Partyflock
 
Forumonderwerp · 834925
 
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
Uitspraak van 8)HAKKUH-TAKKUH-TERROR8) op dinsdag 22 juli 2008 om 19:35:
me letters van het nieuws wat k aan kijke was begonne rondjes te draaie

Zelfde met de zoveel muntjes = dat drankje borden tijdens Awakenings en niet veel later waren het gelukkig alleen nog maar zwarte regels verf/tape, onleesbaar iig :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 22:50:
Iemand nog tips, hoeveel je er dan op moet hebben perc zeg maar, of kan 1 al genoeg zijn? welke werken er het beste bij?
Groetjesss

Op FYM had we een paar keer een halfje genomen waar we al heel hard op gingen, en als afsluiter allemaal een hele, dat zorgde voor een hoop rare ervaringen.
mwah zeker wel vaker gehallucineerd, wel bruut eigelijk, maarja als je 30 seconde naar een meisje zit te staren omdat zo raar tegen een hekje staat te leunen (ze stond gewoon te hakken) is wel vrij vaag..

Kan overigens ook nooit lezen als ik em zit te spacen, zat laatst naast een engelse gast, zit ie engels te schrijven maar ik dacht dat ie zweeds schreef ofzo.. Vage shit :/
 
nog nooit gehallucineerd van xtc...
 
zwarte brillen.. met van die dikke randen.. iedereen had ze op hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 02:01:
nog nooit gehallucineerd van xtc...

Beetje bier erbij doet wonderen... tenminste bij mij wel.
Ik kwam thuis van gigadance, ik keek naar rechts en daar stond opeens een enge vrouw..
ik had 2en halve 3dubbel lichtblauwe mitsubishi op en flink wat bier.
dus ik kan veronderstelle dat er mda in me pille zit?
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Uitspraak van Flipke! op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:29:
3dubbel lichtblauwe mitsubishi

Wat zijn dat dan?:/
Ken wel de lichte blauwe mitsuh's.
Effe een voorbeeldje:afgelopen zaterdag op the qontinent zon blauwe mitsu op na een roze dolfijn en ben enkele uurtjes kwijt uit mijn geheugen.heb blijkbaar verschillende mensen aangesproken , die later kleine boompjes bleken te zijn.heb zelfs nog een kerel de hand geschud , die er niet was :rot:
 
Uitspraak van LLke op maandag 25 februari 2008 om 11:12:
heb het idee dat je hersens op dat moment gewoon maar wat maken van de beelden die er binnenkomen, dus donkerte of schemering wil dat (bij mij igg) wel versterken.

dat is als je nuchter bent ook het geval...
op de fiets vanuit zandvoort naar heemstede (bijna 10 km) heb ik zeker 100 mensen gezien, bleken toen ik dichterbij kwam gwwn bosjes, lantaarnpalen etc.
heb teksten op het plafond zien staan.
op de fiets vloog m'n ketting ervanaf dus ik die ketting dr op zetten, heb daar een half uur gestaan omdat ik mn ketting niet kon vinden... heel frustrerend.
en heb nog veel meer rare dingen gezien, ik vond het wel altijd eng om s'avonds alleen te zijn als ik een pilletje heb genome, dan poep ik echt in mn broek (heb ik ook las ik stoned ben maar dan minder erg)
laatste aanpassing
ik zag 2 weken geleden op de stubnitz (daar loopt iedereen vaag rond volgens mij)
tijdens het dansen 2 meter verder een vet groot grolsch flesje staan, maar hij viel om...
dus ik ren er op af om m op te vangen, maar toen verdween ie ineens...
ik dacht nog bij mezelf

*bijna geschikt voor de landmacht* ;)

(dat bier was daar niet te zuipen, denk dat ik dat daarom zag, haha)
dr moet toch pccp in een pilletje zitten al wil je lopen spacen?
nee komt door mda :P of er zit mda in je pil of je hebt zoveel pillen geslikt dat er in je lichaam genoeg mdma omgezet is in mda om te kunnen hallucineren
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 22:50:
Uitspraak van littlemisslove op zondag 27 juli 2008 om 19:04:
Iemand nog tips, hoeveel je er dan op moet hebben perc zeg maar, of kan 1 al genoeg zijn? welke werken er het beste bij?
Groetjesss

je moet meer als 500 mg hebben gemiddeld want dan zet je lichaam automatisch een gedeelte om in mda en dat geeft vooral visuele effecten maar totaal niet eng

