Partyflock

Forumonderwerp · 834925
2 volgers · 85897x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
Waarschuw beheerder
of je ligt in bed en kijkt op dat er iemand in je laaitjes aan het snuffelen is ma terwijl je iets pakt om hem te slaan hij alweer door het raam is verdwenen
Waarschuw beheerder
donateur
op de tribune zitten spacen bij qlimax
en dan opeens iedereen in de zaal zien neuken :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Vannacht ging het ook weer lekker zeg :vaag:

Echt de gekste dingen gezien. Sinterklaaskleding i nde hoek van de zaal. Bestelbusjes op de gang. Maar het mooiste was nog wel het feit dat ik de bar aan zag voor de muur van een klassiek ingericht huis. Compleet met antiek meubels en schilderijen... Maar dat was dus gewoon de bar :p
Verder mensen aan zien voor iemand anders / je vrienden aanzien voor onbekenden.
Waarschuw beheerder
mensen zonder benen... banken in het publiek en nog meer vage shit die vergeten ben :P was wel lache opzich was me eerste keer

Waarschuw beheerder
denken dat iedereen vage maskers op heeft....
en daar bang van zijn
Waarschuw beheerder
Na 2 capsules mdma ga ik meestal ook hallucineren.. Dat houd zeker 2 uur aan, met ogen open en met ogen dicht. Kastelen, mensen, meestal ineens brillen, maar ook meer abstracte dingen. Ken ook mensen die hoofden uit de muur/plafond zien komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:23:
denken dat iedereen vage maskers op heeft....

Ja idd dat had ik ook nog gezien.
Maat van me had steeds een angerfist-masker op :p
Waarschuw beheerder
vrijdag 2 blauwe driehoekjes gehad met X erop gedrukt.... godverdomme eey wat een trip pillen waren dat :P zag vanaf de grond duizenden insecten op me af kwamen gelopen en ik dacht af en toe dat ik in een videogame zat en af en toe zei ik plotseling dan van die dingen die nerges op sloegen voor mn maat omdat hij die game niet kent :P ook de brillen weer gezien :P en de hele tijd effe alsof de tijd stil stond en alles dezelfde kleur werd :D

echt wazige tripshit maar wel vet :D
Waarschuw beheerder
brilletjes carnavalmaskers blauwe ogen bloemetjes op de wcbril

meer dan genoeg:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de enige keer dat ik het heb gehad was na een hard avondje met vrienden nog ff animal planet kijken en alleen maar honderden groen.geel/paars/rode wormen zien (achter af ging het progamma over olifanten en meer van dat soort dieren)
Waarschuw beheerder
Was naar Outland geweest, vanaf daar is het 10 minuutjes naar huis lopen. Ik liep met mn capouchon op en ik voel iets voorbij fietsen, keek ik om was er niks. Even later hoorde ik allemaal mensen praten en schreeuwen, maar zag helemaal niks. Toen dacht ik dat ik (om half 5 's ochtends!) een vrouw met een paraplu bij een bushokje zag staan. Bleek dus een prullebak met een verkeersbord erboven te zijn. Toen dacht ik, als ik iets wil zien kan ik het ook zien denk ik. Als ik een groene superman wil zien (vraag me niet hoe ik eraan kom!) kan ik die zien, op dat moment vliegt er zo een groene bol voorbij.

raar joh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laatst voor het eerst xtc gehad, echt geschifte shit! ik had 5 mitsu's achterover gewerkt, wat ook wel belachelijk was. Ik heb uren aan een stuk zitten trippen, naar gezichten waar 666 op stonden en hoorntjes op groeiden zitten staren, mensen naast mij zien staan('nou flikker eens op!') en echt overal waar ik keek waren hallucinaties, behalve in de spiegel. Buiten staan pissen met 20 niet-bestaande mensen om me heen, en maar roepen tegen mn vrienden dat ze hun fuckin' brillen af moesten zetten, wat ze vervolgens ook deden voor mij(en ik kon de brillen volgen!). helaas was ik te gefreakt om ervan te kunnen genieten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kak op woensdag 24 december 2008 om 14:57:
Laatst voor het eerst xtc gehad, echt geschifte shit! ik had 5 mitsu's achterover gewerkt

