.. ze heeftoprecht spijt en natuurlijk vergeef ik het haar.

Ok dank je wel, sorry voor de botte opmerking :'(

Waarschuw beheerder
maar ja voor een kleinig heid hoef je niet druk over te maken. misschien heeft hij het werkelijk druk.of hij vind de de vriendschap met jouw werkelijk de 2 plaats. maar laat ze toch als ze echte vrienden zijn bellen ze wel eens of smse anders zijn ze gewoon zielig

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk vaak, zijn dr nog wel echte vrienden..

Me maatje heeft al sinds 24 dec nix meer van zich laten horen.. En dat terwijl ze me die avond vertelde dat we het zo leuk hebben samen en vaker wou afspreken..

Blijkt wel weer he..

Dus wat zijn vrienden??

Tegenwoordig kun je alleen maar op jezelf rekenen..
Waarschuw beheerder
24 dec

oooh ,das met kerst.. dat zal hard aankomen meid.. Maar weet je , ik heb van andere flockers hier geleerd sterk te blijven hoe zwaar deze dobber ook voor je is..
Waarschuw beheerder
t is toch wel godsongelooflijk dat er nog mensen zijn die hier serieus op in gaan....:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuk op dinsdag 17 januari 2006 om 23:34:
t is toch wel godsongelooflijk dat er nog mensen zijn die hier serieus op in gaan....

hihi!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op woensdag 18 januari 2006 om 15:53:
spanning

Ja sorry, dr ging net een lampje kapot en die wou ik vervangen en toen kreeg ik een schok.. Tja vrouwen en techniek :X dus ik zit nu de hele tijd "hihi!!" te doen

HIHI!!

Waarschuw beheerder
t is toch wel godsongelooflijk dat er nog mensen zijn die hier serieus op in gaan....

Wat bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Is het zo erg dan om hier gewoon eens over te kletsen??

Pff..

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder

toch niet zo raar als er een keer wel serieus gereageerd wordt of wel?

ja je zou het niet snel verwachten op deze site he als je naar veel onderwerpen en reacties kijkt.

Maar het kan wel hoor, dus laat iedereen gewoon lekker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is het zo erg dan om hier gewoon eens over te kletsen??

Pff..

juist jolien, vertel de mensen maar eens goed de waarheid

Waarschuw beheerder
Whahahaha wat een maat zeg zou um meteen dumpen!!
POTFERDIKKIE HIJ SCHRYF NIE EENS IN JE GASTENBOEK!! :-p
Waarschuw beheerder
Die maat van me had dit topic ontdekt en heeft zijn excuus aangeboden. Ik heb het aanvaard maar wel erbij verteld dat mijn inziens de vriendschap niet veel zin meer heeft

Waarschuw beheerder
Juist, wijs besluit :9

:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op dinsdag 24 januari 2006 om 13:40:
Ik heb het aanvaard maar wel erbij verteld dat mijn inziens de vriendschap niet veel zin meer heeft

Het lijkt mij dat je z'n excuses dan niet echt hebt aanvaard wel?
Waarschuw beheerder
Je bent wel erg zielig hoor :(

Waarschuw beheerder
:no: kansloos dit

Waarschuw beheerder
Ik wil wel een bericht in je gastenboek schrijven hoor.. :p

Waarschuw beheerder
Het lijkt mij dat je z'n excuses dan niet echt hebt aanvaard wel?

dat ziet u verkeerd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op dinsdag 24 januari 2006 om 15:45:
dat ziet u verkeerd!

Ja?

Je moet wel beseffen, denk ik, dat hij niet heeft ingezien hoe belangrijk het gastenboek voor jou is. De ene persoon hecht daar meer waarde aan dan de ander.
Waarschuw beheerder
De ene persoon hecht daar meer waarde aan dan de ander.

Precies, ik hecht gewoon veel waarde aan de essentiële dingen van het leven
Waarschuw beheerder
Omdat hij niet in dat boek schrijft?
ZIjn wel ergere dingen.
Waarschuw beheerder
ZIjn wel ergere dingen.

noem eens wat. Ik kan momenteel niet echt iets verzinnen wat ik nou erger vind hoor.