Je lichaam zet altijd 7% van de mdma om in mda. ALs je veel slikt dan wordt die 7% een zodanige hoeveelheid dat je ervan gaat hallicuneren. 500mg is echter een bijzonder forse hoeveelheid waar je (tenzij je lijf al flink richting gewenning aan het gaan is) best wel fout op kunt gaan.

ALs je wilt hallicuneren, kun je toch beter gewoon hallicunogenen slikken? Die zijn er genoeg. Minder gevaarlijk ook dan enorme grote doses mdma.

bijvoorbeeld 2CB, LSD, Paddestoelen, Salvia, etc. etc.
mda hallucinaties zijn veel vetter dan 2c-b vind ik. 2c-b veranderd meer mijn manier van waarnemen/zintuigen maar xtc hallucinaties zie je echt dingen die er niet zijn enzo .

ben echter niet meer zon fan van hoge mdma doseringen :P
 
Pff zaterdag avond van alles gezien van XTC halucinaties...

politie fuiken, brommers die op de snel weg reden terwijl er niemand om ons heen op de snel weg reed :lol:
Uitspraak van ~KaLe~ op dinsdag 12 augustus 2008 om 14:33:
Beetje bier erbij doet wonderen... tenminste bij mij wel.

Biertje of 8 in een niet te lange tijd, 1 of 1 1/2 mitsu, net voor de piek beetje blowen.
hier begonnen ze het plafon te behangen met een motief. Die om de haverklap veranderde, Dit gebeurde voor dat er rode sterren uit de lamp kwamen vallen en er kwamen allemaal vreemde mensen de huiskamer binnen lopen.
Was best gezellig :D
Uitspraak van Henriette(F) op dinsdag 26 juni 2007 om 14:57:
zo heb heb ik wel 20.000 keer rechtop gezeten om in het donker het 'as' van het bed te vegen:P :vaag:

haha
 
Biljarttafels, hangtafels, barkrukken, glazen muren, drempels ik heb ze allemaal gezien :lol:
 
afgelopen zaterdag Hardcore Hooligans in Hoorn.

sta te kijken naar de DJ en daarna kijk ik een beetje het publiek in,

en recht voor me staat een wat oudere man te stampen.
zeg tegen een maat van me: moet je kijken, die ouwe man!
maat van me: welke?
ik: ja, hem!! recht voor je!
maat van me: (zoekend in 't publiek) ik zie 'm niet hoor
ik: ja kom mee dan, dus ik loop naar die kerel toe, en die maat van me begint al te lachen... is 't gewoon een jonge gozer met gebleekt haar
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 09:18:
politie fuiken

:D herkenbaar.

Ben zelf aardig vaak aangehouden, kwam door die reflectorpaaltjes.

Stond mijn kameraad te praten over flat gebouwen, stond er ineens allemaal flat gebouwen naast de snelweg, heel veel gele taxi's gezien die er gewoon niet waren.
Boten over de viaducten heen, afritten die van hout waren.

Ben helaas meer dan helft vergeten, en viel ook vrij vaak weg :P
Maar wel een kort ritje ipv 3 uur was duurde voor mijn gevoel maar 5-10 min :P

Volgende keer wat rustiger aan met mdma, vernam niks toen der tijd met het feest, nederland had verloren met rusland en mijn humeur was niet al te goed meer dus zijn we eerder weg gegaan.
Zei tegen mijn kameraad je kan beter maar rijden en dat was maar goed ook :P

Toen ff een jointje gerookt, en toen knalde het er helemaal in.