stoer hoor(Y)
Waarschuw beheerder
vorige week maandag weer bizarre dingen gezien :P

koeien die veranderen in grote honden, een koe die zn kop in de grond had net als een struisvogels,
kadavers in de berm, best freaky :P
en lantaarnpalen die als lichtflitsen heen en weer vliegen
Waarschuw beheerder
als ik een fluolicht zie wilt dat altijd een mega felle schijn geven, waarom begrijp ik ook niet :P of als ik aan het rijden ben of meerij met iemand wil soms een paal tot een mens vervormen, voor de rest krijg ik geen betere hallucinaties op mdma

ook heb ik de nacht na mdma rare dromen, vorige keer zag ik een soort boerderij met een schaap die was gemaakt van kleine bolletjes licht zoals je soms ziet op de kermis

btw. deze periode op de mdma is mooi, al die kerstlichten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van knabbeltje1988 op vrijdag 26 december 2008 om 07:47:
lekker bezig op een maandag

Ach, gezelligheid kent geen tijd toch?
Waarschuw beheerder
koeien die midden op de snelweg liepen...

inderdaad de welbekende afstapjes...

denken dat je op een koord loopt en denken dat je er afvalt...

en inderdaad de gezichtsvervormingen van mensen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 15:42:
Uitspraak van kak op woensdag 24 december 2008 om 14:57:
Laatst voor het eerst xtc gehad, echt geschifte shit! ik had 5 mitsu's achterover gewerkt

stoer hoor(Y)

Waar is dat voor nodig? Die dingen aten zich weg als snoepjes, ik ben gewoon met een halve begonnen hoor. Tis dat we er erg veel hadden, anders had ik er niet zo veel gehad :P
altijd lief blijven in een xtc-post :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 24 oktober 2008 om 15:52:
Dit klinkt neit als hallucinaties van MDMA, tenzij je echt een extreem slaaptekort had ofzo, en dan nog is t heel vreemd vind ik..

Was combi van pep en pillen. ;)
Waarschuw beheerder
stripfiguren, een meertje midden in het gelredome, banken op defqon en mensen in bomen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KusGaby op zondag 28 december 2008 om 16:08:
mensen in bomen..

die heb ik ook gezien..... en die dude viel er met tak en al uit:roflol:
en dat bleek achteraf allemaal echt gebeurt te zijn,kwam niet meer bij toen ik dat las

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Corenalyzer op woensdag 12 november 2008 om 09:28:
dat iemand iets vraagt en dat je alleen maar een vaag geluid hoort.

jaaaa aan de telefoon toen ik me baas opbelde om me ziek te melde.. leek net alsof hij de telefoon niet bij ze oor hield en aan het mompele was ofso, heel vreemd :p
Waarschuw beheerder
nog nooit hallucinaties gehad, maar wel van de kristal zo'n brede horizon gekregen dat ik bijna een gast op zijn bek had gepakt, terwijl ik toch echt 100% straight ben.. :rot:
Waarschuw beheerder
hekken midden in een zaal dat je er tegen aan gaat leunen en dat je omvalt
podiums die er helemaal niet zijn
afstapje waar je vanaf wilt lopen terwijl de vloer gelijk is
Waarschuw beheerder
Afgelopen keer Nightmare zag ik dat de rechterkant van de zaal kerstmannen waren!

Ook een keer gehad dat er een palmboom op de dj-booth stond en dat er 2 stripteases naar boven klommen!!