Had laatst een lekke band. Kijk, dat is ook vervelend maar ja.. die kon ik nog mooi naar de fietsenmaker brengen. Ik hoor je nu denken: Jeetje dat kost je wel gelijk weer 10 Euro. Maar hé, dat is toch niet zo erg. 10 EURO is toch NIET het einde van de wereld. Pff,er zijn ergere dingen hoor , bijvoorbeeld als iemand niet in je gastenboek schrijft terwijl diegene het wel heeft belooft.

Ik word een beetje moe dat ik altijd hier alles aan jullie uit moet leggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 26 januari 2006 om 16:10:
Precies, ik hecht gewoon veel waarde aan de essentiële dingen van het leven

Ja, maar jouw vriend vindt het blijkbaar minder belangrijk voor zichzelf en verwacht daarom dat jij er ook niet zoveel om zou geven. Daarom heeft hij nou ook zijn excuses aangeboden :yes:

Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 26 januari 2006 om 16:36:
Ik word een beetje moe dat ik altijd hier alles aan jullie uit moet leggen

Ik begrijp je volledig Jef :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waardeloze vriendschap. Werk/studie/sport/vrouwen, fuck it!
Waarschuw beheerder
dan moet ik er meer aan de hand zijn toch?
want als je je druk maakt omdat iemand nix in je gastenboek schrijft lijkt me sterk

Hoop dat je dr uit komt

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op dinsdag 24 januari 2006 om 13:40:
Die maat van me had dit topic ontdekt en heeft zijn excuus aangeboden. Ik heb het aanvaard maar wel erbij verteld dat mijn inziens de vriendschap niet veel zin meer heeft

Pff... Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt. Als je om zoiets al een vriendschap beeindigt. Sorry hoor, maar misschien moet je mensen eerst nog een kans geven en uitleggen wat het met je gedaan heeft voordat je zo besluit neemt.
Waarschuw beheerder
Pff... Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt. Als je om zoiets al een vriendschap beeindigt. Sorry hoor, maar misschien moet je mensen eerst nog een kans geven en uitleggen wat het met je gedaan heeft voordat je zo besluit neemt.

jij houdt toch ook van hardcore?
Waarschuw beheerder
Mwo gaat wel, zo af en toe

dat bedoel ik dus... Het had leuk geweest als hij in mijn gastenboek had geschreven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op vrijdag 17 februari 2006 om 15:39:
dat bedoel ik dus... Het had leuk geweest als hij in mijn gastenboek had geschreven

Tuurlijk dat is ook zeker zo maar ja om daar nou een vriendschap voor te beeindigen!

Waarschuw beheerder
donateur
Jee is dat zo erg, als hij er geen tijd voor heeft,
of er niet aan denkt.. :/ Nou en..

Als je je daar al druk over gaat maken :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk dat is ook zeker zo maar ja om daar nou een vriendschap voor te beeindigen!

wellus wellus wellus ( ik heb altijd 1x meer wellus dan jou en stop nu mijn oren dicht)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op vrijdag 17 februari 2006 om 15:49:
wellus wellus wellus ( ik heb altijd 1x meer wellus dan jou en stop nu mijn oren dicht)

Haha doe dat maar! Helaas voor jou want je kan je oren wel dichtstoppen maar je kunt beter je ogen dan dichtdoen als de waarheid te hard voor je is hier op PF! En je vraagt zelf om meningen van anderen dussss.....
Waarschuw beheerder
Ja?

bepaal jij waar ik me druk om moet maken? Als iemand schrijft dat diegene hongersnood erg vind ga je dan ook dit soort dingen roepen??