Was trouwens best wel een leuke ervaring :)
Ik heb ook wel eens vage shit gezien!
De eerste keer had ik niet zo veel op. 2 witte dolfijne en een halfe witte kers:
Toen zag ik een wijf liggen op de Logo van B2S. De posters leken vanuit de hoeken van m'n ogen op bprden die een en weer werden bewogen door andere mensen.
De 2e keer had ik aardig wat op, 4 blauw mitsus! Zover ik me kan herinneren, zag ik gekleurde sterretjes vliegen op de gezicht van een maat. En vanuit me ooghoeken leken de mensen die aan het stampen waren op een podium. Een chick die daar rond liep leek op een oude oma (Ik zag allemaal rimpels op haar gezicht).
Maar op dat moment vond ik het allemaal wel normaal, maar de volgende dag, dacht ik echt van WTF :p Maar ik vind het wel leuk om aan het eind van de avond zo te spacen ;)
Uitspraak van Rico1709 op maandag 22 september 2008 om 23:12:
(heb ik ook las ik stoned ben maar dan minder erg)

Als ik stoned ben heb ik dat ook wel eens als ik naar huis fiets en ik moet door een hele lange donkere bos rijden. Maar nooit gedaan met snoep, maar volgens mij schijt ik dan ook 7 kleuren strond in me broekie :P
Uitspraak van DrukZ op dinsdag 29 juli 2008 om 20:04:
Op Ground Zero liep ik een tent in, en plots vervormde het gezicht van een meisje. Alsof ze allemaal blokjes in dr gezicht had, ik draaide me weer om naar buiten en alles was weer oke. Draaide me toen weer om, en weer binnen zag ik die blokjes.

Ken ik.... blokjes in iemands gezicht! haha nog meer mensen met dezelfde ervaring heerlijk, :-)
Veel gezien. Hangtafels wat vaker dan andere dingen. Maar ok wel eens een paastakje op iemand zijn hofd zien groeien, later zien afbreken. Of als je in een volle zaal staat, denken dat mensen op de grond zitten. Bankjes zien. Wat wel erg vervelend was, een keer meegemaakt. Fietste naar huis, onderweg hoorde ik kleine kinderen zingen, en als ik omhoog keek, zag ik allemaal vleermuizen op me afkomen. Wegduiken en wegkijken, en er was niks meer. Dat was niet zo fijn...
 
Uitspraak van 10nus op woensdag 15 oktober 2008 om 21:56:
Ken ik.... blokjes in iemands gezicht! haha nog meer mensen met dezelfde ervaring heerlijk

Ha, keer 2 groene duifjes erin gemikt.. zag overal blokjes idd.
 
heb vaak auto's zien rijden met 4 mensen en die kijken dan allemaal boos of blij naar je echt vaag:P
Pff ik zag vorige week een familie, groter dan mijn huis staan. En op de trampoline achter mij zat een heel publiek. Ik praatte tegen iemand op de telefoon en dacht elke tien minuten dat ze iemand anders was. En in de bosjes zat een vrouw en uit ons huis kwamen hoofden van dinosáurussen?!

De volgende dag ook écht gaar geweest. Kon zo ineens opstaan omdat ik dacht dat ik de trein nog moest halen, of praten tegen iemand die ik niet kende of die vrijdag ook op stap ging?! En elke keer als ik mn ogen ff dicht deed en weer open schrok ik van waar ik was, alsof ik dat niet had verwacht ofzo. Echt gaar..
O en iedere keer als ik naar mijn huis liep, keek mijn moeder me verbaasd aan vanaf binnen(midden in de nacht) En dan begon ik al een heel smoesje te verzinnen en iedere keer als ik dan binnen was stond ze er niet.
Ik heb ook wel vrij regelmatig closed eye visuals, dat je je ogen dicht doet en hele 'schema's' aan dingen ziet verschijnen die bewegen
Uitspraak van !!Caitlin!! op vrijdag 24 oktober 2008 om 14:10:
Pff ik zag vorige week een familie, groter dan mijn huis staan. En op de trampoline achter mij zat een heel publiek. Ik praatte tegen iemand op de telefoon en dacht elke tien minuten dat ze iemand anders was. En in de bosjes zat een vrouw en uit ons huis kwamen hoofden van dinosáurussen?!