Ik maak het regelmatig mee vind het altijd wel leuk, maar moet niet te erg worden!! :)

Uitspraak van *Hardcoremiep* op donderdag 27 november 2008 om 16:25:
dichtgenaaid oog

:lol: same here!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qlaas op zaterdag 10 januari 2009 om 11:40:
bijna een gast op zijn bek had gepakt, terwijl ik toch echt 100% straight ben..

haha
Waarschuw beheerder
Als ik hallucineer zie ik meestal : brilletjes, mensen verkleed in clowns, podiums die er niet zijn en waar ik dan soms op wil gaan staan om te dansen, gezichten die vervormen, mensen met hoeden en heb ook al eens 1 keer gehad dat ik de mensen met bloed zag op hun gezicht ( dat was freaky ) en wat ik soms ook heb zijn de kleuren die veranderen, een gewone lamp die plots rood word of als ik naar een schilderij kijk dat dit tot leven komt ... Ik vind het altijd wel leuk die hallucinaties :)

Waarschuw beheerder
Als ik ff iets teveel neem dan wordt het een hele dolle boel. Pinguins op de dansvloer, egyptische hyrogliefen op de wanden, mensen met tattoo's in hun gezicht, bankjes op de dansvloer, hekken die er niet zijn.. dikke pret!
Waarschuw beheerder
Mensen met tattoo's in hun gezicht dat zie ik ook soms en die bankjes op de dansvloer ook, inderdaad .. dikke pret!! :D

Waarschuw beheerder
mensen met brillen, maar een paar x gezien, wat ik vaker zie is dat ineens iedereen in de kamer make-up om hun ogen hebben (brilletjes variant?)

Dranghekken, hangtafels, opstapjes, kabels over de vloer (en je voeten daarvoor ook optillen) pas voor het eerst gezien op Thunderdome 20 December.. ik eerst er ook omheenlopen/overheen stappen, tot een maat van me zei: lastig he, al die hekken en opstapjes? ik: ja wtf waarom staan al die dingen ineens hier, die stonden er nog niet dat we binnen kwamen.. hij: dat komt omdat ze niet echt zijn gast;) je hallucineerd, en niet zo'n klein beetje ook! ik: ja.. ehm.. vroeg me ook al af sinds wanneer jij een bril had :rot:

bij de "hangtafels" wat dus erg vaak zittende mensen bleken te zijn.. elke keer me helemaal lam schrikken als ik zo'n "tafel" aanraakte (Argh :vaag: die tafels zijn zacht!!)

en alles in 2D zien, ook erg grappig als je je peuk wil aansteken :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we zaten op het station te wachten na een feessie, dacht een maatje van me dat hij met een laptop op ze schoot zat
:lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb wel is gehad kwam ik thuis keek ik naar het raam naar binnen en toen zag ik mijn ouders staan en ze waren helemaal geflipt super boos enz was ZOO ongeloofelijk echt!
Waarschuw beheerder
ik weet mijn leipste nog maar al te goed, was ook mijn eerste.
2/3 jaar geleden ofzo, ik deed voor de 3e keer xtc ofzo
ik ging naar een feestje toe dicht bij mijn huis in de buurt.
een vriend van mij moest daar draaien en ik kreeg een snoepje aangeboden
het was een dubbel kersje heb ik me laten vertellen.
en die 'dubbel' staat niet voor niks kwma ik later achter.
ik had em genomen en na een uurtje was ik al zoo wazig dat ik niet echt meer in staat was om normaal te communiceren laat staan normaal te doen.
en er waren bijna alleen maar onbekende en ik voelde me niet echt chill dus ik besloot naar buiten te gaan,
ik kreeg de deur niet open en moest weer terug de zaal in om iemand te vragen of ie de deur wou openmaken haha..:p

daarna kwam ik thuis, en toen spacede ik em alweer chill, wel nog steeds keihard. maar gewoon relaxt. ik begon een dikke joint te draaien. toen ben ik in bed gaan liggen, licht uit, muziekje aan, joint opgestoken.