:nee: dit gaat niet door de beugel

Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat je het van zo'n klein dingetje meteen moet gaan denken of het wel een echte kameraad is

ik zou zeggen bel em op en zeg tegen hem dat je je klote voelt
vanaf dat moment is dat tegelijk een test voor jezelf of het wel echte vriendschap is :yes:

suc6

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat bepaal ik ja, :D want jij opent er een topic
over, dus gaan mensen er op reageren.. ??

GEK OFNIET!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op vrijdag 17 februari 2006 om 14:13:
ik heb een :aai: nodig

Bij deze hoor! :aai:
Het is toch schandalig? Het is nu op de kop af al 2 maanden terug en hij heeft nog stééds niks in je gastenboek geschreven?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:06:
want jij opent er een topic
over, dus gaan mensen er op reageren..

Precies.
Waarschuw beheerder
Ja dat bepaal ik ja, want jij opent er een topic
over, dus gaan mensen er op reageren.. ??

ik ben destijds in de pen geklommen om eens flink van me af te schrijven. Ik ben niet gediend van replys... dus biedt jullie excuus maar aan en we praten nergens meer over.

Doe maar gewoon want anders verwijder ik je vriendjesverzoek JOLANDAAAA
Waarschuw beheerder
Bij deze hoor!
Het is toch schandalig? Het is nu op de kop af al 2 maanden terug en hij heeft nog stééds niks in je gastenboek geschreven?!laatste aanpassing 17 februari 2006 16:10

je bent uit het goede hout gesneden :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op vrijdag 17 februari 2006 om 16:11:
dus biedt jullie excuus maar aan en we praten nergens meer over.

Iedereen mag zijn mening geven hoor hier op PF!

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar gewoon want anders verwijder ik je vriendjesverzoek JOLANDAAAA

Welk vriendjesverzoek???

Gatverdamme wat ben jij zielig zeg.. :/

Ik wil jou niet eens in mijn lijst ! Freak :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben destijds in de pen geklommen om eens flink van me af te schrijven

Pak een stuk papier en schrijf het daar op (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent in de war, wij niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op vrijdag 17 februari 2006 om 16:16:
nietus wellus nietus

raken jullie nu in de war?

Wat denk je zelf!

Waarschuw beheerder
donateur
Pff... :/
Waarschuw beheerder
kreun

Edit: of jij het laatste woord?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:31:
Pff...

Vermoeiend he :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:35:
Vermoeiend he :gaap:

Ja inderdaad.. ik ga lekker douchen :)

Doeiii (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:38:
Ja inderdaad.. ik ga lekker douchen

Doeiii

Ja ik ga maar eens koken. Doeg, fijn weekend! (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook (F) Doeii

Waarschuw beheerder
donateur
Nee.

En ookal waren we vriendjes?

Wij hebben tenminste vrienden,dat kun je van jou niet zeggen :/ en ga nou maar weg te zeuren :[

Waarschuw beheerder
donateur
En jij bent 24 ? :frusty: :x

Waarschuw beheerder
Wat een kleuter ben jij zeg..... Jaloers???
Als je vrienden wilt en ze wilt behouden zul je toch echt moeten veranderen! Suc6 ermee!

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
jef ik begrijp waar je zit jongen
laat de rest maar praten die begrijpen het toch niet dat jij daardoor in een dip komt

heb weleens hetzelfde gedaan bij iemand dus ik ervaar het vanaf de andere kant
dus ik weet ongeveer wat je ervaart

kleine dingen kunnen idd funest zijn voor een vriendschap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 07:46:
Als je vrienden wilt en ze wilt behouden zul je toch echt moeten veranderen! Suc6 ermee

Duss ...

155 · privéberichten geschreven
106 · privéberichten ontvangen
6 · vrienden

Erg overtuigend ... 155 pb's gestuurd, 106 mensen hebben je gezegd op te rotten en dan blijven er de 6 vriendjes over die medelijden hadden met je stats ...

Naar jou moeten we duidelijk luisteren als het over vriendschap gaat :yes:
Waarschuw beheerder
man chill out. Hij neemt jou vast wel serieus maar je flokkerdevlok gastenboek waarschijnlijk niet...