De volgende dag ook écht gaar geweest. Kon zo ineens opstaan omdat ik dacht dat ik de trein nog moest halen, of praten tegen iemand die ik niet kende of die vrijdag ook op stap ging?! En elke keer als ik mn ogen ff dicht deed en weer open schrok ik van waar ik was, alsof ik dat niet had verwacht ofzo. Echt gaar..

Dit klinkt neit als hallucinaties van MDMA, tenzij je echt een extreem slaaptekort had ofzo, en dan nog is t heel vreemd vind ik..
op mysteryland over bankjes en stoel gezien , op dominator trouwens ook tafels :rot:
maargoed, op mysteryland had je van die hekken... savonds kwam daar geen licht natuurlijk dus bij die hekken was t pikkedonker.. ik kijk ernaar en denk kuttt man als je daar loopt dan val je erin :-o
ff later we lopen terug om onze jassen te pakken, loopt een groepje mensen voor ons ong 20 meter van ons vandaan...
ze hadden btw allemaal witte kleren aan ;) dus ik kijken, nog eens kijken,, zegk ineens tegen n maat van me Huh loopt daar nou een wit huis ???
ff later thuis.. space m nog steeds de pan uit :P zitte we in de woonkamer , kijk ik ineens naar een stel waterleidingen.. Zie ik ineens allemaal wasknijpers erop :S :roflol:
Op gegeven moment kijk ik naar links, zie ik een kast staan... maar ik dacht dat het een sjoelbak was :rot:
Zeg het tegen die maat van me , die trouwens nuchter was, heeft ie ineens een bril op :P
hallucineren :D
al een tijd geleden gebeurd :(
hallucinaties?? echt nog nooit meegemaakt!! lijkt me grappig om eens mee te maken trouwens maar paddo's trekken mij niet zo....
Uitspraak van partygirl73 op vrijdag 24 oktober 2008 om 19:57:
paddo's trekken mij niet zo....

Het gaat over XTC hallucinaties :/
brillen, baarden, hekken, tafels en bankjes zien is een bekend verschijnsel bij xtc gebruikers. Dit duid er vaak wel op dat je te veel hebt genomen. Verstandigste is om 1-2 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht te nemen.
Uitspraak van E.. op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:37:
Het gaat over XTC hallucinaties

haha ja dat klopt wel maar ze zeggen toch wil je hallucinaties meemaken moet je de hallugene drugs (paddo's oa) nemen heb je veel minder nodig in verhouding tot een hoge dosis mdma in xtc vandaar dat ik die opmerking maakte. ik denk dus dat ik noooit xtchallucinaties ga meemaken.
 
je kan het beste gewoon lsd nemen dan
Heb het weleens zien regenen in het silverdome :vaag:

Ben gevallen bij Defqon omdat ik dacht dat er een hang tafel stond :vaag:

Brillen en rugtassen bij mensen :vaag:

Gezicht vervormingen en ogen die heel snel heen en weer schieten :vaag:

Antwoorden op vragen die niet eens gesteld zijn :vaag:

Bloemen willen kopen bij het riet aan het water ( ook bij defqon ) :vaag:

En nog een hele hoop... :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van partygirl73 op vrijdag 24 oktober 2008 om 19:57:
hallucinaties?? echt nog nooit meegemaakt!! lijkt me grappig om eens mee te maken trouwens maar paddo's trekken mij niet zo....

Iets over je "normale" grens gaan, en tadaa!
Vereist wel snoepje extra, of paar... volgens mij ga je het niet zo makkelijk krijgen van een halve :O
 
of gewoon een stukje rennen tot dat het snoepje kickt en dan lekker op bed liggen en genieten van je trip
 
Ik dacht een keer dat een trein in mijn straat stond.. Leek levensecht..
maar toen ik 3 meter er naar toe liep zag helemaal niks meer .. echt vaaag..
en overdag wel eens op de bomen gespaced.. allerlei vage vormen en figuren erin.. wel lache :D
Naja, standaard shit als een zonnebril en de tafels + dranghekken heb ik wel gehad. Maar toch even de wat apartere:

- In de Pandemoniumzaal op Intoxicated zag ik gewoon een buggy staan.