na een tijdje viel het me op dat ik 5 enorme beesten echt ter grote van een mensenhoofd door me kamer zag vliegen,
ik schrok me helemaal de tyfus..
(ik wist toen niet eens dat je van xtc ook kan hallucineren :roflol: )
na een tijdje de beesten gebestudeerd te hebben kwam ik tot de conclusie dat het de muggen uit de film jumanji waren.
ze waren echt precies hetzelfde.
vervolgens vlogen ze allemaal tegelijk mijn raam uit, terwijl er 1 bleef plakken in een spinneweb die onzichtbaar was maar je wel kon zien :/. ik keek naar me raam en die was dicht..
vervolgens kijk ik weer me kamer in, draai me hoofd om naar links, zie ik daar een rozestruik staan die rondjes begint te draaien. ondertussen dacht ik bij mezelf damn wtf dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik voelde me echt heerlijk relaxt, me joint smaakte echt heilig.
en ik dacht aan een verhaal dat een vriend van me weleens vertelde, dat ie op lowlands een x allerlei insecten over zijn arm zag lopen.
dus ik me arm vastpakken, en hard concentreren op me arm.
langzamerhand kwamen er onder me mouw allerlei poppetjes uit, kleine, grote, dikke, van die simpele streep poppetjes. ik kijk weer de lucht in, zie ik dat mijn hele beeld vol zit met kleine zwevende vierkantjes, met allerlei verschillende kleuren erin, op zo'n manier als olie eruit ziet.
spacende shit:p daarna ben ik volgens mij in slaap gevallen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een andere x was ik met vrienden bij een HAN school sochtends vroeg op het terras aan het chillen
zwaar van de kaart van de x, coke en g
dus ik dacht ik ga ff rondje fietsen in me eentje, muziekje op, begon net licht te worden
ff lekker spacetripje maken dacht ik:P

dus ik beetje rondjes fietsten over het han terrein, zie ik opeens een hele groep kinderen met een vrouw de weg oversteken.
ik denk ik lach ff naar ze, en wie weet letten ze niet zo op die enorme spacekop die ik had:p
ik ga ff met me hoofd omlaag om me peuk aan te steken, boem iedereen weg:p
daarna ik fiets door, zie ik achter een struik, een oude man en een oude vrouw langzaam achter de struikjes omhoog komen
alsof ze op een roltrap stonden.. vervolgens nog 2 mensen op het dak van een flatgebouw
en me fietstripje was compleet:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Black 2008, zaten op tribune, en iedereen zn haar ging ineens wapperen naar links alsof dr enorme windstoot door het stadion ging :P
Waarschuw beheerder
Ik liep 4uur snachts op straat.. op een vrij lange weg.. en ik keek zeg maar de diepte in en daar bleef ik naar kijken.. en opeens zag ik een paard rennen. Terweil ik zeker weet dat die er niet was!

Mijn reactie daarop was een keiharde.. HUH?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Afgelopen zondagochtend in de trein vanaf TE naar Amsterdam:

Zit uit het raam te staren en ineens zie ik een groot huis wat in de steigers staat en ik dacht nog bij mezelf: "zo, dat is een mooi huis wat daar staat", komen we dichterbij zijn het gewoon een stel kale bomen die bij elkaar staan..
Waarschuw beheerder
1 keertje van mcPP in me bed, ik keek naar het licht dat langs de gordijnen kwam en dat vervormde in allemaal vage patronen :) en een stapel met kleding op een stoel aanzien voor een vrouw en me lamp die helemaal van vorm veranderde, toch nog iets leuks meegekregen van mcPP :P

Waarschuw beheerder
een vriendin van me had opeens 3D posters... de mensen die daar op stonden kwamen opeens helemaal naar voren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tech-Houser-Jeffro op vrijdag 6 februari 2009 om 00:00:
Ik liep 4uur snachts op straat.. op een vrij lange weg.. en ik keek zeg maar de diepte in en daar bleef ik naar kijken.. en opeens zag ik een paard rennen. Terweil ik zeker weet dat die er niet was!

Mijn reactie daarop was een keiharde.. HUH?!

:lol: denk dat dat eerste is wat bij je opkomt, ik heb nog niet, voor zover ik weet, bijzondere hallucinaties meegemaakt :P

Uitspraak van E.. op maandag 9 maart 2009 om 20:05:
Zit uit het raam te staren en ineens zie ik een groot huis wat in de steigers staat en ik dacht nog bij mezelf: "zo, dat is een mooi huis wat daar staat", komen we dichterbij zijn het gewoon een stel kale bomen die bij elkaar staan..

:lol: ja zoiets wel es gehad!

:roflol: wel erg leuke hallucinaties staan hierbij haha!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een omaatje die om 3 uur 's nacht de hond aan het uitlaten was, moest der ontwijken en viel van mn fiets. Maar er was niemand.... geen oma en geen hond. ghehe
Waarschuw beheerder
zo'n 11 jaar terug was dat...
Ik was met vrienden op een school plein allemaal aan de snoeppies.
En ze hadden daar een hek geplaatst met daar achter een hangbuikzwijn,geiten en konijnen,voor de kinderen daar op school,nou dat was echt in ieder geval:)
Maar goed ik zag bij de schooldeur in ene een geitje,dus ikging er heen want dacht dat ie ontsnapt was natuurlijk.
Ik nog he geitje zeggen en ging op mijn knieeen zitten om het geitje te aaien,nou echt je op het moment dat ik hem op zijn hoofd wilde aaien was ie in ene weg:/
En ik nog met mijn heen en weer gaan om te voelen of ie echt weg was,want ik was ervan overtuigd dat er echt een geit was en niet door dat hij er niet echt was:vaag:
Ik om me heen kijken echt snapte er niks van en mijn vrienden die het gezien hadden wat ik gedaan had lagen helemaal in een deuk.
Ik nog vragen maar jullie zagen die geit toch ook?hij was hier echt???waar is ie nou??pff en tot dat de dag van vandaag,vind ik dat wel heel erg echt lijken:bloos:
Nou ja er waren toen die avond ook 2 jongens,die keken heel lang naar een flat tegenover de school,dus denk vraag waar ze naar kijken want was wel nieuwsgierig eigenlijk en had al gekeken maar zie zelf niks.
Dus ze vertelde me naar welke verdieping en welk raam ik moest kijken,want daar waren al de hele tijd voor het raam 2 mensen met elkaar aan het neuken:LOL:
Niet dus niemand anders die het zag alleen hun 2:LOL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van p-style21 op zondag 11 januari 2009 om 19:00:
Uitspraak van mighty duck op zaterdag 10 januari 2009 om 11:40:
bijna een gast op zijn bek had gepakt, terwijl ik toch echt 100% straight ben..

haha

Komt je dat bekend voor ofzo?? P.tje??
;)(K)

Waarschuw beheerder
1 x toen ik paddo's op had,
zag ik allemaal olifantjes in de gordijnen..

een keer na 2 nachten niet kunnen slapen, zag ik overal rode draaden een soort spinnenwebben,
en ineens zag ik overal spinnen lopen, tegen de muur, in me bed op het plafond, echt eng was dat :O

En net was ik ff een rondje aan het lopen, er stond iets op een grasveld, en ik dacht dat het een hond was

en zo nog veel meer gekke dingen...
Waarschuw beheerder
Ik zie de kilompeter en prijsteller van de taxi altijd vet wazig
helemaal space daarop :Rot:

Waarschuw beheerder
dat is gwn bullshit dat je van xtc hallucinaties krijgt :roflol: :lol:
alles blijft gewoon realiteit ma je kan wel bijvoorbeeld dingen anders gaan zien dan ze er normaal uitzien zoals een flat ofzo die een rare vorm of kleur heeft maar je blijft wel gewoon weten dat het een flat is want het is gewoon bullshit met die hallucinaties praatjes :lol:
gewoon realiteit een beetje misvormd ;)