- Ook in de Pandemoniumzaal: gewoon naar de lasers kijken en ineens zie je de metro van links komen...
 
na afloop van mysteryland reed er een scooter over de brug heen tussen alle mensen door,,
vond t wel een beetje raar ,, maar dacht ach zal wel...die gaan gewoon naar huis met zn 2en...
maar toen ik et later aan een vriend vertelde...scheen die m helemaal niet gezien te hebben :S...
op zich best raar ook een sccooter op t floriadeterrein :S
- van die drankhekken (met dat rode lint ertussen) en rubberen drempels > scantraxx
- haarscherp dubbel zien (defqon/black)
- denken dat er een vriend of persoon naast je staat, terwijl het een boom is:)
- kleding-pashokjes (intoxicated)

ik vind het wel heerlijk. Nooit een bang gevoel ofzo, gewoon Uber-vage-feeling:yes:

Mijn broer zag mij op decibel continue lopen met een dienblad:rot:


doel voor de toekomst:

Uitspraak van E.. op dinsdag 4 november 2008 om 23:53:
In de Pandemoniumzaal op Intoxicated zag ik gewoon een buggy staan

(Y)
Beetje laat, maar toch...op Nature One:

- Zondagochtend teruglopen van de bunkers naar de camping, ineens veranderde alle mensen voor mij in magnetrons/koelkasten/wasmachines/drogers op benen, die op de beat op en neer gingen.
- Daarna veranderde iedereen in polizei-agenten, superpara...overal om me heen, polizei in uniform. :rot:

- Later in de Neetjur Wan tent, mensen hadden geen hoofd meer, maar een baby op hun nek.
- Er hingen daar moving heads in de tent, die lichtplekken waren frisbee's die ik probeerde te ontwijken...

Heerlijk hoor, supervage hallucinaties maar geen angst of zo...alleen leip zijn. :9
 
Inderdaad mensen met brillen op
Mensen met groen/blauw/geel/paars haar
slingers aan de muur
 
Sta laatst heerlijk te spacen in Paradiso (Armada Night). Zie ik opeens dat het gedeelte voor de bar helemaal leeg is, er allemaal netjes gedekte tafeltjes staan en er een paar kelners rondlopen. Yeah sure! Vervolgens heeft mijn maatje naast me allemaal Hyrogliefen in zijn gezicht.

Sterk spul hoor dat Fisherman's Friend.
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 5 november 2008 om 23:11:
Beetje laat, maar toch...op Nature One:

- Zondagochtend teruglopen van de bunkers naar de camping, ineens veranderde alle mensen voor mij in magnetrons/koelkasten/wasmachines/drogers op benen, die op de beat op en neer gingen.
- Daarna veranderde iedereen in polizei-agenten, superpara...overal om me heen, polizei in uniform.

- Later in de Neetjur Wan tent, mensen hadden geen hoofd meer, maar een baby op hun nek.
- Er hingen daar moving heads in de tent, die lichtplekken waren frisbee's die ik probeerde te ontwijken...

Heerlijk hoor, supervage hallucinaties maar geen angst of zo...alleen leip zijn.

wat heb je gesnoept, want dit is best heavy shit:):yes:
Uitspraak van QranQzinnig op donderdag 6 november 2008 om 00:06:
wat heb je gesnoept, want dit is best heavy shit

Hehe wil je 't echt weten?
Donderdag na aankomst, 4 gele AP's waren opgelost in de shampoo. :(
Dus samen met 'n vriend die shampoo verdund en opgedronken. (Tsja...)
Later die avond nog twee keer een halfje gepakt.
Vrijdag anderhalve tot twee gele AP's, zaterdag ook zoiets denk ik.

Dus op zondagochtend had ik al flink wat MDA in mijn bloed, denk ik zo. ;P

Was inderdaad weer eens wat anders dan de bekende statafels en dranghekken.
Die ik trouwens ook vrij vaak heb gezien, eerste keer ook echt elke keer om die dranghekken heen gaan lopen... :rot:
laatste aanpassing